Рішення
від 22.04.2024 по справі 120/18883/23
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Вінниця

22 квітня 2024 р. Справа № 120/18883/23

Вінницький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Дмитришеної Р.М., розглянувши письмово в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Центрально - Західного міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань Міністерства юстиції України про визнання протиправним та скасування рішення

ВСТАНОВИВ:

У Вінницький окружний адміністративний суд звернувся з адміністративним позовом ОСОБА_1 до Центрально Західного міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань Міністерства юстиції України про визнання протиправним та скасування рішення.

Позовні вимоги мотивовані протиправністю, на думку позивача, рішення відповідача від 20.07.2023 № 6161/6-23, яким не було визнано незаконними дії адміністрації Державної установи "Вінницька установа виконання покарань (№1)" щодо невиконання останнім рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 01.10.2021 у справі №120/7494/21-а в частині зобов`язання провести повну та об`єктивну перевірку щодо порушення його прав на прання, заміну постільної та натільної білизни під час відвідування лазні 24.03.2021 року, яке було прийнято за результатами розгляду його звернення від 13.06.2023 року, тому з метою його скасування позивач звернувся до суду з даним позовом.

Ухвалою від 25.12.2023 позовну заяву залишено без руху та надано строк для усунення недоліків позовної заяви.

На виконання зазначеної ухвали, представником позивача 28.12.2023 подано до суду заяву на усунення недоліків.

Ухвалою від 02.01.2024 відкрито провадження у справі та вирішено здійснювати її розгляд в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи (у письмовому провадженні). Установлено строк для подання відзиву на позовну заяву.

27.02.2024 відповідач подав відзив на позовну заяву, у якому заперечує щодо задоволення даного адміністративного позову. Відповідач зазначив, що на виконання листа від 30.06.2023 №20-2646-10 Вінницької обласної прокуратури, Міжрегіональним управлінням була проведена службова перевірка скарги засудженого до довічного позбавлення волі ОСОБА_1 щодо невиконання адміністрацією установи рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 01.10.2021 стосовно неналежного проведення перевірки щодо порушення прав засудженого на прання, заміну постільної та натільної білизни під час відвідування лазні 24.03.2021.

Перевіривши факти, викладені у зверненні, Управлінням було встановлено відсутність порушень прав заявника, які він зазначав у зверненні до Офісу Генерального прокурора, про що його повідомлено листом від 20.07.2023 № 6161/6-23.

В ході проведення перевірки та зібраних матеріалів встановлено, що керівництвом Державної установи "Вінницька установа виконання покарань (№1)" вжито ряд заходів щодо покращення роботи лазне-прального обслуговування засуджених.

Відповідач зауважив, що згідно довідки заступника начальника відділу соціально-виховної та психологічної роботи державної установи від 12.07.2023, відповідно до записів журналів обліку комісійного прийому ув`язнених та засуджених Державної установи "Вінницька установа виконання покарань (№1)", засуджений ОСОБА_1 зі скаргами щодо неналежного забезпечення його речовим майном та лазне-пральним обслуговуванням до адміністрації установи не звертався.

Підсумовуючи, відповідач зазначив, що Управлінням здійснено перевірку звернення позивача в межах повноважень та надано обґрунтовану відповідь.

11.03.2024 представник позивача подала відповідь на відзив, у якій спростовує доводи відповідача, зазначені у відзиві, та просить задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.

Заперечень до суду не надходило, що не є перешкодою для розгляду справи по суті.

Суд, вивчивши та дослідивши матеріали справи, оцінивши доводи позову та відзиву, встановив наступне.

ОСОБА_1 відбуває покарання у виді довічного позбавлення волі в Державній установі "Вінницька установа виконання покарань (№ 1)".

Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 01.10.2021 у справі № 120/7494/21-а адміністративний позов ОСОБА_1 задоволено та, зокрема, зобов`язано державну установу "Вінницька установа виконання покарань (№ 1)" провести повну та об`єктивну перевірку дій державної установи Вінницька установа виконання покарань (№1) щодо порушення прав засудженого ОСОБА_1 на прання, заміну постільної та натільної білизни під час відвідування лазні 24.03.2021 року.

Листом від 20.07.2023 № 6161/6-23 повідомлено позивача, що керівництвом Державної установи "Вінницька установа виконання покарань (№1)" вжито ряд заходів щодо покращення роботи лазне-прального обслуговування засуджених. Зокрема, зазначено про наступне.

Видачу речового майна приведено у відповідність до вимог наказу Міністерства юстиції України від 20.02.2012 № 280/5 "Про затвердження Порядку забезпечення речовим майном та норм належності речового майна для засуджених, які відбувають покарання в установах виконання покарань та слідчих ізоляторах".

З метою виконання судового рішення в повному обсязі, згідно даних обліку, за рахунок установи протягом листопада - грудня 2021 року позивачу видано в користування: 1 комплект натільної білизни, 1 костюм бавовняний та 1 рушник. Стан даного майна, яке знаходиться у позивача в користуванні задовільний.

Заміна постільної білизни проводиться щотижня, у разі потреби проводиться її ремонт. Постільна білизна видається в державній установі регулярно за потреби та при наявності предметів речового майна на складі. Письмових заяв щодо додаткової потреби у видачі постільних речей чи про те, що постільні речі не придатні до подальшого використання до адміністрації установи від позивача протягом 2023 року не надходило.

Лазне-пральне обслуговування осіб, які тримаються в установі здійснюється у відповідності до вимог наказу Міністерства юстиції України від 08.06.2012 № 849/5 "Про затвердження Положення про організацію лазне-прального обслуговування осіб, які тримаються в установах виконання покарань та слідчих ізоляторах". Проводиться регулярне миття осіб, що тримаються в установі у лазні (не менше 1-го разу на 7 днів з одночасною заміною натільної та постільної білизни), згідно з затвердженим начальником установи графіку. Приміщення для миття засуджених облаштоване душовими сітками які забезпечені водорозбірними кранами для гарячої та холодної води. Холодна та гаряча вода подаються регулярно. Каналізація працює справно. Ремонт в приміщенні лазні для миття засуджених до довічного позбавлення волі було проведено в 2020 році. Замінено водогінні мережі, стіни та підлогу облицьовано сучасною кахельною плиткою, влаштовано вентиляцію. На момент перевірки, приміщення для миття знаходилось в належному санітарно-технічному стані, щотижня відповідно до графіку проводиться санітарна обробка приміщень.

Разом з тим, для покращення якості прання, Державною установою "Вінницька установа виконання покарань (№1)" отримано у 2022 році пральну машинку з автоматичним режимом прання. Перебоїв в роботі лазне-прального комплексу протягом 2021-2023 не було, миття засуджених та прання речового майна здійснюється в установі регулярно.

Мийними засобами та засобами особистої гігієни засуджені забезпечені відповідно до вимог наказу Міністерства юстиції України від 10.02.2012 № 233/5 "Про норми витрат мила та мийних засобів для осіб, які тримаються в установах виконання покарань, слідчих ізоляторах курсантів і слухачів навчальних закладів, осіб рядового і молодшого начальницького складу Державної кримінально-виконавчої служби України".

31.07.2023 Вінницькою окружною прокуратурою листом за № 50-20-21 повідомлено позивача, що у ході проведення перевірки встановлено, що Державною установою "Вінницька установа виконання покарань (№1)" у 2021 та 2022 роках проводилися службові розслідування з питань лазне-прального обслуговування засуджених до довічного позбавлення волі, однак, питання зазначені у рішенні Вінницького окружного адміністративного суду від 01.10.2021 у них не досліджувалися, тим самим зазначене рішення суду не виконано.

Тому, 31.07.2023 Вінницькою окружною прокуратурою, з метою усунення виявлених порушень, внесено вказівку начальнику Державної установи "Вінницька установа виконання покарань (№1)".

Позивач, вважаючи спірне рішення відповідача від 20.07.2023 № 6161/6-23 протиправним, тому через представника звернувся до суду.

Надаючи правову оцінку обставинам справи у взаємозв`язку з нормами законодавства, що регулюють спірні правовідносини, суд виходить з наступного.

Відповідно до статті 3 Конституції України людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов`язком держави.

Частиною 2 статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Нормативно-правовим актом, який регламентує порядок і умови виконання та відбування кримінальних покарань з метою захисту інтересів особи, суспільства і держави шляхом створення умов для виправлення і ресоціалізації засуджених, запобігання вчиненню нових кримінальних правопорушень як засудженими, так і іншими особами, а також запобігання тортурам та нелюдському або такому, що принижує гідність, поводженню із засудженими є - Кримінально-виконавчий кодекс України (далі - КВК України).

Відповідно до ч. 1 ст. 7 КВК України, держава поважає і охороняє права, свободи і законні інтереси засуджених, забезпечує необхідні умови для їх виправлення і ресоціалізації, соціальну і правову захищеність та їх особисту безпеку.

Засуджені користуються всіма правами людини та громадянина, передбаченими Конституцією України, за винятком обмежень, визначених цим Кодексом, законами України і встановлених вироком суду (ч. 2 ст. 7 КВК України).

Частиною четвертою статті 7 КВК України визначено, що правовий статус засуджених визначається законами України, а також цим Кодексом, виходячи із порядку і умов виконання та відбування конкретного виду покарання.

Статтею 8 КВК України передбачені основні права засуджених. Зокрема одним із них є право звертатися відповідно до законодавства з пропозиціями, заявами і скаргами до адміністрації органів і установ виконання покарань, їх вищестоящих органів, до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Європейського суду з прав людини, а також інших відповідних органів міжнародних організацій, членом або учасником яких є Україна, до уповноважених осіб таких міжнародних організацій, суду, органів прокуратури, інших органів державної влади, органів місцевого самоврядування та об`єднань. Відповідні звернення (кореспонденція) подаються до адміністрації установи виконання покарань. Про отримання адміністрацією звернення (кореспонденції) засудженому видається талон-підтвердження. Протягом трьох діб (а у випадках, встановлених законодавством, протягом однієї доби) з часу видачі талона-підтвердження зазначене звернення (кореспонденція) направляється адресату.

В свою чергу, порядок і умови виконання та відбування покарання у виді довічного позбавлення волі визначені ст. 151 КВК України. Так, ч. 2 ст. 151 КВК України вказує, що на осіб, які відбувають довічне позбавлення волі, поширюються права і обов`язки засуджених до позбавлення волі, передбачені статтею 107 цього Кодексу.

При цьому, організація лазне-прального обслуговування осіб, які тримаються в установах виконання покарань та слідчих ізоляторах, визначається Положенням про організацію лазне-прального обслуговування осіб, які тримаються в установах виконання покарань та слідчих ізоляторах, затвердженого наказом Міністерства юстиції України 08.06.2012 р. № 849/5 (далі - Положення № 849/5).

Відповідно до п. 1.2 розділу І Порядку № 849/5 лазне-пральне обслуговування осіб, які тримаються в установах виконання покарань та слідчих ізоляторах, включає:

- організацію регулярного щотижневого миття в лазні з обов`язковою заміною натільної та постільної білизни, рушників;

- прання верхнього одягу, натільної та постільної білизни, рушників та іншого майна, крім шкарпеток. Прання шкарпеток засудженими (особами, взятими під варту) здійснюється самостійно;

- дезінфекцію (дезінсекцію) верхнього одягу, натільної та постільної білизни, постільних речей (ковдр, матраців, подушок), рушників (далі - речове майно);

- ремонт речового майна;

- надання перукарських послуг;

- забезпечення милом, пральним порошком, кальцинованою содою та іншими мийними засобами для лазне-пральних, санітарно-гігієнічних та туалетних потреб згідно з установленими законодавством нормами;

- забезпечення лазне-пральним обладнанням і запасними частинами до нього, інвентарем, перукарським інструментом та іншими експлуатаційними матеріалами, коштами на оплату витрат на лазне-пральне обслуговування.

Пунктами 3.1 - 3.3 Положення № 849/5 визначено, що миття у лазні засуджених (осіб, узятих під варту) здійснюється щотижня з обов`язковою одночасною заміною натільної та постільної білизни.

У комплект білизни, яка підлягає обов`язковій заміні при кожному митті, входять: нижня білизна (майка та труси, натільна сорочка та кальсони), два простирадла, наволочка на подушку верхня та рушник.

Для підтримання особистої гігієни засуджені (особи, взяті під варту) жіночої статі приймають душ у гуртожитках (корпусних відділеннях) у спеціально облаштованих для цього місцях, але не менше двох разів на тиждень.

Кухарі та пекарі установ, крім миття у лазні, щодня приймають душ.

В даному ж випадку, як слідує із матеріалів справи, рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 01.10.2021 у справі № 120/7494/21-а зобов`язано державну установу "Вінницька установа виконання покарань (№ 1)" провести повну та об`єктивну перевірку дій державної установи Вінницька установа виконання покарань (№1) щодо порушення прав засудженого ОСОБА_1 на прання, заміну постільної та натільної білизни під час відвідування лазні 24.03.2021 року.

До відзиву відповідачем долучено матеріали перевірки щодо звернення позивача про невиконання рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 01.10.2021 по справі № 120/7494/21-а.

В ході перевірки та зібраних матеріалів встановлено, що керівництвом Державної установи "Вінницька установа виконання покарань (№ 1)" вжито ряд заходів щодо покращення роботи лазне-прального обслуговування засуджених.

Згідно камерної картки засудженого протягом листопада - грудня 2021 року ОСОБА_1 видано в користування: 1 комплект натільної білизни, 1 костюм бавовняний та 1 рушник.

Відповідно до Довідки про стан перелік послуг, які надано в лазне-пральному комплексі ДУ "Вінницька установа виконання покарань (№ 1)", лазня та пральня забезпечуються гарячою та холодною водою в достатній кількості та без перебоїв. Засуджені забезпечені милом відповідно до потреби. Миття засуджених та прання білизни спецконтингенту проводиться один раз в тиждень. За період з 2021-2023 надавалися наступні послуги, а саме: перукарські послуги, послуги з прання та сушіння білизни, а також миття з використанням мийних засобів для тіла.

Крім того, згідно з Довідкою заступника начальника відділу соціально - виховної та психологічної роботи Державної установи від 12.07.2023, відповідно до записів журналів обліку комісійного прийому ув`язнених та засуджених ДУ "Вінницька установа виконання покарань (№ 1)", засуджений ОСОБА_1 зі скаргами щодо неналежного забезпечення його речовим майном та лазне-пральним обслуговуванням до адміністрації установи не звертався.

В ході перевірки були відібрані письмові пояснення також і у інших засуджених, з яких встановлено, що вони не мають скарг щодо неналежного лазне-прального обслуговування.

Згідно з Довідкою про стан комунально - побутового забезпечення у ДУ "Вінницька установа виконання покарань (№ 1)", в установі лазне-пральне обслуговування засуджених здійснюється у порядку, встановленому відповідно до вимог наказу № 849/5 від 08.06.2012 "Про затвердження Положення про організацію лазне-прального обслуговування осіб, які тримаються в установах виконання покарань та слідчих ізоляторах" та положення "Про організацію лазне - прального обслуговування осіб, які тримаються в установах виконання покарань та слідчих ізоляторах". Лазня та пральня забезпечуються гарячою та холодною водою в достатній кількості та без перебоїв. Засуджені забезпечені милом відповідно до потреби. Миття засуджених, та прання білизни спецконтингенту проводиться один раз в тиждень. Натільна та постільна білизна засуджених змінюється після кожного миття. В кожному камерному приміщенні встановлено змішувач холодної та гарячої води та душовий піддон для прийняття водних процедур. Гаряча вода подається в режимний корпус згідно з графіком роботи лазні.

Відповідно до Довідки від 12.07.2023 заступника начальника установи з І та КПЗ полковника внутрішньої служби, в установі було проведено перевірку щодо скарги засудженого до довічного позбавлення волі ОСОБА_1 , який утримується в камерному приміщенні № 133. Так, засудженому було видано речове майно про що було відображено в камерній картці засудженого, а також йому було видано засоби особистої гігієни (зубна паста, зубна щітка, туалетний папір, мило туалетне).

У рішенні Вінницького окружного адміністративного суду від 01.10.2021 по справі № 120/7494/21-а, суд зазначив, що з матеріалів перевірки не вбачається, що відповідачем в повній мірі досліджувалось питання у якій саме кількості та які саме предмети білизни, яка підлягає заміні видавались ОСОБА_1 24.03.2021 року, адже з відомостей книги №6368 обліку видачі мила, миття в бані та заміни білизни корпусного відділення № 3 неможливо встановити, які саме предмети білизни видавались засудженому ОСОБА_1 , а саме: чи здійснювалась видача нижньої білизни (майка та труси, натільна сорочка та кальсони), двох простирадл, наволочки на подушку верхньої та рушники, як це передбачено пунктом 3.1 Порядку №849/5.

Разом з цим, 31.07.2023 Вінницькою окружною прокуратурою листом за № 50-20-21 повідомлено позивача, що у ході проведення перевірки встановлено, що Державною установою "Вінницька установа виконання покарань (№1)" у 2021 та 2022 роках проводилися службові розслідування з питань лазне-прального обслуговування засуджених до довічного позбавлення волі, однак, питання зазначені у рішенні Вінницького окружного адміністративного суду від 01.10.2021 у них не досліджувалися, тим самим зазначене рішення суду не виконано.

За результатами перевірки доводів, зазначених у зверненні, 31.07.2023 Вінницькою окружною прокуратурою, з метою усунення виявлених порушень, внесено вказівку начальнику Державної установи "Вінницька установа виконання покарань (№ 1)".

Відтак, рішення від 01.10.2021 по справі № 120/7494/21-а в частині зобов`язання провести повну та об`єктивну перевірку щодо порушення прав засудженого до довічного позбавлення волі ОСОБА_1 на прання, заміну постільної та натільної білизни під час відвідування лазні 24.03.2021, Державною установою "Вінницька установа виконання покарань (№1)" залишилося невиконаним.

Суд зазначає, що оскільки матеріали справи не містять доказів щодо повної перевірки порушення прав позивача на прання, заміну постільної та натільної білизни під час відвідування ним лазні 24.03.2021 року, що зазначено у рішенні суду, тому такі дії відповідача є протиправними.

Разом з тим, у позовній заяві позивач просить визнати протиправним та скасувати рішення заступника Центрально - Західного міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань Міністерства юстиції від 20.07.2023 № 6161/6-23, яким не було визнано незаконними дії адміністрації Державної установи "Вінницька установа виконання покарань (№1)" щодо невиконання останнім рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 01.10.2021 у справі №120/7494/21-а в частині зобов`язання провести повну та об`єктивну перевірку щодо порушення його прав на прання, заміну постільної та натільної білизни під час відвідування лазні 24.03.2021 року, яке було прийнято за результатами розгляду його звернення від 13.06.2023 року.

Суд зазначає, що рішення, оформлене листом від 20.07.2023 № 6161/6-23 не є рішенням суб`єкта владних повноважень у розмінні Кодексу адміністративного судочинства України, оскільки безпосередньо не встановлює права та обов`язки позивача. В даному випадку лист від 20.07.2023 № 6161/6-23 є відповіддю начальнику державної установи "Вінницька установа виконання покарань (№ 1)" на звернення позивача від 13.06.2023.

Відтак, лист від 20.07.2023 № 6161/6-23 не підлягає скасуванню в силу того, що не має ознак рішення суб`єкта владних повноважень, тому в задоволені цієї частини слід відмовити.

З приводу того, що заступником Центрально - Західного міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань Міністерства юстиції не було визнано незаконними дії адміністрації Державної установи "Вінницька установа виконання покарань (№1)" щодо невиконання останнім рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 01.10.2021 у справі №120/7494/21-а, то суд зазначає наступне.

Дискреційні повноваження - це законодавчо встановлена компетенція владних суб`єктів, яка визначає ступінь самостійності її реалізації з урахуванням принципу верховенства права; ці повноваження полягають у застосуванні суб`єктами адміністративного розсуду при здійсненні дій і прийнятті рішень. У більш звуженому розумінні дискреційні повноваження - це можливість діяти за власним розсудом, в межах закону, можливість застосувати норми закону та вчиняти конкретні дії (або дію) серед інших, кожні з яких окремо є відносно правильними (законними).

У разі наявності у суб`єкта владних повноважень законодавчо закріпленого права адміністративного розсуду при вчиненні дій/прийнятті рішення, та встановлення у судовому порядку факту протиправної поведінки відповідача або зобов`язання судом суб`єкта прийняти рішення конкретного змісту є втручанням у дискреційні повноваження.

Відтак, визнання протиправним та скасування рішення відповідача, яким не було визнано незаконними дії адміністрації державної установи "Вінницька установа виконання покарань (№1)" є втручанням у дискреційні повноваження Центрально Західного міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань Міністерства юстиції України.

Тому, спір в заявленому обсязі не підлягає задоволенню.

На підставі вищевикладеного, позовні вимоги підлягають задоволенню у спосіб визнання протиправними дій відповідача щодо належного розгляду питання щодо проведення повної перевірки порушення прав позивача на прання, заміну постільної та натільної білизни під час відвідування ним лазні 24.03.2021 року, про що просив позивач у своєму зверненні від 13.06.2023 року та зобов`язання відповідача повторно розглянути звернення позивача від 13.06.2023 та надати відповідь по суті піднятих питань.

Згідно з ч. 1 ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб`єкта владних повноважень та докази, надані позивачем, суд доходить висновку про наявність підстав для часткового задоволення даного позову.

Враховуючи, що позивач звільнений від сплати судового збору та ним не понесено витрат, пов`язаних з розглядом справи, а тому судові витрати у даній справі не розподіляються.

Керуючись ст. ст. 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, -

ВИРІШИВ:

Позовну заяву ОСОБА_1 - задовольнити частково.

Визнати протиправними дії Центрально Західного міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань Міністерства юстиції України стосовно належного розгляду питання щодо проведення повної перевірки порушення прав ОСОБА_1 на прання, заміну постільної та натільної білизни під час відвідування ним лазні 24.03.2021 року, про що просив позивач у своєму зверненні від 13.06.2023 року.

Зобов`язати Центрально Західне міжрегіональне управління з питань виконання кримінальних покарань Міністерства юстиції України повторно розглянути звернення ОСОБА_1 від 13.06.2023 та надати відповідь по суті піднятих питань.

У задоволенні решти позовних вимог - відмовити.

Рішення суду набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.

Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Інформація про учасників справи:

Позивач: ОСОБА_1 (РНОКПП - НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 )

Відповідач: Центрально-Західне міжрегіональне управління з питань виконання кримінальних покарань Міністерства юстиції (код ЄДРПОУ - 08562602, вул. Брацлавська, 2, м. Вінниця, 21100)

СуддяДмитришена Руслана Миколаївна

СудВінницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.04.2024
Оприлюднено24.04.2024
Номер документу118523639
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо захисту політичних (крім виборчих) та громадянських прав, зокрема щодо

Судовий реєстр по справі —120/18883/23

Ухвала від 20.01.2025

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Дмитришена Руслана Миколаївна

Рішення від 22.04.2024

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Дмитришена Руслана Миколаївна

Ухвала від 02.01.2024

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Дмитришена Руслана Миколаївна

Ухвала від 25.12.2023

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Дмитришена Руслана Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні