Рішення
від 04.04.2024 по справі 480/87/24
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

04 квітня 2024 року Справа № 480/87/24

Сумський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді - Глазька С.М., розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу № 480/87/24 за позовом керівника Роменської окружної прокуратури в інтересах держави в особі Роменської міської ради Сумської області, Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області до Роменської районної спілки споживчих товариств про зобов`язання вчинити дії,-

В С Т А Н О В И В:

Керівник Роменської окружної прокуратури в інтересах держави в особі Роменської міської ради Сумської області, Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області, звернувся до Сумського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Роменської районної спілки споживчих товариств, у якій просить зобов`язати відповідача вжити заходи щодо приведення в належний технічний стан та готовність до укриття населення захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття № 68847, розташованого за адресою: бульвар Європейський, 31, м. Ромни, Сумська область, у відповідності до «Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту», затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України № 579 від 09.07.2018.

Свої вимоги обґрунтовує тим, що у зв`язку з військовою агресією рф проти України та введенням на всій території України воєнного стану Роменською окружною прокуратурою здійснено вивчення стану додержання вимог законодавства України в сфері використання та забезпечення функціонування об`єктів цивільного захисту (захисних споруд), розміщених в межах території обслуговування та встановлено, що на території Роменської міської ради за адресою: бул. Європейський (раніше - Московський), 31, м. Ромни, у підвальному приміщенні нежитлової будівлі Роменської районної спілки споживчих товариств, знаходиться об`єкт цивільного захисту населення - протирадіаційне укриття №68847, площею 200 кв.м., місткістю на 180 осіб, яке є обмежено готовим для використання за призначенням. Захисна споруда (протирадіаційне укриття) перебуває у приватній власності та відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна належить Роменській районній спілці споживчих товариств.

У 2018 році комісією у складі уповноважених осіб Роменського міськрайонного відділу Управління ДСНС України у Сумській області, Роменської міської ради, за участі голови правління Роменської райспоживспілки проводилося обстеження вказаного об`єкту цивільного захисту з метою оцінки стану готовності до експлуатації. За результатом вказаних обстежень, складено акт від 09.08.2018, яким визнано обмежену готовність вказаного об`єкту до експлуатації за призначенням.

У 2023 році комісією у складі уповноважених осіб Роменського районного відділу Управління ДСНС України у Сумській області, Роменської міської ради, Роменського РВП ГУНП у Сумській області також проводилося обстеження вказаного об`єкту цивільного захисту з метою оцінки стану готовності до експлуатації. За результатом вказаних обстежень, складено акт від 14.08.2023, яким знову констатовано обмежену готовність вказаного об`єкту до експлуатації за призначенням.

Звертає увагу суду на те, що сховище, яке перебуває на балансі Роменської районної спілки споживчих товариств, є важливою спорудою цивільного захисту, розташованою в центральній частині міста, в якій за необхідності внаслідок надзвичайних ситуацій можуть розміститися 180 мешканців м. Ромни. Наведене свідчить про порушення у сфері цивільного захисту, що може призвести до порушень інтересів держави в частині завдання шкоди життю та здоров`ю людей.

Позивач зазначає, що відповідачем, не зважаючи на збройну агресію рф проти України, не вжито заходів, спрямованих на приведення захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття № 68847, розташованого за адресою: бульвар Європейський, 31, м. Ромни, Сумська область, у стан, придатний для використання споруди за призначенням для захисту населення.

Ухвалою суду позовна заява прийнята до розгляду, відкрито провадження по справі, розгляд справи вирішено проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін, встановлені строки для подання відзиву, відповіді на відзив та заперечень.

Ухвалу суду відповідач отримав 09.01.2024 (а.с.83), однак станом на час розгляду справи, відзив на позов до суду не надано, а тому, відповідно до ч.4 ст.159 КАС України, суд кваліфікує позицію відповідача у справі як визнання позову.

Дослідивши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи та об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

З матеріалів справи судом встановлено, що на території Роменської міської ради за адресою: бул. Європейський (раніше - Московський), 31, м. Ромни, у підвальному приміщенні нежитлової будівлі Роменської районної спілки споживчих товариств, знаходиться об`єкт цивільного захисту населення - протирадіаційне укриття № 68847, площею 200 кв.м., місткістю на 180 осіб (а.с.12).

Відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна захисна споруда (протирадіаційне укриття) перебуває у приватній власності та належить Роменській районній спілці споживчих товариств (а.с.25-26).

У 2018 році комісією у складі уповноважених осіб Роменського міськрайонного відділу Управління ДСНС України у Сумській області, Роменської міської ради, за участі голови правління Роменської райспоживспілки проводилося обстеження вказаного об`єкту цивільного захисту з метою оцінки стану готовності до експлуатації.

За результатом вказаних обстежень, складено акт від 09.08.2018, яким визнано обмежену готовність вказаного об`єкту до експлуатації за призначенням.

Зокрема, як вбачається з акту від 09.08.2018, в укритті несправна система вентиляції (п.8 акту), покажчиків руху води немає, безнапірних та напірних баків немає (п.9 акту), резервуарів для збору фекальних вод, насосів відкачки, запірної арматури немає (п.10 акту), покажчиків руху теплоносіїв та нумерації немає (п. 11 акту), зв`язку немає (п.13 акту), протирадіаційне укриття використовується під складське приміщення (п.17 акту), відсутні журнали перевірки стану захисної споруди та інші документи з питань експлуатації захисних споруд (п.21 акту) (а.с.22-24).

Комісією надано рекомендації щодо приведення укриття у стан, готовий до експлуатації за призначенням.

У 2023 році комісією у складі уповноважених осіб Роменського районного відділу Управління ДСНС України у Сумській області, Роменської міської ради, Роменського РВП ГУНП у Сумській області також проводилося обстеження вказаного об`єкту цивільного захисту з метою оцінки стану готовності до експлуатації.

За результатом вказаних обстежень, складено акт від 14.08.2023, яким констатовано обмежену готовність вказаного об`єкту до експлуатації за призначенням.

Зокрема, як вбачається з акту від 14.08.2023, в укритті повітрозабірні оголовки, металеві віконниці вихлопних каналів відсутні (п.4 акту), захисно-герметичні ворота, двері, механізм задраювання не герметичні (п.5 акту), система вентиляції відсутня, електроручні вентилятори в несправному стані (п.8 акту), в системі водопостачання запірна арматура відсутня, покажчиків руху води немає, лабораторні дослідження якості питної води у баках відсутні (п.9 акту), вигрібні ями, пудр-клозети, виносні баки (ємності для нечистот) відсутні (п.10 акту), заземлення електрообладнання відсутнє (п.14 акту), схема евакуації не розроблена (п.16 акту), відсутні журнали перевірки стану захисної споруди та інші документи з питань експлуатації захисних споруд (п. 19 акту). Комісією надано відповідні рекомендації щодо приведення укриття у стан, готовий до експлуатації за призначенням (а.с.15-19).

Листом від 09.11.2023 Роменська окружна прокуратура письмово повідомила ГУ ДСНС в Сумській області про порушення вимог законодавства та необхідність їх усунення, в тому числі шляхом звернення до суду, та намір звернутися до суду з позовом з метою захисту інтересів держави у спірних правовідносинах у разі невжиття зазначених заходів Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області самостійно (а.с.27-28).

У відповідь на вказаний лист Головне управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області листом від 14.12.2023 повідомило прокуратуру, що воно не наділено повноваженнями на звернення до суду з позовом вказаної категорії (а.с.34-35).

Крім того, Роменською окружною прокуратурою 09.11.2023 на адресу Роменської міської ради було надіслано лист, яким повідомлено про порушення вимог законодавства та необхідність їх усунення, в тому числі шляхом звернення до суду, та намір звернутися до суду з позовом з метою захисту інтересів держави у спірних правовідносинах у разі невжиття зазначених заходів Роменською міською радою (а.с.29-30).

З листа Роменської міської ради від 30.11.2023 встановлено, що заходи щодо усунення порушень, у тому числі заходи представницького характеру, щодо приведення у готовність до використання сховища № 68847 не вживалися та вживатись не будуть (а.с.33).

Вважаючи бездіяльність відповідача протиправною та враховуючи те, що виявлені порушення мають триваючий характер, а відповідні заходи, з метою усунення зафіксованих порушень та приведення захисної споруди у стан, повністю придатний до готовності, не вживалися, керівник Роменської окружної прокуратури звернувся до суду з позовом.

Надаючи правову оцінку обставинам справи, суд зазначає таке.

Відповідно до статті 131-1 Конституції України на прокуратуру України покладається представництво інтересів держави в суді.

Право на звернення прокурора або його заступника до суду в інтересах держави передбачене статтями 2, 23 Закону України «Про прокуратуру» та статтею 53 Кодексу адміністративного судочинства України.

Згідно із положеннями статті 23 Закону України «Про прокуратуру» представництво прокурором інтересів громадянина або держави в суді полягає у здійсненні процесуальних та інших дій, спрямованих на захист інтересів громадянина або держави, у випадках та порядку, встановлених законом. Прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави.

Обираючи форму представництва, прокурор визначає, у чому полягає порушення або загроза порушення інтересів держави, обґрунтовує необхідність їх захисту.

У частині 4 статті 53 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній чи іншій заяві, скарзі обґрунтовує, в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах.

У даному випадку, спеціально уповноваженим державною органом на здійснення контролю за утриманням та станом готовності захисних споруд цивільного захисту є ГУДСНС України у Сумській області та Роменська міська рада.

Разом з тим, знаючи про невиконання відповідачем вимог чинного законодавства щодо приведення у відповідність захисної споруди - протирадіаційного укриття № 68847, розташованого за адресою: бульвар Європейський, 31, м. Ромни, Сумська область, ГУДСНС України у Сумській області та Роменська міська рада не виконує своїх обов`язків та не вживає необхідних заходів з метою зобов`язання балансоутримувача вчинити певні дії. Наведене стало підставою для звернення прокурора до суду з даним позовом.

Відповідно до статті 50 Конституції України кожен має право на безпечне для життя і здоров`я довкілля та на відшкодування завданої порушенням цього права шкоди.

Статтею 27 Конституції України також визначено, що кожна людина має невід`ємне право на життя, обов`язок держави - захищати життя людини.

Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 №64/2022 на території України з 24.02.2022 на 30 діб введено воєнний стан, який продовжений на підставі указів Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14.03.2022 №133/2022, від 18.04.2022 №259/2022, від 17.05.2022 №341/2022, від 12.08.2022 №573/2022, від 07.11.2022 № 757/2022, від 06.02.2023 № 58/2023, від 01.05.2023 № 254/2023, від 26.07.2023 №451/2023, від 06.11.2023 №734/2023.

Відповідно до статті 2 Закону України «Про оборону України» оборона України базується на готовності та здатності органів державної влади, усіх складових сектору безпеки і оборони України, органів місцевого самоврядування, єдиної державної системи цивільного захисту, національної економіки до переведення, при необхідності, з мирного на воєнний стан та відсічі збройній агресії, ліквідації збройного конфлікту, а також готовності населення і території держави до оборони.

Цивільним захистом, відповідно до ст. 4 Кодексу цивільного захисту України, є функція держави, спрямована на захист населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій шляхом запобігання таким ситуаціям, ліквідації їх наслідків і надання допомоги постраждалим у мирний час та в особливий період.

Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 21 Кодексу громадяни України мають право на забезпечення засобами колективного та індивідуального захисту та їх використання.

Відповідно до пункту 14 частини першої статті 2 Кодексу цивільного захисту України (далі - Кодекс) захисні споруди цивільного захисту - інженерні споруди, призначені для захисту населення від впливу небезпечних факторів, що виникають внаслідок надзвичайних ситуацій, воєнних дій або терористичних актів. До захисних споруд цивільного захисту належать сховища та протирадіаційні укриття, а також споруди подвійного призначення.

Цивільним захистом, відповідно до статті 4 Кодексу, є функція держави, спрямована на захист населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій шляхом запобігання таким ситуаціям, ліквідації їх наслідків і надання допомоги постраждалим у мирний час та в особливий період.

Відповідно до пункту 2 частини першої статті 21 Кодексу громадяни України мають право на забезпечення засобами колективного та індивідуального захисту та їх використання.

Відповідно до частини четвертої статті 32 Кодексу для вирішення питань щодо укриття населення в захисних спорудах цивільного захисту центральні органи виконавчої влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації, органи місцевого самоврядування та суб`єкти господарювання завчасно створюють фонд таких споруд.

Відповідно до частини п`ятої статті 32 Кодексу порядок створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту та ведення його обліку визначається Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 3 Порядку створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту та ведення його обліку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 №138 (далі - Порядку) визначено, що утримання захисних споруд комплекс заходів організаційного, матеріально-технічного, інженерного, фінансового та іншого характеру, що спрямовані на забезпечення готовності захисних споруд до використання за призначенням.

Відповідно до частини восьмої статті 32 Кодексу утримання захисних споруд цивільного захисту у готовності до використання за призначенням здійснюється суб`єктами господарювання, на балансі яких вони перебувають (у тому числі споруд, що не увійшли до їх статутних капіталів у процесі приватизації (корпоратизації), за рахунок власних коштів.

Пунктом 9 Порядку передбачено, що утримання фонду захисних споруд у готовності до використання за призначенням здійснюється їх балансоутримувачами.

У відповідності до пункту 3 Порядку балансоутримувач захисної споруди - власник захисної споруди або юридична особа, яка утримує її на балансі.

Згідно із пунктом 10 Порядку балансоутримувач забезпечує утримання захисних споруд та інших споруд, що повинні використовуватися для укриття населення, а також підтримання їх у стані, необхідному для приведення у готовність до використання за призначенням відповідно до вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд.

Конкретний строк приведення захисної споруди в готовність до використання за призначенням (крім споруд, що відповідно до законодавства повинні перебувати в постійній готовності) зазначається в паспорті захисної споруди, а саме: не більше 12 годин для захисних споруд, призначених для укриття працівників (персоналу, найбільшої працюючої зміни) суб`єктів господарювання, віднесених до відповідних категорій цивільного захисту; не більше 24 годин для інших захисних споруд, споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів.

Частиною 1 статті 20 Кодексу цивільного захисту України визначено, що до завдань та обов`язків суб`єктів господарювання у сфері цивільного захисту, серед інших, належить організація виконання вимог законодавства щодо створення, використання, утримання та реконструкції фонду захисних споруд цивільного захисту; планування та організація роботи з дообладнання або спорудження в особливий період підвальних та інших заглиблених приміщень для укриття населення; організація обліку фонду захисних споруд; здійснення контролю за утриманням та станом їх готовності; проведення їх технічної інвентаризації, тощо.

Згідно пункту 11 Порядку вимоги щодо утримання та експлуатації захисних споруд визначаються МВС.

Відповідно до п. 1 Розділу І «Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту», затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 09.07.2018 № 579, споруди фонду захисних споруд мають утримуватися та експлуатуватися у стані, що дозволяє привести їх у готовність до використання за призначенням у визначені законодавством терміни.

Балансоутримувач відповідно до норм цих Вимог забезпечує утримання, контроль за станом, проведення перевірок, технічного обслуговування, поточних та капітальних ремонтів конструктивних елементів, спеціального обладнання, інженерних мереж та систем життєзабезпечення захисних споруд під час усього періоду використання ПРУ (п. 6 Розділу VIII Вимоги).

Відповідно підпункту 1 пункту 2 розділу VI Вимоги, для забезпечення готовності захисних споруд до використання за призначенням їх балансоутримувачі здійснюють оцінку стану їх готовності, організовують періодичні огляди стану захисних споруд, перевірку працездатності їх основного обладнання, планують і проводять технічне обслуговування обладнання та систем життєзабезпечення захисних споруд.

Оцінка стану готовності захисних споруд (далі - оцінка стану готовності) здійснюється щороку з метою виявлення недоліків у стані утримання та експлуатації захисних споруд, передбачення заходів щодо приведення захисної споруди в готовність до використання за призначенням. Крім того, оцінка стану готовності здійснюється в таких випадках: у разі проведення технічної інвентаризації захисної споруди як об`єкта нерухомого майна; у разі підготовки пропозицій щодо подальшого використання захисної споруди; після пожеж, аварій, катастроф та інших надзвичайних ситуацій, що могли негативно вплинути на технічний стан захисної споруди у разі здійснення ДСНС заходів державного нагляду (контролю) за станом готовності захисних споруд відповідно до Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності».

За результатами оцінки стану готовності складається акт оцінки стану готовності захисної споруди цивільного захисту за формою згідно з додатком 11 до цих Вимог.

Результати оцінки стану готовності, отримані під час нагляду, ураховуються під час складення документів (актів, приписів) за його результатами (підпункт 4 пункту 2 Розділу VI Вимоги).

Підпунктами 5, 6 пункту 2 розділу VI Вимоги визначено, що залучення фахівців структурних підрозділів із питань цивільного захисту міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування, органів і підрозділів ДСНС до оцінки стану готовності, проведення інших обстежень захисних споруд (за винятком оцінки стану готовності під час нагляду) здійснюється за зверненням балансоутримувача.

Відповідно до підпункту 8 пункту 2 Розділу VI Вимоги під час оцінки стану готовності перевіряються: загальний стан приміщень, входів, оголовків аварійних виходів, гідроізоляції, повітрозабірних і витяжних каналів, обвалування окремо розташованих і підсипки покриття у вбудованих захисних спорудах, покрівлі та бічних поверхонь гірничих виробок, кріплень і захисно-герметичних перемичок (зовнішнім оглядом); двері (ворота, ставні), механізми задраювання, захисні пристрої, системи вентиляції, водопостачання, каналізації, електропостачання, зв`язку, автоматики та іншого інженерного обладнання (випробуванням на працездатність); температура і відносна вологість повітря всередині захисної споруди; наявність і стан засобів пожежогасіння; герметичність захисної споруди.

За результатами оцінки стану готовності захисну споруду може бути визнано як готову, обмежено готову або неготову до використання за призначенням. Захисна споруда вважається обмежено готовою або неготовою, якщо вона має хоча б один із недоліків, зазначених в основних недоліках в утриманні захисних споруд, що погіршують стан їх готовності, наведених у додатку 13 до цих Вимог.

У разі відсутності таких недоліків захисна споруда вважається готовою до використання за призначенням (підпункт 8 пункту 2 Розділу VI Вимоги).

Суд зазначає, що систематичне невжиття визначених законодавством заходів, з метою приведення сховища №68847, що перебуває у власності Роменської районної спілки споживчих товариств, до стану готовності, суперечить інтересам держави у сфері підготовки країни до оборони в умовах воєнного стану та захисту життя людини.

Аналогічні правові позиції викладено у постановах Верховного Суду від 03.10.2018 у справі № 826/12192/16 та від 25.07.2019 у справі № 820/5164/15.

Станом на початок збройної агресії проти України захисна споруда (сховище) №68847, що знаходиться за адресою: бульвар Європейський, 31, м. Ромни, Сумська область, перебувала в стані обмеженої готовності до використання за призначенням, через що не здатна забезпечити захист цивільного населення.

Невжиття відповідачем визначених законодавством заходів з метою приведення захисної споруди №68847 до стану готовності, суперечить інтересам держави у сфері підготовки країни до оборони в умовах воєнного стану та захисту життя людини.

Враховуючи викладене, суд вважає неприпустимим у період дії воєнного стану зволікати з приведенням у стан готовності захисної споруди (сховища) №68847.

Згідно із частинами 1 та 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частинами 1-3статті 90 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо.

З огляду на сукупність викладених обставин та наданих доказів, суд дійшов висновку, що позовні вимоги керівника Роменської окружної прокуратури є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Керуючись ст.ст. 90, 139, 143, 241-246, 250, 255, 295 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Позовні вимоги керівника Роменської окружної прокуратури в інтересах держави в особі Роменської міської ради Сумської області, Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області до Роменської районної спілки споживчих товариств про зобов`язання вчинити дії задовольнити.

Зобов`язати Роменську районну спілку споживчих товариств (бульвар Європейський, 31, м. Ромни, Роменський район, Сумська область, 42001, код ЄДРПОУ 01766325) вжити заходи щодо приведення в належний технічний стан та готовність до укриття населення захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття № 68847, розташованого за адресою: бульвар Європейський, 31, м. Ромни, Сумська область, у відповідності до «Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту», затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України № 579 від 09.07.2018.

Рішення може бути оскаржено до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя С.М. Глазько

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.04.2024
Оприлюднено08.04.2024
Номер документу118142573
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо

Судовий реєстр по справі —480/87/24

Рішення від 04.04.2024

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.М. Глазько

Ухвала від 08.01.2024

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.М. Глазько

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні