Рішення
від 09.04.2024 по справі 140/36683/23
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 квітня 2024 року ЛуцькСправа № 140/36683/23

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого-судді Смокович В. І., розглянувши за правилами спрощеного провадження у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Усімторг» до Головного управління ДПС у Волинській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «УСІМТОРГ» (далі ТОВ «УСІМТОРГ», позивач) звернулося з позовом до Головного управління ДПС у м.Києві (далі ГУ ДПС у м. Києві), Державної податкової служби України (далі - ДПС України, відповідач 2) про визнання протиправним та скасування рішення комісії ГУ ДПС у м.Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №8911130/43751428, №8900031/43751428, №8911132/43751428, №8911133/43751428, №8911134/43751428, №8911135/43751428, №8911136/43751428, №8911137/43751428, №8911138/43751428, №8911139/43751428, №8911140/43751428, №8911141/43751428, №8911142/43751428 та №8911143/43751428 від 31.05.2023; зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати у Єдиному реєстрі податкових накладних поданих позивачем податкові накладні № 32 від 15.10.2022, № 33 від 15.10.2022, №34 від 15.10.2022, № 35 від 15.10.2022, №45 від 31.10.2022, №46 від 31.10.2022, №47 від 31.10.2022, №54 від 08.11.2022, № 55 від 14.11.2022, № 56 від 14.11.2022, № 57 від 15.11.2022, № 62 від 19.11.2022, № 66 від 30.11.2022 року № 65 від 30.11.2022 датою подання їх на реєстрацію.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що між ТОВ "Усімторг" та ТОВ "Клевер Сторс" (далі контрагент) 18 лютого 2022 року укладено договір №18/08/2022-01 про надання транспортно-експедиційних послуг, відповідно до умов якого позивач зобов`язувалося надати контрагенту послуги з міжнародних і внутрішніх перевезень вантажів автомобільним транспортом, та організувати виконання транспортно-експедиційних послуг пов`язаний з перевезенням вантажів ТОВ "Клевер Сторс" в міжнародних і внутрішніх сполученнях.

Вказує, що на виконання даного договору №18/08/2022-01, було здійснено перевезення вантажу - товарів народного споживання, що підтверджується товарно-транспортними накладним, актами надання послуг та виписками з рахунків.

Позивачем, у відповідності до вимог чинного законодавства, було сформовано податкові накладні №32 від 15.10.2022 - на суму податку на додану вартість (далі ПДВ) 5426,71 грн, №33 від 15.10.2022 - на суму ПДВ 13692,85 грн, №34 від 15.10.2022 - на суму ПДВ 18105,04 грн, №35 від 15.10.2022 - на суму ПДВ 6045,13 грн, №45 від 31.10.2022 - на суму ПДВ 7280,34 грн, №46 від 31.10.2022 - на суму ПДВ 20282,26 грн, №47 від 31.10.2022 - на суму ПДВ 14539,29 грн, №54 від 08.11.2022 - на суму ПДВ 5950,57 грн, №55 від 14.11.2022 - на суму ПДВ 14652,51 грн, №56 від 14.11.2022 - на суму ПДВ 6016,25 грн, №57 від 15.11.2022 - на суму ПДВ 10596,65 грн, №62 від 19.11.2022 - на суму ПДВ 4633,36 грн, №66 від 30.11.2022 - на суму ПДВ 21748,76 грн та №65 від 30.11.2022 - на суму ПДВ 10889,74 грн та подано для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі ЄРПН).

Згідно із квитанціями реєстрацію вказаних податкових накладних було зупинено, так як операції проведені платником відповідають пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 49.41, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються(виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання та податкова накладна складена платником податку, який відповідає пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку.

З метою реєстрації зупинених податкових накладних позивачем 24.05.2023 та 15.05.2023 в електронній формі були надані письмові пояснення та копії документів на ствердження реальності здійснення господарської операції.

Однак, комісією ГУ ДПС у місті Києві без врахування наданих пояснень прийняті рішення №8911130/43751428, №8900031/43751428, №8911132/43751428, №8911133/43751428, №8911134/43751428, №8911135/43751428, №8911136/43751428, №8911137/43751428, №8911138/43751428, №8911139/43751428, №8911140/43751428, №8911141/43751428, №8911142/43751428 та №8911143/43751428 від 31.05.2023 про відмову в реєстрації гсаткових накладних, згідно з якими підставою для відмови у реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування (далі ПН/РК) в ЄРПН.

Вважаючи такі рішення протиправним та такими, що прийняті всупереч вимогам чинного законодавства, просить у адміністративний позов задовольнити (арк. спр. 1-7).

Ухвалою судді Волинського окружного адміністративного суду від 03.01.2024 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі та вирішено судовий розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) відповідно до статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) (арк. спр. 140).

На адресу Волинського окружного адміністративного суду 22.01.2024 від представника ГУ ДПС у м. Києві надійшло клопотання, в якому зазначено, що оскаржувані рішення комісії про відмову у реєстрації податкових накладних прийнято Головним управлінням ДПС у Волинській області (далі ГУ ДПС у Волинській області, відповідач 1), з огляду на що просить визнати ГУ ДПС у м. Києві неналежним відповідачем у справі №140/36683/23 (арк. спр. 145-146).

Представник позивача не заперечив щодо здійснення заміни сторони відповідача на належного ГУ ДПС у Волинській області (арк. спр. 149).

Ухвалою судді Волинського окружного адміністративного суду від 09.02.2024 клопотання ГУ ДПС у м. Києві задоволено та здійснено заміну неналежного відповідача - ГУ ДПС у м. Києві на належного відповідача - ГУ ДПС у Волинській області (арк. спр. 152-153).

Відповідачі, ГУ ДПС у Волинській області, ДПС України, правом подачі відзиву не скористались.

Відповідно до частини шостої статті 162 Кодексом адміністративного судочинства України (далі - КАС України), у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд має право вирішити спір за наявними матеріалами справи.

Інших заяв по суті справи, передбачених КАС України до суду не надходило.

Суд, перевіривши доводи позивача та відповідача у заявах по суті справи, дослідивши письмові докази на предмет належності, допустимості, достовірності кожного доказу окремо, а також достатності і взаємозв`язку доказів у їхній сукупності, встановив такі обставини.

Судом встановлено, що ТОВ «Усімторг» зареєстроване в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та здійснює наступні види діяльності за кодами КВЕД, зокрема: 49.41 вантажний автомобільний транспорт (основний); 49.42 надання послуг перевезення речей (переїзду); 52.29 інша допоміжна діяльність у сфері транспорту; 49.42 надання послуг перевезення речей (переїзду) та інші додаткові види діяльності (арк спр. 137).

Між ТОВ "Усімторг" (перевізник) з ТОВ "Клевер Сторс" (замовник) 18.08.2022 було укладено договір №18/08/2022-01 (далі Договір) про надання транспортно-експедиційних (арк. спр. 184).

Відповідно до пункту 1.1. Договору позивач зобов`язувалося надати контрагенту послуги з міжнародних і внутрішніх перевезень вантажів автомобільним транспортом, та організувати виконання транспортно-експедиційних послуг пов`язаних з перевезенням вантажів замовнику в міжнародних і внутрішніх сполученнях.

Пунктом 4.3. Договору передбачено, що оплата за надані транспорті послуги по перевезенню вантажу здійснюється на підставі виставленого Перевізником рахунку, протягом 10 (десяти) банківських днів, з моменту отримання оригіналів рахунку, товарно-транспортної накладної, акту приймання-передачі наданих послуг та звіту водія-експедитора.

На виконання даного договору було здійснено перевезення вантажу, що підтверджується товарно-транспортними накладними за період з 06.10.2022 по 30.11.2022 (том 1 арк. спр. 186-191, 194-205, 208-218, 221-233, 236-243, 246-250; том 2 арк. спр. 1-5, 8-16, 18-23, 25-31, 33-42, 44-52, 54-56, 59-72, 75-85).

Прийняття наданих послуг підтверджується актами надання послуг від 15.10.2022 №32 (зворот арк. спр. 185), від 15.10.2022 №33 (арк. спр. 193), від 15.10.2022 №34 (арк. спр. 207), від 15.10.2022 №35 (арк. спр. 220), від 31.10.2022 №45 (арк. спр. 235), від 31.10.2022 №46 (арк. спр. 245), від 31.10.2022 №47 (том 2 арк. спр. 7), від 08.11.2022 №54 (том 2 зворот арк. спр. 17), від 14.11.2022 №55 (том 2 зворот арк. спр. 24), від 14.11.2022 №56 (том 2 зворот арк. спр. 32), від 15.11.2022 №57 (том 2 зворот арк. спр. 43), від 19.11.2022 №62 (том 2 зворот арк. спр. 53), від 30.11.2022 №65 (том 2 арк. спр. 58), від 30.11.2022 №66 (том 2 арк. спр. 74).

Оплата послуг з перевезення вантажу була проведена ТОВ "Клевер Сторс", що підтверджується виписками за рахунками (том 2 арк. спр. 86-92) на підставі рахунків на оплату 15.10.2022 №32 (арк. спр. 185), від 15.10.2022 №33 (арк. спр. 192), від 15.10.2022 №34 (арк. спр. 206), від 15.10.2022 №35 (арк. спр. 219), від 31.10.2022 №45 (арк. спр. 234), від 31.10.2022 №46 (арк. спр. 244), від 31.10.2022 №47 (том 2 арк. спр. 6), від 08.11.2022 №54 (том 2 арк. спр. 17), від 14.11.2022 №55 (том 2 арк. спр. 24), від 14.11.2022 №56 (том 2 арк. спр. 32), від 15.11.2022 №57 (том 2 арк. спр. 43), від 19.11.2022 (том 2 арк. спр. 53), від 30.11.2022 №65 (том 2 арк. спр. 57), від 30.11.2022 №66 (том 2 арк. спр. 73).

Також 18.08.2022 ТОВ "Усімторг" (виконавець) було укладено договір № 18/08-2022-10рТЗ з ФОП ОСОБА_1 на суборенду транспортного засобу, згідно з яким ФОП ОСОБА_1 передала ТОВ "Усімторг", в тимчасове платне володіння та користування транспортний засіб: вантажний автомобіль марки ТАТА, модель LPT613/58, номерний знак № НОМЕР_1 за актом приймання-передачі (том 2 арк. спр. 99-100).

ТОВ "Усімторг" 18.08.2022 було укладено договір 18/08-2022-1 з ФОП ОСОБА_2 на суборенду транспортного засобу, згідно якого ФОП ОСОБА_2 передав ТОВ "Усімторг", в тимчасове платне володіння та користування транспортний засіб: вантажний автомобіль марки RENAULT, модель MIDLUM, номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_2 , номерний знак НОМЕР_3 за актом приймання-передачі (том 2 арк. спр. 97-98).

ТОВ "Усімторг" 18.08.2022 було укладено договір 18/08-2022-2 з ФОП ОСОБА_2 на суборенду транспортного засобу, згідно якого ФОП ОСОБА_2 передав ТОВ "Усімторг", в тимчасове платне володіння та користування транспортний засіб: вантажний автомобіль марки RENAULT, модель MIDLUM, номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_4 , номерний знак НОМЕР_5 за актом приймання-передачі (том 2 арк. спр. 101-102).

ТОВ "Усімторг" 18.08.2022 було укладено договір 18/08-2022-20рТЗ з ФОП ОСОБА_1 на суборенду транспортного засобу, згідно якого ФОП ОСОБА_1 передала ТОВ "Усімторг", в тимчасове платне володіння та користування транспортний засіб: вантажний автомобіль марки MERCEDES-BENZ, модель 814L, номерний знак НОМЕР_6 , за актом приймання-передачі (том 2 арк. спр. 93-94).

ТОВ "Усімторг" 18.08.2022 було укладено договір 18/08-2022-30рТЗ з ФОП ОСОБА_1 на суборенду транспортного засобу, згідно якого ФОП ОСОБА_1 передала ТОВ "Усімторг", в тимчасове платне володіння та користування транспортний засіб: вантажний автомобіль марки MERCEDES-BENZ, модель 817L, номерний знак НОМЕР_7 , за актом приймання-передачі (том 2 арк. спр. 95-96).

Виконання умов вказаних договорів підтверджується складеними сторонами актами надання послуг від 31.10.2022 №31, від 31.10.2022 №32, від 31.10.2022 №30, від 31.10.2022 №44, від 31.10.2022 №43, від 31.10.2022 №45, від 30.11.2022 №36, від 30.11.2022 №37, від 30.11.2022 №38, від 30.11.2022 №46, від 30.11.2022 №47 та відповідними рахунками на оплату від 30.11.2022 №36, від 30.11.2022 №37, 30.11.2022 №38, від 30.11.2022 №46, від 30.11.2022 №47 (том 2 арк. спр. 103-110).

Оплата послуг з оренди транспортних засобів була проведена ТОВ "Усімторг" згідно платіжних інструкцій від 07.11.2022 №58, від 28.11.20222 №103, від 09.11.2022 №66, від 03.02.2023 №218, від 08.02.2023 №219 (там 2 арк. спр. 111-114).

Право власності транспортних засобів підтверджується технічними паспортами АСС 060272, CTX №232479, СХВ 664656, САО 559937, СХЕ 698515 (том 2 арк. спр. 115-119).

ТОВ "Усімторг" 18.08.2022 було укладено договір 18/08-2022-ПГ818 з ТОВ «Вест Кард» щодо купівлі паливно-мастильних матеріалів (том 2 арк. спр. 120-125), яка здійснювалась на підставі видаткових накладних від 31.10.2022 №151078 та від 30.11.2022 №164929 (том 2 арк. спр. 126-127), та відповідно до платіжних інструкцій від 28.10.2022 №46, від 31.10.2022 №47 та від 31.10.2022 №48 здійснювалась оплата позивачем (том 2 арк. спр.128).

З метою здійснення господарської діяльності, на роботу до ТОВ "Усімторг" було прийнято ряд працівників, що підтверджується відповідними повідомленнями про прийняття на роботу (том 2 арк. спр. 129-130) та наказом від 01.12.2022 №4ш/р внесено зміни до штатного розпису, відповідно до якого у позивача працює директор та 9 водіїв автотранспортних засобів (том 2 арк. спр. 131).

За операціями з перевезення вантажів та наданням транспортно-експедиційних послуг ТОВ «Усімторг» було сформовано податкові накладні від 08.11.2022 №54 на суму 35703,42 грн, в тому числі ПДВ 5950,57 грн, від 14.11.2022 №55 на суму 87915,06 грн, в тому числі ПДВ 14652,51 грн, від 14.11.2022 №56 на суму 36097,50 грн, в тому числі ПДВ 6016,25 грн, від 15.11.2022 №57 на суму 63579,92 грн, в тому числі ПДВ 10596,65 грн, від 19.11.2022 №62 на суму 27800,18 грн, в тому числі ПДВ 4633,36 грн, від 30.11.2022 №65 на суму 65338,42 грн, в тому числі ПДВ 10889,74 грн, від 30.11.2022 №66 на суму 130492,55 грн, в тому числі ПДВ 21748376 грн, від 15.10.2022 №32 на суму 32560,26 грн, в тому числі ПДВ 5426,71 грн, від 15.10.2022 №33 на суму 82157,11 грн, в тому числі ПДВ 13692,85 грн, від 15.10.2022 №34 на суму 108630,24 грн, в тому числі ПДВ 18105,04 грн, від 15.10.2022 №35 на суму 36270,77 грн, в тому числі ПДВ 6045,13 грн, від 31.10.2022 №45 на суму 43682,04 грн, в тому числі ПДВ 7280,34 грн, від 31.10.2022 №46 на суму 121693,54 грн, в тому числі ПДВ 20282,26 грн, від 31.10.2022 №47 на суму 87235,76 грн, в тому числі ПДВ 14539,29 грн (арк. спр. 23, 25, 27, 29, 31, 33, 35, 37, 39, 41, 43, 45, 47, 49).

Однак, відповідно до квитанцій №1, реєстрація зазначених податкових накладних була зупинена на підставі пункту 201.16 статті 201 ПK України, у зв`язку із тим, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 49.41 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/ послуги та обсягу його постачання, що відповідає пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (арк. спр. 24, 26, 28, 30, 32, 34, 36, 38, 40, 42, 44, 46, 48, 50).

На виконання вимог зазначених в квитанціях, позивачем на адресу контролюючого органу надсилалося повідомлення про подання пояснень та копій первинних документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено від 24.05.2023 №1 з кількістю додатків 46 та від 28.05.2023 №5 з кількістю додатків 34. (арк. спр. 51, 147).

У поясненні до повідомлень від 26.05.2023 №26/05-1 та від 28.05.2023 №28/05-1 позивачем вказано, що основними видами господарської діяльності ТОВ «Усімторг» за КВЕД є 49.41 «Вантажний автомобільний транспорт», 49.42 «Надання послуг перевезення речей (переїзду)», 52.29 «Інша допоміжна діяльність в сфері транспорту» та інші додаткові види діяльності. Загалом товариство займається наданням транспортних послуг з перевезення вантажів по території України. Для здійснення статутного виду діяльності підприємство має всі необхідні потужності та для підтвердження наданих послуг надає скановані документи (том арк. спр. 133-136).

Однак за результатами розгляду вищевказаних пояснень та документів, комісією ГУ ДПС у Волинській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення від 31.05.2023 №8911130/43751428, №8900031/43751428, №8911132/43751428, №8911133/43751428, №8911134/43751428, №8911135/43751428, №8911136/43751428, №8911137/43751428, №8911138/43751428, №8911139/43751428, №8911140/43751428, №8911141/43751428, №8911142/43751428 та №8911143/43751428. Згідно з якими підставою для відмови у реєстрації ПН/РК в ЄРПН є: ненадання платником податку копій документів, а саме: надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. В додатковій інформації вказано «Товаро-транспортні документи оформлені з порушенням норм чинного законодавства (відсутні реквізити) (арк. спр. 9-22).

Вказані рішення комісії ГУ ДПС у Волинській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних позивач не оскаржував в адміністративному порядку до ДПС України.

Позивач, не погоджуючись із наведеними вище рішеннями, яким відмовлено у реєстрації ПН, звернулося із даним позовом до суду.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що склалися між сторонами, суд зазначає наступне.

Частиною другою статті 19 Конституції Україні передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює та визначає ПК України.

За правилами абзаців першого, п`ятого пункту 201.10 статті 201 ПК України, в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в ЄРПН та надати покупцю за його вимогою. Підтвердженням продавцю про прийняття його ПН та/або РК до ЄРПН є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

За приписами абзаців десятого, дванадцятого пункту 201.10. статті 201 ПК України якщо надіслані ПН / РК сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин. Квитанція про зупинення реєстрації ПН / РК надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація ПН / РК в ЄРПН може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Згідно із пунктом 1 Порядку зупинення реєстрації ПН / РК в ЄРПН, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165 (далі - Порядок № 1165), цей Порядок визначає механізм зупинення реєстрації ПН / РК в ЄРПН, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації ПН / РК в ЄРПН (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.

Пунктом 7 Порядку №1165 визначено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім ПН / РК, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких ПН / РК зупиняється.

За приписами пунктів 10, 11 Порядку № 1165 у разі зупинення реєстрації ПН / РК в ЄРПН контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації ПН / РК, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації. У квитанції про зупинення реєстрації ПН / РК зазначаються: 1) номер та дата складення ПН / РК; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію ПН / РК в ЄРПН, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію ПН / РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації.

Відповідно до пункту 25 Порядку №1165 комісія центрального рівня приймає рішення про неврахування таблиці даних платника податку, розглядає скарги на рішення комісій регіонального рівня про відмову в реєстрації ПН / РК в ЄРПН. Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію ПН / РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Додатком 3 до Порядку № 1165 в первинній редакції визначені критерії ризиковості здійснення операцій, у пункті 1 яких вказано: відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в ЄРПН, у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в ЄРПН, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 року у ЄРПН, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Постановою Кабінету Міністрів України № 1154 від 12 жовтня 2022 року у пункті 1 додатка 3 до Порядку слова і цифри, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС виключено.

Як убачається з квитанції № 9312331127 від 04 серпня 2023 року про зупинення реєстрації податкової накладної №1 від 31 травня 2022, її реєстрація була зупинена на підставі пункту 201.16 статті 201 ПK України, у зв`язку із тим, що обсяг постачання товару/послуги 16.10, дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Позивачу запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання про прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН.

Сформована у такий спосіб комісією регіонального рівня пропозиція щодо надання документів є загальною та формальною, за своїм змістом дублює припис підпункту 3 пункту 11 Порядку №1165. Така пропозиція щодо надання документів не є конкретизованою, що може свідчити про наявність у платника податків вільного розсуду щодо переліку документів, які слід надати.

У постанові Верховного Суду від 22 липня 2019 року у справі №815/2985/18 сформовано висновок, згідно з яким у випадку не конкретизації переліку документів у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної платник податків перебуває у стані правової невизначеності, що позбавляє його можливості надати контролюючому органу необхідний в розумінні суб`єкта владних повноважень пакет документів, а для контролюючого органу відповідно створюються передумови для можливого прояву негативної дискреції - прийняття рішення про відмову у реєстрації податкової накладної.

У розглядуваному випадку контролюючим органом не сформовано конкретних вимог щодо необхідності подання вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання для реєстрації в ЄРПН ПН.

Згідно із пунктом 1 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН / РК в ЄРПН, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 року №520, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13 грудня 2019 року за №1245/34216 (далі - Порядок №520), цей Порядок визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН / РК в ЄРПН, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Пунктами 2 - 4 Порядку №520 передбачено, що прийняття рішень про реєстрацію /відмову в реєстрації ПН / РК в ЄРПН, реєстрацію яких зупинено, приймають комісії з питань зупинення реєстрації ПН / РК в ЄРПН територіальних органів ДПС (далі - комісія регіонального рівня). Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку на додану вартість засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог ПК України та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» і «Про електронні довірчі послуги». У разі зупинення реєстрації ПН / РК в ЄРПН платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у ПН / РК, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації ПН / РК в ЄРПН.

За приписами пунктів 5, 6 Порядку №520 перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН / РК в ЄРПН, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН, може включати: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством; інші документи, що підтверджують інформацію, зазначену у ПН / РК, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН. Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в ПН / РК. Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох ПН / РК, якщо такі ПН / РК складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких ПН / РК відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).

Відповідно до пунктів 9, 10 Порядку №520 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня. Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН / РК в ЄРПН за формою згідно з додатком до цього Порядку.

Пунктом 10 Порядку №520 визначено, що комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації ПН / РК в ЄРПН в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у ПН / РК, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН, при отриманні повідомлення; та/або надання платником податку копій документів, складених/ оформлених із порушенням законодавства.

Згідно з пунктом 187.1 статті 187 ПК України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Як було встановлено судом, ТОВ «Усімторг» подано до контролюючого органу письмові пояснення та копії первинних документів необхідних для здійснення реєстрації зазначених податкових накладних. Зокрема, було подано договір про надання транспортно-експедиційних послуг з ТОВ "Клевер Сторс", товарно-транспортні накладні, акти надання послуг, виписки за рахунками про оплату послуг з контрагентом, договори про оренду та суборенду транспортних засобів, акти надання послуг, рахунки на оплату, платіжні доручення, відомості про оплату оренди та суборенди транспортних засобів.

Отже, поданими документами повністю підтверджуються господарські операції з надання транспортно-експедиційних послуг ТОВ «Клевер Сторс».

Разом з тим, на підтвердження факту наявності трудових ресурсів для здійснення основного виду діяльності (вантажний автомобільний транспорт) позивач надав пакет документів, що підтверджує фактичне здійснення господарської діяльності, а саме: договір від 18.08.2022 №040406-18/08/2021-ПГ818 поставки партіями з використанням паливних карток, укладений з ТОВ "Вест Кард", видаткові накладні від 31.10.2022 №151078 та від 30.11.2022 №164929 на отримання паливно-мастильних матеріалів, платіжні доручення про оплату; договори від 18.08.2022 № 18/08-2022-10рТЗ з ФОП ОСОБА_1 , 18/08-2022-1 з ФОП ОСОБА_2 , 18/08-2022-2 з ФОП ОСОБА_2 , 18/08-2022-20рТЗ з ФОП ОСОБА_1 , 18/08-2022-30рТЗ з ФОП ОСОБА_1 , щодо суборенди транспортних засобі та акти надання послуг щодо таких договорів та платіжні інструкції на підтвердження здійснення оплати.

На переконання суду, подані позивачем документи для реєстрації податкових накладних № 32 від 15.10.2022, № 33 від 15.10.2022, №34 від 15.10.2022, № 35 від 15.10.2022, №45 від 31.10.2022, №46 від 31.10.2022, №47 від 31.10.2022, №54 від 08.11.2022, № 55 від 14.11.2022, № 56 від 14.11.2022, № 57 від 15.11.2022, № 62 від 19.11.2022, № 66 від 30.11.2022 року № 65 від 30.11.2022 підтверджують фактичне здійснення господарської діяльності та господарські операції позивача з ТзОВ Клевер Сторс» і ці документи є достатніми для прийняття рішення про реєстрацію в ЄРПН вказаних податкових накладних.

Отже, дослідженими судом первинними документами, які належним чином оформлені, підтверджується реальність господарських операцій з надання транспортно-експедиційних послуг на виконання умов договору.

Проаналізувавши наведене, суд приходить до висновку, що подані ТОВ «Усімторг» для реєстрації податкових накладних документи відповідно до вимог частини другої статті 9 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність вказують на виконання обов`язків сторонами за договором; первинні документи відповідають встановленим вимогам щодо форми та змісту та у суду відсутні підстави ставити під сумнів достовірність відображених у цих документах даних про господарські операції.

Однак Комісія, не зважаючи на надіслані позивачем пояснення та додані до них документи, прийняла оскаржувані рішення про відмову в реєстрації податкових накладних, без зазначення, як було вказано вище, мотивів неврахування поданих позивачем документів.

Відтак, податковий орган, на думку суду, формально зазначив причини для відмови у реєстрації спірних податкових накладних в ЄРПН.

Пунктом 198.2. статті 198 ПК України передбачено, що датою віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг.

Таким чином, оскільки для виникнення податкового зобов`язання з ПДВ достатньо настання однієї з подій, обов`язок продавця виписати і зареєструвати в ЄРПН податкову накладну на відповідну суму ПДВ, кореспондує з правом контролюючого органу вимагати у платника ПДВ ту документацію, яка підтверджує настання саме такої події, а не обох подій одночасно. Якщо мова йде про зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку в якості оплати товарів/послуг, що підлягають постачанню, то документами, достатніми для підтвердження такої операції будуть розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків, а також відповідні договори, що підтверджують наявність правових підстав для зарахування відповідної суми коштів. Якщо мова йде про отримання платником податку товарів/послуг, то документами, достатніми для підтвердження такої операції будуть документи на підтвердження факту надання таких послуг. Відповідно, саме такі документи можуть вважатися необхідною передумовою для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в ЄРПН.

Як зазначалося вище, пунктом 4.3. Договору передбачено, що оплата за надані транспорті послуги по перевезенню вантажу здійснюється на підставі виставленого Перевізником рахунку, протягом 10 (десяти) банківських днів, з моменту отримання оригіналів рахунку, товарно-транспортної накладної, акту приймання-передачі наданих послуг та звіту водія-експедитора.

Отже настання першої події, а саме, факту надання послуг, підтверджується актами надання послуг, тобто такий первинний документ, як акт надання послуг, у розглядуваному випадку, є підставою для виникнення податкових зобов`язань у позивача та формування ним податкової накладної.

Суд критично оцінює до зауваження відповідача 1, викладені в оскаржуваний рішеннях щодо відсутності окремих реквізитів в товарно-транспортних накладних, так як відповідно до постанов Верховного Суду від 26.01.2023 у справі № 280/5647/19 та від 09.02.2023 по справі № 160/6571/20, відсутність або недоліки в оформленні товарно-транспортних накладних не можуть бути підставою для висновку про відсутність господарських операцій.

На думку суду, подані позивачем документи для реєстрації спірних податкових накладних підтверджують факт здійснення господарських операцій та є достатніми для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних від 27.09.2022 № 27, від 30.09.2022 № 29 та № 30 в ЄРПН.

Суд вважає за доцільне наголосити, що прозорість адміністративних процедур є ефективним запобіжником державному свавіллю. Вмотивоване рішення демонструє особі, що вона була почута, дає стороні можливість апелювати проти нього. Лише за умови прийняття обґрунтованого рішення може забезпечуватися належний публічний та, зокрема, судовий контроль за адміністративними актами суб`єкта владних повноважень.

Про дотримання податковим органом вимог обґрунтованості під час прийняття відповідного акту індивідуальної дії свідчитиме належна мотивація його висновку, зокрема зі встановленням обставин, що мають значення для реєстрації ПН/РК, а також за умови посилання на докази, якими такі обставини можуть бути підтверджені, із зазначенням причин їх прийняття чи відхилення.

І навпаки, ненаведення мотивів прийнятих рішень «суб`єктивізує» акт державного органу та не дає змогу суду встановити дійсні підстави та причини, за яких цей орган прийшов саме до таких висновків, надати їм правову оцінку та встановити законність, обґрунтованість, пропорційність прийнятого рішення.

Суд також звертає увагу на те, що у випадку неконкретизації переліку документів у квитанції про зупинення реєстрації ПН/РК платник податків перебуває у стані правової невизначеності, що позбавляє його можливості надати контролюючому органу необхідний в розумінні суб`єкта владних повноважень пакет документів, а для контролюючого органу, відповідно, створюються передумови для можливого прояву негативної дискреції прийняття рішення про відмову в реєстрації податкової накладної.

Аналогічний висновок щодо застосування норм матеріального права, викладений в постановах Верховного Суду від 03.06.2021 у справі № 2040/7098/18, від 01.02.2023 у справі №2240/2900/18, від 23.05.2023 у справі № 500/770/21.

Суд також наголошує на тому, що приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарських операцій платника податку на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарських операцій може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки платника податків, підстави та порядок проведення якої визначено нормами ПК України. Предметом розгляду в цій справі є виключно стадія правильності та правомірності зупинення та відмови в реєстрації податкової накладної, а не реальність та товарність здійснення господарських операцій між позивачем та його контрагентом (вказана правова позиція викладена, зокрема, у постановах Верховного Суду від 03.10.2023 у справі №380/4146/22, від 13.12.2023 у справі №500/4191/22).

Зупинення реєстрації податкової накладної не на підставі, не в межах повноважень та не у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, а також прийняття негативного для платника податків рішення без зазначення конкретних мотивів, дає підстави для висновку про необхідність відновлення порушеного права позивача шляхом скасування рішення про відмову в реєстрації податкової накладної

Аналогічна правова позиція викладена в постанові Верховного Суду від 10 квітня 2020 року у справі № 819/330/18.

Підсумовуючи вищенаведене та зважаючи на наявність у позивача передбачених договором та законодавством документів, які підтверджують реальність здійснення господарської операції з ТОВ «Клевер Сторс» щодо надання послуг, за наслідком яких складені податкові накладні № 32 від 15.10.2022, № 33 від 15.10.2022, №34 від 15.10.2022, № 35 від 15.10.2022, №45 від 31.10.2022, №46 від 31.10.2022, №47 від 31.10.2022, №54 від 08.11.2022, № 55 від 14.11.2022, № 56 від 14.11.2022, № 57 від 15.11.2022, № 62 від 19.11.2022, № 66 від 30.11.2022 року № 65 від 30.11.2022, а також враховуючи, що надання їх є достатнім для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної не спростована відповідачами, тому виходячи з наданих суду статтею 245 КАС України повноважень, позовна вимога про визнання протиправним та скасування рішення комісії ГУ ДПС у Волинській області з питань зупинення реєстрації ПН / РК в ЄРПН №8911130/43751428, №8900031/43751428, №8911132/43751428, №8911133/43751428, №8911134/43751428, №8911135/43751428, №8911136/43751428, №8911137/43751428, №8911138/43751428, №8911139/43751428, №8911140/43751428, №8911141/43751428, №8911142/43751428 та №8911143/43751428 від 31.05.2023 підлягає до задоволення.

Крім того, підлягає до задоволення позовна вимога про зобов`язання вчинити дії щодо реєстрації податкових накладних № 32 від 15.10.2022, № 33 від 15.10.2022, №34 від 15.10.2022, № 35 від 15.10.2022, №45 від 31.10.2022, №46 від 31.10.2022, №47 від 31.10.2022, №54 від 08.11.2022, № 55 від 14.11.2022, № 56 від 14.11.2022, № 57 від 15.11.2022, № 62 від 19.11.2022, № 66 від 30.11.2022 року № 65 від 30.11.2022 датою їх подання з огляду на таке.

Згідно пунктів 19, 20 Порядку ведення ЄРПН, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1246, ПН та/або РК, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію ПН та/або РК; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію ПН та/або РК (у разі надходження до ДПС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації ПН та/або РК.

Внесення відомостей до ЄРПН на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку.

Датою внесення відомостей до ЄРПН вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.

Відповідно до частини третьої статті 245 далі КАС України у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.

Таким чином, з метою відновлення прав та інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду, та з метою дотримання судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, суд дійшов висновку про необхідність зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН податкові накладні №№ 32 від 15.10.2022, № 33 від 15.10.2022, №34 від 15.10.2022, № 35 від 15.10.2022, №45 від 31.10.2022, №46 від 31.10.2022, №47 від 31.10.2022, №54 від 08.11.2022, № 55 від 14.11.2022, № 56 від 14.11.2022, № 57 від 15.11.2022, № 62 від 19.11.2022, № 66 від 30.11.2022 року № 65 від 30.11.2022 датою подання їх на реєстрацію.

Крім того, судом враховується, що згідно з пунктом 41 висновку №11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень, обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення. Згідно з практикою Європейського Суду з прав людини, очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах. З тим, щоб дотриматися принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд.

Відповідно до статті 244 КАС України суд під час ухвалення рішення вирішує, як розподілити між сторонами судові витрати.

Частиною першою статті 139 КАС України обумовлено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Враховуючи вищевикладене, за рахунок бюджетних асигнувань відповідача - ГУ ДПС у Волинській області (яким винесено протиправне рішення) необхідно стягнути на користь позивача судові витрати по сплаті судового збору в розмірі 37576,00 грн (тридцять сім тисяч п`ятсот сімдесят шість гривень, 00 копійок), який сплачений відповідно до платіжної інструкції №153057424 (арк. спр. 8) та зарахований до спеціального фонду державного бюджету України, що підтверджується відповідною випискою (том 2 арк. спр. 158).

Керуючись статями 139, 243-246, 255, 257, 262, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, Податкового кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

Позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Усімторг» (43024, Волинська область, місто Луцьк, проспект Соборності, будинок 29б, реєстраційний номер облікової картки платка податків 43751428) до Головного управління ДПС у Волинській області (43010, місто Луцьк, Київський майдан, 4, код ЄДРПОУ 44106679), Державної податкової служби України (04053, місто Київ, площа Львівська, 8, ідентифікаційний код юридичної особи 43005393) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Волинській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №8911130/43751428, №8900031/43751428, №8911132/43751428, №8911133/43751428, №8911134/43751428, №8911135/43751428, №8911136/43751428, №8911137/43751428, №8911138/43751428, №8911139/43751428, №8911140/43751428, №8911141/43751428, №8911142/43751428 та №8911143/43751428 від 31.05.2023.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні, подані Товариством з обмеженою відповідальністю «Усімторг» № 32 від 15.10.2022, № 33 від 15.10.2022, №34 від 15.10.2022, № 35 від 15.10.2022, №45 від 31.10.2022, №46 від 31.10.2022, №47 від 31.10.2022, №54 від 08.11.2022, № 55 від 14.11.2022, № 56 від 14.11.2022, № 57 від 15.11.2022, № 62 від 19.11.2022, № 66 від 30.11.2022 року № 65 від 30.11.2022, датою подання її на реєстрацію.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Усімторг» за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Волинській області судовий збір у розмірі 37576,00 грн (тридцять сім тисяч п`ятсот сімдесят шість гривень, 00 копійок).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя В.І. Смокович

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.04.2024
Оприлюднено12.04.2024
Номер документу118265415
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —140/36683/23

Постанова від 18.09.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Ухвала від 11.06.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Ухвала від 11.06.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Ухвала від 07.06.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Ухвала від 29.05.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Мікула Оксана Іванівна

Ухвала від 10.05.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Мікула Оксана Іванівна

Ухвала від 10.05.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Мікула Оксана Іванівна

Рішення від 09.04.2024

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Смокович Віра Іванівна

Ухвала від 09.02.2024

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Смокович Віра Іванівна

Ухвала від 03.01.2024

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Смокович Віра Іванівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні