Постанова
від 23.04.2024 по справі 460/23532/23
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 квітня 2024 рокуЛьвівСправа № 460/23532/23 пров. № А/857/5180/24Восьмий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

Головуючого судді Сеника Р.П.,

суддів Судової-Хомюк Н.М., Обрізко І.М.,

з участю секретаря судового засідання Демчик Л.Р.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Львові апеляційну скаргу Державної податкової служби України на рішення Рівненського окружного адміністративного суду від 01 лютого 2024 року у справі № 460/23532/23 за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Будальянс Груп» до Головного управління ДПС у Рівненській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення,-

суддя у І інстанції - Друзенко Н.В. ,

час ухвалення рішення - 01 лютого 2024 року о 11:38,

місце ухвалення рішення - м. Рівне,

дата складення повного тексту рішення - 12 лютого 2024 року,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Будальянс Груп» ( далі ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп») звернулося до суду з позовом до Головного управління ДПС у Рівненській області (далі ГУ ДПС у Рівненській області ), Державної податкової служби України ( далі ДПС України) в якому просить: визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у Рівненській області про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку №13015 від 15.03.2023, №37032 від 29.08.2023 та №39618 від 19.09.2023; зобов`язати виключити ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» із переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку; визнання протиправним рішення про коригування та включення ТзОВ «Будівельна компанія «Будальнс Груп» до плану - графіку проведення документальних планових перевірок платників податків на 2023 рік та зобов`язати виключити ТзОВ «Будівельна компанія «Будальнс Груп» з плану - графіку проведення документальних планових перевірок платників податків на 2023 рік.

На обгрунтування позовних вимог зазначає, що податковому органу тричі надавалися належні документи, які в повній мірі підтверджували, що підприємство здійснює правомірну господарську діяльність і не є ризиковим та про те, що товариство не відповідає ознакам ризиковості. Позивач вважає, що у відповідача відсутні будь-які докази на підтвердження підстав та причин віднесення підприємства до ризикових платників податків відповідно до пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку на додану вартість, зокрема у спірних рішеннях контролюючого органу відсутні належні докази, що у відповідача наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції. Окремо наголошено на тому, що висновки контролюючого органу про відповідність позивача критеріям ризиковості платника податку ґрунтуються на тому, що негативна податкова інформація про ризикову діяльність стосується не господарської діяльності позивача, а його контрагентів-постачальників. Водночас, позивач не може нести відповідальність за невиконання його контрагентами своїх зобов`язань, оскільки поняття «добросовісний платник», що вживається у сфері податкових правовідносин, не передбачає виникнення у платника додаткового обов`язку з контролю за дотриманням його постачальниками правил оподаткування. Платник не наділений повноваженнями податкового контролю для виконання функцій, покладених на податкові органи, а тому не може володіти інформацією відносно виконання контрагентом податкових зобов`язань. Іншими словами, платник податків не повинен зазнавати негативних наслідків за можливу неправомірну діяльність його контрагента. Сторона позивача вважає, що податковий орган діяв без дотримання власної процедури, не прозоро та не у спосіб, що виключає можливість мінімізувати ризик помилки у спірних відносинах, а оскаржувані рішення є немотивованими та таким, що прийняті без урахування всіх фактичних обставин справи, з огляду на що підлягають скасуванню в судовому порядку.

Що стосується запланованої податкової перевірки, то фактично ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» включене до план-графіку проведення документальних планових перевірок суб`єктів господарювання на листопад 2023 року двічі, а саме шляхом коригування плану - графіка у березні 2023 року та шляхом корегування плану - графіка у серпні 2023 року. Так, вперше, позивача включено до плану-графіка перевірок платників податків на листопад 2023 року, у зв`язку із тим, що він має критерії ризику несплати податків високого та середнього ступенів. При цьому, відповідач посилався на наявність інформації правоохоронних органів, структурних підрозділів органів ДПС про ухилення від оподаткування та/або щодо взаємовідносин із платниками податків, які мають ознаки фіктивності, а саме на лист управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків ГУ ДПС у Рівненській області №401/17-00-18-00-13 від 03.03.2023. Надаючи правову оцінку вказаній службовій записці, позивач наголошував на тому, що у ній надана аналітична інформація про фінансовий стан суб`єкта господарювання та відсутні будь-які висновки щодо наявних ризиків несплати (ухилення від сплати) податків. Вдруге, позивач включений до плану - графіка перевірок платників податків на листопад 2023 року в серпні 2023 року. На цей раз, ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» вже включена до плану - графіку перевірок у зв`язку із тим, що суб`єкт господарювання здійснює діяльність у сфері виробництва та/або реалізації підакцизної продукції, а саме оптову торгівлю пальним, що підтверджується отриманою ліцензією. Разом з тим, ліцензію на оптову торгівлю пальним позивач отримав лише 07.03.2023, а спірним наказом передбачено проведення перевірки за період діяльності з 01.01.2017 по 30.09.2023 та охоплені питання податкового, валютного та іншого законодавства. Окремо позивач зауважував на тому, що вносячи пропозиції до корегування плану - графіка проведення документальних планових перевірок у серпні 2023 року, орган податкового контролю з незрозумілих причин, змінив підставу для проведення перевірки, якою він керувався для корегування плану - графіка проведення документальних планових перевірок у березні 2023 року, і це при тому, що документальна планова перевірка запланована у березні 2023 року станом на серпень 2023 року (нове корегування) не скасовувалась і проведена не була. На переконання сторони позивача, зазначене підтверджує те, що орган податкового контролю системно порушує положення Податкового кодексу України ( далі ПК України ) з метою унеможливлення оскарження його незаконних дій та відновлення порушених законних прав та інтересів суб`єкта господарювання.

Рішенням Рівненського окружного адміністративного суду від 01 лютого 2024 року у справі № 460/23532/23 позов задоволено частково.

Визнано протиправним та скасовано рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у Рівненській області про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку №13015 від 15.03.2023, №37032 від 29.08.2023 та №39618 від 19.09.2023.

Зобов`язано ГУ ДПС у Рівненській області виключити ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» із переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Визнано протиправним рішення про включення ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» в план - графік проведення документальних планових перевірок платників податків на 2023 рік та рішення про коригування такого плану-графіку в березні та серпні 2023 року.

Скасовано наказ ГУ ДПС у Рівненській області №1669-п від 25.10.2023 «Про проведення документальної планової виїзної перевірки ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп». У задоволенні решти позовних вимог відмовлено. Стягнуто за рахунок бюджетних асигнувань ГУ ДПС у Рівненській області на користь ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» судові витрати у вигляді сплаченого судового збору в сумі 13420,00 грн.

Рішення суду першої інстанції оскаржило ДПС України, подавши на нього апеляційну скаргу.

В апеляційній скарзі апелянт зазначає, що рішення суду першої інстанції є незаконним, необґрунтованим та таким, що винесене з порушенням норм як матеріального так і процесуального права.

В обґрунтування апеляційних вимог ДПС України зазначає, що план-графік не є рішенням суб`єкта владних повноважень, яке порушує права чи інтереси платника податків, а лише є проміжним рішенням, формування та опублікування якого є обов`язковою умовою для призначення та проведення планової документальної перевірки. Така перевірка може бути призначена наказом територіального органу ДПС за місцем податкового обліку позивача. Тобто, план-графік, є лише інформацією/попередженням для платників податків про проведення документальної перевірки, але не тягне за собою жодних правових наслідків, які впливають на права та інтереси позивача. Тільки після прийняття наказу про призначення та проведення перевірки у відповідності до норм Податкового кодексу України, у позивача виникає право на його оскарження у судовому порядку і лише тоді, судом будуть розглянуті підстави призначення такої перевірки, на які позивач посилається у даній справі.

Виключно результат реалізації повноважень податкового органу (саме -рішення контролюючого органу), а не процес реалізації його повноважень може бути об`єктом судового оскарження. Оскільки наслідком розв`язання публічно-правового спору по суті має бути захист порушеного суб`єктивного права позивача, а оскаржувані дії (рішення щодо затвердження плану-графіка) в даному випадку не породжують для останнього настання будь-яких юридичних наслідків і безпосередньо не впливають на його права та обов`язки у сфері публічно-правових відносин, відтак відсутні правові підстави для задоволення позову.

У відповідності до змісту положень статті 77 ПК України план-графік проведення перевірок на відповідний квартал формується у визначені терміни та включає платників податків, які мають найбільші критерії ризику щодо несплати податків та зборів, невиконання іншого законодавства. Порядок формування та затвердження плану-графіка, перелік ризиків та їх поділ за ступенями встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. Відповідно до Порядку план-графік документальних планових перевірок на поточний рік оприлюднюється на офіційному вебсайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, до 25 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки. Оновлення річного плану-графіка здійснюється у разі його коригування. При цьому, внесення змін до плану-графіка проведення документальних планових перевірок на поточний рік допускається не частіше одного разу у першому та одного разу у другому кварталах такого року, крім випадків, коли зміни пов`язані із змінами найменування платника податків, що вже був включений до платну-графіка, та/або виправлення технічних помилок. Документальна перевірка платника податків, який був включений до плану-графіка проведення документальних планових перевірок на поточний рік внаслідок внесення змін у такому році (інших, ніж зміни найменування платника податків, що вже був включений до плану-графіка, та/або виправлення технічних помилок), може бути розпочата не раніше ніж 1 липня поточного року у разі внесення змін до плану-графіка проведення документальних перевірок на поточний рік у першому кварталі такого року, і не раніше ніж 1 жовтня поточного року у разі внесення змін до плану-графіка проведення документальних перевірок на поточний рік у другому кварталі такого року.

Оновлений план-графік оприлюднюється на офіційному вебсайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, до 30 числа останнього місяця кварталу (у випадках змін найменування платника податків, що вже був включений до плану-графіка, та/або виправлення тенічних помилок до 30 числа місяця, що передує місяцю, а якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки). Проекти коригування планів-графіків у разі здійснення такого коригування формуються територіальними органами ДПС не пізніше 15 числа останнього місяця першого або другого кварталу засобами інформаційного-телекомунікаційних систем контролюючих органів.

Відповідно до ПК України та Порядку ГУ ДПС у Рівненській області здійснено коригування річного плану-графіка у березні 2023 року, в результаті якого ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» включено до плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків на 2023 рік на листопад місяць як платника податків, що має критерії ризику несплати податків високого та середнього ступенів, зокрема високого ступеню: рівень сплати податку на прибуток нижчий на 50 та більше відсотків за рівень сплати податку за відповідною галуззю; наявність інформації про непідтвердження реального здійснення операції з придбання із сумою податку на додану вартість понад 1 млн грн або понад 5 відсотків загального обсягу податкового кредиту, але не менше ніж 100 тис. грн; різниця між собівартістю реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) та чистим доходом від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) не перевищує 10 відсотків собівартості реалізованої продукції; зростання удвічі більше кредиторської заборгованості за продукцію (товари, роботи, послуги) протягом двох попередніх (звітних) років при зростання запасів; зменшення вартості основних фондів у значних обсягах при відсутності збільшення сплати податку на прибуток; наявність інформації правоохоронних органів, структурних підрозділів органів ДПС про ухилення від оподаткування та/або щодо взаємовідносин із платниками податків, які мають ознаки фіктивності, зокрема лист управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків Головного управління ДПС у Рівненській області від 03.03.2023 № 401/17-00-18-00-13.

Коригування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків у 3 місяці 2023 року сформовано відповідно до ПК України та Порядку, затверджено в.о.. Голови ОСОБА_1 та оприлюднено на вебсайті ДПС 27.03.2023.

Наявність критеріїв ризику платника податків, відповідно до яких платник податків включається до плану-графіку проведення документальних планових перевірок, вказує на вірогідність недоплати або приховування об`єкта оподаткування, що підтверджується або спростовується під час здійснення контрольно-перевірочної роботи. Інформація щодо ризиків несплати податків ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» є обгрунтуванням підстав включення до плану-графіка проведення документальних планових перевірок на 2023 рік.

Разом з тим повідомляємо, що Верховною Радою України прийнято Закон України від 30 червня 2023 року № 3219-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану», яким внесено зміни до ПК України, зокрема до порядку формування та коригування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків.

Відповідно до вимог пункту 69.35 статті 69 підрозділу 10 «Інші перехідні положення» розділу ХХ «Перехідні положення» Кодексу до плану-графіка проведення документальних планових перевірок можуть бути включені виключно:

1. платники податків, які здійснюють діяльність у сфері виробництва та/або реалізації підакцизної продукції;

2. платники податків, які здійснюють діяльність у сфері організації та проведення азартних ігор в Україні (гральний бізнес);

3. платники податків, які надають фінансові, платіжні послуги.

При цьому формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок та внесення змін до нього здійснюються без урахування вимог, передбачених пунктом 77.2 статті 77 ПК України.

Враховуючи наведене та згідно з ПК України ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» у серпні місяці включено до оновленого плану-графіку проведення документальних планових перевірок платників податків на 2023 рік як платника податків, що здійснює діяльність у сфері виробництва та/або реалізації підакцизної продукції, а саме оптову торгівлю пальним, що підтверджується отриманою ліцензією: реєстраційний № ліцензії - № 990614202300267 від 07.03.2023. Враховуючи викладене, ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» включено до плану-графіка проведення документальних планових перевірок на 2023 рік відповідно до вимог чинного законодавства.

Критерії ризиків, затверджені Порядком № 524, ґрунтуються на принципі рівності усіх платників перед законом, недопущення будь-яких проявів податкової дискримінації (пп. 4.1.2 п. 4.1 ст. 4 Кодексу), є єдиними для усіх платників і оцінюються в сукупності з іншими ризиками, в т.ч. за періоди, не досліджені іншими перевірками. Відображені в інформаційно-комунікаційних системах ДПС показників фінансово-господарської діяльності позивача відповідають критеріям ризиків, встановлених п. 5 Розділу ІІІ Порядку № 524, що й слугувало підставою для його включення до плану-графіка перевірок. При цьому, ДПС України наголошує, що Порядком № 524 не передбачено надання інформації платнику з приводу процедури та підстав включення до плану-графіку та його офіційного опублікування. Тобто, на етапі включення платника податків до плану-графіку планових перевірок на підставі наявної у податкового органу інформації та фінансової звітності за нормами ПК України та приписами Порядку № 524 такі дії відповідачів є їх дискреційними повноваженнями, які здійснюються на підставі ст. 20 ПК України виключно в рамках службової діяльності контролюючого органу.

Просить скасувати рішення Рівненського окружного адміністративного суду від 01 лютого 2024 року у справі № 460/23532/23 в частині позовних вимог щодо визнання протиправним рішення про включення позивача в план-графік проведення документальних планових перевірок платників податків на 2023 рік, рішення про коригування такого плану-графіку в березні та серпні 2023 року та прийняти постанову, якою у задоволенні позову в цій частині відмовити.

Особи, які беруть участь у справі, в судове засідання не прибули, про дату, час і місце апеляційного розгляду повідомлені належним чином, а тому, суд апеляційної інстанції, відповідно до ч. 4 ст. 229, п.2 ч. 1 ст. 311 та ч. 2 ст. 313 КАС України, вважає можливим проведення розгляду справи за їхньої відсутності без здійснення фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу.

Заслухавши доповідь судді - доповідача, дослідивши обставини справи, доводи апеляційної скарги та заперечення на неї, колегія суддів приходить до переконання, що вона підлягає до задоволення з наступних підстав.

Відповідно до ч.1 ст.308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Задовольняючи частково позовні вимоги в справі, суд першої інстанції виходив з того, що з метою виключення з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості платника податку позивачем неодноразово подавались відповідачеві повідомлення про подання інформації та копії документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку. Однак, врахувавши отримані копії документів та пояснення від платника податку, ГУ ДПС у Рівненській області прийнято рішення про відповідність ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податків із зазначенням в розділі «код (коди) податкової інформації, яка є підставою для прийняття рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку»: 13 - придбання товарів (послуг) у платника(ів) податку, щодо якого(их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку. Виходячи з аналізу оскаржуваних рішень, а також наданих до матеріалів справи документів, суд зауважив, що будь-яких доказів на підтвердження податкової інформації, на підставі якої прийнято рішення про відповідність платника податку ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» критеріям ризиковості, суду надано не було, як і не надано доказів того, що відповідач вчиняв будь-які дії, спрямовані на перевірку обставин господарських операцій із такими контрагентами, як ТзОВ «Новотранссервіс», ТзОВ «Інтех-Груп», ТзОВ «Хімбудтрейд». Крім того, не обумовлено, у зв`язку із чим застосовано код податкової інформації - 13, який впливає на відповідність підприємства пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податків та на підставі чого здійснено його застосування. Крім того, вказуючи в спірному рішенні код податкової інформації, яка є підставою для прийняття рішення про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку 13, відповідачем, як суб`єктом владних повноважень, не надано жодних належних та допустимих доказів щодо того, що постачання товарів (послуг) для позивача здійснювалось платниками податку, щодо яких прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку.

Суд зазначив, що Комісія з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у Рівненській області приймаючи рішення з посиланням на те, що у контролюючих органах наявна податкова інформація, мала обґрунтувати, на підставі якої інформації комісія дійшла відповідного висновку та надати належні, допустимі докази в підтвердження цієї інформації. Однак відповідач не надав жодного належного доказу, який би досліджувався в ході засідання Комісії, і який би слугував підставою для прийняття оскаржуваних рішень та був покладений в основу їх прийняття. На час вчинення господарських операцій усі контрагенти позивача були належним чином зареєстрованими в Єдиному держаному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а тому підстав сумніватися у дотриманні податкової дисципліни вказаними контрагентами у позивача не було.

Відповідач не обґрунтував, чому подані позивачем документи та пояснення не були взяті до уваги на підтвердження невідповідності підприємства критерію ризиковості платника податку, а також не вказав, які конкретно документи, достатні для прийняття комісією рішення про виключення позивача з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, останній мав надати на розгляд комісії, але не надав. З огляду на викладене суд дійшов висновку, що оскаржувані рішення не містять обґрунтування підстав та причин віднесення позивача до ризикових платників податків відповідно до п.8 Критеріїв ризиковості платника податку та не містять доказів наявності податкової інформації, яка свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником з посиланнями на відповідні документи, з урахуванням чого рішення є протиправними та підлягають скасуванню.

Надаючи правову оцінку решті позовних вимог суд першої інстанції зауважив, що з 7 березня 2022 року і до 1 серпня 2023 року діяла повна законодавча заборона на проведення планових документальних податкових перевірок платників податків. З 1 серпня 2023 року відновлено право податкових органів на проведення документальних планових перевірок окремих платників податків, право на планування таких перевірок відновлене саме з 1 серпня 2023 року.

Як встановлено судом ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» було включене до план-графіку проведення документальних планових перевірок суб`єктів господарювання шляхом корегування плану графіка проведення документальних планових перевірок платників податків на 2023 рік у березні 2023 року. На час формування самого плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків на 2023 рік, тобто на 25 грудня 2022 року, і на час його корегування, тобто на 1 березня 2023 року, діяла повна законодавча заборона на проведення планових документальних податкових перевірок платників податків, яка сама по собі позбавляла будь-якого сенсу проводити планування такого роду перевірок, включення позивача до такого плану-графіку проведено за відсутності до того належних правових підстав.

ГУ ДПС у Рівненській області вказало, що коригування річного плану-графіка у березні 2023 року, в результаті якого ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» включено до плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків на 2023 рік, було здійснено з огляду на те, що вказаний платник податків, що мав такі критерії ризику несплати податків високого ступеню: рівень сплати податку на прибуток нижчий на 50 та більше відсотків за рівень сплати податку за відповідною галуззю; наявність інформації про непідтвердження реального здійснення операції з придбання із сумою податку на додану вартість понад 1 млн грн або понад 5 відсотків загального обсягу податкового кредиту, але не менше ніж 100 тис грн; різниця між собівартістю реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) та чистим доходом від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) не перевищує 10 відсотків собівартості реалізованої продукції; зростання удвічі більше кредиторської заборгованості за продукцію (товари, роботи, послуги) протягом двох попередніх (звітних) років при зростанні запасів; зменшення вартості основних фондів у значних обсягах при відсутності збільшення сплати податку на прибуток; наявність інформації правоохоронних органів, структурних підрозділів органів ДПС про ухилення від оподаткування та/або щодо взаємовідносин із платниками податків, які мають ознаки фіктивності (лист управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків ГУ ДПС у Рівненській області від 03.03.2023 №401/17-00-18-00-13). Разом з тим, в Корегуванні плану-графіку проведення документальних планових перевірок платників податків у 3 місяці 2023 року вказано лише таку причину включення: «Наявність оперативної інформації про ухилення від оподаткування Службова записка управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків від 03.03.2023 №401/17-00-18-00-13 щодо нереальних операцій». При цьому, стороною відповідачів суду не надано жодного доказу, який би підтвердив, що позивач відповідав критеріями високого ступеня ризику, зазначеним у підпункті 1 пункті 5 розділу III «Порядок відбору до плану-графіка платників податків - юридичних осіб, фінансових установ, постійних представництв та представництв нерезидентів».

На вимогу суду ГУ ДПС у Рівненській області було надано Службову записку управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків №401/17-00-18-00-13 від 03.03.2023. Втім зміст цієї записки також не вказує про відповідність позивача критеріям високого ступеня ризику. Фактично, в такій записці наводяться відомості з баз даних податкової звітності та ЄРПН, зокрема, щодо обсягу реалізації та обсягу придбання товарів робіт/послуг за 2022 рік, січень 2023 року, також наведено перелік основних покупців і основних постачальників. Що стосується постачальників, то тут фігурують ТзОВ «Енкібуд», ТзОВ «Новопассервіс» і ТзОВ «Медіа Імпакт», з приміткою про їх внесення в Журнал ризикових. Далі вказано, що проведеним аналізом даних ЄРПН встановлено, що обсяг придбання товарів, робіт, послуг позивачем у ризикових суб`єктів господарювання складає 19,5% від загального обсягу придбання, з огляду на що, слід здійснити контрольно-перевірочні заходи. Ні ТзОВ «Енкібуд», ні ТзОВ «Новопассервіс», ні ТзОВ «Медіа Імпакт», ні будь-які інші контрагенти позивача, не фігурують у відповідних судових рішеннях, і доказів зворотного стороною відповідача суду не надано, як і не надано доказів того, що контрагенти позивача знаходяться в розшуку, або ліквідовані, або визнані банкрутами, ухиляються від оподаткування або мають ознаки фіктивності, або тривалий час не подають податкову звітність. За наведеного, рішення про включення ТзОВ «Будівельна компанія «Будальнс Груп» до плану - графіку проведення документальних планових перевірок платників податків на 2023 рік шляхом коригування плану-графіку у березні 2023 року є не лише протиправним і алогічним, а й абсолютно безпідставним.

08.08.2023, Головним управлінням ДПС у Рівненській області було направлено Державній податковій службі України нове корегування плану-графіка проведення документальних перевірок суб`єктів господарювання на 2023 рік. Як стверджено відповідачем, ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» було включене до оновленого плану-графіка проведення документальних перевірок на 2023 рік (на листопад 2023 року) з огляду на те, що за нормою Закону №3219-ІХ, було дозволено до плану-графіка проведення документальних планових перевірок включати платників податків, які здійснюють діяльність у сфері виробництва та/або реалізації підакцизної продукції, а позивач отримав ліцензією №990614202300267 від 07.03.2023, з терміном дії 07.03.2023 - 07.03.2028; вид господарської діяльності згідно з виданою ліцензією - «оптова торгівля пальним, за відсутності місць оптової торгівлі». Головне управління ДПС у Рівненській області не надало суду жодного доказу тому, що позивача було включено до плану-графіку документальних перевірок на 2023 рік під час здійснення корегування у серпні 2023 року саме у зв`язку з наявністю у нього ліцензії на оптову торгівлю пальним, в матеріалах справи така ліцензія відсутня і наявна лише копія ліцензії на право зберігання пального виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки) №17120414202000044 від 22.01.2020.

Окремо суд наголошує на тому, підпунктом 69.35, яким доповнено пункт 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України Законом №3219-IX від 30.06.2023, який набув чинності 01.08.2023 (в редакції на час існування спірних правовідносин), передбачено, що на період з 1 серпня 2023 року до припинення або скасування воєнного стану на території України, до плану-графіка проведення документальних планових перевірок можуть бути включені виключно платники податків, які здійснюють діяльність у сфері виробництва та/або реалізації підакцизної продукції. Буквальний зміст цієї норми свідчить на користь того, що підставою для включення платника податків до плану графіка є не сама по собі наявність ліцензії на право здійснення відповідної господарської діяльності, а фактичне провадження такого виду діяльності. Разом з тим, Головне управління ДПС у Рівненській області не надало суду жодного доказу тому, що позивач станом на серпень 2023 року провадив такий вид господарської діяльності, як реалізація підакцизної продукції (наприклад, відомостей з ЄРПН про реалізацію пального).

Таким чином, включення ТзОВ «Будівельна компанія «Будальнс Груп» до плану - графіку проведення документальних планових перевірок платників податків на 2023 рік шляхом коригування плану-графіку у серпні 2023 року є протиправним, необґрунтованим та безпідставним заходом.

Що стосується наказу «Про проведення документальної планової перевірки ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» №1669-п від 25.10.2023, який виданий згідно з таким планом-графіком, то тут слід наголосити на тому, що він взагалі не містить покликання на підпункт 69.35 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, натомість мотивується пунктом 69.2 пункту 69 цього розділу, тобто нормою, яка дозволяє проводити виключно камеральні, фактичні і позапланові перевірки. Такий наказ з огляду на відсутність відповідних правових підстав для проведення в листопаді 2023 року планової документальної перевірки ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» за період діяльності з 01.01.2017 по 30.09.2023 також є протиправним і необґрунтованим.

Таким чином, враховуючи встановлені в ході судового розгляду обставини справи в їх сукупності, суд дійшов висновку, що суб`єкт владних повноважень Головне управління ДПС у Рівненській області, приймаючи оскаржуваний наказ та корегуючи в березні та серпні 2023 року план - графік проведення документальних планових перевірок платників податків на 2023 рік діяло не у спосіб, визначений чинним законодавством. Рішення про корегування і сам наказ №1669-п від 25.10.2023 не відповідають встановленим у частині другій статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України критеріям правомірності, обґрунтованості, неупередженості, добросовісності та розсудливості. За наведеного відповідні позовні вимоги підлягають до задоволення.

Разом з тим, вимога про зобов`язання виключити ТзОВ «Будівельна компанія «Будальнс Груп» з плану - графіку проведення документальних планових перевірок платників податків на 2023 рік до задоволення не підлягає з огляду на те, що такий, обраний позивачем спосіб, неспроможний захистити права платника податків. На переконання суду належним способом захисту прав позивача є якраз скасування наказу, який виданий згідно з відповідним планом-графіком.

Розглядаючи спір апеляційний суд виходить із наступного.

Встановлено та підтверджено матеріалами справи, що ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» є зареєстрованим суб`єктом господарювання з такими видами діяльності: Будівництво доріг і автострад (основний); Виробництво неметалевих мінеральних виробів; Оброблення металів та нанесення покриття на метали; Будівництво інших споруд; Електромонтажні роботи; Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування; Інші роботи із завершення будівництва; Інші спеціалізовані будівельні роботи; Технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів; Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту; Оптова торгівля машинами й устаткуванням для добувної промисловості та будівництва; Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами; Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням; Оптова торгівля іншими проміжними продуктами; Неспеціалізована оптова торгівля; Роздрібна торгівля пальним; Вантажний автомобільний транспорт; Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах; Надання в оренду вантажних автомобілів; Будівництво житлових і нежитлових будівель.

З 01.06.2016 ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» є зареєстрованим платником ПДВ.

15.03.2023 Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Рівненській області прийнято рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку №13015, яким ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» відповідно до пункту 6 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1165 від 11.12.2019, у зв`язку із виявленням обставин та/або отриманням інформації контролюючим органом у процесі поточної діяльності визнане таким, що відповідає критеріям ризиковості платника податку. Підставою визначено пункт 8 Критеріїв ризиковості платника податку. В якості інформації, за якою встановлена відповідність платника податку критеріям ризиковості, зазначені операції з придбання товарів (послуг) у платників податку, щодо яких прийняті рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку (ІПН 38750140 - ТзОВ «Енкібуд» та ІПН 40911166 - ТзОВ «Новотранссервіс»).

Згідно з витягом з протоколу засідання комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Рівненській області №88/17-00-18-00-07 від 15.03.2023 у доповідній записці №458/17-00-18-00-13 від 15.03.2023 Управлінням з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків на основі інформаційних ресурсів та баз даних ДПС проведено детальний аналіз господарської діяльності ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп», в ході якого встановлено, що відповідно до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за IV квартал 2022 року платник має 122 працівника, в період з 01.01.2022 по 31.12.2022 сплачено до бюджету - 10496,3 тис грн (в т.ч. ПДВ - 1234,4 тис грн); в період з 01.01.2023 по 15.03.2023 сплачено до бюджету - 2814,3 тис грн (в т.ч. ПДВ - 1058,0 тис грн ); податкове навантаження з ПДВ за 2022 рік - 1,87%. Встановлено, що в період з 01.01.2022-15.03.2023 ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» проведено господарські операції щодо придбання товарів/послуг від контрагентів, які віднесені до ризикових платників за критерієм п.8: ТзОВ «Енкібуд» (код ЄДРПОУ 38750140) - 26.01.2023 включено в «Журнал ризикових платників»; в період з 01.01.2022 - 31.01.2023 виписано 120 податкових накладних в сумі (обсяг) 48329,5 тис. грн. (ПДВ - 7942,5), номенклатура: бітум дорожній; відсів; дизельне пальне; оренда автосамоскида та ін.; ТзОВ «Новотранссервіс» (код ЄДРПОУ 40911166) - 29.05.2020 включено в «Журнал ризикових платників»; в період з 24.01.2022 - 24.02.2023 виписано 82 податкових накладних в сумі (обсяг) 16583,7 тис. грн. (ПДВ - 3316,7), номенклатура: за надані транспортні послуги по території України. Крім цьому, протоколі зазначено про ризикового платника ТзОВ «Медіа Імпакт» (код ЄДРПОУ 41076647), який 14.01.2022 був включений в Журнал ризикових, щодо постачання товарів/послуг (бітум нафтовий дорожній; емульсія бітумна, дорожня; суміш піскоцементна; перевезення вантажів автомобільним транспортом та ін.). Разом з тим, вказано, що господарські операції між ТзОВ «Медіа Імпакт» та ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» були описані в доповідній записці Управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків №3164/17-00-18-01-09 від 15.09.2022, внаслідок чого приймалося рішення про включення ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» до АІС «Журнал ризикових платників» за критерієм ризиковості п.8, але 15.02.2023 членами Комісії з урахуванням отриманих від платника податку інформації та копій відповідних документів прийнято рішення про невідповідність ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» критеріям ризиковості платника податку.

26.07.2023 ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» надіслала Головному управлінню ДПС у Рівненській області звернення про прийняття рішення щодо невідповідності платника ПДВ критеріям ризиковості платника, до якого долучила копії документів по господарським операціям з ТзОВ «Енкібуд» та ТзОВ «Новотранссервіс» (на 899 аркушах).

18.08.2023 ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» додатково направила Головному управлінню ДПС у Рівненській області Повідомлення про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податків критеріям ризиковості платника податку з пакетом документів, що підтверджують реальність господарських операцій, які зазначені у рішенні №13015 від 15.03.2023 (36 прикріплених документів), та з письмовим зверненням, в якому надані пояснення з приводу легальності господарської діяльності.

За результатами розгляду пояснення та доданих документів Головним управлінням ДПС у Рівненській області прийнято рішення №37032 від 29.08.2023, яким, з урахуванням отриманих від платника податків інформації та копій відповідних документів від 18.08.2023, ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» визнано таким, що відповідає критеріям ризиковості платника податку. Підставою визначено пункт 8 Критеріїв ризиковості платника податку. В якості інформації, за якою встановлена відповідність платника податку критеріям ризиковості, зазначені операції з придбання товарів (послуг) у платників податку, щодо яких прийняті рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку (ІПН 40911166, ІПН 34847453, ІПН 13971998).

Згідно з витягом з протоколу засідання комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Рівненській області №187/17-00-18-00-07 від 29.08.2023, ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» 18.08.2023 надано інформацію та копії документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку. Комісією дані матеріали розглянуто та зазначено, що ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» не перестав відповідати критерію ризиковості п. 8 «у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування». Підставою для прийняття рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку: визначено 13 придбання товарів (послуг) у платника(ів) податку, щодо якого(их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку). Членами комісії зазначено, що платником не надано повний пакет документів передбачений Порядком зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, які характеризують діяльність підприємства та спростовують ризик провадження фінансово-господарської діяльності підприємства, в т.ч. узагальнені дані бухгалтерського обліку за 2023 рік - оборотно-сальдові відомості по рахунках 361, 631, 28, акти звірки (стан розрахунків) з основними постачальниками та покупцями, складські документи (інвентаризаційні описи) та документи з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки. При цьому, в якості інформації, за якою встановлена відповідність платника податку критеріям ризиковості зазначені операції з придбання з трьома постачальниками, які мають такі податкові номери платників податку: 40911166, 34847453, 13971998.

За даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ідентифікаційний код юридичної особи 40911166 належить ТзОВ «Новотранссервіс», 34847453 ТзОВ «Інтех-Груп», 13971998 ТзОВ «Хімбудтрейд».

Таким чином, підставою для прийняття рішення №37032 від 29.08.2023, яким, з урахуванням отриманих від платника податків інформації та копій відповідних документів від 18.08.2023, позивача визнано таким, що відповідає критеріям ризиковості платника податку внаслідок придбання товарів (робіт, послуг) у таких платників податку, щодо яких прийняті рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку, як: ТзОВ «Новотранссервіс», ТзОВ «Інтех-Груп» та ТзОВ «Хімбудтрейд». При цьому, ТзОВ «Енкібуд», яке має ІПН 38750140, в переліку ризикових постачальників позивача в рішенні №37032 від 29.08.2023 відсутнє, що свідчить на користь того, що поданих податковому органу документів по господарських операцій з даним контрагентом виявилось достатньо, або ж, що даного платника виключено з АІС «Журнал ризикових платників».

30.08.2023 ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» направила Головному управлінню ДПС у Рівненській області повідомлення про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податків критеріям ризиковості платника податку з пакетом документів, що підтверджують реальність господарських операцій, які зазначені у рішенні №37032 від 29.08.2023 (87 прикріплених документів), та з письмовим зверненням, в якому надані пояснення з приводу легальності господарської діяльності.

12.09.2023 ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» додатково направила Головному управлінню ДПС у Рівненській області повідомлення про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податків критеріям ризиковості платника податку з письмовим зверненням, в якому надані пояснення з приводу легальності господарської діяльності.

За результатами розгляду пояснення та доданих документів Головним управлінням ДПС у Рівненській області прийнято рішення №39618 від 19.09.2023, яким, з урахуванням отриманих від платника податків інформації та копій відповідних документів, ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» визнано таким, що відповідає критеріям ризиковості платника податку. Підставою визначено пункт 8 Критеріїв ризиковості платника податку. В якості інформації, за якою встановлена відповідність платника податку критеріям ризиковості, зазначені операції з придбання товарів (послуг) у платників податку, щодо яких прийняті рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку (ІПН 40911166, ІПН 34847453, ІПН 13971998).

Згідно з витягом з протоколу засідання комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Рівненській області №198/17-00-18-00-07 від 19.09.2023, ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» вдруге надавало копії документів на виключення з АІС «Журнал ризикових платників» 30.08.2023. Комісією дані матеріали розглянуто 07.09.2023 та зазначено, що ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» не перестало відповідати п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Членами комісії зазначено, що платником не надано повний пакет документів передбачений Порядком зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затвердженого Постановою №1165, які характеризують діяльність підприємства та спростовують ризик провадження фінансово- господарської діяльності підприємства, в т.ч. узагальнені дані бухгалтерського обліку за 2023 рік - оборотно-сальдові відомості по рахунках 361, 631, 28 - інвентаризаційні описи та документи з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки; наявна заборгованість (недоїмка) зі сплати податку на додану вартість в сумі 468457,61 грн. 12.09.2023 ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» надано копії документів на виключення з АІС «Журнал ризикових платників». Комісією Головного управління ДПС у Рівненській області дані матеріали розглянуто та зазначено, що платником не надано повний пакет документів передбачений Порядком зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затвердженого Постановою №1165, які характеризують діяльність підприємства та спростовують ризик провадження фінансово-господарської діяльності підприємства, в т.ч. узагальнені дані бухгалтерського обліку за 2023 рік - оборотно-сальдові відомості по рахунках, інвентаризаційні описи та документи з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки. Підставою для прийняття рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості вказано: « 13-придбаення товарів (послуг) у платника(ів) податку, щодо якого(их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку». В якості інформації, за якою встановлена відповідність платника податку критеріям ризиковості зазначені операції з придбання з трьома постачальниками, які мають такі податкові номери платників податку: 40911166, 34847453, 13971998, тобто ТзОВ «Новотранссервіс», ТзОВ «Інтех-Груп» та ТзОВ «Хімбудтрейд», відповідно.

ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» долучила до матеріалів справи документацію податкової та фінансової звітності, а також бухобліку, зокрема, копії податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум отриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за II квартал 2023 року, відомостей про нарахування заробітної плати за 1-3 місяці II кварталу 2023 року, відомостей про трудові відносини осіб та період проходження військової служби за II квартал 2023 року, відомостей про суми доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору за 1-3 місяці II кварталу 2023 року, примітки до річної фінансової звітності за 2021, 2022 (форма №5), звіту про власний капітал за 2021, 2022, І півріччя 2023 року (форма №4), звіту про рух грошових коштів за 2021,2022, І півріччя 2023 року (форма №3), звіту про фінансові результати за 2021, 2022, І півріччя 2023 року (форма №2), балансу станом на 31.12.2021, на 31.12.2022, на 30.06.2023 (форма №1) та квитанцій про їх отримання податковим органом, копії оборотно сальдових відомостей по рахунку 203 за січень - серпень 2023 року. Крім цього, до матеріалів справи позивачем долучено довідку про перебування на балансі рухомого та нерухомого майна, якою підтверджена наявність, як власної спеціалізованої техніки (спеціалізовані вантажні самоскиди, установки для ямкового ремонту, тягачі, гудронатори, котки вібраційні та ґрунтові, асфальтоукладачі, автогрейдера, екскаватори, фреза дорожня, навантажувачі), так і орендованої (самоскиди, катки, навантажувачі).

На підтвердження господарських операцій із контрагентом TзOB «Новотранссервіс» (код ЄДРПОУ 40911166) до матеріалів справи долучено копії тих документів, які надавалися Головному управлінню ДПС у Рівненській області в межах звернень про прийняття рішення щодо невідповідності платника ПДВ критеріям ризиковості, а саме: договору про надання послуг перевезення вантажними автомобілями №1 від 01.01.2018 з додатковими угодами №1 від 03.06.2019, №2 від 19.08.2020, №№2 від 02.10.2020, №3 від 04.11.2020, №4 від 09.11.2020; актів здачі - приймання робіт (наданих послуг) №34 від 24.02.2022, №36 від 18.07.2022, №37 від 19.07.2022, №38 від 20.07.2022, №39 від 21.07.2022, №40 від 26.07.2022, №41 від 27.07.2022, №42 від 28.07.2022, №46 від 31.08.2022, №51 від 24.10.2022, №49 від 25.10.2022, №50 від 26.10.2022, №53 від 07.11.2022, №54 від 29.11.2022, №56 від 01.12.2022, №57 від 01.12.2022, №58 від 02.12.2022, №59 від 02.12.2022, №60 від 05.12.2022, №61 від 05.12.2022, №62 від 06.12.2022, №63 від 06.12.2022, №55 від 06.12.2022, №64 від 07.12.2022, №65 від 07.12.2022, №66 від 08.12.2022, №67 від 08.12.2022, №68 від 09.12.2022, №69 від 09.12.2022, №70 від 10.12.2022№71 від 12.12.2022, №72 від 12.12.2022, №73 від 13.12.2022, №74 від 13.12.2022, №77 від 14.12.2022, №75 від 14.12.2022, №76 від 14.12.2022, №78 від 15.12.2022, №79 від 15.12.2022, №80 від 16.12.2022, №81 від 16.12.2022, №82 від 17.12.2022, №83 від 17.12.2022, №84 від 19.12.2022, №85 від 19.12.2022, №86 від 20.12.2022, №87 від 20.12.2022, №88 від 21.12.2022, №89 від 22.12.2022, №90 від 22.12.2022, №92 від 23.12.2022, №91 від 23.12.2022, №93 від 26.12.2022, №94 від 27.12.2022, №95 від 28.12.2022, №96 від 29.12.2022, №97 від 30.12.2022, №2 від 10.01.2023, №1 від 23.01.2023, №4 від 31.03.2023; договору про надання послуг перевезення вантажними автомобілями №2 від 01.04.2023; актів здачі - приймання робіт (надання послуг) №5 від 04.04.2023, №6 від 26.05.2023, №7 від 02.06.2023, №8 від 09.06.2023, №9 від 20.06.2023, №10 від 10.07.2023, №11 від 24.07.2023, №12 від 02.08.2023, №14 від 14.08.2023 з товарно - транспортними накладними; договору про надання транспортних послуг №4 від 01.01.2018; актів здачі - приймання робіт (наданих послуг) №7 від 31.01.2022, №33 від 24.02.2022, №2 від 23.03.2022, №1 від 23.03.2022, №3 від 24.03.2022, №4 від 25.03.2022, №5 від 26.03.2022, №35 від 30.06.2022, №52 від 24.10.2022 з товарно - транспортними накладними; договору №20 від 03.09.2021 про надання послуг із специфікаціями та актами здачі - приймання робіт (наданих послуг) №1 від 26.01.2022, №2 від 27.01.2022, №3 від 28.01.2022, №4 від 29.01.2022, №5 від 30.01.2022, №6 від 31.01.2022, №7 від 01.02.2022, №8 від 02.02.2022, №9 від 03.02.2022, №10 від 04.02.2022, №11 від 05.02.2022, №12 від 06.02.2022, №13 від 07.02.2022, №15 від 08.02.2022, №16 від 09.02.2022, №17 від 10.02.2022, №18 від 11.02.2022, №19 від 12.02.2022, №20 від 13.02.2022, №21 від 14.02.2022, №22 від 15.02.2022, №29 від 16.02.2022, №30 від 17.02.2022, №31 від 18.02.2022, №32 від 19.02.2022; платіжних доручень (інструкцій) №4268 від 11.08.2023, №4008 від 30.06.2023, №3911 від 20.06.2023, №3829 від 01.06.2023, №3830 від 01.06.2023, №3735 від №3482 від 14.04.2023, №3827 від 01.06.2023, №3828 від 01.06.2023, №2522 від 16.04.2023, №2522 від 18.04.2022, №3106 від 30.12.2022, №3103 від 30.12.2022, №3085 від 21.12.2022, №2950 від 28.10.2022, №2890 від 30.09.2022, №47 від 02.02.2022, №89 від 30.06.2022, №175 від 28.07.2022, №370 від 11.11.2022, №№23 від 24.01.2022; акту звірки взаємних розрахунків за період з 31.03.2023 - 08.09.2023 між ТзОВ «Новотранссерваіс» та ТзОВ «Будівельна компанія «Будальчнс Груп»; товарно - транспортних накладних за 2022 рік.

На підтвердження господарських операцій із контрагентом TзOB «Інтех-Груп» (код ЄДРПОУ 34847453) до матеріалів справи долучено копії тих документів, які надавалися Головному управлінню ДПС у Рівненській області в межах звернень про прийняття рішення щодо невідповідності платника ПДВ критеріям ризиковості, а саме: договору поставки №20/06 від 20.06.2023 із специфікацією; видаткових накладних №43 від 04.07.2023, №44 від 04.07.2023, №45 від 05.07.2023, №46 від 07.07.2023, №47 від 14.07.2023, №48 від 18.07.2023, №57 від 21.07.2023, №63 від 26.07.2023, №68 від 21.08.2023 з товарно - транспортними накладними на перевезення купленого товару; сертифікатів відповідності та паспортів якості на продукцію; платіжної інструкції №5 від 22.06.2023; оборотно - сальдової відомості по рахунку №631 за 01.06.2023 - 08.09.2023; акту звірки взаємних розрахунків за період 01.06.2023 - 08.09.2023 між ТзОВ «Інтех - Груп» та ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп». На підтвердження використання придбаної у даного контрагента продукції у власній господарській діяльності надано копію договору підряду на виконання робіт №326 від 31.05.2023, укладеного із Департаментом інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради, у якому предметом є виконання будівельних робіт по об`єкту «Капітальний ремонт ділянки вулиці В`ячеслава Чорновола від вулиці Миколи Карнаухова до вулиці Сергія Бачинського в м. Рівному, а також додатки до договору і локальні кошториси на будівельні роботи.

На підтвердження господарських операцій із контрагентом TзOB «Хімбудтрейд» (код ЄДРПОУ 13971998) до матеріалів справи долучено копії тих документів, які надавалися Головному управлінню ДПС у Рівненській області в межах звернень про прийняття рішення щодо невідповідності платника ПДВ критеріям ризиковості, а саме: договору №2 від 02.01.2023 про надання послуг спецтехніки, акту надання послуг №4 від 31.01.2023 та рапортів про роботу; договору №1 від 01.01.2023 про надання послуг з технічного обслуговування, ремонту та діагностики автомобілів з актами надання послуг №8 від 06.02.2023, №9 від 07.02.2023, №10 від 08.02.2023; нарядів - замовлень; платіжних інструкцій №3828 від 08.05.2023, №3655 від 11.05.2023, 3591 від 17.05.2023, №3741 від 23.05.2023, №3750 від 24.05.2023, №3746 від 24.05.2023, 3786 від 30.05.2023, №3787 від 30.05.2023, №118 від 06.03.2023, №21 від 30.01.2023; акту звірки взаємних розрахунків за період 01.02.2023 - 08.09.2023 між ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» та ТзОВ «Хімбудтрейд». На підтвердження використання придбаних у даного контрагента послуг у власній господарській діяльності надано копію договору №2/01-06-22 від 01.06.2022 про надання послуг, укладеного між ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» та дочірнім підприємством «Житомирський облавтодор» ВАТ «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України», предметом якого є надання послуг по розміщенню транспортних засобів, обладнання техніки та зберігання товарно - матеріальних цінностей на території філії «Коростенська ДЕД» ДП Житомирський облавтодор» ПАТ «ДАК «Автомобільні дороги України», з додатковими угодами; договір №01-06-22 від 01.06.2022, про надання послуг, укладений між ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» та дочірнім підприємством «Житомирський облавтодор» ВАТ «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України», предметом якого є надання послуг по розміщенню транспортних засобів, обладнання техніки та зберігання товарно - матеріальних цінностей на території філії «Овруцька ДЕД» ДП «Житомирський облавтодор» ПАТ «ДАК «Автомобільні дороги України», з додатковими угодами та копії платіжних інструкцій №3193 від 17.01.2023, №3245 від 31.01.2023, №3192 від 17.01.2023, №71 від 15.02.2023 про оплату послуг згідно зазначених договорів.

З приводу спірних правовідносин колегія суддів зазначає наступне.

Враховуючи вимоги частини 2 статті 19 Конституції України та частини 2 статті 2 КАС України, законодавцем визначено критерії для оцінювання рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень, які одночасно є принципами адміністративної процедури, що вироблені у практиці європейських країн.

Наведена норма означає, що суб`єкт владних повноважень зобов`язаний діяти лише на виконання закону, за умов і обставин, визначених ним, вчиняти дії, не виходячи за межі прав та обов`язків, дотримуватися встановленої законом процедури, обирати лише встановлені законодавством України способи правомірної поведінки під час реалізації своїх владних повноважень.

ПК України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Відповідно до підпункту 20.1.4 пункту 20.1 статті 20 ПК України контролюючи органи мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.

Згідно з абзацом 1 пункту 75.1 статті 75 ПК України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Відповідно до підпункту 75.1.2 пункту 75.1 статті 75 ПК України документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов`язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків. Документальна планова перевірка проводиться відповідно до плану-графіка перевірок.

Згідно з пунктами 77.1, 77.2 статті 77 ПК України документальна планова перевірка повинна бути передбачена у плані-графіку проведення планових документальних перевірок.

План-графік документальних планових перевірок на поточний рік оприлюднюється на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, до 25 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки.

До плану-графіка проведення документальних планових перевірок відбираються платники податків, які мають ризик щодо несплати податків та зборів, невиконання іншого законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи.

Періодичність проведення документальних планових перевірок платників податків визначається залежно від ступеня ризику в діяльності таких платників податків, який поділяється на високий, середній та незначний. Платники податків з незначним ступенем ризику включаються до плану-графіка не частіше, ніж раз на три календарних роки, середнім - не частіше ніж раз на два календарних роки, високим - не частіше одного разу на календарний рік.

Порядок формування, затвердження плану-графіка та внесення змін до нього, а також перелік ризиків та їх поділ за ступенями встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Внесення змін до плану-графіка проведення документальних планових перевірок на поточний рік допускається не частіше одного разу в першому та одного разу в другому кварталі такого року, крім випадків коли зміни пов`язані із змінами найменування платника податків, що вже був включений до плану-графіка, та/або виправлення технічних помилок.

Документальна перевірка платника податків, який був включений до плану-графіка проведення документальних планових перевірок на поточний рік внаслідок внесення змін у такому році (інших ніж зміни найменування платника податків, що вже був включений до плану-графіка, та/або виправлення технічних помилок), може бути розпочата не раніше 1 липня поточного року в разі внесення змін до плану-графіка проведення документальних перевірок на поточний рік у першому кварталі такого року і не раніше 1 жовтня поточного року в разі внесення змін до плану-графіка проведення документальних перевірок на поточний рік у другому кварталі такого року.

Оновлений план-графік оприлюднюється на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, до 30 числа останнього місяця кварталу (у випадках змін найменування платника податків, що вже був включений до плану-графіка, та/або виправлення технічних помилок - до 30 числа місяця, що передує місяцю, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки).

Аналіз вищезазначених норм права свідчить, що документальна планова перевірка платника податків повинна бути передбачена у плані-графіку проведення планових документальних перевірок.

Згідно з пунктом 3 розділу І Порядку формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.06.2015 № 524 (зі змінами), проекти річних планів-графіків складаються територіальними органами ДПС не пізніше 01 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки засобами інформаційно-телекомунікаційних систем контролюючих органів.

Проекти коригування планів-графіків у разі здійснення такого коригування формуються територіальними органами ДПС не пізніше 15 числа останнього місяця першого або другого кварталу засобами інформаційно-телекомунікаційних систем контролюючих органів.

У випадку, коли зміни пов`язані із змінами найменування (прізвища, імені, по батькові (за наявності)) платника податків та/або виправленням технічних помилок, проекти коригування планів-графіків формуються територіальними органами ДПС не пізніше 15 числа місяця, що передує місяцю, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки.

Разом з проектом плану-графіка (коригування плану-графіка) формуються інформаційно-аналітичні довідки за кожним платником податків з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем контролюючих органів.

Пунктом 5 розділу І цього Порядку передбачено, що план-графік (коригування плану-графіка) складається з планів-графіків (коригувань планів-графіків) територіальних органів ДПС та затверджується Головою ДПС.

Після затвердження Головою ДПС плану-графіка (коригування плану-графіка) територіальними органами ДПС надаються підрозділу, до функцій якого входить організація роботи щодо формування плану-графіка, засобами автоматизованої інформаційної системи «Управління документами» плани-графіки (коригування планів-графіків) з відповідними додатками та обґрунтування підстав включення платника податків до плану-графіка (коригування плану-графіка).

Затверджений план-графік є обов`язковим для виконання всіма підрозділами територіальних органів ДПС.

Належну якість формування плану-графіка та його коригування забезпечує територіальний орган ДПС, який сформував план-графік (коригування плану-графіка).

Відповідно до пункту 3 розділу ІІІ Порядку до плану-графіка включаються платники податків, які за результатами господарської діяльності мають найбільші ризики несплати до бюджету податків та зборів, платежів.

Пунктом 52-2 підрозділу 10 розділу XX Податкового кодексу України (в редакції на момент внесення позивача до плану-графіку перевірок) було установлено мораторій на проведення документальних перевірок на період з 18 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), крім:

документальних позапланових перевірок, що проводяться на звернення платника податків;

документальних позапланових перевірок з підстав, визначених підпунктами 78.1.7 та 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу.

Разом з тим, дію пункту 52-2 підрозділу 10 розділу XX Податкового кодексу України було зупинено на період дії воєнного, надзвичайного стану на підставі пункту 2 розділу II Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану» № 2120-IX від 15.03.2022, який набрав чинності 17.03.2022.

Статтею 1 Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 № 64/2022, затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, введено в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб.

У подальшому строк дії воєнного стану в Україні продовжувався та діє станом на час розгляду справи.

Згідно з підпунктом 69.2 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX Податкового кодексу України (в редакції на момент внесення позивача до плану-графіку перевірок) податкові перевірки не розпочинаються, а розпочаті перевірки зупиняються, крім: а) камеральних перевірок; б) документальних позапланових перевірок, що проводяться на звернення платника податків та/або з підстав, визначених підпунктами 78.1.2 (в частині контролю за трансфертним ціноутворенням), 78.1.5, 78.1.7, 78.1.8, 78.1.12, 78.1.14-78.1.16, 78.1.21 та 78.1.22 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, та/або документальних позапланових перевірок платників податків, за якими отримано податкову інформацію, що свідчить про порушення платником валютного законодавства в частині дотримання граничних строків надходження товарів за імпортними операціями та/або валютної виручки за експортними операціями, та/або документальних позапланових перевірок з питань оподаткування юридичними особами або іншими нерезидентами, які здійснюють господарську діяльність через постійне представництво на території України, доходів, отриманих нерезидентами із джерелом їх походження з України, та/або документальних позапланових перевірок нерезидентів (представництв нерезидентів); в) фактичних перевірок.

Як підтверджено матеріалами справи, станом на час звернення до суду з даною позовною заявою наказ № 1669-п від 25 жовтня 2023 року « Про проведення планової документальної перевірки ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» був виданий, однак перевірка позивача не проводилась.

Вважаючи дії відповідачів щодо включення ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» до плану-графіка документальних планових перевірок платників податків на 2023 рік протиправними, позивач звернувся до суду з цим позовом.

Вирішуючи справу № 826/6376/16, Верховний Суд у постанові від 30.10.2018 зауважив, що виключно результат реалізації повноваження податкового органу (саме - рішення контролюючого органу), а не процес реалізації його повноважень може бути об`єктом судового оскарження.

Статтею 5 КАС України визначено, що кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист.

Згідно з частиною третьою статті 9 КАС України кожна особа, яка звернулася за судовим захистом, розпоряджається своїми вимогами на свій розсуд, крім випадків, встановлених цим Кодексом. Таким правом користуються й особи, в інтересах яких подано позовну заяву, за винятком тих, які не мають адміністративної процесуальної дієздатності.

Відтак, адміністративне судочинство спрямоване на захист саме порушених прав осіб у сфері публічно-правових відносин. Тобто, для задоволення позову адміністративний суд повинен встановити, що у зв`язку з прийняттям рішення, дією або бездіяльністю суб`єктом владних повноважень порушуються права позивача.

При цьому, таке порушення має бути реальним, стосуватися (зачіпати) індивідуально виражених прав чи інтересів особи, яка стверджує про їх порушення. Гарантоване статтею 55 Конституції України й конкретизоване у відповідних законодавчих актах право на судовий захист передбачає можливість звернення до суду за захистом порушеного права, але вимагає, щоб стверджувальне порушення було обґрунтованим.

Вирішуючи спір, суд має пересвідчитись у належності особі, яка звернулась за судовим захистом, відповідного права або охоронюваного законом інтересу (чи є така особа належним позивачем у справі - наявність права на позов у матеріальному розумінні), встановити, чи є відповідне право або інтерес порушеним (встановити факт порушення).

Аналогічна правова позиція викладена у постановах Верховного Суду від 13 листопада 2019 року у справі № 687/1539/16-а та від 04 лютого 2020 року у справі № 320/7969/17.

З матеріалів справи слідує, що позивач оскаржує дії відповідачів щодо включення ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» до плану-графіка документальних планових перевірок платників податків на 2023 рік.

Водночас, у постанові від 22 липня 2021 року у справі № 1.380.2019.005730 Верховний Суд визнав помилковим висновок суду першої інстанції, що позов є необґрунтованим, оскільки позивач не оскаржив дії ГУ ДПС з коригування плану-графіка, а тому обраний спосіб захисту порушеного права є неналежним, підлягає відхиленню, оскільки у даному випадку юридично значущим для позивача є саме спірний наказ, тоді як оцінка дій податкового органу щодо здійснення коригування плану-графіка охоплюється вирішенням спору щодо правомірності наказу про проведення документальної планової перевірки, прийнятого на підставі змін, внесених до плану-графіка. Натомість, самі по собі вимоги про визнання протиправними дій суб`єкта владних повноважень про проведення коригування плану-графіка за наявності нереалізованого владного управлінського рішення (наказу), не можуть призвести до ефективного захисту порушеного права.

Отже, належним способом захисту прав платників податків є оскарження рішень контролюючого органу, прийнятих за результатами такої перевірки, в тому числі з підстав порушення процедури її призначення та проведення.

Вказана правова позиція викладена також у постанові Верховного Суду від 02 листопада 2022 року у справі № 580/170/20, від 12 квітня 2023 року у справі № 200/5094/21, від 04 жовтня 2023 року у справі № 480/12329/21.

Зважаючи на те, що позивачем обрано неналежний спосіб захисту порушеного права у вказаній справі колегія суддів апеляційного суду не погоджується з висновком суду першої інстанції, що позовні вимоги про скасування рішення про включення ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» в план - графік проведення документальних планових перевірок платників податків на 2023 рік та рішення про коригування такого плану-графіку в березні та серпні 2023 року підлягає задоволенню.

Оскільки сторони не оскаржують рішення суду першої інстанції в іншій частині задоволених позовних вимог а також в частині відмови в задоволені позовних вимог, то в сили приписів статті 308 КАС України, рішення суду першої інстанції в цій частині не є предметом перегляду судом апеляційної інстанції.

З огляду на вищевикладене, апеляційний суд приходить до висновку про те, що рішення суду першої інстанції в частині позовних вимог про скасування рішення про включення ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» в план - графік проведення документальних планових перевірок платників податків на 2023 рік та рішення про коригування такого плану-графіку в березні та серпні 2023 року підлягає скасуванню.

Відповідно до частин першої - четвертої статті 242 КАС України рішення суду повинно бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом.

Відповідно до частини 1 статті 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 78 цього Кодексу.

Частиною 2 ст. 77 КАСУ України визначено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Як неодноразово вказував Європейський суд з прав людини, право на вмотивованість судового рішення сягає своїм корінням більш загального принципу, втіленого у Конвенції, який захищає особу від сваволі; рішення національного суду повинно містити мотиви, які достатні для того, щоб відповісти на істотні аспекти доводів сторони (рішення у справі РуїзТорія проти Іспанії, параграфи 29 - 30). Це право не вимагає детальної відповіді на кожен аргумент, використаний стороною; більше того, воно дозволяє судам вищих інстанцій просто підтримати мотиви, наведені судами нижчих інстанцій, без того, щоб повторювати їх.

У рішенні Петриченко проти України (параграф 13) Європейський суд з прав людини вказував на те, що національні суди не надали достатнього обґрунтування своїх рішень, та не розглянули відповідні доводи заявника, навіть коли ці доводи були конкретними, доречними та важливими.

Наведене дає підстави для висновку, що доводи скаржника у кожній справі мають оцінюватись судами на предмет їх відповідності критеріям конкретності, доречності та важливості у рамках відповідних правовідносин з метою належного обґрунтування позиції суду.

Інші зазначені відповідачем в апеляційній скарзі обставини, окрім вищеописаних обставин, ґрунтуються на довільному трактуванні фактичних обставин і норм матеріального права, а тому такі не вимагають детальної відповіді або спростування.

З огляду на викладене, враховуючи положення статті 317 КАС України, суд апеляційної інстанції приходить переконання, що суд першої інстанції при прийнятті рішення неповно з`ясував обставини, що мають значення для справи, неправильно застосував норми матеріального права, а тому рішення суду першої інстанції в частині визнання протиправним рішення про включення ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» в план - графік проведення документальних планових перевірок платників податків на 2023 рік та рішення про коригування такого плану-графіку в березні та серпні 2023 року слід скасувати та ухвалити нове в цій частині, яким відмовити у вказаних позовних вимогах.

Керуючись ст.ст. 229, 243, 308, 311, 315, 317, 321, 322, 325, 328 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Державної податкової служби України задовольнити.

Рішення Рівненського окружного адміністративного суду від 01 лютого 2024 року у справі № 460/23532/23 у частині позовних вимог про визнання протиправним рішення про включення ТзОВ «Будівельна компанія «Будальянс Груп» в план - графік проведення документальних планових перевірок платників податків на 2023 рік, рішення про коригування такого плану-графіку в березні та серпні 2023 року скасувати та прийняти постанову в цій частині, якою у задоволенні вказаних позовних вимог відмовити.

В іншій частині рішення Рівненського окружного адміністративного суду від 01 лютого 2024 року у справі № 460/23532/23 залишити без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена у касаційному порядку, шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Головуючий суддя Р. П. Сеник судді Н. М. Судова-Хомюк І. М. Обрізко Повне судове рішення складено 23.04.2024

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.04.2024
Оприлюднено25.04.2024
Номер документу118565813
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —460/23532/23

Постанова від 23.04.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Ухвала від 22.04.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Ухвала від 22.04.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Ухвала від 01.04.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Ухвала від 01.04.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Ухвала від 01.04.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Ухвала від 14.03.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Ухвала від 14.03.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Ухвала від 01.03.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Постанова від 20.02.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Онишкевич Тарас Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні