Справа № 127/39227/23
Провадження № 3/127/9965/23
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
22.04.2024м. Вінниця
Вінницький міський суд Вінницької області в складі головуючого судді Бернади Є.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративний матеріал про притягнення ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , до адміністративної відповідальності за порушення митних правил, передбаченої статтею 485 Митного кодексу України,
ВСТАНОВИВ:
ТОВ «КЕНВУД ЕКСПЕРТ» (Україна, 08205, Київська обл., Бучанський р-н, м. Ірпінь, вул. Северинівська, буд. 9, кв. (офіс) 4) протягом 2022 2023 років здійснювався експорт товару Насіння соняшнику за 14 електронними митними деклараціями (далі ЕМД): від 07.12.2022 № № UA401020/2022/57077, UA401020/2022/57092, від 08.12.2022 № UA401020/2022/57329, від 12.12.2022 № № UA401020/2022/57889, UA401020/2022/57891, від 14.12.2022 № № UA401020/2022/58342, UA401020/2022/58343, UA401020/2022/58345, від 15.12.2022 № UA401020/2022/58546, від 20.12.2022 № № UA401020/2022/59111, UA401020/2022/59153, UA401020/2022/59154, UA401020/2022/59155, UA401020/2022/59156 загальною вагою 313,104 тон, вартістю 2663175,17 грн., з декларуванням тарифної преференції за кодом «410» - Товари, що вивозяться з України відповідно до Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським Співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони [Угода про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським Співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони, стаття 31 Угоди, додаток I-C до глави 1 розділу IV «Торгівля та питання, пов`язані з торгівлею» (графік скасування вивізного (експортного) мита)] при нарахуванні експортного мита.
Ставка вивізного мита за указаною преференцією яке сплачено підприємством ТОВ «КЕНВУД ЕКСПЕРТ» становить 3,6%.
Повна ставка вивізного мита яке підприємство ТОВ «КЕНВУД ЕКСПЕРТ» мало б сплатити в ході проведення операцій з вивезення товару Насіння соняшнику без застосування преференцій в рамках вільної торгівлі між Україною та ЄС складає 10 %.
Дані преференції за вказаними ЕМД надавались ТОВ «КЕНВУД ЕКСПЕРТ» на підставі сертифікатів з перевезення (походження) товару форми EUR.1 від 07.12.2022 № А401.52869; від 07.12.2022 № А401.52873; від 08.12.2022 № А401.53058; від 12.12.2022 № А401.53505; від 12.12.2022 № А401.53504; від 14.12.2022 № А401.53813; від 14.12.2022 № А401.53814; від 14.12.2022 № А401.53815; від 15.12.2022 № А401.53975; від 19.12.2022 № А401.54243; від 19.12.2022 № А401.54244; від 19.12.2022 № А401.54245; від 19.12.2022 № А401.54246; від 19.12.2022 № А401.54247, які були видані Вінницькою митницею на підставі копії видаткової накладної від 02.11.2022 № 681, виданої ТОВ «ЛУЧ АГРО ПЛЮС», яке згідно поданих документів є постачальником товару.
Однак при подачі ТОВ «КЕНВУД ЕКСПЕРТ» заяви про видачу сертифікатів з перевезення товару EUR.1, подані додаткові документи (відомості) виробника товару, що підтверджують преференційне походження товару з України містять недостовірні дані, оскільки ТОВ «КЕНВУД ЕКСПЕРТ» фактично звітувало про відсутність господарської діяльності протягом 2022 року. Натомість ТОВ «КЕНВУД ЕКСПЕРТ» здійснювало експорт товару «Насіння соняшника» (урожаю 2021), який виробником якого, є ТОВ «ЛУЧ АГРО-ПЛЮС», яке з 01.01.2021 по 15.09.2023 ТОВ «ЛУЧ АГРО-ПЛЮС» не здійснювало реалізацію товару «Насіння соняшнику» ТОВ «КЕНВУД ЕКСПЕРТ».
Вищезазначені факти свідчать про порушення ТОВ «КЕНВУД ЕКСПЕРТ» митного законодавства що призвело до заниження податкових зобов`язань за ЕМД від 07.12.2022 № № UA401020/2022/57077, UA401020/2022/57092, від 08.12.2022 № UA401020/2022/57329, від 12.12.2022 № № UA401020/2022/57889, UA401020/2022/57891, від 14.12.2022 № № UA401020/2022/58342, UA401020/2022/58343, UA401020/2022/58345, від 15.12.2022 № UA401020/2022/58546, від 20.12.2022 № № UA401020/2022/59111, UA401020/2022/59153, UA401020/2022/59154, UA401020/2022/59155, UA401020/2022/59156 по сплаті вивізного мита, згідно доповідної записки відділу проведення митного аудиту Вінницької митниці від 11.10.2023 № 19/94, на суму 170443,21 грн.
ОСОБА_1 у судове засідання не з`явився, однак його захисник вважає, що провадження у справі має бути закрите у зв`язку з відсутністю в діях її підзахисного складу правопорушення.
Зокрема, як зазначила захисник, наданими суду матеріалами не доведена наявність умислу на вчинення правопорушення. Її підзахисний надав митному органу усі необхідні документи, які були оформлені відповідно до встановленого законом порядку та містили усі необхідні реквізити. Надані суду матеріали при цьому не містять відомостей, які характеризують інкриміноване правопорушення в частині способу, місця та інших обставин його вчинення.
Захисник зауважила, що ОСОБА_1 не може бути суб`єктом правопорушення, оскільки усі необхідні документи до митного органу були подані митним брокером ФОП ОСОБА_2 . Не надані суду і матеріали, які б свідчили про скасування та визнання недійсним сертифікату про походження, наданого експортеру. Не було доведено і те, що експортоване насіння походить не з України.
Представник митниці в судовому засіданні просив накласти на ОСОБА_1 адміністративне стягнення в межах санкції статті.
Заслухавши думку представника митниці, дослідивши матеріали справи, суд дійшов до такого висновку.
З матеріалів справи випливає, шо відповідно до доповідної записки відділу проведення митного аудиту Вінницької митниці від 11.10.2023 № 19/94, відділом проведення митного аудиту проведено аналітичну роботу щодо достовірності декларування преференційного походження експортованих товарів після їх митного оформлення, а саме аналізом наявних у Вінницькій митниці баз даних, зокрема ІКС «Єдине вікно подання електронної звітності» підсистеми «Єдиний реєстр податкових накладних» (далі ЄРПН) ІКС «Податковий блок» встановлено, що ТОВ «КЕНВУД ЕКСПЕРТ» (Україна, 08205, Київська обл., Бучанський р-н, м. Ірпінь, вул. Северинівська, буд. 9, кв. (офіс) 4) протягом 2022 2023 років здійснювався експорт товару Насіння соняшнику за 14 електронними митними деклараціями (далі ЕМД): від 07.12.2022 № № UA401020/2022/57077, UA401020/2022/57092, від 08.12.2022 № UA401020/2022/57329, від 12.12.2022 № № UA401020/2022/57889, UA401020/2022/57891, від 14.12.2022 № № UA401020/2022/58342, UA401020/2022/58343, UA401020/2022/58345, від 15.12.2022 № UA401020/2022/58546, від 20.12.2022 № № UA401020/2022/59111, UA401020/2022/59153, UA401020/2022/59154, UA401020/2022/59155, UA401020/2022/59156 загальною вагою 313,104 тонн, вартістю 2 663 175,17 грн., із декларуванням тарифної преференції за кодом «410» - Товари, що вивозяться з України відповідно до Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським Співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони [Угода про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським Співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони, стаття 31 Угоди, додаток I-C до глави 1 розділу IV «Торгівля та питання, пов`язані з торгівлею» (графік скасування вивізного (експортного) мита)] при нарахуванні експортного мита.
Ставка вивізного мита за указаною преференцією яке сплачено підприємством ТОВ «КЕНВУД ЕКСПЕРТ» становить 3,6%.
Повна ставка вивізного мита яке підприємство ТОВ «КЕНВУД ЕКСПЕРТ» мало б сплатити в ході проведення операцій з вивезення товару Насіння соняшнику без застосування преференцій в рамках вільної торгівлі між Україною та ЄС становить 10 %.
Дані преференції за вказаними ЕМД надавались ТОВ «КЕНВУД ЕКСПЕРТ» на підставі сертифікатів з перевезення (походження) товару форми EUR.1 від 07.12.2022 № А401.52869; від 07.12.2022 № А401.52873; від 08.12.2022 № А401.53058; від 12.12.2022 № А401.53505; від 12.12.2022 № А401.53504; від 14.12.2022 № А401.53813; від 14.12.2022 № А401.53814; від 14.12.2022 № А401.53815; від 15.12.2022 № А401.53975; від 19.12.2022 № А401.54243; від 19.12.2022 № А401.54244; від 19.12.2022 № А401.54245; від 19.12.2022 № А401.54246; від 19.12.2022 № А401.54247, які були видані Вінницькою митницею на підставі копії видаткової накладної від 02.11.2022 № 681, виданої ТОВ «ЛУЧ АГРО ПЛЮС», яке згідно поданих документів є постачальником товару.
У ході аналізу ІКС «Податковий блок» встановлено, що ТОВ «КЕНВУД ЕКСПЕРТ» зареєстрований на цей час за адресою: АДРЕСА_2 , державна реєстрація 03.10.2022 р., Статутний фонд становить 300,0 тис. грн. Засновники ОСОБА_3 (РНОКПП НОМЕР_1 ) - 300,0 тис. грн., або 100%. Основний вид діяльності 46.21 - Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насiнням i кормами для тварин. Кількість працюючих з січня 2022 р. по червень 2023р. - відсутня (звітність не подано). Балансова вартість основних фондів (згідно фінансової звітності) станом на 01.01.2022 р. 0,0 тис. грн. та станом на 31.12.2022 р. 0,0 тис. грн. Доходи (згідно декларації з податку на прибуток): 2022 р. 0,0 тис. грн.
Згідно з даними ЄРПН ІКС «Єдине вікно подання електронної звітності» податкові накладні на реалізацію та придбання товарів (робіт, послуг) в періоді з 01.01.2022 по 15.09.2023 ТОВ «КЕНВУД ЕКСПЕРТ» не реєструвались, чим порушено вимоги п. 187.1 п п. б) ст. 187 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 275-VI (зі змінами), зокрема, датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь яка з подій, що настала раніше, а саме дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетину митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства.
Відповідно до пункту 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний податкову накладну в електронній формі з дотриманням умов щодо реєстрації у порядку, визначену законодавством кваліфікованого підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений кодексом термін.
Отже, ТОВ «КЕНВУД ЕКСПЕРТ» фактично звітувало про відсутність господарської діяльності протягом 2022 року.
Відповідно до АСМО Інспектор у грудні 2022 року ТОВ «КЕНВУД ЕКСПЕРТ» здійснювало експорт товару «Насіння соняшника» (урожаю 2021 р.), який виробником якого, згідно гр. 31 ЕМД, є ТОВ «ЛУЧ АГРО-ПЛЮС» (07301, Київська область, Вишгородський район, м. Вишгород, пр. Івана Мазепи, буд. 8).
Аналізом ІКС «Податковий блок» встановлено, що на даний час ТОВ «ЛУЧ АГРО-ПЛЮС» зареєстровано за адресою 07301, Київська область, Вишгородський район, м. Вишгород, пр. Івана Мазепи, буд. 8, державна реєстрація 20.03.2006. Статутний фонд складає 100,0 тис. грн. Засновники - ОСОБА_4 (РНОКПП НОМЕР_2 ), - 100,0 тис. грн., або 100%. Основний вид діяльності _01.11 - Вирощування зернових культур (крiм рису), бобових культур i насiння олiйних культур. Кількість працюючих січень 2021 р. 6 осіб, червень 2023 р. 5 осіб. Балансова вартість основних фондів (згідно фінансової звітності) станом на 01.01.2021 р. 337,0 тис. грн. та станом на 31.12.2022 р. 154,2 тис. грн. Доходи (згідно декларації з податку на прибуток, підприємство не перебувало на спрощеній системі оподаткування як с/г товаровиробник): 2021 р. 3794,7 тис. грн. 2022 р. 0,0 тис. грн.
Слід зазначити, що в 2022 році ТОВ «ЛУЧ АГРО-ПЛЮС» було зареєстровано за адресою: 79024, Львівська область, м. Львів, вул. Забрицького, буд. 5.
Згідно з даними ЄРПН ІКС «Єдине вікно подання електронної звітності» в періоді з 01.01.2021 по 15.09.2023 ТОВ «ЛУЧ АГРО-ПЛЮС» не здійснювало реалізацію товару «Насіння соняшнику» ТОВ «КЕНВУД ЕКСПЕРТ», чим порушено вимоги пункту 187.1 статті 187 Податкового кодексу України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь яка з подій, що настала раніше, а саме дата відвантаження товарів або дата зарахування коштів від покупця.
Згідно з пунктом 201.1 статті 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний податкову накладну в електронній формі з дотриманням умов щодо реєстрації у порядку, визначену законодавством кваліфікованого підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений кодексом термін.
Крім того, згідно з даними ЄРПН ІКС «Єдине вікно подання електронної звітності» ТОВ «ЛУЧ АГРО-ПЛЮС» не здійснювало придбання ТМЦ (ЗЗР, насіння, ПММ, добрив) та послуг (сівба, обробіток грунту, збирання врожаю тощо), що необхідні для ведення сільськогосподарського виробництва.
Відповідно до ІКС «Податковий блок» підсистеми інформації Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру земельні ділянки в ТОВ «ЛУЧ АГРО-ПЛЮС» відсутні.
З метою перевірки законності експорту товару «насіння соняшнику» виробником ТОВ «ЛУЧ АГРО-ПЛЮС» для підтвердження або спростування фактів реалізації товарів експортером ТОВ «КЕНВУД ЕКСПЕРТ», митницею на адресу ТОВ «ЛУЧ АГРО-ПЛЮС» направлено запит від 22.09.2023№ 7.12-1/20-03/13/6698. Станом на 08.11.2023 відповіді на запит на адресу митниці не надходило.
Правила походження до міжнародних договорів про вільну торгівлю визначений порядком видачі сертифіката EUR.1.
Зокрема, відповідно до статті 1 Протоколу І до Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом для цілей визначення преференційного походження товарів застосовуються положення Доповнення І та Доповнення ІІ Регіональної конвенції про пан-євро-середземноморськ преференційні правила походження.
Пунктом 7 статті 16 Доповнення І встановлено, що митні органи, які видають сертифікати, повинні вжити всіх необхідних заходів для перевірки статусу походження товарів, а також для виконання інших умов цієї Конвенції.
Для цих цілей вони мають право вимагати будь які докази і здійснювати будь яку перевірку рахунків експортера.
Видача сертифікатів здійснюється митницями відповідно до положень Порядку заповнення та видачі митницею сертифіката з перевезення (походження) товару EUR.1, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2021 № 139 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.03.2021 за № 35535977.
Отже, на підставі вищевикладеного встановлено, що при подачі ТОВ «КЕНВУД ЕКСПЕРТ» заяви про видачу сертифікатів з перевезення товару EUR.1, подані додаткові документи (відомості) виробника товару, що підтверджують преференційне походження товару з України містять недостовірні дані.
Вищезазначені факти свідчать про порушення ТОВ «КЕНВУД ЕКСПЕРТ» митного законодавства що призвело до заниження податкових зобов`язань за ЕМД від 07.12.2022 № № UA401020/2022/57077, UA401020/2022/57092, від 08.12.2022 № UA401020/2022/57329, від 12.12.2022 № № UA401020/2022/57889, UA401020/2022/57891, від 14.12.2022 № № UA401020/2022/58342, UA401020/2022/58343, UA401020/2022/58345, від 15.12.2022 № UA401020/2022/58546, від 20.12.2022 № № UA401020/2022/59111, UA401020/2022/59153, UA401020/2022/59154, UA401020/2022/59155, UA401020/2022/59156 по сплаті вивізного мита, згідно доповідної записки відділу проведення митного аудиту Вінницької митниці від 11.10.2023 № 19/94, на суму 170 443,21 грн.
З метою проведення опитування керівника ТОВ «КЕНВУД ЕКСПЕРТ» (код ЄДРПОУ 44709246) ОСОБА_1 , Вінницькою митницею на адресу місця проживання громадянина направлено запрошення від 31.10.2023 № 7.12-4/20-03/10/7730 щодо прибуття до митниці в термін до 07.11.2023.
Станом на 08.11.2023 ОСОБА_1 до митниці не прибув, про причини неприбуття не повідомив.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Порядку заповнення та видачі митницею сертифіката з перевезення (походження) товару EUR.1, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2021 № 139 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.03.2021 за № 35535977, сертифікат EUR.1 видається безоплатно у разі, якщо його потрібно пред`явити як доказ, що товар(и) відповідає(ють) вимогам правил визначення преференційного походження, встановлених Регіональною конвенцією про пан-євро-середземноморські преференційні правила походження або міжнародним угодами про вільну торгівлю, укладених у встановленому законодавством порядку, якими передбачено процедуру заповнення та видачі митницею сертифікатів EUR.1, у разі застосуванні преференційних ставок ввізного (вивізного) мита.
Відповідно до частини другої статті 83 МК, для поміщення товарів у митний режим експорту особа, на яку покладається дотримання вимог митного режиму, повинна: подати митному органу, що здійснює випуск товарів у митному режимі експорту, документи на такі товари; сплатити митні платежі, якими відповідно до закону обкладаються товари під час вивезення за межі митної території України у митному режимі експорту; виконати вимоги щодо застосування передбачених законом заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності.
Згідно з частиною першою статті 257 МК, декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення. При застосуванні письмової форми декларування можуть використовуватися як електронні документи, так і документи на паперовому носії або їх електронні (скановані) копії, засвідчені електронним цифровим підписом декларанта або уповноваженої ним особи.
Відповідно до підпункту «б» пункту 5 частини восьмої статті 257 МК, декларант зобов`язаний вносити до митної декларації відомості про товари, зокрема, щодо застосування пільг зі сплати митних платежів.
Порядком заповнення митних декларацій на бланку єдиного адміністративного документа, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 30.05.2012 № 651, передбачено, що декларантом зазначаються: у графі 36 МД інформація щодо наявність преференцій, у графі 47 МД відомості про нарахування митних платежів.
У відповідності до частини восьмої статті 264 МК з моменту прийняття митним органом митної декларації вона є документом, що засвідчує факти, які мають юридичне значення, а декларант або уповноважена ним особа несе відповідальність за подання недостовірних відомостей, наведених у цій декларації.
Згідно з частиною першою статті 266 МК декларант зобов`язаний: здійснити декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення відповідно до порядку, встановленого МК України; на вимогу митного органу пред`явити товари, транспорті засоби комерційного призначення для митного контролю і митного оформлення; надати митному органу передбачені законодавством документи і відомості, необхідні для виконання митних формальностей; у випадках визначених Митним та Податковим кодексам України, сплатити митні платежі або забезпечити їх сплату відповідно до розділу X Митного кодексу України; у випадках, визначених МК України та іншими законами України, сплатити інші платежі, контроль за справлянням яких покладено на митні органи.
Відповідно до частини четвертої статті 266 МК у разі самостійного декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення декларантом передбачену МК України відповідальність за вчинення порушення митних правил у повному обсязі несе декларант.
Відповідно до частини другої статті 459 МК суб`єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами - посадові особи цих підприємств.
Відповідно до пункту 43 частини першої статті 4 МК посадові особи підприємств - керівники та інші працівники підприємств (резиденти та нерезиденти), які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов`язків відповідають за додержання вимог, встановлених Митним кодексом України, законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України, укладеними у встановленому законом порядку.
Отже, аналіз наведених правових норм свідчить про те, що саме ОСОБА_1 є суб`єктом, уповноваженим на роботу з митницею. Тому твердження захисника останнього в цій частині суд оцінює критично.
Крім того, представник митниці надав суду витяги, на які містить посилання у протоколі про порушення митних правил, зокрема, щодо реєстрацію ТОВ «КЕНВУД ЕКСПЕРТ», наявні у нього рахунки, фінансову звітність за період, що передував операції, витяг з Єдиного реєстру податкових накладних, а також відомості про скасування сертифікатів перевезення товару EUR.1
Саме тому суд вважає, що наведені вище доводи захисника особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, щодо відсутності правових підстав для притягнення її підзахисного до адміністративної відповідальності не ґрунтуються на наданих суду матеріалах. Тому, як суд вже зазначив, суд вважає, що ОСОБА_1 є особою, уповноваженою на роботу з митницею ТОВ «КЕНВУД ЕКСПЕРТ». При цьому наданими суду матеріалами підтверджений факт надання останнім митному органу документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення митної вартості товару, а саме надав документи про походження товару які стали підставою для видачі сертифікатів перевезення товару EUR.1, що призвело до несплати митних платежів у сумі 170443,21 грн.
З огляду на викладене, суд вважає, що дії ОСОБА_1 охоплюються складом правопорушення, передбаченого статтею 485 МК, за ознаками заявлення в митній декларації з метою неправомірного звільнення від сплати митних платежів чи зменшення їх розміру неправдивих відомостей, необхідних для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості, та надання з цією ж метою митному органу документів, що містять такі відомості.
Відповідно до статті 487 МК, провадження у справах про порушення митних правил здійснюється відповідно до положень МК, а в частині, що не регулюється ним - відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.
Враховуючи вищевикладене, обставини справи, особу правопорушника та ступінь його вини, обставини, що пом`якшують та обтяжують відповідальність, суд вважає за необхідне накласти на ОСОБА_1 адміністративне стягнення за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого статті 485 МК у виді штрафу в розмірі 150 відсотків несплаченої суми митних платежів.
Згідно зі статтею 40-1 КпАП судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення.
Відповідно до пункту 5 частини другої статті 4 Закону України «Про судовий збір» у разі ухвалення судом постанови про накладення адміністративного стягнення з особи, на яку накладено стягнення, стягується судовий збір в розмірі 0,2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Керуючись статтями 485 МК, 283, 284 КпАП, суд
ПОСТАНОВИВ:
Накласти на ОСОБА_1 адміністративнестягнення за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого статтею 485 Митного кодексу України у виді штрафу в розмірі 150 відсотків несплаченої суми митних платежів, що становить 255664 (двісті п`ятдесят п`ять тисяч шістсот шістдесят чотири) гривні 81 копійку.
Стягнути з ОСОБА_1 на користьдержави судовий збір у розмірі 605 (шістсот п`ять) гривень 60 (шістдесят)копійок.
Постанова може бути оскаржена до Вінницького апеляційного суду протягом десяти днів з дня її винесення.
Суддя:
Суд | Вінницький міський суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 22.04.2024 |
Оприлюднено | 25.04.2024 |
Номер документу | 118567746 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Справи про порушення митних правил, які підлягають розгляду в судовому порядку Митний кодекс 2012 р. Дії, спрямовані на неправомірне звільнення від сплати митних платежів чи зменшення їх розміру, а також інші протиправні дії, спрямовані на ухилення від сплати митних платежів |
Адмінправопорушення
Вінницький міський суд Вінницької області
Бернада Є. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні