Рішення
від 10.04.2024 по справі 520/34094/23
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м.Харків

10 квітня 2024 року №520/34094/23

Харківський окружний адміністративний суд в складі головуючого судді Лариси Мар`єнко, розглянувши в місті Харкові в приміщенні Харківського окружного адміністративного суду у порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін адміністративну справу за позовом Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції до Харківської обласної молодіжної громадської організації "Надія Нації", третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - Управління Служби безпеки України в Харківській області про примусовий розпуск об`єднання громадян,

В С Т А Н О В И В:

Позивач - Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції, звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Харківської обласної молодіжної громадської організації "Надія Нації", в якому просить суд:

1) примусово розпустити (ліквідувати) Харківську обласну молодіжну громадську організацію "Налія Нації" (вул.Жовтневої революції, буд.108, кв.162, м.Харків, 61157, реєстраційний номер в реєстрі громадських об`єднань 840892), що має наслідком припинення її діяльності;

2) рішення звернути до негайного виконання.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що Управлінням Служби безпеки України в Харківській області встановлені обставини та відомості про діяльність громадської організації, що суперечить чинному законодавству України, зокрема, статтям 36, 37 Конституції України, ст.4 Закону України "Про громадські об`єднання". Надані Управлінням Служби безпеки України в Харківській області матеріали свідчать про те, що спецслужбами, урядовими та недержавними структурами російської федерації, окрім відкритої прямої агресії проти України, використовуються інструменти так званої "м`якої сили" у вигляді наявного потенціалу організацій проросійської спрямованості. Також встановлено, що з використанням представників легалізованих громадських об`єднань, науково-експертного, освітянського та інформаційного середовища України формуються механізми впливу на громадську думку населення з метою дестабілізації ситуації в нашій державі. Окремі ознаки вищезазначеного спостерігаються в діяльності Харківської обласної молодіжної організації "Надія Нації", члени якої спочатку були активними учасниками громадсько-масових акцій за федералізацію України, а згодом стали причетними до вчинення кримінальних правопорушень проти основ національної безпеки України. Незважаючи на декларовані ХОМГО "Надія Нації" мету, програмні цілі, одним із засновників та членів даної громадської організації ОСОБА_1 від імені громадської організації вичинялися дії, спрямовані на порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки.

Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 01.12.2023 відкрито спрощене позовне провадження у справі без виклику сторін у судове засідання.

Копію вказаної ухвали направлено відповідачу за зареєстрованим місцезнаходженням засобами поштового зв`язку, проте рекомендоване поштове відправлення повернулося на адресу суду з відміткою поштової служби за "закінченням терміну зберігання" 22.01.2024.

Направлення листа рекомендованою кореспонденцією на дійсну адресу є достатнім для того, щоб вважати повідомлення належним, оскільки отримання зазначеного листа адресатом перебуває поза межами контролю відправника, а, у даному випадку, суду (близька за змістом правова позиція викладена у постанові Великої Палати Верховного Суду від 25.04.2018 у справі №800/547/17 (П/9901/87/18), постановах Верховного Суду від 18.03.2021 у справі №911/3142/19, від 27.11.2019 у справі №913/879/17, від 21.05.2020 у справі №10/249-10/19, від 15.06.2020 у справі №24/260-23/52-б).

При цьому, до повноважень адміністративних судів не віднесено установлення фактичного місцезнаходження юридичних осіб або місця проживання фізичних осіб - учасників судового процесу на час вчинення тих чи інших процесуальних дій. Тому відповідні процесуальні документи надсилаються судом згідно з поштовими реквізитами учасників судового процесу, наявними в матеріалах справи.

Водночас законодавство України, в тому числі КАС України, не зобов`язує й сторону у справі, зокрема позивача, з`ясовувати фактичне місцезнаходження іншої сторони (сторін) у справі (якщо воно не співпадає з її офіційним місцезнаходженням, визначеним у відповідному державному реєстрі) та зазначати таке фактичне місцезнаходження в позовній заяві чи інших процесуальних документах.

У разі якщо копію прийнятого судового рішення (ухвали, постанови, рішення) направлено судом листом за належною поштовою адресою, тобто повідомленою суду учасником справи, і повернено підприємством зв`язку з посиланням на відсутність (вибуття) адресата, відмову від одержання чи закінчення строку зберігання поштового відправлення, то вважається, що адресат повідомлений про прийняте судове рішення.

Вказана правова позиція міститься в постанові Верховного Суду від 12.03.2019 у справі №923/1432/15.

Представник відповідача, правом подання відзиву на позовну заяву не скористався.

Від представника третьої особи - Управління Служби безпеки України в Харківській області, до суду надійшли пояснення щодо позову, в яких підтримано позицію позивача. Зазначено, що Управлінням встановлено, що дії засновника ХОМГО "Надія Нації" та інших її членів можуть розцінюватися як такі, що посягають на державний суверенітет, конституційний лад та територіальну цілісність України, підсилюють деструктивний інформаційний вплив, спрямований проти державної безпеки, тобто у діяльності ХОМГО "Надія Нації" вбачаються ознаки порушень норм діючого законодавства. Враховуючи викладене, Управлінням зроблено висновок, що у діяльності Харківської обласної молодіжної організації "Надія Нації" вбачаються ознаки порушень норм діючого законодавства, які передбачають заборону діяльності вказаної організації.

Згідно з частиною шостою статті162 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється згідно до вимог ст.229 КАС України.

Відповідно до ч.5 ст.262 КАС України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

Дослідивши наявні в матеріалах справи докази, проаналізувавши доводи позову, суд виходить з наступних підстав та мотивів.

Відповідно до статті 2 Закону України "Про Службу безпеки України" на Службу безпеки України покладається у межах визначеної законодавством компетенції захист державного суверенітету, конституційного ладу, територіальної цілісності, законних інтересів держави та прав громадян від розвідувально-підривної діяльності іноземних спеціальних служб, посягань з боку окремих організацій, груп та осіб.

До Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції надійшов лист Управління Служби безпеки України в Харківській області від 26.10.2023 №70/5/10-11019 про заборону діяльності Харківської обласної молодіжної громадської організації "Надія Нації" (далі за текстом - ХОМГО "Надія Нації") з метою протидії проявам сепаратизму, екстремізму, тероризму та іншій діяльності антиукраїнського характеру, нівелювання зовнішніх загроз, спрямованих на шкоду Україні.

З вказаного листа та доданих до нього матеріалів та доказів, вбачається, що в діях ХОМГО "Надія Нації" виявлені ознаки порушення громадським об`єднанням вимог статей 36, 37 Конституції України, статті 4 Закону України "Про громадські об`єднання".

Так, надані Управлінням Служби безпеки України в Харківській області матеріали свідчать про те, що спецслужбами, урядовими та недержавними структурами російської федерації, окрім відкритої прямої агресії проти України, використовуються інструменти так званої "м`якої сили" у вигляді наявного потенціалу організацій проросійської спрямованості. Також встановлено, що з використанням представників легалізованих громадських об`єднань, науково-експертного, освітянського та інформаційного середовища України формуються механізми впливу на громадську думку населення з метою дестабілізації ситуації в нашій державі.

Окремі ознаки вищезазначеного спостерігаються в діяльності ХОМГО "Надія Нації", номер запису в органах юстиції №840892, дата реєстрації: 30.07.2008 року, юридична адреса: 61157, Харківська область, місто Харків, вул.Жовтневої революції, буд.108, кв.162), члени якої були активними учасниками активними учасниками антиурядових громадсько-масових акцій в м.Харкові, а згодом стали причетними до вчинення кримінальних правопорушень.

Так, засновник ХОМГО "Надія Нації" ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженець м.Балаклія Харківської області, зареєстрований: АДРЕСА_1 ), починаючи з 2014 року, став одним із найактивніших у Харківській області громадських діячів проросійського спрямування, приймав участь у публічних заходах з метою вираження протесту існуючій владі, закликав до створення самопроголошеного територіального утворення так званої "Харківської народної республіки", та підтримки терористичних методів боротьби зі своїми ідеологічними опонентами прихильниками євроінтеграційного курсу України (учасниками акції "Євромайдан").

В подальшому ОСОБА_1 виїхав на територію рф, де продовжував вести активну інформаційну роботу в підтримку підривної діяльності проти України у взаємодії з представниками неформального руху під назвою "Комитет 27-ми Харьковской народной республики" (російською), який складався з проросійських активістів Харківського регіону, що переховувались від українських правоохоронних органів на території рф.

Фактичною метою вказаного руху було об`єднання радикальних представників організацій і структур, які визнають так звану "Харківську народну республіку", та формування її керівних органів так званого "Тимчасового уряду", "Ради депутатів", "Служби безпеки" тощо.

У зв`язку з вказаною діяльністю ОСОБА_1 вироком Жовтневого районного суду м.Харкова від 01.08.2023 у справі №639/5266/21 заочно засуджений за ч.1 ст.110 КК України ("Посягання на територіальну цілісність") до 4 років позбавлення волі.

Отже, дії засновника ХОМГО "Надія Нації" ОСОБА_1 та інших її членів розцінюються як такі, що посягають на державний суверенітет, конституційний лад та територіальну цілісність України, підсилюють деструктивний інформаційний вплив, спрямований проти державної безпеки.

Зважаючи на відомості про діяльність ХОМГО "Надія Нації", що суперечить чинному законодавству України, та ураховуючи лист Управління Служби безпеки України в Харківській області від 26.10.2023 №70/5/10-11019, позивач у встановлений законом порядок звернувся до суду з позовом про заборону (примусовий розпуск) громадської організації.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Відповідно до ст.10 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод кожен має право на свободу вираження поглядів. Це право включає свободу дотримуватися своїх поглядів, одержувати і передавати інформацію та ідеї без втручання органів державної влади і незалежно від кордонів. Ця стаття не перешкоджає державам вимагати ліцензування діяльності радіомовних, телевізійних або кінематографічних підприємств.

Здійснення цих свобод, оскільки вони пов`язані з обов`язками і відповідальністю, можуть підлягати таким формальностям, умовам, обмеженням або санкціям, що встановлені законом і є необхідними в демократичному суспільстві в інтересах національної безпеки, територіальної цілісності або громадської безпеки, для запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров`я чи моралі, для захисту репутації чи прав інших осіб, для запобігання розголошенню конфіденційної інформації або для підтримання авторитету і безсторонності суду.

Положеннями ст.11 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод передбачено, що кожен має право на свободу мирних зібрань і свободу об`єднання з іншими особами, включаючи право створювати профспілки та вступати до них для захисту своїх інтересів.

Здійснення цих прав не підлягає жодним обмеженням, за винятком тих, що встановлені законом і є необхідними в демократичному суспільстві в інтересах національної або громадської безпеки, для запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров`я чи моралі або для захисту прав і свобод інших осіб.

Відповідно до ст. 36 Конституції України громадяни України мають право на свободу об`єднання у політичні партії та громадські організації для здійснення і захисту своїх прав і свобод та задоволення політичних, економічних, соціальних, культурних та інших інтересів, за винятком обмежень, встановлених законом в інтересах національної безпеки та громадського порядку, охорони здоров`я населення або захисту прав і свобод інших людей.

Статтею 37 Конституції України передбачено, що утворення і діяльність політичних партій та громадських організацій, програмні цілі або дії яких спрямовані на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, на розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров`я населення, забороняються. Політичні партії та громадські організації не можуть мати воєнізованих формувань. Не допускається створення і діяльність організаційних структур політичних партій в органах виконавчої та судової влади і виконавчих органах місцевого самоврядування, військових формуваннях, а також на державних підприємствах, у навчальних закладах та інших державних установах і організаціях. Заборона діяльності об`єднань громадян здійснюється лише в судовому порядку.

Приписами абзацу 1,2 пункту 1 Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.07.2014 № 228 визначено, що Міністерство юстиції України (Мін`юст) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України.

Мін`юст є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну правову політику, державну політику з питань банкрутства, у сфері нотаріату, організації примусового виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб) (далі - виконання рішень), державної реєстрації актів цивільного стану, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації обтяжень рухомого майна, державної реєстрації юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців, реєстрації статуту територіальної громади м. Києва, реєстрації статутів Національної академії наук та національних галузевих академій наук, державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств як суб`єктів інформаційної діяльності, у сфері виконання кримінальних покарань та пробації, з питань утримання військовополонених, у сфері правової освіти населення; забезпечує формування державної політики у сфері архівної справи і діловодства та створення і функціонування державної системи страхового фонду документації; забезпечує реалізацію державної політики у сфері стягнення в дохід держави активів осіб, щодо яких застосовано санкції.

Відповідно до положень п.14 ч.1 ст.1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" від 15.05.2003 №755-IV суб`єктом державної реєстрації є територіальні органи Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі - у разі державної реєстрації первинних, місцевих, обласних, регіональних та республіканських професійних спілок, їх організацій та об`єднань, структурних утворень політичних партій, регіональних (місцевих) творчих спілок, територіальних осередків всеукраїнських творчих спілок, місцевих, обласних, республіканських Автономної Республіки Крим, Київської та Севастопольської міських організацій роботодавців та їх об`єднань, постійно діючих третейських судів, громадських об`єднань, їх відокремлених підрозділів, громадських об`єднань, що не мають статусу юридичної особи, підтвердження всеукраїнського статусу громадського об`єднання.

Законом України "Про громадські об`єднання" від 22 березня 2012 року № 4572-VI (далі - Закон №4572-VI) визначено правові та організаційні засади реалізації права на свободу об`єднання, гарантованого Конституцією України та міжнародними договорами України, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, порядок утворення, реєстрації, діяльності та припинення громадських об`єднань.

Відповідно до ч.ч.1, 2 ст.1 Закону №4572-VI громадське об`єднання - це добровільне об`єднання фізичних осіб та/або юридичних осіб приватного права для здійснення та захисту прав і свобод, задоволення суспільних, зокрема економічних, соціальних, культурних, екологічних, та інших інтересів. Громадське об`єднання за організаційно-правовою формою утворюється як громадська організація або громадська спілка.

Частиною 1 статті 2 Закону №4572-VI передбачено, що дія цього Закону поширюється на суспільні відносини у сфері утворення, реєстрації, діяльності та припинення громадських об`єднань в Україні.

Відповідно до ч.ч.1-3 ст.4 Закону №4572-VI утворення і діяльність громадських об`єднань, мета (цілі) або дії яких спрямовані на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров`я населення, пропаганду комуністичного та/або націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів та їхньої символіки, забороняються. Громадські об`єднання не можуть мати воєнізованих формувань. Інші обмеження права на свободу об`єднання, у тому числі на утворення і діяльність громадських об`єднань, можуть бути встановлені виключно законом в інтересах національної безпеки та громадського порядку, охорони здоров`я населення або захисту прав і свобод інших людей.

Як встановлено судом, до Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції надійшов лист Управління Служби безпеки України в Харківській області від 26.10.2023 №70/5/10-11019 щодо протиправної діяльності ХОМГО "Надія Нації" та проханням ініціювати процедуру заборони діяльності шляхом її примусового розпуску (ліквідації). Зміст вказаного листа свідчить про те, що засновники цієї організації є діячами проросійського спрямування, організовували публічні заходи за участі активістів підконтрольної їм організації з метою не тільки вираження протесту існуючій владі, але й з закликами до підтримки федералізації України, проведення незаконного референдуму, всупереч приписам статей 72 - 73 Конституції України, та створення самопроголошеного територіального утворення - так званої "Харківської народної республіки" ("ХНР").

Активна діяльність членів організації відповідача припадає в період масових публічних заходів з закликами до підтримки федералізації України, проведення незаконного референдуму, створення ХНР, що розцінюється судом на користь доводів позивача та третьої особи, що метою утворення ХОМГО "Надія Нації" є використання представників легалізованих громадських об`єднань для формування механізмів впливу на громадську думку населення з метою дестабілізації ситуації в нашій державі.

В умовах воєнного стану, зумовленого збройною агресією російської федерації проти України, який наразі триває, дії засновника ХОМГО "Надія Нації" ОСОБА_1 по проведенню активної антиукраїнської інформаційно-пропагандистської діяльності в інтересах країни-агресора, підтримка контактів з урядовими організаціями та спецслужбами рф обґрунтовано розцінюється як такі, що посягають на державний суверенітет, конституційний лад та територіальну цілісність України, підсилюють деструктивний інформаційний вплив, спрямований проти державної безпеки,

Виходячи з наведених вище норм та на підставі системного аналізу змісту наявних у матеріалах справи доказів, суд вважає обґрунтованим висновок Управління Служби безпеки України в Харківській області про ознаки порушення відповідачем статей 36, 37 Конституції України, ст.4 Закону № 4572-VI.

Статтею 25 Закону № 4572-VI визначені способи припинення діяльності громадського об`єднання. Припинення діяльності громадського об`єднання здійснюється: 1) за рішенням громадського об`єднання, прийнятим вищим органом управління громадського об`єднання, у визначеному статутом порядку, шляхом саморозпуску або реорганізації; 2) за рішенням суду про заборону (примусовий розпуск) громадського об`єднання.

Відповідно до статті 28 Закону №4572-VI громадське об`єднання може бути заборонено судом за позовом уповноваженого органу з питань реєстрації у разі виявлення ознак порушення громадським об`єднанням вимог статей 36, 37 Конституції України, статті 4 цього Закону, а також у разі засудження його уповноважених осіб за вчинення кримінального правопорушення проти основ національної безпеки України, передбаченого статтею 111-1 Кримінального кодексу України. Заборона громадського об`єднання має наслідком припинення його діяльності у порядку, встановленому Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".

Справа про заборону громадського об`єднання розглядається у порядку, встановленому Кодексом адміністративного судочинства України.

У разі прийняття рішення про заборону громадського об`єднання майно, кошти та інші активи громадського об`єднання за рішенням суду спрямовуються до державного бюджету.

Інші підстави для заборони діяльності громадського об`єднання, крім зазначених у частині першій цієї статті, не допускаються.

Аналогічні приписи містяться також у частині 3 статті 18 Закону №1045-XIV.

Відповідно до пункту 5 Керівних принципів щодо заборони та розпуску політичних партій та подібних заходів, ухвалених Венеціанською Комісією на її 41 пленарній сесії (Венеція, 10-11 грудня 1999 року), заборона чи розпуск політичних партій як дуже далекосяжний захід повинен застосовуватися з крайньою стриманістю. Перш ніж звертатися до компетентного судового органу щодо заборони чи розпуску партії, уряд чи інший орган влади повинен оцінити, беручи до уваги ситуацію в конкретній країні, чи ця партія дійсно становить небезпеку вільному і демократичному політичному порядку або правам окремих осіб і чи таку небезпеку не можна усунути іншими, менш радикальними заходами.

Виходячи із основних позицій практики Європейського Суду з прав людини за результатами розгляду справ щодо обмеження свободи об`єднань, основними критеріями обґрунтованості таких обмежень є встановлення таких обмежень законом, зазначені обмеження повинні переслідувати законні цілі та бути необхідними у демократичному суспільстві.

Враховуючи, що в діях ХОМГО "Надія Нація" Службою безпеки України виявлено ознаки порушення статей 36, 37 Конституції України, ст.4 Закону №4572-VI, діяльність відповідача суперечить основним засадам діяльності громадської організації, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги про заборону (примусовий розпуск) ХОМГО "Надія Нації" підлягають задоволенню.

Згідно частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Приписами ч.1 та ч.2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 КАС України.

Зважаючи на встановлені у справі обставини, з огляду на приписи норм чинного законодавства, які регулюють спірні правовідносини, суд дійшов висновку про доведеність позивачем наявними у справі доказами доводів в обґрунтування заявлених позовних вимог, у зв`язку з чим суд задовольняє адміністративний позов у повному обсязі.

В силу пункту 2 частини другої статті 371 Кодексу адміністративного судочинства України суд, який ухвалив рішення, за заявою учасників справи або з власної ініціативи може ухвалою в порядку письмового провадження або зазначаючи про це в рішенні звернути до негайного виконання рішення, крім іншого, про тимчасову заборону (зупинення) окремих видів або всієї діяльності громадського об`єднання; про примусовий розпуск (ліквідацію) громадського об`єднання.

Відтак, зважаючи на встановлені обставини, суд вважає за можливе допустити рішення у даній справі до негайного виконання.

Керуючись ст.ст.19, 139, 229, 241-247, 250, 255, 293, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (вул.Герасима Кондратьєва, буд.28, м.Суми, 40014, код ЄДРПОУ 43316700) до Харківської обласної молодіжної громадської організації "Надія Нації" (вул.Москалівська, буд.108, кв.162, м.Харків, 61157, код ЄДРПОУ 840892) , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - Управління Служби безпеки України в Харківській області (код ЄДРПОУ 20001711) про примусовий розпуск об`єднання громадян задовольнити.

Примусово розпустити (ліквідувати) Харківську обласну молодіжну громадську організацію "Налія Нації" (вул.Жовтневої революції, буд.108, кв.162, м.Харків, 61157, реєстраційний номер в реєстрі громадських об`єднань 840892), що має наслідком припинення її діяльності.

Рішення суду звернути до негайного виконання.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Указом Президента України №64/2022 від 24.02.2022 з 24 лютого 2022 року був введений воєнний стан на території України, у зв`язку з бойовими діями на території м.Харків та Харківської області, повний текст рішення складено 10 квітня 2024 року.

Суддя Лариса МАР`ЄНКО

Дата ухвалення рішення10.04.2024
Оприлюднено12.04.2024
Номер документу118270768
СудочинствоАдміністративне
Сутьпримусовий розпуск об`єднання громадян

Судовий реєстр по справі —520/34094/23

Ухвала від 18.04.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мар'єнко Л.М.

Рішення від 10.04.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мар'єнко Л.М.

Ухвала від 01.12.2023

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мар'єнко Л.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні