Рішення
від 25.04.2024 по справі 520/990/24
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

25 квітня 2024 р. № 520/990/24

Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Спірідонова М.О., розглянувши в порядку спрощеного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ) до Головного управління ДПС у Харківській області, утворене на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України (вул. Пушкінська, буд. 46,м. Харків,Харківська обл., Харківський р-н,61057) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,-

В С Т А Н О В И В :

Позивач, ОСОБА_1 , звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з зазначеним позовом до Головного управління ДПС у Харківській області, утворене на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України, в якому просить суд:

1. Визнати протиправним та скасувати, винесене ГУ ДПС в Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України податкове повідомлення-рішення №31822-2418-2929- UA63140030000091352 від 06.10.2023 р. на суму 197 494,39 грн. по нарахованому ОСОБА_1 земельного податку за 2019 р. по земельній ділянці площею 2.2929 га, з кадастровим номером 6321710100:02:003:0122, яка знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 ;

2. Визнати протиправним та скасувати, винесене ГУ ДПС в Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України податкове повідомлення-рішення №31823-2418-2929- UA63140030000091352 від 06.10.2023 р. на суму 230 936,77 грн. по нарахованому ОСОБА_1 земельного податку за 2020 р. (до 17.11.2020 р.) по земельній ділянці площею 2.2929 га, з кадастровим номером 6321710100:02:003:0122, яка знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 ;

3. Судові витрати покласти на відповідача.

В обґрунтування позову зазначено, що податкові повідомлення-рішення №31822-2418-2929- UA63140030000091352 від 06.10.2023 р. на суму 197 494,39 грн. по нарахованому ОСОБА_1 земельного податку за 2019 р. по земельній ділянці площею 2.2929 га, з кадастровим номером 6321710100:02:003:0122, яка знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 та №31823-2418-2929- UA63140030000091352 від 06.10.2023 р. на суму 230 936,77 грн. по нарахованому ОСОБА_1 земельного податку за 2020 р. (до 17.11.2020 р.) по земельній ділянці площею 2.2929 га, з кадастровим номером 6321710100:02:003:0122, яка знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 є протиправними та такими, що підлягають скасуванню.

Ухвалою суду від 15.01.2024 року відкрито спрощене провадження по справі та запропоновано відповідачу надати відзив на позов.

Представником відповідача 30.01.2024 року надано відзив на позовну заяву, в якому він просив відмовити позивачу в задоволенні позовних вимог, та зазначає, що оскаржувані позивачем податкові повідомлення-рішення №31822-2418-2929- UA63140030000091352 від 06.10.2023 р. та №31823-2418-2929- UA63140030000091352 від 06.10.2023 р. є такими, що винесені в межах чинного законодавства України, а тому не підлягають скасуванню.

Відповідно до п. 10 ч. 1 ст. 4 Кодексу адміністративного судочинства України зазначено, що письмове провадження - розгляд і вирішення адміністративної справи або окремого процесуального питання в суді першої, апеляційної чи касаційної інстанції без повідомлення та (або) виклику учасників справи та проведення судового засідання на підставі матеріалів справи у випадках, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до ч. 4 ст. 229 КАС України зазначено, що у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

З огляду на вищезазначені приписи Кодексу адміністративного судочинства України, суд вважає за можливе розглянути справу за відсутності сторін в порядку письмового провадження за наявними в матеріалах справи доказами.

Суд, дослідивши матеріали справи, проаналізувавши докази у їх сукупності, вивчивши норми матеріального та процесуального права, якими врегульовані спірні правовідносини вважає, що позов не підлягає задоволенню з наступних підстав та мотивів.

Судом встановлено, що згідно з даними інформаційної системи ГУ ДПС позивач - ОСОБА_1 , зареєстрований як платник земельного податку з фізичних осіб з 12.04.2019 за земельну ділянку, яка розташована за адресою: АДРЕСА_2 , загальною площею 2,2929 га, кадастровий номер 6321710100:02:003:0122.

Власником вищезазначеної земельної ділянки до 12.04.2019 був гр. ОСОБА_2 . Згідно з договором купівлі-продажу від 12.04.2019 серія та номер 2055 вищезазначена земельна ділянка була продана гр. ОСОБА_1 .

Право власності на вказану земельну ділянку зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 12.04.2019; номер запису про право власності: 31164162, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 620525463217.

У наданому витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, індексний номер витягу 163434869 від 12.04.2019 року, цільове призначення земельної ділянки зазначено без коду - землі промисловості, землі житлової та громадської забудови.

Також судом встановлено, що ОСОБА_2 , який був власником земельної ділянки до 12.04.2019, отримано витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Зміїв Зміївської міської ради Зміївського району Харківської області за №105/0/40-18 від 13.07.2018 та подано до контролюючого органу при визначенні податкового зобов`язання із плати за землю (земельного податку) на 2018 рік. Згідно витягу розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки станом на 13.07.2018 становив 8777528,18 грн. за земельну ділянку площею 2,2931 га. Цільове призначення земельної ділянки зазначено без коду - для розміщення та експлуатації будівель і споруд залізничного транспорту. Категорія земель землі промисловості.

Позивач в 2019 та 2020 роках з письмовою заявою відповідно до п.286.5 ст. 286 ПК України до контролюючого органу за місцем знаходження земельної ділянки для проведення звірки даних щодо нарахованої суми земельного податку не звертався. Довідку (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки у разі затвердження нової нормативної оцінки землі до ГУ ДПС не надавав, доказів зворотного суду не надано.

Пунктом 4 Постанови КМУ від 03.11.2021 № 1147 «Про затвердження Методики нормативної грошової оцінки земельних ділянок» встановлено, що затверджена з урахуванням вимог п. 271.2 ст. 271 ПК України до набрання чинності Методикою, затвердженою згідно з пунктом 1 цієї постанови, технічна документація з нормативної грошової оцінки земельних ділянок, технічна документація із загальнонаціональної (всеукраїнської) нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення (на відповідній території) є чинною до початку застосування рішення відповідного органу місцевого самоврядування про затвердження нової технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок.

Згідно з п. 23 Розділу X Перехідних положень ЗК України зміна цільового призначення цієї земельної ділянки затверджена рішенням Зміївської міської ради Харківської області від 04 вересня 2020 року №46-LVI, яким затверджено ОСОБА_1 проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки, кадастровий номер 6321710100:02:003:0122, у разі зміни її цільового призначення приватної власності із земель житлової та громадської забудови до земель промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості на території Змїївської міської ради вул. Харківська, 86-А, в м. Зміїв Харківської області.

В Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, індексний № витягу 232812137 від 17.11.2020, щодо об`єкту нерухомого майна земельної ділянки кадастровий номер 6321710100:02:003:0122 внесено зміни 17.11.2020 на підставі рішення Зміївської міської ради Харківської області від 04 вересня 2020 року №46-LVI. При цьому відомості щодо цільового призначення земельної ділянки в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно не відображаються.

Ставки земельного податку на 2019 рік затверджені рішеннями Зміївської міської ради XXXII сесії від 20.06.2018 року № 3-XXXII, на 2020 рік - рішенням VII скликання від 27.06.2019 № 5- XLV.

Так, рішенням Зміївської міськради затверджено ставки земельного податку у відсотках від нормативної грошової оцінки. За земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження) по розділу 12 - землі транспорту встановлені такі ставки податку: - 12.01 Для розміщення та експлуатації будівель і споруд залізничного транспорту - 3% від нормативно-грошової оцінки.

Також судом встановлено, що відповідачем було проведено нарахування ОСОБА_1 суми земельного податку та винесено податкові повідомлення-рішення про визначення податкового зобов`язання із земельного податку з фізичних осіб від 06.10.2023 №31822-2418-2929- НОМЕР_1 на суму 197 494,39 грн. за 2019 рік, №31823-2418-2929- UA63140030000091352 на суму 230 936,77 грн. за 2020 рік.

Розрахунок земельного податку за 2019 рік було здійснено наступним чином: - нормативна грошова оцінка земельної ділянки станом на 01.01.2019 8777528,18 грн., - площа земельної ділянки, кв.м. 22929, - ставка податку 3% від НГО, - дата набуття права власності на земельну ділянку 12.04.2019, - період, за який нараховано земельний податок з 01.04.2019 по 31.12.2019 (9 місяців - п.286.5 ст. 286 ПК України), 8777528,18 * 3% = 263325,85 грн. за рік (263325,85 грн. : 12) * 9 міс. = 197494,39 грн.

Розрахунок земельного податку за 2020 рік було здійснено наступним чином: - нормативна грошова оцінка земельної ділянки станом на 01.01.2020 8777528,18 грн., - площа земельної ділянки, кв.м. 22929, - ставка податку 3% від НГО, - дата реєстрації зміни цільового призначення в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 17.11.2020, - період, за який нараховано земельний податок з 01.01.2020 по 16.11.2020 (321 день), 8777528,18 * 3% = 263325,85 грн. за рік (263325,85 грн. : 366 днів) * 321 день = 230936,77 грн.

З огляду на зазначене 06.10.2023 року контролюючим органом були винесені податкові повідомлення-рішення №31822-2418-2929- UA63140030000091352 на суму 197 494,39 грн. по нарахованому ОСОБА_1 земельного податку за 2019 р. по земельній ділянці площею 2.2929 га, з кадастровим номером 6321710100:02:003:0122, яка знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 та №31823-2418-2929- UA63140030000091352 від 06.10.2023 р. на суму 230 936,77 грн. по нарахованому ОСОБА_1 земельного податку за 2020 р. (до 17.11.2020 р.) по земельній ділянці площею 2.2929 га, з кадастровим номером 6321710100:02:003:0122, яка знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 .

Позивач, вбачаючи в зазначеному порушення своїх прав, звернувся за їх захистом до суду.

Крім того судом встановлено, що в договорі купівлі-продажу земельної ділянки від 12.04.2019 р. цільове призначення земельної ділянки було зазначено по коду 11, але без виду цільового призначення. При реєстрації права власності на земельну ділянку в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно було зазначено вид цільового призначення земельної ділянки (землі промисловості, землі житлової та громадської забудови) без коду Класифікації видів цільового призначення земель.

Аналогічно у витягах з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно № 277746125 від 01.10.2021 та № 362659904 від 22.01.2024 не відображаються відомості щодо виду та коду цільового призначення вищезазначеної земельної ділянки.

Відповідно до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, в Державному земельному кадастрі, в рішенні Зміївської міської ради Харківської області від 04.09.2020 №46-LVI, у витягу з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Зміїв Зміївської міської ради Зміївського району Харківської області за №105/0/40-18 від 13.07.2018, містяться відомості щодо цільового призначення земельної ділянки, які суттєво відрізняються між собою.

В договорі купівлі-продажу від 12.04.2019 та в Державному земельному кадастрі зміни цільового призначення земельної ділянки з виду «для розміщення та експлуатації будівель і споруд залізничного транспорту», що відповідає коду Класифікації видів цільового призначення земель - 12.01, у витягу з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Зміїв Зміївської міської ради Зміївського району Харківської області за №105/0/40-18 від 13.07.2018 на код Класифікації видів цільового призначення земель - 11.

Також суд зазначає, що рішеннями Зміївської міської ради XXXII сесії від 20.06.2018 року № 3-XXXII та VII скликання від 27.06.2019 № 5- XLV встановлено на 2019 та 2020 роки ставки податку по коду 11 як 3 % так і 1,5%, в залежності від конкретного виду цільового призначення земель, який до 17.11.2020 року не був зазначений в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, що не давало підстав ГУ ДПС враховувати ставку податку саме 1,5%, а не 3%.

Окрім іншого суд наголошує, що згідно з витягом з Державного земельного кадастру про земельну ділянку НВ-6312620202020 від 17.02.2020 земельна ділянка зареєстрована 03.05.2006; Зміївський РВ ХРФ Центру ДЗК. Цільове призначення земельної ділянки: 11. Категорія земель: землі житлової та громадської забудови. Вид використання: для іншої комерційної діяльності.

В матеріалах справи міститься лист Головного управління Держгеокадастру у Харківській області від 20.11.2023 року № 29-20-9.1-6276/0/19-23, з якого вбачається, що відділом у Зміївському районі було надано витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м.Зміїв Зміївської міської ради Зміївського району Харківської області на ЗВ 9800862532020 від 12.02.2020 року вих. №332/0/40-20 від 14.02.2020 року, згідно якого нормативна грошова оцінка даної земельної ділянки є значно більшою та складає 13 164 914,64 грн., з цільовим призначенням по коду 11.

Однак технічна документація з нормативної грошової оцінки земельної ділянки з цільовим призначенням по коду 11 на сесії Зміївської міської ради Харківської області у відповідності до вимог ст.23 Закону України «Про оцінку земель» не затверджувалась та відповідно до пункту 271.2 статті 271 Податкового кодексу України не оприлюднювалась.

Тобто, технічна документація з нормативної грошової оцінки, яка зазначена у витягу з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Зміїв Зміївської міської ради Зміївського району Харківської області за №105/0/40-18 від 13.07.2018 є чинною та підлягає застосуванню при визначенні контролюючим органом податкового зобов`язання із земельного податку за 2019 2020 роки і відповідно з неї контролюючим органом проводилось нарахування ставки земельного податку у розмірі 3% по цільовому призначенню земельної ділянки для розміщення та експлуатації будівель і споруд залізничного транспорту, що відповідає коду Класифікації видів цільового призначення земель - 12.01. ( до 17.11.2000 до реєстрації зміни цільового призначення в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно).

Суд, надаючи оцінку спірним правовідносинам, зазначає наступне.

Земельні відносини в Україні регулюються Земельним кодексом України (далі - ЗК України), а справляння плати за землю здійснюється відповідно до положень Податкового кодексу України (далі ПК України).

У відповідності до ст. 206 ЗК України використання землі в Україні є платним. Об`єктом плати за землю є земельна ділянка. Плата за землю справляється відповідно до закону.

Відповідно до п.п. 14.1.72, п.п. 14.1.74 п. 14.1 ст. 14 ПК України земельний податок - обов`язковий платіж, що справляється з власників земельних ділянок та земельних часток (паїв), а також постійних землекористувачів. Земельна ділянка частина земної поверхні з установленими межами, певним місцем розташування, цільовим (господарським) призначенням та з визначеними щодо неї правами.

Нормами ст. 10 ПК України земельний податок віднесено до місцевих податків, які відповідно до п. 12.3 ст. 12 ПК приймаються рішеннями сільських, селищних, міських рад в межах своїх повноважень. Відповідно до п. 284.1 ст. 284 ПК України органам місцевого самоврядування надано повноваження щодо встановлення ставок плати за землю та пільг щодо земельного податку, що сплачується на відповідній території.

Відповідно до п.12.3 ст. 12 ПК України сільські, селищні, міські ради в межах своїх повноважень приймають рішення про встановлення місцевих податків та зборів та податкових пільг зі сплати місцевих податків і зборів до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та/або зборів, та про внесення змін до таких рішень. Відповідно до ст. 269 ПК України платниками земельного податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі.

Відповідно до ст. 270 ПК України об`єктами оподаткування є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні.

Базою оподаткування платою за землю є нормативна грошова оцінка земельної ділянки з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом (п.п. 271.1.1 п. 271.1 ст.271 ПК України).

Порядок індексації нормативної грошової оцінки земель визначений ст. 289 ПК України, згідно з яким коефіцієнт індексації прямо залежить від індексу споживчих цін за попередній рік.

Пунктом 9 підрозділу 6 розділу XX ПК України встановлено, що індекс споживчих цін за 2017-2020 роки, що використовується для визначення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення, застосовується із значенням 100 відсотків. Отже, при визначенні податкового зобов`язання із плати за землю за 2019, 2020 роки нормативна грошова оцінка населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення за 2018, 2019 роки індексується на коефіцієнт 1,0.

Згідно з п. 271.2 ст. 271 ПК України рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

Відповідно до положень п. 286.1 ст. 286 ПК України підставою для нарахування земельного податку є, зокрема, дані державного земельного кадастру, дані Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, дані інших правовстановлюючих документів, якими посвідчується право власності.

Центральні органи виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері земельних відносин та у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, у сфері будівництва щомісяця, але не пізніше 10 числа наступного місяця, а також за запитом відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки подають інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до п. 287.1 ст. 287 ПК України власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.

Отже, обов`язок платника податку сплачувати плату за землю виникає у власників та землекористувачів з дня виникнення права власності або користування земельною ділянкою.

Відповідно до п. 286.5 ст. 286 ПК України нарахування фізичним особам сум плати за землю проводиться контролюючими органами (за місцем знаходження земельної ділянки), які надсилають платнику податку у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу, до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку за формою, встановленою у порядку, визначеному статтею 58 цього Кодексу, разом із детальним розрахунком суми податку, який, зокрема, але не виключно, має містити кадастровий номер та площу земельної ділянки, розмір ставки податку та розмір пільги зі сплати податку.

У разі переходу права власності на земельну ділянку або права на земельну частку (пай) від одного власника - юридичної або фізичної особи до іншого протягом календарного року податок сплачується попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому припинилося його право власності на зазначену земельну ділянку, а новим власником - починаючи з місяця, в якому він набув право власності.

Відповідно до п. 287.5 ст. 287 ПК України податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

З огляду на вищевикладене суд дійшов висновку, що оскаржувані податкові повідомлення-рішення №31822-2418-2929- UA63140030000091352 від 06.10.2023 р. на суму 197 494,39 грн. та №31823-2418-2929- UA63140030000091352 від 06.10.2023 р. на суму 230 936,77 грн. по нарахованому ОСОБА_1 земельного податку за 2019 р. та 2020 р. по земельній ділянці площею 2.2929 га, з кадастровим номером 6321710100:02:003:0122, яка знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 є такими, що винесені в межах чинного законодавства України, а тому не підлягають скасуванню.

Відповідно до частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до ст. 2 КАС України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Отже, розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку про те, що позовні вимоги не підлягають задоволенню.

Керуючись статтями 14, 243-246, 293, 295-296 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

В задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ) до Головного управління ДПС у Харківській області, утворене на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України (вул. Пушкінська, буд. 46,м. Харків,Харківська обл., Харківський р-н,61057) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень - відмовити.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Спірідонов М.О.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.04.2024
Оприлюднено29.04.2024
Номер документу118630737
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них плати за землю

Судовий реєстр по справі —520/990/24

Ухвала від 02.09.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 29.08.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Постанова від 02.08.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Ухвала від 22.05.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Ухвала від 15.05.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Ухвала від 15.05.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Рішення від 25.04.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Спірідонов М.О.

Ухвала від 15.01.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Спірідонов М.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні