Рішення
від 08.04.2024 по справі 400/5581/22
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

08 квітня 2024 р. № 400/5581/22 м. Миколаїв

Миколаївський окружний адміністративний суд у складі судді Мельника О.М., розглянув у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу

за позовомПриватного підприємства "Легіон Альянс", вул. Приміська, 62-А, м. Миколаїв, 54037,

до відповідачаГоловного управління ДПС у Миколаївській області, вул. Лягіна, 6,м. Миколаїв,54001, Державної податкової служби України, пл. Львівська, 8,м. Київ,04053, Головного управління ДПС у Волинській області, Київський майдан, 4, м. Луцьк, Волинська область, 43027,

провизнання протиправним та скасування рішення від 02.08.2022 р №7144204/43274603; зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

Приватне підприємство «Легіон Альянс» (далі позивач або ПП «Легіон Альянс») звернулось з позовом до Головного управління ДПС у Миколаївській області (далі відповідач 1), Державної податкової служби України (далі відповідач 2), Головного управління ДПС у Волинській області (далі відповідач 3), в якому просить суд:

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Миколаївській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 02.08.2022р. № 7144204/43274603.

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 193 від 31.12.2021р., яка складена ПП «Легіон Альянс» та направлена для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Ухвалою від 15.12.2022р. суд відкрив провадження за вказаним вище позовом та ухвалив розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження відповідно до ст. 260 КАС України.

Ухвалою від 12.01.2023р. суд залучив до розгляду справи в якості співвідповідача Головне управління ДПС у Волинській області (Київський майдан, 4, м. Луцьк, Волинська область, 43027, ідентифікаційний код ВП 44106679).

В обґрунтування своїх вимог позивачем зазначено, що за результатами здійснення господарської операцій, позивачем сформовано та направлено на реєстрацію у Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну. Проте, за результатами обробки, реєстрацію податкової накладної зупинено, запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК. На виконання цієї пропозиції, позивач надав пояснення щодо зупиненої податкової накладної, однак відповідачем прийнято рішення про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Вважаючи, що рішення про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних винесено протиправно, позивач звернувся до суду з позовом.

Від відповідача 1 - Головного управління ДПС у Миколаївській області, до суду надійшов відзив на позовну заяву, в якому представник заперечив проти позовних вимог зазначаючи, що оскаржуване рішення комісії про відмову у реєстрації податкової накладної № 193 від 31.12.2021р. платника податків прийнято саме Головним управління ДПС у Волинській області, тому відповідач-1 не має відношення до оскаржуваного позивачем рішення.

Від відповідача 3 - Головного управління ДПС у Волинській області, до суду надійшов відзив на позовну заяву, в якому представник заперечив проти позовних вимог зазначаючи, що реєстрація вище зазначеної податкової накладної була зупинена Державною податковою службою України у зв`язку із відповідністю операції п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Платнику податків було запропоновано надати пояснення і копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній.

Відповідно до рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування в ЄРПН від 02.08.2022 № 7144204/43274603 ПП «ЛЕГІОН АЛЬЯНС» було відмовлено в реєстрації податкової накладної у зв`язку із ненаданням позивачем первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/ інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певнихтипових форм та галузевої специфіки, накладних. У графі «додаткова інформація» зазначено «Не надано звіт, наявність якого передбачена умовами договору, а також не надано картку рах.361/акт звіркивзаєморозрахунків з контрагентом, відповідно неможливо встановити дотримання платником вимог п.187.1.ПКУ»

Відповідно до ч. 4 ст. 159 КАС України неподання суб`єктом владних повноважень відзиву на позов без поважних причин може бути кваліфіковано судом як визнання позову.

Суд розглянув справу відповідно до вимог ст. 262 КАС України без проведення судового засідання, в порядку письмового провадження, на підставі матеріалів справи.

З`ясувавши всі обставини адміністративної справи в їх сукупності, перевіривши їх дослідженими доказами, суд встановив наступне.

Приватне підприємство «Легіон Альянс» з 01.11.2019 року зареєстровано платником податку на додану вартість.

Основним видом діяльності ПП «Легіон Альянс» є неспеціалізована торгівля (код КВЕД 46.90), також серед видів діяльності підприємства види діяльності групи 46.3(Оптова торгівля продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами).

Між ПП «СПС» (Постачальник) та ПП «Легіон Альянс» (Покупець) укладено Договір поставки № 518 від 26 грудня 2019 року, на виконання умов якого ПП «СПС» поставляє в адресу ПП «Легіон Альянс» спеції, прянощі, приправи.

Крім того, між ПП «СПС» та ПП «Легіон Альянс» укладено додаткову угоду № М-1 від 26.12.2019 року до Договору, відповідно до якої ПП «Легіон Альянс» з метою просування Товару, який постачається ПП «СПС», зобов`язується надавати маркетингові та мерчандайзингові послуги, в тому числі з адміністрування щодо партії товару в місці поставки, послуги із забезпечення відповідного асортименту і достатньої кількості розміщення товару в місцях продажу для стимулювання збуту.

Відповідно до п.5.2 додаткової угоди № М-1 від 26.12.2019 року послуги та розмір винагороди узгоджуються Сторонами окремо на кожен місяць шляхом переговорів та в подальшому зазначаються в Акті наданих послуг.

Шляхом підписання додаткової угоди №11 від 01.11.2021 року Сторонами було узгоджено, серед іншого, надання ПП «Легіон Альянс» на користь ПП «СПС» послуг з адміністрування товарів у листопаді 2021 року та розмір винагороди за надані послуги.

ПП «Легіон Альянс» у листопаді 2021 року були надані ПП «СПС» послуги з адміністрування товарів (забезпечення в місцях продажу відповідного асортименту та достатньої кількості товару, викладка товару тощо), про що був складений та підписаний Сторонами акт здачі-прийомки виконаних робіт № 57 від 31.12.2021р.

На вартість наданої послуги ПП «Легіон Альянс» було складено рахунок № 57 від 31.12.2021р., який був наданий для оплати ПП «СПС», але не був оплачений у зв`язку з відсутністю факту реєстрації податкової накладної № 193 від 31.12.2021 року, яка складена на операцію з надання послуги (адміністрування щодо партії товару в місці поставки).

12.01.2022 року ПП «Легіон Альянс» було направлено для реєстрації в ЄРПН податкову накладну № 193 від 31.12.2021, яка складена на операцію з надання послуги (адміністрування щодо партії товару в місці поставки) в адресу ПП «СПС».

Реєстрація вказаної накладної в ЄРПН була зупинена. В квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної зазначено наступне: Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 46.39, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Керуючись Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165, ПП «Легіон Альянс» було подано на розгляд комісії ГУ ДПС у Миколаївській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних пояснення та копії документів з метою прийняття комісією контролюючого органу рішення про реєстрацію податкової накладної № 193 від 31.12.2021, яка складена на операцію з надання послуги (адміністрування щодо партії товару в місці поставки) в адресу ПП «СПС», реєстрація якої була зупинена.

За розглядом пояснень та документів, наданих ПП «Легіон Альянс», комісією ГУ ДПС у Миколаївській області було прийняте рішення від 02.08.2022 року № 7144204/43274603 про відмову в реєстрації податкової накладної № 193 від 31.12.2021 року

В якості підстави для відмови в реєстрації податкової накладної у вказаному рішенні зазначено ненадання платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі, рахунків-фактур/інвойсів, актів приймання- передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

При цьому в графі «додаткова інформація» зазначено наступне: не надано звіт, наявність якого передбачена умовами договору, а також не надано картку рахунку 361/акт звірки взаєморозрахунків з контрагентом, відповідно неможливо встановити дотримання платником вимог п. 187.1 ПКУ.

ПП «Легіон Альянс» не погодившись з рішенням комісії від 02.08.2022р. № 7144204/43274603 про відмову в реєстрації податкової накладної № 193 від 31.12.2021року вважає, що наведені в рішенні підстави для відмови в реєстрації податкової накладної є необґрунтованими, звернулось до суду за захистом порушеного права.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами, суд виходив з такого.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з п. 201.1. ст. 201 ПК України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Пунктом 201.10. ст. 201 ПК України, передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Пунктом 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.10 р. (далі Порядок № 1246) визначено, що податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно з пунктом 12 Порядку № 1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку № 1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

З 01.02.2020 р. набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 11.12.19 р. № 1165 "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" (далі Порядок № 1165), яка визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, права та обов`язки їх членів.

Відповідно до п. 2 Порядку № 1165, автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації.

Критерій оцінки ступеня ризиків, достатній для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, - визначений показник автоматизованого моніторингу, що характеризує ризик.

Ризик порушення норм податкового законодавства - ймовірність складення та надання податкової накладної/розрахунку коригування для реєстрації в Реєстрі з порушенням норм пп. "а" або "б" п. 185.1 ст. 185, пп. "а" або "б" п. 187.1 ст. 187, абзацу 1 п. 201.1, 201.7, 201.10 ст. 201 ПК України за наявності об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено в такій податковій накладній/розрахунку коригування, та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість виконання свого податкового обов`язку.

Відповідно до п. 6 Порядку № 1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Як вбачається із змісту квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної, підставою для такого зупинення став п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку.

Позивачем до пояснень були додані документи: договір поставки № 518 від 26.12,2019р. (постачальник ПП «СПС»), додаткова угода № М-1 до Договору поставки № 518 від 26.12.2019р., додаткова угода № 0-1 до Договору поставки № 518 від 26.12.2019р., додаткова угода № 11 від 01.11.2021р. (план закупівель на листопад місяць та розмір винагороди), видаткові накладні ПП «СПС» за листопад 2021р., товарно-транспортні накладні ПП «СПС» за листопад 2021р., посвідчення про якість (на продукцію ПП «СПС»), платіжні доручення ПП «Легіон Альянс» на оплату продукції ПП «СПС», акт звіряння розрахунків за листопад 2021р., акт здачі-прийомки виконаних робіт № 57 від 31.12.2021р., рахунок № 57 від 31.12.2021р., платіжні доручення ПП «СПС» на оплату послуг ПП «Легіон Альянс», оборотно-сальдова відомість по рахунку 631 (постачальник ПП «СПС»), договір оренди нежитлових приміщень № КСД-08/20ЛА від 19.08.2020 року (орендодавець ПП «КСД-БУД»), акт приймання-передачі до Договору оренди нежитлових приміщень № КСД-08/20ЛА від 19.08.2020 року.

- Щодо відсутності звіту, позивач зазначив, що відповідно до пп.2.1.1 п.2.1 додаткової угоди М-1 від 26.12.2019 року до Договору поставки 518 від 26.12.2019 року ПП «Легіон Альянс» (Сторона-2) зобов`язане надати ПП «СПС» (Сторона-1) інформацію про виконання послуги у вигляді звіту завіреного підписом уповноваженої особи та печаткою Сторони-2 лише на вимогу Сторони-1.

ПП «СПС» не вимагало від ПП «Легіон Альянс» надання звіту за наслідком надання послуг у листопаді 2021 року, внаслідок чого відповідний звіт не складався.

- Щодо ненадання картки рахунку 361/акт звірки взаєморозрахунків з контрагентом, внаслідок чого, на думку контролюючого органу, неможливо встановити дотримання платником вимог п. 187.1 ПКУ, суд зазначає про таке.

Відповідно до пп. б) п.187.1 ст. 187 Податкового кодексу України, датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку. Для документів, складених в електронній формі, датою оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку, вважається дата, зазначена у самому документі як дата його складення відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", незалежно від дати накладення електронного підпису.

На розгляд комісії був наданий акт здачі-прийомки виконаних робіт № 57 від 31.12.2021р., який був складений та підписаний Сторонами за наслідком надання ПП «Легіон Альянс» у листопаді 2021 року в адресу ПП «СПС» послуг з адміністрування товарів (забезпечення в місцях продажу відповідного асортименту та достатньої кількості товару, викладка товару тощо).

При цьому, саме 31.12.2021р. ПП «Легіон Альянс» було складено та направлено для реєстрації в ЄРПН податкову накладну № 193.

Таким чином, ПП «Легіон Альянс» було дотримано вимоги п.187.1 ст, 187 ПКУ щодо нарахування податкових зобов`язань.

Наказом Міністерства фінансів України № 520 від 12.12.19 р. затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок № 520).

Згідно п. 4 Порядку № 520, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

За приписами п. 5 Порядку № 520, перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:

- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

За приписами п. 11 Порядку № 520, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

- та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

- та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Тобто чинними нормативно-правовими актами визначено вичерпний перелік підстав, які можуть слугувати підставою для прийняття рішення про відмову у реєстрації податкових накладних.

Таким чином, суд приходить до висновку, що ПП «Легіон Альянс» надало достатній обсяг первинних документів, якими підтверджується реальність здійсненої господарської операції, на підставі якої було складено податкову накладну № 193 від 31.12.2021р.

Отже, з урахуванням зазначеного вище, суд дійшов висновку, що позивачем надано повний пакет документів щодо реальності здійснення господарських операцій з контрагентами.

Наявні в матеріалах справи документи у повній мірі підтверджують реальність вищевказаної господарської операцій, за наслідками якої складено та направлено для реєстрації податкову накладну.

Таким чином, відповідачами не доведено правомірність рішення щодо відмови у реєстрації податкової накладної, відтак спірне рішення підлягає скасуванню.

Згідно з ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись ст. 2, 19, 139, 241, 244, 242 - 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ВИРІШИВ:

1. Позов Приватного підприємства «Легіон Альянс» (вул. Приміська, 62-А, м. Миколаїв, 54037, ідентифікаційний код 43274603) до Головного управління ДПС у Миколаївській області (вул. Лягіна, 6, м. Миколаїв, 54001, ідентифікаційний код 44104027) Державної податкової служби України (пл. Львівська, 8, м. Київ, 04053, ідентифікаційний код 43005393) Головного управління ДПС у Волинській області (Київський майдан, 4, м. Луцьк, Волинська область, 43027, ідентифікаційний код 44106679) задовольнити.

2. Визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у Волинській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 02.08.2022р. № 7144204/43274603.

3. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 193 від 31.12.2021р., поданою ПП «Легіон Альянс» за датою фактичного подання.

4. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (пл. Львівська, 8, м. Київ, 04053, ідентифікаційний код 43005393) на користь приватного підприємства «Легіон Альянс» (вул. Приміська, 62-А, м. Миколаїв, 55450, ідентифікаційний код 43274603) судові витрати в розмірі 1240,50 грн.

5. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Волинській області (Київський майдан, 4, м. Луцьк, Волинська область, 43027, ідентифікаційний код 44106679) на користь приватного підприємства «Легіон Альянс» (вул. Приміська, 62-А, м. Миколаїв, 55450, ідентифікаційний код 43274603) судові витрати в розмірі 1240,50 грн.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга може бути подана до П`ятого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

Суддя О.М. Мельник

СудМиколаївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.04.2024
Оприлюднено11.04.2024
Номер документу118229799
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —400/5581/22

Ухвала від 04.07.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 21.06.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 27.05.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 13.05.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Рішення від 08.04.2024

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Мельник О.М.

Ухвала від 12.01.2023

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Мельник О.М.

Ухвала від 15.12.2022

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Мельник О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні