Постанова
від 18.04.2024 по справі 490/2237/24
ЦЕНТРАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД М. МИКОЛАЄВА

Справа № 490/2237/24

н\п 3/490/1645/2024

Центральний районний суд м. Миколаєва

54607, м. Миколаїв, вул. Декабристів, 41/12, inbox@ct.mk.court.gov.ua

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 квітня 2024 року суддя Центрального районного суду м. Миколаєва Подзігун Г.В., розглянувши протоколи про вчинення

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянином України, військовослужбовцем, який проживає за адресою: АДРЕСА_1 ,

адміністративних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 172-20 КУпАП, -

ВСТАНОВИВ:

18.01.2024року відносно ОСОБА_1 було складенопротокол №А2802-10про адміністративнеправопорушення,передбачене ч.3ст.172-20КУпАП.Відповідно довказаного протоколу, ОСОБА_1 ,18.01.2024року о15год.30хв.,на територіївійськової частини НОМЕР_1 у АДРЕСА_2 ,виконував обов`язкивійськової службиу станіалкогольного сп`янінняв умовахособливого періодута воєнногостану. Вміст алкоголю в пробі встановлено у медичному пункті за допомогою «Alkotest» 2,71%. За дані дії передбачена відповідальність за ч. 3 ст. 172-20 КУпАП.

30.01.2024 року відносно ОСОБА_1 було складено протокол №А2802-20 про адміністративне правопорушення, передбачене ч. 3 ст. 172-20 КУпАП. Відповідно до вказаного протоколу, ОСОБА_1 , 30.01.2024 року о 12 год. 00 хв., на території військової частини НОМЕР_1 у АДРЕСА_2 , виконував обов`язки військової служби у стані алкогольного сп`яніння в умовах особливого періоду та воєнного стану. Вміст алкоголю в пробі встановлено у медичному пункті за допомогою «Alkotest» 1, 94%. За дані дії передбачена відповідальність за ч. 3 ст. 172-20 КУпАП.

Вказані протоколи постановою Центрального районного суду м. Миколаєва від 18.04.2024 року були об`єднані в одне провадження.

У судове засідання ОСОБА_1 не з`явився. До протоколів долучено заяви, відповідно до яких останній вину у вчиненні адміністративних правопорушень визнав, з обставинами, викладеними в протоколах погодився та просив розглянути справу за його відсутності.

Дослідивши матеріали справи, суддя приходить донаступного.

Відповідно дост. 9 КУпАП, під поняттям адміністративного правопорушення визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Статтею 245 КУпАПпередбачено, що завданням провадження у справах про адміністративне правопорушення є своєчасне, повне, всебічне з`ясування обставин по справі.

Згідно вимогст. 251 КУпАПдоказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно дост. 280 КУпАП, орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Частиною 3 ст. 172-20 КУпАП передбачена відповідальність, яка наступає за розпивання алкогольних, слабоалкогольних напоїв або вживання наркотичних засобів, психотропних речовин чи їх аналогів військовослужбовцями, військовозобов`язаними та резервістами під час проходження зборів на території військових частин, військових об`єктів, або поява таких осіб на території військової частини в нетверезому стані, у стані наркотичного чи іншого сп`яніння, або виконання ними обов`язків військової служби в нетверезому стані, у стані наркотичного чи іншого сп`яніння, а також відмова таких осіб від проходження огляду на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп`яніння, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі самі порушення, або в умовах особливого періоду.

Відтак, вказані в протоколі №А2802-10 від 18.01.2024 року обставини про вчинення ОСОБА_1 адміністративного правопорушення підтверджуються доданими до нього випискою із медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого №156 від 18.01.2024 року, письмовими поясненнями ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , а також заявою, письмовими поясненнями особи, що притягається до адміністративної відповідальності.

Факт вчинення ОСОБА_1 адміністративного правопорушення, викладеного в протоколі №А2802-20 від 30.01.2024 року підтверджується випискою із медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого №277 від 30.01.2024 року, письмовими поясненнями ОСОБА_5 та ОСОБА_6 , а також заявою, письмовими поясненнями особи, що притягається до адміністративної відповідальності.

За такого, суддя приходить до висновку, що в діях ОСОБА_1 наявний склад адміністративних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 172-20 КУпАП, який полягає у появі військовослужбовця на території військової частини у стані алкогольного сп`яніння, вчинене в умовах особливого періоду та воєнного стану.

Відповідно до ч. 2 ст. 36 КУпАП, якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених. До основного стягнення в цьому разі може бути приєднано одне з додаткових стягнень, передбачених статтями про відповідальність за будь-яке з вчинених правопорушень.

Враховуючи характер вчиненого правопорушення, відсутність тяжких наслідків, особу правопорушника, суддя вважає необхідним та достатнім накласти на ОСОБА_1 адміністративне стягнення у штрафу у у розмірі однієї тисячі п`ятсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Керуючись ст.ст. 33, 34, ч. 3 ст.172-20, ст.ст.245, 251, 280, 283-285 КУпАП,-

ПОСТАНОВИВ:

Визнати ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , винним у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 172-20 КУпАП, і накласти на нього адміністративне стягнення у вигляді штрафу в прибуток держави у розмірі 25500 (двадцять п`ять тисяч п`ятсот) гривень.

Грошові кошти перерахувати на розрахунковий рахунок UA588999980313090106000014006, отримувач коштів УК у м.Миколаїв/Централ.р-н/21081100, код отримувача (код за ЄДРПОУ) 37992781, код банку отримувача (МФО) 899998, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), код класифікації доходів бюджету 21081100.

Відповідно до положень п. 12 ст. 5 ЗУ "Про Судовий збір" звільнити ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , від сплати судового збору.

Строк пред`явлення постанови суду до виконання 3 (три) місяці з дня її винесення.

Постанову може бути оскаржено до Миколаївського апеляційного суду через Центральний районний суд м. Миколаєва протягом 10 днів.

СУДДЯ Г. В. ПОДЗІГУН

СудЦентральний районний суд м. Миколаєва
Дата ухвалення рішення18.04.2024
Оприлюднено24.04.2024
Номер документу118539938
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяВійськові адміністративні правопорушення Розпивання пива, алкогольних, слабоалкогольних напоїв військовослужбовцями

Судовий реєстр по справі —490/2237/24

Постанова від 18.04.2024

Адмінправопорушення

Центральний районний суд м. Миколаєва

Подзігун Г. В.

Постанова від 18.04.2024

Адмінправопорушення

Центральний районний суд м. Миколаєва

Подзігун Г. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні