ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
03 квітня 2024 року м. Чернівці Справа № 600/1734/23-а
Чернівецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Брезіної Т.М., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Державної служби геології та надр України до Науково-виробничого підприємства "МІМ" про анулювання спеціального дозволу на користування надрами, -
В С Т А Н О В И В:
Описова частина
Короткий виклад позиції позивача та заперечень відповідача
В поданому до суду адміністративному позові позивач просить суд винести рішення, яким припинити право користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами № 3991 від 09.08.2006 року, наданого Науково-виробничого підприємства "МІМ".
В обґрунтування позовних вимог позивач вказував про невиконання Науково-виробничим підприємством "МІМ" вимог припису від 03.11.2020 №462-20/02, складеного на підстав Акту №02-01/10/2020-44/у-109 від 03.11.2020, у зв`язку із чим стверджує про наявність підстав для анулювання дії спеціального дозволу на користування надрами № 3991 від 09.08.2006, наданого Науково-виробничому підприємству "МІМ".
Відповідач правом на подання відзиву не скористався.
Рух справи у суді
Ухвалою Чернівецького окружного адміністративного суду від 05.04.2023 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі.
Фактичні обставини справи, встановлені судом
Науково-виробничому підприємству "МІМ" надано спеціальний дозвіл на користування надрами №3991 від 09.08.2006, з метою видобування глини в якості сировини для виробництва цегли та каменів керамічних марки « 100». Як додаток до спеціального дозволу, укладено Угоду про умови користування надрами. (а. с. 8-12).
Наказом Державної служби геології та надр України від 09.09.2020 року № 394 доручено Департаменту державного геологічного контролю провести позапланові заходи державного нагляду (контролю) на предмет дотримання вимог законодавства відповідно до пунктів: 1.3, 1.5, 1.6, 1-8, 3.2, 4.1-4.5, 7.1, 8.1-8.8, 8.10, 8.17, 10.2, 10.3, Переліку питань щодо проведення заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр (видобування металевих руд, неметалевих корисних копалин, горючих твердих корисних копалин), визначеного згідно з додатком 4 до уніфікованої форми Акту. (а.с. 14-16).
03.11.2020 Департаментом державного геологічного контролю складено акт №02-01/10/2020-44/у-109 за результатами проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр. (а. с. 20-30).
На підставі акта №02-01/10/2020-44/у-109 від 03.11.2020 позивачем 03.11.2020 складено припис №462-20/02, в якому визначено обов`язок відповідача надати Департаменту державного геологічного контролю перелік документів і матеріалів, що підтверджують дотримання НВП «МІМ» вимог законодавства про надрокористування. (а. с. 31-32).
У зв`язку із не усуненням порушень, Західним міжрегіональним відділом Департаменту державного геологічного контролю Держгеонадр було підготовлено подання на зупинення спеціального дозволу на користування надрами №3991 від 09.08.2006. (а. с. 33-35).
Наказом Держгеонадр від 09.12.2020 № 564 «Про поновлення дії, зупинення дії, анулювання спеціальних дозволів на користування надрами, встановлення термінів на усунення порушена та внесення змін до наказів» - відповідачу надано терміни на усунення порушень вказаних в приписі від 03.11.2020 №462-20/02 до 01.03.2021. (а.с. 37).
Листом Державної служби геології та надр України від 15.12.2020 №18586/01/07-20, надрокористувача було повідомлено щодо подальшої дії спеціального дозволу на користування надрами. (а. с. 38).
У зв`язку із не усуненням порушень, Західним міжрегіональним відділом Департаменту державного геологічного контролю Держгеонадр підготовлено подання від 12.03.2021 №130-21/02 на зупинення спеціального дозволу №3991 від 09.08.2006. (а. с.39-43).
Наказом Держгеонадр від 31.03.2021 № 236 «Про поновлення дії, зупинення дії, анулювання спеціальних дозволів на користування надрами, встановлення термінів на усунення порушена та внесення змін до наказів» відповідачу надано терміни на усунення порушень вказаних в приписі від 03.11.2020 №462-20/02 до 01.07.2021. (а. с. 44).
Листом Державної служби геології та надр України від 08.04.2021 №5430/01/07-21, надрокористувача було повідомлено щодо подальшої дії спеціального дозволу на користування надрами. (а. с. 45).
У зв`язку із не усуненням порушень, Західним міжрегіональним відділом Департаменту державного геологічного контролю Держгеонадр підготовлено подання від 06.07.2021 №369-21/02 на зупинення спеціального дозволу №3991 від 09.08.2006. (а. с. 46-50).
Наказом Держгеонадр від 15.07.2021 № 525 «Про поновлення дії, зупинення дії, анулювання спеціальних дозволів на користування надрами, встановлення термінів на усунення порушена та внесення змін до наказів» - відповідачу надано 30 днів на усунення порушень вказаних в приписі від 03.11.2020 №462-20/02. (а.с. 54).
Листом Державної служби геології та надр України від 21.07.2021 №11996/01/02-21, надрокористувача було повідомлено щодо подальшої дії спеціального дозволу на користування надрами. (а. с. 53).
У зв`язку із не усуненням порушень, Західним міжрегіональним відділом Департаменту державного геологічного контролю Держгеонадр підготовлено подання від 30.08.2021 №478-21/02 на зупинення спеціального дозволу №3991 від 09.08.2006. (а. с. 54-58).
Наказом Держгеонадр від 14.09.2021 № 661 «Про поновлення дії, зупинення дії, анулювання спеціальних дозволів на користування надрами, встановлення термінів на усунення порушена та внесення змін до наказів» відповідачу надано терміни на усунення порушень вказаних в приписі від 03.11.2020 №462-20/02 до 01.12.2021. (а. с. 59).
Листом Державної служби геології та надр України від 24.09.2021 №16747/01/02-21, надрокористувача було повідомлено щодо подальшої дії спеціального дозволу на користування надрами. (а. с. 60).
У зв`язку із не усуненням порушень, Західним міжрегіональним відділом Департаменту державного геологічного контролю Держгеонадр підготовлено подання від 10.12.2021 №729-21/02 на зупинення спеціального дозволу №3991 від 09.08.2006. (а. с. 61-65).
Листом Державної служби геології та надр України від 28.12.2021 №23250/01/02-21, надрокористувача було повідомлено щодо подальшої дії спеціального дозволу на користування надрами. (а. с. 66).
Листом НВП «МІМ» від 12.01.2022 № 6 попросило відтермінувати припинення дії спеціального дозволу на користування надрами. (а. с. 67).
Службовою запискою головного спеціальна відділу контролю за геологічним вивченням та використання надр Департаменту державного геологічного контролю Лаврінок М.О. повідомила стосовно того, що порушення так і залишаються не усунутими. (а. с. 68-69).
Наказом Держгеонадр від 18.02.2022 № 86 «Про поновлення дії, зупинення дії, анулювання спеціальних дозволів на користування надрами, встановлення термінів на усунення порушена та внесення змін до наказів» відповідачу надано терміни на усунення порушень вказаних в приписі від 03.11.2020 №462-20/02 до 01.06.2022. (а. с. 70).
Листом Державної служби геології та надр України від 18.05.2022 №111/02-1/2-22, надрокористувача було повідомлено щодо подальшої дії спеціального дозволу на користування надрами. (а. с. 71).
У зв`язку із не усуненням порушень, Західним міжрегіональним відділом Департаменту державного геологічного контролю Держгеонадр підготовлено подання від 25.05.2022 №103-22/02 на зупинення спеціального дозволу №3991 від 09.08.2006. (а. с. 72-74).
Наказом Держгеонадр від 08.06.2022 № 181 «Про поновлення дії, зупинення дії спеціальних дозволів на користування надрами, надання термінів на усунення порушень» відповідачу надано терміни на усунення порушень вказаних в приписі від 03.11.2020 №462-20/02 до 01.09.2022. (а. с. 75).
Листом від 21.06.2022 №352/02-1/2-22 Державна служба геології та надр України поінформувала відповідача про вказаний вище наказ. (а. с. 76).
Службовою запискою головного спеціальна відділу контролю за геологічним вивченням та використання надр Департаменту державного геологічного контролю Лаврінок М.О. повідомила стосовно того, що порушення так і залишаються не усунутими. (а. с. 77-78).
Наказом Держгеонадр від 29.09.2022 № 335 «Про поновлення дії, зупинення дії спеціальних дозволів на користування надрами, надання термінів на усунення порушень» відповідачу надано терміни на усунення порушень вказаних в приписі від 03.11.2020 №462-20/02 до 15.01.2023. (а. с. 79).
Листом від 04.10.2022 №1326/02-1/2-22 Державна служба геології та надр України поінформувала відповідача про вказаний вище наказ. (а. с. 80).
Службовою запискою головного спеціальна відділу контролю за геологічним вивченням та використання надр Департаменту державного геологічного контролю Лаврінок М.О. повідомила стосовно того, що порушення так і залишаються не усунутими. (а. с. 81-82).
02.02.2023 Державна служба геології та надр України звернулась із листом №362/02-1/2-23 до відповідача про надання згоди/незгоди на припинення права користування надрами від 02.02.2023 р. № 363/02-1/2-23. (а. с. 83-84).
Мотивувальна частина
Відповідно ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Спірні правовідносини регулюються Кодексом України про надра, Законом України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності від 05.04.2007 р. № 877-V, Порядком надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 №615, Законом України Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності від 09.09.2005 р. 2806-IV.
Частиною 1 ст. 11 Кодексу України про надра встановлено, що державне управління у галузі геологічного вивчення, використання і охорони надр здійснюють Кабінет Міністрів України, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, органи влади Автономної Республіки Крим, місцеві органи виконавчої влади, інші державні органи та органи місцевого самоврядування відповідно до законодавства України.
Згідно з ч. 8 ст. 16 Кодексу України про надра переоформлення спеціальних дозволів на користування надрами, внесення до них змін, видача дублікатів, продовження терміну дії спеціальних дозволів на користування надрами, зупинення їх дії або анулювання, поновлення їх дії у разі зупинення здійснюються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр у встановленому законодавством порядку.
Державна служба геології та надр України (Держгеонадра України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра екології та природних ресурсів і який реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр та діє відповідно до Положення про Державну службу геології та надр України, затвердженого Постановою КМУ від 30.12.2015 року № 1174 (далі Положення № 1174 ).
Порядок надання спеціальних дозволів на користування надрами, а також процедура продовження строку дії, переоформлення, видачі дубліката, зупинення дії чи анулювання дозволу та внесення до нього змін врегульовано Порядком надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 №615 (далі - Порядок №615).
Статтею 19 Кодексу України про надра передбачено, що надра надаються у користування підприємствам, установам, організаціям і громадянам лише за наявності у них спеціального дозволу на користування ділянкою надр.
За приписами ст. 26 Кодексу України про надра право користування надрами припиняється у разі:
1) якщо відпала потреба у користуванні надрами;
2) закінчення встановленого строку користування надрами;
3) припинення діяльності користувачів надр, яким їх було надано у користування;
4) користування надрами з застосуванням методів і способів, що негативно впливають на стан надр, призводять до забруднення навколишнього природного середовища або шкідливих наслідків для здоров`я населення;
5) використання надр не для тієї мети, для якої їх було надано, порушення інших вимог, передбачених спеціальним дозволом на користування ділянкою надр;
6) якщо користувач без поважних причин протягом двох років, а для нафтогазоперспективних площ та родовищ нафти та газу - 180 календарних днів не приступив до користування надрами;
7) вилучення у встановленому законодавством порядку наданої у користування ділянки надр.
Право користування надрами припиняється органом, який надав надра у користування, а у випадках, передбачених пунктами 4, 5, 6 цієї статті, у разі незгоди користувачів, - у судовому порядку. При цьому питання про припинення права користування земельною ділянкою вирішується у встановленому земельним законодавством порядку.
Пунктом 23 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 30 травня 2011 р. № 615 (далі - Порядок) встановлено, що право користування надрами припиняється з підстав та у порядку, передбаченому Кодексом України про надра та Законом України Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності.
Відповідно до ч. 7 ст. 4-1 Закону України Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності дозвільний орган анулює документ дозвільного характеру з таких підстав: звернення суб`єкта господарювання із заявою про анулювання документа дозвільного характеру; наявність в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомостей про припинення юридичної особи шляхом злиття, приєднання, поділу, перетворення та ліквідації, якщо інше не встановлено законом; наявність в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомостей про припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця.
Дозвільний орган, що видав документ дозвільного характеру, може звернутися до адміністративного суду з позовом про застосування заходу реагування у виді анулювання документа дозвільного характеру за наявності хоча б однієї з таких підстав:
1) встановлення факту надання в заяві про видачу документа дозвільного характеру та документах, що додаються до неї, недостовірної інформації;
2) здійснення суб`єктом господарювання певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності, на які отримано документ дозвільного характеру, з порушенням вимог законодавства, щодо яких дозвільний орган видавав припис про їх усунення із наданням достатнього часу для їх усунення.
Законом можуть передбачатися інші підстави для анулювання документа дозвільного характеру. Анулювання документа дозвільного характеру з підстав, не передбачених законом, забороняється.
За змістом цих норм Держгеонадра може звернутися до суду з позовом про припинення права користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами лише у випадку здійснення суб`єктом господарювання певних дій щодо провадження господарської діяльності, на які отримано документ дозвільного характеру, з порушенням вимог законодавства, щодо яких дозвільний орган видавав припис про їх усунення із наданням достатнього часу для їх усунення.
Надаючи правову оцінку припису, який видано позивачем і яким обґрунтовано позовні вимоги, суд зазначає наступне.
З метою виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр Держгеонадра України здійснюють державний геологічний контроль, механізм проведення якого регулювався чинним на час виникнення спірних правовідносин Порядком здійснення державного геологічного контролю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.12.2011 року № 1294 (далі Порядок № 1294 ) та Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності".
Порядком № 1294 ( в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) було визначено, що державний геологічний контроль здійснюється шляхом проведення органами державного геологічного контролю планових і позапланових перевірок надрокористувачів (пункт 5).
Планові перевірки надрокористувачів проводяться відповідно до квартального плану проведення перевірок, який затверджується Держгеонадрами до 25 числа останнього місяця кварталу, що передує плановому (пункт 6).
Періодичність проведення планових перевірок надрокористувачів визначається з урахуванням ступеня ризику від провадження господарської діяльності надрокористувачів згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 2008 р. № 212 "Про затвердження критеріїв розподілу суб`єктів господарювання за ступенем ризику їх господарської діяльності для навколишнього природного середовища та періодичності здійснення заходів державного нагляду (контролю)". Залежно від ступеня ризику органами державного геологічного контролю визначається перелік питань для проведення планових заходів, які затверджуються наказом Держгеонадр (пункт 7).
Інформування надрокористувача про планову перевірку здійснюється не пізніше ніж за 10 днів до дати її проведення шляхом надсилання в установленому порядку повідомлення за формою, затвердженою Держгеонадрами. Повідомлення підписується керівником або заступником керівника Держгеонадр (пункт 8).
Строк проведення планової перевірки надрокористувачів не може перевищувати 15 робочих днів, а надрокористувачів, що є суб`єктами малого підприємництва, - п`яти робочих днів, якщо інше не передбачено законом. Продовження зазначеного строку не допускається (пункт 9).
Для проведення планової або позапланової перевірки Держгеонадра видає наказ, який містить найменування надрокористувача, щодо якого буде здійснюватися державний геологічний контроль, та предмет перевірки. На підставі наказу оформляється направлення на проведення перевірки, яке підписується керівником органу державного геологічного контролю або його заступником (із зазначенням прізвища, ім`я та по батькові) і засвідчується печаткою. Форма зазначеного направлення затверджується Держгеонадрами. Направлення є чинним протягом зазначеного в ньому строку здійснення державного геологічного контролю (пункт 11).
Державна служба геології та надр України з метою виявлення та запобігання порушенням, вимогам законодавства у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр здійснює державний геологічний контроль, механізм проведення якого регулюється Порядком здійснення державного геологічного контролю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2011 року № 1294 (Порядок № 1294) та Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності".
Зважаючи на приписи чинного законодавства, позивач вправі видавати обов`язковий до виконання припис саме щодо усунення порушень вимог законодавства, якщо такі виявлені під час здійснення контрольного заходу, за умови, що відповідні порушення відображені в акті перевірки з детальним описом виявлених порушень та з посиланням на відповідні положення та вимоги законодавства. Натомість, в акті №02-01/10/2020-44/у-109 від 03.11.2020 позивачем зазначено про недопущення до перевірки контролюючого органу.
Відповідно до п. 12 Порядку № 1294 у разі недопущення посадових осіб органів державного геологічного контролю до проведення перевірки за наявності підстав, визначених законом для її проведення, посадовими особами органу державного геологічного контролю складається акт про недопущення до перевірки за формою, затвердженою Держгеонадрами.
За результатами проведення планової або позапланової перевірки надрокористувача посадовими особами органу державного геологічного контролю складається акт перевірки за формою, затвердженою Держгеонадрами. Посадова особа органу державного геологічного контролю зазначає в акті стан виконання вимог законодавства у сфері геологічного вивчення та використання надр, а в разі невиконання зазначених вимог - детальний опис виявленого порушення з посиланням на відповідне положення акта законодавства (п.15 Порядку).
Пунктами 7, 8 статті 7 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" визначено, що на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу, а у випадках, передбачених законом, також звертається у порядку та строки, встановлені законом, до адміністративного суду з позовом щодо підтвердження обґрунтованості вжиття до суб`єкта господарювання заходів реагування, передбачених відповідним розпорядчим документом.
Припис - обов`язкова для виконання у визначені строки письмова вимога посадової особи органу державного нагляду (контролю) суб`єкту господарювання щодо усунення порушень вимог законодавства.
Відповідно до п.15 Порядку №1294 за результатами проведення планової або позапланової перевірки надрокористувача посадовими особами органу державного геологічного контролю складається акт перевірки. Згідно з п.16 Порядку №1294 у разі виявлення порушення вимог законодавства у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр на підставі акта перевірки протягом 5 робочих днів з дати її завершення складається припис або розпорядження за формою, затвердженою Держгеонадрами. Припис або розпорядження можуть бути оскаржені до Держгеонадр або суду в установленому законом порядку. Відповідно до ч.7 ст.7 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, припис може бути виданий лише на підставі Акту, складеного за результатами здійснення заходу державного контролю, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства.
Отже, припис може бути внесений лише на підставі акту перевірки.
Натомість, як вбачається із припису, перевірка позивача не проводилась, акт за результатами здійснення планового заходу з реквізитами, визначеними ч. 6 ст. 7 Закону, не складався.
Аналізуючи усі наведені правові норми та фактичні обставини справи, суд вважає, що у спірних правовідносинах Держгеонадр діяв не у спосіб, визначений чинним законодавством, оскільки суб`єкт владних повноважень зобов`язаний дотримуватися встановленої законом процедури і форми прийняття рішення або вчинення дії і повинен обирати лише визначені законом засоби.
Такі висновки суду узгоджуються з висновками Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду, викладеними у постанові 10 жовтня 2018 року у справі №П/811/43/17 (адміністративне провадження №К/9901/32194/18), а відповідно до ч.5 ст. 242 Кодексу адміністративного судочинства України суди зобов`язані привести свою судову практику у відповідність з рішеннями Верховного Суду.
Висновки за результатами розгляду справи
Статтею 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. На розвиток зазначених положень Конституції України частиною другою статті 2 КАС України визначені критерії законності рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень, яким є відповідач.
Відповідно до частин 1 та 2 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Проаналізувавши матеріали справи у їх сукупності суд дійшов висновку, що Держгеонадр діяв не у спосіб, визначений чинним законодавством при винесенні припису від 03.11.2020 №462-20/02, а тому підстави для задоволення позову відсутні.
Судові витрати
Оскільки в задоволенні адміністративного позову відмовлено, суд не вирішує питання про понесені судові витрати у вигляді сплаченого судового збору.
Керуючись статтями 9, 14, 77, 78, 90, 139, 143, 241 - 246, 250, 262 Кодексу адміністративного судочинства України ,-
В И Р І Ш И В:
У задоволенні адміністративного позову відмовити повністю.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Датою ухвалення судового рішення є дата його проголошення (незалежно від того, яке рішення проголошено - повне чи скорочене). Датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.
Повне найменування учасників процесу:
Позивач - Державна служба геології та надр України (вул. А. Цедіка, 16, м. Київ, 03057, код ЄДРПОУ 37536031);
Відповідач - Науково-виробниче підприємство "МІМ" (вул. Неалежності, 17, с. Кам`янка, Чернівецький район, Чернівецька область, код ЄДРПОУ 30916739).
Суддя Т.М. Брезіна
Суд | Чернівецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.04.2024 |
Оприлюднено | 08.04.2024 |
Номер документу | 118143724 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них дозвільної системи, нагляду (контролю), реалізації держ-ї регуляторної політики у сфері госп-ї д-ті; ліцензування видів господарської д-ті; розроблення і застосування національних стандар., технічних регламентів та процедур оцінки відповідності |
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Брезіна Тетяна Миколаївна
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Брезіна Тетяна Миколаївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні