Рішення
від 04.04.2024 по справі 440/18/24
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04 квітня 2024 року м. ПолтаваСправа № 440/18/24

Полтавський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Петрової Л.М., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження у письмовому провадженні справу за адміністративним позовом заступника Керівника Лубенської окружної прокуратури Полтавської області в інтересах держави в особі Лубенська районна військова адміністрація, Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області до Комунального некомерційного підприємства «Хорольська міська лікарня» Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області, третя особа: Хорольська міська рада Лубенського району Полтавської області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

Заступник Керівника Лубенської окружної прокуратури Полтавської області в інтересах держави в особі Лубенська районна військова адміністрація, Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області до Комунального некомерційного підприємства Хорольська міська лікарня Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області, третя особа: Хорольська міська рада Лубенського району Полтавської області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії, а саме просить:

- визнати протиправною бездіяльність Комунального некомерційного підприємства Хорольська міська лікарня Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області як балансоутримувача в частині невжиття заходів щодо приведення в належний технічний стан та готовність до укриття населення захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття (ПРУ) №63652, яке розташоване в приміщенні Комунального некомерційного підприємства Хорольська міська лікарня Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області за адресою: вул. Михайла Полонського, 11/1, м. Хорол Лубенського району Полтавської області,

- зобов`язати Комунальне некомерційне підприємство Хорольська міська лікарня Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області вжити заходи щодо приведення в належний технічний стан та готовність до укриття населення захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття (ПРУ) №63652, яке розташоване в приміщенні Комунального некомерційного підприємства Хорольська міська лікарня Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області за адресою: вул. Михайла Полонського, 11/1, м. Хорол Лубенського району Полтавської області, у відповідності до Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України № 579 від 09.07.2018 Про затвердження вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту.

Підставою даного позову є бездіяльність відповідача щодо не приведення сховища №63652, що перебуває на його балансі в належний для експлуатації стан.

Ухвалою суду від 08.01.2024 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрити провадження в адміністративній справі 440/18/24 за позовом Керівника Лубенської окружної прокуратури Полтавської області в інтересах держави в особі Лубенська районна військова адміністрація, Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області до Комунального некомерційного підприємства «Хорольська міська лікарня» Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області, третя особа: Хорольська міська рада Лубенського району Полтавської області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії, призначено розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.

Ухвалу суду від 08.01.2024 відповідач та третя особа отримали, правом подати відзив на позов та пояснення не скористалися.

Суд, дослідивши письмові докази, надані сторонами до матеріалів адміністративної справи, встановив такі обставини.

З матеріалів справи вбачається, що Хорольським районним сектором ГУ ДСНС України у Полтавській області з 20.04.2021 по 27.04.2021 проведено позаплановий захід державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки КНП «Хорольська міська лікарня» Лубенського району Полтавської області за адресою: вул. М. Полонського, 11/1, вул. М. Полонського, 34, м. Хорол, м. Хорол, вул. М. Полонського, 11/1 А, м. Хорол, вул. М. Полонського, 11/1Б, м. Хорол, вул. М. Полонського, 11/1В, м. Хорол, вул. М. Полонського, 11/1Г, м. Хорол, вул. М. Полонського, 11/1Д, м. Хорол, вул. М. Полонського, 11/1 Є, м. Хорол, за результатами якого 27.04.2021 складено Акт №34.

Відповідно до вказаного Акту під час проведення заходу державного нагляду (контролю) встановлені порушення законодавства - п.п.3-5 Розділу II та п. 5 глави 1 розділу VII Вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту, затверджених наказом МВС від 09.07.2018 за №579.

Так, відсутні таблички позначення та покажчика маршруту руху до захисної споруди цивільного захисту; захисна споруда цивільного захисту первинними засобами пожежогасіння не забезпечена; захисні споруди цивільного захисту системою внутрішнього протипожежного водопостачання не обладнані; захисні споруди цивільного захисту системами пожежної автоматики і сигналізацією не обладнані; захисні споруди цивільного захисту спеціальним інвентарем та майном, у тому числі засобами індивідуального захисту, радіаційної і хімічної розвідки, спеціальної обробки, зв`язку не забезпечені (п.63-67 Опису виявлених порушень вимог законодавства Акту №34 від 27.04.2021).

Встановлено, що комісією у складі завідуючого господарством КНП «Хорольська МЛ» А.П. Алексєнко, інженера з охорони праці УНП «Хорольська МЛ» С.М. Полупан, головного інспектора відділу запобігання надзвичайним ситуаціям Лубенського районного управління Головного управління ДСНС України у Полтавській області ОСОБА_1 , провідного спеціаліста відділу з питань містобудування, архітектури та цивільного захисту населення Л.А. Черненко 06.09.2022, 29.05.2023 проведено оцінку стану готовності, експлуатації і використання протирадіаційного укриття №63652, розташованого по вул. М. Полонського, 11/1, м. Хорол Лубенського району, про що складено Акти, відповідно до яких захисна споруда визнана як не готова до використання за призначенням.

Крім того, встановлено, що комісією у складі заступника міського голови, голови комісії Місніченка В.О., начальника відділу з питань містобудування, архітектури та цивільного захисту населення, заступника голови комісії Чігер Л.А., головного спеціаліста відділу з питань містобудування, архітектури та цивільного захисту населення Черненко Л.А., завідувача сектору з питань оборонної роботи та цивільного захисту Лубенської районної військової адміністрації Дерикона В.В., заступника начальника ВП №2 Лубенського РВП ГУНП в Полтавській області ОСОБА_2 , провідного фахівця ВОЗ ЦЗ та НПЗ Лубенського РУ ГУ ДСНС України у Полтавській області, у присутності головного лікаря КНП «Хорольська МЛ» Винограда М.В. 19.09.2023 проводилася оцінка стану готовності експлуатації, про що складено Акт, відповідно до якого захисна споруда визнана як не готова до використання за призначенням.

Відповідно до листа КНП «Хорольська міська лікарня» Хорольської міської ради від 20.10.2023 за вих. № 01-02/504 у ПРУ №63652 по вул. М. Полонського, 11/1, м. Хорол проводилися роботи з поточного ремонту приміщень для розміщення операційної, пологової зали (ремонт штукатурки, фарбування стін та стелі, освітлення), встановлено обладнання (апарат ШВЛ, відсмоктувач крові, лампи операційні, кисневі балони). Також встановлені ліжка та лави для пацієнтів відділень та лави для персоналу. Встановлені сантехнічні прилади (унітази, умивальники) підведене водопостачання та влаштована каналізація. Всі ці роботи виконувалися працівниками КНП «Хорольська МЛ» за власні кошти.

Попри вказане, споруда цивільного захисту залишається не готовою до використання за призначенням, про що свідчить Акт оцінки стану готовності захисної споруди цивільного захисту ПРУ № 63652 від 19.09.2023.

Заступник Керівника Лубенської окружної прокуратури Полтавської області зазначив, що станом на 19.09.2023 після початку збройної агресії проти України захисна споруда цивільного захисту - протирадіаційне укриття (ПРУ) №63652, яке розташоване в приміщенні КНП «Хорольська міська лікарня» Хорольської міської ради Лубенського району за адресою: вул. М. Полонського, 11/1, м. Хорол Лубенського району Полтавської області, та на даний час перебуває в стані неготовності до використання за призначенням, через що не здатне забезпечити захист цивільного населення та у разі використання за призначенням може створювати загрозу для життя та здоров`я людей.

Таким чином встановлено, що балансоутримувачем - КНП «Хорольська міська лікарня» Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області, не зважаючи на збройну агресію Російської Федерації проти України, що супроводжується повітряними атаками на цивільні об`єкти та об`єкти інфраструктури, не вжито заходів, спрямованих на приведення захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття №63652 у стан, придатний для використання споруди за призначенням для захисту населення.

Вважаючи протиправною бездіяльність Комунального некомерційного підприємства Хорольська міська лікарня Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області як балансоутримувача в частині невжиття заходів щодо приведення в належний технічний стан та готовність до укриття населення захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття (ПРУ) №63652, яке розташоване в приміщенні Комунального некомерційного підприємства Хорольська міська лікарня Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області за адресою: вул. Михайла Полонського, 11/1, м. Хорол Лубенського району Полтавської області, прокурор звернувся до суду з цим позовом.

За статтею 27 Конституції України кожна людина має невід`ємне право на життя, обов`язок держави - захищати життя людини.

Відповідно до статті 50 Конституції України кожен має право на безпечне для життя і здоров`я довкілля та на відшкодування завданої порушенням цього права шкоди.

Указом Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженим Законом України від 24.02.2022 №2102-IX, введений в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб.

Указом Президента України від 14.03.2022 №133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженим Законом України від 15.03.2022 №2119-IX, продовжений строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 26.03.2022 строком на 30 діб.

Указом Президента України від 18.04.2022 №259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженим Законом України від 21.04.2022 №2212-IX, продовжений строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 25.04.2022 строком на 30 діб.

Указом Президента України від 17.05.2022 №341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженим Законом України №2263-IX від 22.05.2022, продовжений строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 25.05.2022 строком на 90 діб.

Указом Президента України від 12.08.2022 №573/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженим Законом України від 15.08.2022 №2500-IX, продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 23.08.2022 строком на 90 діб.

Указом Президента України від 07.11.2022 №757/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженим Законом №2738-IX від 16.11.2022, продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 21.11.2022 строком на 90 діб.

Указом Президента України від 06.02.2023 №58/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженим Законом №2915-IX від 0.02.2023, продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 19.02.2023 строком на 90 діб.

Указом Президента України від 01.05.2023 №254/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженим Законом №2915-IX від 07.05.2023, продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 20.05.2023 строком на 90 діб.

Указом Президента України від 26.06.2023 №451/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженим Законом №3275-IX від 27.07.2023, продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 18.08.2023 строком на 90 діб.

Згідно з частиною першою статті 2 Закону України «Про оборону України» від 06.12.1991 1932-XII /надалі - Закон 1932-XII/ оборона України базується на готовності та здатності органів державної влади, усіх складових сектору безпеки і оборони України, органів місцевого самоврядування, єдиної державної системи цивільного захисту, національної економіки до переведення, при необхідності, з мирного на воєнний стан та відсічі збройній агресії, ліквідації збройного конфлікту, а також готовності населення і території держави до оборони.

За змістом статті 3 Закону 1932-XII підготовка держави до оборони в мирний час, серед іншого, включає забезпечення готовності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, єдиної державної системи цивільного захисту об`єктів критичної інфраструктури до виконання завдань цивільного захисту в особливий період, зокрема у воєнний час, з урахуванням норм міжнародного гуманітарного права.

В силу пункту 14 частини першої статті 2 Кодексу цивільного захисту України від 02.10.2012 №5403-VI /надалі - КЦЗ України/ захисні споруди цивільного захисту - інженерні споруди, призначені для захисту населення від впливу небезпечних факторів, що виникають внаслідок надзвичайних ситуацій, воєнних дій або терористичних актів.

Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 КЦЗ України до захисних споруд цивільного захисту належить протирадіаційне укриття - негерметична споруда для захисту людей, в якій створюються умови, що виключають вплив на них іонізуючого опромінення у разі радіоактивного забруднення місцевості та дії звичайних засобів ураження.

Цивільним захистом, згідно зі статтею 4 КЦЗ України, є комплекс заходів, які реалізуються на території України в мирний час та в особливий період і спрямовані на захист населення, територій, навколишнього природного середовища, майна, матеріальних і культурних цінностей від надзвичайних ситуацій та інших небезпечних подій, запобігання виникненню таких ситуацій та подій, ліквідацію їх наслідків, надання допомоги постраждалим, здійснення державного нагляду (контролю) у сфері пожежної та техногенної безпеки.

Згідно з пунктом 2 частини першої статті 21 КЦЗ України громадяни України мають право на забезпечення засобами колективного та індивідуального захисту та їх використання.

Як визначено частинами четвертою, п`ятою статті 32 КЦЗ України, для вирішення питань щодо укриття категорій населення, визначених частиною третьою цієї статті, центральні органи виконавчої влади, інші органи державної влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації, органи місцевого самоврядування та суб`єкти господарювання завчасно створюють фонд таких споруд. Порядок створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту, виключення таких споруд з фонду та ведення його обліку визначається Кабінетом Міністрів України.

Постановою від 10.03.2017 №138 «Деякі питання використання захисних споруд цивільного захисту» Кабінет Міністрів України затвердив Порядок створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту та ведення його обліку /надалі - Порядок №138/.

Пунктом 3 Порядку №138 визначено, що утримання захисних споруд - комплекс заходів організаційного, матеріально-технічного, інженерного, фінансового та іншого характеру, що спрямовані на забезпечення готовності захисних споруд до використання за призначенням.

Пунктом 9 Порядку №138 передбачено, що утримання фонду захисних споруд у готовності до використання за призначенням здійснюється їх балансоутримувачами.

Згідно із пунктом 10 Порядку №138 балансоутримувач забезпечує утримання захисних споруд та інших споруд, що повинні використовуватися для укриття населення, а також підтримання їх у стані, необхідному для приведення у готовність до використання за призначенням відповідно до вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд.

Конкретний строк приведення захисної споруди в готовність до використання за призначенням (крім споруд, що відповідно до законодавства повинні перебувати в постійній готовності) зазначається в паспорті захисної споруди, а саме: не більше 12 годин - для захисних споруд, призначених для укриття працівників (персоналу, найбільшої працюючої зміни) суб`єктів господарювання, віднесених до відповідних категорій цивільного захисту; не більше 24 годин - для інших захисних споруд, споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів.

Частиною першою статті 20 КЦЗ України визначено, що до завдань та обов`язків суб`єктів господарювання у сфері цивільного захисту, з-поміж інших, належить організація виконання вимог законодавства щодо створення, використання, утримання та реконструкції фонду захисних споруд цивільного захисту; планування та організація роботи з дообладнання або спорудження в особливий період підвальних та інших заглиблених приміщень для укриття населення; організація обліку фонду захисних споруд; здійснення контролю за утриманням та станом їх готовності; проведення їх технічної інвентаризації.

Згідно з пунктом 11 Порядку №138 вимоги щодо утримання та експлуатації захисних споруд визначаються МВС.

Відповідно до пункту 1 Розділу ІІ «Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту», затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 09.07.2018 №579, споруди фонду захисних споруд мають утримуватися та експлуатуватися у стані, що дозволяє привести їх у готовність до використання за призначенням у визначені законодавством терміни.

Відповідно до пунктів 5, 6 глави 1 розділу VII Вимог формування з обслуговування захисних споруд забезпечуються засобами індивідуального захисту, радіаційної і хімічної розвідки, спеціальної обробки, зв`язку відповідно до норм оснащення формування з обслуговування захисної споруди згідно з додатком 19 до цих Вимог.

Захисна споруда комплектується необхідним майном на розрахункову чисельність населення, що підлягає укриттю, відповідно до переліку майна, необхідного для укомплектування захисної споруди, згідно з додатком 20 до цих Вимог.

За змістом пункту 2 розділу VI Вимог для забезпечення готовності захисних споруд до використання за призначенням їх балансоутримувачі здійснюють оцінку стану їх готовності, організовують періодичні огляди стану захисних споруд, перевірку працездатності їх основного обладнання, планують і проводять технічне обслуговування обладнання та систем життєзабезпечення захисних споруд.

Оцінка стану готовності захисних споруд (далі - оцінка стану готовності) здійснюється щороку з метою виявлення недоліків у стані утримання та експлуатації захисних споруд, передбачення заходів щодо приведення захисної споруди в готовність до використання за призначенням.

За результатами оцінки стану готовності складається акт оцінки стану готовності захисної споруди цивільного захисту за формою згідно з додатком 11 до цих Вимог. Результати оцінки стану готовності, отримані під час нагляду, ураховуються під час складення документів (актів, приписів) за його результатами.

За результатами оцінки стану готовності захисну споруду може бути визнано як готову, обмежено готову або неготову до використання за призначенням.

Захисна споруда вважається обмежено готовою або неготовою, якщо вона має хоча б один із недоліків, зазначених в основних недоліках в утриманні захисних споруд, що погіршують стан їх готовності, наведених у додатку 13 до цих Вимог. У разі відсутності таких недоліків захисна споруда вважається готовою до використання за призначенням.

Аналіз викладених правових норм дає підстави для висновку, що відповідач, як балансоутримувач захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття №63652, яке розташоване в приміщенні Комунального некомерційного підприємства Хорольська міська лікарня Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області за адресою: вул. Михайла Полонського, 11/1, м. Хорол Лубенського району Полтавської області, має обов`язки з утримання цієї споруди у стані, що дозволяє її використання за призначенням у визначені законодавством терміни.

Згідно з пунктом 12 Порядку №138 здійснення контролю за готовністю захисних споруд цивільного захисту до використання за призначенням забезпечує ДСНС разом з відповідними органами та підрозділами цивільного захисту, місцевими держадміністраціями.

Як визначено у пункті 1 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 №1052, ДСНС є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ і який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності.

Одними із основних завдань ДСНС є реалізація державної політики у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності; здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб.

Відповідно до покладених завдань ДСНС здійснює заходи щодо створення, утримання та реконструкції фонду захисних споруд цивільного захисту, ведення їх обліку, забезпечує разом з відповідними органами та підрозділами цивільного захисту, місцевими держадміністраціями здійснення контролю за готовністю зазначених споруд до використання за призначенням; складає акти перевірок, видає приписи, постанови, розпорядження про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, а в разі встановлення порушень, що створюють загрозу життю та здоров`ю людей, звертається безпосередньо та через територіальні органи до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, окремих приміщень, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту.

ДСНС здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку територіальні органи.

Разом з цим, постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2022 №303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» припинено проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24.02.2022 №64 «Про введення воєнного стану в Україні».

Таким чином, у зв`язку із прийняттям Кабінетом Міністрів України постанови від 13.03.2022 №303 на період дії воєнного стану у Головного управління ДСНС України у Полтавській області відсутні повноваження з перевірки протирадіаційного укриття №63652 на стан придатності для використання за призначенням, а також застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю).

Беручи до уваги викладене, а також те, що неприведення протирадіаційного укриття №63652 до стану готовності суперечить інтересам держави у сфері захисту життя населення в умовах збройної агресії Російської Федерації проти України, відтак суд доходить висновку про наявність у прокурора підстав для звернення до суду з цим позовом.

Частиною першою та другою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

У ході розгляду справи відповідач доводи прокурора не спростував, не надав суду належних і допустимих доказів, що свідчили б про приведення сховища № 63652 у відповідність до Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених наказом МВС України від 09.07.2018 №579.

Зважаючи на це та беручи до уваги норми чинного законодавства, якими урегульовані спірні відносини, суд доходить висновку про задоволення позовних вимог прокурора повністю.

Відповідно до частини другої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Отже, підстави для розподілу судових витрат відсутні.

Керуючись статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України, -

В И Р І Ш И В:

Позов Заступника Керівника Лубенської окружної прокуратури Полтавської області (Полтавська область, Лубенський район, м. Лубни, вул. Старо - Троїцька, 13, код ЄДРПОУ 02910060) в інтересах держави в особі Лубенської районної військової адміністрації (Полтавська область, Лубенський район, м. Лубни, площа Академіка Олексія Бекетова, 19, код ЄДРПОУ 04057422), Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області (Полтавська область, м. Полтава, вул. Маршала Бірюзова, 26/1, код ЄДРПОУ 38610079) до Комунального некомерційного підприємства «Хорольська міська лікарня» Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області (вул. Михайла Полонського, 11/1, м. Хорол, Лубенський район, Полтавська область, 37800, код ЄДРПОУ 01999514), третя особа: Хорольська міська рада Лубенського району Полтавської області (Полтавська область, Лубенський район, м. Хорол, вул. 1 Травня, 4, код ЄДРПОУ 22528612) про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії задовольнити.

Визнати протиправною бездіяльність Комунального некомерційного підприємства Хорольська міська лікарня Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області як балансоутримувача в частині невжиття заходів щодо приведення в належний технічний стан та готовність до укриття населення захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття (ПРУ) №63652, яке розташоване в приміщенні Комунального некомерційного підприємства Хорольська міська лікарня Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області за адресою: вул. Михайла Полонського, 11/1, м. Хорол Лубенського району Полтавської області.

Зобов`язати Комунальне некомерційне підприємство Хорольська міська лікарня Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області вжити заходи щодо приведення в належний технічний стан та готовність до укриття населення захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття (ПРУ) №63652, яке розташоване в приміщенні Комунального некомерційного підприємства Хорольська міська лікарня Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області за адресою: вул. Михайла Полонського, 11/1, м. Хорол Лубенського району Полтавської області, у відповідності до Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України № 579 від 09.07.2018 Про затвердження вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду в порядку, визначеному частиною 8 статті 18, частинами 7-8 статті 44 та статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Апеляційна скарга на дане рішення може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Головуючий суддя Л.М. Петрова

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.04.2024
Оприлюднено08.04.2024
Номер документу118142343
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо цивільного захисту

Судовий реєстр по справі —440/18/24

Рішення від 04.04.2024

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Л.М. Петрова

Ухвала від 08.01.2024

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Л.М. Петрова

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні