У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
про накладення арешту на майно
Справа № 712/4355/24
Провадження №1-кс/712/1900/24
09 квітня 2024 року м. Черкаси
Слідчий суддя Соснівського районного суду м. Черкаси ОСОБА_1 , за участю секретаря судових засідань ОСОБА_2 , розглянувши клопотання т.в.о. начальника відділення розслідування злочинів вчинених у сфері господарської та службової діяльності слідчого відділу Черкаського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Черкаській області ОСОБА_3 , за погодженням з прокурором Черкаської окружної прокуратури ОСОБА_4 про накладення арешту у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42024252010000026 від 25.10.2023 за фактом вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 369-2, ч. 3 ст. 332 КК України,
ВСТАНОВИВ:
Т.в.о. начальника відділення розслідування злочинів вчинених у сфері господарської та службової діяльності слідчого відділу Черкаського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Черкаській області ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням про накладення арешту у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42024252010000026 від 25.10.2023 за фактом вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 369-2, ч. 3 ст. 332 КК України.
Клопотання мотивує тим, що у провадженні слідчого відділу Черкаського РУП ГУНП в Черкаській області перебувають матеріали кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42024252010000026 від 25.10.2023 за ч. 2 ст. 369-2, ч. 3 ст. 332 КК України.
Досудовим розслідуванням установлено, Указом Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 «Про введення воєнного стану в Україні», який затверджений Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану» №2102-ІХ від 24.02.2022, у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану» в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022, строком на 30 діб.
Згідно ст. 1 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» воєнний стан це особливий правовий режим, що вводиться в Україні або в окремих її місцевостях у разі збройної агресії чи загрози нападу, небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності та передбачає надання відповідним органам державної влади, військовому командуванню, військовим адміністраціям та органам місцевого самоврядування повноважень, необхідних для відвернення загрози, відсічі збройної агресії та забезпечення національної безпеки, усунення загрози небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності, а також тимчасове, зумовлене загрозою, обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина та прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень.
Відповідно до Указу Президента України № 65/2022 від 24.02.2022 «Про загальну мобілізацію» у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та з метою забезпечення оборони держави, підтримання бойової і мобілізаційної готовності Збройних Сил України та інших військових формувань, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до частини 2 статті 102 пунктів 1, 17, 20 частини 1 статті 106 Конституції України оголошено загальну мобілізацію на території Вінницької, Волинської, Дніпропетровської, Донецької, Житомирської, Закарпатської, Запорізької, Івано-Франківської, Київської, Кіровоградської, Луганської, Львівської, Миколаївської, Одеської, Полтавської, Рівненської, Сумської, Тернопільської, Харківської, Херсонської, Хмельницької, Черкаської, Чернівецької, Чернігівської областей, міста Києва. Місцевим органам виконавчої влади у взаємодії з територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки, за участю органів місцевого самоврядування та із залученням підприємств, установ, організацій усіх форм власності, фізичних осіб-підприємців організувати та забезпечити в установленому порядку зокрема: своєчасне оповіщення і прибуття громадян, які призиваються на військову службу, здійснення призову військовозобов`язаних, резервістів на військову службу, їх доставки до військових частин та установ Збройних Сил України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Державної прикордонної служби України, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України, інших військових формувань України.
Указ Президента України № 65/2022 від 24.02.2022 «Про загальну мобілізацію», затверджений Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про загальну мобілізацію» № 2105-ІХ від 03.03.2022 відповідно до якого загальна мобілізація проводиться протягом 90 діб із дня набрання чинності зазначеного Указу.
Крім цього, строк проведення загальної мобілізації продовжено 14.02.2024 Указом Президента України № 50/2024 «Про продовження строку проведення загальної мобілізації», який затверджений Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку проведення загальної мобілізації» № 3565-ІХ від 06.02.2024 відповідно до якого загальна мобілізація продовжується протягом 90 діб із дня набрання чинності зазначеного Указу.
Згідно ст. 15 Закону України «Про військовий обов`язок і військову службу» на строкову військову службу призиваються придатні для цього за станом здоров`я громадяни України чоловічої статі, яким до дня відправлення у військові частини виповнилося 18 років, та старші особи, які не досягли 25 річного віку і не мають права на звільнення або відстрочку від призову на строкову військову службу. Організація підготовки та проведення призову громадян України на строкову військову службу здійснюється міськими (районними) державними адміністраціями (виконавчими органами міських рад) у взаємодії з відповідними районними (міськими) територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки, а відповідно до ст. 22 Закону України «Про військовий обов`язок і військову службу» граничний вік перебування на військовій службі (в тому числі в резерві), встановлюється для військовослужбовців, які проходять військову службу під час особливого періоду до 60 років та 65 років в залежності від рангу.
Відповідно до пункту 6 частини 1 статті 8 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» в Україні або в окремих її місцевостях, де введено воєнний стан, військове командування разом із військовими адміністраціями (у разі їх утворення) можуть самостійно або із залученням органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування запроваджувати та здійснювати в межах тимчасових обмежень конституційних прав і свобод людини і громадянина, а також прав і законних інтересів юридичних осіб, передбачених Указом Президента України про введення воєнного стану, такі заходи правового режиму воєнного стану як встановлювати у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, особливий режим в`їзду і виїзду, обмежувати свободу пересування громадян, іноземців та осіб без громадянства, а також рух транспортних засобів.
Відповідно до пунктів 2-8 «Правил перетинаннядержавного кордонугромадянами України»,затверджених постановоюКабінету МіністрівУкраїни від27.01.1995№ 57 у разі введення в Україні воєнного стану пропуск водіїв, що здійснюють перевезення медичних вантажів, вантажів гуманітарної допомоги автомобільними транспортними засобами для потреб Збройних Сил, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також населення України, через державний кордон здійснюється уповноваженими службовими особами Держприкордонслужби за наявності відповідних рішень про виїзд за межі України, виконання правил перетину державного кордону України та за наявності інформації про особу у відповідній інформаційній системі, адміністратором якої є Укртрансбезпека «Шлях».
Рішення про виїзд за межі України водіїв, що здійснюють перевезення для потреб Збройних Сил, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також медичних вантажів, вантажів гуманітарної допомоги автомобільними транспортними засобами, приймається Мінінфраструктури або обласними, Київською міською військовими адміністраціями за наявності відповідного обґрунтування щодо обсягіввантажів та кількості транспортних засобів, необхідних для їх перевезення, у листах від будь-якого з таких органів, підприємств, установ, організацій, закладів: військових, правоохоронних органів; військових адміністрацій; медичних закладів; відправників чи отримувачів гуманітарної допомоги.
Мінінфраструктури або обласні, Київська міська військові адміністрації надсилають до Адміністрації Держприкордонслужби рішення про виїзд за межі України осіб для врахування під час їх виїзду за межі України.
Тобто, на усій території України, з 24.02.2022 до даного часу, під час дії воєнного стану та проведення загальної мобілізації діє заборона на виїзд за межі державного кордону України військовозобов`язаних чоловіків громадян України, призовного віку, придатних до військової служби за винятком окремих категорій, а саме: чоловіків,на утриманні яких перебувають троє і більше дітейвіком до 18 років; чоловіків, які самостійно виховують дитину (дітей) віком до 18 років; чоловіків, які здійснюють супровід осіб (дітей) з інвалідністю або осіб, які потребують постійного догляду; чоловіків-військовослужбовців, які їдуть на лікування внаслідок поранень на війні; чоловіків, які постійно проживають за кордоном; чоловіків, які мають робочу візу країни ЄС; чоловіків, які заброньовані за підприємствами; держслужбовців у зв`язку з службовим відрядженням; чоловіків-водіїв та волонтерів; народних депутатів України. При цьому на територіальні центри комплектування та соціальної підтримки покладено організацію підготовки та проведення призову громадян України на строкову військову службу.
Слідством установлено, що ОСОБА_5 , будучи обізнаною про дію воєнного стану та проведення загальної мобілізації в Україні, за невстановлених у ході проведення досудового розслідування обставин, вступила у попередню злочинну змову з ОСОБА_6 , та іншими невстановленими особами щодо організації незаконного переправлення осіб через державний кордон України, усуненням перешкод у цьому для військовозобов`язаних чоловіків громадян України призовного віку за грошову винагороду шляхом забезпечення протиправного внесення відомостей до Єдиного комплексу інформаційних систем «Шлях».
Так, ОСОБА_5 , 07.03.2024, близько 11 години, перебуваючи в АДРЕСА_1 , під час зустрічі з ОСОБА_7 , повідомила, що має добрих знайомих у ІНФОРМАЦІЯ_1 та може сприяти у видачі висновку військово-лікарської комісії щодо непридатності та виключення з військового обліку, що дасть у подальшому змогу виїхати за межі України, зазначивши, що за виготовлення документів їй потрібно надати грошові кошти у сумі 12000 доларів США.
У подальшому, 02.04.2024 ОСОБА_5 о 21:13 годині на месенджер «WhatsApp» з мобільного номера НОМЕР_1 надіслала повідомлення ОСОБА_7 «привіт, терміново напиши, чи є права категорії б». В ході розмови ОСОБА_5 запропонувала перетнути кордон України та призначила зустріч на 10:00 годину 03.04.2024.
03.04.2024 о 10:29 годині, ОСОБА_5 разом із ОСОБА_6 приїхала на зустріч з ОСОБА_7 . В ході розмови ОСОБА_6 особисто роз`яснив ОСОБА_7 , процедуру виїзду за кордон, висунув вказівку надання особистих документів ОСОБА_7 і його подальших дій, зокрема повідомив що може оформити останнього на посаду водія та організувати перетин державного кордону України, шляхом впливу на прийняття рішення посадовою особою Мінінфраструктури або обласною, Київської міської військової адміністрації щодо внесення ОСОБА_7 доінформаційної системи «Шлях» за що необхідно передати кошти у сумі 15000 доларів США.
Того ж дня, ОСОБА_7 , о 17:18 годині на месенджер «WhatsApp» з мобільного номера НОМЕР_2 надійшли скан-копії документів, зі змісту яких вбачається, що останнього працевлаштовано на посаду водія ФОП « ОСОБА_8 » (РНОКПП НОМЕР_3 ). Зателефонувавши за вказаним номером, невідомий чоловік повідомив заявнику, що 04.04.2024 з м. Умань буде організовано виїзд до прикордонного пункту з подальшим виїздом за кордон.
Того ж дня, ОСОБА_7 , в ході телефонної розмови із ОСОБА_5 , домовилися, що 04.04.2024 о 06:00 годині останні зустрічаються у АДРЕСА_2 біля бару «Oskar», та вона разом із ОСОБА_6 відвезуть його до м. Умань.
Після цього, 04.04.2024 близько 05 години 30 хвилини ОСОБА_5 повідомила ОСОБА_7 , що до нього приїде ОСОБА_6 та забере його із коштами для поїздки в м. Умань із подальшим виїздом за кордон.
04.04.2024 близько 05 години 44 хвилини ОСОБА_6 , перебуваючи в АДРЕСА_2 , діючи умисно,з корисливих мотивів, реалізовуючи спільний з ОСОБА_5 злочинний умисел, отримав від ОСОБА_7 , який надав добровільну згоду на участь у проведенні негласних слідчих (розшукових) дій, грошові кошти в сумі 15 000 доларів США, за організацію незаконного переправлення через державний кордон України, усунення перешкод у цьому для військовозобов`язаного чоловіка, громадянина України призовного віку за грошову винагороду.
Крім того, ОСОБА_6 реалізовуючи спільний з ОСОБА_5 злочинний умисел, 03.04.2024, близько 10 години 29 хвилин, діючи умисно, усвідомлюючи суспільно-небезпечний характер свого діяння, передбачаючи його суспільно-небезпечні наслідки і бажаючи їх настання, з корисливих мотивів, використовуючи умови введеного в Україні воєнного стану, в присутності ОСОБА_5 , висловив обіцянку ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , після одержання неправомірної вигоди в розмірі 15 000 доларів США здійснити вплив на прийняття рішення посадовою особою Мінінфраструктури або обласною, Київської міської військової адміністрації, яка відповідно до вимог ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції» та примітки до ст. 369-2 КК України уповноважена на виконання функцій держави, щодо внесення ОСОБА_7 до відповідноїінформаційної системи «Шлях», адміністратором якої є Укртрансбезпека з метою безперешкодного виїзду за кордон.
Після чого, 04.04.2023 близько 05 години 44 хвилини ОСОБА_6 , діючи відповідно до обумовленого з ОСОБА_5 плану, перебуваючи в АДРЕСА_2 , діючи умисно, з корисливих мотивів, реалізовуючи спільний з ОСОБА_5 злочинний умисел спрямований на особисте збагачення, отримав від ОСОБА_7 , який надав добровільну згоду на участь у проведенні негласних слідчих (розшукових) дій, грошові кошти в сумі 15 000 доларів США, за вплив на прийняття рішення посадовою особою Мінінфраструктури або обласною, Київської міської військової адміністрації щодо внесення ОСОБА_7 доінформаційної системи «Шлях».
04.04.2024 о 06 год. 51 хв. за адресою проживання: АДРЕСА_3 за підозрою у вчиненні злочину, передбаченого ч. 3 ст. 332 КК України, затримано в порядку ст. 208 КПК України ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , місце народження: м. Черкаси, громадянку України, адреса проживання: АДРЕСА_3 , працюючу юристом ТОВ «ЮК ПРАВОПРОСТІР» (код ЄДРПОУ 36262222), раніше не судиму.
04.04.2024 ОСОБА_5 повідомлено про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 332, ч. 2 ст. 28, ч. 2 ст. 369-2 КК України, а саме у організації незаконного переправлення осіб через державний кордон України, сприяння їх вчиненню порадами, вказівками, усуненням перешкод, за попередньою змовою групою осіб, вчинене з корисливих мотивів та пропозиції, обіцянці та одержанні неправомірної вигоди для себе за вплив на прийняття рішення особою, уповноваженою на виконання функцій держави.
Санкція частини 3 статті 332 КК України передбачає покарання у вигляді позбавленням волі на строк від семи до дев`яти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років з конфіскацією майна.
Згідно з положеннями п. 3 ч. 2 ст. 170 КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення конфіскації майна як виду покарання.
Згідно даних з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта ОСОБА_5 ІНФОРМАЦІЯ_3 (РНОКПП НОМЕР_4 ), останній на праві приватної власності належить наступне нерухоме майно:
-гараж загальною площею 13.1 кв.м розташований в АДРЕСА_4 , (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2751176971080) на підставі акту приймання-передачі, серія та номер 2151, 2152 від 11.08.2023;
-квартиру загальною площею 73,9 кв.м розташована в АДРЕСА_5 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 56527871101) на підставі договору купівлі-продажу, серія та номер 357 від 17.02.2022.
Згідно облікових даних бази «НАІС» за ОСОБА_5 ІНФОРМАЦІЯ_3 (РНОКПП НОМЕР_4 ), зареєстровано наступні транспортні засоби:
-автомобіль марки HONDA CR-V номер кузова НОМЕР_5 НОМЕР_6 , 2013 року випуску, н.з. НОМЕР_7 ;
-автомобіль марки ACURA MDX номер кузова НОМЕР_8 НОМЕР_9 , 2018 року випуску, н.з. НОМЕР_10 ;
-автомобіль марки VOLKSWAGEN ID.4 CROZZ PRO номер кузова НОМЕР_11 , 2023 року випуску, н.з. НОМЕР_12 ;
-причіп Д/П човнів-спеціалізований марки ЛЕВ 173345, номер кузова НОМЕР_13 , 2017 року випуску, н.з. НОМЕР_14 .
Беручи до уваги викладене, зважаючи на те, що санкція статті, яка інкримінується ОСОБА_5 , передбачає покарання у вигляді конфіскації майна, з метою недопущення зникнення, втрати або пошкодження відповідного майна або настання інших наслідків, які можуть перешкодити кримінальному провадженню та виконання вироку суду в частині конфіскації майна.
У судове засідання прокурор скерував до суду заяву про розгляд клопотання без його участі, клопотання підтримує та просить його задовольнити.
Відповідно до ч.2 ст.172 КПК України клопотання про арешт майна розглядається без повідомлення підозрюваної, оскільки у клопотанні слідчого обґрунтовано, що це є необхідним з метою забезпечення арешту, враховуючи, що підозрювана може розпорядитись належним їй майном.
Дослідивши додані до клопотання матеріали, слідчий суддя дійшов наступних висновків.
У відповідності до ч. 2 ст. 172 КПК України клопотання слідчого, прокурора, цивільного позивача про арешт майна, яке не було тимчасово вилучене, може розглядатися без повідомлення підозрюваного, обвинуваченого, іншого власника майна, їх захисника, представника чи законного представника, представника юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, якщо це є необхідним з метою забезпечення арешту майна.
Статтею 131КПК України передбачено, що одним із заходів забезпечення кримінального провадження визначено арешт майна.
Відповідно до ч.1 ст.170КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існують достатні підстави вважати, що воно є предметом, засобом чи знаряддям вчинення злочину, доказом злочину, набуте злочинним шляхом, доходом від вчиненого злочину, отримане за рахунок доходів від вчиненого злочину або може бути конфісковане у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого чи юридичної особи, до якої може бути застосовано заходи кримінально-правового характеру, або може підлягати спеціальній конфіскації щодо третіх осіб, юридичної особи або для забезпечення цивільного позову. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.
Згідно із ч.2 ст.170КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення: 1) збереження речових доказів; 2) спеціальної конфіскації; 3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; 4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов),чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.
Звертаючись до слідчого судді з указаним клопотанням, слідчий просив накласти арешт на майно з метою конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи (п. 3 ч. 2 ст. 170 КПК України).
Частиною 5 статті 170 КПК України визначено, що у випадку, передбаченому пунктом 3 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно підозрюваного, обвинуваченого, засудженого або юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, за наявності достатніх підстав вважати, що суд у випадках, передбаченихКримінальним кодексом України, може призначити покарання у виді конфіскації майна або застосувати до юридичної особи захід кримінально-правового характеру у виді конфіскації майна.
Так, відповідно до положень ч.1 ст.1 Першого протоколу до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, кожна фізична або юридична особа має право мирно володіти своїм майном. Ніхто не може бути позбавлений своєї власності інакше як в інтересах суспільства і на умовах, передбачених законом і загальними принципами міжнародного права.
Слідчим суддею встановлено, що 12.03.2024 року внесено відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 369-2 КК України.
Відповідно до змісту витягу установлено, що 12.03.2024 до черкаської окружної прокуратури надійшли матеріали з Управління СБ України в Черкаській області за фактом пропозиції громадянкою ОСОБА_9 здійснити вплив на прийняття рішення особою, уповноваженою на виконання функцій держави за надання розслідування щодо неї.
12 березня 2024 року внесено відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 332 КК України.
Відповідно до змісту витягу встановлено, до Черкаської окружної прокуратури надійшли матеріали Управління Б України в Черкаській області по факту звернення громадянина ОСОБА_10 щодо протиправної діяльності ОСОБА_9 , яка з корисливих мотивів незаконно переправляє осіб через державний кордон України.
Відповідно доч.2ст.369-2КК України-прийняття пропозиції,обіцянки абоодержання неправомірноївигоди длясебе читретьої особиза впливна прийняттярішення особою,уповноваженою навиконання функційдержави абомісцевого самоврядування,або пропозиціячи обіцянказдійснити впливза наданнятакої вигоди- караються штрафом від двох тисяч до п`яти тисяч п`ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавленням волі на строк від двох до п`яти років.
Відповідно до ч. 3 ст. 332 КК України дії, передбачені частиною першою або другою цієї статті, вчинені організованою групою або вчинені з корисливих мотивів - караються позбавленням волі на строк від семи до дев`яти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років з конфіскацією майна.
Згідно з інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта від 04.04.2024 №372908893 ОСОБА_5 на праві приватної власності належать:
-гараж загальною площею 13.1 кв.м розташований в АДРЕСА_4 , (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2751176971080) на підставі акту приймання-передачі, серія та номер 2151, 2152 від 11.08.2023;
-квартира загальною площею 73,9 кв.м розташована в АДРЕСА_5 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 56527871101) на підставі договору купівлі-продажу, серія та номер 357 від 17.02.2022.
Згідно облікових даних бази «НАІС» за ОСОБА_5 ІНФОРМАЦІЯ_3 (РНОКПП НОМЕР_4 ), зареєстровано транспортні засоби:
-автомобіль марки HONDA CR-V номер кузова НОМЕР_5 НОМЕР_6 , 2013 року випуску, н.з. НОМЕР_7 ;
-автомобіль марки ACURA MDX номер кузова НОМЕР_8 НОМЕР_9 , 2018 року випуску, н.з. НОМЕР_10 ;
-автомобіль марки VOLKSWAGEN ID.4 CROZZ PRO номер кузова НОМЕР_11 , 2023 року випуску, н.з. НОМЕР_12 ;
-причіп Д/П човнів-спеціалізований марки ЛЕВ 173345, номер кузова НОМЕР_13 , 2017 року випуску, н.з. НОМЕР_14 .
Враховуючи вищевикладене, з метою імовірної конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо фізичної особи, у випадку визнання підозрюваної винною у вчиненні інкримінованих їй кримінальних правопорушень, слідчий суддя приходить до висновку про необхідність накладення арешту на належне підозрюваній вищевказане майно, а відтак клопотання слідчого підлягає до задоволення.
Оцінюючи дотримання права кожної особи на мирне володіння своїм майном, декларованого ч.1 ст.1 Першого протоколу до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, слідчий суддя зважає на те, що накладення арешту у даному кримінальному провадженні становить втручання у право власності, однак таке втручання на даним час є виправданим з огляду на суспільний інтерес, який у даному конкретному випадку стосується результату розслідування у даному кримінальному провадженні обставин вчинення кримінального правопорушення, передбачених ч. 2 ст. 369-2, ч. 3 ст. 332 КК України.
При застосуванні заходів забезпечення кримінального провадження слідчий суддя повинен діяти у відповідності до вимог КПК України та судовою процедурою гарантувати дотримання прав, свобод та законних інтересів осіб; умов, за яких жодна особа не була б піддана необґрунтованому процесуальному обмеженню.
Керуючись ст.ст. 100, 131, 132, 167, 170, 171, 369, 372КПК України слідчий суддя, -
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання задовольнити.
Накласти арешт на нерухоме майно, що належить підозрюваній у кримінальному провадженні № 42024252010000026 від 12.03.2024 ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , проживаючої за адресою: АДРЕСА_3 , РНОКПП НОМЕР_4 , а саме на:
?гараж загальною площею 13.1 кв.м розташований в АДРЕСА_4 , (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2751176971080) на підставі акту приймання-передачі, серія та номер 2151, 2152 від 11.08.2023;
?квартиру загальною площею 73,9 кв.м розташована в АДРЕСА_5 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 56527871101) на підставі договору купівлі-продажу, серія та номер 357 від 17.02.2022.
?автомобіль марки HONDA CR-V номер кузова НОМЕР_5 НОМЕР_6 , 2013 року випуску, н.з. НОМЕР_7 ;
?автомобіль марки ACURA MDX номер кузова НОМЕР_8 НОМЕР_9 , 2018 року випуску, н.з. НОМЕР_10 ;
?автомобіль марки VOLKSWAGEN ID.4 CROZZ PRO номер кузова НОМЕР_11 , 2023 року випуску, н.з. НОМЕР_12 ;
?причіп Д/П човнів-спеціалізований марки ЛЕВ 173345, номер кузова НОМЕР_13 , 2017 року випуску, н.з. НОМЕР_14 .
Ухвала підлягає негайному виконанню.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Черкаського апеляційного суду протягом 5 днів з дня її проголошення.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Дата проголошення повного тексту ухвали 09 квітня 2024 року
Суд | Соснівський районний суд м.Черкас |
Дата ухвалення рішення | 09.04.2024 |
Оприлюднено | 23.04.2024 |
Номер документу | 118222493 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Соснівський районний суд м.Черкас
Марцішевська О. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні