Ухвала
від 10.04.2024 по справі 758/4088/24
ПОДІЛЬСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Подільський районний суд міста Києва

Справа № 758/4088/24

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

10 квітня 2024 року слідчий суддя Подільського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м. Києва клопотання прокурора Подільської окружної прокуратури міста Києва ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів,-

В С Т А Н О В И В :

Прокурор Подільської окружної прокуратури міста Києва Ведмідь звернувся до суду з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів.

Обґрунтовуючи клопотання, прокурор зазначав, що у провадженні СВ УП в метрополітені ГУНП у м. Києві перебуває кримінальне провадження №42023102070000309, внесене до ЄРДР 11.10.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

Досудове розслідування у кримінальному провадженні №42023102070000309 проводиться за фактом заволодіння коштами службовими особами Приватним акціонерним товариством « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за попередньою змовою зі службовими особами низки юридичних осіб, зокрема ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », під час проведення публічних закупівель товарів та робіт, вчиненого в умовах воєнного стану.

Досудовим розслідуванням встановлено, що 19.10.2021 між ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » укладено договір про закупівлю №1717/6/16-21 на загальну суму 2 107 896,00 грн, строком дії до31.12.2021. Додатковими угодами від 30.12.2021 № 1, від 29.04.2022 № 2, від 29.07.2022 № 3 строк дії договору та виконання зобов`язань за ним продовжено до 30.09.2022. Крім цього, досудовим розслідуванням встановлено, що 15.06.2021 між ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » укладено договір про закупівлю № 1124/6/16-21 на загальну суму 1135856,40 грн, строком дії до 31.12.2021 та договір від 19.06.2021 про закупівлю №956/6/16-21 на загальну суму 1761402 грн, строком дії до 31.12.2021.

З метою перевірки обставин, що підлягають встановленню, в тому числі зокрема експертним шляхом виникла необхідність в отриманні документації по взаємовідносинам ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

Так, в органу досудового розслідування виникла необхідність у отриманні доступу документації, що стосується вищевказаних правовідносин ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а саме:

- договір про закупівлю № 1717/6/16-21 від 19.10.2021, укладений між ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », додатки та специфікації до вказаного договору, додаткові угоди до нього, договори субпідряду додатки та додаткові угоди до них, накладні, рахунки фактури, платіжні доручення, акти прийому-передачі товарно-матеріальних цінностей, акти взаємозвірки, акти виконаних робіт форми КБ-2В та КБ3, кошторисну документацію, товарно-транспортні накладні, а також інші бухгалтерські документи за весь період взаємовідносин з вказаними юридичними особами, документації, що стосується залучення ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » субпідрядних організацій, для виконання умов договору № 1717/6/16-21 від 19.10.2021, зокрема договорів субпідряду, додатків, специфікацій, додаткових угод до них, видаткових накладних, рахунків фактури, платіжні доручення, кошторисну документацію, акти прийому-передачі товарно-матеріальних цінностей, акти взаємозвірки, товарно-транспортні накладні, акти виконаних робіт форми КБ-2В та КБ3, інші бухгалтерські документи, що стосується вказаних взаємовідносин, документацію, що підтверджує закупівлю ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » товаро-матеріальних цінностей в суб`єктів господарювання, які в подальшому використовувалися під час виконання умов договору № 1717/6/16-21 від 19.10.2021;

- договір про закупівлю №1124/6/16-21 від 15.06.2021, укладений між ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », додатки та специфікації до вказаного договору, додаткові угоди до нього, договори субпідряду додатки та додаткові угоди до них, накладні, рахунки фактури, платіжні доручення, акти прийому-передачі товарно-матеріальних цінностей, акти взаємозвірки, акти виконаних робіт форми КБ-2В та КБ3, кошторисну документацію, товарно-транспортні накладні, а також інші бухгалтерські документи за весь період взаємовідносин з вказаними юридичними особами, документації, що стосується залучення ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » субпідрядних організацій, для виконання умов договору №1124/6/16-21 від 15.06.2021, зокрема договорів субпідряду, додатків, специфікацій, додаткових угод до них, видаткових накладних, рахунків фактури, платіжні доручення, кошторисну документацію, акти прийому-передачі товарно-матеріальних цінностей, акти взаємозвірки, товарно-транспортні накладні, акти виконаних робіт форми КБ-2В та КБ3, інші бухгалтерські документи, що стосується вказаних взаємовідносин, документацію, що підтверджує закупівлю ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » товаро-матеріальних цінностей в суб`єктів господарювання, які в подальшому використовувалися під час виконання умов договору №1124/6/16-21 від 15.06.2021;

- договір про закупівлю №956/6/16-21 від 19.06.2021, укладений між ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », додатки та специфікації до вказаного договору, додаткові угоди до нього, договори субпідряду додатки та додаткові угоди до них, накладні, рахунки фактури, платіжні доручення, акти прийому-передачі товарно-матеріальних цінностей, акти виконаних робіт форми КБ-2В та КБ3, кошторисну документацію, акти взаємозвірки, товарно-транспортні накладні, а також інші бухгалтерські документи за весь період взаємовідносин з вказаними юридичними особами, документації, що стосується залучення ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » субпідрядних організацій, для виконання умов договору №956/6/16-21 від 19.06.2021, зокрема договорів субпідряду, додатків, специфікацій, додаткових угод до них, видаткових накладних, рахунків фактури, платіжні доручення, кошторисну документацію, акти прийому-передачі товарно-матеріальних цінностей, акти взаємозвірки, товарно-транспортні накладні, акти виконаних робіт форми КБ-2В та КБ3, інші бухгалтерські документи, що стосується вказаних взаємовідносин, документацію, що підтверджує закупівлю ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » товаро-матеріальних цінностей в суб`єктів господарювання, які в подальшому використовувалися під час виконання умов договору №956/6/16-21 від 19.06.2021;

Встановлено, що вищевказана документація перебуває у розпорядженні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), яке зареєстровано за адресою: АДРЕСА_1 , про що свідчать відомості з витягу Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (копія витягу додається).

Вказані документи, до яких необхідно здійснити тимчасовий доступ, необхідні органу досудового розслідування для проведення експертних досліджень, встановлення осіб, причетних до кримінального правопорушення, а також встановлення обставин вчиненого кримінального правопорушення.

Посилаючись на зазначені обставини, прокурор просив надати прокурорам, що входять до групи прокурорів по кримінальному провадженню №42023102070000309 відомості про яке 11.10.2023 внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, а саме прокурорам Подільської окружної прокуратури м. Києва, що входять до групи прокурорів у кримінальному провадженні, зокрема: ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 та слідчим групи слідчих СВ УП в метрополітені ГУНП у місті Києві у вищевказаному кримінальному, а саме: ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 тимчасовий доступ до документів, які знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), адреса: АДРЕСА_1 , з можливістю вилучення їх копій, завірених належним чином, а саме:

- договір про закупівлю № 1717/6/16-21 від 19.10.2021, укладений між ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », додатки та специфікації до вказаного договору, додаткові угоди до нього, договори субпідряду додатки та додаткові угоди до них, накладні, рахунки фактури, платіжні доручення, акти прийому-передачі товарно-матеріальних цінностей, акти взаємозвірки, акти виконаних робіт форми КБ-2В та КБ3, кошторисну документацію, товарно-транспортні накладні, а також інші бухгалтерські документи за весь період взаємовідносин з вказаними юридичними особами, документації, що стосується залучення ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » субпідрядних організацій, для виконання умов договору № 1717/6/16-21 від 19.10.2021, зокрема договорів субпідряду, додатків, специфікацій, додаткових угод до них, видаткових накладних, рахунків фактури, платіжні доручення, кошторисну документацію, акти прийому-передачі товарно-матеріальних цінностей, акти взаємозвірки, товарно-транспортні накладні, акти виконаних робіт форми КБ-2В та КБ3, інші бухгалтерські документи, що стосується вказаних взаємовідносин, документацію, що підтверджує закупівлю ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » товаро-матеріальних цінностей в суб`єктів господарювання, які в подальшому використовувалися під час виконання умов договору № 1717/6/16-21 від 19.10.2021;

- договір про закупівлю №1124/6/16-21 від 15.06.2021, укладений між ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », додатки та специфікації до вказаного договору, додаткові угоди до нього, договори субпідряду додатки та додаткові угоди до них, накладні, рахунки фактури, платіжні доручення, акти прийому-передачі товарно-матеріальних цінностей, акти взаємозвірки, акти виконаних робіт форми КБ-2В та КБ3, кошторисну документацію, товарно-транспортні накладні, а також інші бухгалтерські документи за весь період взаємовідносин з вказаними юридичними особами, документації, що стосується залучення ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » субпідрядних організацій, для виконання умов договору №1124/6/16-21 від 15.06.2021, зокрема договорів субпідряду, додатків, специфікацій, додаткових угод до них, видаткових накладних, рахунків фактури, платіжні доручення, кошторисну документацію, акти прийому-передачі товарно-матеріальних цінностей, акти взаємозвірки, товарно-транспортні накладні, акти виконаних робіт форми КБ-2В та КБ3, інші бухгалтерські документи, що стосується вказаних взаємовідносин, документацію, що підтверджує закупівлю ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » товаро-матеріальних цінностей в суб`єктів господарювання, які в подальшому використовувалися під час виконання умов договору №1124/6/16-21 від 15.06.2021;

- договір про закупівлю №956/6/16-21 від 19.06.2021, укладений між ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », додатки та специфікації до вказаного договору, додаткові угоди до нього, договори субпідряду додатки та додаткові угоди до них, накладні, рахунки фактури, платіжні доручення, акти прийому-передачі товарно-матеріальних цінностей, акти виконаних робіт форми КБ-2В та КБ3, кошторисну документацію, акти взаємозвірки, товарно-транспортні накладні, а також інші бухгалтерські документи за весь період взаємовідносин з вказаними юридичними особами, документації, що стосується залучення ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » субпідрядних організацій, для виконання умов договору №956/6/16-21 від 19.06.2021, зокрема договорів субпідряду, додатків, специфікацій, додаткових угод до них, видаткових накладних, рахунків фактури, платіжні доручення, кошторисну документацію, акти прийому-передачі товарно-матеріальних цінностей, акти взаємозвірки, товарно-транспортні накладні, акти виконаних робіт форми КБ-2В та КБ3, інші бухгалтерські документи, що стосується вказаних взаємовідносин, документацію, що підтверджує закупівлю ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » товаро-матеріальних цінностей в суб`єктів господарювання, які в подальшому використовувалися під час виконання умов договору №956/6/16-21 від 19.06.2021.

У клопотанні прокурор просив розглядати клопотання без виклику ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) посилаючись на те, що існує загроза зміни або знищення документів.

Відповідно до ч. 2 ст. 163 КПК України слідчий суддя ухвалив розглядати клопотання без виклику ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), оскільки прокурором доведено наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення документів, до яких він просить надати тимчасовий доступ.

Прокурор ОСОБА_3 у судове засідання не з`явився, подав до суду заяву у якій просив розглянути клопотання за його відсутності.

Слідчий суддя ухвалив розглядати клопотання за відсутності прокурора, оскільки його неявка не перешкоджає розгляду клопотання.

Вивчивши клопотання та додані до нього документи, слідчий суддя приходить до наступного висновку.

Установлено, що у провадженні СВ УП в метрополітені ГУНП у м. Києві перебуває кримінальне провадження №42023102070000309, внесене до ЄРДР 11.10.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

Відповідно до абз. 1 ч. 1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитись з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Згідно з ч. 1 ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу.

Частиною 5 ст. 163 КПК України передбачено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Згідно з абз. 1 ч. 6 ст. 163 КПК України слідчиї суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Ураховуючи те, що документи, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), можуть мати суттєве значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, прокурором у клопотанні доведено можливість використання як доказу документів, які знаходиться у вказаній юридичній особі та іншим способом довести обставини, які передбачається довести за допомогою даних документів неможливо, слідчий суддя дійшов висновку, що клопотання є обґрунтованим та підлягає задоволенню.

Керуючись ст. ст. 159-166 КПК України, -

П О С Т А Н О В И В :

Клопотання прокурора Подільської окружної прокуратури міста Києва ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів - задовольнити.

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), адреса: АДРЕСА_1 , надати прокурорам Подільської окружної прокуратури м. Києва, що входять до групи прокурорів у кримінальному провадженні, а саме: ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 та слідчим групи слідчих СВ УП в метрополітені ГУНП у місті Києві у вищевказаному кримінальному, а саме: ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 тимчасовий доступ до документів, які знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), адреса: АДРЕСА_1 , з можливістю вилучення їх копій, завірених належним чином, а саме:

- договір про закупівлю № 1717/6/16-21 від 19.10.2021, укладений між ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », додатки та специфікації до вказаного договору, додаткові угоди до нього, договори субпідряду додатки та додаткові угоди до них, накладні, рахунки фактури, платіжні доручення, акти прийому-передачі товарно-матеріальних цінностей, акти взаємозвірки, акти виконаних робіт форми КБ-2В та КБ3, кошторисну документацію, товарно-транспортні накладні, а також інші бухгалтерські документи за весь період взаємовідносин з вказаними юридичними особами, документації, що стосується залучення ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » субпідрядних організацій, для виконання умов договору № 1717/6/16-21 від 19.10.2021, зокрема договорів субпідряду, додатків, специфікацій, додаткових угод до них, видаткових накладних, рахунків фактури, платіжні доручення, кошторисну документацію, акти прийому-передачі товарно-матеріальних цінностей, акти взаємозвірки, товарно-транспортні накладні, акти виконаних робіт форми КБ-2В та КБ3, інші бухгалтерські документи, що стосується вказаних взаємовідносин, документацію, що підтверджує закупівлю ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » товаро-матеріальних цінностей в суб`єктів господарювання, які в подальшому використовувалися під час виконання умов договору № 1717/6/16-21 від 19.10.2021;

- договір про закупівлю №1124/6/16-21 від 15.06.2021, укладений між ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », додатки та специфікації до вказаного договору, додаткові угоди до нього, договори субпідряду додатки та додаткові угоди до них, накладні, рахунки фактури, платіжні доручення, акти прийому-передачі товарно-матеріальних цінностей, акти взаємозвірки, акти виконаних робіт форми КБ-2В та КБ3, кошторисну документацію, товарно-транспортні накладні, а також інші бухгалтерські документи за весь період взаємовідносин з вказаними юридичними особами, документації, що стосується залучення ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » субпідрядних організацій, для виконання умов договору №1124/6/16-21 від 15.06.2021, зокрема договорів субпідряду, додатків, специфікацій, додаткових угод до них, видаткових накладних, рахунків фактури, платіжні доручення, кошторисну документацію, акти прийому-передачі товарно-матеріальних цінностей, акти взаємозвірки, товарно-транспортні накладні, акти виконаних робіт форми КБ-2В та КБ3, інші бухгалтерські документи, що стосується вказаних взаємовідносин, документацію, що підтверджує закупівлю ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » товаро-матеріальних цінностей в суб`єктів господарювання, які в подальшому використовувалися під час виконання умов договору №1124/6/16-21 від 15.06.2021;

- договір про закупівлю №956/6/16-21 від 19.06.2021, укладений між ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », додатки та специфікації до вказаного договору, додаткові угоди до нього, договори субпідряду додатки та додаткові угоди до них, накладні, рахунки фактури, платіжні доручення, акти прийому-передачі товарно-матеріальних цінностей, акти виконаних робіт форми КБ-2В та КБ3, кошторисну документацію, акти взаємозвірки, товарно-транспортні накладні, а також інші бухгалтерські документи за весь період взаємовідносин з вказаними юридичними особами, документації, що стосується залучення ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » субпідрядних організацій, для виконання умов договору №956/6/16-21 від 19.06.2021, зокрема договорів субпідряду, додатків, специфікацій, додаткових угод до них, видаткових накладних, рахунків фактури, платіжні доручення, кошторисну документацію, акти прийому-передачі товарно-матеріальних цінностей, акти взаємозвірки, товарно-транспортні накладні, акти виконаних робіт форми КБ-2В та КБ3, інші бухгалтерські документи, що стосується вказаних взаємовідносин, документацію, що підтверджує закупівлю ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » товаро-матеріальних цінностей в суб`єктів господарювання, які в подальшому використовувалися під час виконання умов договору №956/6/16-21 від 19.06.2021.

Строк дії ухвали становить два місяця з дня її постановлення.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає. Заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження у суді.

Ухвала виготовлена у двох примірниках, один з яких знаходиться в матеріалах справи.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудПодільський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення10.04.2024
Оприлюднено23.04.2024
Номер документу118249239
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —758/4088/24

Ухвала від 10.04.2024

Кримінальне

Подільський районний суд міста Києва

Захарчук С. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні