Рішення
від 09.04.2024 по справі 560/20796/23
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 560/20796/23

РІШЕННЯ

іменем України

09 квітня 2024 рокум. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючої-судді Ковальчук О.К. розглянувши адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Кірабуд" до Головного управління ДПС у Хмельницькій області , Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Кірабуд" звернулося в суд із позовом до Головного управління ДПС у Хмельницькій області та Державної податкової служби України, в якому просить визнати протиправними та скасувати рішення Головного управління ДПС у Хмельницькій області від 29.09.2023 №9626731/40908698, від 19.10.2023 №9748752/40908698 та №9748753/40908698, від 23.10.2023 №9765738/40908698 про відмову в реєстрації податкових накладних №11 від 31.05.2023, №3 від 30.06.2023, №5 від 31.07.2023, №6 від 31.08.2023 та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №11 від 31.05.2023, №3 від 30.06.2023, №5 від 31.07.2023, №6 від 31.08. 2023, складені та подані товариством.

В обґрунтування позову зазначає, що за фактом виконання робіт ТЕС для спалювання біопалива, виготовлення і монтажу металоконструкцій складу палива №1 та обладнання систем паливоподачі №1 та №2 склад податкові накладні від 31.05.2023 №11, від 30.06.2023 №3, від 31.07.2023 №5, від 31.08.2023 №6. Контролюючий орган зупинив реєстрацію зазначених податкових накладних, у зв`язку з чим позивач надав пояснення до комісії регіонального рівня разом із первинними документами, але в реєстрації податкових накладних відмовлено. Позивач вважає, що надав контролюючому органу всі необхідні документи, яких достатньо для підтвердження реальності господарських операцій, по результатам яких були сформовані податкові накладні, тому рішення про відмову в реєстрації податкових накладних є протиправними.

Ухвалою від 05.12.2023 Хмельницький окружний адміністративний суд позову заяву товариства з обмеженою відповідальністю "Кірабуд" залишив без руху та надав строк для усунення недоліків. Позивач подав до суду платіжну інструкцію про сплату судового збору та підтвердження щодо наявності у позивача та адвоката ОСОБА_1 електронного кабінету в підсистемі Електронний суд ЄСІТС.

Хмельницький окружний адміністративний суд відкрив провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження.

В надісланому до суду відзиві відповідачі проти задоволення позовних вимог заперечують. Зазначили, що при розгляді документів щодо підтвердженя змісту податкової накладної від 31.05.2023 №11 встановлено, що платник надав акт приймання виконаних робіт за травень 2023 року та акт прийому передачі за травень 2023 року, де замовник ТОВ "БІО ЕЛЕКТРІКС", в якому не зазначена дата складання. При розгляді документів щодо підтвердження змісту податкової накладної від 31.08.2023 №6 встановлена невідповідність чисельності працюючих: згідно пояснень платника чисельність штатних працівників станом на 20.10.2023 складає 26 чоловік, при цьому відповідно Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за 2 кв. 2023 року кількість застрахованих осіб, яким нарахована заробітну плату (ряд. 105, червень 2023р.) - 5 чол. Крім того, згідно із пунктом 4.2 Договору на виконання робіт №29/06-23 від 29.06.2023 строк дії договору проводиться на підставі актів виконаних робіт КБ-2, однак позивач не надав акт виконаних робіт форми КБ-2. При розгляді документів долучених до податкової накладної від 31.07.2023 №6 встановлено, що згідно із пунктом 3.3 договору на виконання робіт №12/6-23 від 12.06.2023 оплата за договором проводиться на підставі актів виконаних робіт КБ2 та довідок по формі КБ3, проте платником ати форми КБ2 не надано, Крім того, згідно із пунктом 3.1 договору на виконання робіт №12/6-23 від 12.06.2023 до початку робіт замовник перераховує попередню оплату у розмірі 25% від вартості робіт для організації робіт, проте платником не надано документів, які підтверджують таку попередню оплату. При розгляді документів щодо підтвердження змісту податкової накладної від 30.06.2023 №3 встановлено, що згідно із пунктом 3.3 договору на виконання робіт №11/5-23 від 11.05.2023 оплата проводиться на підставі актів виконаних робіт КБ2 та довідок по формі КБ3, проте платник акти форми КБ2 не надав. Крім того, відповідно до пункту 3.1 договору на виконання робіт №11/5-23 від 11.05.2023 до початку робіт замовник перераховує попередню оплату у розмірі 25% від вартості робіт для організації робіт, проте позивач не надав документи, які підтверджують таку попередню оплату. Платники податків мають бажання скористатися податковою вигодою, яка полягає у формуванні податкових зобов`язань та податкового кредиту шляхом реєстрації податкової накладної, таке право виникає у нього лише у випадку підтвердженими належним чином оформленими відповідно до вимог частини другої статті 9 Закону №996-ХІV та пункту 2.4 Положення первинними бухгалтерськими документами, які відображають реальність таких операцій, та спричиняти реальні зміни майнового стану платника податків. Отже, будь-який документ, виданий від імені суб`єкта господарювання (платника податків), що не був позбавлений відповідного статусу на час складення цього документа має силу первинного документа та згідно зі статтею 44 ПК України і статтею 9 Закону №996-ХІV підтверджує дані податкового обліку суб`єкта господарювання та/або його контрагентів у тому разі, якщо цей документ містить, зокрема: достовірні дані про фактично здійснену господарську операцію та відображає її економічну суть; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Водночас інший платник податків під час використання такого документа у своєму податковому обліку повинен діяти розумно, добросовісно та з належною обачністю, а також не мати достатніх підстав для сумніву в достовірності даних, внесених відповідного документа своїм контрагентом, у тому числі стосовно даних щодо можливих дефектів правового статусу такого контрагента, а також щодо підпису та інших засобів ідентифікації представників контрагента, які брали участь у господарській операції.

Позивач подав відповідь на відзив у якій вказує, що підстава відмови зазначена у рішенні 29.09.2023 є вкрай непереконливою, оскільки, зважаючи на принцип превалювання змісту над формою, певні недоліки первинних документів не можуть бути підставою для невизнання господарських операцій та відмову у реєстрації податкової накладної. Тим більше, що позивач усунув ці недоліки до подання скарги на рішення від 29.09.2023. Жодних невідповідностей щодо чисельності працівників немає, адже у додатку 1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за 2 та 3 квартали 2023 року відображено, що у всіх місяцях чисельність працівників перевищує 20 осіб. Акт виконаних робіт від 31.08.2023 складений сторонами договору №29/06-23 від 29.06.2023 та наданий до податкового органу. Означений акт є визнаний обома сторонами, він повністю відображає господарську операцію і є первинним документом як в розумінні бухгалтерського, так і податкового обліку. Тому посилання податкового органу на твердження зазначені у графі "Додаткова інформація" як на підставу відмови у реєстрації податкової накладної від 31.08.2023 №6 в Єдиному реєстрі податкових накладних є необґрунтованим та некоректним. Акт виконаних робіт від 31.07.2023 складений сторонами договору №12/06-23 від 12.06.2023 та наданий відповідачу. Щодо попередньої оплати, то факт її неперерахування не створив жодних перешкод для позивача з точки зору виконання ним умов договору. Сторони не мають претензій одна до одної щодо виконання умов договору. Тому посилання податкового органу на твердження зазначені у графі "Додаткова інформація" як на підставу відмови у реєстрації податкової накладної від 31.07.2023 №5 в Єдиному реєстрі податкових накладних є необґрунтованим. Вказує, що господарські операції з ТОВ "БІО ЕЛЕКТРІКС" підтверджені належними первинними бухгалтерськими документами, які відображають реальність таких операцій, та спричиняти реальні зміни майнового стану платника податків. Просить задовольнити позовні вимоги.

Ухвалою від 09.04.2024 Хмельницький окружний адміністративний суд відмовив у задоволенні клопотання представника Головного управління ДПС у Хмельницькій області про розгляд справи за правилами загального позовного провадження.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши докази у їхній сукупності, суд встановив таке.

Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю "Кірабуд", зареєстроване в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 21.10.2016. Основний вид діяльності будівництво житлових і нежитлових будівель.

21.04.2023 між товариством з обмеженою відповідальністю "БІО ЕЛЕКТР1КС" (замовник) і позивачем укладений договір виконання робіт №21/04-23, відповідно до пункту 1.1 якого позивач зобов`язується виконати роботи з матеріалів замовника, а замовник зобов`язується прийняти і оплатити роботу, асаме: ТЕС для спалювання біопалива. Виготовлення і монтаж металоконструкцій складу палива №1 та обладнання систем паливоподачі №1 і №2.

Замовник передав матеріали відповідно до акту №1, та 31.05.2023 складені акт №1 приймання виконаних робіт, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та погоджені об`єми виконаних робіт. Зокрема, оплата за виконані роботи відбулася 19.07.2023, що підтверджується платіжним дорученням №3257.

По факту виконаних робіт позивач склав податкову накладну від 31.05.2023 №11 на суму 290400,00 грн, в тому числі ПДВ 48400,00 грн та надіслав її для реєстрації в Єдиний реєстр податкових накладних.

14.06.2023 позивач отримав квитанцію та повідомлення про зупинення реєстрації податкової накладної від 31.05.2023 №11, у якій зазначено, що обсяг постачання товару/послуги 43.29, дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

27.09.2023 позивач подав повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено. Долучив: картку 361 рахунку з ТОВ "БІО ЕЛЕКТРІКС", акт звірки взаєморозрахунків з ТОВ "БІО ЕЛЕКТРІКС", акт прийому передачі за серпень 2023 року, де замовник ТОВ "БІО ЕЛЕКТРІКС" та підрядник ТОВ "КІРАБУД": матеріали, акт приймання виконаних робіт за серпень 2023 року від 31.08.2023, у якому замовник ТОВ "БІО ЕЛЕКТРІКС" та підрядник позивач, ТЕС для спалювання біопалива. Виготовлення металоконструкцій покрівлі, монтаж перекриття системи золовидалення. Електрозварювальні роботи по теплотехнічному обладнанню, на суму 409470,00 грн, довідку про вартість виконаних будівельник робіт за серпень 2023 року від 31.08.2023, замовник ТОВ "БІО ЕЛЕКТРІКС" та підрядник ТОВ "КІРАБУД", ТЕС для спалювання біопалива. Виготовлення металоконструкцій покрівлі, монтаж перекриття системи золовидалення. Електрозварювальні роботи по теплотехнічному обладнанню, на суму 409470,00 грн, платіжну інструкцію від 09.10.2023 №3612 на суму 259585,00 грн, платіжне доручення від 19.07.2023 на суму 290400,00 грн, виписку з банку за 29.08.2023, де ТОВ "БІО ЕЛЕКТРІКС" платник на суму 419000,00 грн, платіжне доручення від 29.08.2023р на суму 419000,00 грн, виписку з банку за 10.08.2023, де ТОВ "БІО ЕЛЕКТРІКС" платник на суму 418440,00 грн, платіжне доручення від 10.08.2023 на суму 418440,00 грн, ліцензію, дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки: зведення, монтаж будинків, споруд, висновок експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва.

Рішенням від 29.09.2023 №9626731/40908698 комісія з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відмовила в реєстрації податкової накладної від 31.05.2023 №11. Підстава відмови - надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства.

У додаткові інформації зазначено, що позивач надав акт приймання виконаних робіт за травень 2023року та акт прийому передачі за травень 2023оку, де замовник ТОВ "БІО ЕЛЕКТРІКС", в якому не зазначена дата складання.

Позивач 04.10.2023 подав скаргу на Рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 29.09.2023 №9626731/40908698 до комісії центрального рівня з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ДПС.

11.10.2023 за результатами розгляду скарги Державна податкова служба України прийняла рішення № 72904/40908698/2 яким залишила скаргу без задоволення та Рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 29.09.2023 №9626731/40908698 - без змін.

11.05.2023 між товариством з обмеженою відповідальністю "БІО ЕЛЕКТР1КС" (замовник) і позивачем укладений договір виконання робіт №11/05-23, відповідно до пункту 1.1 якого позивач зобов`язується виконати роботи з матеріалів замовника, а замовник зобов`язується прийняти і оплатити роботу, а саме: ТЕС для спалювання біопалива. Реконструкція, виготовлення і монтаж системи золовиділення. Монтаж обладнання систем паливоподачі №2.

Замовник передав матеріали відповідно до акту №1, та 30.06.2023 складені акт №1 приймання виконаних робіт, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та погоджені об`єми виконаних робіт. Зокрема, оплата за виконані роботи відбулася 10.08.2023, що підтверджується платіжним дорученням №3354.

По факту виконаних робіт позивач склав податкову накладну від 30.06.2023 №3 на суму 418440 грн, в тому числі ПДВ 69740,00 грн та надіслав її для реєстрації в Єдиний реєстр податкових накладних.

07.07.2023 позивач отримав квитанцію та повідомлення про зупинення реєстрації податкової накладної від 30.06.2023 №3, у якій зазначено, що обсяг постачання товару/послуги 43.29, дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

18.10.2023 позивач подав повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено. Долучив: картку 361 рахунку з ТОВ "БІО ЕЛЕКТРІКС", акт звірки взаєморозрахунків з ТОВ "БІО ЕЛЕКТРІКС", акт прийому передачі за серпень 2023 року, де замовник ТОВ "БІО ЕЛЕКТРІКС" та підрядник ТОВ "КІРАБУД": матеріали, акт приймання виконаних робіт за серпень 2023 року від 31.08.2023, у якому замовник ТОВ "БІО ЕЛЕКТРІКС" та підрядник позивач, ТЕС для спалювання біопалива. Виготовлення металоконструкцій покрівлі, монтаж перекриття системи золовидалення. Електрозварювальні роботи по теплотехнічному обладнанню, на суму 409470,00 грн, довідку про вартість виконаних будівельник робіт за серпень 2023 року від 31.08.2023, замовник ТОВ "БІО ЕЛЕКТРІКС" та підрядник ТОВ "КІРАБУД", ТЕС для спалювання біопалива. Виготовлення металоконструкцій покрівлі, монтаж перекриття системи золовидалення. Електрозварювальні роботи по теплотехнічному обладнанню, на суму 409470,00 грн, платіжну інструкцію від 09.10.2023 №3612 на суму 259585,00 грн, платіжне доручення від 19.07.2023 на суму 290400,00 грн, виписку з банку за 29.08.2023, де ТОВ "БІО ЕЛЕКТРІКС" платник на суму 419000,00 грн, платіжне доручення від 29.08.2023р на суму 419000,00 грн, виписку з банку за 10.08.2023, де ТОВ "БІО ЕЛЕКТРІКС" платник на суму 418440,00 грн, платіжне доручення від 10.08.2023 на суму 418440,00 грн, ліцензію, дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки: зведення, монтаж будинків, споруд, висновок експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва.

Рішенням від 19.10.2023 №9748752/40908698 комісія з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відмовила в реєстрації податкової накладної від 30.06.2023 №3. Підстава відмови - надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства.

У додаткові інформації зазначено, що згідно із пунктом 3.3 договору від 11.05.2023 №11/5-23 оплата проводиться на підставі актів виконаних робіт КБ2 та довідок по формі КБ3, проте платник акти форми КБ2 не надав. Крім того, згідно із пунктом 3.1 договору від 11.05.2023 до початку робіт замовник перераховує попередню оплату у розмірі 25% від вартості робіт для організації робіт, проте платник не надав документи, які підтверджують попередню оплату.

12.06.2023 між товариством з обмеженою відповідальністю "БІО ЕЛЕКТР1КС" (замовник) і позивачем укладений договір виконання робіт №12/06-23, відповідно до пункту 1.1 якого позивач зобов`язується виконати роботи з матеріалів замовника, а замовник зобов`язується прийняти і оплатити роботу, а саме: ТЕС для спалювання біопалива. Монтаж металоконструкцій покрівлі і перекриття профнастилом складу палива №1.

Замовник передав матеріали відповідно до акту №1, та 31.07.2023 складені акт №1 приймання виконаних робіт, довідка про вартість виконаних будівельних робіт від 31.07.2023 та погоджені об`єми виконаних робіт. Зокрема, оплата за виконані роботи відбулася 29.08.2023, що підтверджується платіжним дорученням №3419.

По факту виконаних робіт позивач склав податкову накладну від 31.07.2023 №5 на суму 546600,00 грн, в тому числі ПДВ 91100,00 грн та надіслав її для реєстрації в Єдиний реєстр податкових накладних.

07.07.2023 позивач отримав квитанцію та повідомлення про зупинення реєстрації податкової накладної від 31.07.2023 №5, у якій зазначено, що обсяг постачання товару/послуги 43.29, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

18.10.2023 позивач подав повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено. Долучив: картку 361 рахунку з ТОВ "БІО ЕЛЕКТРІКС", акт звірки взаєморозрахунків з ТОВ "БІО ЕЛЕКТРІКС", акт прийому передачі за серпень 2023 року, де замовник ТОВ "БІО ЕЛЕКТРІКС" та підрядник ТОВ "КІРАБУД": матеріали, акт приймання виконаних робіт за серпень 2023 року від 31.08.2023, у якому замовник ТОВ "БІО ЕЛЕКТРІКС" та підрядник позивач, ТЕС для спалювання біопалива. Виготовлення металоконструкцій покрівлі, монтаж перекриття системи золовидалення. Електрозварювальні роботи по теплотехнічному обладнанню, на суму 409470,00 грн, довідку про вартість виконаних будівельник робіт за серпень 2023 року від 31.08.2023, замовник ТОВ "БІО ЕЛЕКТРІКС" та підрядник ТОВ "КІРАБУД", ТЕС для спалювання біопалива. Виготовлення металоконструкцій покрівлі, монтаж перекриття системи золовидалення. Електрозварювальні роботи по теплотехнічному обладнанню, на суму 409470,00 грн, платіжну інструкцію від 09.10.2023 №3612 на суму 259585,00 грн, платіжне доручення від 19.07.2023 на суму 290400,00 грн, виписку з банку за 29.08.2023, де ТОВ "БІО ЕЛЕКТРІКС" платник на суму 419000,00 грн, платіжне доручення від 29.08.2023р на суму 419000,00 грн, виписку з банку за 10.08.2023, де ТОВ "БІО ЕЛЕКТРІКС" платник на суму 418440,00 грн, платіжне доручення від 10.08.2023 на суму 418440,00 грн, ліцензію, дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки: зведення, монтаж будинків, споруд, висновок експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва.

Рішенням від 19.10.2023 №9748753/40908698 комісія з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відмовила в реєстрації податкової накладної від 31.07.2023 №5. Підстава відмови - надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства.

У додаткові інформації зазначено, що згідно із пунктом 3.3 договору від 12.06.2023 оплата проводиться на підставі актів виконаних робіт КБ2 та довідок по формі КБ3, проте платник акти форми КБ2 не надав. Крім того, згідно із пунктом 3.1 договору до початку робіт замовник перераховує попередню оплату у розмірі 25% від вартості робіт для організації робіт, проте платник не надав документів, які підтверджують попередню оплату.

29.06.2023 між товариством з обмеженою відповідальністю "БІО ЕЛЕКТР1КС" (замовник) і позивачем укладений договір виконання робіт №29/06-23, відповідно до пункту 1.1 якого позивач зобов`язується виконати роботи з матеріалів замовника, а замовник зобов`язується прийняти і оплатити роботу, а саме: ТЕС для спалювання біопалива. Виготовлення металоконструкцій покрівлі, монтаж перекриття системи золовидалення. Електрозварювальні роботи по теплотехнічному обладнанню.

Замовник передав матеріали відповідно до акту №1, та 31.08.2023 складені акт №1 приймання виконаних робіт, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та погоджені об`єми виконаних робіт. Зокрема, оплата за виконані роботи відбулася 09.10.2023, що підтверджується платіжним дорученням №3612.

По факту виконаних робіт позивач склав податкову накладну від 31.08.2023 №6 на суму 409470,00 грн, в тому числі ПДВ 68245,00 грн та надіслав її для реєстрації в Єдиний реєстр податкових накладних.

11.09.2023 позивач отримав квитанцію та повідомлення про зупинення реєстрації податкової накладної від 31.08.2023 №6, у якій зазначено, що обсяг постачання товару/послуги 43.29, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

20.10.2023 позивач подав повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено. Долучив: картку 361 рахунку з ТОВ "БІО ЕЛЕКТРІКС", акт звірки взаєморозрахунків з ТОВ "БІО ЕЛЕКТРІКС", акт прийому передачі за серпень 2023 року, де замовник ТОВ "БІО ЕЛЕКТРІКС" та підрядник ТОВ "КІРАБУД": матеріали, акт приймання виконаних робіт за серпень 2023 року від 31.08.2023, у якому замовник ТОВ "БІО ЕЛЕКТРІКС" та підрядник позивач, ТЕС для спалювання біопалива. Виготовлення металоконструкцій покрівлі ,монтаж перекриття системи золовидалення. Електрозварювальні роботи по теплотехнічному обладнанню, на суму 409470,00 грн, довідку про вартість виконаних будівельник робіт за серпень 2023 року від 31.08.2023, замовник ТОВ "БІО ЕЛЕКТРІКС" та підрядник ТОВ "КІРАБУД", ТЕС для спалювання біопалива. Виготовлення металоконструкцій покрівлі, монтаж перекриття системи золовидалення. Електрозварювальні роботи по теплотехнічному обладнанню, на суму 409470,00 грн, платіжну інструкцію від 09.10.2023 №3612 на суму 259585,00 грн, платіжне доручення від 19.07.2023 на суму 290400,00 грн, виписку з банку за 29.08.2023, де ТОВ "БІО ЕЛЕКТРІКС" платник на суму 419000,00 грн, платіжне доручення від 29.08.2023р на суму 419000,00 грн, виписку з банку за 10.08.2023, де ТОВ "БІО ЕЛЕКТРІКС" платник на суму 418440,00 грн, платіжне доручення від 10.08.2023 на суму 418440,00 грн, ліцензію, дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки: зведення, монтаж будинків, споруд, висновок експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва.

Рішенням від 23.10.2023 №9765738/40908698 комісія з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відмовила в реєстрації податкової накладної від 31.08.2023 №6. Підстава відмови - надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства.

У додаткові інформації зазначено, що встановлена невідповідність чисельності працюючих: згідно пояснень позивача чисельність штатних працівників станом на 20.10.2023 складає 26 чоловік, при цьому відповідно податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за 2 квавтал 2023 року кількість застрахованих осіб, яким нарахована заробітна плата - 5 чоловік. Крім того, згідно із пунктом 4.2 договору від 29.06.2023 строк дії договору проводиться на підставі актів виконаних робіт КБ-2, однак платник не надав акт виконаних робіт форми КБ-2.

Вважаючи протиправним оскаржувані рішення відповідача-1, позивач звернувся до суду з цим позовом.

Досліджуючи правомірність оскаржуваного рішення, суд враховує таке.

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Пунктом 201.10 статті 201 ПR України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів / послуг платник податку продавець товарів / послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів / послуг, є для покупця таких товарів / послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних визначає Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246.

Згідно з пунктами 12, 13 та 14 Порядку №1246, після надходження податкової накладної та / або розрахунку коригування до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки:

відповідності податкової накладної та / або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту);

чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та / або розрахунку коригування;

реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та / або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та / або розрахунку коригування;

дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу;

наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу;

наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 01.07.2015);

наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується;

факту реєстрації / зупинення реєстрації / відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами;

наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування;

дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та / або розрахунку коригування (далі по тексту квитанція). Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та / або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДПС.

Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, права та обов`язки їх членів визначає Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165.

Відповідно до пунктів 4, 5 Порядку №1165 (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин), у разі коли за результатами перевірки податкової накладної / розрахунку коригування визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.

Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну / розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.

Податкова накладна / розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

За правилами пункту 7 Порядку №1165 у разі, коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Відповідно до пункту 10 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

Згідно з пунктом 11 Порядку №1165 у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:

1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;

2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;

3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

На виконання вимог контролюючого органу, позивач надіслав пояснення та копії документів щодо підтвердження реальності господарських операцій по зупинених податкових накладних.

Механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, визначає Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений наказом Міністерства фінансів України 12.12.2019 №520 (далі Порядок №520).

Відповідно до пунктів 2, 3, 4, 5, 7, 9, 11 Порядку №520 рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, приймають комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі територіальних органів ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі у терміни, визначеніпунктом 9цього Порядку, та надсилає його платнику податку на додану вартість (далі - платник податку) засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимогКодексута Законів України"Про електронні документи та електронний документообіг» "і"Про електронні довірчі послуги".

У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Письмові пояснення та копії документів платник податку подає до ДПС засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимогКодексута Законів України"Про електронні документи та електронний документообіг"та"Про електронні довірчі послуги".

Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

За результатами розгляду поданих письмових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку:

або приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку;

або надсилає повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі (далі - Повідомлення), засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимогКодексута Законів України"Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги"за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку з пропозицією щодо надання платником податку додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування;

або приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі у разі надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства, та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Суд встановив, що контролюючий орган зупинив реєстрацію податкових накладних від 31.05.2023 №11, від 30.06.2023 №3, від 31.07.2023 №5, від 31.08.2023 №6 на підставі пункту 1 Критеріїв ризиковості платника податків.

Процедура зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування впроваджена з метою виконання функції податкового контролю, який здійснюється за діяльністю платників податку в цілому, та з метою перевірки додержання податкового законодавства при реєстрації в ЄРПН певно визначеної податкової накладної/розрахунку коригування.

Відповідач, на виконання контрольних функцій, за наявності рішення про відповідність платника податків критеріям ризиковості, зупинивши реєстрацію податкової накладної, запропонував платнику податків надати документи, необхідні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної у Реєстрі, без визначення переліку документів. При цьому, обсяг документів, які надаються платником податку на додану вартість з метою усунення сумнівів у контролюючого органу щодо легальності відповідної операції за наслідками якої складена податкова накладна, яка подана для реєстрації в ЄРПН, хоч і є визначеним у Порядку № 520, проте завжди є унікальним та залежить від організації господарських взаємовідносин між суб`єктами господарювання, змісту договірних відносин між такими, а також особливостями законодавчого врегулювання діяльності тієї чи іншої сфери бізнесу.

Саме за результатами детального дослідження змісту документів (в тому числі договору), наданих на підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній, імовірним є формування висновків щодо можливості чи неможливості реєстрації є ЄРПН податкової накладної, реєстрація якої була зупинена згідно із відповідною квитанцією. (Аналогічний висновок викладений у постанові Верховного Суду від 01.02.2023 у справі № 140/506/22).

У постанові від 03.11.2021 у справі № 360/2460/20 Верховний Суд за наслідками аналізу положень Порядку № 520 зазначив, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної до реєстрації в ЄРПН прямо залежить від чіткого визначення податковим органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків із зазначенням необхідності надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не довільно, на власний розсуд.

Таким чином, у надіслананих позивачу квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних не зазначенений вичерпний перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в ЄРПН, що не надало позивачу можливості надати достатній обсяг підтверджуючих документів.

Отже, вживання податковим органом загального посилання на пункт 1 Критеріїв оцінки є неконкретизованим та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків щодо повідомлення про необхідність надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не будь-яких на власний розсуд.

Верховний Суд у справі №640/11321/20 зазначив, що незважаючи на те, що затверджена Порядком №1165 форма рішення, яка не передбачає конкретизації підстав у разі відповідності пунктам 1-8 Критеріїв ризиковості платника податку, не скасовує обов`язок податкового органу необхідності доказування, передбаченого частиною другою статті 77 КАС України.

Підставою для відмови у реєстрації податкової накладної слугувало надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства, а саме надання актів приймання виконаних робіт за травень 2023 року та прийому передачі за травень 2023 року, без зазначення дати складання, не надання акту виконаних робіт форми КБ-2 та документів, які підтверджують попередню оплату.

При реєстрації податкової накладної фактично проводиться моніторинг операції чи платника податків лише за зовнішніми (формальними) критеріями. Тому під час розгляду справи суд не робить висновків щодо реальності операцій за участю позивача, а лише оцінює наявність чи відсутність підстав для реєстрації податкової накладної.

Водночас, приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати аналіз господарських операцій позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарських операцій може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки платника податків, підстави та порядок проведення якої визначено нормами ПК України.

Предметом розгляду в цій справі є виключно стадія правильності та правомірності зупинення та відмови в реєстрації податкових накладних, а не реальність та товарність здійснення господарських операцій між позивачем та його контрагентом (постанова Верховного Суду від 07.12.2022 у справі № 500/2237/20).

Дослідивши подані позивачем документи, суд вважає їх достатніми для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних від 31.05.2023 №11, від 30.06.2023 №3, від 31.07.2023 №5, від 31.08.2023 №6, оскільки позивач надав контролюючому органу первинну документацію, яка підтверджувала взаємовідносини з контрагентом, на підставі якої виписані податкові накладні.

Відповідно до частини другої статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Отже, за загальними вимогами, які висуваються до акта індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Обов`язок суб`єкта владних повноважень виносити лише належним чином вмотивовані рішення випливає із змісту статті 2 КАС України, яка є за своєю юридичною суттю нормою матеріального права і встановлює універсальні вимоги до змісту будь-якого управлінського акту, які має перевіряти адміністративний суд під час оцінки правомірності такого акту.

Невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Разом з тим, суд враховує, що податковий орган у відповідності до пункту 9 Порядку №520 може надіслати платнику повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

Відповідачі жодним чином не спростували достовірність інформації, зазначеної в наданих позивачем первинних документах, а лише посилалися на відсутність певних документів, не обґрунтувавши їх необхідність для вирішення питання щодо реєстрації податкових накладних. Відтак, спірне рішення прийняте відповідачем-1 з порушенням принципу "належного урядування", без дотримання процедур, визначених законодавством. Надані позивачем документи є достатньою підставою для реєстрації податкової накладної, а реальність господарської операції може бути перевірена контролюючим органом під час проведення перевірки платника податків.

Враховуючи наведене, суд вважає, що рішення від 29.09.2023 №9626731/40908698, від 19.10.2023 №9748752/40908698, від 19.10.2023 №9748753/40908698, від 23.10.2023 №9765738/40908698 відповідач-1 прийняв з порушенням вимог Податкового кодексу України, а тому воно підлягає скасуванню.

Відповідно до частини 3 статті 245 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.

Згідно з пунктами 19, 20 Порядку №1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку. При цьому датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.

Отже, реєстрація в ЄРПН ПН / розрахунку коригування, реєстрацію яких попередньо було зупинено, є повноваженням ДПС України.

Відповідно до наказу Держаної податкової служби України від 28.08.2019 №36 повноваження щодо реалізації податкової політики, державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, державної політики у сфері боротьби з правопорушенням під час застосування податкового законодавства з питань сплати єдиного внеску та законодавства з інших питань покладені на Держану податкову службу України.

Таким чином, з метою відновлення прав та інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду, необхідно зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні від 31.05.2023 №11, від 30.06.2023 №3, від 31.07.2023 №5, від 31.08.2023 №6.

Посилання відповідача-1 на передчасність позовних вимог про зобов`язання відповідача-2 зареєструвати спірні податкові накладні є безпідставними з огляду на те, що така вимога є належним способом відновлення порушеного права платника податків у відповідній категорії спорів, що випливає із змісту пункту 19 Порядку №1246. Це також підтверджено обов`язковими для врахування всіма судами висновками Верховного Суду за результатами касаційного перегляду справ із подібними обставинами, викладеними, зокрема, у постановах від 18.09.2019 у справі №826/6528/18 і від 28.11.2019 у справі №1640/2650/18.

Враховуючи викладене, позовні вимоги слід задовольнити.

У зв`язку із задоволенням позовних вимог, відповідно до статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України судовий збір в розмірі 2684,00 грн необхідно стягнути на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача-1.

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

позов задовольнити.

Визнати протиправними та скасувати рішення Головного управління ДПС у Хмельницькій області від 29.09.2023 №9626731/40908698, від 19.10.2023 №9748752/40908698, від 19.10.2023 №9748753/40908698, від 23.10.2023 №9765738/40908698 про відмову у реєстрації податкових накладних від 31.05.2023 №11, від 30.06.2023 №3, від 31.07.2023 №5, від 31.08.2023 №6, складену товариством з обмеженою відповідальністю "Кірабуд".

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні від 31.05.2023 №11, від 30.06.2023 №3, від 31.07.2023 №5, від 31.08.2023 №6, складену товариством з обмеженою відповідальністю "Кірабуд".

Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Кірабуд" 8052,00 грн судового збору за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Хмельницькій області.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Позивач:Товариство з обмеженою відповідальністю "Кірабуд" (просп. Незалежності, 11, оф. 302,м. Нетішин,Хмельницька обл., Шепетівський р-н,30100 , код ЄДРПОУ - 40908698) Відповідач:Головне управління ДПС у Хмельницькій області (вул. Пилипчука, 17,м. Хмельницький,Хмельницька обл., Хмельницький р-н,29001 , код ЄДРПОУ - ВП 44070171) Державна податкова служба України (пл. Львівська, 8,м. Київ,04053 , код ЄДРПОУ - 43005393)

Головуючий суддя О.К. Ковальчук

Дата ухвалення рішення09.04.2024
Оприлюднено12.04.2024
Номер документу118270901
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії

Судовий реєстр по справі —560/20796/23

Ухвала від 09.05.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сторчак В. Ю.

Рішення від 09.04.2024

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Ковальчук О.К.

Ухвала від 09.04.2024

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Ковальчук О.К.

Ухвала від 11.12.2023

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Ковальчук О.К.

Ухвала від 05.12.2023

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Ковальчук О.К.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні