Справа № 560/623/24
РІШЕННЯ
іменем України
19 квітня 2024 рокум. Хмельницький
Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Козачок І.С. розглянувши адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Шипленд" до Головного управління ДПС у Хмельницькій області про визнання протиправним та скасування рішення,
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Шипленд" звернулось до суду з позовом до Головного управління ДПС у Хмельницькій області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення № 12498/2201-0706 від 13.11.2023 про нарахування пені за порушення термінів розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
В обґрунтування позову зазначає, що відповідач під час перевірки прийшов до помилкових висновків щодо порушення позивачем вимог законодавства щодо розрахунків у іноземній валюті.
Справа розглядається за правилами спрощеного позовного провадження.
Відповідач подав відзив, у якому позов не визнає, зазначає, що оскаржуване податкове повідомлення-рішення прийняте правомірно, оскільки під час проведення перевірки встановлено порушення позивачем ч. 2 ст. 13 Закону України "Про валюту і валютні операції" від 21.06.2018 № 2473-VIIІ з урахуванням п. 142 постанови Правління НБУ від 24.02.2022 №18 "Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану" щодо дотримання законодавчо встановленого строку надходження валютної виручки. З огляду на це, просить у задоволенні позову відмовити.
Вирішуючи спір, суд враховує наступне.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України (далі - ПК України).
Згідно із змістом ст. 62 ПК України одним із способів здійснення податкового контролю є перевірки та звірки відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірки щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин.
Контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1 пункту 41.1 ст. 41 цього Кодексу, мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення. Підпунктом 19-1.1.4 п. 19-1.1 ст. 19-1 ПК України встановлено, що на контролюючі органи покладено функцію зі здійснення контролю за встановленими законом строками проведення розрахунків в іноземній валюті.
Відповідно до п. п. 14.1.39 п. 14.1 ст.14 ПК України грошове зобов`язання платника податків - це сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету або на єдиний рахунок як податкове зобов`язання та/або інше зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності та пеня.
Згідно із п. п. 14.1.265 п. 14.1 ст. 14 ПК України штрафна санкція (фінансова санкція, штраф) - це плата у вигляді фіксованої суми та/або відсотків, що справляється з осіб, що вчинили податкове правопорушення або порушення іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також штрафні санкції за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності. За змістом п. п. 14.1.162 п. 14.1 ст. 14 ПК України пеня - це сума коштів у вигляді відсотків, нарахована на суми податкових зобов`язань та/або на суми штрафних (фінансових) санкцій, не сплачених у встановлені законодавством строки, а також нарахована в інших випадках та порядку, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.
Частиною 1 ст. 13 Закону України "Про валюту і валютні операції" передбачено, що Національний банк України має право встановлювати граничні строки розрахунків за операціями з експорту та імпорту товарів.
Відповідно до п. 21 розділу II Положення про заходи захисту та визначення порядку здійснення окремих операцій в іноземній валюті, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 02.01.2019 № 5, граничні строки розрахунків за операціями з експорту та імпорту товарів становлять 365 календарних днів.
У зв`язку з введенням воєнного стану в Україні Правлінням Національного банку України прийнято Постанову від 24.02.2022 року №18 «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану», якою з метою запобігання виведенню капіталу за кордон тимчасово скорочено граничні строки розрахунків за експортно-імпортними операціями, здійсненими з 05.04.2022 року, з 365 до 90 календарних днів.
Таким чином, граничні строки розрахунків за операціями з експорту та імпорту товарів становлять 180 календарних днів (замість 365 календарних днів) для операцій, здійснених з 05 квітня 2022 року.
Приписи ч. 3 ст. 13 Закону України "Про валюту і валютні операції" №2473 передбачають, що у разі встановлення Національним банком України граничного строку розрахунків за операціями резидентів з імпорту товарів їх поставка має здійснюватися у строки, зазначені в договорах, але не пізніше встановленого Національним банком України граничного строку розрахунків з дня здійснення авансового платежу (попередньої оплати).
За окремими операціями з експорту та імпорту товарів граничні строки розрахунків, встановлені Національним банком України, можуть бути подовжені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері економічного розвитку, шляхом видачі висновку ( ч. 4 ст. 13 Закону)
У разі якщо виконання договору, передбаченого частинами другою або третьою цієї статті, зупиняється у зв`язку з виникненням форс-мажорних обставин, перебіг строку розрахунків, установленого згідно з частиною першою цієї статті, та нарахування пені відповідно до частини п`ятої цієї статті зупиняється на весь період дії форс-мажорних обставин та поновлюється з дня, наступного за днем закінчення дії таких обставин (абз. 1 ч. 6 ст. 13 Закону). Підтвердженням виникнення та закінчення дії форс-мажорних обставин є відповідна довідка уповноваженої організації (органу) країни розташування сторони зовнішньоекономічного договору (контракту) або третьої країни відповідно до умов цього договору (контракту).
Відповідно до абз. 1 ч. 7 ст. 13 Закону № 2473 у разі прийняття до розгляду судом, міжнародним комерційним арбітражем позовної заяви резидента про стягнення з нерезидента заборгованості, що виникла внаслідок недотримання нерезидентом строку, передбаченого зовнішньоекономічним договором (контрактом), або прийняття до провадження уповноваженим органом відповідної крани документа про стягнення такої заборгованості з боржника-нерезидента на користь резидента в позасудовому (досудовому) примусовому порядку строк, встановлений відповідно до цієї статті, зупиняється з дня прийняття до розгляду такої заяви (прийняття до провадження відповідного документа) і пеня за порушення строку в цей період не нараховується.
Судом встановлено, що 07.10.2022 між ТОВ "Шипленд" (продавець) та GCI EXPORT LLC (покупець) укладений контракт №07/10 на поставку олії рослинної (для технічних цілей). 10.04.2023 сторони підписали додаток до контракту №07/10 від 07.10.2023, згідно з яким домовились змінити строк оплати по контракту. Відповідно до п. 2 покупець здійснює оплату узгодженої партії товару до 01.07.2023. Згідно з додатком до контракту № 07/10 від 05.04.2023 сторони домовились внести зміни щодо валюти контракту, якою визначили долар США. Згідно з умовами контракту товар поставляється автомобільним транспортом на умовах DAP (Інкотермс 2020) Сату Маре, Румунія. Покупець здійснює оплату узгодженої партії товару протягом 10 банківських днів від дати виставлення продавцем рахунку (інвойсу).
19.08.2022 ТОВ "Шипленд" (продавець) та GCI EXPORT LLC (покупець) укладений контракт № 19/08 на поставку олії соняшникової (для технічних цілей). 01.03.2023 сторони підписали додаток до контракту №19/08 від 19.08.2022, згідно з яким домовились змінити строк оплати по контракту. Відповідно до п. 2 покупець здійснює оплату узгодженої партії товару до 01.05.2023. Згідно з умовами цього контракту товар поставляється автомобільним транспортом на умовах FCA (Інкотермс 2020) вантажно-митний пост «Виноградово». Покупець здійснює оплату у 120-денний термін від дати виставлення Продавцем рахунку (інвойсу).
Головним управлінням ДПС у Хмельницькій області на підставі інформації, отриманої з повідомлення Національного банку України про порушення граничних строків розрахунків за зовнішньоекономічними операціями по експортних контрактах, проведена документальна позапланова перевірка ТОВ "Шипленд" з питань дотримання встановлених Національним банком України граничних строків розрахунків за зовнішньоекономічними операціями по експортних контрактах за період з 19.08.2022 по 27.09.2023.
За результатами перевірки складений акт документальної позапланової виїзної перевірки від 09.10.2023 №10754/22-01-07-06/43979337.
Перевіркою встановлені порушення вимог ч. 2 ст. 13 Закону України "Про валюту і валютні операції" з урахуванням п. 142 постанови Правління НБУ від 24.02.2022 №18 "Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану" щодо дотримання законодавчо встановленого строку надходження валютної виручки з нерезидентом GCI EXPORT LLC, Молдова. Так, перевіркою встановлено, що ТОВ "Шипленд" здійснено експорт олії соняшникової сирої для технічних цілей нерезиденту GCI EXPORT LLC на підставі митних декларацій типу ЕК10 АА на загальну суму 376 884,00 дол США / 13 782 120,24 грн, а саме:
від 20.08.2022 № UА305110/2022/014538 на суму 29 760,00 дол. США / 1 088 281,54 грн (граничний строк надходження валютної виручки - 15.02.2023);
від 27.08.2022 № UА305110/2022/014924 на суму 29 784,00 дол. США / 1 089 159,18 грн (граничний строк надходження валютної виручки - 22.02.2023);
від 27.08.2022 № UА305110/2022/014929 на суму 28 800,00 дол. США / 1 053 175,68 грн (граничний строк надходження валютної виручки - 22.02.2023);
від 02.09.2022 № UА305110/2022/015225 на суму 29 664,00 дол. США / 1 084 770,95 грн (граничний строк надходження валютної виручки - 28.02.2023);
від 13.09.2022 № UА305110/2022/015844 на суму 29 940,00 дол. США / 1 094 863,88 грн (граничний строк надходження валютної виручки - 11.03.2023);
від 14.09.2022 № UА305110/2022/015883 на суму 30 600,00 дол. США / 1118 999,16 грн (граничний строк надходження валютної виручки - 12.03.2023);
від 14.09.2022 № UА305110/2022/015879 на суму 30 000,00 дол. США / 1 097 058,00 грн (граничний строк надходження валютної виручки - 12.03.2023);
від 24.09.2022 № UА305110/2022/016526 на суму 27 600,00 дол. США / 1 009 293,36 грн (граничний строк надходження валютної виручки - 22.03.2023);
від 24.09.2022 № UА305110/2022/016531 на суму 28 824,00 дол. США / 1 054 053,33 грн (граничний строк надходження валютної виручки - 22.03.2023);
від 24.09.2022 № UА305110/2022/016534 на суму 28 872,00 дол. США / 1 055 808,62 грн (граничний строк надходження валютної виручки - 22.03.2023);
від 03.10.2022 № UА305110/2022/017007 на суму 27 696,00 дол. США / 1 012 803,95 грн (граничний строк надходження валютної виручки - 31.03.2023);
від 03.10.2022 № UА305110/2022/017006 на суму 27 504,00 дол. США / 1 005 782,77 грн (граничний строк надходження валютної виручки - 31.03.2023);
від 03.10.2022 № UА305110/2022/017005 на суму 27 840,00 дол. США / 1 018 069,82 грн (граничний строк надходження валютної виручки - 31.03.2023).
Компанією GCI EXPORT LLC здійснено оплату шляхом перерахування грошових коштів на валютний рахунок позивача на загальну суму 376 884,00 дол США / 13 782 120,24 грн згідно з виписками: АБ «УКРГАЗБАНК»:
від 07.09.2022 на суму 88 978,86 дол США / 3 253 832,34 грн,
від 24.02.2023 на суму 9 000,00 дол США / 329 117,40 грн,
від 27.02.2023 на суму 9000,00 дол США / 329 117,40 грн,
від 28.02.2023 на суму 11 664,00 дол США / 426 536,15 грн,
від 01.03.2023 на суму 9 000,00 дол США /329 117,40 грн,
від 06.03.2023 на суму 20940,00 дол США / 765 746,48 грн,
від 07.03.2023на суму 20 940,00 дол США / 765 746,48 грн,
від 10.03.2023 на суму 20940.00 дол. США / 765 746,48 грн,
від 13.03.2023 на суму 20893,81 дол США / 763 918,05 грн,
від 15.03.2023 на суму 20 890,00 дол США / 763 918,05 грн,
від 20.03.2023 на суму 20 890,00 дол США / 763 918,05 грн,
від 21.03.2023 на суму 28872,00 дол США / 1 055 808,62 грн,
від 29.03.2023 на суму 20 680,00 дол США / 756 238,65 грн,
від 05.04.2023 на суму 20 680,00 дол США / 756 238,65 грн,
від 07.04.2023 на суму 20680.00 дол США / 756 238,65 грн,
від 10.04.2023 на суму 20 680,00 дол США / 756 238,65 грн,
від 13.04.2023 на суму 12 155,33 дол США / 444 503,40 грн.
Як вбачається з відомостей про граничні строки надходження валютної виручки за відповідними поставками та відомостей про оплату контрагентом на валютний рахунок позивача грошових коштів, було порушено вимоги ч. 2 ст.13 Закону України «Про валюту і валютні операції» з урахуванням п.142 Постанови Правління НБУ від 24.02.2022 №18 «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану» ( в частині дотримання законодавчо встановленого строку надходження валютної виручки):
в сумі 18 085,14 дол США на 1 день (13.03.2023),
в сумі 11835,33 дол. США на 7 днів (з 23.03.2023 по 29.03.2023),
в сумі 74 195,33 дол США на 5 днів (з 01.04.2023 по 05.04.2023),
в сумі 53 515,33 дол США на 2 дні (з 06.04.2023 по 07.04.2023),
в сумі 32 835,33 дол США на 3 дні (з 08.04.2023 по 10.04.2023),
в сумі 12 155,33 дол США на 3 дні (з 11.04.2023 по 13.04.2023).
Факти порушення підтверджуються співставленням відомостей, що містяться у виписках банку, митними деклараціями типу ЕК10 АА, карткою рахунку 362; обігово - сальдовою відомістю по рахунку 362 за контрактом № 19/08 від 19.08.2022.
Під час перевірки також досліджувалось виконання контракту №07/10 від 07.10.2022 з GCI EXPORT LLC.
Позивачем здійснено експорт олії соняшникової для технічних нерезиденту GCI EXPORT LLC на підставі митних декларацій типу ЕК10 АА на загальну суму 114384,0 Євро/ 112 009,62 дол. США / 4 096 034,95 грн, зокрема:
від 08.10.2022 №UА305110/2022/017430 на суму 27 288,00 Євро / 26 921,01 дол. США/ 984 463,65 грн (граничний строк надходження валютної виручки - 05.04.2023);
від 10.10.2022 №UА305110/2022/017454 на суму 29 928,00 Євро / 29 296,52 дол. США/ 1071 332,62 грн (граничний строк надходження валютної виручки - 07.04.2023);
від 13.10.2022 №UА305110/2022/017678 на суму 29 496,00 Євро / 28 636,17 дол. США/ 1047 184,69 грн (граничний строк надходження валютної виручки - 10.04.2023);
від 21.10.2022 №UА305110/2022/018270 на суму 27 672,00 Євро / 27 155,92 дол. США/ 993 054,00 грн (граничний строк надходження валютної виручки - 18.04.2023).
Компанією GCI EXPORT LLC здійснено оплату за товар шляхом перерахування грошових коштів на валютний рахунок позивача на загальну суму 112 009,62 дол. США/ 4 096 034,99 грн згідно з виписками АБ «УКРГАЗБАНК»:
від 13.04.2023 в сумі 8 570,86 дол. США / 313424,35 грн,
від 17.04.2023 в сумі 20 680,00 дол. США / 756 238,65 грн,
від 21.04.2023 в сумі 20680,00 дол. США / 756 238,65 грн,
від 27.04.2023 в сумі 20 680,00 дол. США / 756 238,65 грн,
від 02.05.2023 в сумі 21 108,00 дол. США / 771 890,00 грн,
від 08.05.2023 в сумі 20290,76 дол. США / 742 004,69 грн.
Як вбачається з відомостей про граничні строки надходження валютної виручки за відповідними поставками та відомостей про оплату контрагентом на валютний рахунок позивача грошових коштів, при виконанні умов експортного контракту № 07/10 від 07.10.2022 було також порушено вимоги ч. 2 ст.13 Закону України «Про валюту і валютні операції» з урахуванням п.142 Постанови Правління НБУ від 24.02.2022 №18 «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану» ( в частині дотримання законодавчо встановленого строку надходження валютної виручки):
в сумі 26 921,01 дол. США на 8 днів (з 06.04.2023 по 13.04.2023),
в сумі 18 350,15 дол. США на 4 дні (з 14.04.2023по 17.04.2023),
в сумі 29 296,52 дол. США на 10 днів (з 08.04.2023 по 17.04.2023),
в сумі 26 966,67 дол. США на 4 дні (з 18.04.2023 по 21.04.2023),
в сумі 6 286,67 дол. США на 6 днів (з 22.04.2023 по 27.04.2023),
в сумі 28 636,17 дол. США на 17 днів (з 11.04.2023 по 27.04.2023),
в сумі 14 242,84 дол. США на 5 днів (з 28.04.2023 по 02.05.2023),
в сумі 27 155,92 дол. США на 14 днів (з 19.04.2023 по 02.05.2023),
в сумі 20 290,76 дол. США на 6 днів (з 03.05.2023 по 08.05.2023)
Факти порушення підтверджуються співставленням відомостей, що містяться у виписках банку, митними деклараціями типу ЕК10 АА, карткою рахунку 362; обігово - сальдовою відомістю по рахунку 362 за контрактом № 19/08 від 19.08.2022 з GCI EXPORT LLC.
На підставі акту перевірки Головним управлінням ДПС у Хмельницькій області прийняте спірне податкове повідомлення - рішення №12498/2201-0706 від 13.11.2023, яким нараховано пеню за порушення строків розрахунку у сфері зовнішньоекономічної діяльності в сумі 274 394, 92 грн.
Стаття 13 Закону № 2473 "Про валюту і валютні операції" визначає перелік підстав, з урахуванням яких може зупинятись нарахування пені суб`єктам господарювання у випадку недотримання ними вимог вказаного Закону. Так, у разі прийняття до розгляду судом, міжнародним комерційним арбітражем позовної заяви резидента про стягнення з нерезидента заборгованості, що виникла внаслідок недотримання нерезидентом строку, передбаченого зовнішньоекономічним договором (контрактом), або прийняття до провадження уповноваженим органом відповідної країни документа про стягнення такої заборгованості з боржника-нерезидента на користь резидента в позасудовому (досудовому) примусовому порядку, строк, встановлений відповідно до цієї статті, зупиняється з дня прийняття до розгляду такої заяви (прийняття до провадження відповідного документа) і пеня за порушення строку в цей період не нараховується.
У разі ухвалення судом, міжнародним комерційним арбітражем рішення про відмову в позові повністю чи частково в частині майнових вимог або про відмову у відкритті провадження у справі чи про залишення позову без розгляду, а також у разі визнання документа про стягнення заборгованості з боржника-нерезидента таким, що не підлягає виконанню, недійсним, незаконним тощо та (або) закриття (припинення) провадження без зарахування грошових коштів на рахунки резидентів у банках України за таким документом строк, встановлений відповідно до цієї статті, поновлюється і пеня за його порушення нараховується за кожний день прострочення, включаючи період, на який цей строк було зупинено. У разі ухвалення судом, міжнародним комерційним арбітражем рішення про задоволення позову сплаті підлягає лише пеня, нарахована до дня прийняття позовної заяви до розгляду судом, міжнародним комерційним арбітражем. (ч. 7 ст. 13 Закону № 2473).
Особами, які можуть бути суб`єктами визначеного статтею 13 Закону № 2473 правопорушення, є резиденти. Водночас, аналіз приписів Закону № 2473 свідчить про те, що закон не покладає на резидента увесь тягар відповідальності за неналежне виконання умов договору. Разом з тим, необхідним є доведення того, що резидент вживає/вжив активні заходи та вчинив дії, направлені на вчасне та належне виконання договірних умов обома сторонами.
Позивач обґрунтовує позов укладенням додаткових угод з контрагентом - нерезидентом, якими встановлені інші строки розрахунків за вказаними контрактами, а також тим, що розрахунки у межах строків, визначених контрактами, проведені вчасно.
Разом з тим, суду не надані докази того, що позивач протягом визначеного законом строку вжив/вживав належних заходів з метою спонукання контрагента до проведення своєчасних розрахунків з урахуванням вимог щодо додержання граничних строків розрахунків за зовнішньоекономічними операціями.
Водночас, згідно з ч. 2 ст. 13 Закону №2473 у разі встановлення Національним банком України граничного строку розрахунків за операціями резидентів з експорту товарів грошові кошти підлягають зарахуванню на рахунки резидентів у банках України у строки, зазначені в договорах, але не пізніше строку та в обсязі, встановлених Національним банком України.
Національним банком України постановою від 24.02.2022 №18 з 05 квітня 2022 встановлено граничні строки розрахунків за операціями з експорту та імпорту товарів - 180 календарних днів. Для операцій, що проведені до 05.04.2022, граничні строки розрахунків становлять 365 календарних днів.
Однак, як видно зі змісту наявних у справі документів, операції з нерезидентом проводились після 05.04.2022, а тому розрахунки за операціями з експорту товарів повинні були бути проведені в межах 180 календарних днів з дня митного оформлення товару. Оскільки розрахунки здійснювались поза межами граничних строків, перевіркою обґрунтовано встановлено обставини несвоєчасності розрахунків за операціями з експорту товарів, проведених між позивачем та нерезидентом GCI EXPORT LLC.
Зважаючи на це, належними доказами не спростовуються обставини, встановлені у акті перевірки щодо порушення строків розрахунків при виконанні контрактів від 19.08.2022 № 19/08 та від 07.10.2022 №07/10. Розрахунок пені належними доказами також не спростований, відтак суд не вбачає підстав для скасування спірного податкового рішення.
Оскільки відповідачем доведено обґрунтованість оскаржуваного податкового повідомлення-рішення, позовні вимоги задоволенню не підлягають.
Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
у задоволенні адміністративного позову - відмовити.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повне рішення складене 19 квітня 2024 року
Позивач:Товариство з обмеженою відповідальністю "Шипленд" (вул. 1 Травня, 32,Ленківці,Шепетівський район, Хмельницька область,30447 , код ЄДРПОУ - 43979337) Відповідач:Головне управління ДПС у Хмельницькій області (вул. Пилипчука, 17,м. Хмельницький,Хмельницька обл., Хмельницький р-н,29001 , код ЄДРПОУ - 44070171)
Головуючий суддя І.С. Козачок
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.04.2024 |
Оприлюднено | 22.04.2024 |
Номер документу | 118491812 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Козачок І.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні