Постанова
від 20.03.2024 по справі 490/11661/23
ЦЕНТРАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД М. МИКОЛАЄВА

Справа № 490/11661/23

н\п 3/490/518/2024

Центральний районний суд м. Миколаєва

54607, м. Миколаїв, вул. Декабристів, 41/12, inbox@ct.mk.court.gov.ua

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 березня 2024 року суддя Центрального районного суду м. Миколаєва Подзігун Г.В., розглянувши матеріали адміністративної справи про порушення митних правил, які надійшли з Миколаївської митниці Державної митної служби України, відносно

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця с. Мар`ївка, Баштанського району, Миколаївської області, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 ,

про вчинення правопорушення, передбаченого ст. 484 МК України, -

ВСТАНОВИВ:

17.10.2023 року до Миколаївської митниці надійшов лист Головного Управління Національної поліції України в Миколаївській області за вих. № 8176/54-2023 від 13.10.2023 щодо проведення ВП № 4 Миколаївського районного управління поліції в Миколаївській області досудового розслідування по кримінальному провадженню № 12023153230000094 від 30.06.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 358 КК України.

Згідно інформації зазначеної у вказаному листі, 29.06.2023 року, на блокпосту Баштан, розташованого поблизу с. Мішково Погорілово Миколаївського району Миколаївської області, був зупинений автомобіль марки Мерседес Бенц, реєстраційний номерний знак НОМЕР_1 , під керуванням громадянина ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , у якого в ході проведення перевірки документів на транспортний засіб було виявлене свідоцтво про реєстрацію вказаного транспортного засобу серії НОМЕР_2 , зразка Республіка Литва, з явними ознаками підробки.

Згідно висновку експерта Миколаївського науково-дослідного експертно- криміналістичного центру МВС України від 02.08.2023 № СЕ-19/115-23/9070-ДД, бланк свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу Литовської Республіки з серійним номером НОМЕР_2 на автомобіль марки Мерседес Бенц, реєстраційний номерний знак НОМЕР_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_3 , дата видачі документа 08.02.2020, не відповідає за способами друку та спеціальними елементами захисту встановленому зразку аналогічного бланка свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, що перебуває в офіційному обігу на території Литовської Республіки. Всі основні та фонові зображення з лицьової та зворотної сторін бланку свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу Литовської Республіки НОМЕР_2 , включаючи зображення серійного номеру, тексту вихідних даних виробника, тексту персональних даних, голографічної стрічки та штампів нанесено струменевим способом друку за допомогою кольорового знакодрукуючого пристрою (принтеру). Будь-які елементи спеціального захисту на бланку свідоцтва відсутні.

Під час проведення перевірки, за допомогою ПІК «Журнал пункту пропуску», АСМО «Інспектор», встановлено, що за реєстраційним номером MBV 823 та за ідентифікаційним номером НОМЕР_3 , будь-який транспортний засіб митний кордон України не перетинав.

Відповідно до ЄАІС Держмитслужби, розділ «Автотранспортні засоби», «Пошук митних документів, оформлених на транспортні засоби», транспортний засіб марки Мерседес Бенц, ідентифікаційний номер НОМЕР_3 , в будь якому митному режимі не оформлений (Витяг на 2 арк. Додається).

Також, проведеною перевіркою, на запит Миколаївської митниці від 06.10.2023 року вих. №7.16-2/7.16-20-01/7/2659, встановлено відсутність в інших митних органах відомостей про ввезення на митну територію України в будь-якому митному режимі та проведення митного оформлення транспортного засобу особистого користування марки Мерседес Бенц, реєстраційний номерний знак НОМЕР_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_3 .

Згідно пояснень громадянина України ОСОБА_1 від 29.06.2023, вказаний транспортний засіб придбано ним особисто у лютому 2023 року в м. Хмельницький у невстановленої особи за грошові кошти у розмірі 2000 доларів США, будь-яких документів щодо купівлі продажу з продавцем не укладалось, при цьому, державну перереєстрацію в установленому порядку придбаного транспортного засобу ОСОБА_1 не здійснював.

Зазначені дії мають ознаки порушення митних правил, передбаченого статтею 484 Митного кодексу України.

ОСОБА_1 у судове засідання не з`явився, про причини неявки не повідомив. Про дату, час та місце розгляду справи повідомлявся належним чином.

Представник Миколаївської митниці ОСОБА_2 у судове засідання не з`явився, подав заяву про розгляд справи без його участі, протокол підтримав в повному обсязі, просив накласти адміністративне стягнення відповідно до ст. 484 МК України.

Вивчивши матеріали справи, дослідивши надані суду заяву, суддя приходить до наступного.

Згідно приписів ч. 1ст. 486 МК Українизавданнями провадження у справах про порушення митних правил є своєчасне, всебічне, повне та об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її з дотриманням вимог закону, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню порушень митних правил, та запобігання таким правопорушенням.

Відповідно до ч. 1 ст. 458 МК України порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений МК України та іншими актами законодавства України порядок переміщення через митний кордон України, пред`явлення їх органам доходів і зборів для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на органи доходів і зборів МК України чи іншими законами України, і за які МК України передбачена адміністративна відповідальність.

Статтею 484 МК України передбачена відповідальність, за зберігання, перевезення, придбання чи використання товарів, транспортних засобів комерційного призначення, ввезених на митну територію України поза митним контролем або з приховуванням від митного контролю.

Відповідно до п. 7 Постанови КМУ від 07.09.1998 року № 1388 «Про затвердження порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів…» передбачено, що власники транспортних засобів та особи, що експлуатують такі засоби на законних підставах, або їх представники зобов`язані зареєструвати (перереєструвати) транспортні засоби протягом десяти діб після придбання (одержання), або митного оформлення, або тимчасового ввезення на територію України, або виникнення обставин, що є підставою для внесення змін до реєстраційних документів.

Експлуатація транспортних засобів, що не зареєстровані (не перереєстровані) в уповноважених органах МВС та без номерних знаків, що відповідають вимогам, установленим МВС, а також ідентифікаційні номери складових частин яких не відповідають записам у реєстраційних документах або знищені чи підроблені, забороняється.

Документами, що підтверджують правомірність придбання транспортних засобів, їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, є оформлені в установленому порядку:

укладені та оформлені безпосередньо в сервісних центрах МВС у присутності адміністраторів таких органів договори купівлі-продажу (міни, поставки), дарування транспортних засобів, а також інші договори, на підставі яких здійснюється набуття права власності на транспортний засіб;

При цьому, п.15 даної Постанови встановлено, що Державна реєстрація (перереєстрація), зняття з обліку транспортних засобів здійснюються після проведення уповноваженими особами сервісного центру МВС перевірки відповідних документів та/або відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі транспортних засобів.

Перша державна реєстрація транспортних засобів, що були в експлуатації за кордоном, здійснюється виключно після проведення експертного дослідження таких транспортних засобів фахівцями, які проводять експертне дослідження транспортних засобів та реєстраційних документів.

Відтак, вказані в протоколі обставини про порушення ОСОБА_1 . Митних правил підтверджуються витягом з "АСМО Інспектор", витягом з ЄАІС ДМСУ, листопм митниці до ВП №4, а також відповіддю на вказаний лист з долученими до нього документами.

За такого,суддя приходитьдо висновку,що ОСОБА_1 порушив вимоги ст. 484 МК України.

Враховуючи характер вчиненого правопорушення, особу правопорушника, відсутність обставин, що обтяжують відповідальність, суддя вважає за необхідне застосувати до ОСОБА_3 адміністративне стягнення у вигляді конфіскації товарів.

Керуючись ст.ст. 481, 527, 529, 541 МК України, ст.ст. 283-285 КУпАП, -

ПОСТАНОВИВ:

Визнати ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 ,винним увчинені адміністративногоправопорушення,передбаченого ст.484Митного кодексуУкраїни,та накластина ньогоадміністративне стягненняу вигляді конфіскації товару - транспортний засіб марки Мерседес Бенц, реєстраційний номерний знак НОМЕР_1 .

Стягнути з ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , судовий збір у розмірі 605 грн. 60 коп.

Грошові кошти в рахунок сплати судового збору перерахувати на розрахунковий рахунок UA798999980313131206000014483, отримувач коштів Миколаїв.ГУК/Централ.р-н/22030101, код отримувача (код за ЄДРПОУ) 37992030, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), код класифікації доходів бюджету 22030101.

Строк пред`явлення постанови суду до виконання 3 (три) місяці з дня винесення.

Апеляційна скарга на постанову суду може бути подана протягом десяти днів з дня її винесення.

СУДДЯ Г. В. ПОДЗІГУН

Дата ухвалення рішення20.03.2024
Оприлюднено12.04.2024
Номер документу118259199
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —490/11661/23

Постанова від 20.03.2024

Адмінправопорушення

Центральний районний суд м. Миколаєва

Подзігун Г. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні