Рішення
від 03.04.2024 по справі 240/30850/23
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03 квітня 2024 року м. Житомир справа № 240/30850/23

категорія 113060000

Житомирський окружний адміністративний суд у складі судді Попової О. Г., розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Приватного підприємства "Магнітрон-4С" до Державної служби України з надзвичайних ситуацій про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинити дії,

встановив:

До Житомирського окружного адміністративного суду звернулось Приватне підприємствао"Магнітрон-4С" із позовом до Державної служби України з надзвичайних ситуацій, в якому просить:

- визнати протиправною бездіяльність суб`єкта владних повноважень ДСНС України, яка не виконує необхідні дії по забезпеченню доступу до Державного електронного реєстру об`єктів підвищеної небезпеки уповноваженим особам суб`єктів господарювання, які є користувачами Реєстру та яким в установленому порядку надано відповідні права доступу до Реєстру, для виконання функції внесення реєстрової інформації;

- зобов`язати ДСНС України вчинити необхідні дії по забезпеченню доступу до Державного електронного реєстру об`єктів підвищеної небезпеки уповноваженим особам суб`єктів господарювання, які є користувачами Реєстру та яким в установленому порядку надано відповідні права доступу до Реєстру, для виконання функції внесення реєстрової інформації.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що ДСНС України, як держатель Реєстру об`єктів підвищеної небезпеки, протиправно обмежила право представника особисто вносити реєстрову інформацію в Реєстр від імені другої сторони, яку він представляє, як уповноважена особа суб`єкта господарювання, та якій в установленому порядку надано відповідні права доступу до Реєстру і яка наділена правом внесення інформації до Реєстру.

Ухвалою судді Житомирського окружного адміністративного суду від 01.11.2023 відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження. Призначено підготовче засідання у справі на 28.11.2023 об 11 год. 00 хв.

28.11.2023 судове засідання не проводилось у зв`язку з заявленим клопотанням представника відповідача про відкладення розгляду справи. Наступне судове засідання призначено на 14.12.2023 об 12 год. 00 хв.

14.12.2023 на електронну адресу суду від представника Державної служби України з надзвичайних ситуацій надійшов відзив на позовну заяву, в якому просить відмовити в задоволенні позовних вимог та зазначено, що ДСНС, як держатель Реєстру об`єктів підвищеної небезпеки, жодним чином не обмежує право будь-якому суб`єкту господарювання або його уповноваженій, відповідно до законодавства, особі вносити інформацію до Реєстру про об`єкт на якому проводиться ідентифікація. Зазначає, що для того щоб підписувати електронні документи та подавати відповідну інформацію стосовно суб`єкта господарювання та про об`єкт, на якому проводиться ідентифікація, позивачу необхідно отримати кваліфікований електронний підпис у встановленому законодавством порядку.

14.12.2023 судове засідання не проводилось у зв`язку із оголошенням повітряної тривоги по всій території України та відкладено на 18.01.2023 об 11 год. 00 хв.

18.12.2023 на електронну адресу суду від представника ПП "Магнітрон-4С" надійшла відповідь на відзив.

22.12.2023 від представника позивача на електронну адресу суду надійшли додаткові пояснення.

Відповідно до ухвали суду від 19.01.2024 суд перейшов до розгляду справи в письмовому провадженні.

Згідно з частиною четвертою статті 243 КАС України судове рішення, постановлене у письмовому провадженні, повинно бути складено у повному обсязі не пізніше закінчення встановлених цим Кодексом строків розгляду відповідної справи, заяви або клопотання.

Частиною п`ятою статті 250 КАС України встановлено, що датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов наступних висновків.

Судом встановлено, що ДСНС України листом №261-17755/262-1 від 19.09.2023 надала повідомлення суб`єктам господарювання про необхідність внесення інформації в Державний електронний реєстр об`єктів підвищеної небезпеки (далі - Реєстр) з дати початку функціонування Реєстру, яка наступає не пізніше ніж через три місяці з дня набрання чинності Постанови КМУ від 07.07.2023 №690 «Деякі питання забезпечення функціонування та ведення Державного електронного реєстру об`єктів підвищеної небезпеки», тобто з 07.10.2023.

Як зазначено представником позивача, ПП «Магнітрон-4С», згідно укладених додаткових цивільно-правових договорів та наданих довіреностей, є представником, що має право вчинити від імені другої сторони, яку вона представляє, а саме від імені довірителів: ТОВ «ДАФНАМЕКС», ТОВ «ЕНЕРГОТЕХ МЕНЕДЖМЕНТ», ТОВ «КЛЕОН-ОЙЛ», ТОВ «СОКАР ПЕТРОЛЕУМ», правочин: внесення реєстрової інформації до Реєстру.

ПП «Магнітрон-4С» 09.10.2023 до ДСНС України подана скарга на порушення вимог Порядку функціонування та ведення Державного електронного реєстру об`єктів підвищеної небезпеки, на офіційну електронну адресу ДСНС gromad@dsns.gov.ua, номер вхідної реєстрації ДСНС №M-1065 від 10.10.2023, в якій зазначено, що функціонуючий на даний час Державний електронний реєстр об`єктів підвищеної небезпеки не дозволяє вносити реєстрову інформацію користувачу Реєстра, що виконує свої обов`язки від імені замовника та який отримав право доступу до Реєстру відповідно вимог законодавства, а також наведені перелік порушених правових норм.

Також, в поданій скарзі від 09.10.2023 ПП «Магнітрон-4С» зазначена вимога вжити заходи по забезпеченню можливості вносити реєстрову інформацію користувачу Реєстра, що виконує свої обов`язки від імені замовника та який отримав право доступу до Реєстру відповідно вимог законодавства.

Однак, ДСНС у відповідь на скаргу від 09.10.2023 надало лист ДСНС №261-20091/262-2 від 19.10.2023, в якому зазначено, що - стосовно порушення вимог Порядку функціонування та ведення Державного електронного реєстру об`єктів підвищеної небезпеки - ДСНС діяла в межах та спосіб, визначений чинними нормативно-правовими актами та законодавством України.

Вважаючи, що ДСНС України, як держатель Реєстру об`єктів підвищеної небезпеки, протиправно обмежила право представника особисто вносити реєстрову інформацію в Реєстр від імені другої сторони, яку він представляє, як уповноважена особа суб`єкта господарювання, позивач звернувся до суду за захистом своїх прав.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з такого.

Згідно з ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до статті 46 Конституції України, громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.

Ведення Державного електронного реєстру об`єктів підвищеної небезпеки (https://e.dsns.gov.ua, далі - Реєстр) відповідно до Порядку функціонування та ведення Державного електронного реєстру об`єктів підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.07.2023 №690 (далі- Порядок №690) здійснюється користувачами Реєстру під час виконання покладених на них функцій та завдань відповідно до законодавства шляхом обробки (внесення, накопичення, використання, узагальнення, зберігання, передачі, здійснення захисту) реєстрової інформації та реєстрових даних в Реєстрі про об`єкт підвищеної небезпеки.

Згідно пункту 20 Порядку №690, до Реєстру вносяться реєстрова інформація та реєстрові дані про об`єкти підвищеної небезпеки в обсязі, визначеному Законом України "Про об`єкти підвищеної небезпеки" та Порядком ідентифікації об`єктів підвищеної небезпеки та ведення їх обліку, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2022 №1030, зокрема реєстрові дані, метадані та візуальні, що підтверджують такі дані, образи (матеріали фото- та відеофіксації, скан-копій документів тощо), що підтверджують: загальні відомості про суб`єкта господарювання; відомості, використані для ідентифікації об`єкта підвищеної небезпеки; результати ідентифікації; інформацію про сусідні об`єкти, території і об`єкти будівництва, що можуть збільшити ризик виникнення чи наслідки аварії на об`єкті, зокрема за ефектом "доміно"; відомості про юридичну або фізичну особу - підприємця, що провела ідентифікацію об`єкта підвищеної небезпеки; інші дані та образи.

Пунктом 22 Порядку 690, передбачено, що формування юридичними або фізичними особами - підприємцями (далі - суб`єкт господарювання) електронних документів щодо об`єктів, до яких застосовується процедура ідентифікації та їх опрацювання здійснюються програмними засобами Реєстру відповідно до законодавства у сфері електронних документів та електронного документообігу.

Правовою основою функціонування Реєстру є Закони України "Про об`єкти підвищеної небезпеки", "Про публічні електронні реєстри", "Про інформацію", "Про доступ до публічної інформації, "Про захист персональних даних", "Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах", "Про електронні довірчі послуги", "Про електронні документи та електронний документообіг", Порядок ідентифікації об`єктів підвищеної небезпеки та ведення їх обліку, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2022 №1030 "Деякі питання ідентифікації об`єктів підвищеної небезпеки", цей Порядок 690 та інші нормативно-правові акти (пункт 2 Порядку 690).

Відповідно до статті 1 Закону України "Про об`єкти підвищеної небезпеки" (далі - Закон про ОПН), об`єкт підвищеної небезпеки - єдиний майновий комплекс підприємства, що включає будь-які будівлі, виробництва (цехи, відділення, виробничі дільниці), окреме обладнання та джерела небезпеки, розташовані в межах території такого об`єкта, який за результатами ідентифікації об`єктів підвищеної небезпеки вважається об`єктом підвищеної небезпеки.

Ідентифікація об`єкта підвищеної небезпеки - процедура, за результатами виконання якої об`єкт підвищеної небезпеки вважається об`єктом підвищеної небезпеки відповідного класу.

Пунктом 3 Порядку №690 визначено, що користувачі Реєстру - фізичні особи та уповноважені посадові особи суб`єктів системи управління силами та засобами цивільного захисту, яким в установленому порядку надано відповідні права доступу до Реєстру, зокрема документів має бути написаний розбірливо; документи не мають містити підчищення або дописки, закреслені слова чи інші не обумовлені в них виправлення (крім випалків здійснення виправлення помилок у порядку, визначеному законодавством), орфографічні та арифметичні помилки, бути заповнені олівцем, а також з пошкодженнями, які не дають змоги однозначно глумачити їх зміст.

Основним завданням, метою та функціональними можливостями Реєстру, зокрема, автоматизація визначених законодавством ідентифікаційних, реєстраційних та облікових процесів з обробки (внесення, накопичення, використання, узагальнення, зберігання, передачі, здійснення захисту) інформації про об`єкти підвищеної небезпеки є основними завданнями Реєстру.

Реєстр ведеться з метою автоматизації, організації управлінських процесів з обробки реєстрової інформації та реєстрових даних про об`єкти підвищеної небезпеки. Реєстрова інформація та реєстрові дані зберігаються в Реєстрі до його припинення та є відкритими, загальнодоступними, крім тих, що містять інформацію з обмеженим доступом.

Згідно п. 15 Порядку №690 встановлено, що внесення та коригування (зміни) реєстрової інформації та реєстрових даних в Реєстрі здійснюється користувачами Реєстру, наявність у яких права доступу до нього дає їм змогу вчинити відповідну дію. Коригування реєстрової інформації та реєстрових даних в Реєстрі допускається в разі внесення змін у реєстраційні та інші документи про об`єкти підвищеної небезпеки у випадках, передбачених законодавством, а також з метою виправлення технічних помилок, описок чи доповнення відомостей іншими даними. Обробка електронних документів у Реєстрі здійснюється відповідно до вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг. На електронн документи, що вносяться до Реєстру, накладається кваліфікований електронний підпис.

Пунктом 19 Порядку №690 ведення Реєстру здійснюється користувачами Реєстру під час виконання покладених на них функцій та завдань відповідно до законодавства шляхом обробки (внесення, накопичення, використання, узагальнення, зберігання, передачі, здійснення захисту) реєстрової інформації та реєстрових даних в Реєстрі про об`єкт підвищеної небезпеки.

Якщо законодавством не визначений інший порядок внесення до Реєстру інформації про об`єкти Реєстру, держатель Реєстру протягом 20 робочих днів після отримання від суб`єкта господарювання повідомлення про результати ідентифікації приймає рішення про віднесення (невіднесення) об`єкта до об`єкта підвищеної небезпеки відповідного класу, про що інформує суб`єкта господарювання, відповідну місцеву держадміністрацію, орган місцевого самоврядування та органи державного нагляду (контролю), що здійснюють державний нагляд (контроль) у сфері діяльності, пов`язаної з об`єктами підвищеної небезпеки. Факт внесення, коригування (зміни), видалення посадовими особами адміністратора Реєстру реєстрової інформації засвідчується кваліфікованими електронними підписами таких осіб.

Процедури обробки реєстрової інформації та реєстрових даних в Реєстрі користувачами Реєстру проводяться в автоматизованому та автоматичному режимі з використанням послідовностей управлінських процесів у програмному забезпеченні Реєстру, налаштування яких здійснює його адміністратор відповідно до технічного регламенту, технічної та експлуатаційної документації Реєстру, що затверджується адміністратором Реєстру.

Відповідно до пункту 30 Порядку №690 адміністрування Реєстру здійснює адміністратор відповідно до вимог цього Порядку та інших актів законодавства, технічного регламенту, технічної та експлуатаційної документації Реєстру.

Доступ до Реєстру надається в установленому законодавством порядку та за умови виконання вимог, установлених Законом України Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах. Режим доступу до Реєстру визначається технічною та експлуатаційною документацією Реєстру.

Ідентифікація користувача Реєстру здійснюється за допомогою його кваліфікованого електронного підпису та/у разі потреби облікового запису в Реєстрі, крім неавторизованих користувачів публічної реєстрової інформації.

Про будь-яку дію, вчинену щодо реєстрової інформації в Реєстрі, а також про користувача Реєстру, який вчинив дію, автоматично робиться унікальний запис у системному журналі аудиту роботи користувачів Реєстру, який зберігається відповідно до положень, визначених у вимогах до комплексної системи захисту інформації.

У позовній заяві зазначено, що ПП «Магнітрон-4С» уклало додаткові цивільно-правові договори та отримало відповідні довіреності, якими передбачено вчинення деяких дій від імені довірителів, зокрема, від товариства з обмеженою відповідальністю «ДАФНАМЕКС» (ЄДРПОУ 40680344, Київська обл., Бучанський р-н, с. Святопетрівське, вул. Зоряна, буд. 20), Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОТЕХ МЕНЕДЖМЕНТ» (ЄДРПОУ 44212988, Київська обл., Обухівський р- н, місто Васильків, вул. Декабристів, буд.49), Товариства з обмеженою відповідальністю «КЛЕОН-ОЙЛ» (ЄДРПОУ 39189837, Київська обл., Бучанський р-н, м. Вишневе, вул. Київська, буд. 11-А), Товариства з обмеженою відповідальністю «СОКАР ПЕТРОЛЕУМ» (ЄДРПОУ 38305367, м.Черкаси, вул. Благовісна, 421), відповідно до Порядку функціонування та ведення Державного електронного реєстру об`єктів підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.07.2023 №690 (далі- Порядок №690).

Відповідно до частини першої статті 237 ЦК України представництвом є правовідношення, в якому одна сторона (представник) зобов`язана або має право вчинити правочин від імені другої сторони, яку вона представляє.

Правочин, вчинений представником, створює, змінює, припиняє цивільні права та обов`язки особи, яку він представляє /частина перша статті 239 ЦК України/.

Представництво, яке ґрунтується на договорі, може здійснюватися за довіреністю. Довіреністю є письмовий документ, що видається однією особою іншій особі для представництва перед третіми особами /частини перша та третя статті 244 ЦК України.

Отже, довіреність є письмовим документом, що підтверджує повноваження представника представляти інтереси довірителя перед третіми особами та вчиняти правочини від імені особи, яку він представляє.

У відзиву відповідача відсутні заперечення щодо повноважень позивача, як уповноваженої особи суб`єкта господарювання, право доступу якої визначено законодавством, яка наділена правом внесення інформації до Державного електронного реєстру об`єктів підвищеної небезпеки на підставі довіреності.

В свою чергу, відповідач у відзиві зазначає, що кваліфікований сертифікат відкритого ключа довіреної особи не відповідає вимогам ч.6 ст.22 Закону України «Про електронні довірчі послуги», так як при його видачі кваліфікований надавач електронних довірчих послуг не виконував перевірку обсягу повноважень уповноваженого представника юридичної особи за документом, що визначає його повноваження.

Разом з тим, у своїй відповіді на відзив позивачем зазначено, що доступ до Реєстру проводиться через електронний портал за адресою https://e.dsns.gov.ua/, для чого необхідно надати кваліфікований сертифікат відкритого ключа користувача Реєстру. Для авторизації на сторінці за адресою https://id.gov.ua/euid-auth-js Реєстр перевіряє наступні дані власника кваліфікованого сертифікату відкритого ключа (в даному випадку посадової особи юридичної особи користувача Реєстру): ПІБ, Область, Місто, Організація, Посада, Електронна адреса, Код ЄДРПОУ, РНОКПП/ номер паспорта.

Довірена особа - уповноважена особа суб`єкта господарювання, що наділена правом внесення інформації до Реєстру на підставі довіреності - при авторизації в Реєстрі, надає власний кваліфікований сертифікат відкритого ключа, що відповідає вимогам Закону України «Про електронні довірчі послуги».

Після успішної авторизації Реєстр відкриває доступ до сторінки за адресою https://e.dsns.gov.ua/profile/identify, на якій в правому верхньому кутку зазначено ПІБ власника електронного ключа, тобто уповноваженої особи суб`єкта господарювання, що наділена правом внесення інформації до Реєстру - директора ПП «Магнітрон-4С» ОСОБА_1 , а під зазначеними ПІБ наведено таке: «По своєму об`єкту».

При створенні звернення по наданню результатів ідентифікації в Реєстрі на сторінці «Інформація про суб`єкт господарювання» за адресою https://e.dsns.gov.ua/profile/identify/form зазначається наступне: «У цьому розділі вносяться дані про юридичну особу або фізичну особу-підприємця (далі - суб`єкт господарювання), яка проводить ідентифікацію стосовно об?єктів, які перебувають у їх власності або користуванні». Реєстр на сторінці «Інформація про суб`єкт господарювання» за адресою https://e.dsns.gov.ua/profile/identify/form самостійно (незалежно від дій користувача Реєстру) визначає параметр «Код ЄДРПОУ/РНОКПП/ паспортні дані» який відповідає коду ЄДРПОУ власника електронного ключа (довіреної особи) та не дозволяє змінити даний код ЄДРПОУ у відповідності до даних юридичної особи довірителя, який є власником чи користувачем об`єкта, стосовно якого проведена ідентифікація. На підставі такого попередньо визначеного коду ЄДРПОУ Реєстр не дозволяє ввести також і інші необхідні дані юридичної особи довірителя, визначені на сторінці «Інформація про суб`єкт господарювання»,

Згідно ч. 2 ст. 207 Цивільного кодексу України правочин, який вчиняє юридична особа, підписується особами, уповноваженими на це її установчими документами, довіреністю, законом або іншими актами цивільного законодавства. Тобто підписувати документи, які надаються підприємством третім особам, повинна особа, яка має право діяти від імені підприємства.

Сертифікат електронного ключа дозволяє чітко ідентифікувати, належить ключ фізичній чи юридичній особі (представнику юридичної особи). Електронні підписи посадових осіб або інших працівників юридичної особи обов`язково містять інформацію про юридичну особу. А надавачі електронних послуг, перед тим як надати ключі електронного підпису посадовим особам або працівникам юридичної особи, обов`язково перевіряють повноваження цих осіб діяти від імені підприємства (ст. 22, 23 Закону України "Про електронні довірчі послуги").

Якщо первинний документ підписується особистим ключем директора, виданим йому як на звичайну фізичну особу (а не директора підприємства), то фактично цей документ буде підписано не від імені підприємства, а від імені звичайної фізичної особи, а тому такий документ вважатиметься підписаним не уповноваженою на це особою.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що ДСНС, як держатель Реєстру, жодним чином не обмежує право будь-якому суб`єкту господарювання або його уповноваженій відповідно до законодавства особі вносити інформацію до Реєстру про об`єкт на якому проводиться ідентифікація. Для внесення інформації про суб`єкта господарювання та об`єкт ідентифікації, суб`єкт, або уповноважена ним посадова особа суб`єкта господарювання за допомогою кваліфікованого електронного підпису від імені зазначених юридичних осіб повинна зайти до реєстру за посиланням на офіційному сайті ДСНС, після чого автоматично в реєстрі відображається інформація з інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA про суб`єкта господарювання (код ЄДРПОУ суб`єкта господарювання та посадову особу, яка наділена відповідними повноваженнями суб`єктом господарювання). Тобто, для того, щоб підписувати електронні документи та подавати відповідну інформацію стосовно суб`єкта господарювання та про об`єкт, на якому проводиться ідентифікація, позивачу необхідно отримати кваліфікований електронний підпис у встановленому законодавством порядку.

Приписами статті 90 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Згідно з частинами першою та другою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

З урахуванням зазначеного, суд, на підставі наданих доказів в їх сукупності, системного аналізу положень законодавства України, приходить до висновку, що в задоволенні позову необхідно відмовити.

Зважаючи на висновок суду про відмову в задоволенні позову в повному обсязі, а також ураховуючи положення ст. 139 КАС України, судові витрати понесені позивачем стягненню з відповідача не підлягають.

Керуючись статтями 77, 90, 242-246, 263 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

вирішив:

В задоволенні адміністративного позову Приватного підприємства "Магнітрон-4С" (вул. Степана Бандери, 9, кв.20, м.Житомир, Житомирська обл., Житомирський р-н, 10029. РНОКПП/ЄДРПОУ: 37671874) до Державної служби України з надзвичайних ситуацій (вул. Гончара Олеся, 55А, м. Київ, 01054. РНОКПП/ЄДРПОУ: 38516849),про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинити дії - відмовити.

Рішення суду набирає законної сили в порядку, визначеному статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до Сьомого апеляційного адміністративного суду за правилами, встановленими статтями 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя О.Г. Попова

03 квітня 2024 р.

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.04.2024
Оприлюднено08.04.2024
Номер документу118140627
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо цивільного захисту

Судовий реєстр по справі —240/30850/23

Рішення від 03.04.2024

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Попова Оксана Гнатівна

Ухвала від 19.01.2024

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Попова Оксана Гнатівна

Ухвала від 03.11.2023

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Попова Оксана Гнатівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні