Ухвала
від 15.04.2024 по справі 592/5926/24
КОВПАКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.СУМ

Справа № 592/5926/24

Провадження № 1-кс/592/2433/24

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 квітня 2024 року м.Суми

Слідчий суддя Ковпаківського районного суду м. Суми ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , без фіксації процесуальної дії технічними засобами, розглянувши клопотання старшого слідчого СВ ВП №4 (м. Суми) Сумського РУП ГУНП в Сумській області старший лейтенант поліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів, -

в с т а н о в и в :

Слідчий своє клопотання, погоджене з прокурором, обґрунтовує тим, що у провадженні СВ ВП №4 (м. Суми) Сумського РУП ГУНП в Сумській області перебувають матеріали кримінального провадження, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за фактом того, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за попередньою змовою з службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 , шляхом зловживанням службовим становищем привласнили бюджетні кошти, під час здійснення робіт капітального ремонту КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ІНФОРМАЦІЯ_2 , а також адміністративної будівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 , чим завдано збитків у великих розмірах. На підставі вищевикладеного з метою, повного, всебічного та неупередженого досудового розслідування, встановлення всіх обставин кримінального правопорушення, підтвердження або спростування факту незаконного заволодіння бюджетними коштами, встановлення причетних осіб, які вчинили кримінальне правопорушення, а також з метою подальшого виконання судової будівельно-технічної експертизи, задоволення клопотання експерта та проведення повного та всебічного експертного дослідження, а також отримання доказової бази у кримінальному провадженні, виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до оригіналів документів зазначених в клопотанні, що знаходяться у віданні ІНФОРМАЦІЯ_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), АДРЕСА_1 . Беручи до уваги викладене вище, враховуючи неможливість отримання відомостей в інший спосіб, є обґрунтована необхідність отримати тимчасовий доступ до документів, з можливістю отримання оригіналів та завірених належним чином копій документів для долучення її до матеріалів кримінального провадження, проведення будівельно-технічної експертизи та подальшої перевірки.

Тому просить суд надати тимчасовий доступ до документів зазначених в клопотанні, що знаходяться в ІНФОРМАЦІЯ_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), АДРЕСА_1 з можливістю вилучення їх оригіналів та завірених належним чином копій.

У судове засідання слідчий не з`явився, про час та місце розгляду клопотання повідомлений належним чином, просить розгляд клопотання здійснювати без його участі, клопотання підтримує у повному обсязі.

Відповідно до ч.2 ст.163 КПК України якщо сторона кримінального провадження, яка звернулася з клопотанням, доведе наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, клопотання може бути розглянуто слідчим суддею, судом без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.

Згідно ч.2 ст.163 КПК України слідчий суддя вважає за доцільне розглянути клопотання без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться у зв`язку з існуванням реальної загрози зміни або знищення речей чи документів

Вважаю, що клопотання підлягає задоволенню з тих підстав, що документи до яких заявлено клопотання про надання доступу можуть містити інформацію, необхідну для встановлення обставин скоєння протиправних дій та бути визнані доказами по справі.

На підставі викладеного і керуючись ст. ст. 159, 160, 162, 163, 164 КПК України, слідчий суддя,

п о с т а н о в и в :

Клопотання старшого слідчого СВ ВП №4 (м. Суми) Сумського РУП ГУНП в Сумській області старший лейтенант поліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів - задовольнити.

Надати тимчасовий доступ по кримінальному провадженню №42022202540000115від 20.10.2022 до документів, що знаходяться в ІНФОРМАЦІЯ_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), АДРЕСА_1 з можливістю вилучення їх оригіналів та завірених належним чином копій, а саме:

За договором підряду №124 від 04.10.2021 по об?єкту: «Реконструкція фасаду з утепленням нежитлової адміністративної будівлі та благоустрій прилеглої території за адресою: АДРЕСА_2 (коригування)» (ДК 021:2015:45400000-1 Завершальні будівельні роботи):

1. Документ про введення в експлуатацію закінченого будівництвом вказаного об`єкта;

2. Оригінал або належним чином завірена якісна копія розділу «Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва» проектної документації у повному обсязі по вказаному об`єкту, з вихідними даними (завдання на корегування робочого проекту, затвердженого замовником), в повному обсязі у паперовому вигляді, з урахуванням проведених корегувань.

3.Проект виконання робіт, розроблений підрядником по об`єкту дослідження N?1, з урахуванням проведених корегувань проектно-кошторисної документації.

4. Структуру договірної ціни /шифр електронного документа 182_ДЦ_ ДЦ/(a.c. 130) у складі пояснювальної записки та локального кошторису до договірної ціни разом з підсумковими відомостями ресурсів та розрахунками загальновиробничих витрат до локального кошторису по вказаному об`єкту.

5. Акти приймання виконаних будівельних робіт (примірної форми КБ-2в) N? 1 від 16.11.2021/шифр електронного документа 43_1_ПД_КБ2в/ (а.с. 19-24), та N?2 від 23.12.2021 /шифр електронного документа 115_1_ПД КБ2в/ (а.с. 36-39), з розрахунком одиничної вартості у паперовому вигляді або в електронному форматі ІБД (інформаційний блок даних у форматах: *.bsdr;*.bsdu; *.bdcr; *.bdcu; *.ibs; *.idc) у повному обсязі, складені на виконання договору підряду №124 від 04.10.2021 по вказаному об`єкту.

6. Розрахунок загальновиробничих витрат до акту приймання виконаних

будівельних робіт (примірної форми КБ-2в) N1 від 16.11.2021 шифр електронного документа 43_1_ПД_КБ2в (ас. 19-24), по вказаному об`єкту.

7. Наряд-замовлення на виготовлення дверних блоків з металу по вказаному об`єкту.

8. Виконавча документація ТОВ БК « ІНФОРМАЦІЯ_1 » по вказаному об`єкту, а саме: спеціальні журнали окремих видів робіт визначених в проекті організації будівництва,журнал авторського нагляду, акти приймання відповідальних конструкцій, виконавчі схеми, документи щодо випробувань та лабораторного контролю матеріалів та конструкцій та інша документація, передбачена нормативними документами на виконання конкретного виду будівельних робіт, складену на виконання договору підряду N124 від 04.10.2021 по вказаному об`єкту.

9. Калькуляції на виготовлення металевих конструкцій (сталевих обойм та металевих огороджень пандусу) по вказаному об`єкту.

10. Паспорти якості та сертифікати відповідності на обладнання та матеріали, які були використані під час виконання робіт по вказаному об`єкту у повному обсязі.

11. Журнал приймання та огляду риштувань та помосту за підписом керівника робіт, або акту приймання риштувань комісією будівельної організації за участю інспектора з охороні праці при виконанні робіт по вказаному об`єкту.

За договором підряду № 126 від 07.10.2021 по об?єкту: «Капітальний ремонт КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » Верхньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області за адресою: АДРЕСА_1 (коригування)» (ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт):

1. Документ про введення в експлуатацію закінченого будівництвом вказаного об`єкту.

2. Оригінал або належним чином завірена якісна копія розділу «Кошторисна документація, проектної документації по вказаному об`єкту, з вихідними даними (завдання на корегування робочого проекту, затвердженого замовником), в повному обсязі у паперовому вигляді з урахуванням виконаних корегувань.

3. Проект виконання робіт, розробленого підрядником по вказаному об`єкту, з урахуванням проведених корегувань проектно-кошторисної документації.

4. Договірна ціна, складена на виконання договору підряду N?126 від 07.10.2021, разом з пояснювальною запискою, локальними кошторисами, підсумковими відомостями ресурсів та розрахунками загальновиробничих витрат до договірної ціни по вказаному об`єкту.

5. Акти приймання виконаних будівельних робіт (примірної форми КБ-2в)

N 1 від 16.11.2021 /шифр електронного документа 26_ 1_2-1_ПД _КБ2в/ (а.с. 91-96), та N2 від 07.12.2021 /шифр електронного документа 26_3_2-1 ПД_ КБ2в/ (а.с. 109-114), з розрахунком одиничної вартості у паперовому вигляді або в електронному форматі ІБД (інформаційний блок даних у форматах: *.bsdr;*.bsdu; *.bdcr; *.bdcu; *.ibs; *.idc) у повному обсязі, складені на виконання договору підряду N?126 від 07.10.2021 по вказаному об`єкту.

6. Розрахунок загальновиробничих витрат до акту приймання виконаних

будівельних робіт (примірної форми КБ-2в) N?1 від 16.11.2021, шифр електронного документа 26_1_2-1_ПД КБ2в (а.с. 91-96) по вказаному об`єкту.

7. Письмове пояснення підрядника щодо обґрунтування в переліку нарахувань прийнятих коефіцієнтів (к-1,2) для врахування умов впливу виконання будівельних робіт у актах приймання виконаних будівельних робіт (примірної форми КБ-2в) N1 від 16.11.2021 /шифр електронного документа

26_1_2-1 ПД КБ2в/ (а.с. 91-96) та N2 від 07.12.2021 /шифр електронного документа 26_ 3_2-1_ПД_КБ2в (а.с. 109-114) та їх подвійного застосування.

8. Виконавча документація ТОВ БК « ІНФОРМАЦІЯ_1 » по вказаному об`єкту, а саме: загальний журнал робіт, спеціальні журнали окремих видів робіт визначених в проекті організації будівництва, журнал авторського нагляду, акти на закриття прихованих робіт, акти приймання відповідальних конструкцій, виконавчі схеми на (улаштування каркасу підвісних стель, гідроізоляцію, армування і влаштування цементної стяжки підлог, металопластикові перегородки, улаштування фундаменту ганку, прокладання кабелів в борознах при схованій проводці), документи щодо випробувань та лабораторного контролю матеріалів та конструкцій, акти випробування устаткування, інженерних систем, мереж та обладнання та інша документація,передбачена нормативними документами на виконання конкретного виду будівельних робіт, складену на виконання договору підряду N126 від 07.10.2021 по вказаному об`єкту.

9. Калькуляція на виготовлення металевих огороджень ганку по вказаному об`єкту.

10. Паспорти якості та сертифікати відповідності на обладнання та матеріали (електричний лічильник трифазний, лед-панелі для підвісної стелі, сигнальні ліхтарі, евакуаційні світильники, кабель три- та п?ятижильний силовий), які були використані під час виконання робіт по вказаному об`єкту.

Право тимчасового доступу до документів з можливістю їх вилучення надати слідчим СВ ВП №4 (м. Суми) Сумського РУП ГУНП в Сумській області: ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 та іншим слідчим з групи слідчих, які перебувають у складі групи слідчих.

Строк дії ухвали 20 днів.

Ухвала слідчого судді не може бути оскаржена.

Відповідно до вимог ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених документів.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення15.04.2024
Оприлюднено22.04.2024
Номер документу118337510
СудочинствоКримінальне
Сутьтимчасовий доступ до речей та документів

Судовий реєстр по справі —592/5926/24

Ухвала від 15.04.2024

Кримінальне

Ковпаківський районний суд м.Сум

Катрич О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні