Справа № 686/32503/23
Провадження № 1-кс/686/3485/24
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
23 квітня 2024 року м. Хмельницький
Слідчий суддя Хмельницького міськрайонного суду Хмельницької області ОСОБА_1 , з участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого в ОВС відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управління Головного управління Національної поліції в Хмельницькій області ОСОБА_3 , погодженого з прокурором, про тимчасовий доступ до речей та документів, у кримінальному провадженні про тимчасовий доступ до речей та документів, у кримінальному провадженні за № 12023240000000427 від 08.08.2023, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України,-
встановив:
Старший слідчий в ОВС відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управління Головного управління Національної поліції в Хмельницькій області ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді Хмельницького міськрайонного суду Хмельницької області із клопотанням погодженим прокурором Хмельницької обласної прокуратури ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ).
В обґрунтування даного клопотання слідчим зазначено, що службові особи органу місцевого самоврядування, що розташована на території Хмельницької області, переслідуючи корисливий мотив, шляхом зловживання своїм службовим становищем, за попередньою змовою групою осіб в умовах воєнного стану, вчинили розтрату бюджетних коштів, чим заподіяли матеріальні збитки.
08.08.2023 відомості про вказане кримінальне правопорушення Хмельницькою обласною прокуратурою внесено до ЄРДР за № 12023240000000427 від 08.08.2023, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.
- ІНФОРМАЦІЯ_2 (надалі - Управління) відповідно до пункту 8.3.1.1. Плану проведення заходів державного фінансового контролю ІНФОРМАЦІЯ_3 на IІ квартал 2023 року проведено ревізію окремих питань фінансово-господарської діяльності ІНФОРМАЦІЯ_4 за період з 01.01.2019 по 31.03.2023, якою виявлено фінансових порушень на загальну суму 630,5 тис. грн, з яких: недоотримано фінансових ресурсів на суму 7,4 тис. грн (усунуто 7,4 тис. грн), порушення чинного законодавства, що призвели до втрат на суму 500,7 тис. грн (усунуто 120,3 грн) та інших порушень фінансової дисципліни, які не призвели до втрат на суму 122,4 тис. грн (усунуто 122,4 тис. грн).
Акт ревізії від 07.07.2023 № 03-08/12 підписано з запереченнями, які не підтвердились.
1. Так, ревізією роботи внутрішніх сумісників встановлено, що в порушення ст. 94, ст.102-1 Кодексу законів про працю України» від 10.12.1971 №332- VІІІ; ст. 19 Закону України «Про оплату праці» від 21.03.1995 № 108/95-ВР, п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 03.04.1993 № 245 «Про роботу за сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій» (далі Постанова №245) та п. 5 вимог Положення про умови роботи за сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій, затвердженого спільним наказом ІНФОРМАЦІЯ_5 від 28.06.1993 № 43 (далі Положення №43), окремі внутрішні сумісники Відділу освіти виконували роботу за сумісництвом під час своєї основної роботи (сумісництвом - вважається виконанням працівником, крім основної, іншої оплачувальної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час на тому самому або іншому підприємстві, установі, організації) (кухарі загальноосвітніх навчальних закладів, які працювали в закладах освіти на повну ставку, додатково за сумісництвом працювали на 0,5 ставки в цих же закладах).
Внаслідок допущених порушень, внутрішнім сумісникам Відділу освіти за період з 01.01.2019 по 31.12.2022 року зайво нараховано та виплачено заробітної плати на суму 171,1 тис. грн, та як наслідок, зайво сплачено єдиного соціального внеску на суму 37,6 тис. грн, чим завдано матеріальної шкоди (збитків) Відділу освіти на загальну суму 208,7 тис. гривень.
В порушення вищезазначених нормативних документів ОСОБА_5 психолог ІНФОРМАЦІЯ_6 0,5 ставки (основне місце роботи педагог-організатор ІНФОРМАЦІЯ_6 , 1 ставка) виконувала роботу за сумісництвом під час своєї основної роботи (табелювання проводилосьпо 4години роботиза сумісництвомі по8годин роботипо основномумісцю роботи). За період з 01.09.2022 по 31.03.2023 року зайво нараховано та виплачено заробітної плати на суму 10,6 тис. грн та зайво нараховано і сплачено внесків до державних цільових фондів на суму 2,3 тис. грн, чим завдано матеріальної шкоди (збитків) Відділу освіти на загальну суму 12,9 тис. грн.
В порушення вимог наказу ІНФОРМАЦІЯ_7 від 20.07.20004 №601 «Про затвердження Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів» педагогічному працівнику ІНФОРМАЦІЯ_8 було неправомірно встановлена доплата за завідування навчальним кабінетом, яка не відповідає вимогам вищезазначеного наказу, що призвело зайвого нарахування та виплати заробітної плати на суму 38,9 тис. грн, та як наслідок, зайво сплачено єдиного соціального внеску на суму 8,6 тис. грн, чим завдано матеріальної шкоди (збитків) Відділу освіти на загальну суму 47,5 тис. гривень.
Відповідне порушення допущено бухгалтером Відділу освіти ОСОБА_6 .
2. В порушення п.7 ст.51 Бюджетного кодексу України, п.20 порядку №228 та вимог п.1 ст.3, ст.4, п.п. 1.5 ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-ХІV (далі Закон України № 996-ХІV) Відділом освіти в вересні та листопаді 2021 року проведено оплату з розподілу газу на загальну суму 17993,74 грн, який фактично не врахований в розрахунках за 2022-2023 роки на суму 18,0 тис. гривень.
Відповідно до посадових обов язків порушення допущено колишнім головним бухгалтером ОСОБА_7 .
3. Впорушення ч.1ст.10Закону Українивід 16.07.1999№996-ХІV«Про бухгалтерськийоблік тафінансову звітністьв Україні»(іззмінами), комунальнимпідприємством « ІНФОРМАЦІЯ_9 » ІНФОРМАЦІЯ_10 завищено вартістьвиконаних робітпо роботаміз благоустроютериторій зочищення чагарниківпо загальноосвітніхнавчальних закладахВідділу освіти назагальну суму3,7тис.грн,чим завданоматеріальної шкоди(збитків)Відділу освітина вказанусуму.
Порушення допущено колишнім головним бухгалтером ІНФОРМАЦІЯ_11 ОСОБА_7 .
4. В порушення вимог ч.1 ст.193, ч.1 ст.318 Господарського Кодексу України, ст.526 Цивільного Кодексу України, п. 4 загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 та вимог п.2.1 договору підрядувід 06.06.2019№0606 по виконаннюробіт покапітальному ремонтузакладу дошкільноїосвіти « ІНФОРМАЦІЯ_12 »по АДРЕСА_2 ,ФОП ОСОБА_8 не забезпечено належне виконання зобов`язань за договором підряду, в частині виконання робіт не передбачених проектно-кошторисною документацією та до незабезпечення технології виконання робіт (передбачено влаштування профнастилу покрівельного НС35-1000-0,7 товщиною 0,7 мм, а фактично укладений профнастил покрівельний товщиною 0,45 см), що призвело до виконання робіт не у відповідності до проектно-кошторисної документації на загальну суму 107,6 тис. гривень.
Порушення допущено ФОП ОСОБА_8 , яким виконано роботи не у відповідності до затвердженої проектно-кошторисної документації та інженером технічного нагляду ОСОБА_9 , яким підписано без зауважень акти приймання виконаних будівельних робіт (примірної форми КБ-2в).
5. Проведеними під час ревізії контрольними обмірами в навчальних закладах Відділу освіти встановлено невиконання робіт підрядниками, що є порушенням п.6.4.3 Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013, затверджених наказом ІНФОРМАЦІЯ_13 від 05.07.2013 №293, що призвело до завищення вартості ремонтно-будівельних робітна на загальну суму 94,3 тис. грн .в результаті чого завдано матеріальної шкоди (збитків) Відділу освіти.
Порушення допущено ФОП ОСОБА_8 та інженером технічного нагляду ОСОБА_9 .
6. В порушення ч.1 ст.3 Закону України № 996-XIV, згідно акту на списання від 25.08.2019 з підзвіту завгоспа ІНФОРМАЦІЯ_14
ОСОБА_10 , безпідставно списано по бухгалтерському обліку Відділу освіти керамічну плитку в кількості 7,98 м2 на загальну суму 2,2 тис. гривень.
Порушення щодо зайвого списання матеріальних цінностей допущене директором ІНФОРМАЦІЯ_14 ОСОБА_11 , завгоспом ОСОБА_10 та заступником з навчально-виховної роботи ОСОБА_12 , якими підписаний акт на списання матеріальних цінностей.
7. В ході ревізії з метою достовірності проведеної інвентаризації працівниками ІНФОРМАЦІЯ_11 проведено повторну вибіркову інвентаризацію наявності необоротних активів та запасів, якою встановлено недостачу матеріальних цінностей на суму 5,8 тис. грн та лишки на суму 15,0 тис. гривень.
Порушення щодо виявлених нестач та лишків допущено інвентаризаційними комісіями по вищезазначених закладах Відділу освіти та матеріально-відповідальними особами.
8. В порушення п. 23 Порядку списання об`єктів державної власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2007 № 1314 під час заміни 12-ти старих акумуляторних батарей на нові в шкільних автобусах, останні перебували на балансі не працюючи.
Внаслідок вищезазначеного, Відділом освіти у 2023 році недоотримано по спеціальному фонду коштів від реалізації акумуляторних батарей в сумі 7,4 тис. гривень.
Вказане порушення допущено директорами ІНФОРМАЦІЯ_15 ОСОБА_13 , ІНФОРМАЦІЯ_14 ОСОБА_11 та ІНФОРМАЦІЯ_16 ОСОБА_14 .
9. Станом на 31.03.2023 за даними бухгалтерського обліку ІНФОРМАЦІЯ_11 (361) «Розрахунки із замовниками за роботи і послуги», обліковується дебіторська заборгованість перед ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 »» за спожитий природний газ в сумі 89,4 тис. грн та перед АТ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » за розподіл газу в сумі 18,0 тис. гривень.
Однак, за даними бухгалтерського обліку Відділу освіти у формі №7д «Звіт про заборгованість за бюджетними коштами» станом на 31.03.2023 зазначені заборгованості не відображені.
Вищезазначене свідчить про порушення п.1 ст.3, п.5 ст.9 Закону України від 16.07.1999 № 996-XIV із змінами та доповненнями, п.3.5 глави 3 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом ІНФОРМАЦІЯ_19 від 24.05.1995 №88 та п.2 розділу 1 Порядку складання бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, звітності фондами загальнообов`язкового державного соціального і пенсійного страхування від 24.01.2012 № 44, що призвело до заниження наявної дебіторської заборгованості на загальну суму 107,4 тис. гривень.
Отже, відповідно до п.35 ч.1 ст. 116 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 №2456-ІV вищезазначені факти визнаються порушенням бюджетного законодавства.
Порушення допущено колишнім головним бухгалтером ІНФОРМАЦІЯ_11 ОСОБА_7
12 квітня 2024 року на підставі ухвали слідчого судді ІНФОРМАЦІЯ_20 від 08 березня 2024 року здійснено тимчасовий доступ до документів ІНФОРМАЦІЯ_21 , та вилучено документи, що мають значення для кримінального провадження, зокрема, лист, вих. № 606/02-120 від 12.04.2024, відповідно до якого частина зазначених в ухвалі суду документів не перебуває у володінні сільської ради, натомість вони знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , який є окремою юридичною особою, та розташований за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:
-накази про призначення на посади за основним місцем роботи вище працівників ОСОБА_15 128528,17 грн, ОСОБА_16 22463,64 грн, ОСОБА_17 ;
-накази про призначення їх же на посади за сумісництвом;
-графіки роботи їх же за основним місцем роботи та сумісництвом;
-табелі обліку використання робочого часу за основним місцем роботи та сумісництвом;
-меморіальні ордери №5 «Зведення розрахункових відомостей іззаробітної плати та стипендій» форма №405 (бюджет) та розрахунково-платіжних відомостей до них щодо нарахування та виплати заробітної плати вищезазначеним працівникам за період з 01.01.2019 по 31.03.2023 за основною посадою та сумісництвом;
-платіжних документів, на підставі яких виплачено (зараховано наплатіжні картки) заробітну плату цим працівникам;
-договір на розподіл газу;
-оборотні відомості аналітичного і синтетичного обліку за розрахунками з АТ « ІНФОРМАЦІЯ_18 »;
-рахунки щодо надання послуг з розподілу природного газу;
-платіжні документи щодо оплати наданих послуг;
-акт звіряння розрахунків станом на 31.03.2023
-договори, які згадуються в акті;
-подорожні листи;
-акти виконаних робіт;
-платіжні документи щодо оплати виконаних робіт;
-інших документів, що містять вихідні дані для вирішення поставлених питань.
З метоювстановлення обставин,що підлягаютьдоказуванню,слідчий просить надатидоступ до документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 .
Слідчий в судове засідання не з`явився, проте у клопотанні слідчого міститься прохання про проведення розгляду даного клопотання без його участі. Також, слідчий просить розглянути клопотання за відсутності особи, у володінні якого знаходяться речі та документи.
Відповідно до ч.ч. 1, 4 ст. 107 КПК України рішення про фіксацію процесуальної дії за допомогою технічних засобів під час досудового розслідування приймає особа, яка проводить відповідну процесуальну дію. За клопотанням учасників процесуальної дії застосування технічних засобів фіксування є обов`язковим. Фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду питань слідчим суддею, крім вирішення питання про проведення негласних слідчих (розшукових) дій, та в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.
Вивчивши надані матеріали, слідчий суддя дійшов висновку про те, що клопотання підлягає задоволенню з таких підстав.
За змістом ст.131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження, різновидом яких є тимчасовий доступ до речей і документів, застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.
Відповідно до ч.1 ст.159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити виїмку).
Статтею 160 КПК України встановлено, що сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу.
У клопотанні зазначаються: короткий виклад обставин кримінального правопорушення, у зв`язку з яким подається клопотання; правова кваліфікація кримінального правопорушення із зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність; речі і документи, тимчасовий доступ до яких планується отримати; підстави вважати, що речі і документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; значення речей і документів для встановлення обставин у кримінальному провадженні; можливість використання як доказів відомостей, що містяться в речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, у випадку подання клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю; обґрунтування необхідності вилучення речей і оригіналів або копій документів, якщо відповідне питання порушується стороною кримінального провадження.
При цьому, обов`язок доведення обґрунтованості клопотання КПК покладає на слідчого, прокурора, який звертається із відповідним клопотанням.
Як передбачено ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Згідно із ч. 5 ст.110 КПК України під час розгляду питання про застосування заходів забезпечення кримінального провадження сторони кримінального провадження повинні надати слідчому судді або суду докази обставин, на які вони посилаються.
Слідчий навів підстави, передбачені ч. 2, 5 ст. 163 КПК України, зокрема, що речі та документи, доступ до яких просить надати слідчий, в сукупності з іншими речами та документами кримінального провадження, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, можуть бути використані як доказ в кримінальному провадженні, існує загроза знищення вказаних документів, тому слідчий суддя розглядає клопотання слідчого без виклику представників осіб, у володінні яких знаходяться документи.
Враховуючи викладене, з метою забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування, є всі підстави для надання дозволу на тимчасовий доступ до речей та документів, в зв`язку з чим клопотання слідчого підлягає задоволенню, оскільки іншими способами обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів, неможливо.
Керуючись ст.ст.163, 164 КПК України, слідчий суддя,
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання старшого слідчого в ОВС відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управління Головного управління Національної поліції в Хмельницькій області ОСОБА_3 задовольнити.
Надати дозвіл старшому слідчому в ОВС відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності СУ ГУ НП в Хмельницькій області майору поліції ОСОБА_3 ; старшому слідчому відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності СУ ГУНП в Хмельницькій області майору поліції ОСОБА_18 , старшому слідчому відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності СУ ГУНП в Хмельницькій області майору поліції ОСОБА_19 , старшому слідчому відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності СУ ГУНП в Хмельницькій області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_20 , старшому слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Хмельницькій області капітану поліції ОСОБА_21 , слідчому відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого відділу Хмельницького РУП ГУНП в Хмельницькій області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_22 на тимчасовий доступ до документів, з можливістю вилучення їх оргиналів та копій, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ), а саме:
-завірену копію Статуту, витягу з ЄРДПОУ, інші установчі та реєстраційні документи ІНФОРМАЦІЯ_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 з усіма додатками, супровідними та підтверджуючими документами;
-накази про призначення на посади за основним місцем роботи: кухаря ІНФОРМАЦІЯ_15 ) ОСОБА_15 , кухаря Врубловецької гімназії ОСОБА_16 , помічника кухаря ІНФОРМАЦІЯ_22 ОСОБА_17 , психолога ІНФОРМАЦІЯ_6 ОСОБА_23 ,
-завіреної копії рішення сесії ІНФОРМАЦІЯ_21 від 26 червня 2023 року про перейменування ІНФОРМАЦІЯ_23 ;
-накази про призначення їх (вказаних вище кухарів) же на посади за сумісництвом;
-графіки роботи і табелі обліку використання робочого часу за основним місцем роботи та сумісництвом ОСОБА_15 , ОСОБА_16 ,
ОСОБА_17 і ОСОБА_23 за основним місцем роботи та сумісництвом;
-меморіальні ордери №5 «Зведення розрахункових відомостей іззаробітної плати та стипендій» форма №405 (бюджет) та розрахунково-платіжних відомостей до них щодо нарахування та виплати заробітної плати вищезазначеним працівникам за період з 01.01.2019 по 31.03.2023 за основною посадою та сумісництвом;
-платіжних документів, на підставі яких виплачено (зараховано наплатіжні картки) заробітну плату ОСОБА_15 , ОСОБА_16 ,
ОСОБА_17 і ОСОБА_23 за період з 01.01.2019 по 31.03.2023;
-договори на розподіл, постачання природного газу, укладені між АТ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 », та ІНФОРМАЦІЯ_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 за період з 01.01.2019 по 31.03.2023, та документів, що підтверджують їх виконання, рахунки щодо наданих послуг, платіжні документи, акти звіряння розрахунків, розрахунки, разом з усіма додатками, супровідними та підтверджуючими документами;
- відомості бухгалтерського обліку про наявність (відсутність) дебіторської заборгованості, в тому числі акти взаємних розрахунків за результатами виконання договорів про розподіл природного газу, укладені між АТ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » та ІНФОРМАЦІЯ_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 за період з 01.01.2019 по 31.03.2023;
- договори про надання послуг перевезення, укладені між комунальним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_9 » Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради Кам`янець-Подільського району Хмельницької області та ІНФОРМАЦІЯ_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 за період з 01.01.2019 по 31.03.2023, та документів, що підтверджують їх виконання, рахунки щодо наданих послуг, платіжні документи, акти звіряння розрахунків, розрахунки, разом з усіма додатками, супровідними та підтверджуючими документами;
-оборотні відомості аналітичного і синтетичного обліку за розрахунками з АТ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 », комунальним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_9 » Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради Кам`янець-Подільського району Хмельницької області;
-акти оприбуткування, списання (зокрема, акт списання матеріальних цінностей, підписаний директором ІНФОРМАЦІЯ_14 ОСОБА_11 , завгоспом ІНФОРМАЦІЯ_14 ОСОБА_10 та заступником з навчально-виховної роботи ІНФОРМАЦІЯ_14 ОСОБА_12 ) та інші підтверджуючі документи щодо придбання, облікування по бухгалтерському обліку, переміщення, списання з балансового бухгалтерського обліку ІНФОРМАЦІЯ_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 з-під звіту завгоспа ІНФОРМАЦІЯ_14 ОСОБА_10 керамічної плитки в кількості 7,998 метра квадратних, на загальну суму 2154,60 грн.;
- завірену копію Статуту (Положення), витягу з ЄРДПОУ, інші установчі та реєстраційні документи ІНФОРМАЦІЯ_1 , разом з усіма додатками, супровідними та підтверджуючими документами;
- накази про призначення (звільнення) на посади, заяви про прийняття на роботу (звільнення), функціональні (посадові» обов`язки посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 , а саме: директора ІНФОРМАЦІЯ_14 ОСОБА_11 , завгоспа ІНФОРМАЦІЯ_14 ОСОБА_10 та заступника з навчально-виховної роботи ІНФОРМАЦІЯ_14 ОСОБА_12 ;
- оборотні відомості аналітичного і синтетичного обліку та інші відомості бухгалтерського обліку за 2023 рік щодо придбання, оприбуткування, переміщення, списання 12-ти акумуляторних батарей марки 6СТ-100 на суму 74200,00 грн. разом з усіма додатками, супровідними та підтверджуючими документами;
- договір про закупівлю робіт за державні кошти № 0606 від 06.06.2019, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 та ФОП ОСОБА_8 щодо проведення капітального ремонту закладу дошкільної освіти « ІНФОРМАЦІЯ_12 » по АДРЕСА_2 , акти виконаних робіт форми КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт форми КБ-3, проектно-кошторисна документація по вказаному об`єкту, за період з 01.01.2019 по 31.03.2023, зведений кошторисний розрахунок та документів, що підтверджують виконання зазначеного договору, рахунки щодо наданих послуг, платіжні документи, акти звіряння розрахунків, розрахунки, разом з усіма додатками, супровідними та підтверджуючими документами;
- договори про надання послуг підряду, укладені у період часу з 2019 по 2023 роки між ІНФОРМАЦІЯ_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » щодо проведення капітального ремонту закладу дошкільної освіти « ІНФОРМАЦІЯ_12 » по АДРЕСА_2 робіт форми КБ-3, проектно-кошторисна документація по вказаному об`єкту, за період з 01.01.2019 по 31.03.2023, зведений кошторисний розрахунок та документів (в тому числі наявні завірені копії установчих документів підрядника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 »), що підтверджують виконання зазначеного договору, рахунки щодо наданих послуг, платіжні документи, акти звіряння розрахунків, розрахунки, разом з усіма додатками, супровідними та підтверджуючими документами;
- договори про надання послуг технічного нагляду, укладені у період часу з 2019 по 2023 роки між ІНФОРМАЦІЯ_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 та ФОП ОСОБА_9 щодо проведення капітального ремонту закладу дошкільної освіти « ІНФОРМАЦІЯ_12 » по АДРЕСА_2 робіт форми КБ-3, проектно-кошторисна документація по вказаному об`єкту, за період з 01.01.2019 по 31.03.2023, зведений кошторисний розрахунок та документів (в тому числі наявні завірені копії установчих документів підрядника ФОП ОСОБА_9 ), що підтверджують виконання зазначеного договору, рахунки щодо наданих послуг, платіжні документи, акти звіряння розрахунків, розрахунки, разом з усіма додатками, супровідними та підтверджуючими документами.
Службовим особам ІНФОРМАЦІЯ_1 ,(кодЄДРПОУ НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ) забезпечити тимчасовий доступ до документів та надати можливість отримати оригінали визначених документів та отримати копії. .
Ухвала діє по 20 червня 2024 року.
Відповідно до ст.166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя
Суд | Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області |
Дата ухвалення рішення | 23.04.2024 |
Оприлюднено | 25.04.2024 |
Номер документу | 118551729 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області
Дзюбак О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні