Рішення
від 15.04.2024 по справі 520/2256/24
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Харків

15 квітня 2024 року Справа № 520/2256/24

Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Супрун Ю.О., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін (в письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , рнокпп: НОМЕР_1 ) до Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд. 46, м. Харків, Харківська обл., Харківський р-н, 61057, код ЄДРПОУ 43983495) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, -

ВСТАНОВИВ:

Адвокат, Миронов Олег Анатолійович діючи в інтересах ОСОБА_1 (надалі за текстом - ОСОБА_2 , позивач) звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Харківській області (надалі за текстом - ГУ ДПС у Харківській області, відповідач), в якому просить суд:

- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення рішення Головного управління ДПС у Харківській області № 6969762-2418-2023-UA63140030000091352 від 30.06.2023;

- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення рішення Головного управління ДПС у Харківській області № 6969763-2418-2023-UA63140030000091352 від 30.06.2023.

В обґрунтування заявлених позовних вимог зазначено, що відповідач, приймаючи оскаржувані податкові повідомлення-рішення, не застосував норму Закону, а виходив із власного тлумачення його норми, яке не відповідає її дійсному змісту. Внаслідок неправильного застосування Закону, відповідач незаконно позбавляє позивача права на звільнення від сплати орендної плати в умовах воєнного стану, загрози життю та істотних обмежень можливості господарського використання орендованих земельних ділянок, що є не передбаченим законом та непропорційним втручанням у вільне володіння майном порушенням статті 1 Першого Протоколу до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод.

Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 30.01.2024 відкрито спрощене провадження по справі в порядку, передбаченому статтею 262 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі за текстом - КАС України) та запропоновано відповідачу надати відзив на позов.

В зв`язку із здійсненням діяльності Харківським окружним адміністративним судом з відправлення правосуддя в умовах ведення бойових дій на території Харківської міської територіальної громади, яка віднесена до переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточені (блокуванні) згідно Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій від 25.04.2022 № 75 (із змінами), розгляд справи було відтерміновано.

Згідно з положеннями ч. 4 ст. 229 КАС України, у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Відповідно до положень ст. 258 КАС України, суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.

Згідно з положеннями ч.ч. 2, 3, 4, 5 ст. 262 КАС України, розгляд справи по суті за правилами спрощеного позовного провадження починається з відкриття першого судового засідання. Якщо судове засідання не проводиться, розгляд справи по суті розпочинається через тридцять днів, а у випадках, визначених статтею 263 цього Кодексу, - через п`ятнадцять днів з дня відкриття провадження у справі. Підготовче засідання при розгляді справи за правилами спрощеного позовного провадження не проводиться. Якщо для розгляду справи у порядку спрощеного позовного провадження відповідно до цього Кодексу судове засідання не проводиться, процесуальні дії, строк вчинення яких відповідно до цього Кодексу обмежений першим судовим засіданням у справі, можуть вчинятися протягом тридцяти днів, а у випадках, визначених статтею 263 цього Кодексу, - протягом п`ятнадцяти днів з дня відкриття провадження у справі. Перше судове засідання у справі проводиться не пізніше тридцяти днів із дня відкриття провадження у справі. За клопотанням сторони суд може відкласти розгляд справи з метою надання додаткового часу для подання відповіді на відзив та (або) заперечення, якщо вони не подані до першого судового засідання з поважних причин. Суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

Представником відповідача - ГУ ДПС у Харківській області 09.02.2024 подано відзив на адміністративний позов, у якому останній, посилаючись на безпідставність позовних вимог та вважаючи оскаржуване рішення цілком обґрунтованим та законним, просив в задоволенні позовних вимог відмовити.

Суд, дослідивши зібрані по справі докази в їх сукупності, зазначає наступне.

Судом встановлено, що 03.05.2012 між Соколівською сільською радою в особі голови Мураєва Г. К. та ОСОБА_1 укладено договір оренди земельної ділянки, кадастровий номер 6321785001:01:002:0129, загальною площею 0,3559 га, яка розташована на території Соколівської сільської ради Зміївського району Харківської області в с. Соколове по вул. О. Яроша, 57-Б (надалі за текстом - Договір 1).

Пунктом 2.3. Договору 1 визначено, що нормативно грошова оцінка земельної ділянки становить 629 288,84 грн..

Пунктами 7 та 8, зокрема передбачено, що орендна плата вноситься орендарями у грошовій формі у розрахунку 3% від нормативно грошової оцінки земельної ділянки, а обчислення розміру орендної плати за земельну ділянку здійснюється з урахуванням цільового призначення та індексів інфляції, визначених законодавством.

Оскільки вказана земельна ділянка не відноситься до території активних бойових дій або тимчасово окупованої Російською Федерацією територій України, контролюючий орган виніс податкове повідомлення рішення від 30.06.2023 № 6969762-2418-2023- UA63140030000091352.

Розрахунок орендної плати за земельну ділянку кадастровий номер 6321785001:01:002:0129, площею 0,3559 га, за 2023 рік: Нормативно грошова оцінка земельної ділянки станом на 02.04.2012 - 629 088,84 грн.

Розмір орендної плати у відсотках до НГО земельної ділянки 3%. Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земельної ділянки, відповідно до п.289.2 ст.289 ПК України, за період з 2012 по 2022 рік: 2012,2013,2017-2020 1; 2014 - 1,249; 2015 1,433; 2016 1,06; 2021 1,1; 2022 1,15.

Тому, нормативно грошова оцінка земельної ділянки, станом на 01.01.2023 становить -629 088,84*(1,249*1,433*1,06*1,1*1,15) = 1 509 791,59 грн.

Сума орендної плати визначена оскаржуваним податковим повідомленням-рішенням складає 1 509 791,59*3% = 45293,75 грн..

Крім того судом встановлено, що 03.05.2012 між Соколівською сільською радою в особі голови Мураєва Г. К. та ОСОБА_1 укладено договір оренди земельної ділянки кадастровий номер 6321785001:01:002:0118, загальною площею 0,1143 га, яка розташована на території Соколівської сільської ради Зміївського району Харківської області в с. Соколове по вул. О. Яроша, 59-А (далі за текстом - Договір 2).

Пунктом 2.3. Договору 1 визначено, що нормативно грошова оцінка земельної ділянки становить 224 485,20 грн..

Пунктами 7 та 8, зокрема передбачено, що орендна плата вноситься орендарями у грошовій формі у розрахунку 3% від нормативно грошової оцінки земельної ділянки, а обчислення розміру орендної плати за земельну ділянку здійснюється з урахуванням цільового призначення та індексів інфляції, визначених законодавством.

Оскільки вказана земельна ділянка не відноситься до території активних бойових дій або тимчасово окупованої Російською Федерацією територій України, контролюючий орган виніс податкове повідомлення рішення від 30.06.2023 № 6969763-2418-2023- UA63140030000091352.

Розрахунок орендної плати за земельну ділянку кадастровий номер 6321785001:01:002:0118, площею 0,1143 га за 2023 рік: Нормативно грошова оцінка земельної ділянки станом на 02.04.2012 року 224 485,20 грн.

Розмір орендної плати у відсотках до НГО земельної ділянки 3%. Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земельної ділянки, відповідно до п.289.2 ст.289 ПК України, за період з 2012 по 2022 рік: 2012,2013,2017-2020 1; 2014 - 1,249; 2015 1,433; 2016 1,06; 2021 1,1; 2022 1,15.

Тому, нормативно грошова оцінка земельної ділянки, станом на 01.01.2023 становить - 224485,20*(1,249*1,433*1,06*1,1*1,15) = 538 756,76 грн.

Сума орендної плати визначена оскаржуваним податковим повідомленням-рішенням складає 538756,76*3% = 16 162,70 грн..

Судом встановлено, що ГУ ДПС у Харківській області винесено: податкове повідомлення рішення № 6969762-2418-2023-UA63140030000091352 від 30.06.2023 та податкове повідомлення рішення № 6969763-2418-2023-UA63140030000091352 від 30.06.2023.

Зі змісту окреслених податкових повідомлень рішень та разрахунку до них судом встановлено, що нарахування орендної плати за 2023 рік відбулось за користування: - земельною ділянкою з кадастровим номером 63217805001:01:002:0129, загальною площею 0,3559 га, яка розташована за адресою: АДРЕСА_2 , та земельною ділянкою з кадастровим номером 63217805001:01:002:0118, загальною площею 0,1143 га, яка розташована за адресою: Харківська область, Зміївській район, с. Соколове, вул. О. Яроша, 59-А.

З матеріалів справи судом встановлено, що оскаржувані податкові повідомлення-рішення були направлені рекомендованим листом, за податковою адресою позивача, засобами поштового зв`язку, через мережу національного оператора ПРАТ «УКРПОШТА» за трек-номером 0600036488155 вказане поштове відправлення було повернуто на адресу контролюючого органу (відповідача), з позначкою «за закінченням терміну зберігання».

Відповідно до абз. 2 п. 42.5 ст. 42 Податкового кодексу України (надалі за текстом - ПК України) у разі якщо пошта не може вручити платнику податків документ у зв`язку з відсутністю за місцезнаходженням посадових осіб платника податків, їхньою відмовою прийняти документ, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, документ вважається врученим платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причини невручення.

З урахуванням викладеного, відповідно до п. 42.2 ст. 42, абз. 2 п. 42.5 ст. 42 ПК України оскаржувані податкові повідомлення-рішення є належним чином врученими у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причини невручення.

Оцінюючи подані сторонами докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному аналізі в їх сукупності, та враховуючи, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається, як на підставу своїх вимог і заперечень, суд виходить з таких мотивів та норм права.

Відносини, пов`язані з орендою землі, регулюються Земельним та Цивільним кодексами України, Законом України від 6 жовтня 1998 року № 161 «Про оренду землі» (надалі за текстом - Закон №161), іншими законами України та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, а також договором оренди.

Крім того договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов`язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов`язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства (ст.13 Закону № 161).

Положеннями ст. 21 Закону № 161 зазначено, що орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою.

Розмір, умови і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).

Відповідно до пп. 14.1.147 п. 14.1 ст. 14 ПК України плата за землю - обов`язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку або орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

Орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності - обов`язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою (пп. 14.1.136 п. 14.1 ст. 14 ПК України).

Згідно з п. 288.1 ст. 288 ПК України визначено, що підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.

Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого подавати контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний контролюючий орган про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни.

Відповідно до п. 288.4. ст. 288 ПК України розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.

Положеннями п. 289.2 ст. 289 ПК України центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, за індексом споживчих цін за попередній рік щороку розраховує величину коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель (Кі), на який індексується нормативна грошова оцінка земель і земельних ділянок, у тому числі право на які фізичні особи мають як власники земельних часток (паїв), на 1 січня поточного року, що визначається за формулою: Кі = 1: 100, де І - індекс споживчих цін за попередній рік. У разі якщо індекс споживчих цін перевищує 115 відсотків, такий індекс застосовується із значенням 115.

Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель, зазначеної в технічній документації з нормативної грошової оцінки земель та земельних ділянок.

Згідно п. 288.7 ст. 288 ПК України податковий період, порядок обчислення орендної плати, строк сплати та порядок її зарахування до бюджетів застосовується відповідно до вимог статей 285-287 цього розділу.

Відповідно до п. 287.1 ст. 287 ПК України власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

Згідно з п. 286.1 ст. 286 ПК України (у редакції чинній з 06.05.2023) підставою для нарахування земельного податку є: а) дані державного земельного кадастру; б) дані Державного реєстру речових прав на нерухоме майно; в) дані державних актів, якими посвідчено право власності або право постійного користування земельною ділянкою (державні акти на землю); г) дані сертифікатів на право на земельні частки (паї); ґ) рішення органу місцевого самоврядування про виділення земельних ділянок у натурі (на місцевості) власникам земельних часток (паїв); д) дані інших правовстановлюючих документів, якими посвідчується право власності або право користування земельною ділянкою, право на земельні частки (паї). е) дані Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, визначеного у встановленому Кабінетом Міністрів України порядку. Базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік (п.285.1 ст.285 ПК України).

Стосовно правової позиції позивача стосовно того, що контролюючий орган не застосував норму закону, а виходив із власного тлумачення його норми судом не приймаються, оскільки, відповідно до Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією № 309 Зміївська міська територіальна громада відноситься до території можливих бойових дій.

Таким чином, підставою для винесення податкового повідомлення-рішення є діючий договір оренди земельної ділянки та відсутність передбачених законодавством пільг для звільнення від сплати орендної плати за земельну ділянку, оскільки відповідно до абзацу 2 підпункту 69.14 підрозділу 10 розділу XX ПК України, на який посилається і сам позивач, «починаючи з 1 січня 2023 року, за земельні ділянки (земельні частки (паї), що розташовані на територіях активних бойових дій або на тимчасово окупованих Російською Федерацією територіях України, які включені до Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, плата за землю (земельний податок та орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності) не нараховується та не сплачується за період з першого числа місяця, в якому було визначено щодо відповідних територій дату початку активних бойових дій або тимчасової окупації, до останнього числа місяця, в якому було завершено активні бойові дії або тимчасова окупація на відповідній території.

Окремо суд зазначає, що особливості справляння плати за землю у період дії воєнного стану в Україні, передбачені підпунктом 69.14, ст. 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України, з урахуванням змін, внесених Законом України від 11.04.2023 року № 3050-ІХ «Про внесення змін до ПК України та інших законодавчих актів України щодо звільнення від сплати екологічного податку, плати за землю та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за знищене чи пошкоджене нерухоме майно» (надалі за текстом - Закон № 3050).

Суд констатує, що вказана норма ПК України визначає умовою ненарахування та несплати податкових зобов`язань виключно на територіях активних бойових дій або тимчасово окупованих Російською Федерацією.

У зв`язку з цим, Перелік територій, затверджений наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23.12.2022 за № 1668/39004 (надалі за текстом - Наказ № 309), може застосовуватися при визначенні особливостей справляння податків і зборів на відповідних територіях, визначених ПК України (активних бойових дій або тимчасово окупованих Російською Федерацією).

Починаючи з 1 січня 2023 року ПК України запроваджений особливий порядок справляння податкових зобов`язань залежно від дат початку/завершення активних бойових дій або тимчасової окупації, а саме за період з першого числа місяця, в якому було визначено щодо відповідних територій дату початку активних бойових дій або тимчасової окупації, до останнього числа місяця, в якому було завершено активні бойові дії або тимчасова окупація на відповідній території.

Згідно з абзацом шістнадцятим п. 1 постанови Кабінету Міністрів України № 1364 від 06.12.2022 «Деякі питання формування переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» (надалі за текстом - Постанова № 1364) території, для яких не визначена дата завершення бойових дій (дата припинення можливості бойових дій) або тимчасової окупації Російською Федерацією, вважаються такими, на яких ведуться бойові дії, або тимчасово окупованими Російською Федерацією.

Разом з цим, згідно з абзацом третім п. 1 постанови № 1364 до територій, на яких ведуться (велися) бойові дії, включаються території можливих бойових дій, території активних бойових дій та території активних бойових дій, на яких функціонують державні електронні інформаційні ресурси.

Окрім визначених Кодексом видів територій, на які поширюється особливий порядок справляння Податків (території активних бойових дій або тимчасово окуповані російською федерацією) Наказом № 309 затверджені інші види територій: у розділі І затверджені території можливих бойових дій (частина перша) та території активних бойових дій, на яких функціонують державні електронні інформаційні ресурси (частина третя).

Отже, територія можливих бойових дій не може ототожнюватися або прирівнюватися до територій активних бойових дій або тимчасово окупованих Російською Федерацією територій незалежно від того, чи визначена для таких територій дата припинення можливості бойових дій.

Враховуючи окреслене, ПК України передбачає особливий порядок справляння податкових зобов`язань за об`єкти оподаткування, розташовані виключно на території активних бойових дій та на тимчасово окупованій Російською Федерацією території України, особливий порядок справляння податкових зобов`язань не поширюється на інші території, перелік яких затверджений Наказом № 309, у тому числі на території, «прирівняні» до територій, на яких ведуться бойові дії, або до тимчасово окупованих Російською Федерацією територій України.

Відповідно до абзацу першого пункту 1.1 статті 1 та пункту 5.2 статті 5 ПК України, відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, регулюються Кодексом. Якщо поняття, терміни, правила та положення інших актів суперечать поняттям, термінам, правилам та положення Кодексу, для врегулювання відносин оподаткування застосовуються поняття, терміни, правила та положення Кодексу.

Оскільки Кодексом особливий порядок справляння податкових зобов`язань у період дії воєнного стану в Україні визначений виключно для об`єктів оподаткування, розташованих на територіях активних бойових дій або на тимчасово окупованих Російською Федерацією територіях України, затверджених Наказом № 309, то на території можливих бойових дій, у тому числі, на яких не визначена дата припинення можливості бойових дій, не можуть поширюватися норми підпункту 69.14, п. 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України.

Згідно Переліку територій Зміївська територіальна громада з 24.02.2023 є територією можливих бойових дій. Отже, можна констатувати, що платники плати за землю, земельні ділянки яких відносяться до Зміївської територіальної громади, не мають право на застосування пільги по земельному податку та орендній платі за земельні ділянки державної та комунальної власності за 2023 рік.

За приписами ч. 1 та ч. 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 КАС України.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень. У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони:1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Зважаючи на встановлені у справі обставини, з огляду на приписи норм чинного законодавства, які регулюють спірні правовідносини, суд дійшов висновку про відмову в задоволені адміністративного позову.

При розв`язанні спору, суд зважає на практику Європейського суду з прав людини щодо застосування ст.6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року (далі за текстом - Конвенція; рішення від 21.01.1999 у справі "Гарсія Руїз проти Іспанії", від 22.02.2007 у справі "Красуля проти Росії", від 05.05.2011 у справі "Ільяді проти Росії", від 28.10.2010 у справі "Трофимчук проти України", від 09.12.1994. у справі "Хіро Балані проти Іспанії", від 01.07.2003 у справі "Суомінен проти Фінляндії", від 07.06.2008 у справі "Мелтекс ЛТД (MELTEX LTD) та Месроп Мовсесян (MESROP MOVSESYAN) проти Вірменії") і тому надав оцінку усім обставинам справи, котрі мають юридичне значення для правильного вирішення спору, та дослухався до усіх аргументів сторін, які ясно і чітко сформульовані та здатні вплинути на результат вирішення спору.

Суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі (частина 1 статті 143 КАС України).

Розподіл судових витрат здійснюється відповідно до ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України.

Керуючись ст.ст. 13, 14, 139, 241, 243, 246, 250, 255, 293, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , рнокпп: НОМЕР_1 ) до Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд. 46, м. Харків, Харківська обл., Харківський р-н, 61057, код ЄДРПОУ 43983495) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень - залишити без задовольнити.

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Текст рішення складено та підписано 15.04.2024.

СуддяСупрун Ю.О.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.04.2024
Оприлюднено18.04.2024
Номер документу118398157
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них плати за землю

Судовий реєстр по справі —520/2256/24

Ухвала від 09.12.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Постанова від 05.11.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Мельнікова Л.В.

Ухвала від 24.05.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Мельнікова Л.В.

Ухвала від 24.05.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Мельнікова Л.В.

Ухвала від 03.05.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Мельнікова Л.В.

Рішення від 15.04.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Супрун Ю.О.

Ухвала від 15.02.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Супрун Ю.О.

Ухвала від 30.01.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Супрун Ю.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні