Рішення
від 17.04.2024 по справі 160/33968/23
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 квітня 2024 року Справа № 160/33968/23 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Рянської В.В.,

за участю секретаря судового засідання Любої Н.Р.,

представника відповідача Степанова М.С.,

представник позивача не прибув,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Дніпрі у порядку загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНКОМ РІВЕРС» до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,

ВСТАНОВИВ:

26.12.2023 до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНКОМ РІВЕРС» до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, у якій позивач просить визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення № 0165070704 від 30.06.2023, відповідно до якого Товариству з обмеженою відповідальністю «ІНКОМ РІВЕРС» було зменшено розмір від`ємного значення податку на додану вартість, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного періоду, на суму 1945106,00 грн.

Позовні вимоги обґрунтовано тим, що у травні 2023 року на електронну пошту Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНКОМ РІВЕРС» (далі також ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС») надійшов лист Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про надання документів для проведення документальної позапланової перевірки. ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» на зазначений лист повідомило відповідача, що запитувані первинні документи у зв`язку з повномасштабним вторгненням, з метою їх збереження, було вивезено у безпечне місце та передано на відповідальне зберігання. Однак зв`язок із особою, якій передано документи, натепер у ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» відсутній. З урахуванням наведених обставин позивач просив перенести терміни проведення перевірки на 90 календарних днів для вжиття заходів з відновлення документів. У жовтні 2023 року позивачу стало відомо, що Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області було складено акт перевірки та прийнято оскаржуване у цій справі податкове повідомлення-рішення, яке ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» не отримувало. На запит позивача до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про надання копій вказаних документів 19.10.2023 акт перевірки та оскаржуване у цій справі податкове повідомлення-рішення надійшли на електронну пошту ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС». Не погодившись з оскаржуваним податковим повідомленням-рішенням та висновками акту перевірки № 1818/04-36-07-04/42187075 від 09.05.2023, на підставі якого прийнято рішення, позивач звернувся до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області із запереченнями на акт перевірки та надав документи, що підтверджують реальність здійснення господарських операцій, за якими було сформовано податковий кредит, а саме копії видаткових накладних та договорів. Проте відповіді на заперечення не було отримано. Позивач не погоджується з податковим повідомленням-рішенням № 0165070704 від 30.06.2023, вважає його необґрунтованим, протиправним і таким, що порушує права ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС». З метою здійснення господарської діяльності ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» на підставі договору поставки товару № 1217/18-1 від 17.12.2018 придбало у ТОВ «ТОРГ-БАЗА» напіввагони б/в у кількості 34 штук відповідно до видаткових накладних на загальну суму 13600000,00 грн. Для зберігання придбаних напіввагонів ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» орендує у ТОВ «Оптима М» виробничий майданчик у м. Кам`янському Дніпропетровської області. Для здійснення господарської діяльності та отримання доходу директором ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» видано наказ № 11-20 від 10.04.2023 про демонтаж вказаних на піввагонів з метою продажу комплектуючих. Демонтаж було проведено у травні, червні та липні 2023 року на підставі договору, укладеного з фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1 . Усі господарські операції, які здійснюються ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС», відображено у його податковій звітності. Позивач вважає висновки податкового органу про порушення ним вимог Податкового кодексу України такими, що не відповідають дійсним обставинам, зробленими без належного дослідження усіх наявних доказів, і такими, що спростовуються належними первинними документами. Вказує, що відповідач не довів порушення позивачем законодавства, нереальність господарських операцій, за якими було сформовано податковий кредит.

Ухвалою суду від 01.01.2024 позовну заяву було залишено без руху, надано позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви.

18.01.2024 у встановлений судом строк надійшла заява позивача про усунення недоліків позовної заяви з доданим до неї документом про сплату судового збору.

Ухвалою суду від 23.01.2024 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі; постановлено розгляд справи здійснювати за правилами загального позовного провадження; призначено підготовче засідання на 16.02.2024; встановлено учасникам справи строки для подання заяв по суті справи.

12.02.2024 до суду надійшов відзив, у якому відповідач просив відмовити в задоволенні позову. Обґрунтовуючи заперечення проти позовних вимог, зазначив, що посадовими особами Головного управління ДПС у Дніпропетровській області було проведено документальну позапланову невиїзну перевірку ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» щодо дотримання податкового законодавства при декларуванні у податковій декларації з податку на додану вартість за лютий 2023 року № 9040180181 від 03.03.2023 від`ємного значення з податку на додану вартість у сумі 1945106 грн. Копію наказу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 10.04.2023 № 1853-п «Про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» (податковий номер 42187075)» та повідомлення про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» № 474 від 11.04.2023 надіслано засобами поштового зв`язку рекомендованим листом з повідомленням про вручення. У декларації за лютий 2023 року платником податків було зазначено, що сума від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного періоду, становить 1945106 грн (ПДВ). Причиною виникнення від`ємного значення з ПДВ за період формування від`ємного значення лютий 2023 року є наявність залишків ТМЦ згідно з даними фінансової звітності 12396,4 тис.грн. Як свідчать задекларовані показники у податковій звітності з ПДВ за лютий 2023 року та з урахуванням даних додатку 2 до декларації (Довідка про суму від`ємного значення звітного (податкового) періоду, яка зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду (Д2)) листопад 2018 року є податковим періодом, до якого безперервно був наявний показник від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду (рядок 21 декларації), визначене у деклараціях з ПДВ за попередні звітні періоди. Враховуючи зазначене, попередніми податковими періодами, які вплинули на формування від`ємного значення ПДВ за лютий 2023 року в сумі 1945106 грн, за даними податкової звітності підприємства визначено періоди з листопада 2018 року по лютий 2023 року, що стало періодом, охопленим перевіркою. Перевіркою показників, відображених в рядках 1 9 Декларацій з податку на додану вартість за період з листопада 2018 року по лютий 2023 року встановлено, що на формування цих показників вплинула реалізація залізничних напіввагонів та запчастин до них, послуги з ремонту залізничних цистерн (демонтаж, доочистка від залишків та роботи з піскоструменевої обробки залізничних цистерн) на митній території України (рядок 1.1 Декларацій). Основними покупцями продукції ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» на митній території України у періоді, що перевірявся, є: ТОВ «ТІМЕН БАДЖЕТ», ТО «БІТМІН-МАРКЕТ», ТОВ «ТРАНСПОРТНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ», ТОВ «ПРОМДРІМЛАЙТ», ТОВ «КСМ-ГРУП» та ПАТ «КИЇВ-ДНІПРОВСЬКЕ МІЖГАЛУЗЕВЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОМИСЛОВОГО ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ». У рядку 1.1 Декларацій (колонка Б) «Операції на митній території України, що оподатковуються за основною ставкою та ставкою 7%, крім ввезення товарів на митну територію України» відображено за період, що перевірявся, показник у загальній сумі 5435505 грн (з урахуванням уточнюючих розрахунків). У рядку 7 Декларацій (колонка Б) «Коригування податкових зобов`язань» відображено за період, що перевірявся, показник у загальній сумі -2183333 грн (з урахуванням уточнюючих розрахунків). У рядку 9 Декларацій (колонка Б) «Усього податкових зобов`язань» відображено за період, що перевірявся, показник у загальній сумі 3252172 грн (з урахуванням уточнюючих розрахунків). Перевіркою показників, відображених в рядках 10-17 Декларацій встановлено, що на формування цих показників вплинуло придбання підприємством запчастин до вагонів. У рядку 10.1 Декларацій (колонка Б) «Придбання (виготовлення, будівництво, спорудження, створення) товарів/послуг та необоротних активів на митній території України» відображено за період, що перевірявся, показник у загальній сумі 4903659 грн (з урахуванням уточнюючих розрахунків). Встановлено, що даний показник сформовано за рахунок здійснення ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» операцій з придбання на митній території України запчастин до вагонів. У рядку 14 Декларацій (колонка Б) «Коригування податкового кредиту» відображено за період, що перевірявся, показник у загальній сумі 25798 грн (з урахуванням уточнюючих розрахунків). У рядку 16 Декларацій «Від`ємне значення, що включається до складу податкового кредиту поточного звітного (податкового) періоду» відображено за період, що перевірявся, показник у загальній сумі 77494815 грн (з урахуванням уточнюючих розрахунків). У рядку 17 Декларацій «Усього податкового кредиту» відображено за період, що перевірявся, показник у загальній сумі 82777428 грн (з урахуванням уточнюючих розрахунків). З метою перевірки правильності формування від`ємного значення на адресу позивача було надіслано лист від 12.04.2023 № 24699/6/04-36-07-04-16 щодо надання документів за період з 01.11.2018 до 28.02.2023. ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» було надіслано лист від 25.04.2023, в якому підприємство погодилося надати на електронну адресу скан-копії вказаних документів для перевірки. Перевірка розпочалася згідно з датою, вказаною у наказі на проведення перевірки, а саме 26.04.2023, однак документи ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» так і не було надано. Враховуючи зазначене, складено акт № 1099/04-36-07-0442187075 від 02.05.2023 «Про ненадання документів при проведенні документальної невиїзної перевірки ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» (код ЄДРПОУ 42187075) за період лютий 2023 року». Вказаний акт надіслано на податкову адресу ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» засобами поштового зв`язку рекомендованим листом з повідомленням про вручення. Відповідно до пункту 44.6 статті 44 ПК України, у разі, якщо до закінчення перевірки або у терміни, визначені в пункті 86.7 статті 86 цього Кодексу, платник податків не надає посадовим особам контролюючого органу, які проводять перевірку, документи (незалежно від причин такого ненадання, крім випадків виїмки документів або іншого вилучення правоохоронними органами), що підтверджують показники, відображені таким платником податків у податковій звітності, вважається, що такі документи були відсутні у такого платника податків на час складення такої звітності. У зв`язку з ненаданням документів щодо формування податкового кредиту та податкових зобов`язань за результатами перевірки неможливо підтвердити правомірність формування ряд. 16.1 за лютий 2023 року. За змістом п. 198.3 ст. 198 ПК України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв`язку з: придбанням або виготовленням товарів та наданням послуг; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи); ввезенням товарів та/або необоротних активів на митну територію України. Відповідно до п. 198.6 ст. 198 ПК України не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв`язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних податковими накладними / розрахунками коригування до таких податкових накладних чи не підтверджені митними деклараціями (тимчасовими, додатковими та іншими видами митних декларацій, за якими сплачуються суми податку до бюджету при ввезенні товарів на митну територію України), іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу. Враховуючи той факт, що ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» до перевірки не надані первинні документи за період листопад 2018 року лютий 2023 року, перевіркою встановлено порушення ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» п.п. «а» п. 198.1 ст. 198, абзаців першого-третього п. 198.2, абзаців першого-другого п. 198.3 і абзацу третього п. 198.6 ст. 198 ПК України, що призвело до завищення суми податкового кредиту з податку на додану вартість на суму 1945106 грн, що в подальшому призвело до завищення показника у ряд. 19.1 «Від`ємне значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту поточного звітного (податкового) періоду (рядок 17 - рядок 9 декларації) (позитивне значення)» та як наслідок у ряд. 21 «Сума від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду (рядок 19.1 + рядок 20.3 декларації) (переноситься до рядка 16.1 декларації наступного звітного (податкового) періоду)» у сумі 1945106 грн.

Підготовче засідання 16.02.2024 за клопотанням представника позивача було відкладено до 06.03.2024.

05.03.2024 надійшло клопотання відповідача про долучення доказів до матеріалів справи.

Підготовче засідання 06.03.2024 за клопотанням представника позивача було відкладено до 18.03.2024 для ознайомлення представника позивача з відзивом та підготовки відповіді на відзив. Ухвалою, постановленою у підготовчому засіданні без виходу до нарадчої кімнати, з ініціативи суду продовжено строк підготовчого провадження на тридцять днів.

У підготовчому засіданні 18.03.2024 суд без виходу до нарадчої кімнати постановив ухвалу про задоволення клопотання відповідача про долучення доказів до матеріалів справи.

Представник позивача у підготовчому засіданні 18.03.2024 підтримав позовні вимоги з підстав, якими обґрунтовано позовні вимоги. Зазначив, що після отримання повідомлення про проведення перевірки ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» просило відповідача надати додатковий строк для подання документів. З кабінету платника податків стало відомо про прийняте за результатами перевірки податкове повідомлення-рішення. Після цього позивач подав заперечення до акту перевірки з доданими до заперечень документами. У зв`язку з неотриманням відповіді на заперечення, позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом.

Представник відповідача у підготовчому засіданні заперечував проти задоволення позову з підстав, наведених у відзиві. Зазначив, що у листі ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» про надання додаткового строку для подання документів до перевірки не було зазначено, що відбулося із запитуваними документами. Акт перевірки було надіслано позивачу 10.05.2023. Заперечення до акту було подано ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» у листопаді 2023 року. У специфікації до договору зазначено ціну з ПДВ, загальна сума збільшена. Надані видаткові накладні не відповідають вимогам, встановленим до первинних документів, а саме відсутні обов`язкові відомості про посаду, прізвище особи, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Ухвалою суду від 18.03.2024 було закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті на 08.04.2024.

Судове засідання 08.04.2024 було відкладено до 17.04.2024 у зв`язку з неявкою представника позивача.

У судове засідання 17.04.2024 представник позивача не прибув, про дату, час і місце розгляду справи повідомлений належним чином. До суду надійшла заява представника позивача про розгляд справи без його участі у зв`язку з відсутністю можливості прибути в судове засідання. У заяві представник позивача позовні вимоги підтримав.

Представник відповідача у судовому засіданні заперечував проти позовних вимог з підстав, наведених у відзиві. Зазначив, що запит про надання документів для проведення перевірки було надіслано на адресу електронної пошти, зазначену позивачем. У повідомленні про надання додаткового строку для подання документів до перевірки позивачем не було зазначено інформацію, які саме документи було вивезено (їх опис), а також дані стосовно особи, якій було передано такі документи. Доказів втрати документів позивачем не надано. Платник податків повинен зберігати первинні бухгалтерські документи. Їх ненадання прирівнюється до відсутності. Поштову кореспонденцію, надіслану за адресою місцезнаходження, позивач не одержував. У зв`язку з ненаданням ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» документів до перевірки на запит податкового органу, було складено акт про ненадання документів. Лист позивача та додаткові документи надійшли у листопаді 2023 року, тобто поза межами встановленого строку. Формування від`ємного значення з ПДВ позивачем не підтверджено, тому податкове-повідомлення рішення є правомірним.

Заслухавши представника відповідача, дослідивши матеріали справи та надані докази, проаналізувавши зміст норм матеріального права, що регулюють спірні правовідносини, з`ясувавши всі обставини справи, оцінивши докази у справі за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, суд дійшов таких висновків.

Судом встановлено, що відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань видами економічної діяльності Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНКОМ РІВЕРС» (код ЄДРПОУ 42187075) є: 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля (основний); 46.18 Діяльність посередників, що спеціалізуються в торгівлі іншими товарами; 46.63 Оптова торгівля машинами й устаткованням для добувної промисловості та будівництва; 77.39 Надання в оренду інших машин, устатковання та товарів, н.в.і.у.; 46.69 Оптова торгівля іншими машинами й устаткуванням; 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами; 46.72 Оптова торгівля металами та металевими рудами; 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням; 52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту.

На підставі наказу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області № 1853-п від 10.04.2023 «Про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» (податковий номер 42187075)», п. 19-1.1 ст. 19-1, п.п. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20, пп. 75.1.2 п.п. 75.1 ст. 75, пп. 78.1.8 п. 78.1 ст. 78, п. 82.2 ст. 82, п.п. 69.2 п. 69 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI (зі змінами та доповненнями) уповноваженими особами Головного управління ДПС у Дніпропетровській області проведено документальну позапланову невиїзну перевірку ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» щодо дотримання податкового законодавства при декларуванні у податковій декларації з податку на додану вартість за лютий 2023 року від 03.03.2023 № 9040180181 від`ємного значення з податку на додану вартість у сумі 1945106 грн. Перевірка проводилась у період з 26.04.2023 до 02.05.2023.

У листі ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» вих. № 0502/23 від 02.05.2023, адресованому начальнику управління податкового аудиту Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, зазначено, що позивачем отримано на електронну адресу лист про надання копії листа вих. № 29020/6/04-36-07-04-16 від 25.04.2023 з переліком запитуваних документів. Позивач у листі вказав, що відсутня можливість надати більшість із запитуваних документів для проведення перевірки, просив перенести терміни перевірки. Пояснив, що після початку повномасштабного вторгнення запитувані документи, з метою їх збереження, було передано на відповідальне зберігання для їх вивезення у безпечне місце. Однак зв`язок із особою, якій передано документи, натепер у ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» відсутній. З урахуванням наведених обставин позивач вважав зазначені документи втраченими та повідомив, що зобов`язується вжити заходів з їх відновлення протягом 90 календарних днів.

09.05.2023 за результатами перевірки складено акт про результати документальної позапланової невиїзної перевірки ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» № 1818/04-36-07-04/42187075. Відповідно до висновків вказаного акта перевіркою встановлено порушення п.п. «а» п. 198.1 ст. 198, абзаців першого-третього п. 198.2, абзаців першого-другого п. 198.3 і абзацу третього п. 198.6 ст. 198 ПК України, що призвело до завищення від`ємного значення з ПДВ за лютий 2023 року, що зараховується до складу наступного звітного періоду, в сумі 1945106 грн. В акті зазначено, зокрема, що ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» до перевірки не надано первинні документи за період листопад 2018 року лютий 2023 року. При проведенні перевірки було використано податкову звітність з ПДВ за період, що перевірявся. Під час проведення перевірки складено акт про ненадання (відмову від надання) або надання не в повному обсязі документів (їх копій) від 02.05.2023 № 1099/04-36-07-04/42187075 та направлено засобами поштового зв`язку на податкову адресу ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС». Накази про облікову політику підприємства та про організацію бухгалтерського обліку під час перевірки не надавалися. Перевіркою встановлено, що ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» задекларовано від`ємне значення ПДВ у сумі 1945106 грн по декларації з ПДВ за лютий 2023 року. У зв`язку з ненаданням ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» первинних документів щодо формування податкового кредиту та податкових зобов`язань за результатами перевірки неможливо підтвердити правомірність формування ряд. 16 декларації за лютий 2023 року.

В акті про ненадання документів при проведенні документальної позапланової невиїзної перевірки ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» за період лютий 2023 року, складеному Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області 02.05.2023 за № 1099/04-36-07-04/42187075 від 02.05.2023 зазначено, що з 26.04.2023 призначено проведення документальної позапланової невиїзної перевірки ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС». Головне управління ДПС у Дніпропетровській області у відповідь на лист від 25.04.2023 № 0425/23 щодо надання переліку документів для проведення перевірки надав на електронну адресу позивача копію листа «Про надання інформації» від 12.04.2023 № 24699/6/04-36-07-04-16, який було надіслано на податкову адресу ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» засобами поштового зв`язку рекомендованим листом з повідомленням про вручення 12.04.2023. Інформацію та її документальне підтвердження було запропоновано надати з дотриманням вимог статті 42 глави 1 розділу ІІ Податкового кодексу України за вказаною у листі адресою або з дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги». В порушення вимог п.п. 16.1.5 п. 16.1 ст. 16, п. 85.2 ст. 85 ПК України ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» не надано документів з обліку доходів, витрат та інших показників, пов`язаних із визначенням об`єктів оподаткування (податкових зобов`язань), регістри бухгалтерського обліку, фінансову звітність, інші документи, пов`язані з обчисленням та сплатою податків та зборів, станом на 17 годину 02.05.2023.

Акт перевірки 10.05.2023 було направлено на адресу місцезнаходження ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» засобами поштового зв`язку рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення. 12.06.2023 зазначене поштове відправлення повернуто до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області у зв`язку з неврученням ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» за закінченням терміну зберігання.

На підставі акта перевірки № 1818/04-36-07-04/42187075 від 09.05.2023 Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області було прийнято щодо ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» податкове повідомлення-рішення № 0165070704 від 30.06.2023, відповідно до якого Товариству з обмеженою відповідальністю «ІНКОМ РІВЕРС» було зменшено розмір від`ємного значення суми податку на додану вартість, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного періоду, на суму 1945106,00 грн.

У податковому повідомленні-рішенні Головного управління ДПС у Дніпропетровській області зазначено, що ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» не надано первинні документи та бухгалтерські регістри щодо формування від`ємного значення до перевірки, в результаті чого порушено п.п. «а» п. 198.1 ст. 198, абзаців першого-третього п. 198.2, абзаців першого-другого п. 198.3 і абзацу третього п. 198.6 ст. 198 ПК України та завищено від`ємне значення з ПДВ за лютий 2023 року на суму 1945106 грн. Заперечення на акт перевірки та пояснення щодо встановлених за результатами перевірки порушень ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» не надавались.

Податкове повідомлення-рішення було направлено на адресу місцезнаходження ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» засобами поштового зв`язку рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення. 31.07.2023 зазначене поштове відправлення повернуто до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області у зв`язку з неврученням ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» з причини відсутності адресата за вказаною адресою.

На запит ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» від 17.10.2023 Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області було надано відповідь листом № 228/ЗПІ/04-36-07-04-10 від 19.10.2023, до якого було додано акт перевірки № 1818/04-36-07-04/42187075 від 09.05.2023 та податкове повідомлення-рішення № 0165070704 від 30.06.2023.

Після отримання зазначеного листа ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» звернулося до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області із запереченнями до акту перевірки. У запереченнях позивач зазначив, що усі господарські операції по взаємовідносинам з контрагентами підтверджено первинними документами та спричинили зміну майнового стану ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС». Податкове повідомлення-рішення прийнято до надання відповідних документів, у зв`язку з чим позивач вказав, що надає документи, які підтверджують законність формування від`ємного значення податку на додану вартість, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду на суму 1945106 грн. До заперечень було додано копію договору поставки товару № 1217/18-1 від 17.12.2018, видаткових накладних до вказаного договору, та копію договору № 130-12/22 від 22.12.2022.

Згідно з договором поставки № 1217/18-1 від 17.12.2018, укладеним між ТОВ «ТОРГ-БАЗА» (продавцем) і ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» (покупцем), продавець передає у власність покупця, а покупець приймає на умовах, які передбачені договором, напіввагони б/в (товар). Відповідно до п. 1.2 цього договору ціна, кількість, найменування та асортимент товару протягом дії всього строку договору вказуються у рахунках та видаткових накладних. Згідно з п. 2.1 договору загальна сума договору на час його підписання орієнтовно становить 14000000,00 грн, ПДВ 20% - 2333333,45 грн, та остаточно складається з суми вартості фактично постановленого товару.

У специфікації № 1 від 17.12.2018 до договору поставки № 1217/18-1 від 17.12.2018 зазначено найменування товару напіввагони б/в, кількість 34, ціну за шт. з ПДВ 333333,33 грн, суму з ПДВ 13599999,86 грн. Специфікацією визначено, що оплата за поставку товару здійснюється на умовах 100% оплати протягом трьох банківських днів після відвантаження продавцем товару та на підставі виставленого рахунку-фактури.

У видаткових накладних № 472 від 17.12.2018, № 474 від 17.12.2018, № 475 від 17.12.2018, № 476 від 18.12.2018, № 477 від 18.12.2018, № 478 від 18.12.2018, № 480 від 19.12.2018, № 481 від 19.12.2018, № 482 від 19.12.2018, № 479 від 19.12.2018, № 485 від 20.12.2018, № 486 від 20.12.2018, № 487 від 21.12.2018, № 488 від 21.12.2018, № 483 від 20.12.2018, № 484 від 20.12.2018, № 498 від 27.12.2018, № 499 від 27.12.2018, № 500 від 27.12.2018, № 501 від 28.12.2018, № 502 від 28.12.2018, № 492 від 22.12.2018, № 493 від 22.12.2018, № 503 від 28.12.2018, № 490 від 21.12.2018, № 489 від 22.12.2018, № 491 від 22.12.2018, № 494 від 26.12.2018, № 495 від 26.12.2018, № 496 від 26.12.2018, № 473 від 17.12.2018, № 497 від 26.12.2018, № 504 від 29.12.2018, № 505 від 29.12.2018 зазначено відомості про постачальника ТОВ «ТОРГ-БАЗА», одержувача ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС», договір поставки № 1217/18-1 від 17.12.2018, товар напіввагони б/в. Кожна видаткова накладна складена на один напіввагон б/в, із зазначенням ціни без ПДВ 333333,33 грн, ПДВ 66666,67 грн, всього з ПДВ 400000,00 грн. Усі видаткові накладні містять відомості про відповідального за здійснення господарської операції та правильність її оформлення - директора ТОВ «ТОРГ-БАЗА» ОСОБА_2 , міститься підпис відповідальної особи. У графі «Отримав (ла)» міститься підпис з відбитком печатки ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС», без зазначення посади, прізвища та ініціалів особи покупця, відповідальної за здійснення господарської операції та правильність її оформлення.

10.04.2023 директором ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» видано наказ № 11-20 «Про проведення демонтажу напіввагонів», яким визначено провести демонтаж напіввагонів б/в, що є власністю товариства, для подальшої реалізації складових напіввагонів.

24.04.2023 між ФОП ОСОБА_1 (виконавцем) і ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» (замовником) укладено договір № 0424/23-П, відповідно до якого виконавець надає замовнику платні послуги з розбирання рухомого складу, а замовник оплачує послуги виконавця згідно з умовами вказаного договору.

Стронами договору № 0424/23-П від 24.04.2024 складено акти виконаних робіт № 1/05 від 31.05.2023, № 1/06 від 30.06.2023, № 1/07 від 31.07.2023, у яких зазначено назву наданих послуг (виконаних робіт) демонтаж напіввагонів моделі 12-7023 у травні (16 шт.), червні (10 шт.), липні (3 шт.) 2023 року, відповідно.

До клопотання відповідача про долучення доказів до матеріалів справи додано, зокрема, копію листа Головного управлінням ДПС у Дніпропетровській області № 76036/6/04-36-07-04-15 від 15.11.2023 про результати розгляду листів ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» від 01.11.2023. У листі зазначено, що акт № 1818/04-36-07-04/42187075 від 09.05.2023 відповідно до п. 42.5 ст. 42 ПК України вважається врученим платнику податків 12.06.2023 (дата повернення поштового відправлення у зв`язку з неврученням ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» за закінченням терміну зберігання). ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» не подано до Головного управлінням ДПС у Дніпропетровській області заперечення на акт у строки, визначені п. 86.7 ст. 86 ПК України. Податкове повідомлення-рішення № 0165070704 від 30.06.2023 надіслано 03.07.2023 рекомендованим листом з повідомленням про вручення на адресу ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС», та вказане поштове відправлення повернуто до Головного управлінням ДПС у Дніпропетровській області 31.07.2023 у зв`язку з відсутністю адресата за вказаною адресою. Відповідно до п. 42.5 ст. 42 ПК України податкове повідомлення-рішення вважається врученим платнику податків 31.07.2023. Оскільки ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» порушено строки подання заперечень, визначені п. 86.7 ст. 86 ПК України, прийняте за результатами перевірки податкове повідомлення-рішення може бути оскаржено згідно зі ст. 56 ПК України. До клопотання відповідача було додано копію поштового відправлення, адресованого ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС», яке повернуто до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області 24.11.2023.

Предметом розгляду даної адміністративної справи є правомірність оскаржуваного податкового повідомлення-рішення, прийнятого Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами, суд дійшов такого висновку.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Податковий кодекс України (далі також ПК Ураїни; у редакції на час виникнення спірних правовідносин) регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Згідно з пунктом 198.1 статті 198 ПК України до податкового кредиту відносяться суми податку, сплачені/нараховані у разі здійснення операцій з:

а) придбання або виготовлення товарів та послуг;

б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів (у тому числі у зв`язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності);

в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України;

г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу;

ґ) ввезення товарів та/або необоротних активів на митну територію України.

Відповідно до абзаців першого-третього п. 198.2 ст. 198 ПК України датою віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше:

дата списання коштів з рахунку платника податку в банку/небанківському надавачу платіжних послуг на оплату товарів/послуг, а в разі постачання товарів/послуг, оплата яких здійснюється електронними грошима, - дата списання електронних грошей платника податків як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, на електронний гаманець постачальника;

дата отримання платником податку товарів/послуг.

Згідно з абзацами першим та другим п. 198.3 ст. 198 ПК України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв`язку з придбанням або виготовленням товарів та наданням послуг.

Відповідно до абзацу третього п. 198.6 ст. 198 ПК України податкові накладні, отримані з Єдиного реєстру податкових накладних, є для отримувача товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Згідно з пунктом 200.1 ст. 200 ПК України сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов`язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду.

Згідно з пп. 14.1.36 п. 14.1 ст. 14 ПК України господарська діяльність - діяльність особи, що пов`язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами.

Вимоги для підтвердження даних, визначених у податковій звітності, встановлені статтею 44 ПК України.

Відповідно до п. 44.1 ст. 44 ПК України для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством. Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.

Пунктом 44.2 ст. 44 ПК України передбачено, що для обрахунку об`єкта оподаткування платник податку на прибуток використовує дані бухгалтерського обліку та фінансової звітності щодо доходів, витрат та фінансового результату до оподаткування.

Відповідно до пункту 44.3 ст. 44 ПК України платники податків зобов`язані забезпечити зберігання документів та інформації, визначених пунктом 44.1 цієї статті, а також документів, пов`язаних із виконанням вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, протягом визначених законодавством строків.

Абзацами першим-другим пункту 44.3 статті 44 ПК України у разі втрати, пошкодження або дострокового знищення документів, зазначених в пунктах 44.1 і 44.3 цієї статті, платник податків зобов`язаний у п`ятиденний строк з дня такої події письмово повідомити (із наданням оформлених відповідно до законодавства документів, підтверджуючих настання події, що призвела до такої втрати, пошкодження або дострокового знищення документів) контролюючий орган за місцем обліку в порядку, встановленому цим Кодексом для подання податкової звітності, та контролюючий орган, яким було здійснено митне оформлення відповідної митної декларації, надано авторизацію відповідно до Митного кодексу України або дозвіл на застосування спеціальних (у тому числі транзитних) спрощень. Платник податків зобов`язаний відновити втрачені документи протягом 90 календарних днів з дня, що настає за днем надходження повідомлення до контролюючого органу.

Матеріали справи не містять доказів повідомлення ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» контролюючого органу за місцем обліку в порядку, встановленому цим Кодексом для подання податкової звітності, про втрату документів, зазначених в пунктах 44.1 і 44.3 статті 44 ПК України, із наданням оформлених відповідно до законодавства документів, підтверджуючих настання події, що призвела до такої втрати.

Відповідно до пункту 86.7 статті 86 ПК України у разі незгоди платника податків або його представників з висновками перевірки чи фактами і даними, викладеними в акті (довідці) перевірки (крім документальної позапланової перевірки, проведеної у порядку, встановленому підпунктом 78.1.5 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу), вони мають право подати свої заперечення та додаткові документи і пояснення, зокрема, але не виключно, документи, що підтверджують відсутність вини, наявність пом`якшуючих обставин або обставин, що звільняють від фінансової відповідальності відповідно до цього Кодексу, до контролюючого органу, який проводив перевірку платника податків, протягом 10 робочих днів з дня, наступного за днем отримання акта (довідки). Такі заперечення, додаткові документи і пояснення є невід`ємною частиною матеріалів перевірки.

Пунктом 44.6 ПК України передбачено, що у разі якщо до закінчення перевірки або у терміни, визначені в пункті 86.7 статті 86 цього Кодексу платник податків не надає посадовим особам контролюючого органу, які проводять перевірку, документи (незалежно від причин такого ненадання, крім випадків виїмки документів або іншого вилучення правоохоронними органами), що підтверджують показники, відображені таким платником податків у податковій звітності, вважається, що такі документи були відсутні у такого платника податків на час складення такої звітності. Якщо платник податків після закінчення перевірки та до прийняття рішення контролюючим органом за результатами такої перевірки надає в порядку пункту 86.7 статті 86 цього Кодексу документи, що підтверджують показники, відображені таким платником податків у податковій звітності, не надані під час перевірки, такі документи повинні бути враховані контролюючим органом під час розгляду ним питання про прийняття рішення.

Ні до закінчення перевірки, ні після її закінчення та до прийняття Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області податкового повідомлення-рішення № 0165070704 від 30.06.2023 за результатами перевірки позивач не надав контролюючому органу документи, що підтверджують показники, відображені у податковій звітності.

Як вже зазначено, до заперечень на акт перевірки, що були подані до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області у листопаді 2023 року, було надано лише копію договору поставки товару № 1217/18-1 від 17.12.2018, видаткових накладних до вказаного договору, та копію договору оренди № 130-12/22 від 22.12.2022, укладеного між ТОВ «Оптима М» (орендодавцем) і ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» (орендарем).

Документів на підтвердження втрати первинних документів, що підтверджують показники від`ємного значення суми податку на додану вартість 1945106 грн, відображені ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» у податковій декларації за лютий 2023 року, позивачем не надано.

Згідно із частиною першою статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV (далі - Закон № 996-XIV) підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.

Аналіз наведених норм свідчить, що господарські операції для визначення податкового кредиту мають бути фактично здійсненими та підтвердженими належним чином оформленими первинними документами.

На підтвердження фактичного здійснення господарських операцій, платник повинен мати відповідні первинні документи, які мають бути належно оформленими, містити всі необхідні реквізити, бути підписані уповноваженими особами та які в сукупності із встановленими обставинами справи, зокрема, і щодо можливостей здійснення господарюючими суб`єктами відповідних операцій з урахуванням часу, місця знаходження майна, обсягу матеріальних та трудових ресурсів, економічно необхідних для здійснення господарських операцій, мають свідчити про беззаперечний факт реального вчинення господарських операцій, що і є підставою для формування платником податків даних податкового обліку.

Такі висновки зроблені Верховним Судом у ряді постанов, до прикладу (але на виключно) в постановах від 24.01.2018 (справа № 2а-19379/11/2670), від 28.10.2019 (справа № 280/5058/18), від 26.02.2020 (справа № 826/1308/18), від 06.05.2020 (справа № 640/4687/19), а також в постановах від 28.05.2020 у справі № 826/15364/17, від 28.05.2020 у справі № 820/379/16, від 15.06.2020 у справі № 1440/2276/18.

Згідно з частиною другою статті 9 Закону № 996-XIV первинні документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов`язкові реквізити: назву документа (форми); дату складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади і прізвища (крім первинних документів, вимоги до яких встановлюються Національним банком України) осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Залежно від характеру господарської операції та технології обробки облікової інформації до первинних документів можуть включатися додаткові реквізити (печатка, номер документа, підстава для здійснення операції тощо). Первинні документи, створені автоматично в електронній формі програмним забезпеченням інформаційно-комунікаційної системи, застосовуються у бухгалтерському обліку за умови наявності накладеного електронного підпису чи печатки з дотриманням вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг. Первинні документи, складені в електронній формі, застосовуються у бухгалтерському обліку за умови дотримання вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг. Неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо.

Отже, посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, їх особистий підпис є обов`язковим реквізитом первинного документа, оскільки зазначення саме цієї інформації дає змогу ідентифікувати учасників господарських операцій.

Дійсно, наявність або відсутність окремих документів, а також недоліки в їх оформленні не можуть бути підставою для висновку про відсутність господарських операцій та для відмови платнику ПДВ у формуванні податкового кредиту за рахунок сум цього податку у ціні придбаних товарів (послуг), якщо інші об`єктивні дані свідчать про зміни в структурі активів та зобов`язань, власному капіталі платника у зв`язку з його господарською діяльністю. Такий висновок відповідає правовій позиції Верховного Суду, висловленій, зокрема, у постанові від 12.06.2018 у справі № 825/3419/14.

Однак, враховуючи, що у всіх наданих позивачем видаткових накладних не зазначено посади та прізвища уповноважених ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, такий недолік має системний характер, що у сукупності з іншими обставинами у справі об`єктивно ставить під сумнів правдивість інформації у видаткових накладних щодо зафіксованої в них господарської операції.

Позивачем не надано належним чином оформлених первинних документів, які б підтверджували показники від`ємного значення суми податку на додану вартість 1945106 грн, відображені ТОВ «ІНКОМ РІВЕРС» у податковій декларації за лютий 2023 року.

Відповідно до ч. 1 ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог.

Положеннями статті 90 КАС України визначено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Згідно з ч.ч. 1, 2 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідачем доведено правомірність своїх дій та прийнятого 30.06.2023 податкового повідомлення-рішення № 0165070704, яким Товариству з обмеженою відповідальністю «ІНКОМ РІВЕРС» було зменшено розмір від`ємного значення податку на додану вартість, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного періоду, на суму 1945106,00 грн.

Враховуючи викладене, на підставі наданих доказів у їх сукупності, системного аналізу положень законодавства України, з урахуванням висновків Верховного Суду щодо застосування норм права, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення позовних вимог.

Позивачем за подання до суду позовної заяви сплачено судовий збір у сумі 26840,00 грн, що підтверджується платіжною інструкцією № 0.0.3413782890.1 від 14.01.2024.

У зв`язку з відмовою задоволенні позовних вимог розподіл понесених позивачем судових витрат відповідно до ст. 139 КАС України судом не здійснюється.

Керуючись ст.ст. 2, 9, 77, 90, 242-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ВИРІШИВ:

У задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНКОМ РІВЕРС» до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного рішення.

Позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНКОМ РІВЕРС», місцезнаходження: 49051, м. Дніпро, вул. Журналістів, буд. 13, офіс 304, код ЄДРПОУ 42187075.

Відповідач: Головне управління ДПС у Дніпропетровській області, місцезнаходження: 49005, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, буд. 17-а, код ЄДРПОУ ВП 44118658.

Повний текст рішення складено 19 квітня 2024 року.

Суддя В.В. Рянська

Дата ухвалення рішення17.04.2024
Оприлюднено22.04.2024
Номер документу118495305
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення

Судовий реєстр по справі —160/33968/23

Рішення від 17.04.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Рянська Вікторія В'ячеславівна

Рішення від 17.04.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Рянська Вікторія В'ячеславівна

Ухвала від 18.03.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Рянська Вікторія В'ячеславівна

Ухвала від 18.03.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Рянська Вікторія В'ячеславівна

Ухвала від 23.01.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Рянська Вікторія В'ячеславівна

Ухвала від 01.01.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Рянська Вікторія В'ячеславівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні