Постанова
від 10.04.2024 по справі 484/1230/24
ПЕРВОМАЙСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 484/1230/24

Провадження № 3/484/803/24

Постанова

іменем України

05.04.2024 року м. Первомайськ

Суддя Первомайського міськрайонного суду Миколаївської області Максютенко О.А., розглянувши матеріали, які надійшли з Головного управління ДПС у Миколаївській області відносно ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженки міста Запоріжжя, громадянки України, одружена, є фізичною особою-підприємцем, зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_1 , РНОКПП: НОМЕР_1 , раніше до адміністративної відповідальності не притягувалась, про притягнення до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 155-1 КУпАП

встановив

ОСОБА_1 , будучи фізичною особою - підприємцем, вчинила правопорушення встановленого законом порядку проведення розрахунків у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а саме: згідно з даними СОД РРО ДПС України (додаток 6 до першого примірника акта) встановлено, що у магазині "Золотий Вік" ФОП ОСОБА_1 (РНОКПП: НОМЕР_1 ) за адресою: АДРЕСА_2 , при проведенні розрахункових операцій через ПРРО "каса ПРРО", локальний №1, фіскальний номер ПРРО 4000603261 в період з 21.09.2023 по 25.01.2024 були випадки невидачі відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункових операцій на загальну суму 20671,00 (21.09.2023 о 16:09:42 порушення вчинене в перше на суму 160,00 грн). Так, згідно СОД РРО ДПС України інформація щодо обов`язкового реквізиту - зазначення назви товару у розрахункових документах в магазині "Золотий Вік" ФОП ОСОБА_1 (РНОКПП: НОМЕР_1 ) за адресою: АДРЕСА_2 , за вказаний період відсутня, що є порушенням п. 1, п. 2 ст. 3 Закону України від 06 липня 1995 року №265/95-ВР "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" із змінами та доповненнями.

Дії ОСОБА_1 особою, що складала протокол про адміністративне правопорушення, кваліфіковані за ч. 1 ст. 155-1 КУпАП.

В судове засідання ОСОБА_1 не з`явилась, на електронну адресу суду надала 25.03.2024 заперечення проти протоколу про адміністративне правопорушення №111 від 26.02.2024 року. В обгрунтування заперечень зазначила, що з результатами перевірки не згодна, оскільки у всіх фіскальних чеках без виключення, у тому числі тих, що відображені у Додатку 3 та Додатку 3.1 до акту фактичної перевірки, наявні всі обов`язкові реквізити розрахункового документа, у тому числі із наявністю такого обов`язкового реквізиту як "назва товару". Просила долучити до матеріалів справи копії фіскальних чеків відповідно до додатку 3 та Додатку 3.1 до акту фактичної перевірки від 29.01.2024 №1436/14/29/07/2155409120. Крім того, зазначила, що у протоколі №111 від 26.02.2024 року часом вчинення правопорушення вказано 26.01.2024 року о 15.00 год, хоча в цю дату та час ФОП ОСОБА_1 не було вчинено ніякого порушення, що також підтверджується вказаним актом фактичної перевірки. Враховуючи зазначене, просила закрити провадження у справі за відсутності в її діях складу адімінстративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 155-1 КУпАП.

Відповідно до ст. 268 КУпАП присутність особи, яка притягується до адміністративної відповідальності при розгляді справ про адміністративні правопорушення, передбачені ст. 155-1 КУпАП, не є обов`язковою, а тому суд вважає за можливе розглянути справу у відсутність ОСОБА_1 на підставі наявних у справі доказів.

Згіднодо ст. 245 КУпАП завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.

Відповідно до ст. 278 КУпАП орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує такі питання: 1) чи належить до його компетенції розгляд даної справи; 2) чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення; 3) чи сповіщено осіб, які беруть участь у розгляді справи, про час і місце її розгляду; 4) чи витребувано необхідні додаткові матеріали; 5) чи підлягають задоволенню клопотання особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілого, їх законних представників і адвоката.

Згідно вимог ст. 256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім`я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи.

Дії . ОСОБА_1 ГУ ДПС у Миколаївській області кваліфіковані за ч.1 ст. 155-1 КУпАП, яка передбачає адміністративну відповідальність за порушення встановленого законом порядку проведення розрахунків у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг.

Однак з тексту протоколу про адміністративне правопорушення та доданих до нього документів не вбачається усіх необхідних ознак об`єктивної сторони складу правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 155-1 КУпАП.

Крім того, до протоколу про адміністративне правопорушення не додано жодних доказів, які б підтверджували викладені в ньому обставини, зокрема, копій чеків, в яких відсутні назви товару.

Судом встановлено, що у всіх фіскальних чеках, наявні всі обов`язкові реквізити розрахункового документа, в тому числі наявний такий обов`язковий реквізит як назва товару, що підтверджується копіями фіскальних чеків, наданими ОСОБА_1 . Жодним доказом не підтверджено факти невидачі відповідних розрахункових документів, що підтверджує виконання розрахункових операцій на загальну суму 20671,00 грн.

За таких умов ОСОБА_1 виконала всі умови, передбачені Законом України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" та Положенням № 13 щодо проведення розрахункової операції та видачі відповідного розрахункового документа.

Таким чином викладені у протоколі обставини є припущеннями і не підтверджені належними та допустимими доказами.

Обвинувачення відносно ОСОБА_1 не відповідає диспозиції ч.1 ст. 155-1 КУпАП, тобто зазначене діяння не містить складу адміністративного правопорушення.

Відповідно до ст. 280 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Як зазначено в ст. 252 КУпАП орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.

Відповідно до п.1 ч.1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю у разі відсутності події і складу адміністративного правопорушення.

Підсумовуючи вищевикладене, суд приходить до висновку про відсутність складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 151-1 КУпАП, у вчиненні якого обвинувачується ОСОБА_1 , оскільки неможливо встановити об`єктивну сторону зазначеного правопорушення.

За таких обставин суд вважає за необхідне провадження у справі закрити на підставі п.1 ч.1 ст. 247 КУпАП.

Керуючись ст. 33, п. 1 ч.1 ст. 247, ст.ст. 283-284 КУпАП

постановив

Провадження у справі про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 155-1 КУпАП - закрити на підставі п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП, у зв`язку з відсутністю у її діях складу адміністративного правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 155-1 КУпАП.

На постанову може бути подано апеляційну скаргу до Миколаївського апеляційного суду протягом десяти днів з дня винесення постанови через Первомайський міськрайонний суд Миколаївської області.

Повний текст постанови складено 10.04.2024 року.

Суддя:

Дата ухвалення рішення10.04.2024
Оприлюднено12.04.2024
Номер документу118259181
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —484/1230/24

Постанова від 10.04.2024

Адмінправопорушення

Первомайський міськрайонний суд Миколаївської області

Максютенко О. А.

Постанова від 05.04.2024

Адмінправопорушення

Первомайський міськрайонний суд Миколаївської області

Максютенко О. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні