Рішення
від 24.04.2024 по справі 380/12635/23
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

24 квітня 2024 рокусправа № 380/12635/23

Львівський окружний адміністративний суд у складі:

головуючої судді: Кисильової О.Й.,

розглянувши у письмовому провадженні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Головного управління ДПС у Волинській області до Приватного акціонерного товариства "Укрзахідвуглебуд" про стягнення податкового боргу

в с т а н о в и в :

Головне управління ДПС у Волинській області (далі - позивач) звернулося до суду із адміністративним позовом до Приватного акціонерного товариства "Укрзахідвуглебуд" (далі - відповідач), у якому просить стягнути з відповідача в дохід бюджету податковий борг в сумі 92089,07 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що за результатами здійснення фінансово-господарської діяльності у ПАТ "Укрзахідвуглебуд" обліковується податковий борг у сумі розмірі 92089,07 грн, який виник за рахунок несплати узгоджених грошових зобов`язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості 61150,83 грн, по орендній платі з юридичних осіб 25863,26 грн, та по туристичному збору, що сплачується юридичними особами 5074,98 грн. Зазначає, що вчинені позивачем дії не призвели до погашення податкового боргу, відповідачем податковий борг не сплачений у строки, визначені податковим законодавством, у зв`язку з чим, позивач просить стягнути з відповідача податковий борг та задовольнити позовні вимоги повністю.

Відповідно до ч. 1, ч. 2 ст. 257 КАС України за правилами спрощеного позовного провадження розглядаються справи незначної складності. За правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду, за винятком справ, зазначених у частині четвертій цієї статті.

Згідно із ч. 5. ч. 7 ст. 262 КАС України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін. Клопотання про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням сторін відповідач має подати в строк для подання відзиву, а позивач - разом з позовом або не пізніше п`яти днів з дня отримання відзиву.

За наведених обставин, суд розглядає справу за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін.

Ухвалою від 08.06.2023 відкрито провадження у справі, визначено розгляд справи здійснювати в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін (у письмовому провадженні).

Ухвала від 08.06.2023 надіслана Приватному акціонерному товариству "Укрзахідвуглебуд" на офіційну адресу Львівська область, м. Червоноград, вул. Будівельна, 1, та згідно рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення №7901831754950 була отримана уповноваженим представником відповідача 23.06.2023.

Проте, ПАТ "Укрзахідвуглебуд" не скористалося правом подання пояснень, і станом на день розгляду справи відзив на позовну заяву до суду не надходив.

Відповідно до ч. 6 ст. 162 КАС України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Розглянувши надані документи, проаналізувавши норми законодавства, які регулюють спірні відносини та їх застосування сторонами, суд встановив наступне.

За час здійснення господарської діяльності у Приватного акціонерного товариства "Укрзахідвуглебуд" виник податковий борг перед бюджетом, який станом на 30.04.2023 становить 92089,07 грн, а саме:

1) по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості 61150,83 грн (у т.ч. основний платіж 60805,47 грн, пеня 345,36 грн), який виник за рахунок несплати узгоджених грошових зобов`язань, які нараховані згідно:

- податкових декларацій з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки за 2018, 2019, 2020, 2021, 2022 роки;

- податкових повідомлень-рішень: від 01.08.2018 № 0081651206 у сумі 528,96 грн; від 01.08.2018 № 0081641206 у сумі 17,00; від 16.10.2018 № 0001505312 у сумі 200,00 грн; від 21.06.2019 № 0028045312 у сумі 160,00 грн; від 21.08.2019 № 0034145312 у сумі 191,66 грн; від 21.10.2019 № 0044735304 у сумі 200,00 грн; від 24.02.2023 № 0023690407 у сумі 1020,00 грн.

Разом з тим, у платника наявна переплата станом на 29.07.2018 у сумі 117,05 грн. До бюджету сплачено 3758,30 грн.

Також, платнику згідно зі ст. 129 ПКУ нарахована пеня у сумі 345,36 грн.

Сума до стягнення по цьому податку становить: 61 150,83 грн.

2) по орендній платі з юридичних осіб 25916,88 грн (у т. ч. основний платіж 25141,99 грн, пеня 774,89 грн), який виник за рахунок несплати узгоджених грошових зобов`язань, які нараховані згідно:

- податкових декларацій по орендній платі за 2018, 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 роки;

- податкових повідомлень-рішень: від 20.07.2018 № 0076781206, яким застосовані штрафні санкції на суму 356,19 грн; від 20.07.2018 № 0076791206, яким застосовані штрафні санкції на суму 71,90 грн; від 16.10.2018 № 0001495312, яким застосовані штрафні санкції на суму 246,37 грн; від 16.10.2018 № 0001385312, яким застосовані штрафні санкції на суму 30,02 грн; від 16.10.2018 № 0001375312, яким застосовано штрафні санкції на суму 219,60 грн, однак з урахуванням часткової сплати до стягнення підлягає 28,66 грн; від 19.06.2019 №0027615312, яким застосовані штрафні санкції на суму 160,00 грн; від 23.11.2020 №0024630411, яким застосовані штрафні санкції на суму 927,42 грн; від 28.01.2021 №004760404, застосовані штрафні санкції на суму 237,48 грн; від 28.11.2022 № 0062930407, яким застосовано штрафні санкції на суму 1020,00 грн.

Всього за період жовтень 2018 року - лютий 2023 року відповідачу було нараховано 26239,29 грн податкового зобов?язання по земельному податку (включаючи, самостійно задекларовані суми, так і нараховані штрафні санкції згідно податкових повідомлень-рішень). Самостійно відповідачем сплачено 800,00 грн. Також податковий орган нарахував пеню у розмірі 721,27 грн.

Станом на 03.10.2018 у відповідача існувала переплата в розмірі 297,30 грн.

Загальна заборгованість по орендній платі з юридичних осіб становить: 25 863,26 грн.

3) туристичний збір, що сплачується юридичними особами 5074,98 грн, який виник за рахунок несплати узгоджених грошових зобов`язань, що нараховані згідно поданих декларацій з туристичного збору за 2019 та 2020 роки.

Станом на 31.10.2019 у відповідача існувала у сумі 452,23 грн.

Загальна заборгованість по цьому податку становить: 5074,98 грн.

Суд встановив, що відповідач самостійно подав зазначені вище декларації та розрахунки з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, орендної плати та туристичного збору.

Відповідач не надав суду докази оскарження ППР.

Зазначені суми самостійно визначених грошових зобов`язань не сплачені відповідачем у встановленні законом строком, що стало підставою для звернення податкового органу до суду із цим.

Вирішуючи дані правовідносини, суд враховує наступні обставини та приписи законодавства.

Відповідно до ч. 2 ст. 73 КАС України предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

З огляду на зміст наведеної норми процесуального права та з урахуванням того, що вимогою заявленого позову є стягнення податкової заборгованості, предметом доказування у даній справі мають бути обставини, які свідчать про наявність підстав, з якими законом пов`язує можливість стягнення податкового боргу у судовому порядку, встановлення факту узгодженості грошового зобов`язання, наявності податкового боргу, його сплати у добровільному порядку тощо.

Спірні правовідносини, що виникли між сторонами, регулюються Конституцією України, Податковим кодексом України, який регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

У силу приписів ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно із ч. 1 ст. 67 Конституції України кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відповідно до п. 15.1 ст. 15 ПК України платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об`єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об`єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов`язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом.

Відповідно до пп. 16.1.4 п. 16.1 ст. 16 ПК України платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Пунктом 36.1 ст. 36 ПК України визначено, що податковим обов`язком визнається обов`язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи. Такий обов`язок виникає у платника за кожним податком та збором, він є безумовним і першочерговим стосовно інших неподаткових обов`язків платника податків, крім випадків, передбачених законом.

Крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою (п. 54.1 ст. 54 ПК України).

Не підлягає оскарженню грошове зобов`язання, самостійно визначене платником податків (п. 56.11 ст. 56 ПК України).

Наявними у справі доказами підтверджено, що приватне акціонерне підприємство "Укрзахідвуглебуд" самостійно подало до Головного управління ДПС у Волинській області податкові декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та плати за землю.

Відтак нараховані платником зобов`язання згідно зазначених податкових декларацій є узгодженими сумами грошового зобов`язання.

За змістом п. 57.3 ст. 57 ПК України у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом з причин, пов`язаних з порушенням податкового законодавства (за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1-54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу), платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

Відповідно до п. 59.1 ст. 59 ПК України у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов`язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Відповідно до пп. 14.1.39. п. 14.1. ст. 14 ПК України грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету або на єдиний рахунок як податкове зобов`язання та/або інше зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності та пеня.

Податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом (пп. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 ПК України).

ПАТ "Укрзахідвуглебуд" самостійно визначило суму податкового зобов`язання у податкових деклараціях з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами за 2018, 2019, 2020, 2021, 2022 роки; податкових деклараціях по орендній платі з юридичних осіб за 2018, 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 роки; податкових деклараціях з туристичного збору за 2019 та 2020 роки, що свідчить про узгодження визначених цими деклараціями суми податкового боргу.

Також податковий орган у податкових повідомленнях-рішеннях від 01.08.2018 №0081651206, від 01.08.2018 № 0081641206, від 16.10.2018 № 0001505312, від 21.06.2019 №0028045312, від 21.08.2019 № 0034145312, від 21.10.2019 № 044735304, від 20.07.2018 №0076781206, від 20.07.2018 № 0076791206, від 16.10.2018 № 0001495312, від 16.10.2018 №0001385312, від 16.10.2018 № 0001375312, від 19.06.2019 № 0027615312, від 24.02.2023 №0023690407, від 23.11.2020 № 0024630411, від 28.01.2021 № 004760404, від 28.11.2022 №0062930407 визначив ПАТ "Укрзахідвуглебуд" суми податкових зобов`язань, які відповідачем не оскаржені у судовому порядку.

Наявними у справі доказами підтверджено, що ПАТ "Укрзахідвуглебуд" самостійно подало до Головного управління ДПС у Волинській області наступні податкові декларації:

- з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості за 2018 рік, самостійно визначено суму до сплати за 2018 рік 10579,11 грн;

- з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості за 2020 рік, самостійно визначено суму до сплати за 2019 рік 10628,63 грн;

- з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості за 2020 рік, самостійно визначено суму до сплати за 2020 рік - 12029,48 грн;

- з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості за 2020 рік, самостійно визначено суму до сплати за 2020 рік - 12029,48 грн;

- з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості за 2021 рік, самостійно визначено суму до сплати за 2021 рік - 15282,00 грн;

- з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості за 2022 рік, самостійно визначено суму до сплати за 2022 рік - 16555,50 грн;

- з орендної плати з юридичних осіб за 2018 рік самостійно визначено суму до сплати за 2018 рік 2374,56 грн;

- з орендної плати з юридичних осіб за 2019 рік самостійно визначено суму до сплати за 2019 рік 7124,15 грн;

- з орендної плати з юридичних осіб за 2020 рік самостійно визначено суму до сплати за 2020 рік 7124,15 грн;

- з орендної плати з юридичних осіб за 2021 рік самостійно визначено суму до сплати за 2021 рік - 2678,88 грн;

- з орендної плати з юридичних осіб за 2022 рік самостійно визначено суму до сплати за 2022 рік - 1473,48 грн;

- з орендної плати з юридичних осіб за 2023 рік самостійно визначено суму до сплати за 2023 рік - 630,16 грн;

- з туристичного збору за 2019 рік самостійно визначено суму до сплати за 2019 рік 4039,46 грн.

- з туристичного збору за 2020 рік самостійно визначено суму до сплати за 2020 рік 1487,75 грн.

Відтак нараховані платником зобов`язання згідно зазначених податкових декларацій є узгодженими сумами грошового зобов`язання.

Податкові повідомлення-рішення від 01.08.2018 № 0081651206 у сумі 528,96 грн; від 01.08.2018 № 0081641206 у сумі 17,00; від 16.10.2018 № 0001505312 у сумі 200,00 грн; від 21.06.2019 № 0028045312 у сумі 160,00 грн; від 21.08.2019 № 0034145312 у сумі 191,66 грн; від 21.10.2019 № 0044735304 у сумі 200,00 грн; від 24.02.2023 № 0023690407 у сумі 1020,00 грн, від 20.07.2018 № 0076781206 на суму 356,19 грн; від 20.07.2018 № 0076791206 на суму 71,90 грн; від 16.10.2018 № 0001495312 на суму 246,37 грн; від 16.10.2018 № 0001385312 на суму 30,02 грн; від 16.10.2018 № 0001375312 на суму 219,60 грн, від 19.06.2019 №0027615312 на суму 160,00 грн; від 23.11.2020 № 002463041 на суму 927,42 грн; від 28.01.2021 № 004760404 на суму 237,48 грн; від 28.11.2022 № 0062930407 на суму 1020,00 грн, від 24.02.2023 № 0023690407 на суму 1020,00 грн, від 23.11.2020 № 0024630411 на суму 927,42 грн, від 28.01.2021 № 004760404 на суму 237,48 грн, від 28.11.2022 № 0062930407 на суму 1020,00 грн не були оскаржені відповідачем, відтак зазначені суми зобов`язання також є узгодженими.

Оскільки вказані грошові зобов`язання не були сплачені ПАТ "Укрзахідвуглебуд" у встановлений Законом строк, у відповідача виник податковий борг у розумінні пп. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 ПК України.

Підпунктом 14.1.39 п. 14.1 ст. 14 ПК України передбачено, що грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

Відповідно до п. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 ПК України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.

Згідно з п. 59.1 ст. 59 ПК України у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов`язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Пунктом 59.4 ст. 59 ПК України передбачено, що податкова вимога надсилається також платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суми податкових зобов`язань у встановлені цим Кодексом строки, без попереднього надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

У зв`язку з несплатою платником податків узгоджених сум податкових зобов`язань, позивачем вживалися заходи щодо стягнення податкової заборгованості у встановленому законодавством порядку, а саме, згідно п. 59.1 ст. 59 ПК України, де визначено, що у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов`язання в установлені законодавством строки, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Статтею 59 ПК України встановлено, що податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов`язання в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Судом встановлено, що 20.12.2018 контролюючим органом сформована відповідачу податкова вимога форми "Ю" № 1943-53 на загальну суму податкового боргу 6658,20 грн та надіслана засобами поштового зв`язку на адресу ПАТ "Укрзахідвуглебуд" та була отримана уповноваженою особою 16.01.2019.

Відповідно до п. 59.5. ст. 59 ПК України у разі, якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення.

У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).

Із часу направлення податкової вимоги до часу звернення з цим позовом до суду відповідач був постійним боржником, що підтверджується копією інтегрованої картки платника. Зазначена обставина звільняє податковий орган від необхідності повторного направлення податкової вимоги.

Разом із тим, застосовані контролюючим органом заходи не призвели до погашення відповідачем податкового боргу в добровільному порядку.

Порядок стягнення податкового боргу платників податків врегульований статтями 95 - 99 ПК України. Зазначені норми визначають перелік заходів, що можуть вживатися контролюючим органом до платника податків із метою погашення податкового боргу, до яких належить стягнення коштів, які перебувають у власності платника податків, а також продаж майна платника податків, що перебуває в податковій заставі (п. 95.1 ст. 95 ПК України).

Статтею 95 ПК України визначено, що контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 30 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.

Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Відповідно до статті 67 Конституції України кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Статтею 77 КАС України, встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Статтею 90 КАС України передбачено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Проаналізувавши надані сторонами докази та норми чинного законодавства України, суд дійшов до висновку, що позивач свою позицію в частині стягнення податкового боргу за податковими деклараціями з податку на нерухоме майно за 2018, 2019, 2020, 2021, 2022 роки, по орендній платі за 2018, 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 роки, з туристичного збору за 2019, 2020 рік та визначеного у податкових повідомленнях-рішеннях обґрунтував належними та допустимими доказами.

Натомість відповідачем не надано жодних доказів сплати вказаного податкового боргу або інших належних доказів, спростовуючих наведені позивачем доводи.

З огляду на викладене вище, суд дійшов висновку про задоволення позову.

Керуючись ст. ст. 9, 14, 73-78, 90, 143, 242- 246, 250, 255 КАС України, суд

в и р і ш и в :

Адміністративний позов задовольнити.

Стягнути з ;риватного акціонерного товариства "Укрзахідвуглебуд" (80100, Львівська область, м. Червоноград, вул. Будівельна, 1; ЄДРПОУ 00177158) податковий борг до бюджету в розмірі 92089 (дев`яносто дві тисячі вісімдесят дев`ять) грн 07 коп.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги, рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

СуддяКисильова Ольга Йосипівна

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.04.2024
Оприлюднено29.04.2024
Номер документу118629254
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування

Судовий реєстр по справі —380/12635/23

Рішення від 24.04.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кисильова Ольга Йосипівна

Ухвала від 08.06.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кисильова Ольга Йосипівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні