ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
04 квітня 2024 рокусправа № 380/15839/23
Львівський окружний адміністративний суд у складі:
головуючої судді: Кисильової О.Й.,
розглянувши у порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Засоби промислового захисту" до відокремленого підрозділу Державної податкової служби України Головного управління ДПС у Львівській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,
в с т а н о в и в:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Засоби промислового захисту" (далі позивач) звернулося до суду з адміністративним позовом до відокремленого підрозділу Державної податкової служби України Головного управління ДПС у Львівській області (далі відповідач-1), Державної податкової служби України (далі відповідач-2), у якому, з урахуванням уточнення позовних вимог від 14.07.2023, просить:
- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Львівській області від 18.05.2023 № 8839363/42513220 про відмову в реєстрації ПН від 23.12.2022 № 5;
- зобов`язати відповідача-2 зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних складену позивачем податкову накладну від 23.12.2022 № 5, датою її подання.
- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Львівській області від 09.05.2023 № 8776917/42513220 про відмову в реєстрації ПН від 28.12.2022 № 14;
- зобов`язати відповідача-2 зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних складену позивачем податкову накладну від 28.12.2022 № 14, датою її подання.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що ТОВ "Засоби промислового захисту" є юридичною особою приватного права, основним видом діяльності якого є виробництво робочого одягу.
07.10.2022 між ТОВ "Засоби промислового захисту" (Постачальник) та Акціонерним товариством "Українська залізниця" в особі Регіональної філії "Центр з будівництва та ремонту колії" (Покупець) укладений договір про закупівлю від 07.10.2022 № ЦБРК-22-130 на поставку ДК 021:2015:18130000-9: Спеціальний робочий одяг.
За умовами вказаного вище договору Постачальник зобов`язується у 2022 році поставити товар у власність структурним підрозділам Покупця, де кінцевий отримувач товару приймає його та оформлює відповідні документи, а Покупець зобов`язується здійснити оплату в строки та на умовах, визначених цим договором .
На виконання умов вказаного договору, позивач поставив товар "Костюм "ЗИМА" утеплений" у кількості 157 штук, загальною вартістю 291549,00 грн з ПДВ, що підтверджується видатковою накладною від 23.12.2022 № 90.
23.12.2022 позивач склав та подав для реєстрації в ЄРПН податкову накладну № 5 на суму 291 549,00 грн, у тому числі ПДВ 48591,50 грн.
13.01.2023 відповідач-1 сформував квитанцію № 9297531602, в якій зазначив про зупинення реєстрації податкової накладної від 23.12.2022 № 5 та запропонував надати пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній № 5.
15.05.2023 позивач скерував відповідачу-1 Повідомлення № 19 про надання пояснень та копій документів щодо ПН від 23.12.2022 № 5, в якому надані пояснення щодо господарської операції, а разом із повідомленням скеровані сканкопії первинних документів, які підтверджують господарську операцію за вказаною ПН.
Рішенням Комісії Головного управління ДПС у Львівській області від 18.05.2023 № 8839363/42513220 відповідач-1 відмовив у реєстрації ПН від 23.12.2022 № 5.
Разом із цим позивач зазначає, що 18.10.2022 між ТОВ "Засоби промислового захисту" (Постачальник) та Акціонерним товариством "Українська залізниця" в особі Регіональної філії "Центр з будівництва та ремонту колії" (Покупець) укладений договір про закупівлю від 07.10.2022 № ЦБРК-22-142 на поставку ДК 021:2015:18440000-5: Капелюхи та головні убори.
За умовами вказаного вище договору Постачальник зобов`язується у 2022 році поставити товар у власність структурним підрозділам Покупця, де кінцевий отримувач товару приймає його та оформлює відповідні документи, а Покупець зобов`язується здійснити оплату в строки та на умовах, визначених цим договором.
На виконання умов вказаного договору, позивач поставив товар "Убір головний літній з логотипом" у кількості 389 штук, загальною вартістю 50554,44 грн з ПДВ, що підтверджується видатковою накладною від 28.12.2022 № 89.
28.12.2022 позивач склав та подав для реєстрації в ЄРПН податкову накладну № 14 на суму 50 554,44 грн, у тому числі ПДВ 8 425,74 грн.
13.01.2023 відповідач-1 сформував квитанцію № 9297519638, в якій зазначив про зупинення реєстрації податкової накладної від 28.12.2022 № 14 та запропонував надати пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній № 14.
24.04.2023 позивач скерував відповідачу-1 Повідомлення № 7 про надання пояснень та копій документів щодо ПН від 28.12.2022 № 14, в якому надані пояснення щодо господарської операції, а разом із повідомленням скеровані сканкопії первинних документів, які підтверджують господарську операцію за вказаною ПН.
Рішенням Комісії Головного управління ДПС у Львівській області від 09.05.2023 № 8776917/42513220 відповідач-1 відмовив у реєстрації ПН від 28.12.2022 № 14.
Так, позивач стверджує про необґрунтованість оспорюваних рішень податкового органу, оскільки контролюючим органом не зазначено конкретних підстав для зупинення реєстрації податкових накладних від 23.12.2022 № 5 та від 28.12.2022 № 14, тоді як позивач надав усі необхідні документи, що підтверджують факт здійснення господарських операцій згідно з зазначеними ПН № 5 та № 14.
Позивач вважає спірні рішення такими, що суперечать вимогам законодавства, порушують його права та інтереси у сфері господарської діяльності, а тому такі необхідно скасувати, а податкові накладні - зареєструвати.
Із наведених підстав, просить позов задовольнити повністю.
Ухвалою від 14.07.2023 відкрито спрощене провадження у справі, визначено проводити розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).
11.09.2023 відповідач-1 надіслав відзив на позовну заяву, в якому заперечує проти задоволення позову, з огляду на таке. Комісія Головного управління ДПС у Львівській області прийняла рішення від 18.05.2023 № 8839363/42513220 та від 09.05.2023 №8776917/42513220 про відмову у реєстрації податкових накладних від 23.12.2022 № 5 та від 28.12.2022 № 14, які виписані ТОВ "Засоби промислового захисту", оскільки надані платником податку копії документів не є достатніми для прийняття відповідних рішень про реєстрацію зазначеної податкової накладної.
Так, відповідач-1 вказує, що у квитанціях про зупинення зазначені наступні підстави: відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 23.12.2022 № 5 та від 28.12.2022 № 14 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку та запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію ПН/відмову в реєстрації.
Також зазначає, що відповідно до рішень комісії про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 18.05.2023 № 8839363/42513220 та від 09.05.2023 № 8776917/42513220 про відмову у реєстрації податкових накладних № 5 та № 14 з підстав надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства та ненадання первинних документів щодо постачання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків, договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них.
Звертає увагу суду на те, що згідно з повідомлення про надання пояснень та копії документів щодо спірних податкових накладних реєстрацію яких зупинено, позивач не надав на розгляд Комісії документи, які додав до позовної заяви. Отже, на підтвердження фактичного здійснення господарських операцій, платник повинен мати відповідні первинні документи, які мають бути належно оформленими, містити всі необхідні реквізити, бути підписані уповноваженими особами та, які в сукупності з встановленими обставинами справи, зокрема, і щодо можливостей здійснення господарюючими суб`єктами відповідних операцій з урахуванням часу, місця знаходження майна, обсягу матеріальних та трудових ресурсів, економічно необхідних для виконання умов, обумовлених договорами, мають свідчити про беззаперечний факт реального вчинення господарських операцій, що і є підставою для формування платником податкового обліку.
Із наведених підстав, просить відмовити у задоволенні позову.
Ухвалою від 11.12.2023 відмовлено Головному управління ДПС у Львівській області у задоволенні клопотання про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням сторін.
Розглянувши надані сторонами документи, проаналізувавши норми законодавства які регулюють спірні відносини та їх застосування сторонами, суд встановив таке.
Товариство з обмеженою відповідальністю "Засоби промислового захисту" з 03.10.2018 зареєстроване як юридична особа, за адресою: 76019, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вул. Промислова, будинок 2Б, кабінет 26Б, ЄДРПОУ 42513220.
Видами діяльності ТОВ "Засоби промислового захисту" за КВЕД є: 14.12 - Виробництво робочого одягу (основний); 14.13 - Виробництво іншого верхнього одягу; 46.19 - Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту; 46.90 - Неспеціалізована оптова торгівля; 47.19 - Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах; 46.45 - Оптова торгівля парфумними та косметичними товарами.
07.10.2022 між ТОВ "Засоби промислового захисту" (Постачальник) та Акціонерним товариством "Українська залізниця" в особі Регіональної філії "Центр з будівництва та ремонту колії" (Покупець) укладений договір про закупівлю від 07.10.2022 № ЦБРК-22-130 (далі Договір № ЦБРК-22-130 ), за п. 1.1. якого Постачальник зобов`язується у 2022 році поставити товар у власність структурним підрозділам Покупця, де кінцевий отримувач товару приймає його та оформлює відповідні документи, а Покупець зобов`язується здійснити оплату в строки та на умовах, визначених цим договором.
Згідно із п. 1.2. Договору № ЦБРК-22-130, найменування товару: костюм "ЗИМА" утеплений.
Як передбачено п. 4.10. Договору № ЦБРК-22-130, датою поставки товару вважається дата підписання сторонами акта прийому-передачі товару та/або видаткової накладної.
Відповідно до п. 6.1. Договору № ЦБРК-22-130, Покупець оплачує поставлений Постачальником товар за ціною, вказаною у Специфікації № 1 до цього договору. Ціна товару включає вартість товару, тари, а також інші витрати Постачальника, пов`язані з виконанням цього договору.
Пунктом 6.3. Договору № ЦБРК-22-130 передбачено, що загальна ціна договору становить 242 957,60 грн, крім то ПДВ 20%: 48 591,50 грн. Усього з ПДВ 291 549, 00 грн.
23.12.2022 на виконання умов Договору № ЦБРК-22-130, ТОВ "Засоби промислового захисту", здійснило поставку товару "костюм "ЗИМА" утеплений" у кількості 157 штук, загальною вартістю 291 549, 00 грн з ПДВ, що підтверджується видатковою накладною від 23.12.2022 № 90.
За результатом здійснення господарської операції, передбаченої укладеним Договором № ЦБРК-22-130, у зв`язку з настанням першої події, згідно із ст. 187 Податкового кодексу України та на виконання приписів п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України, позивач склав та направив до податкового органу для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 23.12.2022 № 5 (костюм "ЗИМА" утеплений) на загальну суму 291 549,00 грн, у тому числі ПДВ 48 591,50 грн.
Згідно із отриманою квитанцією від 13.01.2023 № 9297531602 до податкової накладної від 23.12.2022 № 5, реєстрація податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, та вказано, що ПН складена та подана платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної /розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомлено: показник "D"=2.6316%, "p"=198258.83.
15.05.2023 ТОВ "Засоби промислового захисту", з метою підтвердження інформації, зазначеної у ПН № 5, подало до Головного управління ДПС у Львівській області Повідомлення № 19 про подання пояснень та копій документів, у кількості 4-ох додатків, щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, а саме:
- пояснення від 15.05.2023 № 15-05/5/23 щодо розблокування податкової накладної від 23.12.2022 № 5;
- договір про закупівлю від 07.10.2022 № ЦБРК-22-130;
- видаткова накладна від 23.12.2022 № 90;
- податкова накладна від 23.12.2022 № 5.
18.05.2023 відповідач-1 прийняв рішення № 8839363/42513220 про відмову у реєстрації податкової накладної від 23.12.2022 № 5. Відповідно до інформації зазначеної в оскаржуваному рішенні, підставою для відмови у реєстрації ПН послугувало: "надання платником податків копій документів складених із порушенням законодавства".
18.10.2022 між ТОВ "Засоби промислового захисту" (Постачальник) та Акціонерним товариством "Українська залізниця" в особі Регіональної філії "Центр з будівництва та ремонту колії" (Покупець) укладений договір про закупівлю № ЦБРК-22-142 (далі Договір № ЦБРК-22-142 ), за п. 1.1. якого Постачальник зобов`язується у 2022 році поставити товар у власність структурним підрозділам Покупця, де кінцевий отримувач товару приймає його та оформлює відповідні документи, а Покупець зобов`язується здійснити оплату в строки та на умовах, визначених цим договором.
Згідно із п. 1.2. Договору № ЦБРК-22-142, найменування товару: убір головний літній з логотипом.
Як передбачено п. 4.10. Договору № ЦБРК-22-142, датою поставки товару вважається дата підписання сторонами акта прийому-передачі товару та/або видаткової накладної.
Відповідно до п. 6.1. Договору № ЦБРК-22-142, Покупець оплачує поставлений Постачальником товар за ціною, вказаною у Специфікації № 1 до цього договору. Ціна товару включає вартість товару, тари, а також інші витрати постачальника, пов`язані з виконанням цього договору.
Пунктом 6.3. Договору № ЦБРК-22-142 передбачено, що загальна ціна договору становить 238 260,00 грн, крім то ПДВ 20%: 47 652,00 грн. Усього з ПДВ 285 912,00 грн.
28.12.2022 на виконання умов Договору від 18.10.2022 № ЦБРК-22-142, ТОВ "Засоби промислового захисту", здійснило поставку товару " убір головний літній з логотипом" у кількості 389 штук, загальною вартістю 50554, 44 грн з ПДВ, що підтверджується видатковою накладною від 28.12.2022 № 89.
За результатом здійснення господарської операції, передбаченої укладеним Договором поставки № ЦБРК-22-142, у зв`язку з настанням першої події, згідно із ст. 187 Податкового кодексу України та на виконання приписів п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України, позивач склав та направив до податкового органу для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 28.12.2022 № 14 (убір головний літній зі світловідбиваючим логотипом, темно-синього кольору. Застібка (липучка) з регулюванням по розміру голови) на загальну суму 50 554, 44 грн, у тому числі ПДВ 8 425,74 грн.
Згідно із отриманою квитанцією від 13.01.2023 № 9297519638 до податкової накладної від 28.12.2022 № 14, реєстрація податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, та вказано, що ПН складена та подана платником податку, який відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної /розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомлено: показник "D"=2.6316%, "p"=169171.33.
27.04.2023 ТОВ "Засоби промислового захисту", з метою підтвердження інформації, зазначеної у ПН № 14, подало до Головного управління ДПС у Львівській області Повідомлення № 7 про подання пояснень та копій документів, у кількості 4-ох додатків, щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, а саме:
- пояснення від 28.04.2023 № 28-04/5/23 щодо розблокування податкової накладної від 28.12.2022 № 14;
- договір про закупівлю від 18.10.2022 № ЦБРК-22-142;
- видаткова накладна від 28.12.2022 № 89;
- податкова накладна від 28.12.2022 № 14.
09.05.2023 відповідач-1 прийняв рішення № 8776917/42513220 про відмову у реєстрації податкової накладної від 28.12.2022 № 14. Відповідно до інформації зазначеної в оскаржуваному рішенні, підставою для відмови у реєстрації ПН послугувало: "надання платником податків копій документів складених із порушенням законодавства".
Таким чином, підставою для прийняття спірних рішень вказано надання платником податків копій документів складених із порушенням законодавства.
Отже, зміст спірних правовідносин полягає в тому, що на переконання позивача, вищезгадані рішення про відмову у реєстрації податкових накладних прийняті за формальних підстав, без належного пояснення, які саме документи згідно з вичерпним переліком слід надати для перевірки і які були б достатні для прийняття відповідачем рішення про реєстрацію таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, у зв`язку із цим позивач вважає свої права порушеними та такими, що потребують судовому захисту.
Надаючи оцінку доводам позивача про протиправність оспорюваних рішень, суд враховує таке.
Відповідно до статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Податковий кодекс України (далі - ПК України) є спеціальним законом з питань оподаткування та установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків, визначені заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу.
Згідно із п.п. "а", "б" п. 185.1 ст. 185 ПК України об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів та послуг місце постачання яких розташоване на митній території України.
Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно з приписами пункту 187.1 статті 187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім акцизного податку на реалізацію суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, збору на обов`язкове державне пенсійне страхування, що справляється з вартості послуг стільникового рухомого зв`язку, податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками - суб`єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів (крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів) (п. 188.1 ст.188 ПК України).
Пунктом 201.7 ст. 201 ПК України визначено, що податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).
Згідно з п. 201.10 ст. 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 01 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних в електронному вигляді.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
На виконання цієї норми 11.12.2019 Кабінетом Міністрів України прийняв постанову №1165, якою затвердив Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 1165).
Правові норми суд застосовує у редакції станом на час виникнення спірних правовідносин.
За змістом п. 4 Порядку № 1165 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.
Пунктом 5 Порядку № 1165 передбачено, що платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.
Відповідно до п. 6 Порядку № 1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня. У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (п. 7 Порядку № 1165).
Відповідно до п. 10 Порядку № 1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку № 1165).
Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (п. 25 Порядку № 1165).
Суд встановив, що реєстрація податкових накладних від 23.12.2022 № 5 та від 28.12.2022 № 14, зупинена з тих підстав, що ПН складені та подані платником податку, який відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної /розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних
Водночас на момент формування квитанцій, якими зупинена реєстрація податкових накладних, Критерії ризиковості здійснення операцій визначені додатком 3 до Порядку № 1165.
Пункт 1 додатку 3 до Порядку № 1165 відносить до ознак ризиковості здійснення операцій наступне: відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, у таблиці даних платника податку на додану вартість як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.
Відтак, пункт 1 додатку 3 до Порядку № 1165 Критеріїв ризиковості здійснення операцій містить одну із можливих ознак ризиковості здійснення операцій, якими є відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних у таблиці даних платника податку на додану вартість як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.
Аналіз пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій свідчить про те, що для того, аби встановити наявність у господарської операції такої ознаки мають існувати визначені цим пунктом передумови, а також для підтвердження відповідності господарської операції вказаному критерію слід навести обґрунтований розрахунок за цим критерієм, якому відповідає платник податку, чого вимагає пункт 11 Порядку № 1165.
Однак відсутність у квитанціях від 13.01.2023 № 9297531602 та від 13.01.2023 №9297519638 конкретного критерію ризиковості здійснення операцій, про які йдеться у пункті 1 додатку 3 до Порядку № 1165, свідчить про необґрунтованість віднесення господарської операції до відповідного критерію, що визначений пунктом 1 Критеріїв ризиковості господарських операцій.
Зокрема, контролюючий орган не навів обґрунтування того, що обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 року у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС, що свідчить про необґрунтованість такої квитанції.
Отже, підстави зупинення реєстрації податкових накладних від 23.12.2022 № 5 та від 28.12.2022 № 14 не відповідають вимогам, що встановлені до них пунктом 11 Порядку №1165 в частині необхідності зазначення критерію (їв) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (их) зупинена реєстрація податкової накладної в ЄРПН.
Крім цього, у квитанціях від 13.01.2023 № 9297531602 та від 13.01.2023 № 9297519638 не зазначено, які саме документи слід надати платнику податків та чого мають стосуватися пояснення такого платника податків для того, аби реєстрація податкових накладних стала можливою, що також свідчить про невідповідність сформованих квитанцій вимогам до таких, що визначені пунктом 11 Порядку № 1165.
Водночас механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, встановлено наказом Міністерства фінансів України № 520 від 12.12.2019, яким затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 520).
Пунктом 2 Порядку № 520 визначено, що прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС.
Відповідно до пунктів 3, 4 Порядку № 520 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі. Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.
Разом з цим, пунктом 5 Порядку № 520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, серед яких:
- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
При цьому письмові пояснення та копії документів, зазначені у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.
Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронні довірчі послуги" та "Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами", затвердженого в установленому порядку (пункти 6, 7 Порядку № 520).
Згідно із п. 9, п. 10 та п. 11 Порядку № 520 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.
Підставами для прийняття комісією регіонального рівня рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Аналіз наведених правових норм дає підстави для висновку, що рішення комісії повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної.
При цьому, як слідує зі змісту оскаржуваних рішень, підставою для відмови податковим органом позивачу в реєстрації податкових накладних слугувало ненадання платником податків копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактур/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
Суд звертає увагу, що контролюючий орган не сформував конкретних вимог щодо необхідності подання вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної, не зазначено яких саме документів не надано та яких саме документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію ПН від 23.12.2022 № 5 та від 28.12.2022 № 14.
При цьому, суд наголошує, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення контролюючим органом конкретного критерію оцінки ступеня ризиків, а також зазначення у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної чіткого переліку документів, чого зроблено не було.
Із досліджених матеріалів справи суд встановив, що 15.05.2023 та 27.04.2023 позивач скерував відповідачу-1 Повідомлення № 19 та Повідомлення № 7 про надання пояснень та копій документів щодо ПН від 23.12.2022 № 5 та від 28.12.2022 № 14, відповідно.
Таким чином, здійснивши аналіз наданих позивачем до контролюючого органу документів, суд встановив, що ТОВ "Засоби промислового захисту" надало відповідачу-1 всі документи на підтвердження здійснення господарських операцій для реєстрації податкових накладних від 23.12.2022 № 5 та від 28.12.2022 № 14, перелік яких досліджений судом та наведений вище.
Суд також зазначає, що факт зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних не спростовує факту здійснення платником податків господарських операцій, що підтверджується первинними документами, на підставі яких складається податкова накладна/розрахунок коригування.
Одночасно в межах спірних правовідносин суд звертає особливу увагу на те, що, приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарських операцій позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарської операції може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки, підстави та порядок проведення якої визначено нормами Податкового кодексу України.
У свою чергу, при реєстрації податкової накладної фактично проводиться моніторинг операції чи платника податків лише за зовнішніми (формальними) критеріями. Тому і суд за результатами розгляду цієї справи не робить висновків щодо реальності господарських операцій за участю позивача, а лише оцінює наявність чи відсутність підстав для реєстрації податкових накладних.
Таким чином, зважаючи на надання позивачем достатньо первинних документів для спростування тверджень відповідача-1 щодо ризиковості здійснення операції, та враховуючи, що наданих контролюючому органу документів та письмових пояснень було достатньо для прийняття рішень про реєстрацію податкових накладних від 23.12.2022 № 5 та від 28.12.2022 № 14, суд дійшов висновку про протиправність рішень відповідача-1 від 18.05.2023 № 8839363/42513220 та від 09.05.2023 № 8776917/42513220 про відмову в реєстрації цих ПН.
Отже, відповідність обсягу реалізованих позивачем товарів/послуг підтверджується належними та допустимими письмовими доказами, які за допомогою сервісу "Електронний кабінет платника" були надіслані позивачем Державній податковій службі України для врахування під час вирішення питання про реєстрацію податкових накладних.
При цьому, відповідач-1 в оскаржуваних рішеннях не навів доводів щодо порушень законодавства при складенні поданих документів.
Суд не бере до уваги твердження відповідача-1 про надання позивачем до суду документів, які не були подані під час надання пояснень до податкового органу, оскільки висновки суду про протиправність спірних рішень ґрунтуються виключно на документах, які подані позивачем у електронному вигляді до податкового органу та зазначені у квитанціях та поясненнях позивача.
За таких обставин, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог про визнання протиправними та скасування рішень Комісії Головного управління ДПС у Львівській області від 18.05.2023 № 8839363/42513220 та від 09.05.2023 № 8776917/42513220 про відмову в реєстрації ПН від 23.12.2022 № 5 та від 28.12.2022 № 14 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Щодо вимоги про зобов`язання відповідача-1 зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних від 23.12.2022 № 5 та від 28.12.2022 № 14, датою їх подання на реєстрацію, суд зазначає таке.
Відповідно до пп. 201.1, 201.10 ст. 201 ПК України реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних віднесено до обов`язків платника податків.
У той же час, наведені норми розраховані на відсутність спірних правовідносин, оскільки у випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування механізм її подальшої реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних є іншим.
Згідно з нормами п.п. 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 (далі - Порядок № 1246), податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
У разі надходження до ДПС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.
Отже, реєстрація в ЄРПН податкових накладних/розрахунку коригування, реєстрацію яких попередньо було зупинено, є повноваженнями ДПС України.
Як встановив суд, та як підтверджується матеріалами справи, надані позивачем документи складені з дотриманням вимог законодавства та були достатніми для реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Обставин, які б унеможливлювали реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, судом не встановлено.
Відтак, беручи до уваги вимоги КАС України щодо ефективності способу захисту порушеного права, суд вважає, що порушене право позивача необхідно захистити шляхом зобов`язання ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, подані позивачем ПН від 23.12.2022 № 5 та від 28.12.2022 № 14, датою їх первинного подання на реєстрацію.
Висновки суду у цій справі узгоджуються із висновками Верховного Суду, викладеними у постановах від 02.04.2019 у справі № 822/1878/18 та від 18.07.2019 у справі №1740/2004/18.
Відтак, покладання на Державну податкову службу України обов`язку зареєструвати податкові накладні не вважатиметься втручанням у її дискреційні повноваження.
З огляду на викладене вище, суд повністю задовольняє позовні вимоги ТОВ "Засоби промислового захисту".
Розподіл судових витрат суд здійснює за правилами ч. 1 ст. 139 КАС України.
Керуючись ст. ст. 9, 14, 73-78, 90, 143, 242- 246, 250, 255 КАС України, суд
в и р і ш и в:
Адміністративний позов задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Головного управління ДПС у Львівській області від 18.05.2023 № 8839363/42513220 про відмову у реєстрації податкової накладної від 23.12.2022 № 5 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, пл. Львівська, буд. 8; ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних складену Товариством з обмеженою відповідальністю "Засоби промислового захисту" (76019, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Промислова, будинок 2Б, кабінет 26Б; ЄДРПОУ 42513220) податкову накладну від 23.12.2022 № 5, датою її первинного подання на реєстрацію.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Головного управління ДПС у Львівській області від 09.05.2023 № 8776917/42513220 про відмову у реєстрації податкової накладної від 28.12.2022 № 14 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, пл. Львівська, буд. 8; ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних складену Товариством з обмеженою відповідальністю "Засоби промислового захисту" (76019, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Промислова, будинок 2Б, кабінет 26Б; ЄДРПОУ 42513220) податкову накладну від 28.12.2022 № 14, датою її первинного подання на реєстрацію.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС України у Львівській області (79026, м. Львів, вул. Стрийська, буд. 35; ЄДРПОУ ВП 43968090) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Засоби промислового захисту" (76019, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Промислова, будинок 2Б, кабінет 26Б; ЄДРПОУ 42513220) судові витрати зі сплати судового збору у сумі 2684 (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири) грн.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (04053, м. Київ, пл. Львівська, буд. 8; ЄДРПОУ 43005393) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Засоби промислового захисту" (76019, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Промислова, будинок 2Б, кабінет 26Б; ЄДРПОУ 42513220) судові витрати зі сплати судового збору у сумі 2684 (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири) грн.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
СуддяКисильова Ольга Йосипівна
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.04.2024 |
Оприлюднено | 08.04.2024 |
Номер документу | 118169616 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Ніколін Володимир Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Ніколін Володимир Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Ніколін Володимир Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Ніколін Володимир Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Ніколін Володимир Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Ніколін Володимир Володимирович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кисильова Ольга Йосипівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні