Придніпровський районний суд м.Черкаси
Справа № 711/3100/24
Номер провадження 1-кс/711/881/24
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
19 квітня 2024 року м. Черкаси
Слідчий суддя Придніпровського районного суду м. Черкаси ОСОБА_1
з участю секретаря судового засідання - ОСОБА_2
розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання старшого слідчого в ОВС СУ ГУНП в Черкаській області ОСОБА_3 , погодженого прокурором відділу Черкаської обласної прокуратури ОСОБА_4 , по кримінальному провадженню №12021250000000887, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 26.10.2021, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.367 КК України, про тимчасовий доступ до речей і документів, що містять охоронювану законом таємницю, -
В С Т А Н О В И В :
Старший слідчий в ОВС СУ ГУНП в Черкаській області ОСОБА_3 , звернувся до слідчого судді Придніпровського районного суду м. Черкаси з клопотанням, погодженого прокурором відділу Черкаської обласної прокуратури ОСОБА_4 , по кримінальному провадженню №12021250000000887, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 26.10.2021, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.367 КК України, про тимчасовий доступ до речей і документів, що перебувають у володінні ПІДПРИЄМСТВА ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ІНФОРМАЦІЯ_2 » та містять охоронювану законом таємницю.
Клопотання мотивовано тим, що в провадженні СУ ГУНП в Черкаській області перебувають матеріали кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12021250000000887 від 26.10.2021, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.367 КК України.
Проведеним досудовим розслідуванням встановлено, ІНФОРМАЦІЯ_3 за результатами якого встановлено, що під час видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (Дозвіл) в період 2019-2020 років в порушення вимог Закону України «Про охорону праці» різним суб`єктам господарської діяльності видано відповідні дозволи на підставі поданого пакету документів.
В ході перевірки поданих документів на отримання Дозволів встановлено факти, що можуть свідчити про внесення завідомо неправдивих відомостей до наданих документів, а також факти неналежного виконання своїх обов`язків працівниками ІНФОРМАЦІЯ_4 під час перевірки наданих документів та прийнятті рішень про видачу відповідних Дозволів.
Аудитом встановлено, що під час видачі дозволу №006.19.71 від 08.01.2019, виданого на підставі висновку ДП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » від 04.12.2018 №71.04.03-0744.18, який не містить висновку про відповідність заявлених машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки.
З аналогічними порушеннями видані дозволи №042.19.71 від 12.02.2019 та №075.19.71 від 01.03.2019.
Дозволи №015.19.71 від 17.01.2019, №022.19.71 від 18.01.2019,№188.20.71 від 03.07.2020, №195.20.71 від 30.07.2020 та №208.20.71 від 16.09.2020 видані на підставі заяв, котрі оформлені з порушенням встановлених вимог, що є підставою для відмови у видачі дозволу, зокрема відсутні дані щодо найменування робіт підвищеної небезпеки та в додатках до заяви подані дані які не відповідають даним викладеним в заяві на отримання дозволу.
Дозволи №020.19.71 від 17.01.2019, №021.19.71 від 17.01.2019,№036.19.71 від 28.01.2019, №202.19.71 від 18.06.2019, №203.19.71 від 18.06.2019 містять експертні звіти із завідомо неправдивими даними, зокрема посилання на документи котрі на момент видачі експертного звіту не могли існувати. Аналогічні дані щодо відображення завідомо неправдивої інформації в експертних звітах встановлені і в інших випадках.
Відповідно до розділу 3 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - Положення):
-висновок експертизи - документ, який складається експертною організацією за результатами проведення експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництвасуб`єкта господарювання за формою, розробленою Держпраці і затвердженою в установленому порядку, містить інформацію про відповідність (невідповідність) об`єкта експертизи вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки і на підставі якого приймається рішення щодо видачі дозволу;
-експертні організації - експертно-технічні центри, що належать до сфери управління Держпраці, або незалежні експертні організації, які забезпечують науково-технічну підтримку державного нагляду у сфері промислової безпеки та охорони праці та мають підтверджену компетенцію для інспекційної діяльності у сфері охорони праці відповідно до законодавства.
Відповідно до п.11 вказаного Положення, рішення про відмову у видачі дозволу приймається у випадках, передбачених статтею 21 Закону України «Про охорону праці».
Відповідно до ст.21 ЗУ «Про охорону праці», роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - дозвіл). Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, видає дозволи на безоплатній основі на підставі висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб`єкта господарювання, проведеної експертно-технічними центрами, які належать до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, або незалежними експертними організаціями, які забезпечують науково-технічну підтримку державного нагляду у сфері промислової безпеки та охорони праці. На застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки виробник або постачальник устаткування підвищеної небезпеки отримує дозвіл до прийняття зобов`язань на постачання. Одержання дозволу не вимагається у разі експлуатації (застосування) устаткування підвищеної небезпеки, яке прийнято в експлуатацію з видачею відповідного сертифіката або щодо якого зареєстровано декларацію про готовність до експлуатації, а також у разі реєстрації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці.
Порядок видачі дозволів або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, переліки видів робіт, машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, проведення або експлуатація (застосування) яких потребує отримання дозволу, та граничні розміри тарифів на проведення експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб`єкта господарювання, висновок якої є підставою для видачі дозволів, встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Окрім вказаного під час аудиту встановлено, що працівниками ІНФОРМАЦІЯ_4 в порушення вимог Кодексу Законів про Працю під час проведення інспектування суб`єктів господарської діяльності не вжито заходів передбачених КЗпП про накладення штрафів про виявлені правопорушення.
Також, аналізом отриманих в ході досудового розслідування документів встановлено, що працівниками ІНФОРМАЦІЯ_4 не здійснювалась належним чином перевірка вимог охорони праці інвалідів.
Так, відповідно до ст.18 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, зобов`язані виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування інвалідів, у тому числі спеціальні робочі місця, створювати для них умови праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації і забезпечувати інші соціально-економічні гарантії, передбачені чинним законодавством. Відповідно до ст.19 ЗУ «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», для підприємств встановлено норматив в розмірі чотирьох відсотків від середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб - одне робоче місце. Згідно зі ст.12 ЗУ «Про охорону праці» підприємства, які використовують працю інвалідів, зобов`язані створювати для них умови праці з урахуванням рекомендацій медико-соціальної експертної комісії та індивідуальних програм реабілітації, вживати додаткових заходів безпеки праці, які відповідають специфічним особливостям цієї категорії працівників.
Крім того, відповідно до Порядку надання дозволу на право користування пільгами з оподаткування для підприємств та організацій громадських організацій осіб з інвалідністю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 серпня 2007 р. №1010, дозвіл підприємствам та організаціям, які засновані громадськими організаціями осіб з інвалідністю (далі - підприємства, організації), надається за умови їх відповідності таким критеріям:
1) кількість осіб з інвалідністю, які мають на підприємствах, в організаціях основне місце роботи, становить протягом попереднього звітного (податкового) періоду не менш як 50 відсотків середньооблікової кількості штатних працівників облікового складу;
2) фонд оплати праці осіб з інвалідністю, які мають на підприємствах, в організаціях основне місце роботи, становить протягом звітного періоду не менш як 25 відсотків суми загальних витрат на оплату праці, що належать до складу витрат згідно з правилами оподаткування податком на прибуток підприємств;
3) сума витрат підприємства, організації з переробки (обробки, інших видів перетворення) сировини, комплектувальних виробів, складових частин, інших покупних товарів (послуг), які використовуються для виготовлення товарів (надання послуг) безпосередньо підприємствами, організаціями, становить не менш як 8 відсотків ціни постачання таких виготовлених товарів (надання послуг).
Зазначений критерій застосовується для надання дозволу згідно з пунктом 197.6 статті 197 та абзацом першим пункту 8 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України:
1) розмір середньомісячної заробітної плати в еквіваленті повної зайнятості осіб з інвалідністю, які мають на підприємствах, в організаціях основне місце роботи, повинен бути не менше законодавчо встановленого розміру мінімальної заробітної плати;
2) виконання підприємствами, організаціями рішень Нацсоцслужби та обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій, органу виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань соціального захисту населення (крім підприємств, організацій, які звернулися вперше).
Для отримання дозволу підприємство, організація подає до обласних, Київської та ІНФОРМАЦІЯ_6 : заяву громадської організації осіб з інвалідністю (далі - засновник) про надання підприємству, організації дозволу за формою, затвердженою Мінсоцполітики ; копії установчих документів підприємства, організації, а також засновника, крім випадків, коли засновником є всеукраїнська громадська організація осіб з інвалідністю або громадська організація осіб з інвалідністю, яка підтвердила свій всеукраїнський статус, що самостійно подає копії своїх установчих документів; довідку про чисельність працюючих осіб з інвалідністю на підприємстві, в організації, видану ІНФОРМАЦІЯ_8 , за попередній рік та за попередній звітний (податковий) період; копію державного акта на право постійного користування землею або копію довідки про нормативну грошову оцінку земельної ділянки у разі звернення за отриманням дозволу на право користування пільгами щодо земельного податку; бізнес-план діяльності підприємства; розрахунок суми витрат підприємства, організації, пов`язаних з переробкою (обробкою, іншими видами перетворення) сировини, комплектувальних виробів, складових частин, інших покупних товарів, для визначення товарів, які безпосередньо виготовляються підприємством, організацією; довідку про розмір середньомісячної заробітної плати в еквіваленті повної зайнятості працівників та осіб з інвалідністю, які мають на підприємстві, в організації основне місце роботи, за попередній звітний (податковий) період; копії податкових та фінансових звітів (податкову декларацію з податку на прибуток підприємства, інформацію про суми податкових пільг, баланс підприємства, організації (форма 1) та звіт про фінансові результати (форма 2) за попередній звітний (податковий) період).
Також в ІНФОРМАЦІЯ_9 , в порядку ст.93 КПК України, витребувано інформацію про перелік суб`єктів господарської діяльності, які отримували дозволи на право користування пільгами з оподаткування для підприємств та організацій громадських організацій осіб з інвалідністю. Так, згідно листа ІНФОРМАЦІЯ_9 від 25.10.2023 до вказаних суб`єктів господарювання відносяться наступні:
-ПІДПРИЄМСТВО ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН « ІНФОРМАЦІЯ_10 » ІНФОРМАЦІЯ_2 (адреса реєстрації: АДРЕСА_1 );
-ПІДПРИЄМСТВО ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН « ІНФОРМАЦІЯ_11 » ЗВЕНИГОРОДСЬКОЇ РАЙОННОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » НОМЕР_1 , (адреса реєстрації: АДРЕСА_2 );
-ПІДПРИЄМСТВО ІНФОРМАЦІЯ_13 » ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » НОМЕР_2 (адреса реєстрації: АДРЕСА_3 );
-ПІДПРИЄМСТВО ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) «ПІДПРИЄМСТВО « ІНФОРМАЦІЯ_15 » ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » НОМЕР_3 (адреса реєстрації: АДРЕСА_4 );
-ПІДПРИЄМСТВО « ІНФОРМАЦІЯ_16 » « НОМЕР_4 (адреса реєстрації: АДРЕСА_5 );
-ПІДПРИЄМСТВО « ІНФОРМАЦІЯ_17 » ОБЛАСНОГО ГРОМАДСЬКО-СОЦІАЛЬНОГО ОБ`ЄДНАННЯ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » НОМЕР_5 (адреса реєстрації: АДРЕСА_6 );
-ПІДПРИЄМСТВО ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН « ІНФОРМАЦІЯ_19 » ІНФОРМАЦІЯ_2 » НОМЕР_6 (адреса реєстрації: АДРЕСА_1 );
-ПІДПРИЄМСТВО « ІНФОРМАЦІЯ_20 » ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ« ІНФОРМАЦІЯ_21 » НОМЕР_7 (адреса реєстрації: АДРЕСА_7 );
-ПІДПРИЄМСТВО ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ІНФОРМАЦІЯ_2 (адреса реєстрації: АДРЕСА_1 ).
Слідчий вказує, що з метою повного, неупередженого розслідування кримінального провадження, отримання інформації щодо сум нарахування заробітної плати працівникам-інвалідам, підтвердження чи спростування фактів відповідності підприємства нормативам, необхідним для отримання дозволів на право користування пільгами з оподаткування для підприємств та організацій громадських організацій осіб з інвалідністю, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 8 серпня 2007 року №1010, 26.12.2023 на адресу ПІДПРИЄМСТВА ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ІНФОРМАЦІЯ_2 (адреса реєстрації: АДРЕСА_1 ) скеровано запит, в порядку ст. 93 КПК України.
За результатами розгляду вказаного листа підприємством відмовлено у наданні запитуваних документів (лист від 29.01.2024 №6).
Враховуючи викладене, з метою повного, неупередженого розслідування кримінального провадження підтвердження чи спростування фактів відповідності вказаного підприємства нормативам, необхідним для отримання дозволів на право користування пільгами з оподаткування для підприємств та організацій громадських організацій осіб з інвалідністю, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 8 серпня 2007 року №1010, у органу досудового розслідування виникла необхідність в отриманні інформації про нараховані та виплачені суми заробітної плати, інших виплат працівникам підприємства з розбивкою помісячно у 2022-2023 роках, копій документів, що підтверджують вказані виплати (платіжні доручення, виписки тощо), а також повні анкетні дані таких працівників, відомості про їх місце проживання та контактні номери мобільних телефонів.
Вказана інформація знаходиться у володінні ПІДПРИЄМСТВА ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ІНФОРМАЦІЯ_2 (адреса реєстрації: АДРЕСА_1 ).
Враховуючи клопотання слідчого та керуючись ч.2 ст.163 КПК України, з метою збереження інформації, доступ до якої є предметом клопотання слідчого, судове засідання проводилося без виклику представника ПІДПРИЄМСТВА ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ІНФОРМАЦІЯ_2 ».
В судове засідання слідчий та прокурор не з`явилися. Слідчий ОСОБА_3 подав до суду заяву про розгляд клопотання за його відсутності та без фіксації судового розгляду технічними засобами. Разом з цим, просив задовольнити подане клопотання на підставі наведеного обґрунтування та з урахуванням доданих доказів.
Положеннями ч.4 ст.107 КПК України визначено, що у разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.
За вказаних обставин, слідчий суддя повважав за можливе розгляд клопотання проводити у відсутність учасників справи та без фіксування судового процесу технічними засобами.
Дослідивши клопотання слідчого та долучені до нього матеріали, слідчий суддя дійшов до наступних висновків.
За змістом ст.131 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів є заходами забезпечення кримінального провадження і застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.
Згідно з вимогами ст.132 КПК України, застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, дізнавач, прокурор не доведе, що:
1) існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення такого ступеня тяжкості, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження;
2) потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, дізнавача, прокурора;
3) може бути виконане завдання, для виконання якого слідчий, дізнавач, прокурор звертається із клопотанням.
Відповідно до положень ст.159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Згідно з п.4 та п.8 ч.1 ст.162 КПК України визначено, що до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, належить конфіденційна інформація, в тому числі така, що містить комерційну таємницю; персональні дані особи, що знаходяться у її особистому володінні або в базі персональних даних, яка знаходиться у володільця персональних даних.
Відповідно до положень ч.5, ч.6 ст.163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи:
1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;
2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;
3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Частиною 7 статті 163 КПК України визначено, що слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей, документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей та документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.
Положеннями статті 91 КПК України визначено, що у кримінальному провадженні підлягають доказуванню, зокрема 1) подія кримінального правопорушення (час, місце, спосіб та інші обставини вчинення кримінального правопорушення); 2) винуватість особи у вчиненні кримінального правопорушення, форма вини, мотив і мета вчинення кримінального правопорушення; 3) вид і розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, а також розмір процесуальних витрат; 6) обставини, які підтверджують, що гроші, цінності та інше майно, одержані внаслідок вчинення кримінального правопорушення та/або є доходами від такого майна, або є предметом кримінального правопорушення.
Доказування полягає у збиранні, перевірці та оцінці доказів з метою встановлення обставин, що мають значення для кримінального провадження.
Згідно з вимогами ч.1 ст.92 КПК України, обов`язок доказування обставин, передбачених статтею 91 цього Кодексу, за винятком випадків, передбачених частиною другою цієї статті, покладається на слідчого, прокурора та, в установлених цим Кодексом випадках - на потерпілого.
Сторона обвинувачення здійснює збирання доказів, відповідно до ч.2 ст.93 КПК України, шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.
Відповідно до положень ст.84 КПК України, доказами в кримінальному провадженні є фактичні дані, отримані у передбаченому цим Кодексом порядку, на підставі яких слідчий, прокурор, слідчий суддя і суд встановлюють наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню.
Процесуальними джерелами доказів є показання, речові докази, документи, висновки експертів.
Норми ст.98 КПК України передбачають, що речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення
Документи є речовими доказами, якщо вони містять ознаки, зазначені в частині першій цієї статті.
У відповідності до положень ст.99 КПК України, документом є спеціально створений з метою збереження інформації матеріальний об`єкт, який містить зафіксовані за допомогою письмових знаків, звуку, зображення тощо відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження.
Сторона кримінального провадження, потерпілий, представник юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, зобов`язані надати суду оригінал документа. Оригіналом документа є сам документ, а оригіналом електронного документа - його відображення, якому надається таке ж значення, як документу.
Згідно з ч.2 ст.100 КПК України, речовий доказ або документ, наданий на підставі судового рішення, зберігається у сторони кримінального провадження, якій він наданий.
Дослідивши матеріали клопотання, слідчим суддею встановлено, що слідчими СУ ГУНП в Черкаській області здійснюється досудове розслідування по кримінальному провадженню №12021250000000887, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 26.10.2021, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.367 КК України, що підтверджується витягом з Єдиного реєстру досудових розслідувань.
Аналіз доданих до клопотання документів, дають достатньо підстав вважати, що відбулися події, які підпадають під ознаки кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.367 КК України.
За таких обставин, враховуючи вищевикладене, на думку слідчого судді, дослідження документів, які перебувають у володінні ПІДПРИЄМСТВА ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ІНФОРМАЦІЯ_2 », та до яких слідчий просить надати тимчасовий доступ, мають суттєве значення для досягнення дієвості цього провадження, встановлення обставин та подій вчинення кримінального правопорушення, можуть бути використані у якості доказів, а також можуть підтвердити або спростувати обставини, що є предметом досудового розслідування та на підставі цих відомостей можливо встановлення особу/осіб, причетних до вчинення вказаного кримінального правопорушення.
Враховуючи те, що на теперішній час вищевказані документи неможливо отримати іншим способом, слідчий суддя вважає, що в даному випадку потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання, про який ідеться в клопотанні, а тому клопотання слідчого, про тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ПІДПРИЄМСТВА ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН « ІНФОРМАЦІЯ_1 », - підлягає до задоволення.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 84, 91, 92, 98, 99, 100, 131, 132, 159, 162-164, 309 КПК України, слідчий суддя, -
П О С Т А Н О В И В:
Клопотання старшого слідчого в ОВС СУ ГУНП в Черкаській області ОСОБА_3 , погодженого прокурором відділу Черкаської обласної прокуратури ОСОБА_4 , по кримінальному провадженню №12021250000000887, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 26.10.2021, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.367 КК України, про тимчасовий доступ до речей і документів, що містять охоронювану законом таємницю, - задовольнити.
Надати дозвіл старшим слідчим в ОВС СУ ГУНП в Черкаській області ОСОБА_3 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , старшим слідчим СУ ГУНП в Черкаській області ОСОБА_7 , ОСОБА_8 на тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ПІДПРИЄМСТВА ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН « ІНФОРМАЦІЯ_1 », НОМЕР_8 (адреса реєстрації: АДРЕСА_1 ), з можливістю вилучення завірених копій документів з інформацією про нараховані та виплачені суми заробітної плати, інших виплат працівникам підприємства з розбивкою помісячно у 2022- 2023 роках, копій документів, що підтверджують вказані виплати (платіжні доручення, виписки тощо), а також повні анкетні дані таких працівників, відомості про їх місце проживання та контактні номери мобільних телефонів.
Строк дії ухвали - до 19 травня 2024 року включно.
Роз`яснити відповідальним посадовим особам ПІДПРИЄМСТВА ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ІНФОРМАЦІЯ_2 », що відповідно до вимог ст.166 КПК України у разі невиконання ухвали суду, слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на отримання вказаної інформації, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей та документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Придніпровський районний суд м.Черкас |
Дата ухвалення рішення | 19.04.2024 |
Оприлюднено | 23.04.2024 |
Номер документу | 118506797 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Придніпровський районний суд м.Черкас
Константин В. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні