Рішення
від 09.04.2024 по справі 420/31295/23
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/31295/23

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 квітня 2024 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Білостоцького О.В., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження, визначеного ч. 5 ст. 262 КАС України, адміністративну справу за позовом Головного управління ДПС в Одеській області до споживчого товариства «ОМСДМалиновський» про накладення арешту на кошти, які перебувають на рахунках товариства, -

ВСТАНОВИВ:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Головного управління ДПС в Одеській області до споживчого товариства «ОМСДМалиновський» про накладення арешту на кошти, які перебувають на рахунках споживчого товариства «ОСМДМалиновський», відкритих у банківських установах.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що Головним управлінням ДПС в Одеській області було видано наказ №7770-п від 26.09.2023 року «Про проведення фактичної перевірки СТ «ОМСДМалиновський»». 04.10.2023 року був здійснений вихід з метою фактичної перевірки споживчого товариства, посадовою особо якого представників податкового органу не було допущено до здійснення перевірки, через що було складено відповідний акт від 04.10.2023 року про відмову від допуску до перевірки.

В межах провадження по справі №420/27152/23 було задоволено заяву Головного управління ДПС в Одеській області про підтвердження обґрунтованості рішення про застосування адміністративного арешту майна платника податків, з огляду на що податковий орган звернувся до суду в межах провадження по справі №420/31295/23 задля застосування арешту коштів, які перебувають на рахунках споживчого товариства «ОМСДМалиновський».

Ухвалою суду позовну заяву Головного управління ДПС в Одеській області до споживчого товариства «ОМСДМалиновський» було прийнято до розгляду, у справі було відкрито спрощене позовне провадження без виклику сторін. Відповідачу було запропоновано в 15-денний строк з дня отримання ухвали надати відзив на адміністративний позов.

Статтею 124 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що судові виклики і повідомлення здійснюються повістками про виклик і повістками-повідомленнями. Судові виклики або судове повідомлення учасників справи здійснюється: юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців - за адресою місцезнаходження (місця проживання), що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Копію ухвали суду про відкриття спрощеного позовного провадження у справі було направлено відповідачу за адресою, зазначеною позивачем в адміністративному позові, а також зазначену у відповіді з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, отриманої на запит суду через систему «Електронний суд».

Поштове відправлення було доставлено 06.12.2023 року за адресою споживчого товариства «ОМСДМалиновський», зазначеною в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а саме: 65017, м. Одеса, вул. Бреуса, 63/1.

Однак, ні у визначений судом в ухвалі про відкриття провадження у справі строк, ні станом на час розгляду справи по суті від відповідача відзиву на позовну заяву Головного управління ДПС в Одеській області або будь-яких пояснень по суті спірних правовідносин або доказів на спростування заявлених контролюючим органом позовних вимог до суду не надходило.

З огляду на вищезазначене суд вважає, що ним було вжито всіх необхідних заходів, передбачених Кодексом адміністративного судочинства України для повідомлення відповідача про розгляд адміністративної справи та реалізації ним права на судовий захист своїх прав та інтересів, що, в свою чергу, дає підстави суду розглядати справу за наявними в ній матеріалами та доказами.

Згідно частини 2 ст. 262 КАС України розгляд справи по суті за правилами спрощеного позовного провадження починається з відкриття першого судового засідання. Якщо судове засідання не проводиться, розгляд справи по суті розпочинається через тридцять днів, а у випадках, визначених статтею 263 цього Кодексу, - через п`ятнадцять днів з дня відкриття провадження у справі.

Судом під час розгляду справи встановлено наступне.

Споживче товариство «ОМСДМалиновський» зареєстровано юридичним департаментом Одеської міської ради як юридична особа (неприбуткова установа) з 25.12.2012 року за №15561020000045572. Перебуває на податковому обліку в Головному управлінні ДПС в Одеській області.

07.09.2023 року до Головного управління ДПС в Одеській області від Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку «Бреуса 63/1» надійшла податкова інформації за вх.№69038/6, згідно якої вбачається, що уповноважені особи СТ «ОМСДМалиновський» при наданні послуг з обслуговування будинку 63/1 та отримуючи від мешканців будинку оплату за газ на відкритий рахунок, не здійснювали оплату (не перераховували отримані від мешканців будинку кошти на тепло/газ) до ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України»». Крім того у листі від 07.09.2023 року було зазначено, співробітники СТ «ОМСДМалиновський» протягом тривалого часу отримували кошти готівкою від мешканців за комунальні послуги, а також існують підстави вважати що вищезазначені кошти перераховуються не за призначенням та без відповідного фінансового моніторингу та звітності ДПС України.

На підставі вищезазначеного листа від 07.09.2023 року була складена доповідна записка Управління податкового аудиту Головного управління ДПС в Одеській області від 18.09.2023 року на ім`я заступника начальника Головного управління ДПС в Одеській області, в якій містилась пропозиція щодо надання дозволу на проведення фактичної перевірки СТ «ОМСДМалиновський» щодо дотримання норм законодавства з питань регулювання обігу готівки, порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності ліцензій, свідоцтв, у тому числі про виробництво та обіг підакцизних товарів, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами).

26.09.2023 року Головним управлінням ДПС в Одеській області було видано наказ №7770-п, у якому містилась вказівка провести фактичну перевірку СТ «ОСМДМалиновський» щодо можливих порушень проведення розрахункових операцій без застосування реєстратора розрахункових операцій споживчим товариством за податковою адресою: м. Одеса, вул. Бреуса, буд. 63/1, з 26.09.2023 року тривалістю 10 діб. Перевірку провести за період діяльності з 26.09.2020 року по дату закінчення фактичної перевірки, з метою здійснення контролю щодо дотримання норм законодавства з питань регулювання обігу готівки, порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності ліцензій, свідоцтв, у тому числі про виробництво та обіг підакцизних товарів, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками.

На основі наказу Головного управління ДПС в Одеській області №7770-п від 26.09.2023 року було видано направлення на перевірку з 26.09.2023 року.

Згідно наявної в матеріалах справи пояснювальної записки від членів правління Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку «Бреуса 63/1» від 04.10.2023 року податковим органом було встановлено, що в особі ОСОБА_1 та ОСОБА_2 приймаються готівкові кошти від співмешканців будинку за адресою: АДРЕСА_1 , та вказані особи не видають жодних розрахункових документів за сплату комунальних послуг.

Разом з тим, 04.10.2023 року, при здійсненні виходу головними державними інспекторами відділу фактичних перевірок управління податкового аудиту Головного управління ДПС в Одеській області з метою проведення фактичної перевірки СТ «ОСМДМалиновський», в особі ОСОБА_1 , яка здійснює розрахункові операції, було відмовлено в допуску до проведення фактичної перевірки посадовими особами Головного управління ДПС в Одеській області, підстави для відмови у проведення фактичної перевірки вищевказана особа не повідомила, що підтверджується актом про відмову в допуску до проведення фактичної перевірки від 04.10.2023 року №4405/15-31-07-06-17 та актом про відмову від підпису в акті не допуску до фактичної перевірки від 04.10.2023 року №4406-15-32-07-06-17.

Враховуючи вищезазначене, начальником управління податкового аудиту Головного управління ДПС в Одеській області було оформлено звернення про застосування адміністративного арешту майна платника податків від 04.10.2023 року на ім`я заступника начальника Головного управління ДПС в Одеській області, в якому зазначено про необхідність застосування умовного адміністративного арешту майна та рахунків СТ «ОСМДМалиновський». Як вбачається з наданого примірника вищезазначеного звернення, на останньому була проставлена резолюція «дозволено».

Рішенням Головного управління ДПС в Одеській області про застосування адміністративного арешту майна платника податків від 05.10.2023 року було застосовано умовний адміністративний арешт майна платника СТ «ОСМДМалиновський».

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 06.10.2023 року по справі №420/27152/23 було задоволено заяву Головного управління ДПС у Одеській області до Споживчого товариства «ОСМДМалиновський» про підтвердження обґрунтованості умовного адміністративного арешту майна платника податків.

Підтверджено обґрунтованість рішення про застосування умовного адміністративного арешту майна Споживчого товариства «ОСМДМалиновський», згідно рішення Головного управління ДПС в Одеській області від 05.10.2023 року.

Разом з тим, з метою накладення арешту на кошти, які перебувають на рахунках споживчого товариства «ОСМДМалиновський», відкритих у банківських установах, Головне управління ДПС в Одеській області звернулось до суду в межах даної справи.

Дослідивши адміністративний позов та письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх всебічному, повному і об`єктивному дослідженні, проаналізувавши положення чинного законодавства, що регулює спірні правовідносини, суд доходить висновку, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до ст. 67 Конституції України, кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відносини, які виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів. їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, регулює Податковий кодекс України від 02.12.2010 року №2755-VI (далі ПК України).

Згідно п.19-1.1 ст.19-1 ПК України контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1 пункту 41.1 статті 41 цього Кодексу, виконують такі функції, крім особливостей, передбачених для державних податкових інспекцій статтею 19-3 цього Кодексу, зокрема, здійснюють контроль за додержанням порядку приймання готівки для виконання платіжних операцій (крім приймання готівки банками), за дотриманням суб`єктами господарювання установлених законодавством обов`язкових вимог щодо забезпечення можливості розрахунків за товари (послуги) з використанням електронних платіжних засобів, порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги), проведення розрахункових операцій, а також за наявністю ліцензій на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до закону, наявністю торгових патентів; забезпечують достовірність та повноту обліку платників податків та платників єдиного внеску, об`єктів оподаткування та об`єктів, пов`язаних з оподаткуванням.

Умови, порядок допуску посадових осіб контролюючих органів до проведення фактичних перевірок, строки проведення перевірок та оформлення їх результатів визначені статтями 75, 80, 81 ПК України.

Згідно абз. 1 пункту 75.1 ПК України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Відповідно до підпункту 75.1.3 пункту 75.1 статті 75 ПК України фактичною вважається перевірка, що здійснюється за місцем фактичного провадження платником податків діяльності, розташування господарських або інших об`єктів права власності такого платника. Така перевірка здійснюється контролюючим органом щодо дотримання норм законодавства з питань регулювання обігу готівки, порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності ліцензій, свідоцтв, у тому числі про виробництво та обіг підакцизних товарів, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами).

Згідно ст. 80 ПК України визначено порядок проведення фактичної перевірки, а саме:

- фактична перевірка здійснюється без попередження платника податків (особи) (п. 80.1 ст. 80 ПК України);

- фактична перевірка може проводитися на підставі рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, оформленого наказом, копія якого вручається платнику податків або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції під розписку до початку проведення такої перевірки, та за наявності хоча б однієї з таких підстав: у разі наявності та/або отримання в установленому законодавством порядку інформації про порушення вимог законодавства в частині виробництва, обліку, зберігання та транспортування спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та цільового використання спирту платниками податків, обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівномірами-лічильниками, а також здійснення функцій, визначених законодавством у сфері виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, пального (п.п. 80.2.5 п. 80.2 ст. 80 ПК України);

- допуск посадових осіб контролюючих органів до проведення фактичної перевірки, що здійснюється згідно із статтею 81 цього Кодексу (п. 80.5 ст. 80 ПК України);

- фактична перевірка проводиться двома і більше посадовими особами контролюючого органу у присутності посадових осіб суб`єкта господарювання або його представника та/або особи, що фактично здійснює розрахункові операції (п. 80.7 ст. 80 ПК України);

- порядок оформлення результатів фактичної перевірки встановлено статтею 86 цього Кодексу (п. 80.10 ст. 80 ПК України).

Пунктом 81.1 статті 81 ПК України визначено, що посадові особи контролюючого органу мають право приступити до проведення документальної виїзної перевірки, фактичної перевірки за наявності підстав для їх проведення, визначених цим Кодексом, та за умови пред`явлення або надіслання у випадках, визначених цим Кодексом, таких документів:

направлення на проведення такої перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, реквізити наказу про проведення відповідної перевірки, найменування та реквізити суб`єкта (прізвище, ім`я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) або об`єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична), підстави, дата початку та тривалість перевірки, посада та прізвище посадової (службової) особи, яка проводитиме перевірку. Направлення на перевірку у такому випадку є дійсним за наявності підпису керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, що скріплений печаткою контролюючого органу;

копії наказу про проведення перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, найменування та реквізити суб`єкта (прізвище, ім`я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) та у разі проведення перевірки в іншому місці - адреса об`єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична перевірка), підстави для проведення перевірки, визначені цим Кодексом, дата початку і тривалість перевірки, період діяльності, який буде перевірятися. Наказ про проведення перевірки є дійсним за наявності підпису керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу та скріплення печаткою контролюючого органу;

службового посвідчення осіб (належним чином оформленого відповідним контролюючим органом документа, що засвідчує посадову (службову) особу), які зазначені в направленні на проведення перевірки.

Аналіз наведених вище норм законодавства свідчить про те, що фактична перевірка суб`єкта господарювання може бути проведена при дотриманні таких умов, як наявність підстав для проведення фактичної перевірки та пред`явлення посадовими особами податкового органу необхідного пакету документів.

Згідно п.81.1 ст. 81 ПК України відмова платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) від допуску до перевірки на інших підставах, ніж визначені в абзаці п`ятому цього пункту, не дозволяється.

При пред`явленні направлення платнику податків та/або посадовим (службовим) особам платника податків (його представникам або особам, які фактично проводять розрахункові операції) такі особи розписуються у направленні із зазначенням свого прізвища, імені, по батькові, посади, дати і часу ознайомлення.

У разі відмови платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) розписатися у направленні на перевірку посадовими (службовими) особами контролюючого органу складається акт, який засвідчує факт відмови. У такому випадку акт про відмову від підпису у направленні на перевірку є підставою для початку проведення такої перевірки.

Відповідно до п. 81.1 ст. 81 ПК України керівники і відповідні посадові особи юридичних осіб та фізичні особи - платники податків під час перевірки, що проводиться контролюючими органами, зобов`язані виконувати вимоги контролюючих органів щодо усунення виявлених порушень законів про оподаткування і підписати акт (довідку) про проведення перевірки та мають право надати заперечення на цей акт (довідку).

Згідно п.81.2 ст. 81 ПК України у разі відмови платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) у допуску посадових (службових) осіб контролюючого органу до проведення перевірки посадовими (службовими) особами контролюючого органу за місцем проведення перевірки, невідкладно складається та реєструється в контролюючому органі не пізніше наступного робочого дня у двох примірниках акт, що засвідчує факт відмови, із зазначенням заявлених причин відмови, один примірник якого вручається під підпис, відразу після його складання, платнику податків та/або уповноваженій особі платника податків.

Посадова (службова) особа платника податків (його представник або особа, яка фактично проводить розрахункові операції) має право надати свої письмові пояснення до складеного контролюючим органом акта.

У разі відмови платника податків та/або його посадових (службових) осіб (представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) підписати акт, що засвідчує факт відмови у допуску до проведення перевірки, та/або у разі відмови отримати примірник цього акта чи надати письмові пояснення до нього, посадовими (службовими) особами контролюючого органу складається акт, що засвідчує такий факт, та реєструється в контролюючому органі не пізніше наступного робочого дня.

У разі якщо при організації документальної планової та позапланової виїзної або фактичної перевірки встановлено неможливість її проведення, посадовими (службовими) особами контролюючого органу невідкладно складається та підписується акт про неможливість проведення перевірки, який не пізніше наступного робочого дня реєструється в контролюючому органі. До такого акта додаються матеріали, що підтверджують факти, наведені в такому акті. Зазначений акт та матеріали надсилаються контролюючим органом платнику податку в порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.

Як було встановлено судом, 26.09.2023 року Головним управлінням ДПС в Одеській області було видано наказ №7770-п про проведення фактичної перевірки СТ «ОСМДМалиновський» щодо можливих порушень проведення розрахункових операцій без застосування реєстратора розрахункових операцій споживчим товариством за податковою адресою: м. Одеса, вул. Бреуса, буд. 63/1, з 26.09.2023 року тривалістю 10 діб. На виконання наказу Головного управління ДПС в Одеській області №7770-п від 26.09.2023 року було видано направлення на перевірку з 26.09.2023 року.

04.10.2023 року, при здійсненні виходу головними державними інспекторами відділу фактичних перевірок управління податкового аудиту Головного управління ДПС в Одеській області з метою проведення фактичної перевірки СТ «ОСМДМалиновський», уповноваженою особою ОСОБА_1 , яка здійснює розрахункові операції, було відмовлено в допуску до проведення фактичної перевірки посадовими особами Головного управління ДПС в Одеській області, підстави для відмови у проведення фактичної перевірки вищевказана особа не повідомила. Факт відмови у допуску до проведення перевірки підтверджується актом про відмову в допуску до проведення фактичної перевірки від 04.10.2023 року №4405/15-31-07-06-17 та актом про відмову від підпису в акті не допуску до фактичної перевірки від 04.10.2023 року №4406-15-32-07-06-17.

Загальна процедура і підстави застосування адміністративного арешту контролюючими органами визначені статтею 94 Податкового кодексу України.

Визначення адміністративного арешту як виняткового способу забезпечення виконання обов`язків платника податків, наведене в пункті 94.1 статті 94 Податкового кодексу України, за своїм змістом однаково охоплює як арешт коштів, так і арешт іншого майна.

Згідно з пунктом 94.4 статті 94 Податкового кодексу України арешт може бути накладено контролюючим органом на будь-яке майно платника податків, крім майна, на яке не може бути звернено стягнення відповідно до закону, та коштів на рахунку платника податків.

Арешт коштів на рахунку платника податків відповідно до абзацу другого підпункту 94.6.2 пункту 94.6 статті 94 Податкового кодексу України здійснюється виключно на підставі рішення суду шляхом звернення контролюючого органу до суду.

Підстави для застосування як адміністративного арешту майна, так і арешту коштів на рахунках платника податків, є універсальними та визначені пунктом 94.2 статті 94 Податкового кодексу України. Обидва види арешту, за загальним правилом, застосовуються з однакових підстав і розрізняються лише процедурою застосування - або за рішенням керівника податкового органу (щодо майна, відмінного від коштів), або за рішенням суду (арешт коштів).

Така правова позиція сформована Верховним Судом у постанові від 27.11.2018 року по справі №820/1929/17.

Разом з тим, арешт на кошти платника податків накладається за наявності підстав, визначених пунктом 94.2 статті 94 Податкового кодексу України.

Згідно пп.94.2.3 п.94.2 ст.94 ПК України арешт майна може бути застосовано, якщо з`ясовується одна з таких обставин, зокрема, платник податків відмовляється від проведення документальної або фактичної перевірки за наявності законних підстав для її проведення або від допуску посадових осіб контролюючого органу.

Згідно п. 94.4 ст. 94 ПК України арешт може бути накладено контролюючим органом на будь-яке майно платника податків, крім майна, на яке не може бути звернено стягнення відповідно до закону, та коштів на рахунку платника податків.

Судом встановлено, що на виконання ст.94 ПК України, враховуючи факт відмови уповноваженої особи відповідача ОСОБА_1 , яка здійснює розрахункові операції, 04.10.2023 року було відмовлено в допуску до проведення фактичної перевірки посадовими особами Головного управління ДПС в Одеській області, то рішенням Головного управління ДПС в Одеській області про застосування адміністративного арешту майна платника податків від 05.10.2023 року було застосовано умовний адміністративний арешт майна платника СТ «ОСМДМалиновський».

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 06.10.2023 року по справі №420/27152/23 було задоволено заяву Головного управління ДПС у Одеській області до Споживчого товариства «ОСМДМалиновський» про підтвердження обґрунтованості умовного адміністративного арешту майна платника податків.

Підтверджено обґрунтованість рішення про застосування умовного адміністративного арешту майна Споживчого товариства «ОСМДМалиновський», згідно рішення Головного управління ДПС в Одеській області від 05.10.2023 року.

За п.п.94.6.2 п.94.6 ст. 94 ПК України арешт коштів на рахунку/електронному гаманці платника податків здійснюється виключно на підставі рішення суду шляхом звернення контролюючого органу до суду.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтується її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно з ч. 1 ст. 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Аналізуючи вищезазначене, а також враховуючи той факт, що відповідачем відмовлено посадовим особам Головного управління ДПС в Одеській області у допуску до проведення фактичної перевірки товариства, призначеної згідно з наказом від 26.09.2023 року №7770-п, в силу приписів статті 94 ПК України наявні підстави для застосування арешту коштів, які перебувають на рахунках Споживчого товариства «ОСМДМалиновський», з огляду на що позовні вимоги Головного управління ДПС в Одеській області підлягають задоволенню.

Згідно зі ст. 242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи. Судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом.

Керуючись вимогами ст.ст. 2, 6-11, 77, 90, 241-246, 255, 257-258, 262, 293, 295 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ :

Адміністративний позов Головного управління ДПС в Одеській області (65044, м.Одеса, вул. Семінарська, 5) до споживчого товариства «ОМСДМалиновський» (65017, м.Одеса, вул. Бреуса, 63/2) про накладення арешту на кошти, які перебувають на рахунках товариства задовольнити.

Накласти арешт на кошти, які перебувають на рахунках споживчого товариства «ОМСДМалиновський», відкритих у банківських установах.

Рішення суду може бути оскаржене до П`ятого апеляційного адміністративного суду в порядку та строки, встановлені статтями 293, 295 та пп.15.5 п.15 ч.1 розділу VII «Перехідні положення» КАС України.

Рішення суду набирає законної сили в порядку та строки, встановлені ст. 255 КАС України.

Суддя О.В. Білостоцький

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.04.2024
Оприлюднено12.04.2024
Номер документу118269581
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —420/31295/23

Рішення від 09.04.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Білостоцький О.В.

Ухвала від 21.11.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Білостоцький О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні