Справа № 420/6894/24
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
24 квітня 2024 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Стефанова С.О., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження (без виклику сторін) адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Агросіндікат» до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,-
В С Т А Н О В И В :
До Одеського окружного адміністративного суду 01 березня 2024 року надійшов адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю «Агросіндікат» до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України, в якому позивач просить:
- визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області №9882096/36769908 від 07 листопада 2023 року та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати Податкову накладну №1 від 01 листопада 2022 року, складену Товариством з обмеженою відповідальністю «АГРОСІНДІКАТ» в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання;
- визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області №9882092/36769908 від 07 листопада 2023 року та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати Податкову накладну №2 від 01 листопада 2022 року, складену Товариством з обмеженою відповідальністю «АГРОСІНДІКАТ» в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання;
- визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області №9882097/36769908 від 07 листопада 2023 року та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати Податкову накладну №3 від 01 листопада 2022 року, складену Товариством з обмеженою відповідальністю «АГРОСІНДІКАТ» в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання;
- визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області № 9926581/36769908 від 14 листопада 2023 року та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати Податкову накладну №1 від 10 листопада 2022 року, складену Товариством з обмеженою відповідальністю «АГРОСІНДІКАТ» в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання;
- визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області №9926582/36769908 від 14 листопада 2023 року та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати Податкову накладну №2 від 10 листопада 2022 року, складену Товариством з обмеженою відповідальністю «АГРОСІНДІКАТ» в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання;
- стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС в
Одеській області та Державної податкової служби України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОСІНДІКАТ» витрати на професійну правничу допомогу в сумі 50 000,00 грн. та суму сплаченого судового збору в розмірі 15 140,00 грн.
Позиція позивача обґрунтовується наступним
Позивач не погоджується з оскаржуваним рішенням, вважає його необґрунтованим та таким, що підлягає скасуванню та зазначає, що позивачем надано всі первинні документи, що складались під час виконання зобов`язань по договору, а рішення суб`єкта владних повноважень не містить чіткої підстави відмови в реєстрації податкової накладної.
Тобто, контролюючий орган має конкретизувати перелік документів, необхідних для
виконання покладених на нього функцій, для того, щоб платник податку чітко розумів адресовану йому вимогу. Пред`явлення контролюючим органом до платника податків
загальної вимоги про надання документів без їх конкретизації та без посилання на відповідну норму права виключає можливість такого органу в подальшому застосовувати до такого платника податків негативні наслідки, пов`язані із ненаданням певного документу.
Не конкретизування податковим органом переліку документів, які необхідно надати
позивачу, фактично в кінцевому результаті призвело до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, відповідно до чого критерію, на підставі якого зупинено реєстрацію, а не будь-яких на власний розсуд.
Відтак невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності. При цьому допущені державним органом помилки не можуть виправлятися за рахунок осіб, яких вони стосуються, як і не можуть покладати на таких осіб тягар відповідальності.
Позиція Головного управління ДПС в Одеській області та ДПС України обґрунтовується наступним
Відповідачі не погоджується з позовними вимогами товариства з обмеженою відповідальністю «Агросіндікат», вважають їх необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню та зазначають, що обов`язок довести реальність господарської операції та підтвердити її належними документами покладається виключно на позивача. Вказані первинні документи мають відповідати стандартам бухгалтерського обліку та вимогам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність».
На переконання відповідачів, надіслані позивачем пояснення на додані до них документи поза розумним сумнівом не можливо вважати достатніми для розкриття та підтвердження інформації, зазначеної у направлених на реєстрацію податкових накладних.
Таким чином, на переконання відповідачів, Комісією з питань зупинення податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН Головного управління ДПС в Одеській області правомірно було прийнято оскаржуване рішення.
Крім цього, відповідачі вважають, що позовні вимоги в частині зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН податкову накладну є передчасним, в той час, як належним способом захисту порушеного права є зобов`язання контролюючого органу повторно розглянути питання щодо реєстрації податкових накладних.
Процесуальні дії та клопотання учасників справи
Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 06 березня 2024 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі. Розгляд справи вирішено проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін на підставі ст.262 КАС України.
21 березня 2024 року від позивача до суду надійшли письмові пояснення (вхід. № ЕС/11860/24).
22 березня 2024 року від відповідача ГУ ДПС в Одеській області надійшов відзив на позов (вхід. № ЕС/12114/24).
Станом на 24 квітня 2024 року, будь-яких інших заяв по суті справи з боку сторін на адресу суду не надходило.
Відповідно до ч.2 ст.262 КАС України розгляд справи по суті за правилами спрощеного позовного провадження починається з відкриття першого судового засідання. Якщо судове засідання не проводиться, розгляд справи по суті розпочинається через тридцять днів, а у випадках, визначених статтею 263 цього Кодексу, - через п`ятнадцять днів з дня відкриття провадження у справі.
Вивчивши матеріали справи, дослідивши обставини, якими обґрунтовувалися позиція позивача та відповідачів, перевіривши їх доказами, суд встановив наступні факти та обставини.
Обставини справи встановлені судом
Товариство з обмеженою відповідальністю «АГРОСІНДІКАТ» (далі Позивач) зареєстровано як юридична особа в установленому законом порядку. Відомості щодо юридичної особи внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Позивач зареєстрований за юридичною/ податковою адресою: 65037, Одеська обл., Одеський р-н, село Лиманка, вул. Надії, ж/ м «Чорноморка», будинок 1. Код суб`єкта господарювання за ЄДРПОУ: 36769908.
Позивач має статус платника податку на додану вартість. Ідентифікаційний номер платника податку на додану вартість: 367699015149.
Позивачем було складено податкові накладні: № 1 від 01 листопада 2022 року на загальну суму 404 607,66 грн. із ПДВ; №2 від 01 листопада 2022 року на загальну суму 384 817,26 грн. із ПДВ; № 3 від 01 листопада 2022 року на загальну суму 396 090,72 грн. із ПДВ; №1 від 10 листопада 2022 року на загальну суму 393 634,59 грн. із ПДВ; №2 від 10 листопада 2022 року на загальну суму 390 100,59 грн. із ПДВ.
Реєстрація податкових накладних була зупинена після подання їх на реєстрацію. У квитанціях до податкових накладних причиною зупинення реєстрації зазначене: «Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».
Керуючись п. 4 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 року № 520 (далі Порядок № 520), позивачем було направлено до податкового органу Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено від 01.11.2023 року № 0111/2, до якого додані копії первинних документів, що підтверджується документами довільного формату у кількості 39 одиниць щодо податкових накладних №№ 1, 2, 3 від 01.11.2023 року.
На підтвердження здійснення господарської операції, позивачем направлено разом з Повідомленням від 01.11.2023 року № 0111/2 в якості додатків копії таких документів: Пояснення №0111/2 від 01.11.2023 року; Договір поставки №0310 від 03 жовтня 2022 року; Додаткова угода №14 від 01 листопада 2022 року до Договору поставки №0310 від 03 жовтня 2022 року; Додаткова угода №15 від 01 листопада 2022 року до Договору поставки №0310 від 03 жовтня 2022 року; Додаткова угода №16 від 01 листопада 2022 року до Договору поставки №0310 від 03 жовтня 2022 року; Додаткова угода №17 від 02 листопада 2022 року до Договору поставки №0310 від 03 жовтня 2022 року; Додаткова угода №18 від 02 листопада 2022 року до Договору поставки №0310 від 03 жовтня 2022 року; Додаткова угода №19 від 04 листопада 2022 року до Договору поставки №0310 від 03 жовтня 2022 року; Додаткова угода №20 від 04 листопада 2022 року до Договору поставки №0310 від 03 жовтня 2022 року; Додаткова угода №21 від 07 листопада 2022 року до Договору поставки №0310 від 03 жовтня 2022 року; Додаткова угода №22 від 07 листопада 2022 року до Договору поставки №0310 від 03 жовтня 2022 року; Додаткова угода №23 від 10 листопада 2022 року до Договору поставки №0310 від 03 жовтня 2022 року; Додаткова угода №24 від 10 листопада 2022 року до Договору поставки жовтня 2022 року; №0310 від 03 жовтня 2022 року; Рахунок на оплату №68 від 01 листопада 2022 року; Видаткова накладна №66 від 01 листопада 2022 року; Рахунок на оплату №69 від 01 листопада 2022 року; Видаткова накладна №67 від 01 листопада 2022 року; Рахунок на оплату №70 від 01 листопада 2022 року; Видаткова накладна №68 від 01 листопада 2022 року; Картка рахунку 361 за період з жовтня 2022 року по вересень 2023 року; Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань №306060510050 від 17 травня 2023 року; Витяг з реєстру платників податку на додану вартість №1726554500067 від 12 січня 2017 року; Договір оренди нерухомого майна від 28 березня 2020 року, складений на нотаріальному бланку із Актом приймання-передачі; Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права №205576514 від 28 березня 2020 року; Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права №205576610 від 28 березня 2020 року; Договір оренди нежитлового приміщення №0110/21 від 01 жовтня 2021 року із Додатком та Актом приймання-передачі; Повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою №20-ОПП від 23 січня 2020 року із Квитанцією; Повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою №20-ОПП від 11 травня 2023 року із Квитанцією; Оборотно-сальдова відомість по рахунку 10 за 2022 рік; Штатний розклад від 01 травня 2022 року; Штатний розклад від 01 травня 2023 року; Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за 2 квартал 2022 року із Додатками та Квитанціями; Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за 1 квартал 2023 року із Додатками та Квитанціями; Лист №02/10 від 02 жовтня 2023 року; Повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою №20-ОПП від 29 квітня 2020 року із Квитанцією; Повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою №20-ОПП від 19 червня 2020 року із Квитанцією; Договір поставки с/г продукції №12 від 18 червня 2019 року із Специфікацією; Видаткова накладна №50 від 11 вересня 2019 року; Рахунок на оплату №41 від 11 вересня 2019 року; Контракт №2 від 02 червня 2020 року; Інвойс №30-14 від 17 жовтня 2022 року; Митна декларація №UA500110/2022/007582; Інвойс №30-15 від 17 жовтня 2022 року; Митна декларація №UA500110007610U2; Інвойс №30-16 від 17 жовтня 2022 року; Митна декларація №22UA500110007611U1.
Всі перераховані вище документи були надані разом з поясненнями до податкового органу в рамках надіслання Повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено від 01.11.2023 року № 0111/2, що підтверджується документами довільного формату від 01.11.2023 р.
Керуючись п. 4 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 року № 520 (далі Порядок № 520), позивачем було направлено до податкового органу Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено від 09.11.2023 року № 0111/2, до якого додані копії первинних документів, що підтверджується документами довільного формату у кількості 30 одиниць щодо податкових накладних №№ 1, 2 від 10.11.2023 року.
На підтвердження здійснення господарських операцій, позивачем направлено разом з Повідомленням про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено від 09 листопада 2023 року №1011 в якості додатків копії таких документів: Пояснення для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних №1011 від 10 листопада 2023 року; Договір поставки №0310 від 03 жовтня 2022 року; Додаткова угода №14 від 01 листопада 2022 року до Договору поставки №0310 від 03 жовтня 2022 року; Додаткова угода №15 від 01 листопада 2022 року до Договору поставки №0310 від 03 жовтня 2022 року; Додаткова угода №16 від 01 листопада 2022 року до Договору поставки №0310 від 03 жовтня 2022 року; Додаткова угода №17 від 02 листопада 2022 року до Договору поставки №0310 від 03 жовтня 2022 року; Додаткова угода №18 від 02 листопада 2022 року до Договору поставки №0310 від 03 жовтня 2022 року; Додаткова угода №19 від 04 листопада 2022 року до Договору поставки №0310 від 03 жовтня 2022 року; Додаткова угода №20 від 04 листопада 2022 року до Договору поставки №0310 від 03 жовтня 2022 року; Додаткова угода №21 від 07 листопада 2022 року до Договору поставки №0310 від 03 жовтня 2022 року; Додаткова угода №22 від 07 листопада 2022 року до Договору поставки №0310 від 03 жовтня 2022 року; Додаткова угода №23 від 10 листопада 2022 року до Договору поставки №0310 від 03 жовтня 2022 року; Додаткова угода №24 від 10 листопада 2022 року до Договору поставки №0310 від 03 жовтня 2022 року; Рахунок на оплату №79 від 10 листопада 2022 року; Видаткова накладна №75 від 10 листопада 2022 року; Рахунок на оплату №80 від 10 листопада 2022 року; Видаткова накладна №76 від 10 листопада 2022 року; Картка рахунку 361 за період з жовтня 2022 року по вересень 2023 року; Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань №335161044054 від 29 вересня 2023 року; Витяг з реєстру платників податку на додану вартість №1726554500067 від 12 січня 2017 року; Договір оренди нерухомого майна від 28 березня 2020 року, складений на нотаріальному бланку із Актом приймання-передачі; Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права №205576514 від 28 березня 2020 року; Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права №205576610 від 28 березня 2020 року; Договір оренди нежитлового приміщення №0110/21 від 01 жовтня 2021 року із Додатком та Актом приймання-передачі; Повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою №20-ОПП від 23 січня 2020 року із Квитанцією; Повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою №20-ОПП від 11 травня 2023 року н Квитанцією; Оборотно-сальдова відомість по рахунку 10 за 2022 рік; Штатний розклад від 01 травня 2022 року; Штатний розклад від 01 травня 2023 року; Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за 2 квартал 2022 року із Додатками та Квитанціями; Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за 1 квартал 2023 року із Додатками та Квитанціями; Лист №02/10 від 02 жовтня 2023 року; Повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою №20-ОПП від 29 квітня 2020 року s Квитанцією; Повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою №20-ОПП від 19 червня 2020 року із Квитанцією; Договір поставки с/г продукції №12 від 18 червня 2019 року із Специфікацією; Видаткова накладна №50 від 11 вересня 2019 року; Рахунок на оплату №41 від 11 вересня 2019 року; Контракт №2 від 02 червня 2020 року; Інвойс №33-01 від 07 листопада 2022 року; Митна декларація №22UA500110007724U0; Інвойс №33-02 від 07 листопада 2022 року; Митна декларація №22UA500110007723U1.
Всі перераховані вище документи були надані до податкового органу в рамках надіслання Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено від 09 листопада 2023 року №1011, що підтверджується документами довільного формату № №«-»-29 від 09 листопада 2023 року.
Щодо господарських операцій, на підставі яких були складені податкові накладні №№ 1, 2, 3 від 01 листопада 2023 року, судом встановлено наступне.
03 жовтня 2022 року між Позивачем та Приватним підприємством «ЕКОФРЕШ» (код ЄДРПОУ 33536682) було укладено Договір поставки №0310 від 03 жовтня 2022 року, за яким Позивач зобов`язується передати у власність ПП «ЕКОФРЕШ», а ПП «ЕКОФРЕШ» зобов`язується прийняти та оплатити товар.
01 листопада 2022 року між Позивачем та ПП «ЕКОФРЕШ» було підписано Додаткову угоду №14 від 01 листопада 2022 року до Договору поставки №0310 від 03 жовтня 2022 року, згідно якої Позивач зобов`язується поставити, а ПП «ЕКОФРЕШ» прийняти наступний товар: Соняшник у кількості 22,898 т на загальну суму 404 607,66 грн. із ПДВ.
01 листопада 2022 року Позивачем було направлено на адресу ПП «ЕКОФРЕШ» Рахунок на оплату №68 від 01 листопада 2022 року щодо наступного товару: Соняшник у кількості 22,898 т на загальну суму 404 607,66 грн. із ПДВ.
01 листопада 2022 року Позивачем було передано, а ПП «ЕКОФРЕШ» прийнято товар. визначений в Рахунку на оплату №68 від 01 листопада 2022 року, про що було підписано Видаткову накладну №66 від 01 листопада 2022 року.
За фактом поставки товару Позивачем було складено Податкову накладну №1 від 01 листопада 2022 року.
01 листопада 2022 року між Позивачем та ПП «ЕКОФРЕШ» було підписано Додаткову угоду №15 від 01 листопада 2022 року до Договору поставки №0310 від 03 жовтня 2022 року, згідно якої Позивач зобов`язується поставити, а ПП «ЕКОФРЕШ» прийняти наступний товар: Соняшник у кількості 21,778 т на загальну суму 384 817,26 грн. із ПДВ.
01 листопада 2022 року Позивачем було направлено на адресу ПП «ЕКОФРЕШ» Рахунок на оплату №69 від 01 листопада 2022 року щодо наступного товару: Соняшник у кількості 21,778 г на загальну суму 384 817,26 грн. із ПДВ.
01 листопада 2022 року Позивачем було передано, а ПП «ЕКОФРЕШ» прийнято товар. визначений в Рахунку на оплату №69 від 01 листопада 2022 року, про що було підписано Видаткову накладну №67 від 01 листопада 2022 року.
За фактом поставки товару Позивачем було складено Податкову накладну №2 від 01 листопада 2022 року.
01 листопада 2022 року між Позивачем та ПП «ЕКОФРЕШ» було підписано Додаткову угоду №16 від 01 листопада 2022 року до Договору поставки №0310 від 03 жовтня 2022 року, згідно якої Позивач зобов`язується поставити, а ПП «ЕКОФРЕШ» прийняти наступний товар: Соняшник у кількості 22,416 т на загальну суму 396 090,72 грн. із ПДВ.
01 листопада 2022 року Позивачем було направлено на адресу ПП «ЕКОФРЕШ» Рахунок на оплату №70 від 01 листопада 2022 року щодо наступного товару: Соняшник у кількості 22,416 т на загальну суму 396 090,72 грн. із ПДВ. 01 листопада 2022 року Позивачем було передано, а ПП «ЕКОФРЕШ» прийнято товар, визначений в Рахунку на оплату №70 від 01 листопада 2022 року, про що було підписано Видаткову накладну №68 від 01 листопада 2022 року.
За фактом поставки товару Позивачем було складено Податкову накладну №3 від 01 листопада 2022 року.
Позивачем відображено господарські операції із реалізації на «ЕКОФРЕШ» товару в Картці рахунку 361 за період з жовтня 2022 року по вересень 2023 року.
18 червня 2019 року між Позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю «РАЙЗ-АГРО» (код ЄДРПОУ 36769908) було укладено Договір поставки с/г продукції №12 від 18 червня 2019 року, за яким ТОВ «РАЙЗ-АГРО» зобов`язується поставити (продати) у власність Позивача, а Позивач зобов`язується прийняти (придбати) та оплатити сільськогосподарську продукцію.
11 вересня 2019 року між Позивачем та ТОВ «РАЙЗ-АГРО» було підписано Специфікацію №18 від 11 вересня 2019 року до Договору поставки с/г продукції №12 від 18 червня 2019 року, згідно якої ТОВ «РАЙЗ-АГРО» зобов`язується поставити, а Позивач прийняти наступний товар: Соняшник у кількості 852,4 т на загальну суму 6 546 432,00 грн. із ПДВ.
Того ж дня ТОВ «РАЙЗ-АГРО» було направлено на адресу Позивача Рахунок на оплату №41 від 11 вересня 2019 року щодо наступного товару: Соняшник у кількості 852,4 т на загальну суму 6 546 432,00 грн. із ПДВ.
11 вересня 2019 року ТОВ «РАЙЗ-АГРО» було передано, а Позивачем прийнято товар визначений в Рахунку на оплату №41 від 11 вересня 2019 року, про що було підписано Видаткову накладну №50 від 11 вересня 2019 року.
Щодо господарських операцій, на підставі яких були складені податкові накладні №№ 1, 2 від 10 листопада 2023 року, судом встановлено наступне.
03 жовтня 2022 року між Позивачем та Приватним підприємством «ЕКОФРЕШ» (код ЄДРПОУ 33536682) було укладено Договір поставки №0310 від 03 жовтня 2022 року, за яким Позивач зобов`язується передати у власність ПП «ЕКОФРЕШ», а ПП «ЕКОФРЕШ» зобов`язується прийняти та оплатити товар.
10 листопада 2022 року між Позивачем та ПП «ЕКОФРЕШ» було підписано Додаткову угоду №24 від 10 листопада 2022 року до Договору поставки №0310 від 03 жовтня 2022 року, згідно якої Позивач зобов`язується поставити, а ПП «ЕКОФРЕШ» прийняти наступний товар: Соняшник у кількості 22,277 т на загальну суму 393 634,59 грн. із ПДВ.
10 листопада 2022 року Позивачем було направлено на адресу ПП «ЕКОФРЕШ» Рахунок на оплату №79 від 10 листопада 2022 року щодо наступного товару: Соняшник у кількості 22,277 т на загальну суму 393 634,59 грн. із ПДВ.
10 листопада 2022 року Позивачем було передано, а ПП «ЕКОФРЕШ» прийнято товар. визначений в Рахунку на оплату №79 від 10 листопада 2022 року, про що було підписано Видаткову накладну №75 від 10 листопада 2022 року.
За фактом поставки товару Позивачем було складено Податкову накладну №1 від 10 листопада 2022 року.
10 листопада 2022 року між Позивачем та ПП «ЕКОФРЕШ» було підписано Додаткову угоду №23 від 10 листопада 2022 року до Договору поставки №0310 від 03 жовтня 2022 року, згідно якої Позивач зобов`язується поставити, а ПП «ЕКОФРЕШ» прийняти наступний товар: Соняшник у кількості 22,077 т на загальну суму 390 100,59 грн. із ПДВ.
10 листопада 2022 року Позивачем було направлено на адресу ПП «ЕКОФРЕШ» Рахунок на оплату №80 від 10 листопада 2022 року щодо наступного товару: Соняшник у кількості 22,077 т на загальну суму 390 100,59 грн. із ПДВ.
10 листопада 2022 року Позивачем було передано, а ПП «ЕКОФРЕШ» прийнято товар. визначений в Рахунку на оплату №80 від 10 листопада 2022 року, про що було підписано Видаткову накладну №76 від 10 листопада 2022 року.
За фактом поставки товару Позивачем було складено Податкову накладну №2 від 10 листопада 2022 року.
Позивачем відображено господарські операції із реалізації на користь ПП «ЕКОФРЕШ» товару в Картці рахунку 361 за період з жовтня 2022 року по вересень 2023 року.
18 червня 2019 року між Позивачем та ТОВ «РАЙЗ-АГРО» було укладено Договір поставки с/г продукції №12 від 18 червня 2019 року, за яким ТОВ «РАЙЗ-АГРО» зобов`язується поставити (продати) у власність Позивача, а Позивач зобов`язується прийняти (придбати) та оплатити сільськогосподарську продукцію.
11 вересня 2019 року між Позивачем та ТОВ «РАЙЗ-АГРО» було підписано Специфікацію №18 від 11 вересня 2019 року до Договору поставки с/г продукції №12 від 18 червня 2019 року, згідно якої ТОВ «РАЙЗ-АГРО» зобов`язується поставити, а Позивач прийняти наступний товар: Соняшник у кількості 852,4 т на загальну суму 6 546 432,00 грн. із ПДВ.
Того ж дня ТОВ «РАЙЗ-АГРО» було направлено на адресу Позивача Рахунок на оплату №41 від 11 вересня 2019 року щодо наступного товару: Соняшник у кількості 852,4 т на загальну суму 6 546 432,00 грн. із ПДВ.
11 вересня 2019 року ТОВ «РАЙЗ-АГРО» було передано, а Позивачем прийнято товар, визначений в Рахунку на оплату №41 від 11 вересня 2019 року, про що було підписано Видаткову накладну №50 від 11 вересня 2019 року.
Для можливості здійснювати господарську діяльність Позивач має у користуванні наступне нерухоме майно:
- Будівлі та споруди тваринницької ферми, які розташовані за адресою: Одеська обл., Овідіопольський р-н, с/рада Новодолинська, Масив 16, буд. 1;
- Будівлі та споруди тваринницької ферми, які розташовані за адресою: Одеська обл., Овідіопольський р-н, с/рада Новодолинська, Масив 16, буд. 2.
Користування здійснюється на підставі укладеного із Товариством з обмеженою відповідальністю «ФЕНІКС ДОЛИНИ» (код ЄДРПОУ 42208990) Договору оренди нерухомого майна від 28 березня 2020 року, який складено на нотаріальному бланку та підтверджується Витягами з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права № №205576514, 205576610 від 28 березня 2020 року.
Інформацію про вищевказане нерухоме майно відображено в Повідомленні про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою №20-ОПП від 23 січня 2020 року.
- Нежитлові приміщення загальною площею 9.000 мІ, які знаходяться за адресою: м. Одеса, Старокиївська дорога 21 км, 41-А.
Користування здійснюється на підставі укладеного із Товариством з обмеженою відповідальністю «АЛІСАН» (код ЄДРПОУ 43180725) Договору оренди нежитлового приміщення №0110/21 від 01 жовтня 2021 року.
Інформацію про вищевказане нерухоме майно відображено в Повідомленні про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою №20-ОПП від 11 травня 2023 року.
Позивач у приватній власності має усе необхідне для повноцінного здійснення господарської діяльності обладнання та приладдя, що підтверджується Оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 10 за 2022 рік.
Загальнооблікова кількість штатних працівників Позивача з 01 травня 2022 року складала 3 особи, а з 01 травня 2023 року складає 6 осіб, що відображено у Штатних розкладах з 01 травня 2022 року та з 01 травня 2023 року.
Позивач заробітну плату найманим працівникам нараховує та виплачує своєчасно, у повному обсязі, в розмірі вище встановленого чинним законодавством мінімального рівня, а також утримує з неї усі необхідні податки, збори і платежі, що відображено у Податкових розрахунках сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за 2 квартал 2022 року та 1 квартал 2023 року.
Згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ПП «ЕКОФРЕШ» зареєстровано на тимчасово окупованій території за наступною адресою: 74840, Херсонська обл., Каховський р-н, с. Роздольне, Комплекс Будівель, буд. 6.
У зв`язку із цим Позивачем 02 жовтня 2023 року було направлено на адресу ПП «ЕКОФРЕШ» лист №02/10 від 02 жовтня 2023 року з проханням надати інформацію про основні засоби на підконтрольній Україні території (Повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою №20-ОПП) та первинні документи, які підтверджують реалізацію соняшника, який було придбано згідно Договору поставки №0310 від 03 жовтня 2022 року.
У відповідь на вищевказаний лист ПП «ЕКОФРЕШ» було надано наступні документи:
- Повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою №20-ОПП від 29 квітня 2020 року із Квитанцією; Повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою №20-ОПП від 19 червня 2020 року із Квитанцією; Контракт №2 від 02 червня 2020 року; Інвойс №30-14 від 17 жовтня 2022 року; Митна декларація №UA500110/2022/007582; Інвойс №30-15 від 17 жовтня 2022 року; Митна декларація №UA500110007610U2; Інвойс №30-16 від 17 жовтня 2022 року; Митна декларація №22UA50011000761101, які підтверджують: наявність у ПП «ЕКОФРЕШ» на праві приватної власності нерухомого майна деській області за адресами: м. Одеса, вул. Преображенська, 72 та Одеська обл відіопольський р-н, с. Лиманка, вул. Надії, 1; реалізацію соняшника у кількості 67,092 т на користь AGRO SUNRISE LTD;
- Повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою №20-ОПП від 29 квітня 2020 року із Квитанцією; Повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою №20-ОПП від 19 червня 2020 року із Квитанцією; Контракт №2 від 02 червня 2020 року; Інвойс №33-01 від 07 листопада 2022 року; митна декларація №22UA500110007724U0; Інвойс №33-02 від 07 листопада 2022 року; Митна декларація №22UA500110007723U1, які підтверджують: наявність у ПП «ЕКОФРЕШ» на праві приватної власності нерухомого майна в Одеській області за адресами: м. Одеса, вул. Преображенська, 72 та Одеська обл., Овідіопольський р-н, с. Лиманка, вул. Надії, 1; реалізацію соняшника у кількості 44,354 т на користь AGRO SUNRISE LTD.
Таким чином ТОВ «АГРОСІНДІКАТ» мало всі можливості, щоб виконати умови договору і реалізувати товар, що підтверджується всіма необхідними документами.
За результатами розгляду Повідомлень про надання пояснень та копіи? документів щодо податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрацію якої зупинено, Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС в Одеській області прийняті наступні рішення:
- Рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №9882096/36767708 від 07 листопада 2023 року;
- Рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №9882092/36769908 від 07 листопада 2023 року;
- Рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №9882097/36769908 від 07 листопада 2023 року;
- Рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №9926581/36769908 від 14 листопада 2023 року;
- Рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №9926582/36769908 від 14 листопада 2023 року, якими було відмовлено у реєстрації спірних податкових накладних у зв`язку із «Наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства».
У графі «Додаткова інформація» зазначено: «Первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні.».
Позивач, не погоджуючись з прийнятими рішеннями про відмову у реєстрації податкових накладних, вважаючи їх протиправним та такими, що підлягають скасуванню, а податкові накладні такими, що підлягають реєстрації датою їх отримання, звернувся з даним адміністративним позовом до суду.
Релевантні джерела права та висновки суду
Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Статтею 67 Конституції України встановлено, що кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України.
Згідно з пунктом 185.1 статті 185 Податкового кодексу України, операції платників податку з постачання товарів та послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, є об`єктом оподаткування податком на додану вартість.
Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг, у силу вимог пункту 187.1 статті 187 Податкового кодексу України, вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (пункт 188.1 статті 188 Податкового кодексу України).
Відповідно до абзацу 1 пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
За приписами пункту 201.7 статті 201 цього Кодексу, податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).
Відповідно до пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 01 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних визначений Порядком ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2017 року №341) (далі - Порядок №1246).
Відповідно до пунктів 12-15 Порядку №1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис, Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС.
У квитанції зазначаються дата та час її формування, реквізити податкової накладної та/або розрахунку коригування та результат перевірки. Якщо у податковій накладній та/або розрахунку коригування за результатами проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), виявлено порушення, платнику податку надсилається квитанція про неприйняття податкової накладної та/або розрахунку коригування із зазначенням причини такого неприйняття.
В той же час, пунктом 201.16 статті 201 ПК України встановлено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
11 грудня 2019 року Кабінетом Міністрів України прийнята постанова №1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних», якою, зокрема, затверджений Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №1165).
Цей Порядок визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.
У цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні: автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації; критерій оцінки ступеня ризиків, достатній для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, - визначений показник автоматизованого моніторингу, що характеризує ризик; ризик порушення норм податкового законодавства - ймовірність складення та надання податкової накладної/розрахунку коригування для реєстрації в Реєстрі з порушенням норм підпункту а або б пункту 185.1 статті 185, підпункту а або б пункту 187.1 статті 187, абзацу першого пунктів 201.1, 201.7, 201.10 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) за наявності об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено в такій податковій накладній/розрахунку коригування, та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість (далі - платник податку) виконання свого податкового обов`язку (пункт 2 Порядку № 1165).
Згідно з пунктом 5 Порядку №1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).
Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).
Відповідно до пункту 6 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.
У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.
Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4).
У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Пункт 8 Критеріїв ризиковості платника податку на додану вартість (Додаток 1 до Порядку №1165) визначає, що одним з таких критеріїв є: у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.
Додатком №4 до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджено бланк рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку.
Наказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 року №520 затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок №520).
Пунктами 2-7 Порядку №520 прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).
Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.
Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.
Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні/розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Згідно з пунктами 9-11 Порядку №520 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Разом з тим, у пункті 6 Порядку №1165 вказано, що інформація та копії документів подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.
Отже, комісією регіонального рівня приймається рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі за результатами розгляду інформації та копій документів платника податку. Тому контролюючий орган має зажадати від платника податку документів та пояснень на спростування наявних у органу ДПС сумнівів, пов`язаних з легальністю діяльності юридичної особи, вказавши які саме аспекти належить висвітлити платнику податків у своїх поясненнях.
Крім того, аналіз наведених правових норм дає підстави для висновку, що рішення комісії контролюючого органу повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної.
Судом встановлено, що позивачем подано для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні № 1 від 01 листопада 2022 року, №2 від 01 листопада 2022 року, № 3 від 01 листопада 2022 року, №1 від 10 листопада 2022 року, №2 від 10 листопада 2022 року, реєстрацію яких за наслідком проведеного моніторингу було зупинено та запропоновано позивачу надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.
Як вбачається з матеріалів справи, на виконання п.п.201.16.2. п.201.16. ст.201 ПКУ позивач надав на адресу відповідача письмові повідомлення, до яких додано первинні документи, що повністю підтверджують здійснення господарської діяльності.
Факт подання позивачем зазначених вище повідомлень та документів підтверджується квитанціями.
Крім того, на виконання ухвали Одеського окружного адміністративного суду від 06 березня 2024 року по справі №420/6894/24 про витребування у позивача доказів сплати відповідно до рахунків на оплату за договорами поставки с/г продукції у межах господарських операцій, за якими було складено спірні податкові накладні, позивачем надано наступні пояснення.
Як встановлено судом, між Товариством з обмеженою відповідальністю «АГРОСІНІДКАТ» (далі ТОВ «АГРОСІНДІКАТ»/Постачальник) та Приватним підприємством «ЕКОФРЕШ» (далі ПП «ЕКОФРЕШ»/Покупець) виникли господарські відносини на підставі Договору поставки №0310 від 03 жовтня 2022 року (далі Договір) (міститься в матеріалах справи).
Згідно п. 2.1. Договору, доставка товару здійснюється на умовах EXW (Інкотермс 2020) склад Постачальника: м. Одеса, Старокиївська дорога 21 км, буд. 41-а, цех №1, А, шляхом надання товару в розпорядження Покупця, завантаження товару в місці поставки здійснюється силами Постачальника.
Відповідно до п. 3.3. Договору, Покупець здійснює оплату вартості кожної окремої партії товару у безготівковій формі шляхом переказу грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в цьому Договорі, по факту завантаження партії товару на складі Постачальника.
Згідно п. 2 підписаних між ТОВ «АГРОСІНІДІКАТ» та ПП «ЕКОФРЕШ» Додаткових угод №14, №15, №16 від 01 листопада 2022 року та №23, №24 від 10 листопада 2022 року (містяться в матеріалах справи) Постачальник та Покупець домовились встановити наступний порядок розрахунків: у безготівковій формі шляхом переказу грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в цьому Договорі.
Таким чином, ТОВ «АГРОСІНДІКАТ» та ПП «ЕКОФРЕШ» домовились не пов`язувати факт поставки товару з моментом, з якого виникає обов`язок Покупця оплатити його.
Так, за фактом поставки товару та на підставі підпункту «б» пункту 187.1. статті 187 Податкового кодексу України (далі ПКУ) ТОВ «АГРОСІНДІКАТ» було складено спірні податкові накладні № №1, 2, 3 від 01 листопада 2022 року та № №1, 2 від 10 листопада 2023 року.
Проте на сьогоднішній день розрахунків по господарським операціям, за якими складено зазначені податкові накладні, між Постачальником та Покупцем не відбулося з огляду на наступні обставини.
В межах виконання Договору, між ТОВ «АГРОСІНДІКАТ» та ПП «ЕКОФРЕШ» було здійснено велику кількість господарських операцій, за якими складено податкові накладні, по більшій частині яких зупинено реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Відповідно до пункту 201.10 статті 201 ПКУ при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Згідно з підпунктом «а» пункту 198.1 статті 198 ПКУ до податкового кредиту відносяться суми податку, сплачені/нараховані у разі здійснення операцій з придбання або виготовлення товарів та послуг.
Однак, п. 198.6. статті 198 ПКУ встановлено, що не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв`язку з придбанням товарів/ послуг, не підтверджені зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних податковими накладними/розрахунками коригування до таких податкових накладних чи не підтверджені митними деклараціями (тимчасовими, додатковими та іншими видами митних декларацій, за якими сплачуються суми податку до бюджету при ввезенні товарів на митну територію України), іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.
Податкові накладні, отримані з Єдиного реєстру податкових накладних, є для отримувача товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Оскільки, зупинено реєстрацію податкових накладних, складених ТОВ «АГРОСІНДІКАТ» за господарськими операціями при виконанні Договору, ПП «ЕКОФРЕШ» не змогло сформувати податковий кредит, що сильно ускладнює здійснення останнім своєї господарської діяльності.
Тому, як пояснив позивач, ТОВ «АГРОСІНДІКАТ» та ПП «ЕКОФРЕШ» дійшли взаємної згоди не здійснювати розрахунків за Договором до реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Отже, на переконання суду позивачем були надано усі необхідні документи, які підтверджують реальність здійснення операцій по податковим накладним № 1 від 01 листопада 2022 року, №2 від 01 листопада 2022 року, № 3 від 01 листопада 2022 року, №1 від 10 листопада 2022 року, №2 від 10 листопада 2022 року.
У спірних рішеннях №9882096/36767708 від 07 листопада 2023 року, №9882092/36769908 від 07 листопада 2023 року, №9882097/36769908 від 07 листопада 2023 року, №9926581/36769908 від 14 листопада 2023 року, №9926582/36769908 від 14 листопада 2023 року контролюючий орган вказує на відмову у реєстрації податкової накладної з підстав ненадання позивачем копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойси, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
При цьому, контролюючий орган, після отримання від позивача письмових пояснень з доданими документами, на адресу позивача жодних запитів щодо недостатності документів, або їх невідповідності чинному законодавству України для прийняття рішення в рамках розглядуваних пояснень не надав.
Беручи до уваги викладене, суд зазначає, що спірні рішення містять лише загальні твердження без зазначення, які саме документи складені з порушенням законодавства, які вимоги законодавства порушено при складанні документів та яких документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.
Таким чином, суд доходить висновку, що посилання на вказані підстави в обґрунтування прийняття рішень про відмову у реєстрації податкових накладних, за умови не наведення комісією доказів того, що подані документи є недостатніми чи такими, що у своїй сукупності викликають сумнів у достовірності зазначеної у них інформації, свідчить про протиправність таких рішень.
При юридичній оцінці рішень про відмову в реєстрації податкових накладних суд також враховує, що у квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних не було зазначено перелік документів, необхідних для їх реєстрації. З врахуванням цієї обставини невідповідність вимог контролюючого органу в квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних щодо надання документів правовій визначеності виключала для контролюючого органу можливість прийняття негативного для позивача рішення з підстав невиконання ним вимог.
Можливість виконання платником податків обов`язку надати документи, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, прямо залежить від чіткого визначення контролюючим органом конкретного переліку цих документів. Хоча перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, визначено Порядком №520, конкретний перелік таких документів може залежати, зокрема від змісту операції з постачання, суб`єктного складу її учасників, їх податкової поведінки.
Суд звертає увагу, що загальними вимогами, яким повинен відповідати акт індивідуальної дії, як акт правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість. В разі не зазначення в індивідуальному акті підстав його прийняття (фактичних і юридичних), чітких та зрозумілих мотивів його прийняття такий акт не може вважатися правомірним.
З огляду на неконкретність вимог контролюючого органу щодо надання документів, рішення про відмову в реєстрації податкових накладних не відповідають критерію обґрунтованості.
Аналогічна правова позиція викладена, зокрема, у постановах Верховного Суду від 05 січня 2021 року у справі №640/11321/20, від 05 січня 2021 року у справі №640/10988/20, від 16 квітня 2019 року у справі №826/10649/17 (касаційне провадження №К/9901/4895/19), від 28 жовтня 2019 року у справі №640/983/19 (касаційне провадження №К/9901/23858/19).
З матеріалів справи вбачається, що первинні документи, оформлені позивачем в рамках господарських відносин із контрагентом, копії яких надані разом із повідомленнями для прийняття рішення щодо реєстрації податкових накладних, складених у відповідності до вимог законодавства, є первинними документами, які засвідчують факт виконання позивачем та його контрагентом господарських зобов`язань.
Відповідно до ч.2 ст.9 КАС України, суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
З урахуванням встановлених обставин справи та наведених норм чинного законодавства України, суд дійшов висновку про те, що рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних №9882096/36767708 від 07 листопада 2023 року, №9882092/36769908 від 07 листопада 2023 року, №9882097/36769908 від 07 листопада 2023 року, №9926581/36769908 від 14 листопада 2023 року, №9926582/36769908 від 14 листопада 2023 року не відповідають критеріям, визначеним частиною другою статті 2 КАС України, та порушує право позивача як платника податку, а тому з метою повного та ефективного захисту порушених прав останнього суд вважає за необхідне визнати протиправними та скасувати вищезазначені рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних.
Щодо позовної вимоги про зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати податкові накладні № 1 від 01 листопада 2022 року, №2 від 01 листопада 2022 року, № 3 від 01 листопада 2022 року, №1 від 10 листопада 2022 року, №2 від 10 листопада 2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладених суд зазначає, що відповідно до пунктів 19, 20 Порядку №1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.
За таких обставин та враховуючи той факт, що рішення про відмову в реєстрації податкових накладних визнано судом протиправним та скасовано, з урахуванням положень пунктів 19, 20 Порядку №1246, а також абзацу 9 пункту 201.10 статті 201 ПК України, суд приходить до висновку про наявність правових підстав для задоволення позовних вимог щодо зобов`язання ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних спірні податкові накладні № 1 від 01 листопада 2022 року, №2 від 01 листопада 2022 року, № 3 від 01 листопада 2022 року, №1 від 10 листопада 2022 року, №2 від 10 листопада 2022 року датою їх фактичного подання.
В даному випадку, зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних є дотриманням судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, та є належним способом захисту порушеного права.
Згідно зі статтею 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Частиною першою та другою статті 77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
Однак, відповідачі як суб`єкти владних повноважень, не надали суду доказів на підтвердження правомірності рішення про відмову в реєстрації податкової накладної.
Таким чином, перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб`єкта владних повноважень на підтвердження правомірності своїх рішень та доказів, наданих позивачем, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог.
Розподіл судових витрат
Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
З огляду на зазначене та згідно із ст.139 КАС України судові витрати позивача в загальній сумі 15 140,00 грн., що сплачені згідно квитанції № 38 від 15.02.2024 року підлягають стягненню на його користь за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС в Одеській області та Державної податкової служби України.
Керуючись статтями 9, 14, 73-78, 90, 139, 143, 173-183, 242-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю «Агросіндікат» до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області №9882096/36769908 від 07 листопада 2023 року.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну №1 від 01 листопада 2022 року, складену товариством з обмеженою відповідальністю «АГРОСІНДІКАТ» в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного подання.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області №9882092/36769908 від 07 листопада 2023 року.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну №2 від 01 листопада 2022 року, складену товариством з обмеженою відповідальністю «АГРОСІНДІКАТ» в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного подання.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області №9882097/36769908 від 07 листопада 2023 року.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну №3 від 01 листопада 2022 року, складену товариством з обмеженою відповідальністю «АГРОСІНДІКАТ» в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного подання.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області № 9926581/36769908 від 14 листопада 2023 року.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну №1 від 10 листопада 2022 року, складену товариством з обмеженою відповідальністю «АГРОСІНДІКАТ» в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного подання.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області №9926582/36769908 від 14 листопада 2023 року.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну №2 від 10 листопада 2022 року, складену товариством з обмеженою відповідальністю «АГРОСІНДІКАТ» в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного подання.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС в Одеській області на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Агросіндікат» суму сплаченого судового збору в розмірі 7570 грн. 00 коп. (сім тисяч п`ятсот сімдесят гривень нуль копійок).
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Агросіндікат» суму сплаченого судового збору в розмірі 7570 грн. 00 коп. (сім тисяч п`ятсот сімдесят гривень нуль копійок).
Рішення набирає законної сили згідно ст.255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими ст.ст.293, 295 та п.15-5 розділу VII Кодексу адміністративного судочинства України.
Рішення може бути оскаржено, згідно ст.295 КАС України, протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення суду, або розгляд справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю «Агросіндікат» (вул. Надії, ж/м Чорноморка, буд. 1, с. Лиманка, Одеська область, 65037, код ЄДРПОУ 36769908).
Відповідач: Головне управління ДПС в Одеській області (вул. Семінарська, 5, м. Одеса, 65044, код ЄДРПОУ ВП 44069166).
Відповідач Державна податкова служба України (Львівська площа, буд. 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ: 43005393).
Суддя С.О. Cтефанов
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.04.2024 |
Оприлюднено | 26.04.2024 |
Номер документу | 118595732 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Стефанов С.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні