Ухвала
від 19.03.2024 по справі 911/2203/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Симона Петлюри, 16/108, м. Київ, 01032, тел. (044) 235-95-51, е-mail: inbox@ko.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

"19" березня 2024 р. м. Київ Справа № 911/2203/23

за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю «Оперком» (04070, м. Київ, пл. Контрактова, буд. 2/1 (літ. А,В); код ЄДРПОУ 44449723)

до боржника Товариства з обмеженою відповідальністю «Антарес-2016» (08134, Київська обл., Бучанський р-н, м. Вишневе, вул. Паркова, буд. 40; код ЄДРПОУ 40882992)

про банкрутство

Суддя Наріжний С.Ю.

За участю секретаря Ворка Л.О.

За участю представників учасників у справі:

від ТОВ «Оперком»: адвокат Андрейків О.В.;

ліквідатор ТОВ «Антарес-2016» арбітражний керуючий Бандола О.О.

ВСТАНОВИВ:

у провадженні Господарського суду Київської області перебуває справа за заявою ТОВ «Оперком» про банкрутство ТОВ «Антарес-2016», прийнята до розгляду ухвалою суду від 25.07.2023.

Ухвалою Господарського суду Київської області від 05.09.2023 відкрито провадження у справі № 911/2203/23 про банкрутство ТОВ «Антарес-2016», визнано грошові вимоги Кредитора ТОВ «Оперком» до боржника ТОВ «Антарес-2016» у сумі 5300000,00 грн, введено процедуру розпорядження майном Боржника та призначено розпорядником майна арбітражного керуючого Бандолу О.О., попереднє засідання призначено на 17.10.2023, вирішено інші процедурні питання у справі.

05.09.2023 Господарським судом Київської області в установленому порядку було здійснено публікацію оголошення № 71317 про відкриття провадження у справі про банкрутство ТОВ «Антарес-2016».

Після публікації оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство Боржника будь-яких заяв кредиторів з вимогами до Боржника до суду не надходило.

Ухвалою попереднього засідання від 17.10.2023 встановлено, що визнані судом грошові вимоги ТОВ «Оперком» до ТОВ «Антарес-2016» підлягають включенню розпорядником майна Боржника до реєстру вимог кредиторів у сумах: 87140,00 грн - 1 черга; 5300000,00 грн - 4 черга; підсумкове засідання суду призначено на 07.11.2023; вирішено інші процедурні питання у справі.

Постановою Господарського суду Київської області від 07.11.2023 визнано Боржника банкрутом і відкрито ліквідаційну процедуру; ліквідатором ТОВ «Антарес-2016» призначено арбітражного керуючого Бандолу О.О.

07.11.2023 Господарським судом Київської області в установленому порядку було здійснено публікацію повідомлення № 71794 про визнання ТОВ «Антарес-2016» банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

21.02.2024 до суду надійшов звіт ліквідатора Банкрута арбітражного керуючого Бандоли О.О. від 21.02.2024 № 02-129/35 (вх. № 2356/24) за підсумком ліквідаційної процедури, в якому ліквідатор просить суд затвердити звіт, ліквідаційній баланс Банкрута, закрити провадження у справі.

Крім того до суду надійшов звіт від 21.02.2024 № 02-129/36 (вх. № 2372/24) про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за період виконання повноважень ліквідатора Банкрута.

Ухвалою суду від 26.02.2024 розгляд звіту ліквідатора ТОВ «Антарес-2016» арбітражного керуючого Бандоли О.О. від 21.02.2024 № 02-129/35 (вх. № 2356/24) за підсумком ліквідаційної процедури, а також звіту від 21.02.2024 № 02-129/36 (вх. № 2372/24) про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат ліквідатора призначено в судовому засіданні на 19.03.2024.

27.02.2024 до суду надійшло клопотання ліквідатора Банкрута від 27.02.2024 № 02-129/37 (вх. № 2749/24) про залучення додаткових доказів.

19.03.2024 в судове засідання з`явився ліквідатор Банкрута; звітував про вжиті заходи в процедурі ліквідації ТОВ «Антарес-2016»; поданий звіт за підсумком ліквідаційної процедури підтримав і просив затвердити звіт та ліквідаційний баланс, ліквідувати юридичну особу Банкрута та закрити провадження у справі. Крім цього підтримав поданий звіт про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за період виконання повноважень ліквідатора Банкрута.

Також в судове засідання з`явився представник кредитора ТОВ «Оперком», поданий звіт ліквідатора за підсумками процедури ліквідації ТОВ «Антарес-2016» підтримав.

Суд, дослідивши звіт ліквідатора з доданими доказами та матеріали справи в цілому, а також заслухавши ліквідатора Банкрута і представника кредитора, встановив наступне.

Ліквідатор Банкрута звернувся до колишнього керівника ТОВ «Антарес-2016» Габелії А.М. з вимогою про передання бухгалтерської та іншої документації Боржника, печаток і штампів, матеріальних та інших цінностей Банкрута. Запитувана інформація щодо Банкрута була надана ліквідатору 16.11.2023.

Згідно звіту ліквідатора Банкрута, з метою формування ліквідаційної маси Банкрута ліквідатором направлено низку запитів до реєстраційних та контролюючих органів, у тому числі: ГУ Держгеокадастру у м. Києві та Київській області щодо наявності у Боржника земельних ділянок; Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо перебування у власності Банкрута цінних паперів; Державної авіаційної служби України щодо наявності у Боржника повітряних суден; Держмитслужби про надання відомостей щодо здійснення Боржником зовнішньоекономічної діяльності; Департаменту сервісний послуг ДІАМ щодо надання інформації про видачу Боржнику документів дозвільного чи декларативного характеру; Державної служби морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства України щодо прав Банкрута на морські чи річкові судна; ГУ статистики у Київській області щодо наявності філій і відокремлених підрозділів Боржника; Держпродспоживслужби щодо зареєстрованої за Банкрутом сільськогосподарської техніки; ГСЦ МВС щодо наявності у Банкрута транспортних засобів; Філії «ГІОЦ» АТ «Українська залізниця» щодо наявності у Банкрута залізничного транспорту; Держпраці щодо інформації про наявність/відсутність у Банкрута технологічних транспортних засобів; РВ ФДМ України по м. Києву щодо наявності на балансі Боржника державного майна; ДП «Український державний центр радіочастот» щодо видачі Боржнику дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, присвоєння радіочастот; Держгеонадра щодо наявності у Боржника спеціальних дозволів на користування надрами; Державного космічного агентства України щодо наявності/відсутності у Боржника унікальних об`єктів космічної діяльності.

Копії відповідних листів-відповідей реєстраційних органів на запити додані ліквідатором Банкрута до звіту.

Так, згідно листа ГУ Держгеокадастру у м. Києві та Київській області від 15.12.2023 № 33-10-0.222-11904/2-23, зазначено про відсутність відомостей щодо реєстрації за Боржником земельних ділянок в м. Києві та Київській області.

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку листом № 10/04/16264 від 14.12.2023 повідомила про відсутність Банкрута серед власників пакетів голосуючих акцій (5 відсотків і більше) акціонерних товариств.

Згідно листа Державної авіаційної служби України від 22.12.2023 № 12/12.5-3821-23, за Банкрутом повітряні судна не зареєстровані.

Держмитслужба листом № 19-1/19-02-04/14/5143 від 19.12.2023 повідомила про те, що Боржник не перебував на централізованому обліку в Держмитслужбі в реєстрі осіб, які під час провадження своєї діяльності є учасниками відносин, що регулюються законодавством України з питань митної справи.

Відповідно до листа Департаменту сервісний послуг ДІАМ від 20.12.2023 № 3549/04/18-23, інформація щодо видачі Боржнику документів дозвільного чи декларативного характеру, відсутня.

Державна служба морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства України листом від 20.09.2023 № 10125/07/15-23 повідомила ліквідатора про те, що записи щодо суден, власником або судновласником яких є Банкрут, відсутні.

Головне управління статистики у Київській області листом від 14.12.2023 № 02.2-08/1797-23 повідомило ліквідатора про відсутність відомостей щодо філій/відокремлених підрозділів, представництв, дочірніх підприємств Боржника.

Відповідно до листа Держпродспоживслужби від 13.12.2023 № 29-19/26214, за Банкрутом сільськогосподарська техніка не значиться.

Відповідно до листа ГСЦ МВС № 31/29169-29150-2023 від 15.12.2023, станом на 15.12.2023 в Єдиному державному реєстрі транспортних засобів відсутні відомості про зареєстровані за Банкрутом транспортні засоби.

Філія «ГІОЦ» АТ «Українська залізниця» листом від 18.12.2023 № ГІОЦ-45/4988 повідомила ліквідатора про відсутність запитуваної інформації щодо Боржника.

Згідно листів територіальних органів Держпраці, запитувана інформація щодо Боржника відсутня.

РВ ФДМ України по м. Києву листом від 12.01.2024 № 30-12/209 повідомило ліквідатора про відсутність інформації щодо Банкрута та нерухомого державного майна, яке перебуває на його балансі.

Відповідно до листа ДП «Український державний центр радіочастот» від 18.12.2023 № 80/09.4.2/12700/23 повідомлено ліквідатора про те, що Боржнику дозволи на експлуатацію радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв не видавались, присвоєння радіочастот не здійснювалось.

Держгеонадра листом від 25.12.2023 № 7629/07/2-23 повідомило ліквідатора про відсутність інформації стосовно наявності у Боржника спеціальних дозволів на користування надрами.

Державне космічне агентство України листом від 18.01.2024 № 382--3.3 повідомило про відсутність зареєстрованих за Боржником унікальних об`єктів космічної діяльності.

Крім цього, з метою виявлення майна Банкрута, ліквідатором було отримано витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, з якого встановлено відсутність відомостей щодо нерухомого майна Банкрута.

Згідно звіту ліквідатора, за наслідком проведеного пошуку відповідних відомостей на офіційних веб-сайтах в мережі Інтернет, наявності прав Банкрута на об`єкти інтелектуальної власності не встановлено.

Ліквідатором Банкрута у період з 22.12.2023 по 31.12.2023 проведено інвентаризацію активів і зобов`язань на підставі наказу № 1, за наслідком якої не було виявлено жодних активів Банкрута.

Згідно матеріалів справи, за підсумком ліквідаційної процедури у Банкрута обліковується кредиторська заборгованість у сумі 5387140,00 грн перед ініціюючим кредитором ТОВ «Оперком».

До суду будь-яких інших заяв, крім ТОВ «Оперком», з вимогами до Боржника, не надходило.

Ліквідатором Банкрута подано ліквідаційний баланс Банкрута станом на 21.02.2024, згідно якого у Банкрута відсутні будь-які активи, за рахунок яких можна провести розрахунки з ініціюючим кредитором Банкрута - ТОВ «Оперком».

Згідно звіту ліквідатора Банкрута та доданих до нього документів, матеріалів справи № 911/2203/23, останнім не виявлено майна Банкрута, яке є предметом застави; майно Банкрута, яке б знаходилось у третіх осіб на зберіганні або передавалось іншим особам, та за яке не отримані кошти, не виявлено.

Таким чином судом встановлено, що вимоги кредитора - ТОВ «Оперком» не можуть бути погашені в зв`язку з відсутністю майна Банкрута.

Отже, у зв`язку з відсутністю майна та будь-яких інших активів у Банкрута, за рахунок реалізації яких можливе задоволення вимог ТОВ «Оперком», вказані вимоги вважаються погашеними.

З матеріалів справи вбачається, що за результатом проведеного в процедурі банкрутства фінансового аналізу діяльності Боржника не було встановлено ознак доведення Боржника до банкрутства, у зв`язку з чим ліквідатором Банкрута не вживались заходи щодо притягнення винних осіб до субсидіарної відповідальності.

Відповідно до ст. 67 КУзПБ, ліквідатор забезпечує належне оформлення, упорядкування та зберігання всіх, у тому числі фінансово-господарських, документів банкрута протягом ліквідаційної процедури. До постановлення господарським судом ухвали про ліквідацію юридичної особи - банкрута ліквідатор зобов`язаний забезпечити збереженість архівних документів банкрута і за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або з уповноваженою ним архівною установою визначити місце їх подальшого зберігання.

Документи постійного терміну зберігання Банкрута передані ліквідатором до КУ «Об`єднаний трудовий архів сіл, селищ, міст Бучанського району», про що ліквідатору видано архівну довідку № 05 від 23.02.2024.

З поданого звіту вбачається, що ліквідатор звітував комітету кредиторів про вжиті заходи та комітет кредиторів прийняв рішення про схвалення звіту ліквідатора (протокол б/№ від 21.02.2024).

Статтею 65 КУзПБ встановлено, що після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії документів, що підтверджують відчуження активів боржника під час ліквідаційної процедури (у тому числі протоколи про проведення аукціону, договори купівлі-продажу, акти приймання-передачі майна, акти про придбання майна на аукціоні тощо); реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, що підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, видане Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів боргових цінних паперів - звіт про результати погашення цінних паперів.

Обов`язком ліквідатора є здійснення всієї повноти дій, спрямованих на виявлення та повернення активів боржника. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки кредиторів постановляє ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд постановляє ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається державному реєстратору для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - банкрута, а також власнику майна.

Врахувавши вищевикладене, судом встановлено, що ліквідатором Банкрута в ході ліквідаційної процедури здійснено всі необхідні заходи, передбачені Кодексом України з процедур банкрутства, жодної інформації від учасників у справі щодо неповноти вжитих ліквідатором заходів до суду станом на поточну дату не надходило.

Розглянувши звіт ліквідатора про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат ліквідатора, суд зазначає наступне.

У звіті арбітражний керуючий Бандола О.О. просить суд затвердити звіт про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за час виконання повноважень ліквідатора ТОВ «Антарес-2016» з 07.11.2023 по 31.01.2024 у розмірі 57480,00 грн, а також звіт про понесені витрати арбітражного керуючого Бандоли О.О. під час виконання повноважень ліквідатора ТОВ «Антарес-2016» з 07.11.2023 по 21.02.2024 у розмірі 31033,00 грн, з яких: 30917,21 грн відшкодовано, 115,79 грн не відшкодовано.

Статтею 30 КУзПБ визначено, що арбітражний керуючий виконує повноваження за грошову винагороду. Грошова винагорода арбітражного керуючого складається з основної та додаткової грошових винагород.

Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна або ліквідатора визначається в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останніх 12 місяців його роботи до відкриття провадження у справі, але не менше трьох розмірів мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень.

Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень.

Сплата основної винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна, ліквідатора, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією здійснюється за рахунок коштів, авансованих заявником (кредитором або боржником) на депозитний рахунок господарського суду, який розглядає справу, до моменту подання заяви про відновлення відкриття провадження у справі.

У разі якщо процедура триває після закінчення авансованих заявником коштів, основна винагорода арбітражного керуючого сплачується за рахунок коштів, одержаних боржником - юридичною особою у результаті господарської діяльності, або коштів, одержаних від продажу майна боржника, яке не перебуває в заставі.

Витрати арбітражного керуючого, пов`язані з виконанням ним повноважень у справі, відшкодовуються в порядку, передбаченому цим Кодексом, крім витрат на страхування його професійної відповідальності за заподіяння шкоди, а також витрат, пов`язаних з виконанням таких повноважень у частині, в якій зазначені витрати перевищують регульовані державою ціни (тарифи) на відповідні товари, роботи, послуги чи ринкові ціни на день здійснення відповідних витрат або замовлення (придбання) товарів, робіт, послуг.

Кредитори можуть створювати фонд для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого. Порядок формування фонду та порядок використання його коштів визначаються рішенням комітету кредиторів та затверджуються ухвалою господарського суду.

Арбітражний керуючий не менше одного разу на два місяці звітує про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат на засіданнях зборів кредиторів (у процедурі банкрутства фізичної особи) чи комітету кредиторів (у процедурі банкрутства юридичної особи), а в частині витрат, що стосуються заставного майна, - перед забезпеченим кредитором.

Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат має бути схвалений зборами кредиторів (у процедурі банкрутства фізичної особи) чи комітетом кредиторів (у процедурі банкрутства юридичної особи), а в частині витрат, що стосуються заставного майна, - забезпеченим кредитором.

Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації, реструктуризації заборгованості, погашення боргів подається арбітражним керуючим до господарського суду за п`ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.

Як вбачається з матеріалів справи, комітетом кредиторів схвалено звіти ліквідатора про нарахування основної грошової винагороди за період з 07.11.2023 по 31.01.2024 у розмірі 57480,00 грн, а також про понесені витрати арбітражного керуючого Бандоли О.О. у даній справі в розмірі 31033,00 грн, з яких: 30917,21 грн відшкодовано, 115,79 грн не відшкодовано (протокол б/№ від 21.02.2024).

Дослідивши надані розрахунки грошової винагороди ліквідатора, судом встановлено, що розмір грошової винагороди є обґрунтованим та таким, що здійснено відповідно до норм ст. 30 КУзПБ, а заявлені ліквідатором витрати документально підтверджені.

Таким чином суд дійшов висновку про затвердження звіту арбітражного керуючого Бандоли О.О. про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за час виконання повноважень ліквідатора ТОВ «Антарес-2016» з 07.11.2023 по 31.01.2024 у розмірі 57480,00 грн, а також звіт про понесені витрати арбітражного керуючого Бандоли О.О. під час виконання повноважень ліквідатора ТОВ «Антарес-2016» з 07.11.2023 по 21.02.2024 у розмірі 31033,00 грн, з яких: 30917,21 грн відшкодовано, 115,79 грн не відшкодовано.

Згідно п. 5 ч. 1 ст. 90 КУзПБ, господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено звіт керуючого санацією або ліквідатора в порядку, передбаченому цим Кодексом.

Таким чином суд дійшов висновку про затвердження звіту ліквідатора у даній справі, ліквідацію юридичної особи ТОВ «Антарес-2016» та закриття провадження у справі № 911/2203/23 про банкрутство Боржника.

Керуючись ст. 232-235, 255 ГПК України, ст. 30, 64, 65, 90 Кодексу України з процедур банкрутства, суд

УХВАЛИВ:

1.Затвердити звіт ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю «Антарес-2016» - арбітражного керуючого Бандоли О.О. та ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю «Антарес-2016» (08134, Київська обл., Бучанський р-н, м. Вишневе, вул. Паркова, буд. 40; код ЄДРПОУ 40882992), станом на 21.02.2024 року.

2.Ліквідувати юридичну особу Банкрута - Товариство з обмеженою відповідальністю «Антарес-2016» (08134, Київська обл., Бучанський р-н, м. Вишневе, вул. Паркова, буд. 40; код ЄДРПОУ 40882992).

3.Зобов`язати державного реєстратора та орган державної статистики за місцем знаходження Боржника провести державну реєстрацію припинення юридичної особи - Товариства з обмеженою відповідальністю «Антарес-2016» (08134, Київська обл., Бучанський р-н, м. Вишневе, вул. Паркова, буд. 40; код ЄДРПОУ 40882992) та виключити Товариство з обмеженою відповідальністю «Антарес-2016» (08134, Київська обл., Бучанський р-н, м. Вишневе, вул. Паркова, буд. 40; код ЄДРПОУ 40882992) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

4.Зобов`язати ліквідатора повідомити державний орган з питань банкрутства про завершення ліквідаційної процедури.

5.Вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений строк або відхилені господарським судом, а також вимоги кредиторів, що не погашені у зв`язку з недостатністю майна Боржника, відповідно до ч. 7 ст. 64, ч. 4 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

6.Затвердити звіт арбітражного керуючого Бандоли О.О. про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за час виконання повноважень ліквідатора ТОВ «Антарес-2016» з 07.11.2023 по 31.01.2024 у розмірі 57480,00 грн, а також звіт про понесені витрати арбітражного керуючого Бандоли О.О. під час виконання повноважень ліквідатора ТОВ «Антарес-2016» з 07.11.2023 по 21.02.2024 у розмірі 31033,00 грн, з яких: 30917,21 грн відшкодовано, 115,79 грн не відшкодовано.

7.Провадження у справі № 911/2203/23 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «Антарес-2016» (08134, Київська обл., Бучанський р-н, м. Вишневе, вул. Паркова, буд. 40; код ЄДРПОУ 40882992) закрити.

8.Ухвалу надіслати: державному реєстратору, Головному Управлінню статистики в Київській області.

Копію ухвали надіслати: учасникам у справі про банкрутство та державному органу з питань банкрутства.

Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття та може бути оскаржена протягом десяти днів з дати складення та підписання повного тексту ухвали шляхом подання апеляційної скарги до Північного апеляційного господарського суду.

Дата виготовлення і підписання повного тексту ухвали 11.04.2024.

Суддя С.Ю. Наріжний

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення19.03.2024
Оприлюднено15.04.2024
Номер документу118320031
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи

Судовий реєстр по справі —911/2203/23

Ухвала від 19.03.2024

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 26.02.2024

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 25.12.2023

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 11.12.2023

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Постанова від 07.11.2023

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 17.10.2023

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 05.09.2023

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 25.07.2023

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні