Ухвала
від 12.04.2024 по справі 522/4220/24
ПРИМОРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ОДЕСИ

ПРИМОРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА ОДЕСИ1

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 квітня 2024 року м. Одеса

Приморський районний суд м. Одеси у складі:

головуючого судді ОСОБА_1

за участю:

секретаря судового засідання ОСОБА_2

прокурора ОСОБА_3 ,

захисників ОСОБА_4 , ОСОБА_5 ,

обвинуваченого ОСОБА_6

розглянувши у відкритому підготовчому судовому засіданні клопотання захисника ОСОБА_4 про звільнення від кримінальної відповідальності на підставі ст. 44, ч. 4 ст. 212 КК України ОСОБА_6 обвинуваченого у кримінальному провадженні №72023161000000007 від 13.07.2023 року, у скоєнні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 212 КК України, -

встановив:

В провадженні Приморського районного суду м. Одеси перебуває кримінальне провадження №72023161000000007 від 13.07.2023 року за обвинуваченням ОСОБА_6 , у скоєнні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 212 КК України.

Захисник надав до суду клопотання про звільнення від кримінальної відповідальності на підставі ст. 44, ч. 4 ст. 212 КК України ОСОБА_6 обвинуваченого у скоєнні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 212 КК України, обґрунтовуючи його тим, що шкода заподіяна обвинуваченим ОСОБА_6 у виді фактичного ненадходження податків відшкодована у повному обсязі до повідомлення останнього про підозру та притягнення до кримінальної відповідальності, про що зазначено в обвинувальному акті, а також підтверджується інформацією наданою ГУ Державної казначейської служби в Одеській області, яке у судовому засідання сторона захисту підтримала.

Прокурор у підготовчому судовому засіданні не заперечував проти закриття кримінального провадження та звільнення ОСОБА_6 від кримінальної відповідальності на підставі ст. 44, ч. 4 ст. 212 КК України.

Суд, заслухавши думки учасників судового провадження, дослідивши обвинувальний акт з додатками та надані документи, дійшов висновку про наявність підстав для звільнення ОСОБА_6 від кримінальної відповідальності та закриття кримінального провадження відносно нього з таких підстав.

Так, судом встановлено, що ОСОБА_6 обвинувачується у вчиненні кримінального правопорушення, вчиненого за наступних обставин.

Установчим договором №271/14 від 05.06.1993 створено юридичну особу Телерадіокомпанію «ТВ-Серрус» у вигляді Товариства з обмеженою відповідальністю (далі ТОВ «ТВ-Серрус»), яке зареєстровано 12.07.1993 Виконавчим комітетом Одеської міської ради, про що здійснено відповідний запис в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про проведення державної реєстрації під №15561200000010238 та присвоєно унікальний податковий номер в Єдиному державному реєстрі підприємств юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за номером 20950844.

12.07.1993 ТОВ «ТВ-Серрус» за № 1245, взято на податковий облік в органах Державної податкової служби. З моменту заснування підприємства по теперішній час підприємство перебуває на обліку в ГУ ДПС в Одеській області (Приморська ДІ). Відповідно до свідоцтв про реєстрацію платника податку на додану вартість №23162170 від 09.07.1997 (анульовано 12.08.2003), №23197169 12.08.2003 (анульовано 22.06.2006), №23234600 від 04.08.2006 (анульовано 29.11.2011), №200021166 від 20.01.2012 (анульовано 31.03.2022), №200712883 від 01.04.2022 (призупинено реєстрацію ПДВ для платників єдиного податку 3 групи 2% на період воєнного, надзвичайного стану) ТОВ «ТВ-Серрус» зареєстровано платником податку на додану вартість за індивідуальним податковим номером №209508415533. Основним видом діяльності підприємства є збирання безпечних відходів (код ВЕД_38.11).

Частиною 3 ст. 12.1 Розділу 12 Статуту ТОВ «ТВ-Серрус» затвердженого Протоколом №01/12/14 від 16.12.2014 загальних зборів учасників підприємства встановлено, що до органів управління товариства відносяться директор Товариства.

Управління поточною діяльністю товариства здійснюється виконавчим органом - директором. Директор товариства має заступників, які призначаються директором товариства, повноваження яких визначаються згідно з розподілом обов?язків та закріплюються в наказі по Товариству. Вказані положення закріплені у ч. 15.1, ч. 15.3 Розділу 15 Статуту ТОВ «ТВ-Серрус» затвердженого Протоколом №01/12/14 від 16.12.2014.

Положенням частини ст. 4.2 Розділу 4 Статуту ТОВ «ТВ-Серрус» затвердженого Протоколом №01/06/19 від 24.06.2019 загальних зборів учасників підприємства встановлено, що для управління поточними справами Товариства створюється виконавчий, постійно діючий орган -директор, який відповідно до ст. 6.10 Розділу 6 Статуту є посадовою особою Товариства.

Відповідно до п. 5 ст. 6.6 Розділу 6 Статуту директор організовує і здійснює господарський (кооперативний) облік, бухгалтерський і податковий облік згідно чинного законодавства України та контролює додержання контрагентами узгоджених умов щодо укладених Товариством угод як це передбачено п.13 ст. 6.6 Розділу 6 Статуту.

Наказом №1/18-К від 01.01.2018 ОСОБА_6 (далі ОСОБА_6 ) призначено на посаду заступника директора ТОВ «ТВ-Серрус» з податкових питань та покладено на нього обов`язки директора Товариства в частині ведення бухгалтерського, податкового обліку, оформлення, подачі податкової та фінансової звітності та передано у постійне користування ключі для подачі податкової звітності підприємства.

Відповідно до посадової інструкції заступника директора з податкових питань, затвердженої Наказом №1/18-К від 01.01.2018 ОСОБА_6 належить до професійної групи «Керівники» та відповідно до Розділу ІІ посадової інструкції на нього як керівника покладені наступні обов?язки:

- забезпечення ведення бухгалтерського обліку, дотримуючись єдиних методологічних засад, встановлених Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», з урахуванням особливостей діяльності підприємства і технології оброблення облікових даних;

- забезпечення складання на основі даних бухгалтерського обліку фінансової та податкової звітності підприємства, підписання її та подання в установлені строки органам державної податкової служби;

- бере участь у підготовці та поданні інших видів періодичної звітності, яка подається до органів державної податкової служби;

- за погодженням з власником (керівником) підприємства забезпечує перерахування податків та зборів, передбачених законодавством;

- забезпечення перевірки стану податкового обліку у філіях, представництвах, відділеннях та інших відокремлених підрозділах;

- організація роботи з підготовки пропозицій для власника (керівника) підприємства щодо визначення податкової політики підприємства, внесення змін до обраної податкової політики, вибору форми оподаткування з урахуванням діяльності підприємства.

Наказом №126 від 18.08.2022 ОСОБА_6 за сумлінне виконання обов?язків та досягнення значних успіхів у трудовій діяльності призначено на посаду директора Товариства та делеговано повноваження заступника директора з податкових питань, права та обов?язки якого охоплені Наказом №1/18-К від 01.01.2018.

Відповідно до ст. 42 Конституції України кожен має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом.

Положенням ст. 67 Конституції України кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Статтею 16 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI (далі ПК України) зі змінами та доповненнями встановлено, що платник податків обов`язаний:

- згідно п.п. 16.1.2 «вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків і зборів»;

- згідно п.п. 16.1.3 «подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків і зборів»;

- згідно п.п. 16.1.4 «сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених Кодексом та законами».

Пунктом 44.1. ст. 44 ПК України регламентовано, що для цілей оподаткування, платники податків зобов?язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов?язаних з визначенням об?єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов?язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством. Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.

Відповідно до підпункту 134.1.1 пункту 134.1 статті 134 Податкового кодексу, об?єктом оподаткування податком на прибуток є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень цього розділу.

Частиною 3 ст. 65 Господарського кодексу України передбачено, що «для керівництва господарською діяльністю підприємства власник (власники) безпосередньо або через уповноважені органи чи наглядова рада такого підприємства (у разі її утворення) призначає (обирає) керівника підприємства. Керівник підприємства ... є посадовими особами цього підприємства.»

Відповідно до ст. ст. 8 та 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» керівник підприємства:

- несе відповідальність за організацію бухгалтерського обліку на підприємстві;

- забезпечує фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій у первинних документах, збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом встановленого терміну, але не менше трьох років;

- створює необхідні умови для правильного ведення бухгалтерського обліку, забезпечує неухильне виконання всіма підрозділами, службами та працівниками, причетними до бухгалтерського обліку, правомірних вимог бухгалтера щодо дотримання порядку оформлення та подання до обліку первинних документів;

- відображає в облікових регістрах господарських операцій у тому звітному періоді, в якому вони були здійснені;

- несе відповідальність за несвоєчасне складання первинних документів і регістрів бухгалтерського обліку та недостовірність відображених у них даних.

Відповідно до довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України №336 від 29.12.2004 року, до обов?язків директора (начальника, іншого керівника) підприємства входить керування виробничо-господарською та фінансово-економічною діяльністю підприємства, окрім того, вона відповідає за наслідки прийнятих рішень, а також фінансово-господарські результати його діяльності, забезпечує виконання підприємством усіх зобов?язань перед державним та місцевим бюджетами.

Таким чином, займаючи посаду заступника директора з податкових питань та в подальшому директора ТОВ «ТВ-Серрус», що пов?язані з виконанням організаційно-розпорядчих і адміністративно-господарських обов?язків, ОСОБА_6 , як службова особа підприємства відповідав за правильність нарахування і своєчасність сплати податків, зборів (обов?язкових платежів), як це передбачено чинним законодавством України.

Діючи в порушення зазначених вимог Законів, ОСОБА_6 , усвідомлюючи покладену на нього відповідальність і бажаючи уникнути виконання зобов?язань перед бюджетом, усвідомлюючи настання суспільно-небезпечних наслідків у вигляді несплати податків, зборів (обов?язкових платежів) і ненадходження їх до бюджету, вчинив ряд умисних протиправних дій, що виразилися в наступному.

Так, ОСОБА_6 , займаючи посаду заступника директора з податкових питань ТОВ «ТВ-Серрус», достовірно знаючи про вказані вимоги законодавства, діючи умисно та в їх порушення в період з 2018 року по 2022 рік включив до складу витрат суми коштів по неіснуючим та документально необґрунтованим фінансово-господарським операціям з ФОП ОСОБА_7 (РНОКПП НОМЕР_1 ), ФОП ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_2 ), ФОП ОСОБА_9 (РНОКПП НОМЕР_3 ), ФОП ОСОБА_10 (РНОКПП НОМЕР_4 ) на загальну суму 33 552 244,62 грн, які полягали у мийці та дезінсекції сміттєвих елеваторів, послуг диспетчера та слюсарних робіт, які фактично були виконані силами та засобами ТОВ «ТВ-Серрус».

В подальшому, ОСОБА_6 , реалізовуючи до кінця свій злочинний намір, перебуваючи в офісному приміщенні ТОВ «ТВ-Серрус» за адресою: місто Одеса, вулиця Катерининська, 17, вніс відомості до податкових декларацій з податку на прибуток підприємства та додатків до них за звітні (податкові) періоди: І квартал 2018 року, півріччя 2018 року, три квартали 2018 року, 2018 рік, І квартал 2019 року, півріччя 2019 року, три квартали 2019 року, 2019 рік, 1 квартал 2020 року, півріччя 2020 року, три квартали 2020 року, 2020 рік, І квартал 2021 року, півріччя 2021 року, три квартали 2021 року, 2021 рік, І квартал 2022 року у яких безпідставно відобразив у складі собівартості реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) та інших операційних витрат від операції з ФОП ОСОБА_7 , ФОП ОСОБА_8 , ФОП ОСОБА_9 , ФОП ОСОБА_10 , що призвело до заниження податку на прибуток підприємства, що підлягав сплаті до бюджету на загальну суму 6 039 404,03 грн та подав за допомого електронного цифрового підпису директора ТОВ «ТВ-Серрус», переданого йому згідно Наказу №1/18-К від 01.01.2018 року, в електронному вигляді до органів податкової служби в особі Приморської державної податкової інспекції ГУ ДПС в Одеській області, яка знаходиться за адресою: місто Одеса, вулиця Південна, 1.

Загальна сума заниження ОСОБА_6 податку на прибуток підприємств, який фактично не надійшов до державного бюджету складає 6 039 404,03 грн. встановлена висновком судового експерта №3 від 07.02.2024 року за результатами проведення судово-економічної по матеріалам кримінального провадження №72023161000000007 від 13.07.2023 року.

Враховуючи викладене, заступник директора з податкових питань ТОВ «ТВ-Серрус» ОСОБА_6 в порушення вимог п.134.1 ст. 134 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI із змінами і доповненнями, ч. 2 ст. 3, ч. 1 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність України» від 16.07.1999 № 996-XIV із змінами і доповненнями, «Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку», затверджено Наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 року № 88, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05 червня 1995 року за № 168/704, із змінами і доповненнями, «Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 16 «Витрати», затверджений наказом Міністерства фінансів України від 31.12.1999 року №318, умисно ухилився за період з 01.01.2018 по 31.03.2022 від сплати податку на прибуток підприємства на загальну суму 6 039 404,03 грн у тому числі за звітні (податкові) періоди:

- І квартал 2018 року - 208 227,29 грн;

- півріччя 2018 року - 427 455,19 грн (219 227,89 грн за II квартал);

- три квартали 2018 року - 680 034,40 грн (252 579,22 грн за III квартал);

- 2018 рік - 1 026 873,60 грн (346 839,20 грн за IV квартал);

- І квартал 2019 року - 571 250,24 грн;

- півріччя 2019 року - 922 956,27 грн (351 706,04 грн за II квартал);

- три квартали 2019 року - 1 291 115,46 грн (368 159,19 грн за III квартал);

- 2019 рік - 1 556 834,75 грн (265 719,28 грн за IV квартал);

- І квартал 2020 року - 330 515,74 грн;

- півріччя 2020 року - 773 817,60 грн (443 301,87 грн за ІІ квартал);

- три квартали 2020 року - 1 268 146,87 грн (494 329,27 грн за III квартал);

- 2020 рік - 1 677 094,34 грн (408 947,48 грн за IV квартал);

- І квартал 2021 року - 334 224,79 грн;

- півріччя 2021 року - 693 170,94 грн (358 946,16 грн за II квартал);

- три квартали 2021 року - 1 064 788,44 грн (371 617,50 грн за III квартал);

- 2021 рік - 1 416 373,38 грн (351 584,94 грн за IV квартал);

- І квартал 2022 року - 362 227,96 грн.

Незаконними діями заступника директора з податкових питань ТОВ «ТВ-Серрус» ОСОБА_6 за звітні податкові (періоди) з І кварталу 2018 року по І квартал 2022 року до Державного бюджету України не надійшло податків на загальну суму 6 039 404,03 грн, що в 5 922,2 рази перевищує установлений законодавством неоподатковуваний мінімум доходів громадян та є коштами у великих розмірах.

Таким чином, ОСОБА_6 обвинувачується у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 212 КК України, за кваліфікуючими ознаками: умисне ухилення від сплати податків, зборів (обов?язкових платежів), що входять в систему оподаткування, введених у встановленому законом порядку, вчинене службовою особою підприємства, що призвело до фактичного ненадходження до бюджету коштів у великих розмірах.

Відповідно до вимог ст. 314 КПК України, у підготовчому судовому засіданні суд має право прийняти рішення про закриття провадження у випадку встановлення підстав, передбачених ч. 2 ст. 284 КПК України.

Згідно з положеннями п. 1 ч. 2 ст. 284 КПК України, кримінальне провадження закривається судом у зв`язку із звільненням особи від кримінальної відповідальності.

Частиною 1 ст. 285 КПК України, передбачено, що особа звільняється від кримінальної відповідальності у випадках, передбачених законом України про кримінальну відповідальність.

Згідно ізст.44КК Україниособа,яка вчинилакримінальне правопорушення,звільняється відкримінальної відповідальностіу випадках,передбачених цимКодексом. Звільнення від кримінальної відповідальності у випадках, передбачених цим Кодексом, здійснюються виключно судом. Порядок звільнення від кримінальної відповідальності встановлюється законом.

Частиною 1 ст. 286 КПК України передбачено, що звільнення від кримінальної відповідальності за вчинення кримінального правопорушення здійснюється судом.

У відповідності до ч. 4 ст. 286 КПК України, якщо під час здійснення судового провадження щодо провадження, яке надійшло до суду з обвинувальним актом, сторона кримінального провадження звернеться до суду з клопотанням про звільнення від кримінальної відповідальності обвинуваченого, суд має невідкладно розглянути таке клопотання.

Положення ч. 4 ст. 212 КК України передбачають, що особа, яка вчинила діяння, передбачені частинами першою, другою цієї статті, або діяння, передбачені частиною третьою (якщо вони призвели до фактичного ненадходження до бюджетів чи державних цільових фондів коштів в особливо великих розмірах) цієї статті, звільняється від кримінальної відповідальності, якщо до притягнення її до кримінальної відповідальності сплачено податки, збори (обов`язкові платежі), а також відшкодовано шкоду, завдану державі їх несвоєчасною сплатою (фінансові санкції, пеня).

Так, відповідно до обвинувального акту, ОСОБА_6 відшкодував збитки, завдані державі вчиненим ним кримінальним правопорушенням, у вигляді несплачених податків у сумі 6039404, 03 грн., що підтверджується наданими стороною захисту платіжними інструкціями №317 від 16.11.2023 року, №367 від 29.11.2023 року, №543 від 21.12.2023 року, №568 від 27.12.2023 року, №196 від 13.02.2024 року, №271 від 19.02.2024. а також інформацією, наданою Головним управлінням Державної казначейської служби України в Одеській області згідно листа №06-06/01-06/2428 від 28.02.2024 року про надходження вказаної суми на казначейський рахунок за кодом класифікації доходів бюджету 2108060 «Суми стягнені з винних осіб, за шкоду, заподіяну державі, підприємству, установі, організації».

Разом із цим, з реєстру матеріалів досудового розслідування кримінального провадження №72023161000000007 вбачається, що ОСОБА_6 було повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 212 КК України - 22.02.2024 року.

Таким чином, судом встановлено, що ОСОБА_6 до притягнення до кримінальної відповідальності сплатив податки, збори (обов`язкові платежі).

При цьому, обвинуваченому ОСОБА_6 судом були роз`яснені підстави закриття кримінального провадження, процесуально-правові наслідки звільнення від кримінальної відповідальності за нереабілітуючою підставою, право заперечувати проти закриття кримінального провадження з цієї підстави.

Судом встановлено, що ОСОБА_6 правильно розуміє та не оспорює пред`явлене йому обвинувачення за обставин викладених в обвинувальному акті, правову кваліфікацію своїх дій за ч. 2 ст. 212 КК України, у зв`язку із чим у суду відсутні будь-які сумніви у добровільності та істинності позиції обвинуваченого, а відтак інкриміноване йому діяння дійсно мало місце, вчинене ним, отримала правильну кримінально-правову оцінку.

Відповідно до ч. 3 ст. 288 КПК України суд закриває кримінальне провадження та звільняє підозрюваного, обвинуваченого від кримінальної відповідальності у випадку встановлення підстав, передбачених законом України про кримінальну відповідальність.

Отже, на підставі викладеного, відповідно до ст.ст.44, ч.4 ст.212 КК України ОСОБА_6 підлягає звільненню від кримінальної відповідальності у зв`язку зі сплатою податків до повідомлення про підозру та притягнення до кримінальної відповідальності, а провадження відносно нього підлягає закриттю на підставі п.1 ч.2 ст.284 КПК України у зв`язку із звільненням його від кримінальної відповідальності.

Відповідно до ст.124 КПК України, у разі ухвалення обвинувального вироку суд стягує з обвинуваченого на користь держави документально підтверджені витрати на залучення експерта.

Стягнення процесуальних витрат, при звільненні обвинуваченого від кримінальної відповідальності, КПК України не передбачено.

З урахуванням викладеного, суд вважає, що документально підтвердженні витрати на залучення експерта для проведення судово-економічної експертизи від 07.02.2024 року у сумі 15000 грн. (п`ятнадцять тисяч гривень) слід віднести на рахунок держави.

В силу ч.4 ст.174 КПК України, з набранням ухвалою законної сили слід скасувати арешти на майно, накладені на підставі ухвал слідчого судді Київського районного суду районного суду м. Одеси від 07.09.2023 року (справа № 947/25656/23, провадження № 1-кс/947/11323/23, № 1-кс/947/11322/23, №1-кс/947/11319/23, №1-кс/947/11320/23).

Питання про долю речових доказів суд вирішує у відповідності до положень ст.100 КПК України, зокрема речові докази у кримінальному провадженні: документи в електронному вигляді у форматі .txt, .doc, .pdf, .xls., .dt стосовно фінансово-господарської діяльності ФОП ОСОБА_11 (РНОКПП НОМЕР_5 ) та ТОВ ТОВ«ТВ-Серрус» (ЄДРПОУ 20950844) загальним об`ємом 3,94 гб записані на флеш-носій 1 шт.; папка скорошивач червоного кольору з договорами ФОП « ОСОБА_11 » за період з 31.12.2020 по 30.06.2021 на 632 арк.; папка скорошивач червоного кольору з договорами ФОП « ОСОБА_11 » за період 11.2018 по 01.2020 на 608 арк.; папка скорошива оранжевого кольору з договорами ФОП « ОСОБА_11 » за період 02.2020 по 05.2021 на 371 арк.; папка скорошивач зеленого кольору з договорами ФОП « ОСОБА_11 » за період 07.2019 по 03.2021 на 415 арк.; папка скорошивач фіолетового кольору з договорами ФОП « ОСОБА_11 » за період 05.2021 по 06.2022 на 452 арк.; папка скорошива фіолетового кольору з договорами ФОП « ОСОБА_11 » за період 01.09.2021 по 01.03.2023 на 304 арк.: папка скорошивач фіолетового кольору з договорами ФОП « ОСОБА_11 » за період 11.2021 по 08.2023 на 484 арк.; папка скорошивач зеленого кольору з договорами ФОП « ОСОБА_11 » за період 04 2021 по 11.2022 на 343 арк.; папка скорошивач синього кольору з договорами ФОП « ОСОБА_11 » за період 12.2017 по 10.2017 на 31 арк.; папка скорошивач червоного кольору з договорами ФОП « ОСОБА_11 » за період 01.2021 по 03.2021 на 387 арк.; папка скорошивач червоного кольору з договорами ФОП « ОСОБА_11 » за період 12.2020 по 01.2021 на 459 арк.; папка скорошивач фіолетового кольору з актами надання послуг ФОП « ОСОБА_11 » за період 31.01.2020 по 31.12.2021 на 357 арк.; папка скорошивач зеленого кольору з договорами ФОП « ОСОБА_11 » за період 08.19 по 02.2021 на 483 арк.; папка для паперів в якій містяться акти надання послуг ФОП « ОСОБА_11 » за період від 08.2018 по 01.2021 на 312 арк.; папка для паперів з договорами ФОП « ОСОБА_11 » за період від 01.10.2020 по 01.11.2021 на 115 арк.; папка для паперів з договорами ФОП « ОСОБА_11 » за період від 01.2021 по 05.2021 на 110 арк.; папка для паперів в якій містяться акти надання послуг ФОП « ОСОБА_11 » за період від 01.2021 по 06.2021 на 528 арк.; папка для паперів в якій містяться акти надання послуг ФОП « ОСОБА_11 » за період від 01.2022 по 06.2022 на 425 арк.; папка для паперів в якій містяться акти надання послуг ФОП « ОСОБА_11 » за період від 07.2022 по 12.2022 на 38 арк.; папка для паперів в якій містяться акти надання послуг ФОП « ОСОБА_11 » за пері зд від 07.2022 по 12.2022 на 52 арк.; папка для паперів в якій містяться акти надання послуг ФОП « ОСОБА_11 » за період від 07.2022 по 12.2022 на 54 арк.; папка для паперів в якій містяться акти надання послуг ФОП « ОСОБА_11 » за період від 07.2022 по 12.2022 на 235 арк.; папка для паперів в якій містяться акти надання послуг ФОП « ОСОБА_11 » за період від 07.2022 по 12.2022 на 96 арк.; картонний ящик у якому містяться акти виконаних робіт ФОП « ОСОБА_11 » за період від 01.2022 по 03.2022 на 1609 арк.; папка для паперів в якій містяться акти надання послуг ФОП « ОСОБА_11 » за період від 31.03.2022 по 31.04.2022 на 232 арк.: папка для паперів в якій містяться акти надання послуг ФОП « ОСОБА_11 » за І квартал 2018 року; картонний ящик у якому містяться картонні папки з актами виконаних робіт ФОП « ОСОБА_11 » за I-II квартал 2021 року; картонний ящик у якому містяться картонні папки з актами виконаних робіт ФОП « ОСОБА_11 » за 1 квартал 2020 року; картонний ящик у якому містяться картонні папки з актами виконаних робіт ФОП ОСОБА_12 » за II квартал 2019 року; картонний ящик у якому містяться картонні папки з актами виконаних робіт ФОП « ОСОБА_11 » за II квартал 2020 року; картонний ящик у якому містяться картонні папки з актами виконаних робіт ФОП « ОСОБА_11 » за І квартал 2019 року; картонний ящик у якому містяться картонні папки з актами виконаних робіт ФОП « ОСОБА_11 » за III-IV квартал 2019 року; картонний ящик у якому містяться картонні папки з актами виконаних робіт ФОП « ОСОБА_11 » за II квартал 2019 року; картонний ящик у якому містяться картонні папки з актами виконаних робіт ФОП « ОСОБА_11 » за III квартал 2020 року; картонний ящик у якому містяться картонні папки з актами виконаних робіт ФОП « ОСОБА_11 » за IV квартал 2018 року; картонний ящик у якому містяться картонні папки з актами виконаних робіт ФОП « ОСОБА_11 » за III квартал 2019 року; картонний ящик у якому містяться картонні папки з актами виконаних робіт ФОП « ОСОБА_11 » за І квартал 2022 року; картонний ящик у якому містяться картонні папки з актами виконаних робіт ФОП « ОСОБА_11 » за III квартал 2018 року; картонний ящик у якому містяться картонні папки з актами виконаних робіт ФОП « ОСОБА_11 » за IV квартал 2020 року; картонний ящик у якому містяться картонні папки з актами виконаних робіт ФОП « ОСОБА_11 » за III квартал 2018 року; картонний ящик у якому містяться картонні папки з актами виконаних робіт ФОП « ОСОБА_11 » за II квартал 2018 року; копії актів надання послуг від 09.09.2022 від ФОП Дворецький, ФОП ОСОБА_9 , акти приймання передачі наданих послуг ФОП ОСОБА_13 , папка-скорозшивач чорного кольору з підписами «СОКОЛОВСКАЯ ПОРТО ФРАНКОВСКИЙ Р-Н» з договорами про надання послуг з поводження з побутовими відходами № 1-50 на 298 арк.; папка-скорозшивач чорного кольору з підписами «СОКОЛОВСКАЯ ПОРТО ФРАНКОВСКИЙ Р-Н» з договорами про надання послуг з поводження з побутовими відходами № 251-300 на 316 арк.; папка-скорозшивач чорного кольору з підписами «СОКОЛОВСКАЯ ПОРТО ФРАНКОВСКИЙ Р-Н» з договорами про надання послуг з поводження з побутовими відходами № 301-350 на 402 арк.; папка-скорозшивач чорного кольору з підписами «СОКОЛОВСКАЯ ПОРТО ФРАНКОВСКИЙ Р-Н» з договорами про надання послуг з поводження з побутовими відходами № 351-400 на 196 арк.; папка-скорозшивач чорного кольору з підписами «СОКОЛОВСКАЯ ПОРТО ФРАНКОВСКИЙ Р-Н» з договорами про надання послуг з поводження з побутовими відходами № 401-450 на 395 арк.; папка-скорозшивач чорного кольору з підписами «СОКОЛОВСКАЯ ПОРТО ФРАНКОВСКИЙ Р-Н» з договорами про надання послуг з поводження з побутовими відходами № 451-500 на 325 арк.; папка-скорозшивач чорного кольору з підписами «СОКОЛОВСКАЯ ПОРТО ФРАНКОВСКИЙ Р-Н» з договорами про надання послуг з поводження з побутовими відходами № 501-550 на 451 арк.; папка-скорозшивач чорного кольору з підписами «СОКОЛОВСКАЯ ПОРТО ФРАНКОВСКИЙ Р-Н» з договорами про надання послуг з поводження з побутовими відходами № 551-600 на 412 арк.; папка-скорозшивач чорного кольору з підписами «СОКОЛОВСКАЯ ПОРТО ФРАНКОВСКИЙ Р-Н» з договорами про надання послуг з поводження з побутовими відходами № 601-650 на 370 арк.; папка-скорозшивач чорного кольору з підписами «СОКОЛОВСКАЯ ПОРТО ФРАНКОВСКИЙ Р-Н» з договорами про надання послуг з поводження з побутовими відходами № 651-700 на 320 арк.; папка-скорозшивач чорного кольору з підписами «СОКОЛОВСКАЯ ПОРТО ФРАНКОВСКИЙ Р-Н» з договорами про надання послуг з поводження з побутовими відходами № 800-850 на 351 арк.; папка-скорозшивач чорного кольору з підписами «СОКОЛОВСКАЯ ПОРТО ФРАНКОВСКИЙ Р-Н» з договорами про надання послуг з поводження з побутовими відходами № 851-900 на 340 арк.; папка-скорозшивач чорного кольору з підписами «СОКОЛОВСКАЯ ПОРТО ФРАНКОВСКИЙ Р-Н» з договорами про надання послуг з поводження з побутовими відходами № 901-950 на 297 арк.; папка-скорозшивач чорного кольору з підписами «СОКОЛОВСКАЯ ПОРТО ФРАНКОВСКИЙ Р-Н» з договорами про надання послуг з поводження з побутовими відходами № 951-1000 на 298 арк.; папка-скорозшивач чорного кольору з підписами «СОКОЛОВСКАЯ ПОРТО ФРАНКОВСКИЙ Р-Н» з договорами про надання послуг з поводження з побутовими відходами №1001-1050 на 256 арк.; папка-скорозшивач чорного кольору з підписами «СОКОЛОВСКАЯ ПОРТО ФРАНКОВСКИЙ Р-Н» з договорами про надання послуг з поводження з побутовими відходами №1051-1100 на 322 арк.; папка-скорозшивач чорного кольору з підписами «СОКОЛОВСКАЯ ПОРТО ФРАНКОВСКИЙ Р-Н» з договорами про надання послуг з поводження з побутовими відходами №1101-1150 на 273 арк. папка-скорозшивач чорного кольору з підписами «СОКОЛОВСКАЯ ПОРТО ФРАНКОВСКИЙ Р-Н» з договорами про надання послуг з поводження з побутовими відходами №1151-1200 на 245 арк.; папка-скорозшивач чорного кольору з підписами «СОКОЛОВСКАЯ ПОРТО ФРАНКОВСКИЙ Р-Н» з договорами про надання послуг з поводження з побутовими відходами №1201-1250 на 277 арк. папки- скорозшивач чорного кольору з підписами «C № 1461 П по № 1500СП Порто-Франковский р-н Одесса ТОВ «ТВ-Серрус» на 215 арк. з договорами про надання послуг з поводження з побутовими відходами; папки- скорозшивач чорного кольору з підписами «C № 1541 C По № 1580CII Порто-Франковский р-н Одесса ТОВ «ТВ-Серрус» на 212 арк. з угодами про розірвання договорів; папки- скорозшивач чорного кольору з підписами « НОМЕР_6 по № 1620CI Порто-Франковский р-н Одесса ТОВ «ТВ-Серрус» на 281 арк. з договорами про надання послуг з поводження з побутовими відходами; папки- скорозшивач чорного кольору з підписами « НОМЕР_7 CII по № 1780CII Порто-Франковский р-н Одесса ТОВ «ТВ-Серрус» на 248 арк. з договорами про надання послуг з поводження з побутовими відходами; папки- скорозшивач чорного кольору з підписами «C № 18 61 C по № 1900СП Порто-Франковский р-н Одесса ТОВ «ТВ-Серрус» на 195 арк. з договорами про надання послуг з поводження з побутовими відходами; папки- скорозшивач чорного кольору з підписами « НОМЕР_8 по № 1940CII Порто-Франковский р-н Одесса ТОВ «ТВ-Серрус» на 197 арк. з договорами про надання послуг з поводження з побутовими відходами; папки- скорозшивач чорного кольору з підписами «C № 1141 C по № 1180CII Порто-Франковский р-н Одесса ТОВ «ТВ-Серрус» на 219 арк. з договорами про надання послуг з поводження з побутовими відходами; папки- скорозшивач чорного кольору з підписами « НОМЕР_9 CT по N. 1140CII Порто-Франковский р-н Одесса ТОВ «ТВ-Серрус» на 208 арк. з договорами про надання послуг з поводження з побутовими відходами; папки- скорозшивач чорного кольору з підписами « НОМЕР_10 CI по N 1100CII Порто-Франковский р-н Одесса ТОВ «ТВ-Серрус» на 248 арк. з договорами про надання послуг з поводження з побутовими відходами; папки- скорозшивач чорного кольору з підписами « ІНФОРМАЦІЯ_1 по № 1030CII Порто-Франковский р-н Одесса ТОВ «ТВ-Серрус» на 237 арк. з договорами про надання послуг з поводження з побутовими відходами; папки- скорозшивач синього кольору з підписами «C N 941 СП по № 980CI Порто-Франковский р-н Одесса ТОВ «ТВ-Серрус» на 225 арк. з договорами про надання послуг з поводження з побутовими відходами; папки- скорозшивач чорного кольору з підписами «C N. 901 СП по № 940CII Порто-Франковский р-н Одесса ТОВ «ТВ-Серрус» на 270 арк. з договорами про надання послуг з поводження з побутовими відходами; папки- скорозшивач чорного кольору з підписами « НОМЕР_11 по № 1260CII Порто-Франковский р-н Одесса ТОВ «ТВ-Серрус» на 208 арк. з договорами про надання послуг з поводження з побутовими відходами; папки- скорозшивач чорного кольору з підписами «C № 341 СП по № 390C Порто-Франковский р-н Одесса ТОВ «ТВ-Серрус» на 286 арк. з договорами про надання послуг з поводження з побутовими відходами; папки- скорозшивач чорного кольору з підписами « НОМЕР_12 C по № 1460CII Порто-Франковский р-н Одесса ТОВ «ТВ-Серрус» на 265 арк. з договорами про надання послуг з поводження з побутовими відходами; папки- скорозшивач чорного кольору з підписами « НОМЕР_13 по N 1340СП Порто-Франковский р-н Одесса ТОВ «ТВ-Серрус» на 240 арк. з договорами про надання послуг з поводження з побутовими відходами: папки- скорозшивач чорного кольору з підписами « НОМЕР_14 по № 1300CII Порто-Франковский р-н Одесса ТОВ «ТВ-Серрус» на 227 арк з договорами про надання послуг з поводження з побутовими відходами: папки- скорозшивач чорного кольору з підписами «C № 501 СП по № 550СП Порто-Франковский р-н Одесса ТОВ «ТВ-Серрус» на 281 арк. з логоворами про надання послуг з поводження з побутовими відходами; папки- скорозшивач синього кольору з підписами «C № 601 C по № 660CII Порто-Франковский р-н Одесса ТОВ «ТВ-Серрус» на 279 арк. з договорами про надання послуг з поводження з побутовими відходами; папки- скорозшивач чорного кольору з підписами «C N. 792. CI по № 823CII Порто-Франковский р-н Одесса ТОВ «ТВ-Серрус» на 168 арк. з договорами на вивезення твердих побутових відходів; папки- скорозшивач чорного кольору з підписами «C N 761 CI по № 791CI Порто-Франковский р-н Одесса ТОВ «ТВ-Серрус» на 183 арк. з договорами про надання послуг з поводження з побутовими відходами; папки- скорозшивач чорного кольору з підписами «C N 260 СП по М° 300 Порто-Франковский р-н Одесса ТОВ «ТВ-Серрус» на 286 арк. з договорами про надання послуг з поводження з побутовими відходами; папки- скорозшивач чорного кольору з підписами «C N 301 П по № 340CI Порто-Франковский р-н Одесса ТОВ «ТВ-Серрус» на 293 арк. з договорами про надання послуг з поводження з побутовими відходами; папки- скорозшивач чорного кольору з підписами «C N 824 CI по № 860CI Порто-Франковский р-н Одесса ТОВ «ТВ-Серрус» на 261 арк. з договорами про надання послуг з поводження з побутовими відходами; папки- скорозшивач чорного кольору з підписами «C N. 861 CI по № 900СП Порто-Франковский р-н Одесса ТОВ «ТВ-Серрус» на 255 арк. з договорами про надання послуг з поводження з побутовими відходами; папки- скорозшивач бузкового кольору в якій знаходяться договори про надання послуг з поводження з побутовими відходами з позначенням «3 №921 ФО по 970 ФО Фонтанський р-н Одеса ФОП Соколовська» на 270 арк.; папки- скорозшивач бузкового кольору в якій знаходяться договори про надання послуг з поводження з побутовими відходами з позначенням «3 №881 ФО по 920 ФО Фонтанський р-н Одеса ФОП Соколовська» на 233 арк.; папки- скорозшивач бузкового кольору в якій знаходяться договори про надання послуг з поводження з побутовими відходами з позначенням «3 N830 Ф0 по 880 ФО Фонтанський р-н Одеса ФОП Соколовска» на 255 арк.; папки- скорозшивач бузкового кольору в якій знаходяться договори про надання послуг з поводження з побутовими відходами з позначенням «3 Ne782 ФО по 829 ФО Фонтанський р-н Одеса ФОП Соколовська» на 262 арк.; папки- скорозшивач бузкового кольору в якій знаходяться договори про надання послуг з поводження з побутовими відходами з позначенням «3 Ne741 ФО по 781 ФО Фонтанський р-н Одеса ФОП Соколовська» на 223 арк.; папки- скорозшивач бузкового кольору в якій знаходяться договори про надання послуг з поводження з побутовими відходами з позначенням «3 №400 ФО по 440 ФО Фонтанський р-н Одеса ФОП Соколовська» на 253 арк.; папки- скорозшивач бузкового кольору в якій знаходяться договори про надання послуг з поводження з побутовими відходами з позначенням «3 №441 ФО по 485 ФО Фонтанський р-н Одеса ФОП Соколовська» на 283 арк.; папки- скорозшивач бузкового кольору в якій знаходяться договори про надання послуг з поводження з побутовими відходами з позначенням «3 №486 Ф0 по 523 ФО Фонтанський р-н Одеса ФОП Соколовска» на 221 арк.; папки- скорозшивач бузкового кольору в якій знаходяться договори про надання послуг з поводження з побутовими відходами з позначенням «3 №562 ФО по 600 ФО Фонтанський р-н Одеса ФОП Соколовська» на 303 арк.; папки- скорозшивач бузкового кольору в якій знаходяться договори про надання послуг з поводження з побутовими відходами з позначенням «3 №524 ФО по 561 ФО Фонтанський р-н Одеса ФОП Соколовська» на 212 арк.; папки- скорозшивач бузкового кольору в якій знаходяться договори про надання послуг з поводження з побутовими відходами з позначенням «3 Ne700 ФО по 740 ФО Фонтанський р-н Одеса ФОП Соколовська» на 225 арк.; папки- скорозшивач бузкового кольору в якій знаходяться договори про надання послуг з поводження з побутовими відходами з позначенням «3 Ne601 ФО по 642 ФО Фонтанський р-н Одеса ФОП Соколовська» на 256 арк.; папки- скорозшивач бузкового кольору в якій знаходяться договори про надання послуг з поводження з побутовими відходами з позначенням «3 №l ФО по 46 ФО ІНФОРМАЦІЯ_2 » на 287 арк.; папки- скорозшивач бузкового кольору в якій знаходяться договори про надання послуг з поводження з побутовими відходами з позначенням «3 № 91 Ф0 по 130 ФО ІНФОРМАЦІЯ_2 » на 236 арк.; папки- скорозшивач бузкового кольору в якій знаходяться договори про надання послуг з поводження з побутовими відходами з позначенням «3 № 47 ФО по 90 ФО Фонтанський р-н Одеса ФОП Соколовська» на 215 арк.; папки- скорозшивач бузкового кольору в якій знаходяться договори про надання послуг з поводження з побутовими відходами з позначенням «3 № 131 ФО по 171 ФО ІНФОРМАЦІЯ_2 » на 214 арк.; папки- скорозшивач бузкового кольору в якій знаходяться договори про надання послуг з поводження з побутовими відходами з позначенням «3 N 172 ФО по 212 ФО ІНФОРМАЦІЯ_2 » на 221 арк.; папки- скорозшивач бузкового кольору в якій знаходяться договори про надання послуг з поводження з побутовими відходами з позначенням «3 № 213 ФО по 253 ФО ІНФОРМАЦІЯ_2 » на 245 арк.; папки- скорозшивач бузкового кольору в якій знаходяться договори про надання послуг з поводження з побутовими відходами з позначенням «3 N 254 ФО по 289 ФО ІНФОРМАЦІЯ_2 » на 205 арк.; коробка картонна білого кольору, в якій містяться рахунки та акти приймання-передачі послуг між ФОП ОСОБА_14 та замовниками за червень-липень 2023 року; коробка картонна білого кольору, в якій містяться договори про надання послуг з поводження з побутовими відходами між ФОП ОСОБА_14 та замовниками за 2020-2023 роки; системний блок НР чорного кольору з явними ознаками використання, серійний номер CZC0083142 - 1 шт.; системний блок CHIEFTEC чорного кольору з явними ознаками використання; паперовий ящик з договорами про надання послуг з поводження з побутовими відходами, укладених від імені ТОВ «ГВ-Серрус» за 2022-2023 роки на 1204 арк.; паперовий ящик з договорами про надання послуг з поводження з побутовими відходами, укладених від імені ТОВ «ГВ-Серрус» за 2022-2023 роки на 1 193 арк.; паперовий ящик з договорами про надання послуг з поводження з побутовими відходами, укладених від імені ТОВ «ТВ-Серрус» за 2022-2023 роки на 1 724 арк.; папка-накопичувач зеленого кольору з позначенням «ФОП ОСОБА_15 » у якій містяться акти надання послуг ФОП ОСОБА_7 за 2020 рік на 589 арк.; папка-накопичувач зеленого кольору з позначенням «ФОП ОСОБА_15 » у якій містяться акти надання послуг ФОП ОСОБА_7 за 2020 рік на 321 арк.; папка-накопичувач червоного кольору з позначенням «ФОП ОСОБА_7 » у якій містяться особові картки працівників ФОП ОСОБА_7 на 248 арк.; папка-накопичувач зеленого кольору з позначенням «ФОП ОСОБА_11 » у якій містяться особові картки працівників ФОП ОСОБА_11 на 207 арк.; папка-накопичува темно-зеленого кольору з позначенням «Отрадово-Болгарка Садовые товарищества СПІД ОСОБА_11 » у якій містяться акти надання послуг ФОП ОСОБА_11 за 2019-2021 роки на 388 арк.; папка-накопичувач зеленого кольору з позначенням «ФОП ОСОБА_15 » у якій містяться акти надання послуг ФОП ОСОБА_7 за 2021 рік на 511 арк.; папка-накопичувач зеленого кольору з позначенням «ФОП ОСОБА_15 » у якій містяться акти надання послуг ФОП ОСОБА_15 за 2019 рік на 536 арк.; папка-накопичувач зеленого кольору з позначенням «Болгарка-Отрадово ФОП ОСОБА_11 » у якій містяться договори про надання послуг з поводження з побутовими відходами, укладених від імені ФОГІ ОСОБА_11 за 2021-2023 роки на 438 арк.; папка-накопичувач зеленого кольору з позначенням «ФОП ОСОБА_15 » у якій містяться акти надання послуг ФОП ОСОБА_7 за 2018-2019 роки на 428 арк.; папка-накопичувач зеленого кольору з позначенням «ФОП ОСОБА_15 » у якій містяться акти надання послуг ФОП ОСОБА_7 за 2021 рік на 392 арк.; папка-накопичувач зеленого кольору з позначенням «ФОП ОСОБА_15 » у якій містяться акти надання послуг ФОП ОСОБА_7 за 2020 рік на 508 арк.; картонна папка з позначенням «ФОП ОСОБА_10 2018» у якій містяться акти приймання-передачі наданих послуг ФОП ОСОБА_10 за 2018 рік на 37 арк.; картонна папка з позначенням «ФОП Соколовская Елизавета диз-ия конт. 2018 г.» у якій містяться акти приймання-передачі наданих послуг ФОП ОСОБА_16 за 2018 рік на 29 арк.; картонна папка з позначенням «ФОП ОСОБА_11 2018» у якій містяться акти приймання-передачі наданих послуг ФОП ОСОБА_11 за 2018 рік на 68 арк.; картонна папка з позначенням «Дворецкий Акты листопад 2018 листопад 2019 листопад 2020 листопад 2021» у якій містяться акти надання послуг ФОП ОСОБА_7 за 2018 рік на 290 арк.; папка-накопичувач букового кольору з позначенням «Соколовская 2018 Елизавета Витальевна» у якій містяться акти надання послуг ФОП ОСОБА_9 за 2019 рік на 420 арк.; записна книжка формату А4 з позначенням Office book» з чорновими записами щодо відвідування офісних приміщень за адресою: АДРЕСА_1 - 1 шт.; папка-накопичувач темно зеленого кольору з позначенням «С №108СИ по 150 г. Черноморск СПД Соколовская» у якій містяться акти звіряння та угоди про розірвання договору ФОП ОСОБА_11 за 2021 рік; папка-накопичувач темно зеленого кольору з позначенням «C №71СИ по 107 г. Черноморск СПІД Соколовская» у якій містяться акти звіряння та угоди про розірвання договору ФОП ОСОБА_11 за 2020-2021 роки; папка-накопичувач зеленого кольору з позначенням «С №1C по 35СИ г. Черноморск (Ильичевск) СПД Соколовская» у якій містяться акти звіряння та угоди про розірвання договору ФОП ОСОБА_11 за 2020 рік; папка-накопичувач зеленого кольору з позначенням « ІНФОРМАЦІЯ_3 » у якій містяться акти звіряння та угоди про розірвання договору ФОП ОСОБА_11 за 2019- 2020 роки; паперова коробка у якій містяться акти надання послуг ФОП ОСОБА_7 за період 2020 року; папка-скорозшивач бузкового кольору з написом «Екослужба» з реєстраційними документами на 102 арк.; папка-скорозшивач чорного кольору з написом «Minfeug Investments Limited» з копіями документів реєстраційної справи нерезидента на 103 арк.; папка-скорозшивач синього кольору з написом «Південтрансавто» з договорами на 343 арк.; трудова книжка на ім`я ОСОБА_17 1 шт.; папка-скорозшивач сіро-синього кольору з написом «ТСВ» з актами виконаних робіт на 68 арк.; папка-скорозшивач синього кольору з написом «Axent» з журналом на 64 арк.; папка-скорозшивач синього кольору з написом «ТОВ Глобус-Плюс» з копіями реєстраційних документів на 109 арк.; папка-скорозшивач бузкового кольору з написом «Сенатор Секюріті» з копіями реєстраційних документів на 178 арк.; папка-скорозшивач сірого кольору з написом «Переуступка ДСД» з доументами про спільну діяльність; картонна папка без написів з документами ТОВ «Страт Інвест Україна»; картонна папка з позначенням «Киев б-р Шевченко 58» у якій містяться документи стосовно зареєстрованого права власності; папка-скорозшивач синього кольору з написом «ТОВ ТВ Серрус» з копіями реєстраційних документів; папка-скорозшивач прозора без написів з документами ТОВ «Ковчег», ТОВ «Регіонпромсервіс» та ін.; папка-скорозшивач синього кольору з написом «Строй Інвест Україна» з копіями реєстраційних документів; звіт про незалежну експертну оцінку10-ти поверхового спального комплексу; папка-скорозшивач чорного кольору з написом «Displaybok» з копіями реєстраційних документів; картонна папка з написом «Удльний» з документами ТОВ«Удільний ПБГ»; папка-скорозшивач синього кольору з написом «ТОВ Регіон Промсервіс» з копіями реєстраційних документів; чекова книжка ТОВ «Терракс ЛТД» - 6 шт.; чекова книжка ТОВ «Південтрансавто» - 5 шт.; чекова книжка ТОВ «ТСВ» - 1 шт.; чекова книжка ТОВ «ТВ Серрус» - 1 шт.; чекова книжка ФОП ОСОБА_18 - 1 шт.; чекова книжка ТОВ «Сенатор Секюріті» - 1 шт.; файл з документами про право власності будинку за адресою: АДРЕСА_2 1 шт.; файл з документами про право власності будинку за адресою: АДРЕСА_2 1 шт.; файл з документами про право власності будинку за адресою: АДРЕСА_2 1 шт.; файл з документами про право власності будинку за адресою: АДРЕСА_2 1 шт.; файл з реєстраційними документами ТОВ «Одеса Фільм Індустрія» 1 шт.; файл з реєстраційними документами Української партії «Зелена планета» 1 шт.; файл з реєстраційними документами Української партії «Зелена планета» 1 шт.; файл з квитанціями до ордерів на захоронння ТОВ «Раф-Плюс» 1 шт.; файл з документами Української партії «Зелена планета» 1 шт.; папка-скорозшивач синього кольору з написом «ГО Будинок Висоцькогос» з копіями реєстраційних документів; папка-скорозшивач рожевого кольору з написом «Зелена Планета» з копіями реєстраційних документів; картонна папка з написом «Отчет УП Зеленая Планета» з копіями реєстраційних документів; файл з реєстраційними документами Української партії «Зелена планета» 1 шт.; рішення третейського сдуу від 16.11.2007; папка-скорозшивач синього кольору з написом «Ковчег» з документами; печатка ТОВ «Інформ Полі Сервіс» (ЄДРПОУ 13896214) - 1 шт.; печатка ТОВ «Південтрансавто» (ЄДРПОУ 32416569) 1 шт.; печатка ГО «Будинок Висоцького в Одесі» (ЄДРПОУ 38437500) 1 шт.; печатка ТОВ «ТСВ» (ЄДРПОУ 32224623) 1 шт.; печатка ГО «Південна асоціація професійних видів Єдиноборств» (ЄДРПОУ 37008293) 1 шт.; печатка ТОВ «НВО Одесрибгосп» (ЄДРПОУ 35116744) печатка ТОВ «Одеса Фільм Індусрія» (ЄДРПОУ 38847448) 1 шт.; печатка ТОВ «ТВ Серрус» без позначення коду 1 шт.; печатка ТОВ «САВ-Лабрадор» (ЄДРПОУ 31331102) 1 шт.; печатка партійної організації «Зелена Планета» (ЄДРПОУ 33567951) 1 шт.; печатка ТОВ «Південтрансавто» (ЄДРПОУ 32416569) 1 шт.; печатка «Фірма Отрада» (ЄДРПОУ 33016892) 1 шт.; штамп ТОВ «Південтрансавто» (ЄДРПОУ 32416569) 1 шт.; факсиміле невідомої особи 1 шт.; факсиміле невідомої особи 1 шт.; факсиміле невідомої особи 1 шт.; факсиміле невідомої особи 1 шт.; факсиміле невідомої особи 1 шт.; факсиміле невідомої особи 1 шт.; факсиміле невідомої особи 1 шт.; факсиміле невідомої особи 1 шт.; штам з позначенням ФОП ОСОБА_11 код НОМЕР_5 Екоград 1 шт.; печатка з позначенням ФОП ОСОБА_11 код НОМЕР_5 для документів Екоград 1 шт.; копія статуту ТОВ «ТВ-Серрус» (ЄДРПОУ 20950844) на 7 арк.; копія Наказу №01/04 від 18.03.2014 на 1 арк.; копія паспорту ОСОБА_19 на 3 арк.; копія фінансової звітності малого підприємства ТОВ «ТВ-Серрус» (ЄДРПОУ 20950844) на 30.09.2019 на 2 арк.; копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів ТОВ «ТВ-Серрус» (ЄДРПОУ 20950844) на 4 арк.; копія договору №980СФ на вивезення твердих побутових відходів від 18.12.2018 на 4 арк.; копія додаткової угоди №3 до договору №897-О на вивезення твердих побутових відходів від 10.12.2018 на 6 арк.; копія договору №12 про надання послуг з прийому та захоронення від ходів від 04.12.2018 на 4 арк.; копія договору №01/08/16 на технічне обслуговування та ремонт транспортних засобів від 01.08.2016 на 5 арк.; копія договору №132-ЧР про надання послуг ід 01.10.2019 на 4 арк.; копія договору №КГМ-20/19 надання послуг від 15.02.2019 на 2 арк.; копія калькуляції розрахунку собівартості послуг із збору, вивезення та захоронення ТПВ на 2018 рік по ТОВ «ТВ-Серрус» (ЄДРПОУ 20950844) на 2 арк.; копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань стосовно ТОВ «ТВ-Серрус» (ЄДРПОУ 20950844) на 7 арк.; документи в електронному вигляді у форматі .txt, .doc, .pdf, .xls., .dt стосовно фінансово-господарської діяльності ФОП ОСОБА_11 загальним об`ємом 397 мб записані на флеш-носій 1 шт.; папка-накопичувач бузкового кольору з позначенням «Акты сверки, акты выполненных работ за 2019-2020 гг. (1 часть)» з актами виконаних робіт та актами звірок ФОП ОСОБА_11 за 2019-2020 роки на 414 арк.; папка-накопичувач бузкового кольору з позначенням «Акты сверки, акты выполненных работ за 2019-2020 гг. (2 часть)» з актами виконаних робіт та актами звірок ФОП ОСОБА_11 за 2019-2020 роки на 377 арк.; папка-накопичувач бузкового кольору з позначенням «Акты сверки, акты выполненных работ за 2019-2020 гг. (3 часть)» з актами виконаних робіт та актами звірок ФОП ОСОБА_11 за 2019-2020 роки на 210 арк.; папка-накопичувач жовтого кольору з позначенням «Акты сверки, акты выполненных работ за 2021-2022 гг.» з актами виконаних робіт та актами звірок ФОП ОСОБА_11 за 2021-2022 роки на 231 арк.; папка-накопичувач жовтого кольору з позначенням «Акты сверки, акты выполненных работ за 2021-2022 гг.» з актами виконаних робіт та актами звірок ФОП ОСОБА_11 за 2021-2022 роки на 494 арк.; папка-накопичувач жовтого кольору з позначенням «Акты сверки, акты выполненных работ за 2021-2022 гг.» з актами виконаних робіт та актами звірок ФОП ОСОБА_11 за 2021-2022 роки на 191 арк.; папка-накопичувач жовтого кольору з позначенням «АТ А-Банк ФОП ОСОБА_11 » з випискою по банківським рахункам ФОП ОСОБА_11 за 2021-2022 роки на 191 арк.; папка-накопичувач жовтого кольору з позначенням «Акты сверки, акты выполненных работ за 2021-2022 гг.» з актами виконаних робіт та актами звірок ФОП ОСОБА_11 за 2021-2022 роки на 622 арк.; печатка ТОВ «ВП «Будіндустрія-1» (ЄДРПОУ 38781980) 1 шт.; печатка ФОП ОСОБА_20 (РНОКПП НОМЕР_5 ) 1 шт.; факсиміле ОСОБА_11 1 шт.; записна книжка формату А4 з фотографією офісного приміщення на якому приобладають зелені, чорні та білі кольори з надписом «PLANNIN» в якому містяться чорнові записи, виконані синьою та чорною пастою кулькової ручки 1 шт.; записна книжка формату А5 помаранчевого кольору з надписом «УкрЗв`язокГідробуд» в якому містяться чорнові записи, виконані синьою та чорною пастою кулькової ручки 1 шт.; відомості на виплату заробітної плати за 2022 роки ТОВ «ТВ-Серрус», ФОП ОСОБА_21 , ФОП ОСОБА_10 на 24 арк.; виписка по рахунку ФОП ОСОБА_9 , відкритому а АТ КБ «Приватбанк» на 8 арк.; копія паспорту ОСОБА_9 на 1 арк.; копія паспорту ОСОБА_11 на 1 арк.; копія ІПН на 1 арк.; трудовий договір без номеру від 01.07.2016 між ОСОБА_10 та ОСОБА_8 на 2 арк.; копія довіреності №806 від 14.05.2014 на 2 арк.; копія довіреності №807 від 14.05.2014 на 2 арк.; копія паспорту ОСОБА_22 на 6 арк.; копія ІПН ОСОБА_11 на 1 арк.; копія паспорту ОСОБА_23 на 1 арк.; копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців ФОП ОСОБА_11 на 1 арк.; зарплатна відомість за 2023 рік ТОВ «ТВ-Серрус» на 3 арк.; копія банківського договору, укладеного з ОСОБА_8 з додатком на 2 арк.; завірені банківською установою АТ «Райффайзен Банк» реквізити для безготівкового переказу коштів на картковий рахунок ОСОБА_11 на 5 арк.; завірені банківською установою АБ «Південний» реквізити для безготівкового переказу коштів на картковий рахунок ОСОБА_11 на 2 арк.; чорнові записи з текстом зробленим комп`ютерним способом та червоною, синьою пастами кулькової ручки на 5 арк.; табель обліку робочого часу за 2019 рік на 12 арк.; поліетиленова папка жовтого кольору у якій містяться договори оренди, виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, інформація з банківських установ про відкриті банківські рахунки ТОВ«Регіонпромсервіс», ФОП ОСОБА_24 , ФОП ОСОБА_10 ФОП ОСОБА_18 за період 2019-2023 та чорнові записи на 59 арк.; паперова папка сірого кольору з написом « ОСОБА_25 » у якій містяться копії документів з інструктажу, графік роботи осіб «Морська Симфонія», відомості про фізичних особі з позначенням апартаментів та чорнові записи на 124 арк.; поліетиленовий пакет білого кольору у якому містяться виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, квитанції, податкова звітність ФОП ОСОБА_26 за період 2019-2020 років на 372 арк.; поліетиленовий пакет білого кольору у якому містяться виписки по рахункам, квитанції, податкова звітність ФОП ОСОБА_27 за період 2019-2020 років на 728 арк.; книга обліку доходів ФОП ОСОБА_27 на 52 арк. 1 шт.; зошит з фотографією опосумів в якому містяться чорнові записи, виконані червоною, синьою та чорною пастою кулькової ручки 1 шт.; чекова книжка ФОП ОСОБА_27 по рахунку № НОМЕР_15 для отримання готівки за номерами від МА7712176 до МА7712200 1 шт.; чекова книжка ФОП ОСОБА_27 по рахунку № НОМЕР_15 для отримання готівки за номерами від ЯЯ6648151 до ЯЯ6648175 1 шт.; чекова книжка ФОП ОСОБА_27 по рахунку № НОМЕР_15 для отримання готівки за номерами від МА9571851 до МА9571875 1 шт.; чекова книжка ФОП ОСОБА_27 по рахунку № НОМЕР_15 для отримання готівки за номерами від ЛН1355476 до ЛН1355500 1 шт.; поліетиленовий пакет білого кольору у якому містяться інформація з банківських установ про відкриті банківські рахунки, рахунки на оплату квитанції, оборотно-сальдові відомості по рахунку 631, відомості про виплату заробітної плати, табеля обліку робочого часу ТОВ«Регіонпромсервіс», ТОВ«ТВ-Серрус», ФОП ОСОБА_18 , ФОП ОСОБА_27 за період 2022-2023 року на 257 арк.; блокнот формату А6 сірого кольору з позначенням «didie» у якому містяться чорнові записи з позначенням логінів та папорлів від «Серрус, А-Банк, Ремонттрансесрвіс, ОСОБА_28 , ОСОБА_29 , ОСОБА_30 , ОСОБА_31 , ОСОБА_32 , ОСОБА_33 , ОСОБА_34 » виконані червоною, синьою та чорною пастою кулькової ручки 1 шт.; блокнот формату А4 з фотографією поля жовто-блакитного кольору з позначенням «Buromax» у якому містяться чорнові записи стосовно витрат виконані червоною, синьою та чорною пастою кулькової ручки 1 шт.; пластикова банківська картка банківської установи «Банк Південний» № НОМЕР_16 , видана на ім`я ОСОБА_35 1 шт.; пластикова банківська картка банківської установи «Банк Південний» № НОМЕР_17 , видана на ім`я ОСОБА_8 1 шт.; пластикова банківська картка банківської установи «Банк Південний» № НОМЕР_18 , видана на ім`я ОСОБА_36 1 шт.; пластикова банківська картка банківської установи «Банк Південний» № НОМЕР_19 , видана на ім`я ФОП ОСОБА_8 1 шт.; пластикова банківська картка банківської установи «Банк Південний» № НОМЕР_20 , видана на ім`я ФОП ОСОБА_7 1 шт.; пластикова банківська картка банківської установи «Банк Південний» № НОМЕР_21 , видана на ім`я ОСОБА_10 1 шт.; пластикова банківська картка банківської установи «А-Банк» № НОМЕР_22 без позначення імені власника 1 шт.; пластикова банківська картка банківської установи «А-Банк» № НОМЕР_23 без позначення імені власника 1 шт.; пластикова банківська картка банківської установи «А-Банк» № НОМЕР_24 без позначення імені власника 1 шт.; квитанції про зняття готівкових коштів з рахунків ФОП ОСОБА_11 , ФОП ОСОБА_37 , ФОП ОСОБА_10 за 2023 рік 139 арк.; флеш-носій з позначенням марки «Apaser» на чохлі сірого кольору до якого приєднаний носій, с/н API1CAH123540716500000, нанесений на боковій частині носія на якому збережені документи в електронному вигляді стосовно діяльності ряду юридичних та фізичних осіб, зазначених в ухвалі слідчого судді 1 шт.; флеш-носій марки «Apaser» чорного кольору, с/н НОМЕР_25 ,нанесений на боковій частині носія на якому збережені документи в електронному вигляді стосовно діяльності ряду юридичних та фізичних осіб, зазначених в ухвалі слідчого судді 1 шт.; переносний жорсткий диск марки «Transcend» сірого кольору с/н НОМЕР_26 , нанесений на задній частині корпусу на якому збережені документи в електронному вигляді стосовно діяльності ряду юридичних та фізичних осіб, зазначених в ухвалі слідчого судді 1 шт.; переносний жорсткий диск марки «SP Armor» чорного кольору с/н НОМЕР_27 , нанесений на задній частині корпусу на якому збережені документи в електронному вигляді стосовно діяльності ряду юридичних та фізичних осіб, зазначених в ухвалі слідчого судді 1 шт.; флеш-носій без позначенням марки синього кольору з позначенням «ITоken» с/н НОМЕР_28 зазначений на боковій частині носія 1 шт.; флеш-носій без позначенням марки синього кольору з позначенням «ITоken» с/н НОМЕР_29 зазначений на боковій частині носія 1 шт.; флеш-носій без позначенням марки зеленого кольору з позначенням «Ощадбанк» с/н НОМЕР_30 1 шт.; флеш-носій без позначенням марки зеленого кольору з позначенням «Ощадбанк» с/н НОМЕР_31 1 шт.; мобільний телефон марки «iPhone» модель «6s» c/н НОМЕР_32 , пароль від пристрою 010746 1 шт.; ноутбук марки «Lenovo» модель «82C5» c/н НОМЕР_33 без логістичного паролю з зарядним пристроєм 1 шт.; печатка циліндричної форми на мастичному кліше якої міститься надпис «Україна* Одеська область* м.Одеса* фізична особа-підприємець* ОСОБА_38 *3098715229» 1 шт; печатка циліндричної форми на мастичному кліше якої міститься надпис «Україна* Товариство з обмеженою відповідальністю* м.Київ* Сенатор Секюріті* ідентифікаційний код НОМЕР_34 1 шт; печатка циліндричної форми на мастичному кліше якої міститься надпис «Україна* Товариство з обмеженою відповідальністю* м.Київ* Регіонпромсервіс* ідентифікаційний код НОМЕР_35 1 шт; печатка циліндричної форми на мастичному кліше якої міститься надпис «Україна* Одеська область* м.Котовськ* фізична особа-підприємець* ОСОБА_11 *3098715229» 1 шт., - слід повернути власникам (законним володільцям).

Керуючись ст.ст. 284, 314, 369-372, 376, КПК України, суд, -

постановив:

Клопотання захисника ОСОБА_4 в інтересах обвинуваченого ОСОБА_6 задовольнити.

ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , обвинуваченого у скоєні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 212 КК України, звільнити від кримінальної відповідальності на підставі ст.44, ч.4 ст.212 КК України.

Кримінальне провадження №72023161000000007 від 13.07.2023 року за обвинуваченням ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , у скоєнні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 212 КК України, - закрити на підставі п.1 ч.2 ст.284 КПК України у зв`язку із звільненням його від кримінальної відповідальності.

Документально підтвердженні витрати на залучення експерта для проведення судово-економічної експертизи від 07.02.2024 року у сумі 15000 грн. (п`ятнадцять тисяч гривень) віднести на рахунок держави.

З набранням ухвалою законної сили арешти, накладені на підставі ухвал слідчого судді Київського районного суду районного суду м. Одеси від 07.09.2023 року (справа № 947/25656/23, провадження № 1-кс/947/11323/23, № 1-кс/947/11322/23, №1-кс/947/11319/23, №1-кс/947/11320/23) скасувати.

Речові докази по справі, визнані такими постановами детектива Відділу детективів (на правах самостійного відділу) ТУ БЕБ в Одеській області ОСОБА_39 від 30.08.2023 року, перелік яких міститься в мотивувальній частині ухвали, - повернути власникам (законним володільцям).

Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного суду через Приморський районний суд м. Одеси протягом семи днів з дня її оголошення.

Суддя

Приморського районного суду м. Одеси ОСОБА_1

12.04.2024

Єдиний унікальний номер справи: №522/4220/24

Номер провадження № 1-кп/522/2025/24

Головуючий суддя ОСОБА_1

СудПриморський районний суд м.Одеси
Дата ухвалення рішення12.04.2024
Оприлюднено19.04.2024
Номер документу118439450
СудочинствоКримінальне
КатегоріяЗлочини у сфері господарської діяльності Ухилення від сплати податків, зборів, інших обов'язкових платежів

Судовий реєстр по справі —522/4220/24

Ухвала від 12.04.2024

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Русєва А. С.

Ухвала від 12.04.2024

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Русєва А. С.

Ухвала від 12.04.2024

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Русєва А. С.

Ухвала від 22.03.2024

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Русєва А. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні