Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Харків
01 квітня 2024 року № 520/826/24
Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Мельникова Р.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Харківбудмонтаж" до Головного управління ДПС у Харківській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,
В С Т А Н О В И В :
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Харківбудмонтаж" звернулось до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить суд:
- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Харківській області (код ЄДРПОУ 43983495), яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 09.10.2023 року №9678794/36625759 про відмову Товариству з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Харківбудмонтаж» (код ЄДРПОУ 36625759) в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №1 від 25.08.2023 року та зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Харківбудмонтаж» (код ЄДРПОУ 36625759) від 25.08.2023 р. №1 датою її фактичного подання;
- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Харківській області (код ЄДРПОУ 43983495), яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 17.10.2023 року №9726391/36625759 про відмову Товариству з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Харківбудмонтаж» (код ЄДРПОУ 36625759) в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №2 від 19.09.2023 року та зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Харківбудмонтаж» (код ЄДРПОУ 36625759) від 19.09.2023р. №2 датою її фактичного подання;
- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Харківській області (код ЄДРПОУ 43983495), яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 18.10.2023 року №9740028/36625759 про відмову Товариству з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Харківбудмонтаж» (код ЄДРПОУ 36625759) в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №3 від 19.09.2023 року та зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Харківбудмонтаж» (код ЄДРПОУ 36625759) від 19.09.2023 р. №3 датою її фактичного подання;
- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Харківській області (код ЄДРПОУ 43983495), яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 17.10.2023 року №9726392/36625759 про відмову Товариству з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Харківбудмонтаж» (код ЄДРПОУ 36625759) в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №4від 19.09.2023 року та зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Харківбудмонтаж» (код ЄДРПОУ 36625759) від 19.09.2023 р. №4 датою її фактичного подання.
В обґрунтування позову зазначено, що спірними у даній справі рішеннями було відмовлено у реєстрації податкових накладних. На думку позивача, контролюючим органом не було надано належної мотивації підстав та причин віднесення податкових накладних до ризикових. Так, позивачем зазначено, що спірні рішення є протиправними та таким, що порушує його права, оскільки позивачем було надано усі документи з приводу господарської операції, що стали підставою для складення та реєстрації податкових накладних. В той же час, у спірному рішенні від 09.10.2023 року №9678794/36625759 вказано на ненадання позивачем копій документів, а саме: ненадання/часткове ненадання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отримання повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку, а у спірних рішеннях від 17.10.2023 року №9726391/36625759, від 18.10.2023 року №9740028/36625759 та від 18.10.2023 року №9740028/36625759 вказано на ненадання позивачем копій документів, а саме: надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства, а у графі «Додаткова інформація» зазначено ТТН.
Ухвалою суду від 12.01.2024 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито спрощене провадження у справі за вищевказаним позовом.
Представником відповідача Головного управління ДПС у Харківській області у поданому до суду відзиві на позов вказано, що відповідач проти заявленого позову заперечує з підстав його необґрунтованості та недоведеності. При цьому, вказано, що наведена позиція, є позицією обох відповідачів.
Суд зазначає, що відповідно до положень ст.257 КАС України за правилами спрощеного позовного провадження розглядаються справи незначної складності. За правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду, за винятком справ, зазначених у частині четвертій цієї статті.
Відповідно до ч.5 ст.262 КАС України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.
Отже, враховуючи вищевикладене, дана справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними в матеріалах справи доказами.
Дослідивши наявні в матеріалах справи докази, проаналізувавши доводи позову, суд встановив наступне.
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Харківбудмонтаж", код ЄДРПОУ 36625759, зареєстровано як юридична особа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Під час розгляду справи було встановлено, що в рамках здійснення господарської діяльності позивачем було складено податкові накладні № 1 від 25.08.2023 р., № 2 від 19.09.2023 р., № 3 від 19.09.2023 р., № 4 від 19.09.2023 р., які були направлені для реєстрації в Єдиний реєстр податкових накладних.
Рішеннями комісії Головного управління ДПС у Харківській області (№ 9678794/36625759 від 09.10.2023 р., № 9726391/36625759 від 17.10.2023 р., № 9740028/36625759 від 18.10.2023 р., № 9726392/36625759 від 17.10.2023 р.), яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації було відмовлено у реєстрації податкових накладних.
Так під час розгляду справи встановлено, що 18.08.2023 року позивачем було укладено договір № 75081823 з Комунальним підприємством «Харківські теплові мережі» про виконання робіт з «Капітального ремонту внутрішньо будинкових систем теплопостачання та постачання гарячої води в багатоквартирних житлових будинках м. Харкова по вул. Рєдіна, 19». Всі обумовлені з замовником роботи були виконані в повному обсязі та 25.08.2023 р. був підписаний акт про виконання робіт.
З огляду на вищезазначене позивачем було складено та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №1 від 25.08.2023 р. на загальну суму 153381,73 грн (ПДВ 30676,346 грн).
Зазначена податкова накладна була прийнята та зупинена, а у квитанції зазначено, що платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Разом з цим запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Як зазначено представником позивача, на виконання норм діючого законодавства позивачем до повідомлення про надання пояснень щодо податкових накладних, реєстрацію, яких було зупинено, надано повний пакет документів, що підтверджує реальність цієї операції: уставні документи Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Харківбудмонтаж", договір з замовником робіт та додатки до нього, а саме: договірна ціна, локальний кошторис, відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунки 5 та 6, дефектний акт та календарний план-графік виконання робіт, рахунки на оплату від постачальника матеріалів для виконання робіт, прибуткову накладну, платіжні доручення як від замовника робіт так і постачальнику матеріалів, акти виконаних робіт, та документи, підтверджуючи списання матеріалів під ці роботи.
Контролюючим органом після розгляду поданих позивачем документів було направлено на адресу позивача повідомлення № 9598056/36625759, у якому пропонується нашому підприємству надати документи щодо транспортування придбаних ТМЦ для виконання ремонтних робіт.
На виконання цього повідомлення позивачем надано договір поставки № ЄВ-152/863 від 03.07.2023 р.
У позовній заяві представником позивача вказано, що згідно умов договору поставки № ЄВ-152/863 від 03.07.2023 р. постачальник доставив товарно-матеріальні цінності самостійно та вартість доставки вже була врахована у вартість товарі, а товарно-транспортні накладні не складалась, оскільки окремого договору на перевезення вантажів не укладалось та продавець не надає послуг із перевезення на договірних умовах, а лише продає товар за договором, у якому передбачена умова про доставку товару покупцеві.
Судовим розглядом справи встановлено, що за результатами розгляду поданих підприємством позивача пояснень та доказів, рішенням Комісії регіонального рівня було відмовлено у реєстрації спірної податкової накладної, а саме рішенням № 9678794/36625759 від 09.10.2023 року відмовлено в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. При цьому, в якості підстави для ухвалення зазначеного рішення вказано: ненадання/часткове надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку. Водночас, в графі «Додаткова інформація (зазначити конкретні документи)» міститься прочерк.
На переконання позивача, зазначене рішення контролюючого органу є протиправним та таким, що підлягає скасуванню.
Також під час розгляду справи встановлено, що 18.08.2023 року Товариством з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Харківбудмонтаж" укладено договір № 75081820 з Комунальним підприємством «Харківські теплові мережі» про виконання робіт з «Капітального ремонту внутрішньо будинкових систем теплопостачання та постачання гарячої води в багатоквартирних житлових будинках м. Харкова по проїзду Азербайджанському, 7». Всі обумовлені з замовником роботи були виконані в повному обсязі та 19.09.2023 р. був підписаний акт про виконання робіт.
З огляду на вищезазначене позивачем було складено та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №2 від 19.09.2023 р. на загальну суму 112704,77 грн (ПДВ 22540,954 грн).
Зазначена податкова накладна була прийнята та зупинена, а у квитанції зазначено, що платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Разом з цим запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Як зазначено представником позивача, на виконання норм діючого законодавства позивачем до повідомлення про надання пояснень щодо податкових накладних, реєстрацію, яких було зупинено, надано пакет документів, що підтверджує реальність цієї операції.
Судовим розглядом справи встановлено, що за результатами розгляду поданих підприємством позивача пояснень та доказів, рішенням Комісії регіонального рівня було відмовлено у реєстрації спірної податкової накладної, а саме рішенням № 9726391/36625759 від 17.10.2023 року відмовлено в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. При цьому, в якості підстави для ухвалення зазначеного рішення вказано на ненадання позивачем копій документів, а саме: надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства, а у графі «Додаткова інформація» зазначено ТТН.
На переконання позивача, зазначене рішення контролюючого органу є протиправним та таким, що підлягає скасуванню.
Під час розгляду справи також встановлено, що 18.08.2023 року Товариством з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Харківбудмонтаж" укладено договір № 75081822 з Комунальним підприємством «Харківські теплові мережі» про виконання робіт з «Капітального ремонту внутрішньо будинкових систем теплопостачання та постачання гарячої води в багатоквартирних житлових будинках АДРЕСА_1 ». Всі обумовлені з замовником роботи були виконані в повному обсязі та 19.09.2023 р. був підписаний акт про виконання робіт.
З огляду на вищезазначене позивачем було складено та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №3 від 19.09.2023 р. на загальну суму 125045,74 грн (ПДВ 25009,148 грн).
Зазначена податкова накладна була прийнята та зупинена, а у квитанції зазначено, що платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Разом з цим запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Як зазначено представником позивача, на виконання норм діючого законодавства позивачем до повідомлення про надання пояснень щодо податкових накладних, реєстрацію, яких було зупинено, надано пакет документів, що підтверджує реальність цієї операції.
Судовим розглядом справи встановлено, що за результатами розгляду поданих підприємством позивача пояснень та доказів, рішенням Комісії регіонального рівня було відмовлено у реєстрації спірної податкової накладної, а саме рішенням № 9740028/36625759 від 18.10.2023 року відмовлено в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. При цьому, в якості підстави для ухвалення зазначеного рішення вказано на ненадання позивачем копій документів, а саме: надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства, а у графі «Додаткова інформація» зазначено ТТН.
На переконання позивача, зазначене рішення контролюючого органу є протиправним та таким, що підлягає скасуванню.
Під час розгляду справи також встановлено, що 18.08.2023 року Товариством з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Харківбудмонтаж" було укладено договір № 75081818 з Комунальним підприємством «Харківські теплові мережі» про виконання робіт з «Капітального ремонту внутрішньо будинкових систем теплопостачання та постачання гарячої води в багатоквартирних житлових будинках АДРЕСА_2 ». Всі обумовлені з замовником роботи були виконані в повному обсязі та 19.09.2023 р. був підписаний акт про виконання робіт.
З огляду на вищезазначене позивачем було складено та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №4 від 19.09.2023 р. на загальну суму 119083,21 грн (ПДВ 23816,642 грн).
Зазначена податкова накладна була прийнята та зупинена, а у квитанції зазначено, що платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Разом з цим запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Як зазначено представником позивача, на виконання норм діючого законодавства позивачем до повідомлення про надання пояснень щодо податкових накладних, реєстрацію, яких було зупинено, надано пакет документів, що підтверджує реальність цієї операції.
Судовим розглядом справи встановлено, що за результатами розгляду поданих підприємством позивача пояснень та доказів, рішенням Комісії регіонального рівня було відмовлено у реєстрації спірної податкової накладної, а саме рішенням № 9726392/36625759 від 18.10.2023 року відмовлено в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. При цьому, в якості підстави для ухвалення зазначеного рішення вказано на ненадання позивачем копій документів, а саме: надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства, а у графі «Додаткова інформація» зазначено ТТН.
На переконання позивача, зазначене рішення контролюючого органу є протиправним та таким, що підлягає скасуванню.
Вважаючи свої права порушеними, підприємство позивача звернулось до суду з даним позовом.
Надаючи оцінку заявленим позовним вимогам та запереченням проти них, суд зазначає наступне.
Відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно з приписами п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.
При цьому, відповідно до пункту 74.2 статті 74 Податкового кодексу України в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Пунктом 74.3 статті 74 Податкового кодексу України передбачено, що зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики.
Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних" № 1246 від 29.12.2010 (далі Порядок №1246), податкова накладна електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Згідно пункту 12 Порядку № 1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, зокрема, щодо наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування.
Відповідно до пункту 13 Порядку № 1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
Водночас, пунктом 201.16 статті 201 Податкового кодексу України що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
На виконання цієї норми Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 11 грудня 2019 року №1165, якою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №1165).
Згідно з приписами пункту 4 Порядку №1165 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.
Пунктом 5 Порядку №1165 передбачено, що платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.
Відповідно до вимог пункту 6 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня. У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Положеннями п.7 Порядку №1165 передбачено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Відповідно до пункту 10 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
Згідно із пунктом 11 Порядку №1165 у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
Відповідно до п.25 Порядку № 1165 комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, визначає Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений наказом Міністерства фінансів України 12.12.2019 №520 (далі - Порядок №520).
Відповідно до пунктів 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 11 Порядку №520 прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).
Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.
Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування.
Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг, Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Таким чином, з аналізу вищевикладених приписів вбачається, що реєстрація податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена з підстав відповідності критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснених операцій.
При цьому, суд зазначає, що законодавець визначив два етапи реєстрації податкових накладних: перший - це зупинення реєстрації податкової накладної який є проміжним перед прийняттями рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та другий - це сам етап прийняття рішення податковим органом.
Виходячи зі змісту вказаних норм, суд приходить до висновку, що рішення про реєстрацію/відмову у реєстрації податкової накладної приймається за результатами оцінки наданих підприємством документів.
Під час розгляду справи судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія» Харківбудмонтаж» зареєстроване за адресою: вул. Плеханівська, 92-А, корп. Б, оф. 1001Б, м. Харків, 61001.
Матеріали справи свідчать, що в якості підстав для зупинення реєстрації спірних у цій справі податкових накладних визначено п.8 Критеріїв ризиковості здійснення операцій та запропоновано позивачу надати пояснення та копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Відповідно до п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.
З аналізу п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку слід дійти висновку про те, що для встановлення наявності у господарської операції такої ознаки мають існувати визначені цим пунктом передумови, а також для підтвердження відповідності господарської операції вказаному критерію слід навести обґрунтований розрахунок за цим критерієм, якому відповідає платник податку (пп. 2 п. 11 Порядку № 1165).
Так, в квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних контролюючий орган не навів жодних розрахунків, що не відповідає вимогам пп.2 п. 11 Порядку № 1165.
Водночас, зазначені квитанції не містить інформації або ж зазначення про те, які саме документи необхідні контролюючому органу для прийняття рішення про реєстрацію спірних податкових накладних.
З аналізу наведених судом правових норм слід дійти висновку, що рішення Комісії Головного управління ДПС України повинні містити чіткі підстави для відмови в реєстрації податкової накладної. Однак, як вбачається з доданих до позову матеріалів, рішеннями комісії Головного управління ДПС у Харківській області відмовлено у реєстрації спірних податкових накладних, а в якості підстави у першому випадку визначено ненадання/часткове ненадання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отримання повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку, а в інших випадках вказано на ненадання позивачем копій документів, а саме: надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства, а у графі «Додаткова інформація» зазначено ТТН.
Вказані обставини свідчать про те, що контролюючим органом не було надано оцінки поданим позивачем разом із поясненнями документам.
Відтак, суд приходить до висновку, що відповідачем не надано до суду доказів правомірності та обґрунтованості зупинення реєстрації спірних податкових накладних на підставі п. 8 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
Також суд наголошує, що загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.
Можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків. Вживання податковим органом загального посилання на п. 1 Критеріїв є неконкретизованим та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не будь-яких на власний розсуд.
Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.
Вищевикладені обставини свідчать про протиправність зупинення реєстрації спірних податкових накладних.
При цьому, як вбачається зі змісту наданих представником позивача пояснень, позивачем після отримання квитанцій про зупинення реєстрації податкових накладних на виконання норм діючого законодавства було направлено на адресу відповідача пояснення разом із переліком документів, що підтверджують здійснення господарських операцій, що стали підставою для складання та реєстрації спірних податкових накладних.
Однак, комісією було прийнято оскаржувані рішення про відмову у реєстрації спірних податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних через неподання платником первинних документів, а саме: ненаданням/частковим ненаданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отримання повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку у першому випадку, а також у інших випадках вказано на ненадання позивачем копій документів, а саме: надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства, а у графі «Додаткова інформація» зазначено ТТН.
Як передбачено приписами п. 11 Порядку № 520, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Таким чином, з аналізу вищевикладеної норми вбачається, що рішення про відмову у реєстрації податкової накладної приймається у разі не підтвердження платником податків документально інформації, зазначеної у податковій накладній, реєстрацію якої зупинено.
Натомість, як встановлено судовим розглядом справи, зупинення реєстрації спірних податкових накладних як передумови прийняття відповідного рішення Комісії про відмову у її реєстрації, було здійснено відповідачем безпідставно, оскільки у квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних зазначено посилання на критерії ризиковості.
В той же час, у спірному у даній справі рішенні комісії вказано на ненадання підприємством позивача первинних документів, а саме: ненаданням/частковим ненаданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отримання повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку у першому випадку та у інших випадках вказано на ненадання позивачем копій документів, а саме: надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства, а у графі «Додаткова інформація» зазначено ТТН.
З приводу вказаного суд зазначає, що контролюючий орган фактично не врахував надані йому підприємством позивача пояснення та копії документів, відповідно до яких підприємством позивача було подано на реєстрацію податкові накладні.
Таким чином, позивачем до контролюючого органу надано достатні та належним чином оформлені документи, які давали змогу здійснити реєстрацію податкових накладних.
При цьому, суд зазначає, що прийняття протиправного рішення про зупинення реєстрації податкової накладної є передумовою прийняття відповідного рішення Комісії.
Вказані обставини свідчать про протиправність рішень Головного управління ДПС у Харківській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 09.10.2023 року №9678794/36625759 про відмову Товариству з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Харківбудмонтаж» в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №1 від 25.08.2023 року, від 17.10.2023 року №9726391/36625759 про відмову Товариству з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Харківбудмонтаж» в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №2 від 19.09.2023 року, від 18.10.2023 року №9740028/36625759 про відмову Товариству з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Харківбудмонтаж» в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №3 від 19.09.2023 року та від 17.10.2023 року №9726392/36625759 про відмову Товариству з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Харківбудмонтаж» в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №4 від 19.09.2023 року та наявність підстав для його скасування.
Стосовно позовних вимог позивача про зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Харківбудмонтаж» від 25.08.2023 р. №1, 19.09.2023р. №2, від 19.09.2023 р. №3 та від 19.09.2023 р. №4 датою їх фактичного подання суд зазначає наступне.
Положеннями ч. 1 ст.2 КАС України передбачено, що завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Відповідно до ст. 17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини" при здійсненні судочинства суди застосовують Конвенцію про захист прав людини і основоположних свобод та практику Європейського суду з прав людини як джерело права.
Згідно із приписами ст. 6 Конвенції, кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом, який вирішить спір щодо його прав та обов`язків цивільного характеру.
Згідно зі ст. 13 Конвенції, кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.
При цьому Європейський суд з прав людини у рішенні від 29.06.2006 року у справі "Пантелеєнко проти України" зазначив, що засіб юридичного захисту має бути ефективним, як на практиці, так і за законом.
У рішенні від 31.07.2003 року у справі "Дорани проти Ірландії" Європейським судом з прав людини зазначено, що поняття "ефективний засіб" передбачає запобігання порушенню або припиненню порушення, а так само встановлення механізму відновлення, поновлення порушеного права.
Водночас, у рішенні Європейського суду з прав людини у справі "Салах Шейх проти Нідерландів" зазначено, що ефективний засіб - це запобігання тому, щоб відбулося виконання заходів, які суперечать Конвенції, або настала подія, наслідки якої будуть незворотними. При вирішенні справи "Каіч та інші проти Хорватії" (рішення від 17 липня 2008 року) Європейський Суд з прав людини вказав, що для Конвенції було б неприйнятно, якби стаття 13 декларувала право на ефективний засіб захисту але без його практичного застосування. Таким чином, обов`язковим є практичне застосування ефективного механізму захисту. Протилежний підхід суперечитиме принципу верховенства права.
З врахуванням вищевикладеного слід дійти висновку, що обраний судом спосіб захисту порушеного права має бути ефективним та забезпечити реальне відновлення порушеного права.
Слід вказати, що Європейський суд з прав людини у рішенні від 13.01.2011 по справі "ЧУЙКІНА ПРОТИ УКРАЇНИ" (CASE OF CHUYKINA v. UKRAINE) (Заява N 28924/04) констатував: "50. Суд нагадує, що процесуальні гарантії, викладені у статті 6 Конвенції, забезпечують кожному право звертатися до суду з позовом щодо своїх цивільних прав та обов`язків. Таким чином стаття 6 Конвенції втілює "право на суд", в якому право на доступ до суду, тобто право ініціювати в судах провадження з цивільних питань становить один з його аспектів (див. рішення від 21 лютого 1975 року у справі "Голдер проти Сполученого Королівства" (Golder v. the United Kingdom), пп. 28 - 36, Series A N 18). Крім того, порушення судового провадження саме по собі не задовольняє усіх вимог пункту 1 статті 6 Конвенції. Ціль Конвенції гарантувати права, які є практичними та ефективними, а не теоретичними або ілюзорними. Право на доступ до суду включає в себе не лише право ініціювати провадження, а й право отримати "вирішення" спору судом. Воно було б ілюзорним, якби національна правова система Договірної держави дозволяла особі подати до суду цивільний позов без гарантії того, що справу буде вирішено остаточним рішенням в судовому провадженні. Для пункту 1 статті 6 Конвенції було б неможливо детально описувати процесуальні гарантії, які надаються сторонам у судовому процесі провадженні, яке є справедливим, публічним та швидким, не гарантувавши сторонам того, що їхні цивільні спори будуть остаточно вирішені (див. рішення у справах "Мултіплекс проти Хорватії" (Multiplex v. Croatia), заява N 58112/00, п. 45, від 10 липня 2003 року, та "Кутіч проти Хорватії" (Kutic v. Croatia), заява N 48778/99, п. 25, ECHR 2002-II)".
Таким чином, враховуючи обставини справи, з огляду на положення ст. 5 Кодексу адміністративного судочинства України суд приходить до висновку, що належним та повним способом захисту порушених прав та інтересів позивача, є саме зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Харківбудмонтаж» від 25.08.2023 р. №1, 19.09.2023р. №2, від 19.09.2023 р. №3 та від 19.09.2023 р. №4 датою їх фактичного подання.
Відповідно до положень ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень. У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Згідно частин 1, 2 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку про задоволення позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Харківбудмонтаж".
Розподіл судових витрат здійснюється відповідно до статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України.
Керуючись ст.ст. 243-246, 250, 255, 257-262, 295, 297 КАС України, суд
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Харківбудмонтаж" (вул. Плеханівська, буд. 92-А, корп.Б,оф.1001Б, м. Харків, 61001) до Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд. 46,м. Харків,61057), Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8,м. Київ,04053) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Харківській області (код ЄДРПОУ 43983495), яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 09.10.2023 року №9678794/36625759 про відмову Товариству з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Харківбудмонтаж» (код ЄДРПОУ 36625759) в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №1 від 25.08.2023 року.
Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Харківбудмонтаж» (код ЄДРПОУ 36625759) від 25.08.2023 р. №1 датою її фактичного подання.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Харківській області (код ЄДРПОУ 43983495), яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 17.10.2023 року №9726391/36625759 про відмову Товариству з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Харківбудмонтаж» (код ЄДРПОУ 36625759) в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №2 від 19.09.2023 року.
Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Харківбудмонтаж» (код ЄДРПОУ 36625759) від 19.09.2023р. №2 датою її фактичного подання.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Харківській області (код ЄДРПОУ 43983495), яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 18.10.2023 року №9740028/36625759 про відмову Товариству з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Харківбудмонтаж» (код ЄДРПОУ 36625759) в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №3 від 19.09.2023 року.
Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Харківбудмонтаж» (код ЄДРПОУ 36625759) від 19.09.2023 р. №3 датою її фактичного подання.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Харківській області (код ЄДРПОУ 43983495), яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 17.10.2023 року №9726392/36625759 про відмову Товариству з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Харківбудмонтаж» (код ЄДРПОУ 36625759) в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №4від 19.09.2023 року.
Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Харківбудмонтаж» (код ЄДРПОУ 36625759) від 19.09.2023 р. №4 датою її фактичного подання.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Харківбудмонтаж" (вул. Плеханівська, буд. 92-А, корп. Б, оф.1001Б, м. Харків, 61001, код ЄДРПОУ - 36625759) сплачену суму судового збору у розмірі 12112 (дванадцять тисяч сто дванадцять) грн 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд. 46, м. Харків, 61057, код ЄДРПОУ ВП 43983495).
Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, або спрощеного позовного провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Суддя Мельников Р.В.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.04.2024 |
Оприлюднено | 05.04.2024 |
Номер документу | 118112131 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних) |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Мельников Р.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні