Рішення
від 20.03.2024 по справі 340/8359/23
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 березня 2024 року м. Кропивницький Справа № 340/8359/23

Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі судді Кравчук О.В. розглянув у порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу

за позовом першого заступника керівника Олександрівської окружної прокуратури (код ЄДРПОУ 02910025; вул. Чижевського, 1а, м. Олександрія, Кіровоградська обл., 28000) в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Кіровоградській області (код ЄДРПОУ - 38613719; адреса: вул. Пашутінська, 1, м. Кропивницький, Кіровоградська область, 26432)

до Товариства з обмеженою відповідальністю «Світловодський завод «Луч» (27500, м. Світловодськ, вул. Обсерваторна, 5, код ЄДРПОУ - 02970688)

про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язати вчинити певні дії.

Перший заступник керівника Олександрійської окружної прокуратури в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Кіровоградській області звернувся до Кіровоградського окружного адміністративного суду, в якому просить суд :

- визнати протиправною бездіяльність Товариства з обмеженою | відповідальністю «Світловодський завод «Луч» в частині невжиття заходів щодо не приведення в належний стан та готовність до укриття населення захисної споруди цивільного захисту - сховища №40704, що розміщене за адресою: вул. Обсерваторна, 5, м. Світловодськ, Олександрійського району, Кіровоградської області;

- зобов`язати Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодський завод «Луч» вжити заходів щодо приведення в належний стан та готовність до укриття населення захисної споруди цивільного захисту - сховища №40704, що розміщене за адресою: вул. Обсерваторна, 5, м. Світловодськ, Олександрійського району, Кіровоградської області, у відповідності до Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України № 579 від 09.07.2018 «Про затвердження вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту».

Позов мотивовано тим, на території Світловодської об`єднаної територіальної громади Олександрійського району знаходиться захисна споруда цивільного захисту (ЗСЦЗ), сховище №40704, за адресою: вул. Обсерваторна, 5, м. Світловодськ, Олександрійський район, Кіровоградська область, розташована у підвалі будівлі, клас сховища 3, площею 108 кв.м, призначена для укриття 150 осіб. Дана ЗСЦЗ в процесі приватизації державного майна не увійшла до статутного капіталу ЗАТ «Світловодський завод «Луч» (наразі правонаступник- ТОВ «Світловодський завод «Луч»), але залишилася на його балансі, яка в умовах військової агресії Російської федерації проти України через недодержання та порушення балансоутримувачем вимог законодавства України у сфері використання та забезпечення функціонування об`єктів цивільного захисту (захисних споруд), є неготовим до використання за призначенням, у зв`язку із чим воно не здатне забезпечити захист цивільного населення.

Відповідач надав до суду відзив на позовну заяву, в якому заперечив проти позовних вимог, оскільки згідно з «Договором про безоплатне зберігання захисних споруд цивільного захисту» укладеним між ТОВ «Світловодський завод Луч» та Регіональним відділенням Фонду державного майна України по Кіровоградській області п.5 «Форс-мажор» ТОВ «Світловодський завод Луч» як Сторона вказаного Договору на час воєнних дій звільняється від відповідальності за часткове або повне невиконання своїх обов`язків. Також ТОВ «Світловодський завод Луч» на протязі останніх семи років не веде ніякої господарської діяльності, а у штаті дві особи: директор та бухгалтер. Всі витрати на утримання території, складання звітів здійснюються виключно за рахунок матеріальної допомоги одного від засновників. Воднораз, згідно Акту оцінки стану готовності захисної споруди цивільного захисту сховища №40704 стан визначений як обмежно готовий. Таким чином, сховище може використовуватись за призначенням. Враховуючи, те що ТОВ «Світловодський завод Луч» не веде господарську діяльність та знаходиться в стані ліквідації, комісія визнала необхідність передачі захисної споруди цивільного захисту сховища №40704 до комунальної власності.

Судом вчинені такі процесуальні дії у справі:

-ухвалою судді Кіровоградського окружного адміністративного суду від 16 жовтня 2023 року відкрито провадження у справі; розгляд справи вирішено здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.

Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно і неупереджено оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд

У С Т А Н О В И В:

На території Світловодської об`єднаної територіальної громади Олександрійського району знаходиться захисна споруда цивільного захисту (ЗСЦЗ), сховище №40704, за адресою: вул. Обсерваторна, 5, м. Світловодськ, Олександрійський район, Кіровоградська область, розташована у підвалі будівлі, клас сховища 3, площею 108 кв.м, призначена для укриття 150 осіб. Дана ЗСЦЗ в процесі приватизації державного майна не увійшла до статутного капіталу ЗАТ «Світловодський завод «Луч» (наразі правонаступник- ТОВ «Світловодський завод «Луч»). Регіональним відділенням Фонду державного майна України по Кіровоградській області та ТОВ «Світловодський завод Луч»(балансоутримувачем) 04.02.2016 укладено договір про безоплатне зберігання захисної споруди № 02/16.

Олександрійська окружна прокуратура Кіровоградської області звернулася до ГУ ДСНС в Кіровоградській області з листом від 20.07.2023 №55-4818ВИХ23 про надання інформації стосовно захисних споруд із зазначенням місцезнаходження, балансоутримувачів та стану готовності до використання, результатів попередніх перевірок стану готовності таких укриттів, вжитих заходів для приведення їх у готовність для використання за призначенням.

Листом №5501/4784/5513.2 від 25.07.2023 Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Кіровоградській області надало інформацію та акт оцінки готовності захисної споруди цивільного захисту сховища № 40704.

Відповідно до акту оцінки стану готовності захисної споруди цивільного захисту сховища № 40704, за результатами проведеної оцінки встановлено, що станом на 11.09.2023 сховище № 40704 оцінюється як обмежено готове до використання за призначенням. Рекомендовано привести захисну споруду у готовність до використання за призначенням та запропоновано визначити нового балансоутримувача передати до комунальної або державної форми власності.

Через невжиття належних балансоутримувачем заходів заступник керівника Олександрійської окружної прокуратури звернувся до суду з цим позовом.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з такого.

Відповідно до статті 131-1 Конституції України, на прокуратуру України покладається представництво інтересів держави в суді.

Право на звернення прокурора або його заступника до суду в інтересах держави передбачене статтями 2, 23 Закону України Про прокуратуру та статтею 53 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України).

Згідно із положеннями статті 23 Закону України Про прокуратуру, представництво прокурором інтересів громадянина або держави в суді полягає у здійсненні процесуальних та інших дій, спрямованих на захист інтересів громадянина або держави, у випадках та порядку, встановлених законом. Прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави.

Обираючи форму представництва, прокурор визначає, у чому полягає порушення або загроза порушення інтересів держави, обґрунтовує необхідність їх захисту.

Частиною 4статті 53 КАС України передбачено, що прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній чи іншій заяві, скарзі обґрунтовує, в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах.

В даному випадку, спеціально уповноваженим державною органом на здійснення контролю за утриманням та станом готовності захисних споруд цивільного захисту є Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Кіровоградській області.

Разом з тим, будучи обізнаним про тривале невиконання відповідачем чинного законодавства щодо приведення у відповідність протирадіаційного укриття №40503, ГУ ДСНС України у Кіровоградській області з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану припинено проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану №303 від 13.03.2022 , введеного указом Президента України Про введення воєнного стану в Україні №64/2022 від 24.02.2022, не вжито необхідних заходів з метою зобов`язання балансоутримувача даного об`єкта вчинити певні дії.

Наведене стало підставою для звернення прокурора до суду з даним позовом.

Відповідно до статті 50 Конституції України, кожен має право на безпечне для життя і здоров`я довкілля та на відшкодування завданої порушенням цього права шкоди.

Статтею 27 Конституції України також визначено, що кожна людина має невід`ємне право на життя, обов`язок держави - захищати життя людини.

Указом Президента України Про введення воєнного стану в Україні за №64/2022від 24.02.2022 р. на території України з 24.02.2022 р. на 30 діб введено воєнний стан, який продовжений до 21.11.2022 р. на підставі указів Президента України Про продовження строку дії воєнного стану в Україні№133/2022 від 14.03.2022 р., №259/2022 від 18.04.2022 р., №341/2022 від 17.05.2022 р., №573/2022 від 12.08.2022 р., № 757/2022 від 07.11.2022 р., від 06.02.2023 року № 58/2023, від 01.05.2023 року № 254/2023, від 26.07.2023 року № 451/2023, від 06.11.2023 № 34/2023.

Відповідно до статті 2 Закону України Про оборону України, оборона України базується на готовності та здатності органів державної влади, усіх складових сектору безпеки і оборони України, органів місцевого самоврядування, єдиної державної системи цивільного захисту, національної економіки до переведення, при необхідності, з мирного на воєнний стан та відсічі збройній агресії, ліквідації збройного конфлікту, а також готовності населення і території держави до оборони.

Згідно із статтею 3 Закону України Про оборону України, підготовка держави до оборони в мирний час, серед іншого, включає: забезпечення готовності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, єдиної державної системи цивільного захисту об`єктів критичної інфраструктури до виконання завдань цивільного захисту в особливий період, зокрема у воєнний час, з урахуванням норм міжнародного гуманітарного права.

Відповідно до пункту 14 частини 1статті 2 Кодексу цивільного захисту України (далі - Кодекс), захисні споруди цивільного захисту - інженерні споруди, призначені для захисту населення від впливу небезпечних факторів, що виникають внаслідок надзвичайних ситуацій, воєнних дій або терористичних актів. До захисних споруд цивільного захисту належать сховища та протирадіаційні укриття, а також споруди подвійного призначення.

Цивільним захистом, відповідно до статті 4 Кодексу, є функція держави, спрямована на захист населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій шляхом запобігання таким ситуаціям, ліквідації їх наслідків і надання допомоги постраждалим у мирний час та в особливий період.

Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 21 Кодексу, громадяни України мають право на забезпечення засобами колективного та індивідуального захисту та їх використання.

Для вирішення питань щодо укриття населення в захисних спорудах цивільного захисту центральні органи виконавчої влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації, органи місцевого самоврядування та суб`єкти господарювання завчасно створюють фонд таких споруд (частина 4 Кодексу).

Відповідно до частини 5 статті 32 Кодексу, порядок створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту та ведення його обліку визначається Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 3 Порядку створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту та ведення його обліку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №138 від 10.03.2017 (далі - Порядок) визначено, що утримання захисних споруд - комплекс заходів організаційного, матеріально-технічного, інженерного, фінансового та іншого характеру, що спрямовані на забезпечення готовності захисних споруд до використання за призначенням.

Відповідно до частини 8 статті 32 Кодексу, утримання захисних споруд цивільного захисту у готовності до використання за призначенням здійснюється суб`єктами господарювання, на балансі яких вони перебувають (у тому числі споруд, що не увійшли до їх статутних капіталів у процесі приватизації (корпоратизації), за рахунок власних коштів.

Пунктом 9 Порядку передбачено, що утримання фонду захисних споруд у готовності до використання за призначенням здійснюється їх балансоутримувачами.

У відповідності до пункту 3 Порядку балансоутримувач захисної споруди - власник захисної споруди або юридична особа, яка утримує її на балансі.

Згідно із пунктом 10 Порядку, балансоутримувач забезпечує утримання захисних споруд та інших споруд, що повинні використовуватися для укриття населення, а також підтримання їх у стані, необхідному для приведення у готовність до використання за призначенням відповідно до вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд.

Конкретний строк приведення захисної споруди в готовність до використання за призначенням (крім споруд, що відповідно до законодавства повинні перебувати в постійній готовності) зазначається в паспорті захисної споруди, а саме: не більше 12 годин - для захисних споруд, призначених для укриття працівників (персоналу, найбільшої працюючої зміни) суб`єктів господарювання, віднесених до відповідних категорій цивільного захисту; не більше 24 годин - для інших захисних споруд, споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів.

Частиною 1статті 20 Кодексу визначено, що до завдань та обов`язків суб`єктів господарювання у сфері цивільного захисту, серед інших, належить організація виконання вимог законодавства щодо створення, використання, утримання та реконструкції фонду захисних споруд цивільного захисту; планування та організація роботи з дообладнання або спорудження в особливий період підвальних та інших заглиблених приміщень для укриття населення; організація обліку фонду захисних споруд; здійснення контролю за утриманням та станом їх готовності; проведення їх технічної інвентаризації, тощо.

Згідно із пунктом 11 Порядку, вимоги щодо утримання та експлуатації захисних споруд визначаються МВС.

Відповідно до пункту 1 розділу І Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України №579 від 09.07.2018 (далі Вимоги), споруди фонду захисних споруд мають утримуватися та експлуатуватися у стані, що дозволяє привести їх у готовність до використання за призначенням у визначені законодавством терміни.

Захисні пристрої призначені для захисту осіб, що переховуються у сховищах, від надмірного тиску повітряної ударної хвилі під час застосування звичайної зброї та засобів масового ураження. До захисних пристроїв, якими обладнуються сховища, належать захисно-герметичні і герметичні двері, віконниці (ставні), захисні секції, клапани-відтиначі, КНТ тощо (підпункт 1 пункту 2 розділу III Вимог).

Балансоутримувач відповідно до норм цих Вимог забезпечує утримання, контроль за станом, проведення перевірок, технічного обслуговування, поточних та капітальних ремонтів конструктивних елементів, спеціального обладнання, інженерних мереж та систем життєзабезпечення захисних споруд під час усього періоду використання сховищ у режимі ПРУ (пункт 6 Розділу VIII Вимог).

Відповідно до підпункту 1 пункту 2 розділу VI Вимог для забезпечення готовності захисних споруд до використання за призначенням їх балансоутримувачі здійснюють оцінку стану їх готовності, організовують періодичні огляди стану захисних споруд, перевірку працездатності їх основного обладнання, планують і проводять технічне обслуговування обладнання та систем життєзабезпечення захисних споруд.

Оцінка стану готовності захисних споруд (далі - оцінка стану готовності) - здійснюється щороку з метою виявлення недоліків у стані утримання та експлуатації захисних споруд, передбачення заходів щодо приведення захисної споруди в готовність до використання за призначенням. Крім того, оцінка стану готовності здійснюється в таких випадках: у разі проведення технічної інвентаризації захисної споруди як об`єкта нерухомого майна; у разі підготовки пропозицій щодо подальшого використання захисної споруди; після пожеж, аварій, катастроф та інших надзвичайних ситуацій, що могли негативно вплинути на технічний стан захисної споруди; у разі здійснення ДСНС заходів державного нагляду (контролю) за станом готовності захисних споруд відповідно до Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.

За результатами оцінки стану готовності складається акт оцінки стану готовності захисної споруди цивільного захисту за формою згідно з додатком 11 до цих Вимог.

Результати оцінки стану готовності, отримані під час нагляду, ураховуються під час складення документів (актів, приписів) за його результатами (підпункт 4 пункту 2 Розділу VI Вимог).

Підпунктами 5, 6 пункту 2 розділу VI Вимог визначено, що залучення фахівців структурних підрозділів із питань цивільного захисту міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування, органів і підрозділів ДСНС до оцінки стану готовності, проведення інших обстежень захисних споруд (за винятком оцінки стану готовності під час нагляду) здійснюється за зверненням балансоутримувача.

Відповідно до підпункту 8 пункту 2 Розділу VI Вимог, під час оцінки стану готовності перевіряються: загальний стан приміщень, входів, оголовків аварійних виходів, гідроізоляції, повітрозабірних і витяжних каналів, обвалування окремо розташованих і підсипки покриття у вбудованих захисних спорудах, покрівлі та бічних поверхонь гірничих виробок, кріплень і захисно-герметичних перемичок (зовнішнім оглядом); двері (ворота, ставні), механізми задраювання, захисні пристрої, системи вентиляції, водопостачання, каналізації, електропостачання, зв`язку, автоматики та іншого інженерного обладнання (випробуванням на працездатність); температура і відносна вологість повітря всередині захисної споруди; наявність і стан засобів пожежогасіння; герметичність захисної споруди.

За результатами оцінки стану готовності захисну споруду може бути визнано як готову, обмежено готову або неготову до використання за призначенням. Захисна споруда вважається обмежено готовою або неготовою, якщо вона має хоча б один із недоліків, зазначених в основних недоліках в утриманні захисних споруд, що погіршують стан їх готовності, наведених у додатку 13 до цих Вимог.

У разі відсутності таких недоліків захисна споруда вважається готовою до використання за призначенням (підпункт 8 пункту 2 Розділу VI Вимог).

Таким чином, утримання захисних споруд цивільного захисту у готовності до використання за призначенням покладається на суб`єктів господарювання, на балансі яких вони перебувають, за рахунок власних коштів, що передбачено пунктом 8 статті 32 Кодексу та пунктом 9 Порядку.

Згідно з частиною 1 статті 9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до частини 1 статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

За приписами статей 75, 76 КАС України визначено що достовірними є докази, на підставі яких можна встановити дійсні обставини справи. Достатніми доказами є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування.

Частинами 1-3 статті 90 КАС України передбачено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Суд вважає, що невжиття відповідачами визначених законодавством заходів з метою приведення протирадіаційного укриття №40503 до стану готовності суперечить інтересам держави у сфері підготовки країни до оборони в умовах воєнного стану та захисту життя людини, оскільки станом на початок збройної агресії проти України захисна споруда цивільного захисту - сховище №40503, що розміщене за адресою: Кіровоградська область, м. Знам`янка, вул. Станційна 24-А, не перебувала в стані готовності до використання за призначенням, через що не здатна забезпечити захист цивільного населення.

Аналогічну правову позицію підтримав Верховний Суд у постанові від 03.10.2018 по справі №826/12192/16 та у постанові від 25.07.2019 р. по справі №820/5164/15.

Щодо посилання відповідача на те, що згідно з «Договором про безоплатне зберігання захисних споруд цивільного захисту» укладеним між ТОВ «Світловодський завод Луч» та Регіональним відділенням Фонду державного майна України по Кіровоградській області п.5 «Форс-мажор» ТОВ «Світловодський завод Луч» як Сторона вказаного Договору на час воєнних дій звільняється від відповідальності за часткове або повне невиконання своїх обов`язків, суд зазначає , що відповідачем не надано копію такого договору, крім того не надано до суду й довідку Торгово-промислової палати, яка є доказом дії форс-мажорних обставин відповідно до Договору.

Щодо посилання відповідача на те, що ТОВ «Світловодський завод Луч» на протязі останніх семи років не веде ніякої господарської діяльності, а у штаті дві особи: директор та бухгалтер. Всі витрати на утримання території, складання звітів здійснюються виключно за рахунок матеріальної допомоги одного від засновників та, що Товариство не веде господарську діяльність та знаходиться в стані ліквідації, комісія визнала необхідність передачі захисної споруди цивільного захисту сховища №40704 до комунальної власності, суд зазначає, що відповідачем не надано суду доказів звернення із заявою про винесення рішення про призначення компетентної комісії для прийняття рішення про передачу споруди цивільного захисту (сховища), яка була на відповідальному зберіганні.

Відповідно до частини 2статті 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Таким чином, позовні вимоги є законним та обґрунтованими, а тому підлягають задоволенню.

Оскільки, відповідно до приписів статті 139 КАС України, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз, а тому судові витрати у даному випадку з відповідача стягненню не підлягають.

Керуючись статтями 72-77, 139, 143, 241-246, 255, Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов першого заступника керівника Олександрівської окружної прокуратури (код ЄДРПОУ 02910025; вул. Чижевського, 1а, м. Олександрія, Кіровоградська обл., 28000) в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Кіровоградській області (код ЄДРПОУ - 38613719; адреса: вул. Пашутінська, 1, м. Кропивницький, Кіровоградська область, 26432) до Товариства з обмеженою відповідальністю «Світловодський завод «Луч» (27500, м. Світловодськ, вул. Обсерваторна, 5, код ЄДРПОУ - 02970688) про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язати вчинити певні дії задовольнити.

Визнати протиправною бездіяльність Товариства з обмеженою | відповідальністю «Світловодський завод «Луч» в частині невжиття заходів щодо не приведення в належний стан та готовність до укриття населення захисної споруди цивільного захисту - сховища №40704, що розміщене за адресою: вул. Обсерваторна, 5, м. Світловодськ, Олександрійського району, Кіровоградської області;

Зобов`язати Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодський завод «Луч» вжити заходів щодо приведення в належний стан та готовність до укриття населення захисної споруди цивільного захисту - сховища №40704, що розміщене за адресою: вул. Обсерваторна, 5, м. Світловодськ, Олександрійського району, Кіровоградської області, у відповідності до Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України № 579 від 09.07.2018 «Про затвердження вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту».

Рішення суду набирає законної сили в порядку та строки, визначені статтями 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

Рішення суду може бути оскаржене у 30-денний строк з дня його складення до Третього апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги через Кіровоградський окружний адміністративний суд, а у разі реєстрації офіційної електронної адреси в Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі - безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

Суддя Кіровоградського

окружного адміністративного суду О.В. КРАВЧУК

СудКіровоградський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.03.2024
Оприлюднено05.04.2024
Номер документу118110645
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері

Судовий реєстр по справі —340/8359/23

Рішення від 20.03.2024

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.В. КРАВЧУК

Ухвала від 16.10.2023

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.В. КРАВЧУК

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні