Рішення
від 23.04.2024 по справі 160/2789/24
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 квітня 2024 рокуСправа №160/2789/24

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Бондар М.В. розглянувши у спрощеному (письмовому) провадженні у місті Дніпрі адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Управління освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 (далі ОСОБА_1 , позивач) звернулась до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Управління освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради (далі - Управління, відповідач), в якій позивач, з урахуванням уточненого позову, просить суд;

- визнати протиправним зменшення премії ОСОБА_1 на 75% в наказах: №184-к/тр від 24.10.2023 за жовтень; №198-к/тр від 17.11.2023 за листопад; №222-к/тр від 15.12.2023 за грудень, - Управлінням освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради, на підставі порушення встановлених правил про зменшення премії;

- зобов`язати Управління освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради розглянути питання виплати повного преміювання головному спеціалісту з правових питань ОСОБА_1 за жовтень 2023, листопад 2023, грудень 2023.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що за період з жовтня по грудень 2023 начальником Управління ОСОБА_2 видано накази про преміювання, згідно з якими встановлено працівникам Управління премії в повному обсязі. Проте, позивачу, як головному спеціалісту з правових питань, цими наказами (за жовтень, листопад та грудень 2023) встановлено тільки 25% премії від посадового окладу, а саме: 25% виплаченої премії за період з 01.10.2023 по 31.10.2023 - 886,36 грн; 25% виплаченої премії за період з 01.11.2023 по 30.11.2023 - 1 122,73 грн; 25% виплаченої премії за період з 01.12.2023 по 31.12.2023 990,48 грн. Позивач звертає увагу, що посадовий оклад головного спеціаліста складає 5200 грн. Таким чином, на думку позивача, начальником Управління ОСОБА_2 прийнято невмотивовані рішення про встановлення премій за період з жовтня 2023 по грудень 2023 в розмірі 25%, так як наказів про зменшення ОСОБА_1 розміру премії за вказані вище періоди, де б в обов`язковому порядку були зазначені конкретні обставини, які стали причиною такого зменшення премії із відповідним ознайомленням позивача під підпис видано не було. Отже, позивач вважає, що рішення начальника Управління Дідура Р.М. про зниження ОСОБА_1 розмірів премії за період з жовтня 2023 по грудень 2023 є безпідставними, а тому - протиправними у зв`язку із тим, що обов`язки, визначені посадовою інструкцією головного спеціаліста з правових питань позивач завжди виконувала в повному обсязі, основні показники для визначення преміювання позивачем дотримані, за весь період роботи, так і за жовтень 2023 - грудень 2023. На вказаній посаді зауважень, які б, як наслідок, слугували підставою для зниження розміру премії з боку відповідача не отримувала, до дисциплінарної відповідальності ОСОБА_1 не притягалась. Поміж іншого, позивач звертає увагу, що протиправна бездіяльність начальника Управління ОСОБА_2 має вже тривалий (систематичний) характер, так як 21.11.2023 судом вже ухвалено рішення у справі №160/23780/23 (про визнання протиправною бездіяльність начальника управління ОСОБА_2 щодо не вирішення питання про преміювання головного спеціаліста з правових питань ОСОБА_1 за період роботи з 01.08.2023- 31.08.2023). Проте, начальник Управління ОСОБА_2 , продовжує чинити на думку позивача протиправні дії, які були встановлені судом щодо зниження розміру премій за період з жовтня 2023 по грудень 2023 року до 25% від посадового окладу головному спеціалісту з правових питань ОСОБА_1 без видачі наказу про зниження розміру премії із мотивувальною частиною. Вважаючи такі дії відповідача протиправними, позивач звернулась до суду з цим позовом.

Ухвалою суду від 20.02.2024 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито спрощене позовне провадження без виклику учасників справи в порядку статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України.

07.03.2024 відповідач надав до суду відзив на позовну заяву, в якому проти задоволення позову заперечує, посилаючись на те, що питання призначення та визначення премії регулюється Положенням про преміювання працівників Управління освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради (далі Положення). Пунктом 1.5. Положення встановлено, що преміювання не є обов`язковою щомісячною виплатою. Так, за період з жовтня 2023 по грудень 2023, начальником Управління ОСОБА_2 видано накази про преміювання, згідно з якими встановлено премії працівникам Управління, позивачу встановлено премії в розмірі 25% від посадового окладу: за жовтень 2023 в сумі 886,36 грн; за листопад 2023 в сумі 1 122,73 грн; за грудень 2023 в сумі 990,48 грн. Відповідач зазначає, що начальник Управління в межах своїх повноважень, з урахуванням ефективного виконання обов`язків видав наказ про преміювання позивача, для прийняття даного рішення було враховано такі обставини. По-перше, вказаний розмір премії обумовлений тим, що у вказаний період часу, позивач неодноразово перебувала у відпусті, а саме: згідно з наказом № 86\к\тм від 24.07.2023 «Про надання частини щорічної основної відпустки ОСОБА_1 », позивачу надана відпустка за період роботи 17.08.2022 по 16.08.2023 - період відпустки з 01.08.2023 по 02.08.2023 включно тривалістю 2 календарних дні; відповідно до наказу №131\к\тм від 07.12.2023 «Про надання частини щорічної основної відпустки ОСОБА_1 », позивачу надана відпустка за період роботи 17.08.2022 по 16.08.2023 - період відпустки з 25.12.2023 по 29.12.2023 включно тривалістю 5 календарних днів; згідно з наказом №113\к\тм від 09.10.2023 «Про надання частини щорічної основної відпустки ОСОБА_1 », позивачу надана відпустка за період роботи 17.08.2022 по 16.08.2023 - період відпустки з 23.10.2023 по 05.11.2023 включно тривалістю 14 календарних днів; відповідно до наказу №4\к\тм від 17.01.2024 «Про надання частини щорічної основної відпустки ОСОБА_1 », позивачу надана відпустка за період роботи 17.08.2022 по 16.08.2023 - період відпустки з 22.01.2024 по 30.01.2024 включно тривалістю 9 календарних днів. По-друге, відповідач зазначає, що згідно з наказом №176-к\тр від 09.10.2023 ОСОБА_3 виплачена матеріальну допомога на оздоровлення у розмірі посадового окладу у зв`язку з наданням частини щорічної відпуски, тобто за вказаний період позивач отримала матеріальну допомогу для покращення. Також, відповідач вказує, що обсяг виконаних робіт позивачем не відповідає розміру преміювання в розмірі 100%, відповіді на звернення громадян за вказаний період позивач не готувала, у відрядженні позивач у вказаний період не перебувала. Приймаючи до уваги незначний обсяг завдань, які виконувалися у вказаний період позивачем, перебування у відпустці майже щомісяця, виплату матеріальної допомоги, відповідачем прийнято відповідне рішення про визначення розміру премії.

10.03.2024, 12.03.2024 до суду від позивача надійшла відповідь на відзив, в якій ОСОБА_1 зазначає, що відповідач посилається у відзиві на пункт 5.1. розділу 5 Положення, де передбачені умови для зниження розміру премії: несвоєчасне та неналежне виконання завдань; неналежне виконання посадових обов`язків; порушення строків виконання завдань, листів, звернень громадян; порушення трудової дисципліни, правил техніки безпеки, педагогічної етики; несвоєчасне подання звітних та інших даних відповідно до графіка або вимог Управління; наявність випадків неналежного контролю за зберіганням матеріальних цінностей. Проте, відповідач не надав жодних доказів про вчинення позивачем дій, які перелічені у пункті 5.1. розділу 5 Положення, які б як наслідок, могли бути підставою для зниження розміру премії позивача. Також, позивач звертає увагу на виплату Управлінням за жовтень 2023 - грудень 2023 премії лише в розмірі 25%. Твердження відповідача про перебування позивача у відпустках, що начебто є підставою для нарахування розміру премії за фактично відпрацьований час (25%) не відповідає дійсності, адже за розрахунками позивача, розмір премії мав бути більшим, ніж 25%. Відповідач надав до суду накази про надання відпустки позивачу за липень та січень 2023, як підставу для зменшення розміру премії за жовтень 2023, листопад 2023 та грудень 2023. Позивач звертає увагу, що відповідачем надано накази за липень 2023 та січень 2023, які не заявлялися в позовній заяві, не оскаржувалися, а відтак не є предметом розгляду цієї справи. Також, виплата матеріальної допомоги позивачу відповідачем не є предметом спору. Крім того виплата допомоги ніяким чином не впливає на розмір премії. Також, позивач зазначає, що відповідач належним чином (з доказами) не обґрунтував заяву про недостатній обсяг виконаних робіт позивачем за період, вказаний в позовній заяві, а також не надав документів які б підтверджували цю заяву, тому вказана причина невиплати премії не має підґрунтя. Крім того, аналогічна справа, за участі позивача та відповідача вже була розглянута Дніпропетровським окружним адміністративним судом (рішення суду у справі №160/23780/23 від 21.11.2023), в якому суд задовольнив позов та зобов`язав відповідача виплатити премію в повному обсязі.

Дослідивши матеріали, з`ясувавши фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються вимоги позову, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступні обставини справи та надав їм правову оцінку.

В трудовій книжці ОСОБА_1 серії НОМЕР_1 міститься наступні записи, зокрема:

№10: 11.11.2021 призначено на посаду головного спеціаліста з правових питань Управління освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради, як таку, що пройшла за конкурсом;

№11: 11.11.2021 збережено 14 ранг посадової особи місцевого самоврядування в межах 7 категорії посад.

Предметом спору є преміювання позивача за наслідками роботу за період жовтень 2023, листопад 2023, грудень 2023.

Так, наказом начальника ОСОБА_4 від 24.10.2023 №184-к/тр «Про виплату премії заступнику начальника та головним спеціалістам Управління освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради за жовтень 2023 року» наказано за високі досягнення у праці, за виконання особливо важливої роботи виплатити премію заступнику начальника та головним спеціалістам Управління освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради за жовтень 2023 року пропорційно відпрацьованому часу до посадового окладу, а саме, ОСОБА_1 у розмірі 25%.

Наказом начальника ОСОБА_4 від 17.11.2023 №198-к/тр «Про виплату премії заступнику начальника та головним спеціалістам Управління освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради за листопад 2023 року» наказано за високі досягнення у праці, за виконання особливо важливої роботи виплатити премію заступнику начальника та головним спеціалістам Управління освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради за листопад 2023 року пропорційно відпрацьованому часу до посадового окладу, а саме, ОСОБА_1 у розмірі 25%.

Наказом начальника ОСОБА_4 від 15.12.2023 №222-к/тр «Про виплату премії заступнику начальника та головним спеціалістам Управління освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради за грудень 2023 року» наказано за високі досягнення у праці, за виконання особливо важливої роботи виплатити премію заступнику начальника та головним спеціалістам Управління освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради за грудень 2023 року пропорційно відпрацьованому часу до посадового окладу, а саме, ОСОБА_1 у розмірі 25%.

Вважаючи встановлений розмір преміювання ОСОБА_1 у розмірі 25% за жовтень 2023 грудень 2023 недостатнім, позивач звернулась до суду з цим позовом.

Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли, суд виходить з такого.

Згідно зі статтею 98 Кодексу законів про працю України (далі - КЗпП України) оплата праці працівників установ і організацій, що фінансуються з бюджету, здійснюється на підставі законів та інших нормативно-правових актів України, генеральної, галузевих, регіональних угод, колективних договорів, у межах бюджетних асигнувань та позабюджетних доходів.

Відповідно до статті 21 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» умови оплати праці посадових осіб місцевого самоврядування визначаються Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 №1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» надано право керівникам місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, при яких створені централізовані бухгалтерії, керівникам бюджетних установ, закладів та організацій в межах фонду заробітної плати, затвердженого в кошторисах доходів і видатків:

а) установлювати працівникам цих установ, закладів та організацій конкретні розміри посадових окладів та доплат і надбавок до них;

б) надавати працівникам матеріальну допомогу, в тому числі на оздоровлення, в сумі не більше ніж один посадовий оклад на рік, крім матеріальної допомоги на поховання;

в) затверджувати порядок і розміри преміювання працівників відповідно до їх особистого внеску в загальні результати роботи у межах коштів на оплату праці.

Преміювання керівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери, встановлення їм надбавок та доплат до посадових окладів, надання матеріальної допомоги здійснюється за рішенням органу вищого рівня у межах наявних коштів на оплату праці.

Станом на час виникнення спірних правовідносин (жовтень 2023-грудень 2023) в Управлінні діяло Положення про преміювання працівників Управління освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради (далі - Положення), яке є додатком №5 до Колективного договору між Управлінням освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради та профспілковим комітетом Управлінням освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради на 2022-2026 роки.

Відповідно до пункту 1.3 Положення, згідно з цим Положенням здійснюється преміювання всіх працівників, які працюють в Управлінні освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради.

Преміювання працівників Управління здійснюється за результатами роботи, з урахуванням індивідуального внеску у результативність роботи (пункт 1.4 Положення).

На підставі пункту 1.6. Положення премія не є обов`язковою щомісячною виплатою.

У відповідності до пункту 1.7. Положення, воно діє з дати підписання угоди і до укладання нової.

У розділі 2 Положення визначені основні показники для визначення преміювання.

Так, бездоганне виконання посадових обов?язків, передбачених посадовою інструкцією, професійна сумлінна праця, висока якість та результативність роботи (пункт 2.1. Положення).

Безумовне виконання правил внутрішнього трудового розпорядку, наказів керівника установи, висока виконавська дисципліна, відсутність обґрунтованих зауважень та недоліків у роботі (пункт 2.2. Положення).

Висока ефективність роботи (пункт 2.3. Положення).

Досягнення в роботі чи суспільній діяльності, які призвели до зростання рейтингу закладу чи установи освіти, громади в цілому на районному чи обласному рівні (пункт 2.4. Положення).

Ініціативність та творчий підхід до виконання завдань, результативність у роботі (пункт 2.5. Положення).

Сумлінне виконання громадських доручень (пункт 2.6. Положення).

Згідно з пунктом 3.1. Положення, премія працюючим працівникам виплачується за рахунок асигнувань, передбачених на оплату праці. На преміювання також направляються кошти за рахунок економії фонду заробітної плати, що утворюється протягом року в Управлінні.

Пунктом 4.1 Положення визначено, що преміювання може здійснюватися за результатами праці за місяць, квартал, рік, а також до державних, професійних свят та особистих ювілейних дат.

Преміювання працівників здійснюється за наказом керівника управління за погодженням з головою райкому Профспілки (пункт 4.2. Положення).

Пунктом 4.4 Положення передбачено, що для визначення розміру премії враховується виконання основних показників, викладених у розділі 2 Положення.

У розділі 5 Положення передбачені умови для зниження розміру премії.

Так, у відповідності до пункту 5.1. Положення, розмір премії зменшується за:

-несвоєчасне та неналежне виконання завдань;

-неналежне виконання посадових обов`язків;

-порушення строків виконання завдань, листів, звернень громадян;

-порушення трудової дисципліни, правил техніки безпеки, педагогічної етики;

-несвоєчасне подання звітних та інших даних відповідно до графіка або вимог Управління;

-наявність випадків неналежного контролю за зберіганням матеріальних цінностей.

Пунктом 5.2 Положення передбачено, що працівникам, які отримали догану, премія не виплачується.

Таким чином, судом встановлено, що Управлінням виплачуються премії своїм працівникам на підставі Положення; для визначення розміру премії враховується виконання основних показників, викладених у розділі 2 Положення; передбачено також порядок зменшення розміру премії працівника відповідача, а також один єдиний випадок не виплати премії працівникам відповідача.

Судом на підставі наданих відповідачем документів, а саме, наказів Управління:

від 24.10.2023 №184-к/тр «Про виплату премії заступнику начальника та головним спеціалістам Управління освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради за жовтень 2023 року»,

від 17.11.2023 №198-к/тр «Про виплату премії заступнику начальника та головним спеціалістам Управління освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради за листопад 2023 року»,

від 15.12.2023 №222-к/тр «Про виплату премії заступнику начальника та головним спеціалістам Управління освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради за грудень 2023 року»,

встановлено, що Управління у жовтні 2023 грудні 2023 преміювало своїх працівників у відповідності до вимог Положення.

Судом встановлено, що Управлінням виплачена премія позивачу за жовтень 2023 грудень 2023 у розмірі 25% від посадового окладу.

Матеріали справи не містять доказів наявності у позивача діючого дисциплінарного стягнення у вигляді догани у жовтні 2023 грудні 2023.

Суд зазначає, що при вирішенні спорів про виплату премій, винагород за підсумками роботи, надбавок і доплат необхідно виходити з нормативно-правових актів, якими визначено умови та розмір цих виплат. Працівники, на яких поширюються зазначені нормативно-правові акти, можуть бути позбавлені таких виплат (або розмір останніх може бути зменшено) лише у випадках і за умов, передбачених цими актами. З мотивів відсутності коштів у проведенні вказаних виплат може бути відмовлено в тому разі, коли вони обумовлені в зазначених актах наявністю певних коштів чи фінансування.

Так, роботодавець вправі самостійно визначити критерії нарахування та виплати премії, її розмір, в тому числі й з урахуванням фінансового стану.

Суд вказує, що роботодавець не вправі на власний розсуд не виконувати Положення, що є складовою колективного договору, зокрема у частині не виплати премії з підстав, які не передбачені Положенням.

Аналогічну за своїм змістом правову позицію займає Верховний Суд у постанові від 05.07.2023 у справі № 306/2066/21 (провадження № 61-3059св23).

Відповідач посилається на те, що обсяг виконаних робіт позивачем не відповідає розміру преміювання в розмірі 100%. Приймаючи до уваги незначний обсяг завдань, які виконувалися у вказаний період позивачем, перебування у відпустці, виплату матеріальної допомоги, начальником Управління прийнято рішення про визначення розміру премії у розмірі 25%.

Проте, суд зазначає, що до суду не надано доказів вчинення ОСОБА_1 дій, визначених у пункті 5.1. Положення, які б слугували підставою для зменшення розміру премії позивача до 25% від посадового окладу.

Крім того матеріальної виплата допомоги ніяким чином не впливає на розмір премії.

Також, судом встановлено, що рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 21.11.2023 у справі №160/23780/23 позов ОСОБА_1 до Управління освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради в особі начальника ОСОБА_2 про визнання протиправною бездіяльність, зобов`язання вчинити певні дії задоволено:

-визнано протиправною бездіяльність начальника Управління освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради Дідура Р.М. щодо не вирішення питання преміювання головного спеціаліста з правових питань Управління освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради ОСОБА_1 за період з 01.08.2023 по 31.08.2023;

-зобов`язано начальника Управління освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради Дідура Р.М. розглянути питання відносно преміювання головного спеціаліста з правових питань Управління освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради ОСОБА_1 за період роботи з 01.08.2023 по 31.08.2023.

Означене рішення набрало законної сили 21.12.2023.

Оскільки учасниками справи не надано до суду доказів вчинення ОСОБА_1 дій, визначених у пункті 5.1. Положення, які б слугували підставою для зменшення розміру премії позивача до 25% від посадового окладу, суд дійшов висновку, що відповідачем вчинено протиправні дії, що виразились у зменшенні премії ОСОБА_1 на 75% в наказах: №184-к/тр від 24.10.2023 за жовтень 2023; №198-к/тр від 17.11.2023 за листопад 2023; №222-к/тр від 15.12.2023 за грудень 2023.

Ефективним способом захисту порушених прав позивача є зобов`язання Управління освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради розглянути питання виплати повного преміювання головному спеціалісту з правових питань ОСОБА_1 за жовтень 2023, листопад 2023, грудень 2023.

На підставі частин 1, 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Згідно з частиною 1 статті 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Враховуючи вищевикладене, позовні вимоги підлягають задоволенню.

Відповідно до частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Враховуючи задоволення позовних вимог, судові витрати зі сплати судового збору, понесені позивачем при зверненні до суду з цією позовною заявою у розмірі 968,96 грн, які підтверджуються квитанцією №0.0.3466031737.1 від 12.02.2024, підлягають стягненню на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань Управління освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради, у розмірі 968,96 грн.

На підставі викладеного, керуючись статтями 241-246, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов ОСОБА_1 (адреса: АДРЕСА_1 ; реєстраційний номер облікової картки платника податків: НОМЕР_2 ) до Управління освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради (адреса: вул. Садова, 46, с. Новопілля, Дніпропетровська обл., 53003; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України: 44082119) про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії задовольнити.

Визнати протиправними дії Управління освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради щодо зменшення розміру премії ОСОБА_1 до 25% від посадового окладу згідно з наказами: №184-к/тр від 24.10.2023 за жовтень 2023; №198-к/тр від 17.11.2023 за листопад 2023; №222-к/тр від 15.12.2023 за грудень 2023.

Зобов`язати Управління освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради розглянути питання щодо виплати преміювання у повному обсязі головному спеціалісту з правових питань ОСОБА_1 за жовтень 2023, листопад 2023, грудень 2023.

Стягнути на користь ОСОБА_1 за рахунок бюджетних асигнувань Управління освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради судові витрати у розмірі 968 (дев`ятсот шістдесят вісім ) гривень 96 копійок.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржено в порядку та строки, передбачені статтями 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя М.В. Бондар

Дата ухвалення рішення23.04.2024
Оприлюднено26.04.2024
Номер документу118593510
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо проходження служби

Судовий реєстр по справі —160/2789/24

Рішення від 23.04.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Бондар Марина Володимирівна

Ухвала від 20.02.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Бондар Марина Володимирівна

Ухвала від 05.02.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Бондар Марина Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні