ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01054, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
про відкриття провадження у справі про банкрутство
15.04.2024Справа № 910/3120/24
за заявою ОСОБА_1 (ідентифікаційний номер: НОМЕР_1 )
до Державного підприємства «Інформаційно-аналітине агенство» (ідентифікаційний код: 31108394)
про про банкрутство
Суддя Омельченко Л.В.
за участю секретаря судового засідання Олійника Б.М.
Особи, які беруть участь у справі:
від заявника - адвокат Джаловян І.А. (ордер серії АІ № 1590638);
від боржника - керівник Микитьон В.В. (виписка з ЄДРЮОФОПГФ)
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
ОСОБА_1 (ідентифікаційний номер: НОМЕР_1 ) звернувся до Господарського суду м. Києва із заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство Державного підприємства «Інформаційно-аналітине агенство» (ідентифікаційний код: 31108394) у зв`язку з наявністю у нього непогашеної заборгованості.
Ухвалою суду від 20.03.2024 прийнято до розгляду заяву ОСОБА_1 (ідентифікаційний номер: НОМЕР_1 ) про відкриття провадження у справі про банкрутство Державного підприємства «Інформаційно-аналітине агенство» (ідентифікаційний код: 31108394); підготовче засідання суду призначено на 16.04.24 о 12:15 Засідання суду відбудеться у приміщенні Господарського суду м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 44-В, зал судових засідань № 18; викликано для участі у судовому засіданні представників заявника, боржника та арбітражну керуючу Буркуш Олену Анатоліївну (свідоцтво арбітражного керуючого № 986 від 30.04.2013); зобов`язано заявника надати у засідання суду оригінали документів, копії яких приєднано до поданої ним заяви, а також додаткові відомості (за їх наявності), необхідні для вирішення питання про відкриття провадження у справі про банкрутство; встановлено строк до 12.04.2024 Державному підприємству «Інформаційно-аналітине агентство» (ідентифікаційний код: 31108394) для подачі суду відзиву на заяву про відкриття провадження у справі про банкрутство з додатками, складеного відповідно до ст. 36 Кодексу України з процедур банкрутства.
03.04.2024 від ДП «Інформаційно-аналітичне агентство» надійшов відзив на заяву про відкриття провадження у справі.
У судове засідання 16.04.2024 з`явились представник заявника Джаловян І.А. та представник боржника Микитьон В.В. Представник заявника підтримав доводи заяви, просив суд відкрити провадження у справі про банкрутство Державного підприємства «Інформаційно-аналітине агентство» (ідентифікаційний код: 31108394). Боржник не заперечував стосовно відкриття провадження у справі про банкрутство, визнав існування у нього заборгованості перед заявником.
Заслухавши пояснення заявника, дослідивши заяву ОСОБА_1 (ідентифікаційний номер: НОМЕР_1 ), суд дійшов висновку про відкриття провадження у справі про банкрутство Державного підприємства «Інформаційно-аналітине агенство» (ідентифікаційний код: 31108394), виходячи з наступного.
Судом встановлено, що між ОСОБА_4 (Виконавець) та Державним підприємством «Інформаційно-аналітичне агентство» (Замовник) було укладено Цивільно-правовий договір № 22/07-01 від 01.07.2022.
Відповідно до п. 1.1. Цивільно-правового договору № 22/07-01 ОСОБА_4 зобов`язується надати Замовнику послуги в обсязі і на умовах, передбачених договором, а Замовник зобов`язується прийняти та оплатити такі послуги: ведення первинної документації (кадри, банк, договори, акти виконаних робіт); формування та подання звітності в системі МЕДОК (податкові накладні, місячні, квартальні та річні звіти); підготовка та подання документів до Фонду державного майна.
Згідно із п. 1.4. Цивільно-правового договору № 22/07-01 факт надання відповідних послуг з боку Виконавця засвідчуватиметься Актами прийому наданих послуг.
Відповідно до п. 1.5. Цивільно-правового договору № 22/07-01 акт прийому наданих послуг Сторони підписують після надання послуги. Він є невід`ємною частиною даного Договору.
Відповідно до п. 4.1. Цивільно-правового договору № 22/07-01 вартість послуг за цивільно-правовим договором становить: 45 000 грн 00 коп. за кожний квартал. З цієї суми Замовник утримує обов`язкові податки і збори, установлені чинним законодавством України.
Згідно із п. 4.2. Цивільно-правового договору № 22/07-01 оплата за послуги здійснюється у безготівковій формі в національній валюті за кожний звітний місяць окремо - на протязі 5-ти днів з моменту підписання акту виконаних послуг, що складає: 15 000 грн 00 коп.
У подальшому, кожного місяця Сторонами підписувались Акти прийому-передачі виконаних робіт, а саме: 30 липня 2022, 31 серпня 2022, 30 вересня 2022, що свідчить про фактичну виконану роботі та її прийняття Замовником, однак Замовником не вчинено будь-яких дій, що свідчать про виконання зобов`язання в частині оплати наданих послуг, тому відповідно до даних обставин, наявна заборгованість у розмірі 30 000 грн 00 коп.
Між ОСОБА_4 (Виконавець) та Державним підприємством «Інформаційно-аналітичне агентство» (Замовник) було укладено Цивільно-правовий договір № 22/10-01 від 01.10.2022.
Відповідно до п. 1.1. Цивільно-правового Договору № 22/10-01 Виконавець зобов`язується надати Замовнику послуги в обсязі і на умовах, передбачених цим договором, а Замовник зобов`язується прийняти та оплатити такі послуги: ведення первинної документації (кадри, банки, договори, акти виконаних робіт); формування та подання звітності в системі МЕДОК (податкові накладні, місячні, квартальні та річні звіти); підготовка та подання документів до Фонду державного майна.
Згідно із п. 1.4. Цивільно-правового Договору № 22/10-01 факт надання відповідних послуг з боку Виконавця засвідчуватиметься Актами прийому наданих послуг. Відповідно до п. 1.5. Цивільно-правового Договору № 22/10-01, акт прийому наданих послуг Сторони підписують після надання послуги. Він є невід`ємною частиною даного Договору.
Відповідно до п. 4.1. Цивільно-правового Договору № 22/10-01 вартість послуг за цивільно-правовим договором становить: 45 000 грн 00 коп. за кожний квартал. З цієї суми Замовник утримує обов`язкові податки і збори, установлені чинним законодавством України.
Згідно із п. 4.1. Цивільно-правового Договору № 22/10-01 оплата за послуги здійснюється у безготівковій формі в національній валюті за кожний звітний місяць окремо - на протязі 5-ти днів з моменту підписання акту виконаних послуг, що складає: 15 000 грн 00 коп.
У подальшому, кожного наступного місяця Сторонами підписувались Акти прийому-передачі виконаних робіт, а саме: 31 жовтня 2022, 30 листопада 2022, 31 грудня 2022, що свідчить про фактичне прийняття виконаної роботи, однак станом на дату відправлення даного листа-повідомлення, зарахування грошових коштів так і не проведені. Враховуючи це, Замовник порушив взяті на себе зобов`язання і тому наявна заборгованість в частині оплати за раніше наведеними Актами прийому-передачі у розмірі 45 000 грн 00 коп.
Між ОСОБА_4 (Виконавець) та Державним підприємством «Інформаційно-аналітичне агентство» (Замовник) було укладено Цивільно-правовий договір № 23/01-01 від 01.01.2023.
Відповідно до п. 1.1. Цивільно-правового договору № 23/01-01 виконавець зобов`язується надати Замовнику послуги в обсязі і на умовах, передбачених цим Договором, а Замовник зобов`язується прийняти та оплатити такі послуги: ведення первинної документації (кадри, банк, договори, акти виконаних робіт); формування та подання звітності в системі МЕДОК (податкові накладні, місячні, квартальні та річні звіти); підготовка та подання документів до Фонду державного майна.
Згідно із п. 1.4. Цивільно-правового договору № 23/01-01 факт надання відповідних послуг з боку Виконавця засвідчуватиметься Актами прийому наданих послуг.
Відповідно до п. 1.5. Цивільно-правового договору № 23/01-01 акт прийому наданих послуг Сторони підписують після надання послуги. Він є невід`ємною частиною даного договору.
Згідно із п. 4.1. Цивільно-правового договору № 23/01-01 вартість послуг за цивільно-правовим договором становить 45 000 грн. 00 коп. за кожний квартал. З цієї суми Замовник утримує обов`язкові податки і збори, установлені чинним законодавством України.
Відповідно до п. 4.2. Цивільно-правового договору № 23/01-01 оплата за послуги здійснюється у безготівковій формі в національній валюті за кожний звітний місяць окремо - на протязі 5-ти днів з моменту підписання акту виконаних послуг, що складає: 15 000 грн 00 коп.
У подальшому, кожного наступного місяця Сторонами підписувались Акти прийому-передачі виконаних робіт, а саме: 31 січня 2023, 28 лютого 2023, що свідчить про фактичне прийняття виконаної роботи, однак станом на дату відправлення даного листа-повідомлення, зарахування так і не проведені.
Враховуючи це, Замовник порушив взяті на себе зобов`язання і тому наявна заборгованість в частині оплати за раніше наведеними Актами прийому-передачі у розмірі 30 000 грн 00 коп.
На підставі вищевикладеного, вбачається, що у Державного підприємства «Інформаційне-аналітичне агентство» виникло зобов`язання в частині оплати за виконані роботи, а саме заборгованість перед ОСОБА_4 у сумі 105 000 грн. 00 коп.
Між тим, встановлено, що між ОСОБА_4 (Первісний кредитор) та ОСОБА_1 (Новий кредитор) було укладено Договір про відступлення права вимоги № 1/03/24-1 від 01.03.2024.
Відповідно до п. 2.1. Договору про відступлення права вимоги № 1/03/24-1 у порядку та на умовах, визначених цим Договором, Первісний кредитор відступає Новому кредитору Право вимоги за Зобов`язанням, а Новий кредитор сплачує Первісному кредитору Ціну відступлення права вимоги, у розмірі та на умовах, визначених цим Договором.
На підтвердження вищевказаних обставин кредитор надав суду:
- Копію Цивільно-правового договору № 22/07-01 від 01.07.2022 , який укладено між Первісним кредитором та Боржником;
- Копію Акту прийому-передачі виконаних робіт від 30.07.2022, який укладено між Первісним кредитором та Боржником;
- Копію Акту прийому-передачі виконаних робіт від 31.08.2022, який укладено між Первісним кредитором та Боржником;
- Копію Акту прийому-передачі виконаних робіт від 30.09.2022, який укладено між Первісним кредитором та Боржником;
- Копію Цивільно-правового договору № 22/10-01 від 01.10.2022, який укладено між Первісним кредитором та Боржником;
- Копію Акту прийому-передачі виконаних робіт від 31.10.2022, який укладено між Первісним кредитором та Боржником;
- Копію Акту прийому-передачі виконаних робіт від 30.11.2022, який укладено між Первісним кредитором та Боржником та ін. докази .
Боржник ДП «Інформаційне-аналітичне агентство» направив відзив на заяву про відкриття провадження у справі про банкрутство, в якому визнав існування заборгованості перед ОСОБА_1 , а також відсутність коштів для її погашення.
Згідно абз. 1 ст. 1 Кодексу України з процедур банкрутства боржник - юридична особа або фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, неспроможна виконати свої грошові зобов`язання, строк виконання яких настав.
Відповідно до вимог ст. 1 Кодексу України з процедур банкрутства склад і розмір грошових зобов`язань, у тому числі розмір заборгованості за передані товари, виконані роботи і надані послуги, сума кредитів з урахуванням відсотків, які зобов`язаний сплатити боржник, визначаються на день подання до господарського суду заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство, якщо інше не встановлено цим Кодексом. При поданні заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство розмір грошових зобов`язань визначається на день подання до господарського суду такої заяви.
Відповідно до ч. 8 ст. 39 Кодексу України з процедур банкрутства в ухвалі про відкриття провадження у справі про банкрутство зазначається про призначення розпорядника майна, встановлення розміру його винагороди та джерела її сплати.
Заява ініціюючого кредитора або боржника - фізичної особи про відкриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), крім відомостей, передбачених частиною першою статті 34, частиною другою статті 116 цього Кодексу, повинна містити пропозицію щодо кандидатури арбітражного керуючого для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією.
Господарський суд, відкриваючи провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), призначає арбітражного керуючого, зазначеного в абзаці другому цього пункту, розпорядником майна або керуючим реструктуризацією.
Так, з матеріалів справи вбачається, що заявником, окрім відомостей, передбачених частиною першою статті 34, частиною другою статті 116 Кодексу України з процедур банкрутства, було надано кандидатуру арбітражної керуючої Буркуш Олени Анатоліївни (свідоцтво № 986 від 30.04.2013), яка подала заяву про участь у справі для призначення її розпорядником майна боржника.
Частиною 3 ст. 28 Кодексу України з процедур банкрута встановлено, що розпорядником майна, керуючим реструктуризацією, керуючим санацією, ліквідатором, керуючим реалізацією не можуть бути призначені арбітражні керуючі:
1) які є заінтересованими особами у цій справі;
2) які здійснювали раніше управління цим боржником - юридичною особою, крім випадків, коли з дня відсторонення від управління зазначеним боржником минуло не менше трьох років;
3) яким відмовлено в допуску до державної таємниці, якщо такий допуск є необхідним для виконання обов`язків, визначених цим Кодексом;
4) які мають конфлікт інтересів;
5) які здійснювали раніше повноваження приватного виконавця щодо примусового виконання судових рішень або рішень інших органів (посадових осіб), у яких боржник був стороною виконавчого провадження;
6) які є близькими особами боржника - фізичної особи.
Відомостей про те, що арбітражна керуюча Буркуш О.А. здійснювала управління боржником або ж є заінтересованою особою стосовно боржника та кредиторів, судом не встановлено, не встановлено також обмежень, визначених ч. 3 ст. 28 Кодексу України з процедур банкрута, кандидатура арбітражного керуючого не належить до жодної з категорій осіб, зазначених у вказаній статті.
При цьому, судом зазначається, що відповідно до ч. 2 ст. 30 Кодексу України з процедур банкрутства розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна або ліквідатора визначається в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останніх 12-ть місяців його роботи до відкриття провадження у справі, але не менше трьох розмірів мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень.
Сплата основної винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна, ліквідатора, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією здійснюється за рахунок коштів, авансованих заявником (кредитором або боржником) на депозитний рахунок господарського суду, який розглядає справу, до моменту подання заяви про відновлення відкриття провадження у справі. У разі якщо процедура триває після закінчення авансованих заявником коштів, основна винагорода арбітражного керуючого сплачується за рахунок коштів, одержаних боржником - юридичною особою у результаті господарської діяльності, або коштів, одержаних від продажу майна боржника, яке не перебуває в заставі. (абз. 6,7 ч. 2 ст. 30 Кодексу України з процедур банкрутства).
Судом встановлено, що в матеріалах справи наявний Договір № 1 від 12 березня 2024 року про надання послуг арбітражного керуючого.
Враховуючи викладене вище, суд дійшов висновку про наявність підстав для відкриття провадження у справі про банкрутство та закінчення підготовчого засідання, про що постановляє відповідну ухвалу.
Керуючись ст. ст. 39, 41, 44, 45 Кодексу України з процедур банкрутства та ст. ст. 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, суд
УХВАЛИВ:
1. Відкрити провадження у справі про банкрутство Державного підприємства «Інформаційно-аналітине агенство» (ідентифікаційний код: 31108394).
2. Визнати грошові вимоги ОСОБА_1 (ідентифікаційний номер: НОМЕР_1 ) до Державного підприємства «Інформаційно-аналітине агенство» (ідентифікаційний код: 31108394) у розмірі 135 280,00 грн.
3. Увести мораторій на задоволення вимог кредиторів Державного підприємства «Інформаційно-аналітине агенство» (ідентифікаційний код: 31108394).
4. Увести процедуру розпорядження майном Державного підприємства «Інформаційно-аналітине агенство» (ідентифікаційний код: 31108394).
5. Призначити розпорядником майна Державного підприємства «Інформаційно-аналітине агенство» (ідентифікаційний код: 31108394) арбітражну керуючу Буркуш Олену Анатоліївну (свідоцтво № 986 від 30.04.2013).
6. Встановити оплату послуг арбітражній керуючій Буркуш О.А. у розмірі трьох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання повноважень за рахунок коштів заявника.
7. Заборонити боржнику та власнику майна (органу, уповноваженому управляти майном) боржника приймати рішення щодо ліквідації, реорганізації боржника, а також відчужувати основні засоби та предмети застави.
8. Встановити розпоряднику майна боржника строк до 10.06.2024 для подачі до Господарського суду м. Києва відомостей про результати розгляду вимог кредиторів (письмові нормативно-обґрунтовані пояснення щодо складеного реєстру по кожному з кредиторів, витяги з державних реєстрів заборон щодо майна боржника, а також, при наявності, письмові заперечення боржника щодо вимог кредиторів), реєстру вимог кредиторів відповідно до норм чинного законодавства, а також доказів повідомлення кредиторів про дату проведення попереднього засідання суду.
9. Визначити дату проведення попереднього судового засідання у справі на 17.06.24 о 11:45 год. Засідання суду відбудеться у приміщенні Господарського суду м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 44-Б, зал судових засідань № 7.
10. Встановити розпоряднику майна боржника строк до 03.06.2024 для проведення інвентаризації майна боржника.
11. Офіційно оприлюднити повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство Державного підприємства «Інформаційно - аналітине агенство» (ідентифікаційний код: 31108394) у встановленому законодавством порядку.
12. Зобов`язати розпорядника майна боржника виконати вимоги п. 3 ст. 44 Кодексу України з процедур банкрутства, докази чого надати суду.
13. Копію ухвали надіслати заявнику, боржнику, засновникам (учасникам) боржника, розпоряднику майна боржника, органу доходів і зборів, державному реєстратору за місцезнаходженням боржника, місцевому загальному суду, органу державної виконавчої служби за місцезнаходженням боржника.
14. Роз`яснити учасникам справи, що всі заяви (клопотання) для зручності мають бути подані в електронному вигляді через систему Електронний суд (https://id.court.gov.ua ) або надіслані на офіційну електронну адресу Господарського суду м. Києва inbox@ki.arbitr.gov.ua у форматі word.
Ухвала набрала законної сили 15.04.2024, може бути оскаржена у відповідності до ст. 256 Господарського процесуального кодексу України.
Суддя Л.В. Омельченко
Суд | Господарський суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 15.04.2024 |
Оприлюднено | 26.04.2024 |
Номер документу | 118591314 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи |
Господарське
Господарський суд міста Києва
Омельченко Л.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні