ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
і м е н е м У к р а ї н и
11 квітня 2024 року м.Дніпросправа № 340/2336/23
Третій апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого - судді Баранник Н.П.,
суддів: Малиш Н.І., Шлай А.В.,
розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Кіровоградській області на рішення Кіровоградського окружного адміністративного суду від 31 липня 2023 року у справі № 340/2336/23 (суддя Жук Р.В., справа розглянута в порядку письмового провадження) за адміністративним позовом Приватного сільськогосподарського підприємства «П`ятихатське» до Головного управління ДПС у Кіровоградській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень та зобов`язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
Приватне сільськогосподарське підприємство «П`ятихатське» (далі - позивач) звернулося до суду з позовом до Головного управління ДПС у Кіровоградській області (далі - відповідач-1), Державної податкової служби України (далі - відповідач-2), в якому просило:
- визнати протиправним та скасувати рішення про реєстрацію / відмову у реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 05.01.2023 №8029581/32443414;
- визнати протиправним та скасувати рішення про реєстрацію / відмову у реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 05.01.2023 №8029580/32443414;
- зобов`язати Головне управління ДПС у Кіровоградській області та Державну податкову службу України провести реєстрацію розрахунку коригування кількісних і вартісних показників від 27.09.2022 № 34 до податкової накладної від 27.09.2022 №20, датою прийняття на реєстрацію;
- зобов`язати Головне управління ДПС у Кіровоградській області та Державну податкову службу України провести реєстрацію розрахунку коригування кількісних і вартісних показників від 26.09.2022 № 33 до податкової накладної від 26.09.2022 №19, датою прийняття на реєстрацію.
В обґрунтування позовних вимог зазначалось, що контролюючий орган безпідставно застосував до позивача процедуру зупинення реєстрації розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, у яких необґрунтовано відмовив у реєстрації таких розрахунків.
Рішенням Кіровоградського окружного адміністративного суду від 31 липня 2023 року адміністративний позов задоволено.
З рішенням суду першої інстанції не погодилося Головне управління ДПС у Кіровоградській області, була подана апеляційна скарга. У скарзі, посилаючись на помилкове застосування судом норм матеріального права, неповне з`ясування судом обставин, що мають значення для справи, відповідач-1 просить скасувати рішення суду першої інстанції у даній справі та прийняти нове рішення про відмову у задоволенні позовних вимог.
В доводах апеляційної скарги скаржник зазначає, що враховуючи відсутність документів на підтвердження фактичного переміщення товару, а зокрема: розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків щодо реалізації та/або повернення коштів за реалізований товар, видаткова накладна на повернення реалізованого товару, акти звірки з покупцем, Комісією з питань зупинення реєстрації ПН/РК прийняті рішення про відмову у реєстрації поданих розрахунків коригування.
Позивач та відповідач-2 своїм правом на подання до суду апеляційної інстанції відзиву на апеляційну скаргу не скористалися.
Розгляд справи здійснено в порядку письмового провадження у відповідності до приписів ст.311 КАС України.
Перевіривши законність та обґрунтованість рішення суду в межах доводів апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи, колегія суддів приходить до висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, виходячи з наступного.
З матеріалів справи встановлено, що Приватне сільськогосподарське підприємство «П`ятихатське» зареєстроване як юридична особа, основний вид діяльності вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур.
Так, між товариством з обмеженою відповідальність «Луї Дрейфує Компані Україна» (код ЄДРПОУ 30307207) та Приватним сільськогосподарським підприємством «П`ятихатське» укладено договір поставки № К2209-0211 від 22.09.2022.
Відповідно до п. 1.1. договору, предметом є поставка і передача у власність ТОВ "Луї Дрейфус Компані Україна" пшениці м`якої 4-го класу урожаю 2022 року у кількості 500,000 метричних тон.
Відповідно до видаткової накладної № 76 від 26.09.2022 пшеницю м`яку 4-го класу в кількості 128,32 тон на загальну суму 725 007,94 грн., в тому числі ПДВ 89 036,06 грн..
Відповідно до видаткової накладної № 77 від 27.09.2022 пшеницю м`яку 4-го класу в кількості 49,54 тон на загальну суму 279 900,99 грн., в тому числі ПДВ 34 373,61 грн..
За результатом вказаної господарської операції позивачем складено та направлено на реєстрацію у Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні № 19 від 26.09.2022 та № 20 від 27.09.2022, які були прийняті податковим органом та зареєстровані в реєстрі.
В день направлення податкових накладних на реєстрацію позивачем були виявлені помилки. При складані вказаних податкових накладних уповноваженою особою було допущено помилки у кількості поставленого товару, а саме:
- у податковій накладній №19 від 26.09.2022., замість фактично поставленого згідно видаткової накладної №76 від 26.09.2022 128,32 т. товару помилково вказано 189,000014 т. замість загальної суми коштів, що підлягають оплаті з урахуванням ПДВ 725 007,94 грн. помилково вказано 1 067 850,00 грн., замість суми ПДВ 89 036,06 грн. помилково вказано 131139,47 грн.
- у податковій накладній №20 від 27.09.2022, замість фактично поставленого згідно видаткової накладної №77 від 27.09.2022 49,54 т. товару помилково вказано 74,678256 т., замість загальної суми коштів, що підлягають оплаті з урахуванням ПДВ 279 900,99 грн. помилково вказано 429 400 грн., замість суми ПДВ 34 373,61 грн. помилково вказано 527 333,33 грн.
У зв`язку з виявленою помилкою позивачем подано на реєстрацію розрахунки коригування №33 від 26.09.2022 до податкової накладної №19 від 26.09.2022 та №34 від 27.09.2022 до податкової накладної №20 від 26.09.2022, у якій вірно зазначено суму оплати, кількість товару.
За наслідками обробки розрахунків коригування до податкових накладних, контролюючий орган надіслав позивачу квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідно до яких вказані вище розрахунки коригування до податкових накладних прийнято, однак їх реєстрацію зупинено відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, з тих підстав, що сума компенсації вартості товару/послуги 1001, зазначеного в розрахунку коригування на зменшення суми податкових зобов`язань, перевищує величину залишку такого товару (різниця обсягу придбання постачальника та обсягу постачання отримувача такого товару/послуги), що відповідає п. 5 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Також було запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Позивачем подано до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, та додано додатки.
Зокрема, копії документів:
- пояснення, витяг з ЄДР, статут підприємства, витяг з реєстру платників ПДВ, рішення єдиного засновника юридичної особи, паспорт та картка платника податку громадянки ОСОБА_1 , відомості про наявність земельних ділянок, виписка з наказу, довідка сільської ради про наявність земель, звіт № 4-сг (річна) за 2022р зі Смолінської ТГ., звіт № 4-сг (річна) за 2022р зі Новомиргородської ТГ., ліцензія на право зберігання пального, перелік основних засобів, фінансова звітність малого підприємства, звіт № 29-сг (річна) за 2022р., Смолінської ТГ, звіт №29-сг (річна) за 2022р., Новомиргородської ТГ, облікові листи машиніста тракториста по збору врожаю за серпень 2022р., облікові листи машиніста тракториста про обробіток землі під посів за вересень 2021р., акт про використання добрив та 333 за жовтень 2021р., та травень 2022р., видаткова накладна на дизпаливо за березень 2022 року.
- придбання (ПК): договір поставки ЗЗР від 22.07.2021р., з ТОВ «АГРАРІЇ УКРАЇНИ», видаткові накладні;
- договір поставки ЗЗР від 01.07.2021р., з ТОВ «КОМПАНІЯ РОСТОК-АГРО», додаток до договору, рахунок на оплату, видаткова накладна;
- договір поставки ЗЗР від 22.07.2021р., з ПП «СОЮЗ АГРО ЦЕНТР»,рахунок-фактура, видаткова накладна, товаро-транспортна накладна;
- специфікації до договору поставки ЗЗР з ПП «КОМПАНІЯ АГРО ТРЕЙД», видаткові накладні, товаро-транспортні накладні;
- договір поставки нафтопродуктів від 08.05.2020р., з ТОВ «ГЕРМЕС НАФТА», рахунок-фактура, видаткова накладна, товаро-транспортна накладна; договір поставки нафтопродуктів від 06.09.2021р., з ТОВ «НЕОН ГРУП», видаткова накладна, товаро-транспортна накладна;
- реалізація (ПЗ): договір поставки від 22.09.2022., видаткові накладні, рахунок на оплату.
Рішенням про реєстрацію / відмову у реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 05.01.2023 № 8029580/32443414 відмовлено в реєстрації Розрахунку коригування № 34 від 27.09.2023, у зв`язку із ненаданням платником податку копій документів, а саме відсутні копії повного пакету документів зокрема: розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків щодо реалізіції та/або повернення коштів за реалізований товар, видаткова накладна на повернений товар, акти звірки з покупцем.
Рішенням про реєстрацію / відмову у реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 05.01.2023 № 8029581/32443414 відмолвено в реєстрації Розрахунку коригування № 33 від 26.09.2023, у зв`язку із ненаданням платником податку копій документів, а саме відсутні копії повного пакету документів зокрема: розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків щодо реалізіції та/або повернення коштів за реалізований товар, видаткова накладна на повернений товар, акти звірки з покупцем.
Не погоджуючись з рішеннями комісії ГУ ДПС у Кіровоградській області про відмову у реєстрації розрахунків коригування, позивач звернувся до суду з даним позовом.
Колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції щодо наявності підстав для задоволення позовних вимог, з огляду на наступне.
Відповідно до абзацу першого пункту 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно з положеннями пункту 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в ЄРПН та надати покупцю за його вимогою.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до ЄРПН є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Порядок ведення ЄРПН встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними ЄРПН.
Відповідно до пункту 2 Порядку ведення ЄРПН, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246 (далі - Порядок №1246), податкова накладна електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог ПК України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Згідно пункту 12 Порядку №1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня2015 року); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис», «;Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Відповідно до пункту 13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі квитанція).
Згідно з положеннями підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 ПК України, згідно яких реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165, яка набула чинності з 01.02.2020, затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, який визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів (далі - Порядок №1165).
Відповідно до пункту 5 Порядку №1165, платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в ЄРПН податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).
Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).
Згідно пункту 7 Порядку №1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Відповідно до пункту 10 Порядку №1165, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:
1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;
2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;
3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку №1165).
Так, відповідно до отриманої позивачем квитанції, реєстрація розрахунку коригування кількісних і вартісних показників зупинена у зв`язку із її відповідністю пункту 5 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
Критерії ризиковості здійснення операцій є Додатком №3 до Порядку №1165.
Відповідно до пункту 5 критерієм ризиковості операції є перевищення суми компенсації вартості товару/послуги, зазначеного/зазначеної в розрахунку коригування на зменшення суми податкових зобов`язань, поданому отримувачем такого товару/послуги для реєстрації в Реєстрі, величини залишку, що визначається як різниця обсягу придбання на митній території України з 1 січня 2017 р., зазначеного постачальником у зареєстрованих у Реєстрі податкових накладних/розрахунках коригування, складених на отримувача такого/такої товару/послуги, та обсягу постачання з 1 січня 2017 р., зазначеного отримувачем у зареєстрованих у Реєстрі податкових накладних/розрахунках коригування на постачання такого/такої товару/послуги.
Матеріали справи свідчать, що в квитанції, направленій позивачу, контролюючий орган вказав на те, що для реєстрації розрахунку коригування до ПН необхідно надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в розрахунку коригування для розгляду питання щодо прийняття рішення про його реєстрацію/відмову в ЄРПН, оскільки сума компенсації вартості товару/послуги 9018, зазначеного у розрахунку коригування на зменшення суми податкових зобов`язань, перевищує величину залишку такого товару (різниця обсягу придбання постачальника та обсягу постачання отримувача такого товару/послуги), що відповідає п.5 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
Разом з тим, вищезазначена Квитанція не містить інформації, які документи необхідні контролюючому органу для прийняття рішення про реєстрацію розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до ПН.
Відповідно до пункту 5 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в ЄРПН, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 року №520 (далі - Порядок №520), перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄОРП, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН, може включати:
договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування,
навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договоромта/або законодавством.
Згідно пункту 11 Порядку №520, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в ЄРПН в разі:
ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН;
та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Аналіз наведених правових норм дає підстави для висновку, що рішення Комісії повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації розрахунку коригування до ПН.
Така правова позиція викладена Верховним Судом у постанові від 23 жовтня 2018 року у справі №822/1817/18, в якій зазначено, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків. Вживання податковим органом загального посилання на пункт відповідних Критеріїв оцінки, без наведення відповідного підпункту, є неконкретизованим та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не будь-яких на власний розсуд. Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.
Оцінюючи надані позивачем документи, зокрема, Акт звіряння розрахунків за період з квартал 2022 року між товариством та ТОВ "Луї Дрейфує Компані Україна", Договір поставки товару № К2209-0211 від 22.09.2022 р. між позивачем та ТОВ "Луї Дрейфує Компані Україна", видаткові накладні №76 від 26.09.2022 р. та №77 від 27.09.2022р., доказів на підтвердження підстав для внесення коригувань до ПН, колегія суддів вважає, що їх достатньо для реєстрації розрахунків коригування №33 від 26.09.2022 до податкової накладної №19 від 26.09.2022 та №34 від 27.09.2022 до податкової накладної №20 від 26.09.2022, а тому підстави для застосування до позивача пункту 5 Критеріїв ризиковості платників податку були відсутні.
Контролюючий орган, після отримання від позивача письмових пояснень з доданими документами, на адресу позивача жодних запитів щодо недостатності документів для прийняття рішень в рамках розглядуваних пояснень не надавав.
В даному випадку рішення Головного управління ДПС у Кіровоградській області прийняті необґрунтовано, тобто без врахування всіх обставин, що мали значення для їх прийняття, а відтак є протиправними та підлягали скасуванню.
Враховуючи встановлену судом протиправність прийнятих відповідачем-1 рішень про відмову в реєстрації розрахункових коригувань кількісних і вартісних показників від 27.09.2022 № 34 до податкової накладної від 27.09.2022 №20 та від 26.09.2022 № 33 до податкової накладної від 26.09.2022 №19 в Єдиному реєстрі податкових накладних та відсутність законодавчо закріплених перешкод для їх реєстрації, належним та ефективним способом захисту порушеного права позивача в даному випадку є саме зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН наведені розрахункові коригування кількісних і вартісних показників датою їх прийняття на реєстрацію.
Колегія суддів вважає, що суд першої інстанції під час розгляду цієї справи об`єктивно, повно дослідив обставини, які мають суттєве значення для вирішення справи, дав їм правильну юридичну оцінку і ухвалив законне, обґрунтоване рішення без порушень норм матеріального та процесуального права, доводи апеляційної скарги висновків суду не спростовують, тому рішення суду першої інстанції у цій справі необхідно залишити без змін, а апеляційну скаргу без задоволення.
Керуючись ст.311, п.1 ч.1 ст.315, ч.1 ст.316, ст.ст.322, 325, 329 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Кіровоградській області - залишити без задоволення.
Рішення Кіровоградського окружного адміністративного суду від 31 липня 2023 року у справі № 340/2336/23 - залишити без змін.
Постанова Третього апеляційного адміністративного суду набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню не підлягає, відповідно до п.2 ч.5 ст.328 КАС України.
Головуючий - суддяН.П. Баранник
суддяН.І. Малиш
суддяА.В. Шлай
Суд | Третій апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.04.2024 |
Оприлюднено | 24.04.2024 |
Номер документу | 118529717 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
Третій апеляційний адміністративний суд
Баранник Н.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні