10.04.2024
Справа № 482/811/24
Номер провадження 1-кс/482/244/2024
УХВАЛА
Іменем України
10квітня 2024року місто Нова Одеса
Слідчий суддя Новоодеського районного суду Миколаївської області ОСОБА_1 , секретар судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні в залі суду в м.Нова Одеса, Миколаївської області клопотання старшого слідчого СВ ВП № 6 Миколаївського РУП ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_3 , погоджене начальником Новоодеського відділу Миколаївської окружної прокуратури ОСОБА_4 , про надання тимчасового доступу до документів, -
ВСТАНОВИВ:
До Новоодеського районного суду Миколаївської області на розгляд слідчому судді надійшло клопотання старшого слідчого СВ ВП № 6 Миколаївського РУП ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_3 , погоджене начальником Новоодеського відділу Миколаївської окружної прокуратури ОСОБА_4 , про надання тимчасового доступу до документів, у кримінальному провадженні, внесеному до ЄРДР за №42024152020000010 від 13.02.2024 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.364 КК України.
На обґрунтування клопотання вказано, що 13.10.2023 ІНФОРМАЦІЯ_1 оголошено проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт з капітального ремонту покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 очікуваною вартістю 4163055 грн. (ідентифікатор закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 ).
Згідно з технічним завданням до тендерної документації, підряднику необхідно виконати: розбирання покриттів покрівлі з хвилястих азбестоцементних листів на площі 2 085 м?, розбирання лат (решетування) з дощок з прозорами на площі 2 085 м?, укріплення кроквяних ніг розшиванням дошками з двох боків 360 м, улаштування жолобів підвісних з оцинкованої сталі 385 м, улаштування прокладної пароізоляції в один шар на площі 2 085 м?, улаштування покрівель з металочерепиці на площі 2 085 м?, навішування водостічних труб, колін, відливів і лійок 252 м, нанесення механізованим способом в один шар покриття з біозахисного матеріалу ДСА на горизонтальні і вертикальні поверхні дерев?яних конструкцій готових елементів на площі 2 085 м?, огородження покрівель перилами 385 м.
За результатами проведення процедури закупівлі 08.11.2023 ІНФОРМАЦІЯ_1 з фізичною особою-підприємцем ОСОБА_5 укладено договір № 551 з капітального ремонту покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 ціною 3 489 599 грн та строком до 20.12.2023.
Додатковою угодою №1 від 29.11.2023 ціну основного договору зменшено до 3 488 456 грн. Згідно з даними порталу витрачання публічних коштів, замовником 27.12.2023, на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт від 29.11.2023 перераховано фізичній особі-підприємцю ОСОБА_5 3 488 456 грн за виконані роботи згідно договору №551 від 08.11.2023.
При цьому, за результатами моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розпочатому ІНФОРМАЦІЯ_4 04.12.2023, встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника умовам Тендерної документації.
Водночас, посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_5 такі порушення не встановлено та пропозицію фізичної особи-підприємця ОСОБА_5 не відхиллено.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення публічних закупівель: максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням.
У зв`язку з викладеним у ході досудового розслідування кримінального провадження виникла необхідність, у призначені судових економічних та інших експертиз для проведення яких необхідні оригінали документів щодо капітального ремонту покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 , а саме: договір №551 від 08.11.2023, укладений із ОСОБА_5 з капітального ремонту покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 з додатками та додатковими угодами, а також проектно-кошторисної документації (в т.ч. робочий проект, пояснювальні записки, зведені кошторисні розрахунки вартості, кошторисні розрахунки, локальні кошториси, відомості ресурсів до локальних кошторисів, підсумкові відомості ресурсів, розрахунки загальновиробничих витрат тощо), документації щодо проведення переговорів до укладення договорів, попередні угоди та протоколи про наміри; погоджень на укладення договорів субпідряду на виконання робіт; договорів субпідряду на виконання робіт та додатків до них, протоколів узгодження договірної ціни; графіків фінансування; календарних планів виконання робіт; дефектних актів; відомостей обсягів робіт; відомостей ресурсів узгоджених замовником; повідомлень про готовність об`єкту до прийому; документації з усунення виявлених під час приймання недоліків, актів здачі-приймання виконаних робіт та довідок про вартість виконаних робіт форм КБ-2 та КБ-3, актів на закриття прихованих робіт; сертифікатів якості на матеріали, використані під час надання послуг; обґрунтованих відмов у прийнятті виконаних робіт із зазначенням причин таких відмов; актів з переліками необхідних доопрацювань, у зв`язку з виявленням недоліків; повідомлень підрядника про існуючі перешкоди та їх вплив на виконання зобов`язань; документації, що підтверджує факт придбання підрядником матеріалів, які були використані під час виконання робіт, їх доставки на місце проведення робіт, монтаж, якість тощо (специфікації, сертифікати якості, квитанції до прибуткових касових ордерів, товарні накладні, товарні чеки, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, рахунки-фактури тощо); актів списання та/або використання матеріалів, які утворились внаслідок виконання робіт, в т.ч. від розбирання старих конструкцій, виробів тощо; документації щодо здійснення технічного та авторського нагляду та контролю за виконанням робіт (в т.ч. Журнали виконання робіт підрядника, Загальні журнали робіт, Журнали авторського нагляду тощо); документів про оплату, в т.ч. платіжних доручень про перерахування коштів на конкретні рахунки суб`єктів господарювання в банківських установах.
Вказані документи та наявна в них інформація являються єдиним джерелом доказів за допомогою яких можливо встановити обставини кримінального правопорушення, способу та інших відомостей його вчинення, а також інші обставини, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні.
Вилучення оригіналів документів обґрунтовано необхідністю проведення експертного дослідження, а також запобігання можливості їх знищення, внесення до них виправлень в період розслідування кримінального провадження.
Зазначені документи знаходяться у замовника поточного ремонту покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 .
Таким чином, у органу досудового розслідування виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу з можливістю вилучення вказаних документів, які перебуваютьу володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:
з можливістю вилучення оригіналів документів щодо капітального ремонту покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 , а саме: договір №551 від 08.11.2023, укладений з ОСОБА_5 з капітального ремонту покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 з додатками та додатковими угодами, а також проектно-кошторисної документації (в т.ч. робочий проект, пояснювальні записки, зведені кошторисні розрахунки вартості, кошторисні розрахунки, локальні кошториси, відомості ресурсів до локальних кошторисів, підсумкові відомості ресурсів, розрахунки загальновиробничих витрат, дефектні акти тощо), документації щодо проведення переговорів до укладення договорів, попередні угоди та протоколи про наміри; погоджень на укладення договорів субпідряду на виконання робіт; договорів субпідряду на виконання робіт та додатків до них, протоколів узгодження договірної ціни; графіків фінансування; календарних планів виконання робіт; відомостей обсягів робіт; відомостей ресурсів узгоджених замовником; повідомлень про готовність об`єкту до прийому; документації з усунення виявлених під час приймання недоліків, актів здачі-приймання виконаних робіт та довідок про вартість виконаних робіт форм КБ-2 та КБ-3, актів на закриття прихованих робіт; сертифікатів якості на матеріали, використані під час надання послуг; обґрунтованих відмов у прийнятті виконаних робіт із зазначенням причин таких відмов; актів з переліками необхідних доопрацювань, у зв`язку з виявленням недоліків; повідомлень підрядника про існуючі перешкоди та їх вплив на виконання зобов`язань; документації, що підтверджує факт придбання підрядником матеріалів, які були використані під час виконання робіт, їх доставки на місце проведення робіт, монтаж, якість тощо (специфікації, сертифікати якості, квитанції до прибуткових касових ордерів, товарні накладні, товарні чеки, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, рахунки-фактури тощо); актів списання та/або використання матеріалів, які утворились внаслідок виконання робіт, в т.ч. від розбирання старих конструкцій, виробів тощо; документації щодо здійснення технічного та авторського нагляду та контролю за виконанням робіт (в т.ч. Журнали виконання робіт підрядника, Загальні журнали робіт, Журнали авторського нагляду тощо); документів про оплату, в т.ч. платіжних доручень про перерахування коштів на конкретні рахунки суб`єктів господарювання в банківських установах.
Враховуючи вищезазначене, органу досудового розслідування необхідно отримати тимчасовий доступ до наступних документів, з можливістю вилучення оригіналів документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:
з можливістю вилучення оригіналів документів щодо капітального ремонту покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 , а саме: договір №551 від 08.11.2023, укладений з ОСОБА_5 з капітального ремонту покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 з додатками та додатковими угодами, а також проектно-кошторисної документації (в т.ч. робочий проект, пояснювальні записки, зведені кошторисні розрахунки вартості, кошторисні розрахунки, локальні кошториси, відомості ресурсів до локальних кошторисів, підсумкові відомості ресурсів, розрахунки загальновиробничих витрат, дефектні акти тощо), документації щодо проведення переговорів до укладення договорів, попередні угоди та протоколи про наміри; погоджень на укладення договорів субпідряду на виконання робіт; договорів субпідряду на виконання робіт та додатків до них, протоколів узгодження договірної ціни; графіків фінансування; календарних планів виконання робіт; відомостей обсягів робіт; відомостей ресурсів узгоджених замовником; повідомлень про готовність об`єкту до прийому; документації з усунення виявлених під час приймання недоліків, актів здачі-приймання виконаних робіт та довідок про вартість виконаних робіт форм КБ-2 та КБ-3, актів на закриття прихованих робіт; сертифікатів якості на матеріали, використані під час надання послуг; обґрунтованих відмов у прийнятті виконаних робіт із зазначенням причин таких відмов; актів з переліками необхідних доопрацювань, у зв`язку з виявленням недоліків; повідомлень підрядника про існуючі перешкоди та їх вплив на виконання зобов`язань; документації, що підтверджує факт придбання підрядником матеріалів, які були використані під час виконання робіт, їх доставки на місце проведення робіт, монтаж, якість тощо (специфікації, сертифікати якості, квитанції до прибуткових касових ордерів, товарні накладні, товарні чеки, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, рахунки-фактури тощо); актів списання та/або використання матеріалів, які утворились внаслідок виконання робіт, в т.ч. від розбирання старих конструкцій, виробів тощо; документації щодо здійснення технічного та авторського нагляду та контролю за виконанням робіт (в т.ч. Журнали виконання робіт підрядника, Загальні журнали робіт, Журнали авторського нагляду тощо); документів про оплату, в т.ч. платіжних доручень про перерахування коштів на конкретні рахунки суб`єктів господарювання в банківських установах, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 .
Посилаючись на те, що під час проведення досудового розслідування кримінального провадження виникла необхідність в отриманні оригіналів документів, слідчий просить надати тимчасовий доступ до вищезазначених документів.
Слідчий у судове засідання не з`явився, надавши до суду заяву, в якій просив про розгляд клопотання за його відсутності.
Враховуючи, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення обставин кримінального провадження, а здобуті фактичні дані можуть бути використані в якості доказів, приймаючи до уваги, що існує реальна загроза їх зміни або знищення, розгляд клопотання проводиться без участі та повідомлення представників ІНФОРМАЦІЯ_1 .
Вивчивши доводиклопотання тадодані донього матеріали,оцінивши доводислідчого,викладені вклопотанні,слідчий суддяприходить довисновку продоведення наявностідостатніх підстав вважати, що вищевказана інформація перебуває у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 .
Відповідно до ч.1,2 ст.159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку), порядок доступу до яких регулюється положеннями ч.5, ч.6 ст.163 КПК України.
Крім того, вказана інформація, в сукупності з іншими документами, наданими слідчим та дослідженими у судовому засіданні, має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні. В судовому засіданні також доведено, що відомості, про отримання яких просить слідчий можуть бути використані як докази у кримінальному провадженні щодо обставин кримінального правопорушення. Вказані обставини не можуть бути доведені в інший спосіб.
В інший спосіб отримати вищезазначені документи неможливо.
Враховуючи наведене, слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає задоволенню.
Керуючись ст.ст. 159, 161,163 - 164 КПК України, слідчий суддя, -
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання - задовольнити.
Надати начальнику СВВП №6Миколаївського РУПГУНП вМиколаївській області ОСОБА_6 , заступнику начальника СВ ВП №6 Миколаївського РУП ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_7 , старшому слідчому СВ ВП №6 Миколаївського РУП ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_8 , старшому слідчому СВ ВП №6 Миколаївського РУП ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_3 , слідчому СВ ВП №6 Миколаївського РУП ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_9 , дозвіл на тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:
з можливістю вилучення оригіналів документів щодо капітального ремонту покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 , а саме: договір №551 від 08.11.2023, укладений з ОСОБА_5 з капітального ремонту покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 з додатками та додатковими угодами, а також проектно-кошторисної документації (в т.ч. робочий проект, пояснювальні записки, зведені кошторисні розрахунки вартості, кошторисні розрахунки, локальні кошториси, відомості ресурсів до локальних кошторисів, підсумкові відомості ресурсів, розрахунки загальновиробничих витрат, дефектні акти тощо), документації щодо проведення переговорів до укладення договорів, попередні угоди та протоколи про наміри; погоджень на укладення договорів субпідряду на виконання робіт; договорів субпідряду на виконання робіт та додатків до них, протоколів узгодження договірної ціни; графіків фінансування; календарних планів виконання робіт; відомостей обсягів робіт; відомостей ресурсів узгоджених замовником; повідомлень про готовність об`єкту до прийому; документації з усунення виявлених під час приймання недоліків, актів здачі-приймання виконаних робіт та довідок про вартість виконаних робіт форм КБ-2 та КБ-3, актів на закриття прихованих робіт; сертифікатів якості на матеріали, використані під час надання послуг; обґрунтованих відмов у прийнятті виконаних робіт із зазначенням причин таких відмов; актів з переліками необхідних доопрацювань, у зв`язку з виявленням недоліків; повідомлень підрядника про існуючі перешкоди та їх вплив на виконання зобов`язань; документації, що підтверджує факт придбання підрядником матеріалів, які були використані під час виконання робіт, їх доставки на місце проведення робіт, монтаж, якість тощо (специфікації, сертифікати якості, квитанції до прибуткових касових ордерів, товарні накладні, товарні чеки, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, рахунки-фактури тощо); актів списання та/або використання матеріалів, які утворились внаслідок виконання робіт, в т.ч. від розбирання старих конструкцій, виробів тощо; документації щодо здійснення технічного та авторського нагляду та контролю за виконанням робіт (в т.ч. Журнали виконання робіт підрядника, Загальні журнали робіт, Журнали авторського нагляду тощо); документів про оплату, в т.ч. платіжних доручень про перерахування коштів на конкретні рахунки суб`єктів господарювання в банківських установах.
Строк діїухвали до10 червня2024року включно.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених документів.
Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Миколаївського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення в разі, якщо надано тимчасовий доступ до речей і документів, яким дозволено вилучення речей і документів, які посвідчують користування правом на здійснення підприємницької діяльності, або інших, за відсутності яких фізична особа-підприємець чи юридична особа позбавляються можливості здійснювати свою діяльність. В інших випадках ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя Новоодеського районного суду
Миколаївської області ОСОБА_1
Суд | Новоодеський районний суд Миколаївської області |
Дата ухвалення рішення | 10.04.2024 |
Оприлюднено | 23.04.2024 |
Номер документу | 118238084 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Новоодеський районний суд Миколаївської області
Баранкевич В. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні