Справа № 560/5937/22
РІШЕННЯ
іменем України
11 квітня 2024 рокум. Хмельницький
Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Матущака В.В. розглянувши адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "АЗС Діесел" до Головного управління ДПС у Хмельницькій області , треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача Державна інспекція архітектури та містобудування України , Державна служба України з питань праці про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
І. СТИСЛИЙ ВИКЛАД ПОЗИЦІЙ СТОРІН
ТОВ "АЗС Діесел" звернулось до суду з позовом до Головного управління ДПС в Хмельницькій області, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача - Державна інспекція архітектури та містобудування України, Державна служба України з питань праці, в якому просить:
1. Визнати протиправним та скасувати рішення відповідача від 23.02.2021 №1629/6/22-01-09-03-04 про відмову у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним за адресою Хмельницька область, Полонський район, м. Полонне, вул. Академіка Герасимчука, 255.
2. Зобов`язати відповідача видати ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним за адресою Хмельницька область, Полонський район, м. Полонне, вул. Академіка Герасимчука, 255.
3. Визнати протиправним та скасувати рішення відповідача від 06.12.2021 №13963/6/22-01-09-03-06 про відмову у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним за адресою Хмельницька область, м. Волочиськ, вул. Копачівська, 1/6.
4. Зобов`язати відповідача видати ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним за адресою Хмельницька область, м. Волочиськ, вул. Копачівська, 1/6.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що спірні рішення відповідача є протиправними, оскільки резервуарні автозаправні станції є пересувним виробом заводського виготовлення, що унеможливлює надання акта введення в експлуатацію об`єкта, або актів готовності об`єкта до експлуатації, або сертифіката про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інших документів, що підтверджують прийняття в експлуатацію резервуарних АЗС. Просить позов задовольнити.
У відзиві на позов відповідач зазначив, що підставою для прийняття спірних рішень слугував той факт, що позивач не надав акта введення в експлуатацію об`єкта, або актів готовності об`єкта до експлуатації, або сертифіката про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інших документів, що підтверджують прийняття в експлуатацію резервуарних АЗС, що суперечить вимогам Закону України від 19.12.95 №481/95-ВР "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального". Просить відмовити у задоволенні позову.
Позивач надав додаткові пояснення, в яких звернув увагу, що при подачі заяв про видачу ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним товариством зазначалось про встановлення за адресами здійснення господарської діяльності контейнерних АЗС, однак відповідач в силу наданих законом повноважень не витребував підтверджуючі документи, що в свою чергу призвело до прийняття незаконних рішень про відмову у видачі ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним №1629/6/22-01-09-03-04 від 23.02.2021 та №13963/6/22-01-09-03-06 від 06.12.2021. Просить позов задовольнити.
ІІ. ПРОЦЕСУАЛЬНІ ДІЇ У СПРАВІ
Хмельницький окружний адміністративний суд рішенням від 28.07.2022, залишеним без змін постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 25.01.2023, позов задовольнив.
Постановою Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 29.01.2024 Рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 28.07.2022 та постанову Сьомого апеляційного адміністративного суду від 25.01.2023 скасовано. Постановлено справу за позовом ТОА "АЗС Діесел" до Головного управління ДПС у Хмельницькій області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії направити на новий розгляд до Хмельницького окружного адміністративного суду.
Ухвалою від 15.02.2024 суд вирішив прийняти до провадження справу №560/5937/22 за позовом ТОВ "АЗС Діесел" звернулось до суду з позовом до Головного управління ДПС в Хмельницькій області. Судовий розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи. Запропонувати позивача надати пояснення по справі з врахуванням висновків Верховного Суду, викладених у постанові від 25.01.2024. Надати відповідачу строк для подання відзиву на позов з врахуванням висновків Верховного Суду, викладених у постанові від 25.01.2024 - 15 днів з дня вручення ухвали про прийняття до свого провадження справи.
Також ухвалою від 15.02.2024 суд залучив до участі у справі третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача:
- Державну інспекцію архітектури та містобудування України (ДІАМ) (01133, м. Київ, бульвар Лесі Українки, 26, код ЄДРПОУ 44245840),
- Державну службу України з питань праці (Держпраці) (01601, м. Київ, вул. Десятинна, 14, код ЄДРПОУ 39472148).
Запропонував третім особам надати пояснення або відзив на підтримку або заперечення проти позову протягом 5 днів з дня вручення ухвали.
ІІІ. ОБСТАВИНИ, ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ
Суд встановив, що 05.02.2021 ТОВ ВАЗС ДІЕСЕЛ" звернулось до Головного управління ДПС у Хмельницькій області з заявою щодо видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним за адресою здійснення діяльності: Хмельницька область, Полонський район, м.Полонне, вул. Академіка Герасимчука, 255, до заяви були додані необхідні документи.
Рішенням про відмову у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним №1629/6/22-01-09-03-04 від 23.02.2021 Головне управління ДПС у Хмельницькій області відмовило ТОВ "АЗС ДІЕСЕЛ" у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним посилаючись на ненадання останнім акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, що не відповідає вимогам статті 15 та статті 18 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального».
В подальшому, 12.11.2021 товариство з обмеженою відповідальністю «АЗС ДІЕСЕЛ» звернулось до Головного управління ДПС у Хмельницькій області з заявою щодо видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним за адресою здійснення діяльності: Хмельницька область, м. Волочиськ, вул. Копачівська, 1/6. У відповідності до приписів статті 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» до заяви були додані необхідні документи.
Рішенням про відмову у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним №13963/6/22- 01-09-03-06 від 06.12.2021 Головне управління ДПС у Хмельницькій області відмовило ТОВ "АЗС ДІЕСЕЛ" у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, посилаючись на ненадання останнім акта вводу в експлуатацію об`єкта або акта готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, що не відповідає вимогам статті 15 та статті 18 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального".
Вважаючи рішення про відмову у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним №1629/6/22-01-09-03-04 від 23.02.2021 та №13963/6/22-01-09-03-06 від 06.12.2021 протиправними, позивач звернувся до суду з цим позовом.
ІV. ЗАКОНОДАВСТВО ТА ОЦІНКА СУДУ
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Нормативно-правовим актом, який визначає основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, дистилятом виноградним спиртовим, спиртом-сирцем плодовим, біоетанолом, алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, та пальним, забезпечення їх високої якості та захисту здоров`я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального на території України, - є Закон України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального" від 19.12.1995 №481/95-ВР (далі - Закон №481/95-ВР).
Відповідно до частини 21 статті 15 Закону №481/95-ВР роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) або тютюновими виробами, або рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, або пальним може здійснюватися суб`єктами господарювання (у тому числі іноземними суб`єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю.
Відповідно до статті 1 Закону №481/95-ВР ліцензія (спеціальний дозвіл) - документ, що засвідчує право суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) на провадження одного із зазначених у цьому Законі видів діяльності протягом визначеного строку.
Згідно з частини 30 статті 15 Закону №481/95-ВР ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем торгівлі суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) терміном на п`ять років.
Приписами частин 32-34 статті 15 Закону №481/95-ВР, ліцензія видається за поданою нарочно, поштою або в електронному вигляді заявою суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво), до якої додається документ, що підтверджує внесення річної плати за ліцензію (крім ліцензії на оптову торгівлю пальним за наявності місць оптової торгівлі пальним, роздрібну торгівлю пальним, зберігання пального з метою подальшої його реалізації іншим споживачам).
У заяві зазначається вид господарської діяльності, на провадження якого суб`єкт господарювання (у тому числі іноземний суб`єкт господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) має намір одержати ліцензію (оптова, роздрібна торгівля алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, оптова, роздрібна торгівля пальним або зберігання пального).
Суб`єкти господарювання (у тому числі іноземні суб`єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на кожне місце роздрібної торгівлі пальним.
Згідно з частини 38 статті 15 Закону №481/95-ВР, для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:
документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об`єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об`єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення;
акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;
дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник (частина 40 статті 15 Закону №481/95-ВР).
У разі якщо зазначені документи видані (оформлені) іншій особі, ніж заявник, такий заявник додатково подає документи, що підтверджують його право на використання відповідного об`єкта (частина 41 статті 15 Закону №481/95-ВР).
Вимагати представлення інших документів, крім зазначених у цьому Законі, забороняється. Зазначені в цьому Законі документи (крім документів, які подаються заявником для отримання ліцензії на право виробництва пального, оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання - пального) подаються в одному примірнику в копіях, засвідчених нотаріально або органом, який видав оригінал документа або посадовою особою органу ліцензування. Заява про видачу ліцензії та визначені цим Законом документи подаються уповноваженою особою заявника або надсилаються рекомендованим листом (частини 44 статті 15 Закону №481/95-ВР).
Ліцензія або рішення про відмову в її видачі видається заявнику не пізніше 10 календарних днів (щодо пального - не пізніше 20 календарних днів) з дня одержання зазначених у цьому Законі документів. У рішенні про відмову у видачі ліцензії повинна бути вказана підстава для відмови з посиланням на відповідні норми законодавства (частина 45 статті 15 Закону №481/95-ВР).
Зі змісту наведених правових норм вбачається, що для здійснення господарської діяльності, зокрема, з роздрібної торгівлі пальним, суб`єкт господарювання має отримати ліцензію на здійснення такої діяльності. Вичерпний перелік документів, що подається разом із заявою про отримання ліцензії, визначений статтею 15 Закону №481/95-ВР. У цьому переліку, крім іншого, визначено акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства.
Встановлено, що ТОВ "АЗС ДІЕСЕЛ" разом із заявами щодо видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним на об`єкті роздрібної торгівлі за адресою: АДРЕСА_1 та за адресою: Хмельницька область, м. Волочиськ, вул. Копачівська, 1/6 до Головного управління ДПС у Хмельницькій області було подано необхідні документи.
Зазначені документи підтверджують, що товариство сплатило за видачу ліцензії встановлену Законом плату у розмірі 2000 грн., для здійснення роздрібного продажу, зареєструвало у встановленому законодавством порядку розрахунково-касовий апарат, отримало в оренду майно - земельну ділянку, яка фактично перебуває в нього в користуванні. Додані до заяви дозволи Держпраці, підтверджують, що товариство має право виконувати газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах, а також здійснювати експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки.
Зі змісту оскаржуваних рішень вбачається, що підставою для відмови у видачі запитуваних ліцензій слугували висновки відповідача щодо не надання товариством документів, а саме актів вводу в експлуатацію об`єкта або актів готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікатів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інших документів, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для роздрібної торгівлі пальним.
Проте, з такими висновками відповідача суд не погоджується, вважає їх такими, що суперечать дійсним обставинам та нормам чинного законодавства, з огляду на таке.
Відповідно до пункту 14 Положення про Міністерство розвитку громад та територій України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.04.2014 №197 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 25.09.2019 №850), для розгляду наукових рекомендацій та проведення фахових консультацій з основних питань діяльності у Мінрегіоні можуть утворюватися постійні або тимчасові консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи. Рішення про утворення чи ліквідацію колегії, інших постійних або тимчасових консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів, їх кількісний та персональний склад, положення про них затверджує Міністр.
У межах зазначених вище повноважень наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 26.10.2020 №257 затверджено Положення про Науково-технічну раду Міністерства розвитку громад та територій України.
Згідно з пунктом 1 розділу І вказаного Положення науково-технічна рада (далі - НТР) є постійно діючим консультативно-дорадчим органом Міністерства розвитку громад та територій України, утвореним для надання наукових рекомендацій та проведення фахових консультацій з основних питань діяльності, що належать до компетенції Мінрегіону.
Згідно пункту 2 розділу II вказаного Положення НТР відповідно до покладених на неї завдань, зокрема, але не виключно, розглядає найважливіші науково-технічні проблеми та надає пропозиції щодо пріоритетних напрямів та тематики наукових (науково-технічних) робіт (наукових досліджень та науково-технічних (експериментальних) розробок, далі - наукових робіт) у відповідних сферах; бере участь в організації наукових робіт із пріоритетних напрямів діяльності у сферах будівництва, житлово-комунального господарства і регіонального розвитку та наукового обґрунтування науково-технічного розвитку будівельної галузі.
Рішенням від 10.12.2015 №88 НТР схвалило методичний посібник "Деякі особливості визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об`єктів будівництва" (далі - методичні рекомендації), у вступі до якого зазначено, що "Директивою Ради Європейського Союзу 89/106/ЄЕС, прийнятою у 1988 році, країнам, що входять до складу Євросоюзу, було запропоновано новий підхід до питань технічного регулювання будівельної діяльності. З прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 20.12.2006 №1764 "Про затвердження Технічного регламенту будівельних виробів, будівель і споруд" Україна зробила перший практичний крок на шляху приєднання до європейських принципів технічного регулювання. У першу чергу це стосувалося забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ. Наразі в Україні поряд з національною функціонує європейська гілка нормативної бази, основою якої є запровадження розрахунку будівельних конструкцій за Єврокодами".
У главі 2.6 Методичних рекомендацій зазначено, що "контейнерні АЗС, виготовлені як цілісний заводський виріб відповідно до затверджених у встановленому порядку технічних умов з обов`язковим забезпеченням системами блискавкозахисту, очищення стоків тощо та розміщені на ділянці, забезпеченій інженерною інфраструктурою, що дає можливість підключення та функціонування АЗС без виконання будівельних робіт, не є об`єктом будівництва. Водночас контейнерні АЗС не можуть бути віднесені до тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності, оскільки вони є об`єктами підвищеної небезпеки та екологічно небезпечними об`єктами. Контейнерні АЗС - установка для відпуску нафтопродуктів, яка складається з резервуара і паливороздавальної колонки, зблокованих в єдиному контейнері".
Відповідно до паспорта на блок-пункт автозаправний резервуар РГС-ІО(АБП) горизонтальний стальний номінальною вмісткістю 10м3 від 20.11.2019, резервуар АБП-10 горизонтальний стальний, заводський номер б/н, дата випуску 2003 є зварювальною стальною горизонтальною кубічною ємністю для зберігання рідких нафтопродуктів (цілісним заводським виробом), виготовленим відповідно до ГОСТ 792-44 і не належить до об`єктів будівництва.
Крім того, у паспорті зазначено, що резервуар АБП-10 горизонтальний стальний, заводський номер /н, дата випуску 2003 може бути переміщений без зміни його конструкції.
Також, відповідно до паспорта на резервуар РГСЦ-20 горизонтальний стальний циліндричний номінальною вмісткістю 20м3 від 20.11.2019, резервуар РГСЦ-20 горизонтальний стальний циліндричний номінальною вмісткістю 20м3, заводський номер 28811, дата випуску 1979 є зварювальною стальною горизонтальною циліндричною ємністю для зберігання рідких нафтопродуктів (цілісним заводським виробом), виготовленим відповідно до ГОСТ 792-44 і не належить до об`єктів будівництва.
Крім того, у паспорті зазначено, що резервуар РГСЦ-20 горизонтальний стальний циліндричний номінальною вмісткістю 20м3, заводський номер 28811, дата випуску 1979 може бути переміщений без зміни його конструкції.
Таким чином, суд робить висновок, що за адресою місця торгівлі: Хмельницька область, Полонський район, м.Полонне, вул. Академіка Герасимчука, 255 установлений резервуар АБП-10 горизонтальний стальний номінальною вмісткістю 10м3, а за адресою: Хмельницька область, м. Волочиськ, вул. Копачівська, 1/6 установлений резервуар РГСЦ-20 горизонтальний стальний циліндричний номінальною вмісткістю 20м3, які є заводськими виробами і для їх установлення не передбачено будь-яких будівельних робіт.
Оскільки встановленні резервуари, не є об`єктами будівництва, тому відповідно у товариства не виникло обов`язку, зокрема, щодо прийняття в експлуатацію об`єктів будівництва, а у відповідача, відповідно, не було правових підстав для відмови позивачу у видачі ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним з підстав не надання останнім акта вводу в експлуатацію об`єкта або акта готовності об`єкта до експлуатації, або сертифіката про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального.
Суд встановив, що при подачі заяв про видачу ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним позивачем зазначалось про встановлення за адресами здійснення господарської діяльності контейнерних АЗС, однак відповідач не витребував підтверджуючі документи, що в свою чергу призвело до прийняття незаконних рішень про відмову у видачі ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним №1629/6/22-01-09-03-04 від 23.02.2021 та №13963/6/22-01-09-03-06 від 06.12.2021.
Частиною 1 статті 77 КАС України визначено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
На підставі викладеного суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог.
У зв`язку із цим, з метою відновлення порушеного права позивача, необхідно зобов`язати відповідача видати ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним за адресою Хмельницька область, Полонський район, м. Полонне, вул. Академіка Герасимчука, 255 та за адресою Хмельницька область, м. Волочиськ, вул. Копачівська, 1/6.
Враховуючи викладене, позов підлягає задоволенню.
Суд встановив, що при зверненні до суду позивач сплатив судовий збір у розмірі 4962,00 грн., тому, враховуючи приписи статті 139 КАС України, витрати необхідно присудити на його користь за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.
Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
адміністративний позов Товариство з обмеженою відповідальністю "АЗС Діесел" до Головного управління ДПС у Хмельницькій області, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача - Державна інспекція архітектури та містобудування України, Державна служба України з питань праці, задоволити.
Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Хмельницькій області від 23.02.2021 №1629/6/22-01-09-03-04 про відмову у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним.
Зобов`язати Головне управління ДПС у Хмельницькій області видати товариству з обмеженою відповідальністю "АЗС Діесел" ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним за адресою Хмельницька область, Полонський район, м. Полонне, вул. Академіка Герасимчука, 255.
Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Хмельницькій області від 06.12.2021 №13963/6/22-01-09-03-06 про відмову у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним.
Зобов`язати Головне управління ДПС у Хмельницькій області видати Товариству з обмеженою відповідальністю "АЗС Діесел" ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним за адресою Хмельницька область, м. Волочиськ, вул. Копачівська, 1/6.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "АЗС Діесел" судові витрати (судовий збір) в розмірі 4962,00 (чотири тисячі дев`ятсот шістдесят дві) грн. 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Хмельницькій області.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повне рішення складене 11 квітня 2024 року
Позивач:Товариство з обмеженою відповідальністю"АЗС Діесел" (вул. Інститутська, 6, м.Хмельницький, Хмельницька область, 29000 , код ЄДРПОУ - 43205372) Відповідач:Головне управління ДПС у Хмельницькій області (вул. Пилипчука, 17, м.Хмельницький, Хмельницька обл., Хмельницький р-н, 29001 , код ЄДРПОУ - 44070171) Треті особи:Державна інспекція архітектури та містобудування України (ДІАМ) (01133, м. Київ, бульвар Лесі Українки, 26, код ЄДРПОУ 44245840), Державна служба України з питань праці (Держпраці) (01601, м. Київ, вул. Десятинна, 14, , код ЄДРПОУ - 39472148)
Головуючий суддя В.В. Матущак
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.04.2024 |
Оприлюднено | 15.04.2024 |
Номер документу | 118302597 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них дозвільної системи, нагляду (контролю), реалізації держ-ї регуляторної політики у сфері госп-ї д-ті; ліцензування видів господарської д-ті; розроблення і застосування національних стандар., технічних регламентів та процедур оцінки відповідності |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Матущак В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні