Постанова
від 05.04.2024 по справі 461/10535/23
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД

Справа № 461/10535/23 Головуючий у 1 інстанції: Мисько Х.М.

Провадження № 33/811/252/24 Доповідач: Партика І. В.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05 квітня 2024 року Львівський апеляційний суд у складі: судді Партики І.В., за участі особи, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 та його захисника адвоката Огорілка Юрія Володимировича, представника Львівської митниці Зирянова Олега Юрійовича, розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу представника Львівської митниці Сичова Юрія Вікторовича на постанову Галицького районного суду м. Львова від 23 січня 2024 року щодо ОСОБА_1 ,

встановив:

згідно протоколу про порушення митних правил, 13 грудня 2023 року близько 12 год. 35 хв. у зону митного контролю пункту пропуску «Краківець-Корчова» митного поста «Краковець» Львівської митниці заїхав вантажний транспортний засіб з реєстраційним номером НОМЕР_1 / НОМЕР_2 під керуванням громадянина України ОСОБА_1 .

Як підставу для пропуску на митну територію України вказаного автомобіля ОСОБА_1 для здійснення митного оформлення, було подано документи, відповідно до яких на адресу БО «БФ «Вартові життя» (03162, вул. Р. Роллана, 4Б, м. Київ; код ЄДРПОУ 39566183) переміщується гуманітарна допомога (польові ліжка), а саме: 1) декларація про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою від 13 листопада 2023 року; 2) міжнародна транспортна накладна (CMR) № 09112023-02 (від 09 листопада 2023 року; 3) лист № 17 від 09 листопада 2023 року БО «БФ «Вартові життя». Фактичне місце призначення розвантаження вантажу - м. Львів). Очікування зазначеної гуманітарної допомоги, як і зазначено в листі №17 від 09 листопада 2023 року, підтверджено керівником БО «БФ «Вартові життя» ОСОБА_2 .

Також, ОСОБА_1 для здійснення митного оформлення, було подано документи, відповідно до яких на адресу БО «БФ «Подай руку Україні» (81054, вул. Вербицького, 16, м. Новояворівськ, Львівська обл., код ЄДРПОУ 44837927) переміщується гуманітарна допомога (транспортні засоби), а саме: 1) декларацію про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою від 13 листопада 2023 року; 2) міжнародну транспортну накладну (CMR) №09112023 від 09 листопада 2023 року; 3) свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів (задекларованих якості гуманітарної допомоги) № CU 6370573 на транспортний засіб марки «ISUZU Rodeo», 2008 р.в., р.н. НОМЕР_3 , VIN - НОМЕР_4 ; № НОМЕР_5 на транспортний засіб марки «NISSAN Pathfinder», 2006 р.в., р.н. НОМЕР_6 , VIN - НОМЕР_7 ; № НОМЕР_8 на транспортний засіб марки «MAZDA ВТ50», 2008 р.в., р.н. НОМЕР_9 , VIN - НОМЕР_10 ; 4) листи (звернення) №№ 337, 338, 339 від 10 листопада 2023 року БО «БФ «Подай руку Україні»; код ЄДРПОУ 44837927.

Фактичне місце призначення розвантаження вантажу - м. Новояворівськ.

Вищезазначені декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою від 13 листопада 2023 року, підписано та подано до митного контролю ОСОБА_1

13 листопада 2023 року Львівська митниця листом № 7.4/20-01/14/29500 звернулась до БО «БФ «Подай руку Україні», код ЄДРГЮУ від 44837927, щодо здійснення перевірки законності ввезення вантажу «гуманітарна допомога - транспортні засоби», яка переміщується транспортним засобом з реєстраційним номером НОМЕР_1 /ВС1084X0.

Відповідно до отриманої відповіді листом б/н від 13 листопада 2023 року (вх. Львівської митниці від 14 листопада 2023 року № 64463/14-20 голова БО «БФ «Подай руку Україні» ОСОБА_3 письмово повідомив про те, що Фонд не очікує в якості гуманітарної допомоги жодного товару, який переміщується ОСОБА_4 .. Також повідомлено, що БО «БФ «Подай руку Україні», не надавалися листи від 10 листопада 2023 року №№ 337, 338, 339 (як підстава для переміщення гуманітарної допомоги).

Згідно копії висновку № 142000-3301-1019 від 30 листопада 2023 року Спеціалізованої лабораторії з питань експертизи та досліджень Державної митної служби України загальна вартість вилучених предметів в справі про порушення митних правил № 1592/20900/23 становить 779 978,04 грн.

Таким чином, ОСОБА_1 вчинено дії спрямовані на переміщення через митний кордон України транспортного засобу та товару з приховуванням від митного контролю шляхом подання до митного органу як підставу для їх переміщення документів, що містять неправдиві відомості щодо отримувача товару.

Дії ОСОБА_1 митницею кваліфіковані, як порушення митних правил, відповідальність за вчинення яких передбачене ч. 1 ст. 483 МК України.

Постановою Галицького районного суду м. Львова від 23 січня 2024 року закрито провадження у справі про порушення митних правил відносно ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 483 МК України на підставі п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП.

Вилучені відповідно до протоколу №1592/20900/23 від 14 листопада 2023 року автомобілі марки:

- «ISUZU Rodeo», 2008 р.в., р.н. НОМЕР_3 , VIN - НОМЕР_4 , оригінал свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу № НОМЕР_11 ;

- «NISSAN Pathfinder», 2006 р.в., р.н. НОМЕР_6 , VIN - НОМЕР_7 , оригінал свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу № НОМЕР_5 ;

- «MAZDA ВТ50», 2008 р.в.,р.н. НОМЕР_9 , VIN - НОМЕР_10 , оригінал свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу № НОМЕР_8 повернуто представнику компанії «Patriot ltd» ОСОБА_5 , або уповноваженій ним особі.

Не погоджуючись з даною постановою, представник Львівської митниці Сичов Ю.В. подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати постанову місцевого суду, та прийняти нову постанову, якою визнати ОСОБА_1 винним у вчиненні порушення митних правил, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України та накласти на нього стягнення, передбачене санкцією даної статті в повному обсязі з конфіскацією предметів правопорушення.

Вважає, що висновок суду першої інстанції є необґрунтованим, а постанова прийнята з порушенням норм матеріального та процесуального права.

Наголошує, що судом не взято до уваги, що вказані вище транспортні засоби були ввезено на митну територію України в якості гуманітарної допомоги 13 листопада 2023 року, а листи № 251, 252, 253 (що дані автомобілі було прийнято та поставлено на облік у встановленому порядку) були виготовлено лише 15 листопада 2023 року, а відтак такі листи не мали братися судом до уваги як належний доказ, оскільки на час вчинення ОСОБА_6 порушення митних правил фізично не існували.

Зазначає, що судом належним чином не надано оцінки поданим до митного контролю ОСОБА_6 зверненням № 251,252, 253 від 15 листопада 2023 року.

Повідомляє, що ОСОБА_1 вчинив дії спрямовані на переміщення через митний кордон України транспортного засобу та товару з приховуванням від митного контролю шляхом подання до митного органу як підставу для їх переміщення документів, що містять неправдиві відомості щодо отримувача товару, дане порушення митних правил має значну суспільну небезпеку.

Звертає увагу, що місцевим судом не дотримано вимог ст. 245 КУпАП, окрім того винесена постанова не спрямована на попередження подібних правопорушень, сприяє їх вчиненню в майбутньому та породжує відчуття безвідповідальності за вчинене.

5 квітня 2024 року на адресу Львівського апеляційного суду від адвоката Огорілка Ю.В. надійшли заперечення на апеляційну скаргу, в яких він просить постанову місцевого суду залишити без змін, апеляційну скарги Львівської митниці без задоволення.

Наголошує, що ОСОБА_1 здійснював переміщення транспортних засіб на територію України, як гуманітарну допомогу, що підтвердили свідки, які були допитані в суді першої інстанції, що свідчить про відсутність умислу на незаконне переміщення гуманітарної допомоги через митний кордон України..

Заслухавши виступ представника Львівської митниці на підтримку доводів апеляційної скарги, пояснення особи, яка притягується до адміністративної відповідальності та його захисника на заперечення аргументів апеляційної скарги та клопотання ОСОБА_7 та ОСОБА_1 про передачу автомобілі на потреби ЗС України, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, апеляційний суду вважає, що апеляційна скарга підлягають до задоволення частково, виходячи із наступного.

Відповідно до ч. 1 ст. 7 КУпАП ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв`язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановленому законом.

Зі змісту ст. 283 КУпАП вбачається, що постанова суду у справі про адміністративне правопорушення має бути законною, обґрунтованою та вмотивованою.

Згідно зі ст. 487 МК України провадження у справі про порушення митних правил здійснюється відповідно до цього Кодексу, а в частині, що не регулюється ним, - відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.

Відповідно до вимог ст. 245 КУпАП завданнями провадження у справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.

Згідно ст. 489 МК та ст. 280 КУпАП посадова особа (суддя) при розгляді справи про порушення митних правил зобов`язана з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа у його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи є підстави для звільнення особи, що вчинила правопорушення, а також інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до ст. 62 Конституції України обвинувачення не може ґрунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом, а також на припущеннях. Вина особи, яка притягається до відповідальності повинна бути доведена органом який склав протокол, а доводи вини повинні ґрунтуватися на доказах, об`єктивність яких не викликала б жодних сумнівів. Усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь.

Частиною першою ст. 198 МК України передбачено, що органу доходів і зборів в пункті пропуску через державний кордон України згідно із статтею 335 цього Кодексу подаються документи, що містять відомості про товари, достатні для їх ідентифікації та необхідні для прийняття рішення про пропуск їх через митний кордон України.

Відповідно до ч. 1 ст. 495 МК України доказами у справі про порушення митних правил є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку встановлюються наявність або відсутність порушення митних правил, винність особи у його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Такі дані встановлюються: 1) протоколом про порушення митних правил, протоколами процесуальних дій, додатками до зазначених протоколів; 2) поясненнями свідків; 3) поясненнями особи, яка притягується до відповідальності; 4) висновком експерта; 5) іншими документами (належним чином завіреними їх копіями або витягами з них) та інформацією, у тому числі тими, що перебувають в електронному вигляді, а також товарами - безпосередніми предметами порушення митних правил, товарами із спеціально виготовленими сховищами (тайниками), що використовувалися для приховування безпосередніх предметів порушення митних правил від митного контролю, транспортними засобами, що використовувалися для переміщення безпосередніх предметів порушення митних правил через митний кордон України.

На митний орган, як на особу, уповноважену на складання протоколів про адміністративне правопорушення, покладено імперативний обов`язок щодо збирання доказів та доведення фактів й обставин, викладених у протоколі. Натомість суд обмежений доводами та доказами, наданими сторонами у справі, та приймає рішення на основі проведеного їх аналізу та оцінки.

Згідно з рішенням Європейського Суду з прав людини у справі «Авшар проти Туреччини» в оцінці доказів Суд встановив стандарт доказування «поза розумним сумнівом». Таке доказування передбачає співіснування досить вагомих, чітких та узгоджених між собою висновків або подібних неспростовних презумцій факту, а за відсутності таких ознак не можна констатувати, що винуватість особи доведено поза розумним сумнівом.

Відповідно до ч. 1 ст. 483 МК України передбачено, що відповідальність настає за переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості. Безпосереднім об`єктом посягання при вчиненні правопорушення, передбаченого ст. 483 МК України, є встановлений порядок переміщення товарів через митний кордон України.

Об`єктивною стороною правопорушення є дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України, тобто, розуміється активна поведінка (вчинок) особи.

Переміщення предметів із приховуванням від митного контролю - це їх переміщення через митний кордон різними шляхами, зокрема, шляхом подання до митного органу України підроблених документів, які містять неправдиві дані.

Суб`єктивна сторона вказаного правопорушення характеризується прямим умислом, тобто усвідомленням особою, яка вчинила правопорушення характеру незаконного переміщення товарів через митну територію України.

Підставою для переміщення предметів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митниці на пропуск предметів через митний кордон. Законодавчими актами встановлено, зокрема, що це можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, товарно-супровідні документи, інвойс, дозвіл відповідних державних органів, тощо.

Вказаних вимог закону, суду першої інстанції, під час розгляду справи про притягнення ОСОБА_1 до відповідальності за порушення митних правил дотримано в повному обсязі.

Судом першої інстанції правильно встановлено, що 13 листопада 2023 року близько 12 год. 35 хв. у зону митного контролю пункту пропуску «Краківець-Корчова» митного поста «Краковець» Львівської митниці заїхав вантажний транспортний засіб з реєстраційним номером НОМЕР_1 / НОМЕР_2 під керуванням громадянина України ОСОБА_1 .

ОСОБА_1 для здійснення митного оформлення, було подано документи, відповідно до яких на адресу БО «БФ «Подай руку Україні» переміщується гуманітарна допомога (транспортні засоби), а саме:

1) декларацію про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою від 13 листопада 2023 року;

2) міжнародну транспортну накладну (CMR) №09112023 від 09 листопада 2023 року;

3) свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів (задекларованих якості гуманітарної допомоги) № CU 6370573 на транспортний засіб марки «ISUZU Rodeo», 2008 р.в., р.н. НОМЕР_3 , VIN - НОМЕР_4 ; № НОМЕР_5 на транспортний засіб марки «NISSAN Pathfinder», 2006 р.в., р.н. НОМЕР_6 , VIN - НОМЕР_7 ; № НОМЕР_8 на транспортний засіб марки «MAZDA ВТ50», 2008 р.в., р.н. НОМЕР_9 , VIN - НОМЕР_10 ;

4) листи (звернення) №№ 337, 338, 339 від 10 листопада 2023 року БО «БФ «Подай руку Україні»; код ЄДРПОУ 44837927.

З декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою від 15 листопада 2023 року вбачається та міжнародної товарнотранспортної накладної CMR09112023, що відправником транспортних засобів марки «ISUZU Rodeo», 2008 р.в., р.н. НОМЕР_3 , VIN - НОМЕР_4 , «NISSAN Pathfinder», 2006 р.в., р.н. НОМЕР_6 , VIN - НОМЕР_7 , «MAZDA ВТ50», 2008 р.в.,р.н. НОМЕР_9 , VIN - НОМЕР_10 є «Patriot ltd»,35 White Hart Avenue, London, United Kingdom, а отримувачем БО «БФ «Подай руку Україні».

При дослідженні матеріалів справи, місцевим судом встановлено, що відповідно до Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань, Благодійна організація «Благодійний фонд «Подай руку Україні» зареєстрований за №1004121020000003375 від 06 червня 2022 року. Головою фонду є ОСОБА_8 .

Згідно зі зверненням БО «БФ «Подай руку Україні» №251 від 15 листопада 2023 року (а.с. 35), у зв`язку із військовим вторгненням рф на територію України, введенням військового стану в Україні, знищенням військового майна в ході бойових дій, фонд просить дозволити ввезення транспортного засобу марки «NISSAN Pathfinder», 2006 р.в., р.н. НОМЕР_6 , VIN - НОМЕР_7 . Вказаним листом підтверджено, що дана гуманітарної допомоги буде прийнято та поставлено на облік згідно встановленого порядку .

Відповідно до звернення №253 від 15 листопада 2023 року (а.с. 40), у зв`язку із військовим вторгненням рф на територію України, введенням військового стану в Україні, знищенням військового майна в ході бойових дій, фонд просить дозволити ввезення транспортного засобу марки «ISUZU Rodeo», 2008 р.в., р.н. НОМЕР_3 , VIN - НОМЕР_4 . Вказаним листом підтверджено, що дана гуманітарної допомоги буде прийнято та поставлено на облік згідно встановленого порядку.

Окрім того, згідно зі зверненням №252 від 15 листопада 2023 року (а.с. 252), у зв`язку із військовим вторгненням рф на територію України, введенням військового стану в Україні, знищенням військового майна в ході бойових дій, фонд просить дозволити ввезення транспортного засобу марки «MAZDA ВТ50», 2008 р.в., р.н. НОМЕР_9 , VIN - НОМЕР_10 . Вказаним листом підтверджено, що дана гуманітарної допомоги буде прийнято та поставлено на облік згідно встановленого порядку.

З долучених до матеріалів справи, місцевим судом встановлено, що на адресу БО «БФ «Подай руку Україні» були скеровані звернення військовослужбовців Збройних Сил України: ОСОБА_9 (посвідчення серії НОМЕР_12 , військова частина НОМЕР_13 ) (а.с.37,38), ОСОБА_10 (довідка військової частини НОМЕР_14 №1469 від 23 квітня 2023 року)(а.с.42-43), ОСОБА_11 (посвідчення серії НОМЕР_15 , військова частина НОМЕР_16 )(а.с. 46-47), з яких вбачається прохання надання у якості гуманітарної допомоги транспортних засобів, позашляховиків, будь - якої модифікації.

Отже, апеляційний суд, за наведених обставин, погоджується з висновком місцевого суду, що вищенаведеними доказами підтверджується те, що товар ввезений 13 листопада 2023 року на митну територію України з території Республіки Польща через пункт пропуску «Краківець-Корчова» Львівської митниці ОСОБА_1 було ввезено на територію України саме як гуманітарну допомогу, а саме транспортних засобів марки «ISUZU Rodeo», 2008 р.в., р.н. НОМЕР_3 , VIN - НОМЕР_4 , «NISSAN Pathfinder», 2006 р.в., р.н. НОМЕР_6 , VIN - НОМЕР_7 , «MAZDA ВТ50», 2008 р.в.,р.н. НОМЕР_9 , VIN - НОМЕР_10 , на запит БО «БФ «Подай руку Україні», що свідчить про відсутність умислу чи наміру ОСОБА_1 на незаконне переміщення гуманітарної допомоги через митний кордон України.

При цьому, апеляційному суду не надано жодних достатніх доказів про те, що переміщуваний ОСОБА_1 товар не відповідав критеріям гуманітарної допомоги.

Окрім того, представником митниці, в ході розгляду справи, не надано доказів підробки, незаконності отримання товаросупровідних документів, поданих до митного контролю в Україні.

Що стосується, аргументів апелянта, що судом належним чином не надано оцінки поданим до митного контролю ОСОБА_6 зверненням № 251,252, 253 від 15 листопада 2023 року, то такі не заслуговують на увагу апеляційного суду, оскільки дані листи підтверджуються звернення військовослужбовців Збройних Сил України: ОСОБА_9 (посвідчення серії НОМЕР_12 , військова частина НОМЕР_13 ) (а.с.37,38), ОСОБА_10 (довідка військової частини НОМЕР_14 №1469 від 23 квітня 2023 року)(а.с.42-43), ОСОБА_11 (посвідчення серії НОМЕР_15 , військова частина НОМЕР_16 )(а.с. 46-47), які надійшли на адресу благодійного фонду 11 листопада 2023 року.

За даних обставин, суд апеляційної інстанції погоджується з висновками суду першої інстанції, що в ході розгляду справи стороною захисту надано належні та допустимі докази, які підтверджують, що товар ввезений 13 листопада 2023 року на митну територію України з території Республіки Польща, було ввезено на територію України саме як гуманітарну допомогу.

Твердження Львівської митниці про подання органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів документи, які містять неправдиві відомості є безпідставними.

Як вбачається з матеріалів справи та постанови, суд першої інстанції, належним чином, повно та об`єктивно дослідив усі обставини справи та докази, надані сторонами (в процесі розгляду справи), та надав їм належну правову оцінку, з якою погоджується апеляційний суд.

Представником Львівської митниці не доведено, а апеляційним судом не встановлено, що дії ОСОБА_1 представляють собою суспільну небезпеку та завдали значної шкоди суспільним та державним інтересам, правам та свободам інших осіб.

Таким чином, апеляційний суд погоджується з висновками суду першої інстанції, що у матеріалах справи відсутні докази того, що ОСОБА_1 , вчинив дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом подання митному органу як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги та відправника.

Інші доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції

Істотних порушень вимог процесуального закону чи неправильного застосування норм матеріального права, які є підставою для скасування постанови, апеляційним судом не встановлено.

Відповідно до п. 4 ч. 8 ст. 294 КУпАП, апеляційний суд переглядає справу в межах апеляційної скарги, за наслідками розгляду апеляційної скарги суд апеляційної інстанції має право змінити постанову.

Відтак, враховуючи повномасштабні військові дії Збройних Сил України по відсічі збройної агресії рф проти України, потреби військових частин у автомобілях та клопотання адвоката Огорілка Ю.В. та особи, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , вважаю за необхідне автомобілі марки «ISUZU Rodeo», 2008 р.в., р.н. НОМЕР_3 , VIN - НОМЕР_4 , «NISSAN Pathfinder», 2006 р.в., р.н. НОМЕР_6 , VIN - НОМЕР_7 , «MAZDA ВТ50», 2008 р.в.,р.н. НОМЕР_9 , VIN - НОМЕР_10 передати Збройним Силам України, а саме військовим частинам, відповідно до долучених звернень, а саме ВЧ НОМЕР_13 , ВЧ НОМЕР_17 , ВЧ НОМЕР_14 .

Керуючись ст. 294 КУпАП, апеляційний суд, -

постановив:

апеляційну скаргу представника Львівської митниці ОСОБА_12 задоволити частково.

Постанову Галицького районного суду м. Львова від 23 січня 2024 року, щодо ОСОБА_1 - змінити, автомобілі марки «ISUZU Rodeo», 2008 р.в., р.н. НОМЕР_3 , VIN - НОМЕР_4 , «NISSAN Pathfinder», 2006 р.в., р.н. НОМЕР_6 , VIN - НОМЕР_7 , «MAZDA ВТ50», 2008 р.в.,р.н. НОМЕР_9 , VIN - НОМЕР_10 передати військовим частинам, відповідно до долучених звернень, а саме ВЧ НОМЕР_13 , ВЧ НОМЕР_17 , ВЧ НОМЕР_14 .

У решті постанову залишити без змін.

Постанова є остаточною й оскарженню не підлягає.

Суддя ПартикаІ.В.

СудЛьвівський апеляційний суд
Дата ухвалення рішення05.04.2024
Оприлюднено12.04.2024
Номер документу118279489
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяСправи про порушення митних правил, які підлягають розгляду в судовому порядку Митний кодекс 2012 р. Переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю

Судовий реєстр по справі —461/10535/23

Постанова від 05.04.2024

Адмінправопорушення

Львівський апеляційний суд

Партика І. В.

Постанова від 23.01.2024

Адмінправопорушення

Галицький районний суд м.Львова

Мисько Х. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні