Постанова
від 04.03.2024 по справі 466/195/24
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЛЬВОВА

Справа № 466/195/24

Провадження № 3/466/425/24

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04 березня 2024 року м. Львів

Шевченківський районний суд м. Львова у складі:

головуючий суддя Федорова О.Ф.

секретар судового засідання Климочко-Павляк С.М.

особа, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_1

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні Шевченківського районного суду м. Львова матеріали про адміністративне правопорушення, які надійшли з Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці про притягнення до адміністративної відповідальності:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , проживаючої за адресою: АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , працюючої директором у ТзОВ «Оксфорд Медікал Захід» (ЄДРПОУ 37398906),

за ч. 1ст. 41 Кодексу України про адміністративні правопорушення,

роз`яснені права відповідно до ст.ст.10,63 Конституції України та ст.268 КУпАП,-

встановив:

10.01.2024рокудоШевченківського районного суду м. Львова надійшлиматеріали пропритягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за вчинення адміністративного правопорушення,передбаченого ч. 1 ст. 41 КУпАП.

Згідно проколу про адміністративне правопорушення №ЗХ/ЛВ/37286/080/П/ПТ від 14 грудня 2023 року, встановлено, що під час проведення позапланового заходу зі здійснення державного нагляду (контролю) у формі перевірки 14.12.2023 року о 16 год. 30 хв. у МП ТзОВ «Оксфорд Медікал Захід» (ЄДРПОУ 37398906), юридична адреса: м. Львів, проспект В. Чорновола, буд. 45А, корп. 9, було виявлене адміністративне правопорушення, вчинене ОСОБА_1 за ч.1 ст. 41 КУпАП.

ОСОБА_1 порушила вимоги ч.4 ст. 24 КЗпП України, а саме: працівники ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 були допущені до роботи за укладеним трудовим договором, однак без повідомлення про прийняття працівника на роботу, яке в свою чергу не подане до центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за встановленою формою до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором.

Також, ОСОБА_1 порушила вимоги ч.1 ст. 7, ч. 1 ст. 10 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану», №2136-ІХ від 19.07.2022 року, а саме: не забезпечено ведення достовірного обліку виконуваної працівником роботи та обліку витрат на оплату праці; не надано документів, які б регламентували строки виплати заробітної плати працівникам у Товаристві.

У судовому засіданні ОСОБА_1 свою вину у вчиненому адміністративному правопорушенні заперечила, зазначила, що жодним чином не порушувала вимоги трудового законодавства, підтримала свої пояснення, які знаходяться у матеріалах справи та просила закрити провадження у зв`язку з відсутністю у її діях складу адміністративного правопорушення.

Статтею 280 КУпАП передбачено, що необхідною умовою для притягнення особи до адміністративної відповідальності є встановлення на підставі належних та допустимих доказів факту вчинення певного діяння такою особою та наявність в діянні цієї особи, що є суб`єктом правопорушення, всіх обов`язкових ознак складу певного адміністративного правопорушення.

Відповідно ст. 252 КУпАП, суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.

За змістом ст. 279 КУпАП ці обставини встановлюються в ході дослідження доказів під час розгляду справи.

Згідно ст. 251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, а також іншими документами.

Відповідно до ч.1 ст. 41 КУпАП передбачена відповідальність за порушення встановлених термінів виплати пенсій, стипендій, заробітної плати, виплата їх не в повному обсязі, терміну надання посадовими особами підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності та фізичними особами - підприємцями працівникам, у тому числі колишнім, на їхню вимогу документів стосовно їх трудової діяльності на даному підприємстві, в установі, організації чи у фізичної особи - підприємця, необхідних для призначення пенсії (про стаж, заробітну плату тощо), визначеного Законом України «Про звернення громадян», або надання зазначених документів, що містять недостовірні дані, порушення терміну проведення атестації робочих місць за умовами праці та порядку її проведення, а також інші порушення вимог законодавства про працю.

Вина ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення передбаченого ч.1 ст. 41 КУпАП підтверджуєтьсяпротоколом про адміністративне правопорушеннясерії№ЗХ/ЛВ/37286/080/П/ПТвід 14грудня 2023року,Актом перевірки№ЗХ/ЛВ/37286/080від 14.12.2023року,поясненнями та іншими матеріалами справи.

Вивчивши матеріалиадміністративної справи,суд вважає,що вдіях ОСОБА_1 наявні ознаки адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 41 КУпАП.

Відповідно дост. 22 КУпАПпри малозначності вчиненого адміністративного правопорушення орган (посадова особа), уповноважений вирішувати справу, може звільнити порушника від адміністративної відповідальності і обмежитись усним зауваженням.

З урахуванням обставин справи, а саме, що вчинене правопорушення, не спричинило будь-яку значну шкоду суспільним або державним інтересам, а також правам та свободам громадян, суд вважає, що дане адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 можливо віднести до малозначного правопорушення, тому, є обґрунтовані підстави звільнити від адміністративної відповідальності і обмежитись усним зауваженням.

Таке зумовлено гуманним відношенням до особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, що дозволить на думку суду, досягти заходів попередження правопорушень у майбутньому.

На підставі викладеного та керуючись: ст. ст. 22, 173-2, 283, 284 КУпАП, -

постановив:

Справу про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 за ознаками адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1ст. 41 КУпАП- провадженням закрити, за малозначністю скоєного правопорушення, обмежившись усним зауваженням.

Постанова оскарженню не підлягає.

Суддя О. Ф. Федорова

СудШевченківський районний суд м.Львова
Дата ухвалення рішення04.03.2024
Оприлюднено10.04.2024
Номер документу118191346
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяАдміністративні правопорушення в галузі охорони праці і здоров’я населення Порушення вимог законодавства про працю та про охорону праці

Судовий реєстр по справі —466/195/24

Постанова від 04.03.2024

Адмінправопорушення

Шевченківський районний суд м.Львова

Федорова О. Ф.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні