ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
05 квітня 2024 року м. ПолтаваСправа № 440/1253/24
Полтавський окружний адміністративний суд у складі судді Слободянюк Н.І., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження у порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Долина-17" до Державної податкової служби України та Головного управління ДПС у Полтавській області про визнання протиправними та скасування рішень,
В С Т А Н О В И В:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Долина-17" /надалі позивач, ТОВ "Долина-17"/ звернулося до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Державної податкової служби України /надалі відповідач-1, ДПС України/ та Головного управління ДПС у Полтавській області /надалі відповідач-2, ГУ ДПС у Полтавській області/ про:
- визнання протиправним та скасування рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування від 21 грудня 2023 року №10226853/41842518 про неврахування таблиці даних платника податку;
- визнання протиправним та скасування рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування №10120084/41842518 від 08 грудня 2023 року /а.с. 1-10/.
Позов обґрунтований тим, що рішенням комісії Головного управління ДПС України у Полтавській області про врахування / неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 08 грудня 2023 року №10120084/41842518 подана ТОВ "Долина-17" таблиця даних платника податку на додану вартість від 06 грудня 2023 року неврахована. Після отримання зазначеного рішення ТОВ "Долина-17" звернулось до податкового органу з таблицею даних платника податків та документами, які підтверджують інформацію, що зазначається в таблиці. 21 грудня 2023 року ТОВ "Долина-17" отримано рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування ДПС України №10226853/41842518 про неврахування таблиці даних платника податку, зареєстрованої у контролюючому органі 11 грудня 2023 року за №9334275024, врахованої згідно рішення комісії №10171105/41842518 від 15 грудня 2023 року. З вказаними рішеннями позивач не погоджується, оскільки в них не наведено обставин, які слугували підставою для наведених висновків, а також не наведено обґрунтувань щодо твердження про ризикові операції платника податку та не зазначено, які конкретно операції підприємства є ризиковими. Крім того, після воєнного вторгнення та тимчасової окупації м. Сєвєродонецьк доступ до сировини та виробництва став неможливим, а тому товариство вимушене закуповувати сировину та готову продукцію для збереження життєдіяльності підприємства та виконання зобов`язань перед покупцями та споживачами. Від`ємне значення ПДВ до сплати обумовлене закупівлею сировини, тарних та пакувальних матеріалів для виробництва 2023-2024 року через ускладнення розмитнення та логістики, постійне зростання цін в доларовому еквіваленті тощо. ТОВ "Долина-17" поновила введення господарської діяльності після початку відкритої військової агресії російської федерації проти України.
Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 06 лютого 2024 року позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи, витребувано докази.
Відповідачі позов не визнали та у відзиві на позовну заяву /а.с. 176-179/ зазначили, що в ході опрацювання інформації щодо господарської діяльності ТОВ «Долина-17» при розгляді Таблиці даних платника податків( далі ТПП) від 06 грудня 2023 року № 9330826464 встановлено невідповідність придбаного товару реалізованому; виявлення відсутності інформації про діяльність підприємства з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку у поясненні поданого до таблиці даних платника податку: недотримання п. 14 Порядку, та прийнято рішення від 08 грудня 2023 №10120084/41842518 про неврахування таблиці даних платника податку. Також ТОВ «ДОЛИНА-17» подано таблицю даних платника податків від 11 грудня 2023 року № 9334275024, за результатом розгляду якої Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ДПС України прийнято рішення від 21 грудня 2023 року №10226853/41842518 про її неврахування. Підстава: наявність у контролюючих органах податкової інформації, що свідчить про здійснення платником податку ризикових операцій: встановлено невідповідність придбаного товару реалізованому; виявлення відсутності інформації про діяльність підприємства з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку у поясненні поданого до таблиці даних платника податку: недотримання п. 14 Порядку. Таким чином, відповідачі ГУ ДПС у Полтавській області та ДПС України діяли відповідно до приписів податкового законодавства, забезпечуючи виконання покладених на контролюючий орган функцій та повною мірою використовуючи надані законодавством права, а тому винесені рішення Комісії ГУ ДПС у Полтавській області від 08 грудня 2023 року № 10120084/41842518 та ДПС України від 21 грудня 2023 року № 10226853/41842518 про неврахування таблиць даних платника податку на додану вартість є правомірними.
У додаткових поясненнях /а.с. 287-289/ відповідач-1 зазначив, що основним видом діяльності позивача є виробництво пестицидів та іншої агрохімічної продукції. Найбільшу питому вагу в діяльності підприємства займає оптова торгівля хімічними продуктами. Засновником підприємства є ОСОБА_1 . Згідно з даними IKC ДПС подана позивачем таблиця даних платника податку від 11 грудня 2023 року за № 9334275024 на постачання добрив мінеральних, кислот полікарбованих врахована згідно з рішенням комісії регіонального рівня від 15 грудня 2023 року № 10171105/41842518. Проте, комісією центрального рівня 21 грудня 2023 року проведено ґрунтовний аналіз діяльності позивача, поданої ним таблиці даних платника податку й документів до неї, та встановлено, що позивач займається виробництвом добрив i азотних сполук, а також оптовою торгівлею хімічними продуктами. За даними Реєстру платником протягом 2023 року обсяг придбання підприємства склав 62,1 млн. гривень. До податкового кредиту включено міндобрива, гліцерин, кислота, значний обсяг придбання виробів з пластмаси (каністр) на 4,2 млн грн (без урахування ПДВ), послуг оренди, автоперевезень, при цьому обсяг продажу мікродобрив, регулятору росту рослин склав 18,2 млн грн. Тобто у платника встановлена невідповідність придбаного товару реалізованому, що свідчить про оптимізацію сплати ПДВ до бюджету (зокрема, при обсягах продажу 18,2 млн грн до бюджету станом 01 грудня 2023 року сплачено 74 тис. грн). Крім того, встановлено, що основними постачальниками добрива для підприємства є: ТОВ «ДОЛИНА-ЦЕНТР», МАЛЕ ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДОЛИНА», засновником яких ОСОБА_1 . Для здійснення виробничої діяльності платник орендує виробниче обладнання, електронавантажувачі, нежитлові будівлі, стелажі складські, автотранспорт (в т.ч. вантажний) у підприємств, засновником яких ОСОБА_1 . Тобто директор ТОВ «Долина-17» ОСОБА_2 при здійсненні господарської діяльності взаємодіє з пов`язаною особою засновником ОСОБА_1 . Проте, в поясненні до поданої таблиці даних платника податку підприємства інформація щодо придбання міндобрива та оренди майна у засновника підприємства відсутня. Водночас пунктом 14 Порядку передбачено, що таблиця даних платника податку подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку. Проте, платником в поясненнях до таблиці даних не зазначено посилання на податкову декларацію з податку на додану вартість, на відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору тощо, чим недотримано порядок подання таблиці даних платника. Зважаючи на викладене, комісією центрального рівня, із врахуванням вимог чинного законодавства, колегіально прийнято рішення від 21 грудня 2023 року № 10226853/41842518 про неврахування таблиці даних платника податку ТОВ «Долина-17» від 11 грудня 2023 року за № 9334275024 на підставі наявності у контролюючих органах податкової інформації, що свідчить про здійснення платником податку ризикових операцій: встановлено невідповідність придбаного товару реалізованому; виявлення відсутності інформації про діяльність підприємства з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку у поясненні поданого до таблиці даних платника податку: недотримання пункту 14 Порядку.
Справу розглянуто судом за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін відповідно до пункту 10 частини шостої статті 12 та частини п`ятої статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України.
Фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося на підставі частини четвертої статті 229 КАС України.
Дослідивши письмові докази, суд встановив такі обставини та відповідні до них правовідносини.
Товариство з обмеженою відповідальністю "Долина-17" (ідентифікаційний код 41842518) пройшло передбачену законодавством процедуру державної реєстрації, набуло правового статусу юридичної особи з 29 грудня 2017 року та основним видом діяльності товариства є: 20.20 "Виробництво пестицидів та іншої агрохімічної продукції", що підтверджується Випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань /а.с. 153-154/.
ТОВ "Долина-17", яке є платником податку на додану вартість, подало до контролюючого органу Таблицю даних платника податку на додану вартість, зареєстровану у контролюючому органі 06 грудня 2023 року за № 9330826464 /а.с. 11-16, 283-зворот, 285/.
Відповідно до змісту Витягу з протоколу засідання Комісії ГУ ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 08 грудня 2023 року №247 /а.с. 186/ за результатами опрацювання податкової інформації до Таблиці даних платника податку, поданої ТОВ "Долина-17" від 06 грудня 2023 року №9330826464, встановлено невідповідність придбаного товару реалізованому; виявлення відсутності інформації про діяльність підприємства з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку у поясненні поданого до таблиці даних платника податку: недотримання п. 14 Порядку, та ухвалили прийняти рішення (одноголосно) щодо неврахування Таблиці даних платника податку від 06 грудня 2023 року №9330826464 ТОВ "Долина-17".
Рішенням про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість Комісії Головного управління ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №10120084/41842518 від 08 грудня 2023 року /а.с. 19-20, 183-184/ за результатами розгляду таблиці даних платника податку ТОВ "Долина-17", зареєстрованої у контролюючому органі 06 грудня 2023 року за № 9330826464, відповідно до пункту 16 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 р. № 1165, прийнято рішення про її неврахування. Підстави: встановлено невідповідність придбаного товару реалізованому; виявлення відсутності інформації про діяльність підприємства, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку у поясненні поданого до таблиці даних платника податку: недотримання п. 14 Порядку.
ТОВ "Долина-17" подало до контролюючого органу таблицю даних платника податку на додану вартість, зареєстровану у контролюючому органі 11 грудня 2023 року за № 9334275024, до якої додано опис діяльності та копії документів щодо здійснення господарської діяльності /а.с. 21-152, 188-283/.
Рішенням про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість Комісії Головного управління ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10171105/41842518 від 15 грудня 2023 року за результатами розгляду таблиці даних платника податку ТОВ "Долина-17", зареєстрованої у контролюючому органі 11 грудня 2023 року за № 9334275024, відповідно до пункту 16 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 р. № 1165, прийнято рішення про її врахування
Рішенням про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість Комісії Державної податкової служби України з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №10226853/41842518 від 21 грудня 2023 року /а.с. 17-18, 184-зворот 185, 291/, відповідно до пункту 19 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165, комісією центрального рівня прийнято рішення про неврахування таблиці даних платника податку ТОВ "Долина-17", зареєстрованої у контролюючому органі 11 грудня 2023 року за № 9334275024, врахованої згідно з рішенням комісії від 15 грудня 2023 року № 10171105/41842518. Підстави: наявність у контролюючих органах податкової інформації, що свідчить про здійснення платником податку ризикових операцій: встановлено невідповідність придбаного товару реалізованому; виявлення відсутності інформації про діяльність підприємства, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку у поясненні поданого до таблиці даних платника податку: недотримання п. 14 Порядку.
Не погодившись з рішеннями про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість №10120084/41842518 від 08 грудня 2023 року та про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість №10226853/41842518 від 21 грудня 2023 року, позивач звернувся до суду із цим позовом.
Надаючи правову оцінку встановленим обставинам та аргументам учасників справи, вказаним у заявах по суті та які мають значення для правильного вирішення спору, суд виходить з такого.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, регулює Податковий кодекс України /надалі - ПК України/.
Відповідно до підпункту 16.1.2, 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 ПК України платник податків зобов`язаний вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів; подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року №1165 затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних /надалі Порядок № 1165 (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин/, який набрав чинності з 01 лютого 2020 року та визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.
Пунктом 2 Порядку №1165 визначено, що таблиця даних платника податку - зведена інформація, що подається платником податку до контролюючого органу, щодо кодів видів економічної діяльності платника податку згідно з Класифікатором видів економічної діяльності, кодів товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодів послуг згідно з Державним класифікатором (далі - Державний класифікатор), що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.
Пунктами 12-16 Порядку № 1165 передбачено, що платник податку має право подати до ДПС таблицю даних платника податку за встановленою формою (додаток 5).
У таблиці даних платника податку зазначаються: види економічної діяльності відповідно до КВЕД; коди товарів згідно з УКТЗЕД, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України; коди послуг згідно з Державним класифікатором, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.
Таблиця даних платника податку подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку.
Таблиця даних платника податку з поясненнями розглядається комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів після її отримання.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про врахування або неврахування таблиці даних платника податку, яке надсилається платнику податку в електронний кабінет засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу, Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" (додаток 6).
Відповідно до пункту 16-1 Порядку № 1165 у разі прийняття комісією регіонального рівня рішення про врахування таблиці даних платника податку відповідно до пункту 16 цього Порядку або прийняття комісією центрального рівня рішення про задоволення скарги та скасування рішення комісії регіонального рівня про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, податкові накладні / розрахунки коригування, реєстрація яких зупинена відповідно до пункту 1 додатка 3 до дня, що передує даті прийняття рішення про врахування таблиці даних платника податку або рішення про неврахування таблиці даних платника податку, якщо щодо такого рішення комісією центрального рівня задоволено скаргу та скасовано рішення комісії регіонального рівня про неврахування таблиці даних платника податку, підлягають автоматичній реєстрації в Реєстрі на п`ятий робочий день, що настає за днем прийняття такого рішення, якщо одночасно виконуються такі умови:
відсутнє рішення контролюючого органу про неврахування такої таблиці даних платника відповідно до пункту 19 цього Порядку;
у податкових накладних / розрахунках коригування зазначені операції з кодами товарів згідно з УКТЗЕД / кодами послуг згідно з Державним класифікатором / умовним кодом такого товару, що відображені у такій таблиці даних платника податку, та операції, які на початок операційного дня, протягом якого здійснюється така автоматична реєстрація в Реєстрі, не відповідають критеріям ризиковості здійснення операцій згідно з додатком 3, та стосовно платника податку відсутнє діюче рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку;
такі податкові накладні / розрахунки коригування складені та подані для реєстрації в Реєстрі не раніше календарного місяця, що передує місяцю, у якому комісією регіонального рівня прийняте рішення про врахування таблиці даних платника податку або рішення про неврахування таблиці даних платника податку, якщо щодо такого рішення комісією центрального рівня задоволено скаргу та скасовано рішення комісії регіонального рівня про неврахування таблиці даних платника податку;
щодо таких податкових накладних / розрахунків коригування платника податку комісією регіонального рівня не прийнято рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до Порядку прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Мінфіну від 12 грудня 2019 р. N 520;
у день такої автоматичної реєстрації в Реєстрі наявна сума податку, на яку платник податку має право зареєструвати такі податкові накладні та/або розрахунки коригування в Реєстрі, обчислена відповідно до пункту 200-1.3 або 200-1.9 статті 200-1 Кодексу.
Згідно з пунктом 17 Порядку № 1165 у рішенні про неврахування таблиці даних платника податку в обов`язковому порядку зазначається причина такого неврахування. У разі прийняття рішення про неврахування таблиці даних платника у відповідних полях рішення зазначається детальна інформація, що стала підставою для неврахування таблиці даних платник податку, а саме: тип операції (придбання/постачання), період здійснення господарської операції, код згідно з УКТЗЕД / ДКПП / умовним кодом товару, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції, дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.
Відповідно до пункту 18 Порядку № 1165 таблиця даних платника податку враховується ДПС в автоматичному режимі у разі, коли:
така таблиця подається платниками податку - сільськогосподарськими товаровиробниками, включеними до Реєстру отримувачів бюджетної дотації відповідно до Закону України "Про державну підтримку сільського господарства України", та/або сільськогосподарськими товаровиробниками, які на 31 грудня 2016 р. застосовували спеціальний режим оподаткування відповідно до статті 209 Кодексу (у редакції, що діяла на 31 грудня 2016 р.) та мають у власності (право власності/користування) та/або на умовах оренди земельні ділянки, загальна площа яких становить не менш як 200 гектарів включно станом на 1 січня та які відображені в податковій звітності до 20 лютого поточного року (до 20 лютого поточного року враховується наявність таких ділянок за звітний період попереднього року), та у поданій таблиці даних платника податку зазначаються відомості про постачання (виготовлення) таких груп товарів за кодами згідно з УКТЗЕД, як живі тварини (код згідно з УКТЗЕД 01); риба і ракоподібні, молюски та інші водяні безхребетні (код згідно з УКТЗЕД 03); молоко та молочні продукти; яйця птиці; натуральний мед; їстівні продукти тваринного походження, в іншому місці не зазначені (код згідно з УКТЗЕД 04); овочі та деякі їстівні коренеплоди і бульби (код згідно з УКТЗЕД 07); їстівні плоди та горіхи; шкірки цитрусових або динь (код згідно з УКТЗЕД 08); зернові культури (код згідно з УКТЗЕД 10); насіння і плоди олійних рослин; інше насіння, плоди та зерна; технічні або лікарські рослини; солома і фураж (код згідно з УКТЗЕД 12);
зазначена таблиця подається платниками податку, в яких значення показників D та P, розрахованих у порядку, встановленому пунктом 3 цього Порядку, мають такі розміри: D >0,02, P
Згідно з пунктом 19 Порядку № 1165 Комісії контролюючих органів приймають рішення про неврахування таблиці даних платника податку (додаток 7), врахованої відповідно до пунктів 16 та/або 18 цього Порядку, комісія центрального рівня приймає рішення про неврахування таблиці даних платника податку, врахованої відповідно до рішення про задоволення скарги щодо рішення про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, що надсилається платнику податку в електронний кабінет засобами електронного зв`язку в електронній формі, з дотриманням вимог Кодексу, Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", якщо:
стосовно платника податку прийнято рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку (додаток 4), визначених у пунктах 1 - 5 додатка 1;
до контролюючого органу надійшла податкова інформація щодо невідповідності інформації, зазначеної в таблиці даних платника податку, видам економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності, кодам товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодам послуг згідно з Державним класифікатором, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України, яка свідчить про надання платником податку недостовірної інформації в таблиці даних платника податку.
У рішенні про неврахування таблиці даних платника, у відповідних полях рішення зазначається детальна інформація, що стала підставою для неврахування таблиці даних платника податку, а саме: тип операції (придбання/постачання), період здійснення господарської операції, код згідно з УКТЗЕД / ДКПП / умовним кодом товару, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції, дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.
Згідно з пунктом 20 Порядку № 1165 якщо таблиця даних платника податку врахована відповідно до пункту 18 цього Порядку, після прийняття комісією контролюючого органу рішення про неврахування таблиці даних платника податку така таблиця підлягає розгляду відповідно до пункту 15 цього Порядку.
Відповідно до пункту 22 Порядку № 1165 таблиця даних платника податку враховується у разі надходження до контролюючого органу рішення суду про скасування рішення про неврахування таблиці даних платника податку, яке набрало законної сили.
З наведеного правового регулювання слідує, що платник податку наділений правом подати до ДПС таблицю даних платника податку за встановленою формою. У разі відсутності підстав для врахування контролюючим органом такої таблиці у рішенні про неврахування таблиці даних платника податку в обов`язковому порядку зазначається причина такого неврахування. У разі прийняття рішення про неврахування таблиці даних платника у відповідних полях рішення зазначається детальна інформація, що стала підставою для неврахування таблиці даних платник податку, а саме: тип операції (придбання/постачання), період здійснення господарської операції, код згідно з УКТЗЕД/ДКПП/умовним кодом товару, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції, дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку. Крім того, Порядком № 1165 передбачена процедура прийняття Комісіями контролюючих органів рішень про неврахування таблиці даних платника податку (додаток 7), яку враховано, зокрема, в автоматичному режимі. Виключний перелік підстав прийняття таких рішень про неврахування таблиці даних платника податку включає наступні обставини: 1) стосовно платника податку прийнято рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку (додаток 4), визначених у пунктах 1 - 5 додатка 1; 2) до контролюючого органу надійшла податкова інформація щодо невідповідності інформації, зазначеної в таблиці даних платника податку, видам економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності, кодам товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодам послуг згідно з Державним класифікатором, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України, яка свідчить про надання платником податку недостовірної інформації в таблиці даних платника податку.
Судом встановлено, що за результатами розгляду таблиці даних платника податку, зареєстрованої у контролюючому органу 06 грудня 2023 року за № 9330826464, Комісією Головного управління ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю "Долина-17" №10120084/41842518 від 08 грудня 2023 року.
Рішення про неврахування таблиці даних платника податку №10120084/41842518 від 08 грудня 2023 року вмотивовано виключно тим, що встановлена невідповідність придбаного товару реалізованому; виявлена відсутність інформації про діяльність підприємства, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку у поясненні поданого до таблиці даних платника податку: недотримання пункту 14 Порядку.
Тобто у вказаному рішенні контролюючим органом не зазначена детальна інформація щодо невідповідності придбаного товару реалізованому в розрізі господарських операцій, періоду їх здійснення, контрагентів позивача, за участю яких здійснювалося придбання та постачання товарів, тощо, а також конкретна інформація про діяльність підприємства, яка відсутня у поданому до таблиці даних платника податку поясненні та документів.
Отже, наявність встановлених законодавством підстав для прийняття рішення про неврахування таблиці даних платника №10120084/41842518 від 08 грудня 2023 року не обґрунтована та не підтверджена.
Також за результатами розгляду таблиці даних платника податку, зареєстрованої у контролюючому органу 11 грудня 2023 року за № 9334275024, Комісією ДПС України з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю "Долина-17"№10226853/41842518 від 21 грудня 2023 року.
Рішення про неврахування таблиці даних платника податку №10226853/41842518 від 21 грудня 2023 року вмотивовано контролюючим органом виключно наявністю у контролюючих органах податкової інформації, що свідчить про здійснення платником податку ризикових операцій: встановлено невідповідність придбаного товару реалізованому; виявлення відсутності інформації про діяльність підприємства, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку у поясненні поданого до таблиці даних платника податку: недотримання пункту 14 Порядку.
Тобто це рішення, хоч і містить посилання на певні обставини, що встановлені контролюючим органом за результатами аналізу наявної у нього податкової інформації, проте у змісті рішення про неврахування таблиці даних платника податку №10226853/41842518 від 21 грудня 2023 року відсутня детальна інформація щодо невідповідності придбаного товару реалізованому в розрізі господарських операцій, періоду їх здійснення, контрагентів позивача, за участю яких здійснювалося придбання та постачання товарів, тощо; не зазначено законодавчо визначену обставину для визнання господарських операцій ризиковими із посиланням на детальну інформацію щодо типу операції (придбання/постачання), періоду здійснення господарської операції, коду згідно з УКТЗЕД/ДКПП/умовним кодом товару, податкового номеру платника податку, задіяного в ризиковій операції, дати включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку; не зазначено конкретну інформацію про діяльність підприємства, яка відсутня у поданому до таблиці даних платника податку поясненні та документів.
Суд враховує, що за визначенням підпункту 14.1.171 пункту 14.1 статті 14 ПК України податкова інформація - у значенні, визначеному Законом України "Про інформацію".
Статтею 16 Закону України "Про інформацію" передбачено, що податкова інформація - сукупність відомостей і даних, що створені або отримані суб`єктами інформаційних відносин у процесі поточної діяльності і необхідні для реалізації покладених на контролюючі органи завдань і функцій у порядку, встановленому Податковим кодексом України.
Правовий режим податкової інформації визначається Податковим кодексом України та іншими законами.
Згідно з пунктом 74.1 статті 74 ПК України податкова інформація, зібрана відповідно до цього Кодексу, зберігається в базах даних Інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем (далі - Інформаційні системи) центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику.
Згідно із додатком 3 до Порядку № 1165 визначені Критерії ризиковості здійснення операцій:
1.Обсяг постачання товару/послуги згідно з кодом УКТЗЕД/Державного класифікатора продукції та послуг/умовним кодом такого товару, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі за відсутності такого товару/послуги згідно з кодом УКТЗЕД/Державного класифікатора продукції та послуг/умовного коду товару у врахованій таблиці даних платника податку.
2. Відсутність (анулювання, зупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право платника податку на виробництво, експорт, імпорт і оптову торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1 і 215.3.2 пункту 215.3 статті 215 Податкового кодексу України (далі - Кодекс), стосовно товарів, зазначених платником податку в податковій накладній/розрахунку коригування, поданих для реєстрації в Реєстрі на дату їх складення.
3. Відсутність на дату складення податкової накладної/розрахунку коригування відомостей (актуального запису) в Реєстрі платників акцизного податку з реалізації пального щодо суб`єкта господарювання, який подав для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, у яких зазначено товар (пальне) за кодами згідно з УКТЗЕД відповідно до підпункту 215.3.4 пункту 215.3 статті 215 Кодексу.
4. Складення розрахунку коригування постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, якщо передбачається зміна номенклатури товару/послуги (для товарів за кодами згідно з УКТЗЕД - зміна перших чотирьох цифр кодів, а для послуг за кодами відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг - перших двох цифр кодів, за умовними кодами такого товару - перших п`яти цифр кодів), за відсутності у врахованій таблиці даних платника податку товару/послуги згідно з кодом УКТЗЕД/Державного класифікатора продукції та послуг/умовного коду товару, на який здійснюється зміна номенклатури товару/послуги.
5. Перевищення суми компенсації вартості товару/послуги, зазначеного/зазначеної в розрахунку коригування на зменшення суми податкових зобов`язань, поданого отримувачем такого товару/послуги для реєстрації в Реєстрі, над величиною залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) з 1 січня 2017 р., зазначеного постачальником у зареєстрованих у Реєстрі податкових накладних/розрахунках коригування, складених на отримувача такого/такої товару/послуги, та обсягу постачання з 1 січня 2017 р., зменшеного у 1,5 раза та зазначеного отримувачем у зареєстрованих у Реєстрі податкових накладних/розрахунках коригування на постачання такого/такої товару/послуги.
6. Подання для реєстрації в Реєстрі розрахунку коригування на зменшення податкових зобов`язань до податкової накладної, складеної та зареєстрованої постачальником товарів/послуг на неплатника податку на додану вартість, у строк, що перевищує 30 календарних днів з дня складення податкової накладної, зареєстрованої в Реєстрі без порушення граничних строків реєстрації, встановлених Кодексом, крім розрахунку коригування до податкової накладної, у якій відображені операції з постачання електричної енергії (товарна підпозиція 2716 згідно з УКТЗЕД), постачання природного газу (товарні підпозиції 2705, 2709 та 2711 11 згідно з УКТЗЕД), постачання теплової енергії (умовний код товару 00401).
Вказаний перелік є вичерпним та розширеному тлумаченню не підлягає.
Однак, зі змісту рішення №10226853/41842518 від 21 грудня 2023 року неможливо встановити яка саме податкова інформація наявна у контролюючого органу, тобто які конкретні відомості і дані, що створені або отримані у процесі поточної діяльності і необхідні для реалізації покладених на контролюючі органи завдань і функцій у порядку, встановленому Податковим кодексом України, були підставою для встановлення таких обставин як: відповідність здійснених позивачем операцій Критеріям ризиковості операцій; невідповідність придбаного товару реалізованому; виявлення відсутності інформації про діяльність підприємства, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку у поясненні поданого до таблиці даних платника податку: недотримання пункту 14 Порядку.
Відповідачем-1 до суду подано додаткові пояснення на позов, в яких повідомлено, шо комісією центрального рівня 21 грудня 2023 року проведено ґрунтовний аналіз діяльності позивача, поданої ним таблиці даних платника податку й документів до неї, та встановлено, що за даними Реєстру платником протягом 2023 року обсяг придбання підприємства склав 62,1 млн гривень. До податкового кредиту включено міндобрива, гліцерин, кислота, значний обсяг придбання виробів з пластмаси (каністр) на 4,2 млн. грн. (без урахування ПДВ), послуг оренди, автоперевезень, при цьому обсяг продажу мікродобрив, регулятору росту рослин склав 18,2 млн грн. Тобто у платника встановлено невідповідність придбаного товару реалізованому, що свідчить про оптимізацію сплати ПДВ до бюджету (зокрема, при обсягах продажу 18,2 млн грн, до бюджету станом 01 грудня 2023 року сплачено 74 тис. грн). Крім того, встановлено, що основними постачальниками добрива для підприємства є ТОВ «ДОЛИНА-ЦЕНТР», МАЛЕ ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКЕ ПІДПРИСМСТВО «ДОЛИНА», засновником яких ОСОБА_1 , який є також засновником позивача. Для здійснення виробничої діяльності платник орендує виробниче обладнання, електронавантажувачі, нежитлові будівлі, стелажі складські, автотранспорт (в т.ч. вантажний) у підприємств, засновником яких ОСОБА_1 . Тобто директор ТОВ «Долина-17» ОСОБА_2 при здійсненні господарської діяльності взаємодіє з пов`язаною особою засновником ОСОБА_1 . Проте, в поясненні до поданої таблиці даних платника податку підприємства інформація щодо придбання міндобрива та оренди майна у засновника підприємства відсутня. Водночас пунктом 14 Порядку передбачено, що таблиця даних платника податку подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку. Проте, платником в поясненнях до таблиці даних не зазначено посилання на податкову декларацію з податку на додану вартість, на відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору тощо, чим недотримано порядок подання таблиці даних платника.
Водночас суд не може залишити поза увагою той факт, що зазначені у додаткових поясненнях на позов обставини не відображені у спірному рішенні №10226853/41842518 від 21 грудня 2023 року, а тому у суду відсутнє документальне підтвердження того, що саме ця податкова інформація була підставою для прийняття цього рішення.
Суд наголошує, що рішення суб`єкта владних повноважень повинно ґрунтуватися на оцінці усіх фактів та обставин, що мають значення. Мають значення, як правило, ті обставини, які передбачені нормою права, що застосовується. Суб`єкт владних повноважень повинен врахувати усі ці обставини, тобто надати їм правову оцінку: прийняти до уваги або відхилити. У разі відхилення певних обставин висновки повинні бути мотивованими, особливо, коли має місце несприятливе для особи рішення.
Принцип обґрунтованості рішення вимагає від суб`єкта владних повноважень враховувати як обставини, на обов`язковість урахування яких прямо вказує закон, так і інші обставини, що мають значення у конкретній ситуації. Для цього він має ретельно зібрати і дослідити матеріали, що мають доказове значення у справі, наприклад, документи, пояснення осіб, тощо.
При цьому суб`єкт владних повноважень повинен уникати прийняття невмотивованих висновків, обґрунтованих припущеннями та неперевіреними фактами, а не конкретними обставинами. Так само недопустимо надавати значення обставинам, які насправді не стосуються справи. Несприятливе для особи рішення повинно бути вмотивованим.
Прийняття рішення, вчинення (не вчинення) дії вимагає від суб`єкта владних повноважень діяти добросовісно, тобто з щирим наміром щодо реалізації владних повноважень та досягнення поставлених цілей і справедливих результатів, з відданістю визначеним законом меті та завданням діяльності, передбачувано, без корисливих прагнень досягти персональної вигоди, привілеїв або переваг через прийняття рішення та вчинення дії.
Таким чином, висновки та рішення суб`єкта владних повноважень можуть ґрунтуватися виключно на належних, достатніх, а також тих доказах, які одержані з дотриманням закону.
Так, якщо контролюючий орган і вважав, що є обставини, які унеможливлювали врахування Таблиць даних платника податків, поданих позивачем, то відповідні обставини повинні бути чітко зазначені у рішеннях, що в даному випадку зроблено не було.
Аналогічний підхід до правозастосування підтримано у постановах Верховного Суду від 20 квітня 2023 року у справі № 380/4746/22 та від 31 травня 2023 року у справі № 280/1255/20.
З урахуванням викладеного, суд доходить висновку, що оскаржувані рішення про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість №10120084/41842518 від 08 грудня 2023 року та про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість №10226853/41842518 від 21 грудня 2023 року прийняті відповідачами без належного обґрунтування, а також без врахування усіх обставин, що мають значення для їх прийняття, а тому підлягають визнанню протиправними та скасуванню, а позовні вимоги - задоволенню.
Отже, адміністративний позов ТОВ "Долина-17" підлягає задоволенню.
Згідно з частиною першою статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Частиною першою статті 132 КАС України передбачено, що судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи, до яких відповідно до частини третьої цієї статті належать і витрати на професійну правничу допомогу.
Згідно з частинами другою - п`ятою статті 134 КАС України за результатами розгляду справи витрати на правничу допомогу адвоката підлягають розподілу між сторонами разом з іншими судовими витратами, за винятком витрат суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката.
Для цілей розподілу судових витрат: 1) розмір витрат на правничу допомогу адвоката, в тому числі гонорару адвоката за представництво в суді та іншу правничу допомогу, пов`язану зі справою, включаючи підготовку до її розгляду, збір доказів тощо, а також вартість послуг помічника адвоката визначаються згідно з умовами договору про надання правничої допомоги та на підставі доказів щодо обсягу наданих послуг і виконаних робіт та їх вартості, що сплачена або підлягає сплаті відповідною стороною або третьою особою; 2) розмір суми, що підлягає сплаті в порядку компенсації витрат адвоката, необхідних для надання правничої допомоги, встановлюється згідно з умовами договору про надання правничої допомоги на підставі доказів, які підтверджують здійснення відповідних витрат.
Для визначення розміру витрат на правничу допомогу та з метою розподілу судових витрат учасник справи подає детальний опис робіт (наданих послуг), виконаних адвокатом, та здійснених ним витрат, необхідних для надання правничої допомоги.
Розмір витрат на оплату послуг адвоката має бути співмірним із: 1) складністю справи та виконаних адвокатом робіт (наданих послуг); 2) часом, витраченим адвокатом на виконання відповідних робіт (надання послуг); 3) обсягом наданих адвокатом послуг та виконаних робіт; 4) ціною позову та (або) значенням справи для сторони, в тому числі впливом вирішення справи на репутацію сторони або публічним інтересом до справи.
Проаналізувавши наведені процесуальні норми, Верховний Суд в постанові від 02 лютого 2023 року у справі №120/4765/21-а дійшов висновків, що склад та розмір витрат, пов`язаних з оплатою правової допомоги, входить до предмета доказування у справі. На підтвердження цих обставин суду повинні бути надані договір про надання правової допомоги (договір доручення, договір про надання юридичних послуг та ін.), документи, що свідчать про оплату гонорару та інших витрат, пов`язаних із наданням правової допомоги, оформлені у встановленому законом порядку (квитанція до прибуткового касового ордера, платіжне доручення або інший банківський документ, касові чеки, посвідчення про відрядження). Зазначені витрати мають бути документально підтверджені та доведені. Відсутність документального підтвердження витрат на правову допомогу, а також розрахунку таких витрат є підставою для відмови у задоволенні вимог про відшкодування зазначених витрат. Аналогічна правова позиція викладена в постанові Великої Палати Верховного Суду від 27 червня 2018 року у справі № 826/1216/16, постанові Верховного Суду від 2 червня 2022 року № 380/3142/20. Витрати, пов`язані з правничою допомогою адвоката потребують належного документального підтвердження, на чому неодноразово наголошував Верховний Суд у судових рішеннях. Визначений у них орієнтир, яким мають керуватися суди нижчих інстанцій при вирішенні питання щодо розподілу витрат на правничу допомогу адвоката, головним чином вимагає повного і всебічного дослідження доказів, якими підтверджується надання правничої допомоги, особливо її вартість і оплата. Зважаючи на те, що понесені витрати відшкодовуватиме інша сторона, дослідження цих доказів вимагає ретельного підходу, адже їх стягнення, з одного боку, є компенсацією (певною мірою вимушених) фінансових затрат сторони, на користь якої ухвалено судове рішення, але водночас ця компенсація не може бути надмірною. Тож окрім того, що витрати на правничу допомогу мають бути документально доведеними, вони мають відповідати також критерію співмірності у розумінні частини п`ятої статті 134 КАС. Вирішенню питання про розподіл судових витрат передує врахування судом, зокрема, обґрунтованості та пропорційності розміру таких витрат до предмета спору, значення справи для сторін. При цьому принципи обґрунтованості та пропорційності розміру таких витрат до предмета спору повинні розглядатися, у тому числі, через призму принципу співмірності, який, як уже зазначалося вище, включає такі критерії: складність справи та виконаних робіт (наданих послуг); час, витрачений на виконання відповідних робіт (надання послуг); обсяг наданих послуг та виконаних робіт; ціна позову та (або) значення справи для сторони. Крім того, врахування таких критеріїв не ставиться законодавцем у залежність від результату розгляду справи. При визначенні суми компенсації витрат, понесених на професійну правничу допомогу, необхідно досліджувати на підставі належних та допустимих доказів обсяг фактично наданих адвокатом послуг і виконаних робіт, кількість витраченого часу, розмір гонорару, співмірність послуг категоріям складності справи, витраченому адвокатом часу, об`єму наданих послуг, ціні позову та (або) значенню справи. Разом з цим при визначенні суми компенсації витрат, понесених на професійну правничу допомогу, суд повинен керуватися критерієм реальності адвокатських витрат (встановлення їхньої дійсності та необхідності), а також критерієм розумності їхнього розміру, виходячи з конкретних обставин справи та суті виконаних послуг. Аналогічна правова позиція міститься у постановах Верховного Суду від 28 квітня 2021 року та від 08 лютого 2022 року у справах № 640/3098/20 та № 160/6762/21 відповідно.
На підтвердження наявності підстав для відшкодування витрат на професійну правничу допомогу адвоката Чижової О.С. в сумі 25000,00 грн позивачем до суду не надано ані копії договору про надання правової допомоги, укладеного між адвокатом Чижовою О.С. та позивачем, ані Акту виконаних робіт, ані документів на підтвердження фактичного понесення витрат на правничу допомогу (рахунку на оплату, квитанції тощо), у зв`язку з чим сума судових витрат на правничу допомогу розподілу між сторонами не підлягає, що узгоджується з вищезазначеною позицією Верховного Суду.
За подання цього позову сплаті підлягав судовий збір в сумі 6056,00 грн і така сума судового збору була сплачена позивачем, що підтверджується платіжною інструкцією № 2552 від 31 січня 2024 року.
Враховуючи висновок суду про задоволення позову, стягненню за рахунок бюджетних асигнувань відповідачів на користь позивача підлягає сума в 6056,00 грн, а саме: по 3028,00 грн з кожного відповідача.
Керуючись статтями 6-9, 72-77, 211, 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України,
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Долина-17" (вул. Європейська, буд. 146-А, кім.406, м. Полтава, Полтавська область, 36008, ідентифікаційний код 41842418) до Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8, м. Київ, 04053, ідентифікаційний код 43005393) та Головного управління ДПС у Полтавській області (вул. Європейська, буд. 4, м. Полтава, Полтавська область, 36014, ідентифікаційний код ВП 44057192) про визнання протиправними та скасування рішень задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість Комісії Головного управління ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №10120084/41842518 від 08 грудня 2023 року.
Визнати протиправним та скасувати рішення про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість Комісії Державної податкової служби України з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №10226853/41842518 від 21 грудня 2023 року.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Полтавській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Долина-17" витрати зі сплати судового збору у сумі 3028,00 грн (три тисячі двадцять вісім гривень нуль копійок).
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Долина-17" витрати зі сплати судового збору у сумі 3028,00 грн (три тисячі двадцять вісім гривень нуль копійок).
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду в порядку, визначеному частиною восьмою статті 18, частинами сьомою-восьмою статті 44 та статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Суддя Н.І. Слободянюк
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.04.2024 |
Оприлюднено | 11.04.2024 |
Номер документу | 118230075 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
Н.І. Слободянюк
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні