Справа №461/2482/24
Провадження №3/461/1140/24
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
16 квітня 2024 року суддя Галицького районного суду м. Львова Романюк В.Ф., за участю представника митниці Лубоцького Б.І., представника особи, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 - адвоката Авраменка О. розглянувши матеріали, які надійшли з Львівської митниці Державної митної служби України про притягнення до адміністративної відповідальності за порушення митних правил,
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , серія і номер закордонного паспорта НОМЕР_1 , персональний номер НОМЕР_2 , -
за ч.1ст.483 Митного Кодексу України,-
встановив:
згідно протоколу про порушення митних правил №0358/20900/24 від 20.09.2024 р., 18.01.2023 близько 05 год. 11 хв. через пункту пропуску «Краківець - Корчова» митного поста «Яворів» Львівської митниці було здійснено пропуск на митну територію України транспортного засобу з реєстраційним номером CE9040EE/ НОМЕР_3 під керуванням громадянина України ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , паспорт НОМЕР_1 ), яким, згідно заявлених даних, переміщувалися товари гуманітарної допомоги. Як підставу для пропуску на митну територію України гуманітарної допомоги громадянином України ОСОБА_1 для здійснення митного оформлення було подано декларацію про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою від 18.01.2023, міжнародну товарно-транспортну накладну (СMR) від 13.01.2023 № 711118 та звернення благодійної організації «Благодійний фонд «Безмежність України» від 14.01.2023 без номера та без підпису. Відповідно до яких на адресу благодійної організації «Благодійний фонд «Безмежність України» (код ЄДРПОУ 45093430; 04119, м. Київ, вул. Зоологічна, буд. 4, кв. 185) як гуманітарна допомога переміщується 21 420 кг товарів: ковдри 2500 кг, гігієнічні засоби 9800 кг, консерви 9120 кг. Відправник Fundacja Nasz Wybor, Warszawa, Poland. Декларант - громадянин України ОСОБА_1 . Декларацію про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою від 18.01.2023, підписано громадянином України ОСОБА_1 . Митними органами Республіки Польщі листом № 0201-IGM.542.636.2023.2 від 27.09.2023 (лист Держмитслужби від 24.10.2023 № 26/26-04/7.4/2746) скеровано видрук транзитної накладної NCTS T1 23TR34130000095181. Відповідно до накладної NCTS T1 23TR34130000095181 18.01.2023 транспортним засобом з реєстраційним номером CE9040EE/CE0040XF переміщувалися товари «одяг в асортименті» загальною вагою брутто 21 420 кг (вага нетто 21 245 кг), саме: жіночий одяг, білизна, колготи 4305 кг, футболки 3987 кг, футболки 3842 кг, светри та комплекти футболок 1993 кг, футболки 3975 кг, штани 3143 кг. Відправник LELAKUR TEKSTIL AYAKKABI KOZMETIK I KANARYA MAH. ISTASYON CAD. YENIHAYA 11111 KUCUKCEKMECE/ISTANBUL (TR), отримувач ТОВ «ТІРАТЕКС ГЛОБАЛ» (Львів, Люб, 11111). Підставою для оформлення вказаних товарів були рахунки-фактури №№ ALH2023000000004, LEL2023000000035, GIB2023000000001, ALH2023000000002, ALH202300000005, ALH2023000000003. Митними органами Турецької Республіки листом від 29.01.2024 № 29980007-724.01.03/UA-93108137-93386857 (лист Держмитслужби від 09.02.2024 № 26/26-04/7.4/415) надано видруки документів, які були підставою для митного оформлення товарів за митною декларацією 23TR34130000095181, а саме: рахунки-фактури №№ ALH2023000000004, LEL2023000000035, GIB2023000000001, ALH2023000000002, ALH202300000005, ALH2023000000003, та митний декларацій №№ 23341300ЕХ00027324, 23341300ЕХ00027327, 23341300ЕХ00027333, 23341300ЕХ00027330, 23341300ЕХ00027323, 23341300ЕХ00027459.Згідно з вказаними документами на адресу ТОВ «ТІРАТЕКС ГЛОБАЛ» (код ЄДРПОУ 44563823; 79054, Львів, вул. Любінська, 104) переміщувалися товари «одяг в асортименті» загальною вагою брутто 21 420 кг (вага нетто 21 245 кг) та загальною вартістю 414 329, 78 доларів США, а саме:- футболки 22 080 шт., вагою брутто 3 996 кг (нетто 3 987 кг), 99 360 доларів США- жіночий одяг, білизна, колготи 24 449 шт., вагою брутто 4 362 кг (нетто 4 305 кг), 26 540,10 доларів США- штани 7 780 шт, вагою брутто 3 162 кг (нетто 3 143 кг), 35 251,18 доларів США,- футболки 21 345 шт, вагою брутто 3 862 кг (нетто 3 842 кг), 96 052,50 доларів США- светри та комплекти футболок 8 570 шт, вагою брутто 2 030 кг (нетто 1 993 кг), 57 451 доларів США- футболки 22 150 шт, вагою брутто 4 008кг (нетто 3 975 кг), 99 675 доларів США Відправниками вказаних товарів заявлено турецькі компанії ALAGOZ DERI TEKSTIL SAN. TIC. LTD, EZZANA TEKSTIL INSAAT TURIZM GIDA SANAYI VE TICARET LIMITED SIRKETI LELAKUR TEKSTIL AYAKKABI KOZMETIK INSAAT SAN. VE TIC. LTD. Інформація щодо благодійної організації «Благодійний фонд «Безмежність України» та гуманітарного характеру вантажу у документах, скерованих митними органами Республіки Польщі та Турецької Республіки відсутня.
Таким чином, митним органом, встановлено, що 18.01.2023 громадянином України ОСОБА_1 транспортним засобом з реєстраційним номером CE9040EE/ НОМЕР_3 ввезено на митну територію України товари «одяг в асортименті» загальною вагою брутто 21 420 кг (вага нетто 21 245 кг) та загальною вартістю 414 329, 78 доларів США, що станом на 18.01.2023 за курсом валют НБУ відповідає сумі 15 151 460 гривень. Постановою Кабінету Міністрів України від 01.03.2022 № 174 «Деякі питання пропуску гуманітарної допомоги через митний кордон України в умовах воєнного стану» встановлено, що на період дії воєнного стану пропуск через митний кордон України гуманітарної допомоги здійснюється за місцем перетину митного кордону України шляхом подання в паперовій або електронній формі декларації, заповненої особою, що перевозить відповідний товар, за формою згідно з додатком 1 (декларацію про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою) без застосування заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності. Такі товари визнаються гуманітарною допомогою за декларативним принципом без прийняття відповідного рішення спеціально уповноважених державних органів з питань гуманітарної допомоги. Тобто декларація про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою від 18.01.2023, засвідчена підписом гр. ОСОБА_1 та подана ним митним органам, є підставою для пропуску на митну територію України вказаних товарів як гуманітарної допомоги на адресу благодійної організації «Благодійний фонд «Безмежність України, і є документом без якого неможливо одержати дозвіл митного органу на пропуск товарів через митний кордон. Частиною 1 статті 257 Митного кодексу України визначено, що декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, не обхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення. Відповідно до частини 8 статті 257 Митного кодексу України, декларант зобов`язаний вносити до митної декларації відомості про заявлений митний режим, тип декларації та відомості про особливості переміщення, відомості про декларанта, відправника, одержувача, перевізника товарів і сторони зовнішньоекономічного договору (контракту) або іншого документа, що використовується в міжнародній практиці замість договору (контракту), а в разі якщо зовнішньоекономічний договір (контракт) укладено на підставі посередницького договору, - також про іншу, крім сторони зовнішньоекономічного договору (контракту), сторону такого посередницького договору, відомості про товари тощо. Згідно з частиною 1 статті 266 Митного кодексу України декларант зобов`язаний здійснити декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення відповідно до порядку, встановленого цим Кодексом; на вимогу митного органу пред`явити товари, транспортні засоби комерційного призначення для митного контролю і митного оформлення; надати митному органу передбачені законодавством документи і відомості, необхідні для виконання митних формальностей; у випадках, визначених цим Кодексом та Податковим кодексом України, сплатити митні платежі або забезпечити їх сплату відповідно до розділу X цього Кодексу; у випадках, визначених цим Кодексом та іншими законами України, сплатити інші платежі, контроль за справлянням яких покладено на митні органи. Відповідно до частини 4 статті 264 Митного кодексу України у разі самостійного декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення декларантом передбачену цим Кодексом відповідальність за вчинення порушення митних правил у повному обсязі несе декларант. З метою з`ясування обставин ввезення на митну територію України вказаного товару та прийняття участі у складанні протоколу про порушення митних правил Львівською митницею листами від 20.02.2024 № 7.4-20-03/7.4-20-07/10/5297 та від 06.03.2024 № 20-03/20-07/10/6858 було викликано ОСОБА_1 , однак у визначений час він не з`явився та про причини неявки не повідомив.
Таким чином, на думку митного органу, громадянином України ОСОБА_1 вчинено дії спрямовані на переміщення через митний кордон України товару з приховуванням від митного контролю шляхом подання до митного органу як підставу для переміщення товару документів, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, відправника та одержувача.
У судовому засіданні представник особи, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 - адвокат Авраменко О. просив суд провадження у справі №461/2482/24 про порушення митних правил відносно ОСОБА_1 , за вчинення ним порушення митних правил, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України, закрити у зв`язку з відсутністю в його діях складу зазначеного адміністративного правопорушення. Оскільки, висновок митного органу про наявність вини особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, який ґрунтується лише з отриманої інформації, не може бути підставою для складання протоколу про порушення митних правил, а тим паче розглядатися як доказ вини особи.
У судовому засіданні представник Львівської митниці Державної митної служби України Лубоцький Б.І. зазначив, що у діях ОСОБА_1 наявний склад правопорушення, яке йому інкриміноване, тому до останнього слід застосувати стягнення, передбачене санкцією ч. 1ст. 483 МК України.
Суд, заслухавши пояснення учасників справи, дослідивши матеріали адміністративної справи, приходить до наступного висновку.
Встановлено, що 20 березня 2024 року державним інспектором кінологом відділу кінологічного забезпечення управління боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил Львівської митниці ОСОБА_2 складено протокол про порушення митних правил №0358/20900/24, відповідно до якого 18.01. 2023 близько 05 год. 11 хв. через пункт пропуску «Краківець-Корчова» митного поста «Яворів» Львівської митниці було здійснено пропуск на митну територію України транспортного засобу з реєстраційним номером CE9040EE/ НОМЕР_3 під керуванням громадянина України ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , паспорт НОМЕР_1 ), яким, згідно заявлених даних, переміщувалися товари гуманітарної допомоги.
Як підставу для пропуску на митну територію України гуманітарної допомоги громадянином України ОСОБА_1 для здійснення митного оформлення було подано декларацію про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою від 18.01.2023, міжнародну товарно- транспортну накладну (CMR) від 13.01.2023 №711118 та звернення благодійної організації «Благодійний фонд «Безмежність України» від 14.01.2023 без номера та без підпису. Відповідно до яких на адресу благодійної організації «Благодійний фонд «Безмежність України» (код ЄДРПОУ 45093430; 04119, м. Київ, вул. Зоологічна, буд. 4, кв. 185) як гуманітарна допомога переміщується 21 420 кг товарів: ковдри - 2500 кг, гігієнічні засоби - 9800 кг, консерви - 9120 кг. Відправник - Fundacja «Nasz Wybon», Warszawa, Poland.
Пропуск зазначеного вантажу на митну територію України здійснено у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 1 березня 2022 року №174 «Деякі питання пропуску гуманітарної допомоги через митний кордон України в умовах воєнного стану» (далі - Постанова) шляхом надання до митного оформлення водієм транспортного засобу із реєстраційними номерами CE9040EE/CE0040XF - громадянином України ОСОБА_1 . Декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою, заповненої за формою згідно з додатком 1 Постанови. Також до митного оформлення ОСОБА_1 подано звернення благодійної організації «Благодійний фонд «Безмежність України» від 14.01. 2023.
Митними органами Республіки Польщі листом № 0201-IGM.542.636.2023.2 від 27.09. 2023 (лист Держмитслужби від 24.10.2023 №26/26-04/7.4/2746) скеровано видрук транзитної накладної NCTS TI 23TR34130000095181.
Відповідно донакладної NCTSTI23TR3413000009518118.01.2023транспортним засобомз реєстраційнимномером НОМЕР_4 /CE0040XFпереміщувалися товари«одяг васортименті» загальноювагою брутто21420кг (ваганетто 21245кг),а саме:жіночий одяг,білизна,колготи 4305кг,футболки 3987кг,футболки -3842кг,светри такомплекти футболок-1993кг,футболки 3975 кг, штани - 3143 кг.
Митними органами Турецької Республіки листом від 29.01.2024 №29980007-724.01.03/UA-93108137-93386857 (лист Держмитслужби від 09.02.2024 №26/26-04/7.47415) надано видруки документів, які були підставою для митного оформлення товарів за митною декларацією 23TR34130000095181, а саме: рахунки-фактури №№ ALH 202300000004, LEL2023000000035, GIB2023000000001, ALH2023000000002, ALH202300000005, ALH202300000003, та митних декларацій №№ 23341300ЕХ00027324, 23341300ЕХ00027327, 23341300ЕХ00027333, 23341300ЕХ00027330, 23341300ЕХ00027323, 23341300ЕХ00027459.
Згідно звказаними документамина адресуTOB«ТІРАТЕКС ГЛОБАЛ»(кодЄДРПОУ 44563823;79054,Львів,вул.Любінська,104)переміщувалися товари«одяг васортименті» загальноювагою брутто21420кг (ваганетто 21245кг)та загальноювартістю 414329,78доларів США,а саме: футболки-22080шт.,вагою брутто3996кг (нетто3987кг),99360доларів США,жіночий одяг,білизна,колготи -24449шт.,вагою брутто4362кг (нетто4305кг),26540,10доларів США, штани-7780шт.,вагою брутто3162кг (нетто3143кг),25251,18доларів США,-футболки-21345шт.,вагою брутто3862кг (нетто3842кг),96052,50доларів США, светри та комплекти футболок - 8 570 шт., вагою брутто 2 030 кг (нетто - 1 993 кг), 57 451 доларів США, футболки - 22 150 шт., вагою брутто 4 008 кг (нетто 3 975 кг), 99 675 доларів США.
Таким чином, митним органом, встановлено, що 18.01.2023 громадянином України ОСОБА_1 транспортним засобом з реєстраційним номером НОМЕР_5 / НОМЕР_6 ввезено на митну територію України товари «одяг в асортименті» загальною вагою брутто 21 420 кг (вага нетто 21 245 кг) та загальною вартістю 414 329,78 доларів США, що станом на 18.01.2023 за курсом валют НБУ відповідає сумі 15 151 460 гривень.
Однак, як встановлено у судовому засіданні, 18.01.2023 ОСОБА_1 здійснив перетин державного кордону через пункт пропуску «Краківець-Корчова» митного поста «Яворів» Львівської митниці транспортним засобом з реєстраційним номером НОМЕР_5 / НОМЕР_6 з метою переміщення гуманітарної допомоги, а саме: ковдри, гігієнічні засоби, консерви для подальшої її передачі Благодійному фонду «Безмежність України» (ЄДРПОУ 45093430).
Як підставу для пропуску на митну територію України гуманітарної допомоги ОСОБА_1 подав декларацію про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою від 18.01.2023, у якій було зазначено товар, що ввозиться, а саме: ковдри, гігієнічні засоби, консерви. У ОСОБА_1 не було жодного наміру протиправно ввезти гуманітарну допомогу на територію України, допомога була доставлена Благодійному фонду «Безмежність України», він виконував послуги з перевезення вантажів автомобільним транспортом як водій, що підтверджується заявкою-договором про організацію автомобільних перевезень вантажу №16/01 від 16.01. 2023 та актом №20/01 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 20.01.2023 р.
Отже, ОСОБА_1 митний контроль при в`їзді на митну територію України проходив у порядку та у спосіб визначений законом.
Порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх органам доходів і зборів для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на органи доходів і зборів цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність (ст. 458 МК України).
З об`єктивної сторони ч.1ст.483 МК Українипередбачає відповідальність за переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно зУКТ ЗЕДта його митної вартості.
Отже, безпосереднім об`єктом вказаного правопорушення є встановлений порядок переміщення товарів через митний кордон України, а об`єктивною стороною є дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України, тобто, активна поведінка (вчинок) особи.
Обов`язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення (ст. 251 КУпАП).
Практика Європейського Суду вказує на те, що обов`язок адміністративного органу нести тягар доведення є складовою презумпції невинності і звільняє особу від обов`язку доводити свою непричетність до скоєння порушення.
Пунктом 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.03.2022 №174 «Деякі питання пропуску гуманітарної допомоги через митний кордон України в умовах воєнного стану» передбачено, що на період дії воєнного стану пропуск через митний кордон України гуманітарної допомоги здійснюється за місцем перетину митного кордону України шляхом подання в паперовій або електронній формі декларації, заповненої особою, що перевозить відповідний товар, за формою визначеною вказаною постановою Кабінету Міністрів України, без застосування заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності. Такі товари визнаються гуманітарною допомогою за декларативним принципом без прийняття відповідного рішення спеціально уповноважених державних органів з питань гуманітарної допомоги.
Згідно з вимогами ст. 252 КУпАП та ч.2 ст.495 МК України, суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю. При цьому, обов`язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів.
Таким чином, аналізуючи наведені докази по даній справі з точки зору їх допустимості, об`єктивності та достатності, суд дійшов висновку, що у даному випадку не вбачається вина ОСОБА_1 у вчиненні даного адміністративного правопорушення, оскільки вищенаведеними доказами підтверджується те, що ОСОБА_1 18.01.2023 року здійснював переміщення товарів через пунктпропуску «Краківець-Корчова»митного поста«Яворів» Львівськоїмитниці в якості гуманітарної допомоги.
Суд зазначає, що інформація, надана митним органом Республіки Польща, не є достатнім доказом для визнання вини ОСОБА_1 у вчиненні правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.
Положеннями п.3 ч.1ст.8 МК Українивизначено, що державна митна справа здійснюється на основі принципів законності та презумпції невинуватості.
Відповідно достатті 62 Конституції України, ніхто не зобов`язаний доводити свою невинуватість у вчиненні злочину. Обвинувачення не може ґрунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом, а також на припущеннях. Усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь.
Обов`язок суду щодо забезпечення презумпції невинуватості і права на справедливий судовий розгляд, які передбаченіст. 62 Конституції України, поєднуються з такими ж положеннями ч.2 ст.6 Конвенції про захист прав людини та основоположних свобод 1950 року, яка відповідно до вимог ч. 1ст. 9 Конституції України, ратифікована 17 липня 1997 року Законом України «Про ратифікацію Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, 1950 р., Першого протоколу та протоколів 2, 4, 7 та 11 до Конвенції».
Положення ст.6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод зводяться до того, що кожен вважається невинуватим доти, доки його вину не буде доведено в законному порядку.
В той же час, у справі «Barbera, Messegu and Jabardo v.Spain» від 06.12.1998 (п.146) Європейський суд з прав людини встановив, що принцип презумпції невинності вимагає серед іншого, щоб виконуючи свої обов`язки, судді не починали розгляд справи з упередженої думки, що особа скоїла правопорушення, яке ставиться їй в провину; всі сумніви, щодо її винуватості повинні тлумачитися на користь цієї особи.
Суд вважає за необхідне згідно зі ст. 487 МК України застосувати норми Кодексу України про адміністративні правопорушення (КУпАП).
При цьому, за змістом ст. 278 КУпАП, при підготовці до розгляду справи суддя повинен перевірити правильність складення протоколу про адміністративне правопорушення.
Відповідно до ст. 495 МК України протокол про порушення митних правил є джерелом доказів у справі.
Європейський суд з прав людини у своїх рішеннях вказав, що термін «кримінальне правопорушення», що міститься у ст. 2 Протоколу №7 до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (далі - Конвенція), має автономне значення і охоплює суворі за своїми наслідками види адміністративних стягнень, до яких належать адміністративний арешт та значні адміністративні штрафи, які фактично носять кримінальний характер з усіма гарантіями ст. 6 Конвенції, а справи щодо їх застосування в силу суворості таких санкцій за суттю є кримінальними (пункти 82, 83 Рішення у справі «Енгель та інші проти Нідерландів» від 8 червня 1976 року, пункт 55 Рішення у справі «Гурепка проти України» від 6 вересня 2005 року, пункт 38 Рішення у справі «Менаріні проти Італії» від 27 вересня 2011 року).
Протокол про порушення митних правил є не тільки джерелом доказів у справі, але й актом обвинувачення у вчиненні конкретного адміністративного правопорушення.
Оцінюючи докази у справі, враховую те, що протокол про адміністративне правопорушення не може бути визнаний належним доказом у даній справі в розумінні статті 251 КУпАП, оскільки за своєю правовою природою він не є самостійним беззаперечним доказом, а обставини викладені в ньому повинні бути перевірені за допомогою інших доказів, які б підтверджували вину особи, яка притягується до адміністративної відповідальності і не викликали сумніви у суду.
Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи мiсцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язанi дiяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно ізст.252 КУпАП, орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.
Особу може бути визнано винуватою у вчиненні адміністративного правопорушення, в тому числі у сфері митного оформлення і контролю, виключно в разі встановлення в її діянні всіх ознак складу інкримінованого їй адміністративного правопорушення, тобто, за наявності усіх необхідних елементів об`єктивних та суб`єктивних ознак, які характеризують діяння як правопорушення - у сукупності.
Згідно ст.7 КУпАП, ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв`язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом. Провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності.
Згідно ч.1ст.527 МК України, у справі про порушення митних правил митний орган або суд (суддя), що розглядає справу, виносить одну з таких постанов: про проведення додаткової перевірки; про накладення адміністративного стягнення; про закриття провадження у справі.
Відповідно до п.1ст.247КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю, у разі відсутності події і складу адміністративного правопорушення.
На підставі вищевикладеного, суд дійшов висновку, що в діях ОСОБА_1 відсутній склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1ст.483 МК України, а тому справа підлягає закриттю на підставі п.1ст.247 КУпАП, за відсутністю складу адміністративного правопорушення.
Керуючись ст.ст.7, 247,251,252,255,283 КУпАП, ст.53, 54, 55,196,198, 243, 334, 458, 483, 527,528 МК України, суд, -
постановив:
Провадження у справі про порушення митних правил відносно ОСОБА_1 за вчинення ним порушення митних правил, передбаченого ч. 1ст. 483 МК України, закрити у зв`язку з відсутністю в його діях складу зазначеного адміністративного правопорушення.
Постанова судді у справі про порушення митних правил може бути оскаржена до Львівського апеляційного суду через Галицький районний суд м.Львова, особою, стосовно якої вона винесена, представником такої особи або митним органом,який здійснював провадження у цій справі, протягом десяти днів з дня винесення постанови.
Суддя В.Ф. Романюк
Суд | Галицький районний суд м.Львова |
Дата ухвалення рішення | 16.04.2024 |
Оприлюднено | 24.04.2024 |
Номер документу | 118514898 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Справи про порушення митних правил, які підлягають розгляду в судовому порядку Митний кодекс 2012 р. Переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю |
Адмінправопорушення
Галицький районний суд м.Львова
Романюк В. Ф.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні