Постанова
від 21.03.2024 по справі 758/12586/23
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД

Справа № 758/12586/23Головуючий у І інстанції: Павленко О. О.Провадження №33/824/1053/2024П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

21 березня 2024 року суддя Київського апеляційного суду Стрижеус А.М., розглянувши справу про адміністративне правопорушення за апеляційною скаргою Енергетичної митниці на постанову Подільського районного суду м. Києва від 04 січня 2024 року в справі про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за порушення митних правил, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України,-

В С Т А Н О В И В:

Постановою Подільського районного суду м. Києва від 04 січня 2024 рокузакрито провадження у справі відносно ОСОБА_1 за відсутності складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України.

В апеляційній скарзі Енергетична митниця просить скасувати вказану постанову суду та прийняти нову про визнання ОСОБА_1 винним у вчиненні порушення митних правил за ч. 1 ст. 483 МК України та накласти на нього адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі ста відсотків вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил та конфіскації цих товарів. Посилається на порушення норм матеріального та процесуального права, невідповідність висновків суду обставинам справи. Суд дійшов безпідставного висновку про відсутність у діях ОСОБА_1 складу передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України адміністративного правопорушення, у зв`язку з недоведеністю умислу ОСОБА_1 на вчинення правопорушення. Для кваліфікації дій за ст. 483 МК України не мають значення мотив і мета їх вчинення, а також чи настали від цього шкідливі наслідки.

Перевіривши матеріали справи про адміністративне правопорушення, заслухавши пояснення представників Енергетичної митниці і захисника ОСОБА_1 - адвоката Ковалевського Р.В., суд апеляційної інстанції дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення апеляційної скарги.

Приймаючи постанову про закриття провадження в справі про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , суд першої інстанції виходив з того, що в діях ОСОБА_1 відсутній склад адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена ч. 1 ст. 483 МК України.

Апеляційний суд не вбачає підстав для скасування постанови суду першої інстанції.

Статтею 483 МК України передбачена відповідальність за переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості. Суб`єктивна сторона передбачає наявність прямого умислу, тобто винний у скоєнні злочину чітко розуміє та усвідомлює обставини і характер незаконного переміщення товарів, предметів і речовин через митну територію України і прагне їх ввезти на територію України з порушенням встановленого порядку чи вивезти з України.

На розгляд суду наданий протокол №0147/90300/23 від 22.08.2023 року, яким встановлено, що 18.01.2023 року через митний кордон України на ім`я ТОВ «Вамоіл-Л» (79035, м. Львів, вул. Жасминова, буд. 9/94А, код за ЄДРПОУ 41462254) переміщено Бензин А95, вартістю 20 331,17 ЄВРО.

17.01.2023 року ТОВ «Вамоіл-Л» оформлено електронну декларацію ІМ 40 ЕА №23UA903050003095U5, якою вказаний товар заявлено до митного оформлення у вільний обіг на митній території України.

Разом із електронною митною декларацією до митного оформлення подані наступні документи: зовнішньоекономічний контракт №14122022 від 14.12.2022 року, міжнародна автотранспортна накладна CMR від 16.01.2023 р., рахунок-фактуру (інвойс) №VL 2023/8 від 16.01.2023 р. та паспорт якості № НОМЕР_1 .

Згідно із заявленою в митній декларації інформацією та відповідно до зазначених документів продавцем та відправником товару виступає компанія OU «Tehenergoimpex» (Естонія, м. Таллінн, реєстраційний номер 11086619).

У протоколі про порушення митних правил №0147/90300/23 від 22.08.2023 року зазначено, що 01.03.2023 року Листом №20/20-01-01/7.6/211 Держмитслужба проінформувала Енергетичну митницю щодо використання суб`єктами ЗЕД підроблених сертифікатів якості виданих публічною компанією «ORLEN Lietuva». З метою перевірки такої інформації Енергетичною митницею на адресу представництва АТ «Орлен Летува» в Україні направлені запити. Відповідно до відповідей, паспорт якості № 160934_4704247 компанією «ORLEN Lietuva» не видавався.

06.06.2023 року за вих. №7-6-3/7-6-20.1/13/2172 Енергетичною митницею направлено на адресу директора ТОВ «Вамоіл-Л» ОСОБА_1 запрошення до Енергетичної митниці для з`ясування питання походження сертифікату якості №160934_4704247 від 26.12.2022.

В наданих поясненнях ОСОБА_1 вказав, що митне оформлення здійснювалося на підставі Контракту №14122022, укладеного 14.12.2022 року між OU «Tehenergoimpex» (Естонія) ТОВ «ВАМОІЛ-Л» (Україна) та інших наданих продавцем супровідних документів.

Окрім того, для з`ясування та підтвердження дійсних обставин ТОВ «Вамоіл-Л» звернувся до Продавця OU «Tehenergoimpex» з запитом щодо сертифікату якості №160934_4704247 від 26.12.2022 та повідомив про наявність зауважень митних органів України до наданого Продавцем сертифікату якості.

Згідно отриманої відповіді від OU «Tehenergoimpex» вих. №12/6/2023-01 від 12.06.2023 стало відомо, що співробітником Продавця допущено помилку і спеціаліст відділу експорту замість необхідного паспорту/сертифікату якості «161614_4846113 від 13.12.2022» помилково надано сертифікат «160934_4704247».

Отже, достовірним сертифікатом якості, який мав бути наданий в супроводжуючих документах поставки 16.01.2023 є сертифікат якості №161614_4846113 від 13.12.2022.

У підтвердження походження палива за сертифікатом якості 161614_4846113 від 13.12.2022 Продавцем надано наступні документи: детальний список доставки №992793 від 14.12.2022 - з зазначенням параметрів поставки дизельного палива від OU ORLEN Eesti (Дочірня компанія Orlen Lietuva в Естонії); сертифікати якості №161614_4846113 від 13.12.2022, №159934_4704245 від 21.09.2022, №159934_4706991 від 21.09.2022, №160934_4704247 від 26.12.2022; протокол дослідження №AN-S від 04.10.2022; лист від AS Maardu Terminal №003-2023 від 12.06.2023.

У листі постачальника - OU «Tehenergoimpex» йдеться, що бензин, який був поставлений ТОВ «Вамоіл-Л» отриманий Продавцем на законних підставах в термінал AS Maardu Terminal, всі підтверджуючі документи, щодо походження палива та його кількісно - якісний характеристик Продавцем надано.

ТОВ «Вамоіл-Л» надано Енергетичній митниці копії зазначених документів разом з поясненнями, як власними, так і поясненнями постачальника (Продавця).

Таким чином дії ОСОБА_1 мають ознаки порушення митних правил, передбаченого ч.1 ст.483 Митного кодексу України, а саме дії спрямовані на переміщення через митний кордон України товару «Бензин моторний автомобільний, неетильований марки А95» загальною вагою 23,696 тонн, 32,581 тис.л. при 15°С, вартістю 20 331,17 ЄВРО або 806 938,04 грн. (по курсу НБУ 39,6897 грн на день перетину митного кордону України) з приховуванням від митного контролю шляхом надання до митного органу, як підстави для переміщення документів, одержаних незаконним шляхом, а саме сертифікату якості від 26.12.2022 № 160934_470247.

Крім того, відповідно до протоколу про порушення митних правил №0145/90300/23 від 22.08.2023 року, 03.02.2023 року через митний кордон України на ім`я ТОВ «Вамоіл-Л» (79035, м. Львів, вул. Жасминова, буд. 9/94А, код за ЄДРПОУ 41462254) переміщено Дизельне паливо ЕN 590 в кількості 25 806 кг (30 868 л при температурі 15град. С), вартістю 24 902,79 ЄВРО.

03.02.2023 року ТОВ «Вамоіл-Л» оформлено електронну декларацію ІМ 40 ЕА №23UA903050005514U3, якою вказаний товар заявлено до митного оформлення у вільний обіг на митній території України.

Разом із електронною митною декларацією до митного оформлення подані наступні документи: зовнішньоекономічний контракт №2022/09/01 від 01.09.2022, міжнародна автотранспортна накладна CMR від 01.02.2023 №514, рахунок-фактуру (інвойс) 01.02.2023 №7198 та Сертифікат якості №162332 від 16.01.2023.

Згідно із заявленою в митній декларації інформацією та відповідно до зазначених документів продавцем та відправником товару виступає компанія UAB Ekoenergija (місцезнаходження: вул. Граніто 11, Вільнюс, LT 02241, Литва, код компанії: 125957810).

У протоколі про порушення митних правил №0145/90300/23 від 22.08.2023 року зазначено, що 01.03.2023 року Листом № 20/20-01-01/7.6/211 Держмитслужба проінформувала Енергетичну митницю щодо використання суб`єктами ЗЕД підроблених сертифікатів якості виданих публічною компанією «ORLEN Lietuva». З метою перевірки такої інформації Енергетичною митницею на адресу представництва АТ «Орлен Летува» в Україні направлені запити. Відповідно до відповідей, сертифікат якості № 162332 компанією «ORLEN Lietuva» не видавався.

18.08.2023 за вих. №7-6-3/7-6-20.1/13/3522 Енергетичною митницею направлено на адресу директора ТОВ «Вамоіл-Л» ОСОБА_1 запрошення до Енергетичної митниці для з`ясування питання походження сертифіката якості від 16.01.2023 №162332.

У наданих поясненнях ОСОБА_1 вказав, що митне оформлення здійснювалося на підставі Контракту №2022/09/01, укладеного 01.09.2022 року між Компанією UAB Ekoenergija (Литва) та ТОВ «ВАМОІЛ-Л» (Україна) та інших наданих продавцем супровідних документів.

Окрім того, для з`ясування та підтвердження дійсних обставин ТОВ «Вамоіл-Л» звернувся до Продавця UAB Ekoenergija з запитом щодо сертифіката якості від 16.01.2023 №162332 та повідомив про наявність зауважень митних органів України до наданого Продавцем паспорта якості.

Згідно з роз`ясненням партнерів з UAB Ekoenergija, лист № 2023-06-06/4 від 06.06.2023 р., дизельне пальне, у кількості 637,010 т, поставлене AB Orlen Lietuva для UAB Ekoenergija згідно з контрактом № LT/23/171R/TM/I від 28.12.2022 р. між AB Orlen Lietuva та UAB Ekoenergija в резервуар № 3 (Об`єм 2000 куб.м.) на умовах DAP Paneriai, UAB Ekoenergija, Granito g. 11, Vilnius, відповідає сертифікату якості № 162332_4895329 від 16.01.2023 р.

Товар постачався залізничним транспортом згідно товарно-транспортної накладної № 04-2300379 від 20.01.2023 р.

Товар, UN 1202, Diesel fuel EN 590, 3, III (D/E), поставлений ТОВ «Вамоіл-Л», Україна, в кількості 25 806 кг (30 868 л при 15 ?С) згідно з СМР № 514 від 01.02.2023 м. та рахунки № ЕКО 7198 від 01.02.2023 р. за контрактом № 2022/09/01 від 01.09.2023 р.

ТОВ «Вамоіл-Л» надано Енергетичній митниці копії зазначених документів разом з поясненнями, як власними, так і поясненнями постачальника (Продавця).

Таким чином дії ОСОБА_1 мають ознаки порушення митних правил, передбаченого ч.1 ст.483 Митного кодексу України, а саме дії спрямовані на переміщення через митний кордон України товару «Дизельне паливо UN 1202, EN590, 3 III(D/E)» загальною вагою 25,806 тонн, 30 868 л при 15 ?С, вартістю 24 902,79 ЄВРО або 1 000 404,84 грн. (по курсу НБУ 40,1724 грн на день перетину митного кордону України) з приховуванням від митного контролю шляхом надання до митного органу, як підстави для переміщення документів, одержаних незаконним шляхом, а саме сертифікату якості від 16.01.2023 № 162332.

Крім того, відповідно до протоколу про порушення митних правил №0146/90300/23 від 22.08.2023 року, 19.02.2023 року через митний кордон України на ім`я ТОВ «Вамоіл-Л» (79035, м. Львів, вул. Жасминова, буд. 9/94А, код за ЄДРПОУ 41462254) переміщено товар «Бензин моторний автомобільний неетильований марки А95», загальною вагою 25, 141 тонн, у кількості 34,582 тис.л. при 15 ?С, 22 824,12 ЄВРО.

17.02.2023 року ТОВ «Вамоіл-Л» оформлено електронну декларацію ІМ 40 ЕА №23UA903050007843U7, якою вказаний товар заявлено до митного оформлення у вільний обіг на митній території України.

Разом із електронною митною декларацією до митного оформлення подані наступні документи: зовнішньоекономічний контракт №2022/09/01 від 01.09.2022, міжнародна автотранспортна накладна CMR від 17.02.2023 №551, рахунок-фактуру (інвойс) від 17.02.2023 №ЕКО7255 та Сертифікат якості №162873 від 15.02.2023.

Згідно із заявленою в митній декларації інформацією та відповідно до зазначених документів продавцем та відправником товару виступає компанія UAB Ekoenergija (місцезнаходження: вул. Граніто 11, Вільнюс, LT 02241, Литва, код компанії: 125957810).

У наданих поясненнях ОСОБА_1 вказав, що митне оформлення здійснювалося на підставі Контракту №2022/09/01, укладеного 01.09.2022 року між Компанією UAB Ekoenergija (Литва) та ТОВ «ВАМОІЛ-Л» (Україна) та інших наданих продавцем супровідних документів.

За умовами вказаного контракту UAB «EKOENERGIJA», як продавець, продає, а ТОВ «ВАМОІЛ-Л», як покупець, купує нафтопродукти: дизельне паливо і бензин. Умови поставки: FCA Вільнюс, Литва Інкотермс 2010 (п. 1.11 Контракту).

Пунктом 3.4. контракту встановлено, що Товар (дизельне паливо та/або бензин) вважається поставленим Продавцем та Прийнятий Покупцем: по кількості - у відповідності з вагою, указаною в екземплярах міжнародної товарно-транспортної накладної (CMR); по якості - у відповідності з паспортами якості/сертифікатами відповідності по пред`явленню експортної декларації; по пред`явленню інвойса (рахунок - фактура).

Згідно п. 4.1.2. контракту Продавець зобов`язаний: одночасно з передачею Товару передати Покупцю наступні документи: міжнародну товаро-транспортну накладну (CMR); ADD документ; паспорт якості/сертифікат відповідності поставленого Товару; інвойс (рахунок - фактура).

Окрім того, для з`ясування та підтвердження дійсних обставин ТОВ «Вамоіл-Л» звернувся до Продавця UAB Ekoenergija з запитом щодо сертифіката якості від 15.02.2023 №162873 та повідомив про наявність зауважень митних органів України до наданого Продавцем паспорта якості.

Згідно з роз`яснень UAB Ekoenergija, лист № 2023-06-06/3 від 06.06.2023р., бензин А95 був закуплений у AB Orlen Lietuva та доставлений на термінал UAB Ekoenergija за адресою Granit g., 11, Vilnius, резервуар №1, автомобільним транспортом згідно товарно-транспортних накладних №ORB-536103 від 17.02.2023 р. та №ORB-536106 від 17.02.2023 р. відповідно до сертифікатів якості №162908_4940000 від 17.02.2023 р. та №162908_4940001 від 17.02.2023 р.. Загалом було поставлено 45,898 тонн бензину А95 (62 000 л при 15 ?С).

При відвантаженні партії товару від UAB Ekoenergija для ТОВ «Вамоіл-Л», 25 141 кг (34 582 л при 15 С) згідно Контракту № 2022/09/01 від 01.09.2022 р. був наданий сертифікат переливу, вказаний як паспорт якості № 162873 від 17.02.2023 р., що відповідав фактичному товару, котрий містився у резервуарі №1 в результаті змішування залишків бензину попередніх партій товару з партіями вказаних товарно-транспортних накладних № ORB-536103 від 17.02.2023 р. та № ORB-536106 от 17.02.2023 р.

ТОВ «Вамоіл-Л» надано Енергетичній митниці копії зазначених документів разом з поясненнями, як власними, так і поясненнями постачальника (Продавця).

Згідно протоколу в діях ОСОБА_1 наявні ознаки порушення митних правил, передбачених ст. 483 МК України, а саме, переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України товару «Бензин моторний автомобільний, неетильований марки А95» загальною вагою 23,696 тонн, 32,581 тис.л. при 15°С, вартістю 20 331,17 ЄВРО або 806 938,04 грн. (по курсу НБУ 39,6897 грн на день перетину митного кордону України) з приховуванням від митного контролю шляхом надання до митного органу, як підстави для переміщення документів, одержаних незаконним шляхом, а саме сертифікату якості від 26.12.2022 № 160934_470247.

Згідно зі ст. 487 МК України провадження у справах про порушення митних правил здійснюється відповідно до цього Кодексу, а в частині, що не регулюється ним, відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушенням.

Згідно зі ст. 458 МК України порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Підставою притягнення особи до адміністративної відповідальності є наявність в її діях складу адміністративного правопорушення - сукупності юридичних ознак (об`єктивних і суб`єктивних), що визначаються вчинене протиправне діяння як конкретне адміністративне правопорушення.

Отже, при складанні протоколу про порушення митних правил враховуються ознаки складу правопорушення, які мають узгоджуватись з диспозицією статті, до відповідальності за якою притягується особа. У іншому випадку відсутність однієї із ознак складу правопорушення виключає можливість притягнення особи до відповідальності.

Об`єктивна сторона правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України полягає у переміщенні або діях, спрямованих на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.

Відповідно до ч.ч.2, 3 п. 6 Постанови Пленуму ВСУ «Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил» № 8 від 03.06.2005 року підставою для переміщення товарів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митного органу на пропуск товарів через митний кордон. Це, зокрема, можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, ліцензія, квота, товарно-супровідні документи, дозвіл відповідних державних органів тощо.

Відповідно до роз`яснень, наведених у зазначеній вище Постанові, порушення митних правил, відповідальність за яке встановлена ст. 483 МК України, може бути вчинене лише умисно.

Згідно зі ст. 10 КУпАП адміністративне правопорушення визнається вчиненим умисно, коли особа, яка його вчинила, усвідомлювала протиправний характер своєї дії чи бездіяльності, передбачала її шкідливі наслідки і бажала їх або свідомо допускала настання цих наслідків.

Тобто, склад правопорушення в даному випадку полягає саме в умисному переміщенні товару через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу як підстави для переміщення товару документу, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД.

Згідно з ч. 1 ст. 257 МК України декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення.

Відповідно до ч. 6 ст.257 МК України умови та порядок декларування, перелік відомостей, необхідних для здійснення митного контролю та митного оформлення, визначаються цим Кодексом. Положення про митні декларації та форми цих декларацій затверджуються Кабінетом Міністрів України, а порядок заповнення таких декларацій та інших документів, що застосовуються під час митного оформлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення, - центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Відповідно до п. п. б п. 5 ч. 8 ст. 257 МК України декларантом, залежно від митних формальностей, установлених цим Кодексом для митних режимів, та заявленої мети переміщення вноситься звичайний торговельний опис, що дає змогу ідентифікувати та класифікувати товар,

Згідно з ч. 9 ст. 257 МК України митним органам забороняється вимагати внесення до митної декларації інших відомостей, ніж зазначені у цій статті.

Розділом II Порядку заповнення митних декларацій на бланку єдиного адміністративного документа, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 30.05.2012 № 651, визначено, що якщо у графі 33 МД код товару згідно з УКТ ЗЕД зазначається на рівні десяти знаків, то у графі 31 в окремих полях електронної МД або у разі використання МД на паперовому носії - електронної копії МД на паперовому носії без зазначення у паперовому примірнику зазначаються за формою "електронного інвойсу" в розрізі кожного найменування товару відомості, необхідні для ідентифікації товарів, що є в наявності.

Аналіз положень розділу II «Порядку заповнення митних декларацій на бланку єдиного адміністративного документа», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 30.05.2012 № 651, дає підстави для висновку, що відомості до графи 31 митної декларації, зокрема, про найменування та кількість, вносяться декларантом на підставі відомостей, наявних у товаросупровідних документах.

Як вбачається з матеріалів справи, при заповненні митної декларації ОСОБА_1 використовував відомості товаросупровідних документів.

Викладене свідчить, що ОСОБА_1 задекларував товар (заявив відомості у митній декларації) у спосіб та порядку, встановленими «Порядком заповнення митних декларацій на бланку єдиного адміністративного документа», а тому здійснив декларування у відповідності до вимог чинного митного законодавства України.

Відомості, заявлені громадянином України ОСОБА_1 у митних деклараціях, відповідають відомостям, наявним у товаросупровідних документах, а тому відсутні підстави вважати, що ОСОБА_1 могло бути відомо про невідповідність номеру сертифікату, відомостям зазначеним у товаросупровідних документах. Крім того, відповідями представництва АТ «ОРЛЕН ЛЕТУВА» в Україні підтверджується обставини дійсності усіх наданих ним документів.

В матеріалах справи відсутні будь-які докази на підтвердження умисного переміщенні ОСОБА_1 товару через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу як підстави для переміщення товару документів, одержаних незаконним шляхом.

Відповідно до ст. 62 Конституції України обвинувачення не може ґрунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом, а також на припущеннях. Усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь.

В силу принципу презумпції невинуватості, що підлягає застосуванню у справах про адміністративні правопорушення, всі сумніви щодо події порушення та винності особи, що притягується до відповідальності, тлумачаться на її користь. Не доведені подія та вина особи мають бути прирівняні до доведеної невинуватості цієї особи.

З урахуванням викладеного, суд першої інстанції дійшов законного та обґрунтованого висновку про недоведеність у діях ОСОБА_1 складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України, та закрив провадження у справі на підставі п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП.

Доводи апеляційної скарги не спростовують правильності висновків суду першої інстанції.

Суд першої інстанції надав належну оцінку наданим на розгляд доказам.

Враховуючи викладене, апеляційна скарга Енергетичної митниці підлягає залишенню без задоволення, а постанова Подільського районного суду м. Києва від 04 січня 2023 року без змін.

На підставі викладеного, керуючись ст. 294 КУпАП, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу Енергетичної митниці залишити без задоволення, а постанову Подільського районного суду м. Києва від 04 січня 2024 року без змін.

Постанова апеляційного суду є остаточною та оскарженню не підлягає.

Суддя А.М. Стрижеус

СудКиївський апеляційний суд
Дата ухвалення рішення21.03.2024
Оприлюднено18.04.2024
Номер документу118403544
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —758/12586/23

Постанова від 21.03.2024

Адмінправопорушення

Київський апеляційний суд

Стрижеус Анатолій Миколайович

Постанова від 04.01.2024

Адмінправопорушення

Подільський районний суд міста Києва

Павленко О. О.

Постанова від 20.10.2023

Адмінправопорушення

Подільський районний суд міста Києва

Павленко О. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні