Постанова
від 01.10.2010 по справі 2а-2700/10/2770
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ

< Копия >

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ

ПОСТАНОВА

Іменем України

01.10.10 Справа №2а-2700/10/2770

Суддя Окружного адмініс тративного суду міста Севаст ополя Майсак О.І., розглянувши позовну заяву Державної под аткової інспекції у Ленінськ ому районі м. Севастополя до П риватного підприємства «ЛЕА С»про стягнення заборговано сті в розмірі 9 275,00 грн.,

встановив:

Державна податкова ін спекція у Ленінському районі м. Севастополя звернулася до Окружного адміністративног о суду міста Севастополя з по зовною заявою до Приватного підприємства «ЛЕАС»про стяг нення заборгованості в розмі рі 9 275,00 грн. Вказує, що 18.05.2010 року с півробітниками ДПІ у Ленінсь кому районі м. Севастополя бу ла проведена перевірка з пит ання дотримання суб' єктами господарювання порядку пров едення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності тор гових патентів і ліцензій го сподарської одиниці магазин у, який розташований за адрес ою: м. Севастополь, вул. Щербак а, 1, що належить ПП «ЛЕАС». За ре зультатами перевірки було ск ладено акт № 0254/27/02/23/36868267 від 19.05.2010 рок у. На підставі акту перевірки , керівництвом ДПІ у Ленінськ ому районі м. Севастополя при йняті рішення про застосуван ня штрафних (фінансових) санк цій № 0002852330 від 28.05.2010 року на су му 7 575,00 грн. та рішення № 0002842330 від 28.05.2010 року на суму 1 700,00 грн. Ал е жодних дій з погашення вказ аної заборгованості відпові дачем здійснено не було.

Просить стягнути з відпові дача заборгованість в розмір і 9 275,00 грн.

Ухвалою від 13 вересня 2010 року відкрито скорочене провадже ння по адміністративній спр аві, запропоновано відповіда чеві подати у строк до 28.09.2010 рок у письмові заперечення проти позову з посиланням на доказ и, якими вони обґрунтовуютьс я, також зобов' язано позива ча та відповідача надати нео бхідній перелік документів.

27 вересня 2010 року позивачем на вимогу ухвали суду про від криття скороченого провадже ння від було надано довіку з єдиного державного реєстру ( а.с. № 25).

Відповідачем ухвалу від 13 в ересня 2010 року про відкриття с короченого провадження по а дміністративній справі вико нано не було. Ухвалу суду напр авлено за адресами вказаними в адміністративному позові, та отримано (а.с.23).

Відповідно до пункту 2 части ни 3 статті 183-2 Кодексу адмініст ративного судочинства Украї ни, справа повинна бути розгл янута у порядку скороченого провадження не пізніше трьох днів з дня закінчення строку , передбаченого частиною тре тьою цієї статті, якщо до суду не було подано заперечення в ідповідача та за умови, що спр ава розглядається судом за м ісцезнаходженням відповіда ча.

Відповідно до ч. 2 закону Укр аїни «Про державну податкову службу України»завдання орг анів державного податкового законодавства, правильністю і своєчасністю сплати до бюд жетів, державних цільових фо нді податкових зборів (обов' язкових платежів), а також неп одаткових доходів, встановле них законодавством.

Розглянувши матеріали спр ави, суд дійшов висновку, що по зовні вимоги слід задовольни ти з таких підстав.

Згідно зі ст.. 4 Закону Україн и «Про державну податкову сл ужбу в Україні»податкова адм іністрація є центральним орг аном виконавчої влади. Держа вні податкові інспекції у ра йонах міста підпорядковують ся відповідним державним под атковим адміністраціям.

Відповідно до п. п. 1,2 ст.10 цьог о Закону одним із завдань под аткової адміністрації є конт роль за своєчасністю, достов ірністю та повнотою обчислен ня і сплати податків та зборі в; забезпечення обліку платн иків податків, правильністю обчислення та своєчасність н адходження податків.

Відповідно до п. 11 ст. 10 закону України «Про держану податк ову службу»органи державної податкової служби подають д о судів позови до підприємст в, установ, організацій та гро мадян про визнання угод неді йсними і стягнення в доход де ржави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших в ипадках - коштів, одержаних без встановлених законом під ставі, а також стягнення забо ргованості перед бюджетом і державними цільовими фондам и за рахунок їх майна.

Згідно з ч. 1 ст. 15 Закону Украї ни від 06 липня 1995 року № 265/95 - ВР « Про застосування реєстратор ів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування і послуг»(далі по тексту Закону України № 265) кон троль за додержанням суб' є ктами підприємницької діяль ності порядку проведення роз рахунків та товари (послуги), і нших вимог цього Закону здій снювати органи державної под аткової служби України шляхо м планових перевірок згідно із законодавством України.

Суб'єкт владних повноваже нь - орган державної влади, орг ан місцевого самоврядування , їхня посадова чи службова ос оба, інший суб'єкт при здійсне нні ними владних управлінськ их функцій на основі законод авства, в тому числі на викона ння делегованих повноважень (п. 7 ст. 3 Кодексу адміністратив ного судочинства України).

Правосуддя в адміністрати вних справах здійснюється ад міністративними судами. Юрис дикція адміністративних суд ів поширюється на всі публіч но-правові спори, крім спорів , для яких законом встановлен ий інший порядок судового ви рішення (ст. 4 Кодексу адмініст ративного судочинства Украї ни).

Згідно ч. 1 ст. 17 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни юрисдикція адміністра тивних судів поширюється на правовідносини, що виникають у зв' язку з здійсненням суб ' єктом владних повноважень владних управлінських функц ій, а також у зв' язку з публіч ним формуванням суб' єкта вл адних повноважень шляхом виб орів або референдуму.

Таким чином, Державна подат кова інспекція у Ленінському районі міста Севастополя є с уб' єктом владних повноваже нь, що може бути позивачем у ад міністративній справі, та ма є право звернутись до Окружн ого адміністративного суду м іста Севастополя з позовом п ро стягнення заборгованості зі сплати штрафних санкцій.

Судом встановлено, що фізи чна приватне підприємство «Л ЕАС»є суб' єктом підприємни цької діяльності - юридичн ою особою та поставлене на об лік у Державної податкової і нспекції у Ленінському район і м. Севастополя у якості плат ника податків від № 9419 23.11.2009 року , має ідентифікаційний номер 2697016689 (а.с.17).

Співробітниками позивач а 18.05.2010 року була проведена пере вірку з питання дотримана су б' єктами господарювання по рядку проведення розрахункі в за товарами (послугами), вимо г з регулюванням обігу готів ки, наявності торгових патен тів і ліцензії господарської одиниці магазину, який розта шованій за адресою: м. Севасто поль, вул. Щербака, 1, що належит ь ПП «ЛЕАС».

Згідно зі ст. 4 Закону Укра їни «Про систему оподаткуван ня»платниками податків і збо рів (обов'язкових платежів) є ю ридичні і фізичні особи на як их згідно законам України по кладений обов'язок сплачуват и податки і збори (обов'язкові платежі).

Відповідно до п. 3 ст. 9 Закон у України «Про систему опода ткування»платники податків і зборів (обов'язкових платеж ів) зобов'язані сплачувати на лежні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у вста новлені законом терміни.

Статтею 1 Закону України № 265 встановлено, що реєстратор и розрахункових операцій зас тосовуються фізичними особа ми - суб'єктами підприємницьк ої діяльності або юридичними особами (їх філіями, відділен нями, іншими відокремленими підрозділами) (далі - суб'єкти підприємницької діяльності ), які здійснюють операції з ро зрахунків в готівковій та/аб о в безготівковій формі (із за стосуванням платіжних карто к, платіжних чеків, жетонів то що) при продажу товарів (надан ні послуг) у сфері торгівлі, гр омадського харчування та пос луг, а також уповноваженими б анками та суб'єктами підприє мницької діяльності, які вик онують операції купівлі-прод ажу іноземної валюти.

Пунктами 1, 2 ст. 3 Закону Укра їни N 265 визначено, що суб'єкти п ідприємницької діяльності, я кі здійснюють розрахункові о перації в готівковій та/або в безготівковій формі (із заст осуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощ о) при продажу товарів (наданн і послуг) у сфері торгівлі, гро мадського харчування та посл уг зобов'язані:

- проводити розрахункові оп ерації на повну суму покупки (надання послуги) через зареє стровані, опломбовані у вста новленому порядку та перевед ені у фіскальний режим робот и реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням в ідповідних розрахункових до кументів, що підтверджують в иконання розрахункових опер ацій, або у випадках, передбач ених цим Законом, із застосув анням зареєстрованих у встан овленому порядку розрахунко вих книжок;

- видавати особі, яка отриму є або повертає товар, отримує послугу або відмовляється в ід неї, розрахунковий докуме нт встановленої форми на пов ну суму проведеної операції;

Відповідачем зазначені ви моги закону не виконані.

При проведені перевірки в ідповідача співробітниками позивача зафіксовано реаліз ація споживачу товару на заг альну суму 71, 50 грн. розрахунков і операції на повну суму поку пки (надання послуг) через зар еєстровані, опломбовані у вс тановленому порядку та прове дення у фіскальний режим роб оти реєстратори розрахунков их операцій з розбракування відповідних розрахункових д окументів не проводились. Та кож перевіркою встановлено, що сума готівкою коштів на мі сті проведення розрахунків, без врахування покупки, скал а 1504, 50 грн., сума вказана в денно му звіті РРО - 61, 00 грн. що є пору шенням п. п. 1,2, 13 ст. 3 Закону Украї ни «Про застосування реєстра торів розрахункових операці й у сфері торгівлі, громадськ ого харчування та послуг»№ 1776 -ІІІ від 01.06.2000 року.

При перевірці зафіксовано , факт зберігання алкогольни х напоїв без марок акцизного збору встановленого зразку, а саме на пряжці шампанськог о «Союз - Виктан», що є поруше нням ст.. 11 Закону України «Про державне регулювання виробн ицтва спирту етилового, конь ячного і плодового, алкоголь них напоїв та тютюнових виро бів»№ 481/95 - ВР від 19.12.1995 року. За в ідповідні порушення ст. 17 цьог о Закону передбачена відпов ідальність у вигляді штрафни х (фінансових) санкцій - збер ігання, транспортування, реа лізації фальсифікованих алк огольних напоїв та тютюнових виробів, алкогольних напоїв та тютюнових виробів без мар ок акцизного збору з підробл еними марками акцизного збо ру - 100 відсотків вартості то вару, але не менше 1700 грн. - у ро змірі 1 700,00 грн.

Відповідно до п. 1 ст. 17 Закон у України № 265 за порушення вим ог цього Закону до суб'єктів п ідприємницької діяльності, я кі здійснюють розрахункові о перації за товари (послуги), за рішенням відповідних органі в державної податкової служб и України застосовуються фін ансові санкції у п'ятикратно му розмірі вартості проданих товарів (наданих послуг), на я кі виявлено невідповідність - у разі проведення розрахунк ових операцій на неповну сум у вартості проданих товарів (наданих послуг), у разі не про ведення розрахункових опера цій через реєстратори розрах ункових операцій, у разі не ро здрукування відповідного ро зрахункового документа, що п ідтверджує виконання розрах ункової операції, або провед ення її без використання роз рахункової книжки.

За результати розгляду мат еріалів зазначеної перевірк и позивачем у відношенні від повідача прийняти рішення ві д 28.05.2010 року № 0002852330 та від 28.05.2010 р оку № 0002842330 про застосуванн я штрафних (фінансових) санкц ій у розмірі 7 575, 00 грн. та на суму 1700, 00 грн.

Вищевказане рішення про за стосування штрафних (фінансо вих) санкцій було направлено позивачем на адресу відпові дача рекомендованою кореспо нденцією, було отримано відп овідачем 28.05.2010 року.

Відповідно до ст. 25 Закону Ук раїни № 265 суми фінансових сан кцій, які визначені статтями 17-24 цього Закону, підлягають пе рерахуванню суб'єктами підпр иємницької діяльності до Дер жавного бюджету України в де сятиденний термін з дня прий няття органами державної под аткової служби України рішен ня про застосування таких фі нансових санкцій.

Суми штрафних санкції ві дповідачем у вищевказані стр оки та на час розгляду справи по суті сплачені не були.

Таким чином, на час розгляд у справи відповідач має забо ргованість у вигляді штрафни х санкцій в розмірі 9 275, 00 грн. ., щ о підтверджується матеріала ми справи.

На підставі ч. 4 ст. 94 Кодекс у адміністративного судочин ства України судові витрати з позивача не стягуються

З огляду на зазначене, забор гованість зі штрафних санкці й загальною сумою 9 275, 00 грн.. підлягає стягненню з відпо відача у судовому порядку, по зовні вимоги - задоволенню.

Враховуючи викладене, кер уючись статтями ст.. 3,17, 69-71, 94, 98, 158-163, 1 67 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

п о с т а н о в и в:

1. Адміністративни й позов задовольнити повніст ю.

2. Стягнути з п риватного підприємства «ЛЕА С» (99011, м. Севастополь, вул. Па ртизанська, 4-33, ідентифікацій ний код 2697016689, ЄДРПОУ 36868267, р/р 2 600601028638, МФО 324913 у Кримсьські регіо нальній філії ВАТ «Кредобанк ») в доход Державного бюдже ту (р/р 31112107400007, код платежу 21080900, в УДК м. Севастополя, МФО 824509, ЄДРП ОУ 24035598) заборгованість за штра фними санкціями за порушення законодавства про застосува ння реєстраторів розрахунко вих операцій в розмірі 7 575, 00 грн., стягувач (отримувач) - Державна податкова ін спекція у Ленінському районі м. Севастополя (99011, м. Севастопо ль, вул. Кулакова, 37).

3. Стягнути з пр иватного підприємства «ЛЕАС » (99011, м. Севастополь, вул. Пар тизанська, 4-33, ідентифікаційн ий код 2697016689, ЄДРПОУ 36868267, р/р 26006 01028638, МФО 324913 у Кримсьські регіон альній філії ВАТ «Кредобанк» ) в доход Державного бюджет у (р/р 31112107400007, код платежу 21080900, в У ДК м. Севастополя, МФО 824509, ЄДРПО У 24035598) заборгованість перед бю джетом за зберігання алкогол ьних напоїв без марок акцизн ого збору встановленого зраз ка в розмірі 1 700, 00 грн., стя гувач (отримувач) - Держ авна податкова інспекція у Л енінському районі м. Севасто поля (99011, м. Севастополь, вул. Кул акова, 37).

Постанова може бути о скаржена в апеляційному поря дку до Севастопольського апе ляційного адміністративног о суду через суд першої інста нції шляхом подачі в 10-денний строк, з дня отримання копії п останови, апеляційної скарги . Якщо суб'єкта владних повнов ажень у випадках та порядку, п ередбачених частиною четвер тою статті 167 цього Кодексу, бу ло повідомлено про можливіст ь отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеля ційне оскарження постанови с уду обчислюється з наступног о дня після закінчення п'ятид енного строку з моменту отри мання суб'єктом владних повн оважень повідомлення про мож ливість отримання копії пост анови суду.

Постанова набирає законн ої сили у порядку та строки пе редбачені статтею 254 Кодексу а дміністративного судочинст ва України.

Суддя підпис О.І. Майсак

< З оригіналом згідно >

< Суддя > < підпис > < Суддя >

СудОкружний адміністративний суд міста Севастополя
Дата ухвалення рішення01.10.2010
Оприлюднено28.10.2010
Номер документу11838606
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2700/10/2770

Постанова від 01.10.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Севастополя

Майсак О.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні