Ухвала
від 22.04.2024 по справі 711/3102/24
ПРИДНІПРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЧЕРКАС

Придніпровський районний суд м.Черкаси

Справа № 711/3102/24

Номер провадження 1-кс/711/882/24

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 квітня 2024 року

м.Черкаси

Слідчий суддя Придніпровського районного суду м. Черкаси ОСОБА_1 , за участю секретаря судових засідань ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні Придніпровського районного суду м. Черкаси клопотання старшого слідчого в ОВС СУ ГУНП в Черкаській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу Черкаської обласної прокуратури ОСОБА_4 , у кримінальному провадженні №12021250000000887 від 26.10.2021, за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч.1 ст.367 КК України, про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, -

ВСТАНОВИВ:

Старший слідчий СУ ГУНП в Черкаській області ОСОБА_3 , звернувся до слідчого судді Придніпровського районного суду м. Черкаси з клопотанням, в якому просить надати дозвіл на тимчасовий доступ до документів, що знаходяться у володінні ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН „ ІНФОРМАЦІЯ_1 (код НОМЕР_1 , адреса реєстрації: АДРЕСА_1 ), та зобов`язати службових осіб ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН „ ІНФОРМАЦІЯ_1 " надати завірені копії документів з інформацією про нараховані та виплачені суми заробітної плати, інших виплат працівникам підприємства з розбивкою помісячно у 2022-2023 роках, копій документів, які підтверджують вказані виплати (платіжні доручення, виписки тощо), а також повні анкетні дані таких працівників, відомості про їх місце проживання та контактні номери мобільних телефонів.

В обґрунтування клопотання слідчим зазначено, що в провадженні СУ ГУНП в Черкаській області перебувають матеріали кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12021250000000887 від 26.10.2021, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.367 КК України.

Проведеним досудовим розслідуванням встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_2 за результатами якого встановлено, що під час видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - Дозвіл) в період 2019-2020 років в порушення вимог Закону України «Про охорону праці» різним суб`єктам господарської діяльності видано відповідні дозволи на підставі поданого пакету документів.

Вході перевірки поданих документів на отримання Дозволів встановлено факти, що можуть свідчити про внесення завідомо неправдивих відомостей до наданих документів, а також факти неналежного виконання своїх обов`язків працівниками ІНФОРМАЦІЯ_3 під час перевірки наданих документів та прийнятті рішень про видачу відповідних Дозволів.

Аудитом встановлено, що під час видачі дозволів № 006.19.71 від 08.01.2019 виданий на підставі висновку ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » від 04.12.2018 № 71.04.03-0744.18 який не містить висновку про відповідність заявлених машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки.

З аналогічними порушеннями видані дозволи № 042.19.71 від 12.02.2019 та № 075.19.71 від 01.03.2019.

Дозволи №015.19.71 від 17.01.2019, №022.19.71 від 18.01.2019,

№188.20.71 від 03.07.2020. №195.20.71 від 30.07.2020 та №208.20.71 від 16.09.2020 видані на підставі заяв котрі оформлені з порушенням встановлених вимог, що є підставою для відмови у видачі дозволу, зокрема відсутні дані щодо найменування робіт підвищеної небезпеки та в додатках до заяви подані дані які не відповідають даним викладеним в заяві на отримання дозволу.

Дозволи №020.19.71 від 17.01.2019, №021.19.71 від 17.01.2019,

№036.19.71 від 28.01.2019, №202.19.71 від 18.06.2019, №203.19.71. від 18.06.2019 містять експертні звіти із завідомо неправдивими даними, зокрема посилання на документі котрі на момент видачі експертного звіту не могли існувати. Аналогічні дані щодо відображення завідомо неправдивої інформації в експертних звітах встановлені і в інших випадках.

Відповідно до розділу 3 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - Положення):

висновок експертизи - документ, який складається експертною організацією за результатами проведення експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб`єкта господарювання за формою, розробленою Держпраці і затвердженою в установленому порядку, містить інформацію про відповідність (невідповідність) об`єкта експертизи вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки і на підставі якого приймається рішення щодо видачі дозволу;

експертні організації - експертно-технічні центри, що належать до сфери управління Держпраці, або незалежні експертні організації, які забезпечують науково-технічну підтримку державного нагляду у сфері промислової безпеки та охорони праці та мають підтверджену компетенцію для інспекційної діяльності у сфері охорони праці відповідно до законодавства.

Відповідно до п.11 вказаного Положення Рішення про відмову у видачі дозволу приймається у випадках, передбачених статтею 21 Закону України "Про охорону праці".

Відповідно до ст.21 ЗУ «Про охорону праці» роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - дозвіл). Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, видає дозволи на безоплатній основі на підставі висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб`єкта господарювання, проведеної експертно-технічними центрами, які належать до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, або незалежними експертними організаціями, які забезпечують науково-технічну підтримку державного нагляду у сфері промислової безпеки та охорони праці. На застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки виробник або постачальник устаткування підвищеної небезпеки отримує дозвіл до прийняття зобов`язань на постачання. Одержання дозволу не вимагається у разі експлуатації (застосування) устаткування підвищеної небезпеки, яке прийнято в експлуатацію з видачею відповідного сертифіката або щодо якого зареєстровано декларацію про готовність до експлуатації, а також у разі реєстрації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці.

Порядок видачі дозволів або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, переліки видів робіт, машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, проведення або експлуатація (застосування) яких потребує отримання дозволу, та граничні розміри тарифів на проведення експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб`єкта господарювання, висновок якої є підставою для видачі дозволів, встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Окрім вказаного під час аудиту встановлено, що працівниками ІНФОРМАЦІЯ_3 в порушення вимог Кодексу Законів про Працю під час проведення інспектування суб`єктів господарської діяльності не вжито заходів передбачених КЗпП про накладення штрафів про виявлені правопорушення.

Також, аналізом отриманих в ході досудового розслідування документів встановлено, що працівниками ІНФОРМАЦІЯ_3 не здійснювалась належним чином перевірка вимог охорони праці інвалідів.

Так, відповідно до ст.18 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, зобов`язані виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування інвалідів, у тому числі спеціальні робочі місця, створювати для них умови праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації і забезпечувати інші соціально-економічні гарантії, передбачені чинним законодавством. Відповідно до ст.19 ЗУ «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», для підприємств встановлено норматив в розмірі чотирьох відсотків від середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб - одне робоче місце. Згідно зі ст.12 ЗУ «Про охорону праці» підприємства, які використовують працю інвалідів, зобов`язані створювати для них умови праці з урахуванням рекомендацій медико-соціальної експертної комісії та індивідуальних програм реабілітації, вживати додаткових заходів безпеки праці, які відповідають специфічним особливостям цієї категорії працівників.

Крім того, відповідно до Порядку надання дозволу на право користування пільгами з оподаткування для підприємств та організацій громадських організацій осіб з інвалідністю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 серпня 2007 р. № 1010, дозвіл підприємствам та організаціям, які засновані громадськими організаціями осіб з інвалідністю (далі - підприємства, організації), надається за умови їх відповідності таким критеріям:

1) кількість осіб з інвалідністю, які мають на підприємствах, в організаціях основне місце роботи, становить протягом попереднього звітного (податкового) періоду не менш як 50 відсотків середньооблікової кількості штатних працівників облікового складу;

2) фонд оплати праці осіб з інвалідністю, які мають на підприємствах, в організаціях основне місце роботи, становить протягом звітного періоду не менш як 25 відсотків суми загальних витрат на оплату праці, що належать до складу витрат згідно з правилами оподаткування податком на прибуток підприємств;

3) сума витрат підприємства, організації з переробки (обробки, інших видів перетворення) сировини, комплектувальних виробів, складових частин, інших покупних товарів (послуг), які використовуються для виготовлення товарів (надання послуг) безпосередньо підприємствами, організаціями, становить не менш як 8 відсотків ціни постачання таких виготовлених товарів (надання послуг).

Зазначений критерій застосовується для надання дозволу згідно з пунктом 197.6 статті 197 та абзацом першим пункту 8 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України;

4) розмір середньомісячної заробітної плати в еквіваленті повної зайнятості осіб з інвалідністю, які мають на підприємствах, в організаціях основне місце роботи, повинен бути не менше законодавчо встановленого розміру мінімальної заробітної плати;

5) виконання підприємствами, організаціями рішень Нацсоцслужби та обласних, ІНФОРМАЦІЯ_23 (крім підприємств, організацій, які звернулися вперше).

Для отримання дозволу підприємство, організація подає до обласних, ІНФОРМАЦІЯ_23 : заяву громадської організації осіб з інвалідністю (далі - засновник) про надання підприємству, організації дозволу за формою, затвердженою ІНФОРМАЦІЯ_6 ; копії установчих документів підприємства, організації, а також засновника, крім випадків, коли засновником є всеукраїнська громадська організація осіб з інвалідністю або громадська організація осіб з інвалідністю, яка підтвердила свій всеукраїнський статус, що самостійно подає копії своїх установчих документів; довідку про чисельність працюючих осіб з інвалідністю на підприємстві, в організації, видану ІНФОРМАЦІЯ_7 , за попередній рік та за попередній звітний (податковий) період; копію державного акта на право постійного користування землею або копію довідки про нормативну грошову оцінку земельної ділянки у разі звернення за отриманням дозволу на право користування пільгами щодо земельного податку; бізнес-план діяльності підприємства; розрахунок суми витрат підприємства, організації, пов`язаних з переробкою (обробкою, іншими видами перетворення) сировини, комплектувальних виробів, складових частин, інших покупних товарів, для визначення товарів, які безпосередньо виготовляються підприємством, організацією; довідку про розмір середньомісячної заробітної плати в еквіваленті повної зайнятості працівників та осіб з інвалідністю, які мають на підприємстві, в організації основне місце роботи, за попередній звітний (податковий) період; копії податкових та фінансових звітів (податкову декларацію з податку на прибуток підприємства, інформацію про суми податкових пільг, баланс підприємства, організації (форма 1) та звіт про фінансові результати (форма 2) за попередній звітний (податковий) період).

Також в ІНФОРМАЦІЯ_8 в порядку ст.93 КПК України витребувано інформацію про перелік суб`єктів господарської діяльності, які отримували дозволи на право користування пільгами з оподаткування для підприємств та організацій громадських організацій осіб з інвалідністю. Так, згідно листа ІНФОРМАЦІЯ_8 від 25.10.2023 до вказаних суб`єктів господарювання відносяться наступні:

-ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН „ ІНФОРМАЦІЯ_1 (адреса реєстрації: АДРЕСА_1 );

-ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН „ ІНФОРМАЦІЯ_9 „УСПІХ" НОМЕР_2 , (адреса реєстрації: АДРЕСА_2 );

-ПІДПРИЄМСТВО об'єднання громадян ІНФОРМАЦІЯ_17 „ ІНФОРМАЦІЯ_10 " НОМЕР_3 (адреса реєстрації: АДРЕСА_3 );

-ПІДПРИЄМСТВО об'єднання громадян ІНФОРМАЦІЯ_22 НОМЕР_4 (адреса реєстрації: АДРЕСА_4 );

-ПІДПРИЄМСТВО „ ІНФОРМАЦІЯ_20 НОМЕР_5 (адреса реєстрації: АДРЕСА_5 );

-ПІДПРИЄМСТВО „ ІНФОРМАЦІЯ_13 " НОМЕР_6 (адреса реєстрації: АДРЕСА_6 );

-ПІДПРИЄМСТВО ІНФОРМАЦІЯ_19 НОМЕР_7 (адреса реєстрації: АДРЕСА_1 );

-ПІДПРИЄМСТВО „ ІНФОРМАЦІЯ_18 НОМЕР_8 (адреса реєстрації: АДРЕСА_7 );

-ІНФОРМАЦІЯ_21 НОМЕР_9 (адреса реєстрації: АДРЕСА_1 )

З метою повного, неупередженого розслідування кримінального провадження, отримання інформації щодо сум нарахування заробітної плати працівникам-інвалідам, підтвердження чи спростування фактів відповідності підприємства нормативам, необхідним для отримання дозволів на право користування пільгами з оподаткування для підприємств та організацій громадських організацій осіб з інвалідністю, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 8 серпня 2007 р. № 1010, 26.12.2023 на адресу ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН „ ІНФОРМАЦІЯ_1 скеровано запит в порядку ст.93 КПК України. За результатами розгляду вказаного листа підприємством відмовлено у наданні запитуваних документів (лист від 29.01.2024 № 12).

Враховуючи викладене, з метою повного, неупередженого розслідування кримінального провадження підтвердження чи спростування фактів відповідності вказаного підприємства нормативам, необхідним для отримання дозволів на право користування пільгами з оподаткування для підприємств та організацій громадських організацій осіб з інвалідністю, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 8 серпня 2007 р. № 1010, виникла необхідність в отриманні інформації про нараховані та виплачені суми заробітної плати, інших виплат працівникам підприємства з розбивкою помісячно у 2022-2023 роках, копій документів, підтверджують вказані виплати (платіжні доручення, виписки тощо), а також повні анкетні дані таких працівників, відомості про їх місце проживання та контактні номери мобільних телефонів.

Вказана інформація знаходиться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_24 " (код НОМЕР_1 , адреса реєстрації: АДРЕСА_1 ).

Відповідно до ч.2 ст.163 КПК України, ініціатор клопотання просить розглянути зазначене клопотання без представників володільця документів,так як існує реальна загроза зміни або знищення посадовими особами володільця зазначених документів.

Відповідно до ч.2 ст.159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді. Вказана інформація відповідно до ст.162 КПК України відноситься до охоронюваної законом таємниці, так як містить персональні дані осіб, а також комерційну таємницю. Крім того, володільцем документів відмовлено у їх наданні органу досудового розслідування в порядку ст.93 КПК України.

В судове засідання слідчий не з`явився. Надав суду заяву про розгляд клопотання без його участі та без фіксації судового процесу технічними засобами, підтримав клопотання та просив суд його задовольнити.

На підставі ч.2 ст.163 КПК України, враховуючи клопотання слідчого, з метою збереження інформації, доступ до якої є предметом клопотання слідчого, судове засідання проводилося без виклику представника ІНФОРМАЦІЯ_24 " .

Положеннями ч.4 ст.107 КПК України визначено, що у разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

За вказаних обставин, слідчий суддя вважає за можливе розгляд клопотання проводити у відсутність учасників справи та без фіксування судового процесу за допомогою технічних засобів.

Перевіривши надані матеріали клопотання, включаючи витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, у рамках якого було подано клопотання, та дослідивши докази по даних матеріалах, вважаю, що клопотання не підлягає задоволенню з наступних підстав.

За змістом статті 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді.

Відповідно до частини першої статті 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу.

Відповідно до ч. 5 ст.163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Як вбачається з матеріалів клопотання та встановлено у судовому засіданні, що на даний час СУ ГУНП в Черкаській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №12021250000000887 від 26.10.2021, за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч.1 ст.367 КК України.

Слідством встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_2 за результатами якого встановлено, що під час видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - Дозвіл) в період 2019-2020 років в порушення вимог Закону України «Про охорону праці» різним суб`єктам господарської діяльності видано відповідні дозволи на підставі поданого пакету документів.

Вході перевірки поданих документів на отримання Дозволів встановлено факти, що можуть свідчити про внесення завідомо неправдивих відомостей до наданих документів, а також факти неналежного виконання своїх обов`язків працівниками ІНФОРМАЦІЯ_3 під час перевірки наданих документів та прийнятті рішень про видачу відповідних Дозволів.

Слідчий в клопотанні вказує, що на даний час у слідства виникла необхідність в отриманні доступу до документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_25 " (код НОМЕР_1 , адреса реєстрації: АДРЕСА_1 ).

Відповідно до п.п.4, 8 ч.1 ст.162 КПК України, до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, належать зокрема: конфіденційна інформація, в тому числі така, що містить комерційну таємницю; персональні дані особи, що знаходяться у її особистому володінні або в базі персональних даних, яка знаходиться у володільця персональних даних.

Таким чином слідчий просить надати йому доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

За змістом ч.5 ст. 163 КПК України, саме на слідчого покладений обов`язок довести наявність достатніх підстав в обґрунтування поданого клопотання. Тобто, за своїм змістом клопотання слідчого має бути конкретним, з посиланням на те, які обставини мають бути встановлені з урахуванням названих у клопотанні документів і яке саме значення вони матимуть для розслідуваного кримінального провадження, яке на даний час перебуває в провадженні слідчого.

Так, ч.1 ст.160 КПК України передбачає, що слідчий, як сторона кримінального провадження може звернутись до слідчого судді підчас досудового розслідування чи до суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, далі ч.2 означеної статті передбачає певні, при чому обов`язкові вимоги до клопотання, з яким звертається слідчий, а саме: 1) короткий виклад обставин кримінального правопорушення, у зв`язку з яким подається клопотання; 2) правова кваліфікація кримінального правопорушення із зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність; 3) речі і документи, тимчасовий доступ до яких планується отримати; 4) підстави вважати, що речі і документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 5) значення речей і документів для встановлення обставин у кримінальному провадженні; 6) можливість використання як доказів відомостей, що містяться в речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, у випадку подання клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю; 7) обґрунтування необхідності вилучення речей і документів, якщо відповідне питання порушується стороною кримінального провадження.

Крім того, згідно ч.4 ст.132 КПК України для оцінки потреб досудового розслідування слідчий суддя зобов`язаний врахувати можливість без застосовуваного заходу забезпечення кримінального провадження отримати речі і документи, які можуть бути використані під час судового розгляду для встановлення обставин у кримінальному провадженні. Беручи до уваги зміст положень ч.1 ст.86, ч.ч.2 та 3 ст.93 КПК, застосування стороною кримінального провадження такого способу збирання доказів як вилучення речей чи документів (ч.7 ст.163 КПК) під час отримання доступу до речей і документів може здійснюватися у випадках, якщо: 1) особа, у володінні якої знаходяться речі або документи, не бажає добровільно передати їх стороні кримінального провадження або є підстави вважати, що вона не здійснить таку передачу добровільно після отримання відповідного запиту чи намагатиметься змінити або знищити відповідні речі або документи; 2) речі та документи згідно зі ст. 162 КПК містять охоронювану законом таємницю і таке вилучення необхідне для досягнення мети застосування цього заходу забезпечення. В інших випадках сторона кримінального провадження може витребувати та отримати речі або документи за умови їх добровільного надання володільцем без застосування процедури, передбаченої главою 15 КПК.

В порушення вимог ст.ст.160, 163 КПК України слідчим не обґрунтовано значення відомостей, що містяться в документах до яких слідчий просить надати тимчасовий доступ, для встановлення обставин у кримінальному провадженні та можливість їх використання як доказів.

Крім того, слідчим також не доведено зв`язок даної організації з матеріалами кримінального провадження, тому не встановлено щодо причетності, а також можливості вилучених документів бути речовими доказами в кримінальному провадженні.

Також, на думку слідчого судді, слідчим у клопотанні взагалі належним чином не обґрунтовано та не наведено правових підстав для надання дозволу на здійснення тимчасового доступу повні анкетні дані таких працівників, відомості про їх місце проживання та контактні номери мобільних телефонів.

Слідчий суддя зауважує, що ініціювання слідчим чи прокурором витребування документів за «формальними підставами», у тому числі без належного обґрунтування та в межах кримінального провадження, яке не має безпосереднього відношення до суб`єкта господарювання, звідки така інформація та документи запитуються, - може кваліфікуватися як втручання в роботу суб`єкта господарювання і як перевищення чи зловживання службовим становищем відповідною посадовою особою правоохоронного органу.

Враховуючи вказане вище у задоволенні клопотання слідчого слід відмовити.

На підставі викладеного, керуючись ст. 159, 162-164 КПК України, -

ПОСТАНОВИВ:

В задоволенні клопотання старшого слідчого в ОВС СУ ГУНП в Черкаській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю - відмовити.

Ухвала набирає законної сили з моменту її винесення та оскарженню в апеляційному порядку не підлягає.

Слідчий суддя: ОСОБА_5

СудПридніпровський районний суд м.Черкас
Дата ухвалення рішення22.04.2024
Оприлюднено25.04.2024
Номер документу118557651
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —711/3102/24

Ухвала від 22.04.2024

Кримінальне

Придніпровський районний суд м.Черкас

Піковський В. Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні