Рішення
від 09.04.2024 по справі 520/32552/23
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

09 квітня 2024 р. № 520/32552/23

Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Спірідонова М.О., розглянувши в порядку спрощеного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю компанія "ТЕХНОГРЕС" (просп. Московський, буд. 190/1,м. Харків,61082) до Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд. 46,м. Харків,Харківська обл., Харківський р-н,61057) про визнання протиправним та скасування рішення,-

В С Т А Н О В И В :

Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю компанія "ТЕХНОГРЕС", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з зазначеним позовом до Головного управління ДПС у Харківській області, в якому просить суд визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Харківській області № 2135/20-40-18-04-25 від 02.11.2022 року щодо можливості своєчасного виконання платником податків - ТОВ компанія "ТЕХНОГРЕС" свого податкового обов`язку.

В обґрунтування позову зазначено, що рішення Головного управління ДПС у Харківській області № 2135/20-40-18-04-25 від 02.11.2022 року щодо можливості своєчасного виконання платником податків - ТОВ компанія "ТЕХНОГРЕС" свого податкового обов`язку є протиправним та таким, що винесено з порушенням норм чинного законодавства України, а тому підлягає скасуванню

Ухвалою суду від 15.11.2023 року відкрито спрощене провадження по справі та запропоновано відповідачу надати відзив на позов.

Представником відповідача 28.11.2023 року надано відзив на позовну заяву, в якому він просив відмовити позивачу в задоволенні позовних вимог, та зазначає, що оскаржуване позивачем рішення Головного управління ДПС у Харківській області № 2135/20-40-18-04-25 від 02.11.2022 року щодо можливості своєчасного виконання платником податків - ТОВ компанія "ТЕХНОГРЕС" свого податкового обов`язку є таким, що винесено в межах чинного законодавства України, а тому не підлягає скасуванню.

21.12.2023 року до суду від представника позивача надійшли додаткові пояснення, в яких позовні вимоги підтримав та просив суд їх задовольнити в повному обсязі.

Відповідно до п. 10 ч. 1 ст. 4 Кодексу адміністративного судочинства України зазначено, що письмове провадження - розгляд і вирішення адміністративної справи або окремого процесуального питання в суді першої, апеляційної чи касаційної інстанції без повідомлення та (або) виклику учасників справи та проведення судового засідання на підставі матеріалів справи у випадках, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до ч. 4 ст. 229 КАС України зазначено, що у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

З огляду на вищезазначені приписи Кодексу адміністративного судочинства України, суд вважає за можливе розглянути справу за відсутності сторін в порядку письмового провадження за наявними в матеріалах справи доказами.

Суд, дослідивши матеріали справи, проаналізувавши докази у їх сукупності, вивчивши норми матеріального та процесуального права, якими врегульовані спірні правовідносини вважає, що позов не підлягає задоволенню з наступних підстав та мотивів.

Судом встановлено, що позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю компанія "ТЕХНОГРЕС", 26.09.2022 року звернувся до відповідача з заявою відсутність можливості своєчасного виконувати податкові зобов`язання під час воєнного стану № 54, відповідно до Порядку підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у підпункті 69.1. пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, затвердженим Наказом Міністерства фінансів України від 29.07.2022 № 225 (далі Порядок).

До вказаної заяви позивачем було подано наступні документи, а саме: - копія витягу з Єдиного реєстру досудових розслідувань по кримінальному впровадженню 12022221190000616 від 30.06.2022, в зв`язку з пошкодженням складських приміщень за адресою: проспект Героїв Харкова, 257/3; - копія заяви начальнику ВП № 2 ХРУП№ 1 ГУВП в Харківській області щодо обстрілу 06.08.2022 року приміщень ТОВ компанія «Техногрес» за адресою м. Харків, вул. Морозова, 21; - копія протоколу огляду місця події від 06.08.2022 року, складеного слідчим СВ відділу поліції № 2 ХРУП № 1 ГУНП в Харківській області, за адресою: м. Харків, вул. Морозова, 21; - копія акту про пожежу від 23.04.2022 року за адресою: м. Харків, вул. Героїв Праці, 3; -фото руйнувань за адресами: м. Харків, вул. Морозова, 21 та м. Харків, вул. Героїв Праці, 3.

За результатами розгляду наданої заяви та документів, Комісією щодо підтвердження можливості чи неможливості виконання обов`язків платником податків, визначених підпунктом 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України та вимогами наказу Міністерства фінансів України від 29.07.2022 року № 225 «Про затвердження Порядку підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків», винесено попереднє рішення щодо можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків від 12.10.2022 за № 453/20-40-18-04-25, в якому позивачу було запропоновано надати додаткові документи на підтвердження зазначених у заяві підстав.

Також судом встановлено, що позивачем було надано додаткові документи до заяви № 54 від 26.09.2022 року про відсутність можливостей своєчасно виконувати податковий обов`язок під час воєнного стану за № 75 від 28.10.2022 року, а саме: - копія довідки переселенця ОСОБА_1 ; - копія довідки переселенця ОСОБА_2 ; - копія повідомлення про надання номеру PESEL (Польща) ОСОБА_3 ; - копія виписки із медичної картки ОСОБА_4 ; - копії заяв працівників бухгалтерії на відпустки за свій рахунок; - копія наказу ТОВ Компанія «Техногрес» про відпустки без збереження заробітної плати на період карантину від 24.02.2022 № 10-о; - копія наказу ТОВ Компанія «Техногрес» про відпустки без збереження заробітної плати на строк дії воєнного стану від 31.03.2022 № 16-о; - копія наказу ТОВ Компанія «Техногрес» про відпустки без збереження заробітної плати на строк дії воєнного стану від 31.07.2022 № 33-о; - копія наказу ТОВ Компанія «Техногрес» про відпустки без збереження заробітної плати на строк дії воєнного стану від 31.08.2022 № 39-о; - копія наказу ТОВ Компанія «Техногрес» про прийняття на роботу ОСОБА_2 від 10.06.2022 № 27-к.

За розглядом наданих заяв та документів позивача, Комісією щодо підтвердження можливості чи неможливості виконання обов`язків платником податків, визначених підпунктом 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України та вимогами наказу Міністерства фінансів України від 29.07.2022 року № 225 «Про затвердження Порядку підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків», було винесено рішення щодо можливості виконання платником податків обов`язків від 02.11.2022 за № 2135/20-40-18-04-25, підставою винесення якого було те, що до заяви не надано достатнього переліку документів, що підтверджують неможливість платника податків юридичної особи своєчасно виконати свій податковий обов`язок, у тому числі податкового агента, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.07.2022 № 225.

Під час винесення оскаржуваного рішення відповідачем було враховано, що в інформаційних базах даних наявна інформація про об`єкти оподаткування платника податків за адресами м. Харків, проспект Героїв Харкова, 257/3, м. Харків, вул. Морозова,21, м . Харків, вул. Героїв Праці, 3, але до заяви платником не надано жодного документа, підтверджуючих право та мету використання вказаних адрес, тому зробити висновки яким чином даний факт вплинув на діяльність підприємства з 24.02.2022 року відповідачу було неможливо.

В наданій копії витягу з Єдиного реєстру досудових розслідувань по кримінальному впровадженню 12022221190000616 від 30.06.2022, у зв`язку з пошкодженням складських приміщень за адресою: проспект Героїв Харкова, 257/3, не вказано власника даного приміщення, заяву до правоохоронних органів по вказаному адресу не надано.

Згідно акту про пожежу від 23.04.2022 року за адресою м. Харків, вул. Героїв Праці,3, пожежа виникла на АГЗК ТОВ «Овіс», місце виникнення пожежі-автозаправна колонка (яким чином стосується цей факт ТОВ Компанія «Техногрес» - невідомо.

Фото руйнувань за адресами Харків, вул. Морозова, 21 та м. Харків, вул. Героїв Праці,3 не підтверджено адресами, ідентифікувати адреси та власника контролюючому органу було неможливо.

Згідно інформаційним базам даних ТОВ Компанія «Техногрес» має відкриті рахунки в банках, по яким взагалі не надано будь якої інформації: -АТ«ОТП БАНК», МФО банку 300528, -АТ «Укр Сиббанк», МФО банку 351005, -Харків.ГРУ АТ КБ «Приватбанк», МФО банку 351533.

Крім того під час розгляду справи судом встановлено, що згідно Єдиного реєстру податкових накладних, ТОВ Компанія« Техногрес» виписано податкових зобов`язань з лютого по листопад 2022 року на суму 44945892 грн , у т. ч. ПДВ-7490982 грн, з них: за лютий 2022 року на суму 14254632 грн, у т.ч.ПДВ-2375772 грн, за березень 2022 року на суму 53292 грн, у т. ч.ПДВ-8882 грн, за квітень 2022 року на суму 1684734 грн, у т. ч.ПДВ-280789 грн,-за травень 2022 року на суму 1433358 грн, у т. ч.ПДВ-238893 грн, за червень 2022 року на суму 3176148 грн, у т. ч.ПДВ-529358 грн, за серпень 2022 року на суму 3634482 грн, у т. ч.ПДВ-605747 грн, за вересень 2022 року на суму 4792194 грн, у т. ч. ПДВ-798699 грн, за жовтень 2022 року на суму 5902086 грн, у т. ч. ПДВ-983681 грн, за листопад 2022 року на суму 6899964 грн, у т. ч. ПДВ-1149994 грн.

Реєстрація податкових накладних відновлена з 30.06.2022 року та триває по теперішній час.

Позивач, вбачаючи в зазначеному порушення своїх прав, звернувся за їх захистом до суду.

Суд, надаючи оцінку спірним правовідносинам, зазначає наступне.

24.02.2022 року військовими формуваннями РФ здійснено вторгнення на територію суверенної держави Україна. З початку військової агресії РФ Харківська область до теперішньою часу є територією активних бойових дій.

На підставі Указу Президента України від 24.02.2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 № 2102-ІХ «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні»» (далі - Указ), на всій території України запроваджено воєнний стан, який продовжує діяти до теперішнього часу. На підставі Указу, Законом України «Про внесенні змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо особливостей оподаткування та подання звітності у період дії воєнного стану» від 03.03.2022 №2118-ІХ підрозділ 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України доповнено пунктом 69, відповідно до якого до платників податків та контролюючих органів зупинився перебіг строків визначених податковим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи. Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» від 12.05.2022 №2260-ІХ до пункту 69.9 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України внесено зміни згідно яких для платників податків та контролюючих органів поновлено строки сплати податків та зборів, визначених податковим законодавством та іншим законодавством, контроль за дотримання якого покладено на контролюючі органи.

Підпункт 69.1 викладено в такій редакції: «У разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних. розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.

У разі відсутності можливості у платника податків щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, такий платник податків звільняється від відповідальності, визначеної цим Кодексом, у межах діяльності, що провадиться через такі філії, представництва, відокремлені чи інші структурні підрозділи, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України.

Платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати податкові обов`язки щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації відповідних реєстрах податкових накладних, розрахунків коригування, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до дня набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» за умови реєстрації такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних до 15 липня 2022 року подання податкової звітності до 20 липня 2022 року та сплати податків та зборів у строк не пізніше 31 липня 2022 року.

Платники податків, у тому числі щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, у яких відновилася можливість виконувати свої податкові обов`язки, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до дня відновлення можливості платника податків, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків, передбачених цим Кодексом, за умови виконання ними таких податкових обов`язків, щодо реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, подання звітності, сплати податків і зборів, протягом 60 календарних днів з першого дня місяця, наступного за місяцем відновлення таких можливостей платників податків. Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених і цьому пункті та перелік документів на підтвердження затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику».

06 вересня 2022 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, та переліків документів на підтвердження» від 29.07.2022 №225 (далі - Наказ №225), яким затверджено Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України (далі - Порядок); перелік документів, що підтверджують неможливість платника податків - юридичної особи, зокрема щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, своєчасно виконані свій податковий обов`язок, у тому числі обов`язок податкового агента (далі - Перелік документів для юридичної особи); перелік документів, що підтверджують неможливість платника податків фізичної особи, зокрема самозайнятої особи, своєчасно виконати свій податковий обов`язок, у тому числі обов`язок податкового агента.

Порядок розроблено відповідно до п.п. 69.1 п. 69 підрозділу 10 розд. XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України з метою тимчасового, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, підтвердження платниками податків можливості чи неможливості своєчасного виконання податкового обов`язку щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої п. 46.2 ст. 46 глави 2 розд. II Податкового кодексу України, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо (п. І розд. І Порядку).

Підстави неможливості виконання платниками податків - юридичними особами та їх відокремленими підрозділами податкових обов`язків (у тому числі обов`язків податкових агентів), крім підстав, встановлених підпунктами 102.6.1-102.6.5 п. 102.6 ст. 102 Податкового кодексу України визначені у п.1 розділу II Порядку.

Так, згідно п. 1 розд. II Порядку - підставами неможливості виконання платниками податків - юридичними особами та їх відокремленими підрозділами податкових обов`язків (у тому числі обов`язків податкових агентів) є: 1) втрата (знищення чи зіпсуття) первинних документів, комп`ютерного та іншого обладнання внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації; 2) неможливість використати чи вивезти документи, комп`ютерне та інше обладнання внаслідок ведення бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації; 3) використання чи вивезення документів, комп`ютерного або іншого обладнання, пов`язане з ризиком для життя чи здоров`я посадової особи платника податків або неможливе у зв`язку з встановленням уповноваженими органами державної влади відповідно до закону в умовах воєнного стану заборон та/або обмежень; 4) можливість витоку інформації щодо обсягів та місць зберігання пального або спирту етилового та їх знищення надалі внаслідок складання та реєстрації акцизних накладних, та/або подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового, та/або подання заявки на переміщення пального або спирту етилового транспортними засобами, що не є акцизними складами пересувними тощо (виключно в частині виконання визначених цим абзацом обов`язків); 5) відсутність у платника податків інших посадових осіб, уповноважених відповідно до законодавства нараховувати, стягувати та вносити до бюджету податки, збори, а також вести бухгалтерський облік, складати та подавати податкову та фінансову звітність, відсутність можливості у власника призначити таких посадових осіб за умови відсутності у такого платника податків об`єктів оподаткування, або показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог Податкового кодексу, може бути пов`язана з такими обставинами: посадова особа є одночасно одним із власників юридичної особи за умови, що відсутність такого співвласника (акціонера, учасника, засновника) унеможливлює прийняття рішення про призначення на постійній або тимчасовій основі іншої посадової особи; юридична особа заснована на власності окремої фізичної особи, яка одночасно є єдиною посадовою особою такої юридичної особи. 6) перебування (податкова адреса платника податків та/або фактичне знаходження / знаходження виробничих потужностей тощо) на території населеного пункту, у якому ведуться воєнні (бойові) дії, який (які) знаходиться в оточенні (блокуванні) або тимчасово окупований збройними формуваннями Російської Федерації; 7) інші обставини непереборної сили (форс-мажорні обставини), підтверджені документально.

Відповідно до п. 3 розділу II Порядку до платників податків, у тому числі щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, які на дату набрання чинності Порядком (06.09.2022) мають можливість подані до контролюючого органу заяву та документи (копії документів), інформацію про відсутність можливіші виконання податкових обов`язків, застосовуються такі правила. У разі неможливості виконання платником податків податкового обов`язку, у тому числі щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, платник податків подає не пізніше 30 вересня 2022 року заяву про відсутність такої можливості (крім виконання обов`язку щодо реєстрації акцизних накладних та/або подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового, та/або подання заявки на переміщення пального або спирту етилового транспортними засобами, що не є акцизними складами пересувними тощо) разом з вичерпним переліком документів (копій документів), інформації, які передбачені Переліком документів для юридичної особи або Переліком документів для фізичної особи до контролюючого органу в порядку передбаченому п. 8 розділу II Порядку.

Платники податків подають до контролюючого органу заяву та документи в електронній формі шляхом надсилання через Електронний кабінет або у паперовій формі шляхом подання до контролюючого органу за місцем податкової адреси або будь-якого сервісною центру контролюючого органу, або надсилання поштою з повідомленням про вручення (п. 8 розділу II Порядку).

Абзацом першим п. 1 розділу III Порядку встановлено, що заява платника податків у довільній формі та відповідні документи (копії документів) розглядаються контролюючим органом протягом 20 календарних днів з дня, наступного за днем їх отримання, з можливістю продовження терміну розгляду з урахуванням строку, передбаченого для направлення попереднього рішення.

Платники податків надають документ чи кілька документів (копію документа чи документів), інформацію, що можуть бути використані для підтвердження неможливості виконання ними своїх податкових обов`язків.

Аналізуючи вищевикладене та враховуючи здійснення позивачем господарської діяльності, підтвердженням чого є реєстрація податкових накладних, яка відновлена з 30.06.2022 року та триває по теперішній час, суду не видається можливим встановити поважні підстави неможливості позивачем своєчасного виконання податкового обов`язку та оскільки позивачем не надано суду документів визначених згідно п. 1 розд. II Порядку, а отже позовні вимоги є необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню.

Відповідно до частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до ст. 2 КАС України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Отже, розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку про те, що позовні вимоги не підлягають задоволенню.

Керуючись статтями 14, 243-246, 293, 295-296 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

В задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю компанія "ТЕХНОГРЕС" (просп. Московський, буд. 190/1,м. Харків,61082) до Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд. 46,м. Харків,Харківська обл., Харківський р-н,61057) про визнання протиправним та скасування рішення - відмовити.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Спірідонов М.О.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.04.2024
Оприлюднено12.04.2024
Номер документу118270621
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо

Судовий реєстр по справі —520/32552/23

Ухвала від 13.08.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Постанова від 02.07.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Ухвала від 23.05.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Ухвала від 10.05.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Рішення від 09.04.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Спірідонов М.О.

Ухвала від 15.11.2023

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Спірідонов М.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні