Справа № 420/21447/23
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
08 квітня 2020 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд під головуванням судді Андрухіва В.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження у порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «КОЛЕСОУА» до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОЛЕСОУА» звернулося до суду з позовом до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України, в якому просить:
- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій від 16.05.2023 №8819529/41440031;
- зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну ТОВ «КОЛЕСОУА» №7 від 14.04.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив про те, що ТОВ «КОЛЕСОУА» зареєстроване платником податку на додану вартість та здійснює діяльність у сфері транспорту, а саме: спеціалізується на наданні послуг автомобільним транспортом у вигляді вантажних перевезень, у т.ч. спеціалізованим транспортом, гусеничні крани, навантажувачі. Для надання послуг компанія залучає техніку на підставі договорів надання послуг та найму (оренди) з екіпажами.
У межах здійснення власної господарської діяльності ТОВ «КОЛЕСОУА» на підставі Договору надання послуг №07/04-2023/1 від 07.04.2023 року, укладеного з ТОВ «ПАКОБО», надавало зазначеному підприємству послуги вантажопідйомного крана. Для отримання послуг за Договором №07/04- 2023/1 від 07.04.2023 р., ТОВ «ПАКОБО», згідно отриманих Заявок №1 та № 2 від 12 квітня 2023 року та на підставі рахунку №30 від 07.04.2023 р., здійснило передплату у загальному розмірі 750000 гривень, що підтверджується платіжною інструкцією №402 від 14 квітня 2023 року. Надання вищезазначених послуг підтверджується змінними рапортами б/н б/д та актом надання послуг №5/9 від 07 травня 2023 року.
Як зазначено у позові, у зв`язку з отриманням передплати, ТОВ «КОЛЕСОУА» складено на користь замовника - ТОВ «ПАКОБО» податкову накладну № 7 від 14.04.2023 року та направлено її на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Згідно отриманої квитанції від 08.05.2023 №9103499404, податкову накладну № 7 від 14.04.2023 року було прийнято, але реєстрацію зупинено на підставі п.1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій».
Позивач зазначає, що на виконання вимог Порядку №1165 ТОВ «КОЛЕСОУА» направлено в електронному вигляді до контролюючого органу пояснення та копії первинних документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН, для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Проте, рішенням комісії ГУ ДПС в Одеській області від 16.05.2023 року №8819529/41440031 відмовлено у реєстрації податкової накладної № 7 від 14.04.2023 року з мотивів «надання платником податку копій документів, складених / оформлених із порушенням законодавства».
Як стверджує позивач, ТОВ «КОЛЕСОУА» направлено до контролюючого органу Повідомлення № 7 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено. До повідомлення долучено пояснення, первинна бухгалтерська документація та копії інших документів, які підтверджують реальність господарської операції, що є підставою для складання та реєстрації податкової накладної, у зв`язку з чим контролюючий орган не мав правових підстав для відмови у реєстрації податкової накладної.
При цьому, позивач зазначає, що в порушення п. 11 Порядку № 1165 відповідачем у сформованій квитанції про зупинення чітко не зазначено, які саме копії документів пропонується надати позивачу та яких пояснень, які були б достатніми для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Відтак, недотримання податковим органом вимог законодавства на етапі зупинення реєстрації податкової накладної вказує на те, що рішення, які прийняті на наступному етапі, тобто рішення Комісії про відмову у реєстрації податкових накладних, теж є незаконним.
Таким чином, позивач вважає, що відповідач прийняв невмотивоване рішення, зміст якого не дає чіткого розуміння обставин, за яких було прийняте негативне для платника податків рішення, що є підставою для його скасування.
Ухвалою суду від 21.08.2023 року прийнято до розгляду вказану позовну заяву та відкрито провадження у справі. Ухвалено розглядати справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у письмовому провадженні) за наявними у справі матеріалами.
06.09.2023 року від представника відповідачів до суду надійшов відзив на позовну заяву. Відповідно до відзиву, відповідачі Державна податкова служба України та Головне управління ДПС в Одеській області позов не визнають, з позовними вимогами не погоджуються, з огляду на наступне.
Так, у відзиві, з посиланням на п.201.10 ст. 201 ПК України, відповідачі зазначають, що якщо надіслані податкові накладні / розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
У свою чергу, відповідно до п. 12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 р. № 1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, серед іншого, щодо наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування.
Відповідно до фактичних обставин справи відповідачами зазначено, що ТОВ «КОЛЕСОУА» направлено на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних складену на користь ТОВ «ПАКОБО» податкову накладну № 7 від 14.04.2023 року.
Згідно Квитанції №1 за результатами обробки позивачу було повідомлено, що реєстрація податкової накладної зупинена у зв`язку з відповідністю п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
Відповідач підтвердив, що на виконання п. 11 Порядку №1165 позивачем було подано до контролюючого органу Повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено. Однак, Комісією з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області прийнято рішення про відмову в реєстрації податкової накладної № 7 від 14.04.2023 року, у зв`язку з тим, що подані документи були складені/оформлені із порушенням законодавства.
Так, відповідач стверджує, що на підтвердження операції, відповідно до якої складена податкова накладна, позивачем до повідомлення надано платіжну інструкцію № 402 від 14.04.2023 року, яка не містить усіх обов`язкових реквізитів, передбачених законодавствам України, а саме: оформлена з порушенням вимог Постанови Правління Національного банку України від 04.07.2018 № 75 «Про затвердження Положення про організацію бухгалтерського обліку в банках України».
Як висновок, відповідач стверджує, що надана позивачем платіжна інструкція № 402 від 14.04.2023 року є сумнівною та ймовірно складена з порушенням чинного законодавства, так як відсутній підпис відповідального виконавця, печатки банку та відбиток штампа банку, отже надані платником податку копії документів складені з порушенням законодавства, що стало підставою відмови у реєстрації податкової накладної № 7 від 14.04.2023 року.
З огляду на викладене, відповідач посилається на те, що на момент винесення оскаржуваного рішення про відмову в реєстрації податкової накладної № 7 від 14.04.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, позивач не виконав вимоги Податкового кодексу України та Порядку №520 щодо підтвердження правомірності формування доказів та подання податкової накладної, що й стало підставою відмови в її реєстрації.
Щодо позовної вимоги про зобов`язання зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових закладних податкову накладну, відповідачі посилалися на її передчасність та дискреційність повноважень контролюючого органу.
21.09.2023 року позивачем подано відповідь на відзив.
У відповіді на відзив позивач заперечував стосовно доводів відзиву про те, що платіжна інструкція, надана ТОВ «КОЛЕСОУА» до пояснень щодо підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній, є «сумнівною». Позивач зазначив, що реквізити платіжної інструкції заповнюються автоматично, працівники банку не завіряють даний тип документів, а на вимогу клієнта можуть надати довідку про зарахування коштів.
З метою спростування доводів відповідача позивач надав до суду довідку банку про зарахування коштів за платіжним документом № 402 від 14.04.2023 року (а.с. 137).
Ухвалою суду від 05.10.2023 року відмовлено у задоволенні клопотання представника відповідачів про розгляд справи за правилами загального позовного провадження.
Дослідивши в письмовому провадженні наявні в матеріалах справи докази, суд встановив такі обставини.
Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «КОЛЕСОУА» (далі за текстом - ТОВ «КОЛЕСОУА») код ЄДРПОУ 41440031, зареєстроване як юридична особа 06.07.2017 року; перебуває на обліку в ГУ ДПС в Одеській області та зареєстроване платником податку на додану вартість.
Основним видом економічної діяльності Товариства є: КВЕД 52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту.
07.04.2023 року ТОВ «КОЛЕСОУА» (Виконавець) та ТОВ «ПАКОБО» (Замовник) укладений Договір №07/04-2023/1, за умовами якого Виконавець зобов`язується надати Замовнику в установленому даним Договором порядку послуги вантажопідйомного крана необхідної вантажопідйомності (від 45 до 200 тонн) відповідно до заявок Замовника (надалі по тексту - Механізми) в необхідному змінному режимі, з машиністом (водієм) та паливно-мастильними матеріалами Виконавця (надалі по тексту - Послуги механізмів) на об`єктах Замовника. Послуги з перебазування Механізмів на умовах згідно даного Договору (падалі по тексту - Послуги) , а Замовник зобов`язується оплатити та прийняти Послуги Виконавця в строки та на умовах, передбачених даним Договором. Місце, терміни та порядок надання послуг Сторони погодили та вказали в Технічному завданні або заявці (Додаток - № 1), що додається та є невід`ємною частиною цього Договору (а.с. 25-30).
У зв`язку із замовленням послуг, ТОВ «КОЛЕСОУА» виставило ТОВ «ПАКОБО» рахунок на оплату №30 від 07.04.2023 року на загальну суму 750000 грн., в т.ч. ПДВ 125000 грн. (а.с. 35).
Згідно Заявок №№1-2 від 12.04.2023 року, ТОВ «ПАКОБО» замовило у ТОВ «КОЛЕСОУА» послуги на вантажопідйомний кран (а.с. 33-34).
На підставі платіжної інструкції №420 від 14.04.2023 року, проведеної банком 14.04.2023 року, ТОВ «ПАКОБО» перераховано на користь ТОВ «КОЛЕСОУА» суму 750000 грн. з призначенням платежу: оплата за послуги згідно рахунку №30 від 07.04.2023 року (а.с. 36).
У зв`язку з отриманням передплати в рамках виконання Договору на надання послуг №07/04-2023/1 від 07.04.2023 року, ТОВ «КОЛЕСОУА» складено та надіслано для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 7 від 14.04.2023 року з номенклатурою «перебазування автокрана 100 т. та 200 т.; послуги автокрана 100 т.; послуги автокрана 200 т. (в комплектації 140 т.), код згідно ДКПП 49.41, на загальну суму 750000 грн., в т.ч. ПДВ 125000 грн. (а.с. 15).
За результатами обробки податкової накладної ТОВ «КОЛЕСОУА» отримано квитанцію з Автоматизованої системи Єдине вікно подання електронних документів ДПС України від 08.05.2023 №9103499404, згідно якої податкова накладна №7 від 14.04.2023 року доставлена до ДПС України, документ прийнято, проте її реєстрація зупинена (а.с. 16).
Згідно Квитанції, реєстрація податкової накладної №7 від 14.04.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України з підстав: Обсяг постачання товару/послуги 43.99, 49.41 дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Додатково повідомляємо: показник "0"=4.5514%, "Р"=72285.01. Запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
З метою подальшої реєстрації податкової накладної №7 від 14.04.2023 року, ТОВ «КОЛЕСОУА» через електронний кабінет направлено до контролюючого органу Повідомлення №7 від 10.05.2023 року про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, з додатками та поясненнями. Кількість додатків: 11 (а.с. 17).
Разом із Повідомленням №7 від 10.05.2023 року ТОВ «КОЛЕСОУА» подано окремим документом Пояснювальну довідку щодо діяльності підприємства та підстав складання податкової накладної №7 від 14.04.2023 року (а.с. 18).
Позивач пояснював, що підставою складання податкової накладної №7 від 14.04.2023 року слугувало отримання передплати за надання послуг автокрана ТОВ «ПАКОБО» на виконання Договору на надання послуг №07/04-2023/1 від 07.04.2023 року, згідно платіжного доручення №402 від 14.04.2023 року.
Щодо наявності матеріально-технічної бази для надання зазначених послуг, позивач пояснював, що ТОВ «КОЛЕСОУА» виконує послуги крана, орендованого у ФОП ОСОБА_1 , код ДРФО НОМЕР_1 , згідно договору № 02/12-2022СС/1 від 02.12.2022 р., № 02/12-2022СС/2 від 02.12.2022 р. Виконання робіт забезпечено трудовими ресурсами - чисельність працюючих 6 осіб, з них 3 особи-сумісники.
За результатами розгляду наданих пояснень і доданих до пояснень документів, Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення №8819529/41440031 від 16.05.2023 року про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №7 від 14.04.2023 року, постачальник (продавець) - Товариство з обмеженою відповідальністю «КОЛЕСОУА», отримувач (покупець) - Товариство з обмеженою відповідальністю «ПАКОБО». Підстава: надання платником податків копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства (а.с. 20).
24.05.2023 року ТОВ «КОЛЕСОУА» було подано скаргу на рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №8819529/41440031 від 16.05.2023 року, разом з відповідними копіями первинних документів, до Комісії центрального рівня (а.с. 22).
За результатами розгляду скарги, рішенням Комісії центрального рівня з питань зупинення реєстрації податкових накладних/ розрахунку коригування в ЄРПН № 47292/41440031/2 від 01.06.2023 року, скаргу ТОВ «КОЛЕСОУА» залишено без задоволення, а рішення Комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної в ЄРПН - без змін, у зв`язку з ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (а.с. 24).
Не погоджуючись із рішенням комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної № 7 від 14.04.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, позивач звернувся до суду з даним позовом.
Відповідно до ст. 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно ст. 67 Конституції України, кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Відповідно до п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу України, датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на рахунок платника податку в банку/небанківському надавачу платіжних послуг як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг, оплата яких здійснюється електронними грошима, - дата зарахування електронних грошей платнику податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, на електронний гаманець, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку. Для документів, складених в електронній формі, датою оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку, вважається дата, зазначена у самому документі як дата його складення відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", незалежно від дати накладення електронного підпису.
Відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно з п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Згідно з п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 р. № 1165 затверджений Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі за текстом - Порядок №1165 у редакції від 11.01.2023, чинній на момент зупинення реєстрації спірної ПН).
Цей Порядок визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.
Згідно з п. 3 Порядку №1165, податкові накладні/розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, складеної на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості хоча б одного з товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку, за винятком розрахунку коригування, визначеного підпунктом 7 цього пункту), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності таким ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі - ознаки безумовної реєстрації).
Пункт 4 Порядку №1165 визначає, що у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.
Пунктом 5 Порядку №1165 передбачено, що платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).
Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).
Згідно з п. 6 Порядку №1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено та/або подано податкову накладну/розрахунок коригування для реєстрації в Реєстрі, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Згідно з п. 7 Порядку №1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Відповідно до п. 8 Порядку №1165, платник податку отримує інформацію щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, через електронний кабінет.
Згідно з п. 10 Порядку №1165, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
Пунктом 11 Порядку №1165 визначено, що у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:
1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;
2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;
3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
Як встановлено судом, реєстрація податкової накладної № 7 від 14.04.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена з підстав відповідності п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
Суд зазначає, що Критерії ризиковості здійснення операцій є Додатком №3 до Порядку №1165 (у редакції від 11.01.2023, чинній на момент виникнення спірних правовідносин).
Пунктом 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (у редакції від 11.01.2023) передбачено такий критерій:
Обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі.
Відповідно до п. 26 Порядку №1165, комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Згідно з п. 26 Порядку №1165, комісія регіонального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком та Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Мінфіном.
Механізм прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, визначає Порядок прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 року № 520, зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 13.12.2019 за № 1245/34216 (далі за текстом - Порядок № 520, в редакції від 08.03.2023 року, чинній на момент виникнення спірних правовідносин).
Згідно з п. 2 Порядку №520, прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).
Пунктом 4 Порядку №520 визначено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.
Відповідно до п. 5 Порядку №520, перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:
договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Відповідно до пункту 6 Порядку № 520, письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування.
Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).
Пункт 9 Порядку № 520, викладений в редакції Наказу Міністерства фінансів № 19 від 12.01.2023, що набрав чинності 08.03.2023, передбачає наступний порядок розгляду контролюючим органом поданих платником податків письмових пояснень та копій документів до зупинених ПН/РК, а саме:
Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.
За результатами розгляду поданих письмових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку:
або приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу, за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку;
або направляє повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та / або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі (далі - Повідомлення), за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку з пропозицією щодо надання платником податку додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування;
або приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі у разі надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства, та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу, за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.
Платник податку має право подати до контролюючого органу додаткові пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання Повідомлення.
За результатами розгляду поданих додаткових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем їх отримання, приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.
Якщо платник податку не надав додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі протягом 5 робочих днів, що настають за днем граничного строку їх подання, визначеного абзацом шостим цього пункту.
Відповідно до п. 10 Порядку № 520, у редакції Наказу Міністерства фінансів № 19 від 12.01.2023, що набрав чинності 08.03.2023, Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:
ненадання / часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, при отриманні Повідомлення;
та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Як встановлено судом, Комісією регіонального рівня прийнято рішення №8819529/41440031 від 16.05.2023 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 7 від 14.04.2023 року саме з підстави «надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства» (а.с. 20).
Надаючи оцінку правомірності оскарженого рішення №8819529/41440031 від 16.05.2023 року, суд дійшов наступного.
Щодо дотримання відповідачем вимог законодавства на етапі зупинення реєстрації податкової накладної № 7 від 14.04.2023 року.
У квитанції про зупинення контролюючий орган запропонував надати платнику податку пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Під час розгляду справи суд встановив, що з метою подальшої реєстрації (після зупинення) податкової накладної № 7 від 14.04.2023 року через електронний кабінет ТОВ «КОЛЕСОУА» направлено до контролюючого органу Повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, з додатками та поясненнями.
На переконання позивача, обсяг інформації, що містився у вказаних документах, був достатнім для підтвердження підстав формування податкової накладної, адже відповідач не конкретизував, які саме документи необхідно надати платнику податків, та чого мають стосуватися пояснення такого платника податків для того, щоб реєстрація ПН стала можливою.
Суд погоджується з наведеними доводами позивача.
Відповідач у відзиві підтвердив, що на виконання Порядку №1165 позивачем було подано до контролюючого органу Повідомлення з додатками.
Вирішуючи цей спір, суд виходить із того, що можливість виконання платником податків обов`язку надати документи, необхідні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК, прямо залежить від чіткого визначення контролюючим органом переліку цих документів.
Матеріалами справи підтверджується, що в надісланій позивачу квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної не було зазначено вичерпного переліку документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в ЄРПН, що не надало позивачу можливості надати достатній обсяг підтверджуючих документів.
Контролюючий орган не конкретизував, які саме документи необхідно надати платнику податків, та чого мають стосуватися пояснення такого платника податків для того, щоб ПН була зареєстрована.
Верховний Суд у постановах від 14.12.2022 у справі № 560/11825/21 (ЄДРСР 107878016), від 16.02.2023 у справі № 380/7648/22 (ЄДРСР 109063942) виснував, що у випадку загальної вказівки щодо необхідності подати документи у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної платник податків перебуває у стані правової невизначеності, що позбавляє його можливості надати контролюючому органу необхідний саме в розумінні суб`єкта владних повноважень пакет документів, а для контролюючого органу, відповідно, створюються передумови для можливого прояву негативної дискреції - прийняття необґрунтованого рішення про відмову у реєстрації податкової накладної.
Також, у постанові від 03.11.2021 у справі № 360/2460/20 (ЄДРСР 100789179) Верховний Суд за наслідками аналізу положень Порядку №520 зазначив, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної до реєстрації в ЄРПН прямо залежить від чіткого визначення податковим органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків із зазначенням необхідності надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не довільно, на власний розсуд.
Аналогічна позиція також висловлена у постанові Верховного Суду від 29.06.2022 у справі 380/5383/21 (ЄДРСР 105024835).
Щодо обґрунтування підстав прийняття оскарженого рішення.
Як вже було зазначено, відповідачем прийнято рішення про відмову в реєстрації податкової накладної №7 від 14.04.2023 року з підстав надання копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Як встановлено судом та не заперечується відповідачами, на виконання п.11 Порядку № 1165 та у відповідності до п.4 Порядку № 520, ТОВ «КОЛЕСОУА» було подано до контролюючого органу Повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкової накладної № 7 від 14.04.2023 року із додатками у кількості 11 шт.
При цьому, суд зауважує, що платником податку в даному випадку було надано первинні документи, які, на його думку, підтверджують господарську операцію, так як подання конкретних документів контролюючий орган не вимагав надати.
Разом із Повідомленням №7 від 10.05.2023 року ТОВ «КОЛЕСОУА» подано окремим документом Пояснювальну довідку щодо діяльності підприємства та підстав складання податкової накладної №7 від 14.04.2023 року (а.с. 18).
Позивач пояснював, що підставою складання податкової накладної №7 від 14.04.2023 року слугувало отримання передплати за надання послуг автокрана ТОВ «ПАКОБО» на виконання Договору на надання послуг №07/04-2023/1 від 07.04.2023 року, згідно платіжного доручення №402 від 14.04.2023 року.
Щодо наявності матеріально-технічної бази для надання зазначених послуг, позивач пояснював, що ТОВ «КОЛЕСОУА» виконує послуги крана, орендованого у ФОП ОСОБА_1 , код ДРФО НОМЕР_1 , згідно договору № 02/12-2022СС/1 від 02.12.2022 р., № 02/12-2022СС/2 від 02.12.2022 р. Виконання робіт забезпечено трудовими ресурсами - чисельність працюючих 6 осіб, з них 3 особи-сумісники.
Судом досліджено надані копії первинних документів та встановлено, що вони є належно оформленими, містять всі необхідні реквізити, підписані уповноваженими особами, то ж вважати їх неналежними доказами відсутні підстави. Доказів зворотного відповідачами суду не надано.
Разом з тим, не зважаючи на надані пояснення та додані документи, що підтверджують наведені у поясненнях факти, контролюючий орган відмовив у реєстрації податкової накладної №7 від 14.04.2023 року, обмежившись в оскаржуваному рішенні №8819529/41440031 від 16.05.2023 року лише посиланням на надання платником податку документів, складених із порушенням законодавства.
Водночас, відповідач жодним чином не конкретизував у спірному рішенні, які з поданих ТОВ «КОЛЕСОУА» копій документів складені/оформлені із порушенням законодавства, та у чому полягають ці порушення.
У графі «Додаткова інформація (зазначити конкретні документи)» відповідач зазначив загальну фразу: «первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні».
Отже, зміст спірного рішення не дає чіткого розуміння обставин, за яких було прийняте оскаржуване позивачем рішення.
Лише у відзиві відповідач зазначив, що на підтвердження операції, відповідно до якої складена податкова накладна №7 від 14.04.2023 року, позивачем надана платіжна інструкція №402 від 14.04.2023 року, яка не містить усіх обов`язкових реквізитів.
Як висновок, відповідач стверджує, що надана позивачем платіжна інструкція № 402 від 14.04.2023 року є сумнівною та ймовірно складена з порушенням чинного законодавства, так як відсутній підпис відповідального виконавця, печатки банку та відбиток штампа банку, отже надані платником податку копії документів, складені із порушенням законодавства, що стало підставою відмови у реєстрації податкової накладної № 7 від 14.04.2023 року.
Однак, суд відхиляє наведені обґрунтування відповідача.
Суд вважає, що посилання відповідача на Постанову Правління Національного банку України від 04.07.2018 року № 75 «Про затвердження Положення про організацію бухгалтерського обліку в банках України» є неприйнятними, адже це Положення встановлює основні вимоги щодо організації бухгалтерського обліку в банках України.
Платіжна інструкція №402 від 14.04.2023 року є документом, що роздрукований із системи клієнт-банк АБ «Південний» (а.с. 63).
Позивач не несе відповідальність за форму та зміст банківського документу в частині тих реквізитів, що заповнюються автоматично згідно з алгоритмом, затвердженим банком.
На запит ТОВ «КОЛЕСОУА» АБ «Південний» надав довідку від 20.09.2023 року вих. №1514/1501/28817/2023-БТ, якою підтверджено зарахування грошових коштів від контрагента ТОВ «ПОКАБО» 14.04.2023 року за документом №402 у сумі 750000,00 грн. з призначенням платежу: «оплата за послуги згідно рахунку на оплату №30 від 07.04.2023 року» (а.с. 137).
Тобто, якби відповідач повідомив позивачу про наявність у нього зауважень/сумнівів щодо Платіжної інструкції №402 від 14.04.2023 року, то позивач мав би змогу надати підтверджуючі документи щодо проведення цього платежу банком.
Натомість, відповідач висловив свої сумніви щодо оформлення Платіжної інструкції №402 від 14.04.2023 року лише у відзиві на позовну заяву, отже позивачу не було відомо про них під час зупинення реєстрації ПН та на час прийняття відповідачем рішення про відмову в реєстрації податкової накладної.
Окрім того, суд звертає увагу, що ухвалюючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарських операцій позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарських операцій може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки платника податків, підстави та порядок проведення якої визначено нормами Податкового кодексу України. Предметом розгляду в цій справі є виключно питання правильності та правомірності зупинення та відмови в реєстрації податкової накладної, а не реальність та товарність здійснення господарських операцій між позивачем та його контрагентом.
Дана позиція викладена у постановах Верховного Суду від 07.12.2022 у справі № 500/2237/20, від 16.09.2022 у справі № 380/7736/21, від 16 лютого 2023 року по справі №380/7648/22.
Отже, всі сумніви та протиріччя контролюючого органу щодо дотримання позивачем вимог податкового законодавства України під час здійснення господарської діяльності повинні досліджуватися шляхом проведення перевірок такого платника податків, за умови наявності підстав для її проведення, визначених ПК України, а не шляхом блокування реєстрації податкових накладних.
З огляду на вказане вище, суд доходить висновку, що рішення Комісії Головного управління ДПС в Одеській області про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №8819529/41440031 від 16.05.2023 року про відмову в реєстрації податкової накладної №7 від 14.04.2023 року слід визнати протиправним та скасувати.
Щодо зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкову накладну № 7 від 14.04.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, суд зазначає таке.
Згідно частини 3 статті 245 КАС України у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.
Згідно пунктів 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 р. № 1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення).
Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку.
Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.
Отже, реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрацію якої попередньо було зупинено, є повноваженням ДПС України.
У цьому випадку, зобов`язання ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних подану позивачем податкову накладну датою її фактичного надходження є дотриманням судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, та належним способом захисту порушеного права.
Аналогічна правова позиція викладена в постановах Верховного Суду від 11.06.2019 у справі №480/4038/18 та від 28.11.2019 у справі №1640/2650/18.
Зважаючи на те, що судом встановлено протиправність рішення Комісії Головного управління ДПС України в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №8819529/41440031 від 16.05.2023 року про відмову в реєстрації податкової накладної №7 від 14.04.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, то, відповідно, слід зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну № 7 від 14.04.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.
При цьому, суд вважає за можливе, з метою ефективного захисту порушених прав позивача, відповідно до ч.2 ст.9 КАС України, вийти за межі позовних вимог, вказавши про обов`язок ДПС України зареєструвати податкову накладну датою її подання на реєстрацію.
Згідно з ч.ч. 1, 2 ст.77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідно до ч.1 ст.90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Згідно ч.1 ст.139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Як встановлено судом, при зверненні до суду позивачем сплачено судовий збір в сумі 2684 грн., що підтверджується платіжною інструкцією від 14.08.2023 р. №449А ( а.с. 14).
Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, згідно ч.1 ст.139 КАС України, суд присуджує позивачу підтверджені судові витрати зі сплати судового збору за рахунок бюджетних асигнувань відповідача ГУ ДПС в Одеській області, у складі якого утворено Комісію, що прийняла оскаржуване рішення.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 2, 5-6, 9, 72, 77, 90, 139, 241-246, 262 КАС України, суд,
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «КОЛЕСОУА» (адреса: Дніпропетровська дорога, 22А, кв. 18Н, с. Крижанівка, Одеський район, Одеська область, 65006, код ЄДРПОУ 41440031) до Головного управління ДПС в Одеській області (адреса: вул. Семінарська, 5, м. Одеса, 65044, код ЄДРПОУ ВП 44069166), Державної податкової служби України (адреса: Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) - задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №8819529/41440031 від 16.05.2023 року про відмову в реєстрації податкової накладної №7 від 14.04.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних подану Товариством з обмеженою відповідальністю «КОЛЕСОУА» податкову накладну №7 від 14.04.2023 року - датою її подання на реєстрацію.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС в Одеській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «КОЛЕСОУА» судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 2684 грн (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири гривні).
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до П`ятого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Суддя В.В. Андрухів
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.04.2024 |
Оприлюднено | 12.04.2024 |
Номер документу | 118269075 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Андрухів В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні