Ухвала
від 24.04.2024 по справі 922/4168/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Держпром, 8-й під`їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,

тел. приймальня (057) 705-14-14, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41


УХВАЛА

"24" квітня 2024 р.м. ХарківСправа № 922/4168/23

Господарський суд Харківської області у складі:

судді Лавренюк Т.А.

при секретарі судового засідання Сіліній М.Г.

розглянувши справу за заявою Товариство з обмеженою відповідальністю "Київ ліквід петролеум" про визнання банкрутом Товариство з обмеженою відповідальністю "Енерго Трейдінг" , код ЄДРПОУ 36795189

за участю :

учасники процесу не з`явилися

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою суду від 23.11.2023відкрито провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Енерго Трейдінг"; введено процедуру розпорядження майном боржника; призначено розпорядником майна боржника арбітражного керуючого Жулінського Володимира Борисовича (свідоцтво № 732 від 04.04.2013), попереднє засідання господарського суду призначенона 25.01.2024 об 11:00.

На офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України 27.11.2023 було оприлюднено повідомлення про порушення справи про банкрутство. Визначено граничний строк на заявлення грошових вимог кредиторів до боржника. Зазначено відомості про розпорядника майна.

21.12.2023 до суду надійшла заяваТовариства з обмеженою відповідальністю "Київ Ліквід Петролеум" з грошовими вимогами до боржника в загальній сумі 3062000,00 грн.

Ухвалою суду від 28.03.2024 р. у попередньому засіданні суду визнано наступний розмір грошових вимог кредиторів, що вносяться розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів: - Товариства з обмеженою відповідальністю "Київ Ліквід Петролеум" в розмірі 3473 145,07грн основного боргу, 6167,19грн витрат зі сплати судового збору за подання позовної заяви у справі № 922/2270/23, 26840,00грн сплаченого судового збору за звернення із заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство у даній справі, 60 300,00грн витрат пов`язаних із розглядом цієї справи, 5 368,00грн сплаченого судового збору за подання заяви з грошовими вимогами до боржника.

Цією же ухвалою зобов`язано розпорядника майна за результатами попереднього засідання внести до реєстру вимог кредиторів відомості про кредитора, розмір його вимог за грошовими зобов`язаннями, наявність права вирішального голосу в представницьких органах кредиторів, черговість задоволення кожної вимоги. Належним чином складений та підписаний реєстр вимог кредиторів надати суду у десятиденний строк з дня постановлення ухвали попереднього засідання. Зобов`язано розпорядника майна в десятиденний строк з дня винесення ухвали відповідно до ст.48 Кодексу України з процедур банкрутства організувати та провести збори кредиторів та комітету кредиторів, визначивши час та місце проведення зборів кредиторів та комітету кредиторів. Зобов`язано розпорядника майна надати суду протокол зборів кредиторів боржника, на яких обрати комітет кредиторів, прийняти рішення щодо схвалення плану санації боржника або щодо звернення до господарського суду з клопотанням про введення наступної процедури у справі про банкрутство, а також надати протокол зборів комітету кредиторів, на яких вирішити питання щодо призначення ліквідатора або керуючого санацією боржника. Призначено проведення зборів кредиторів та комітету кредиторів на 11.04.2024 року. Призначено підсумкове засідання суду на 25.04.2024 р.

До суду від голови комітету кредиторів - представника ТОВ "Київ ліквід петролеум" надійшла заява (вх. № 10591 від 11.04.2024 р.) про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та призначення ліквідатором арбітражного керуючого Жулінського В.Б. та повідомлено, що таке рішення прийнято зборами кредиторів.

Також, від представника ТОВ "Київ ліквід петролеум" надійшла заява (вх.№ 10600 від 22.04.2024 р.) про розгляд справи без його участі.

До суду від розпорядника майна надійшов документ (вх.10720 від 23.04.2024), а саме: звіт про хід виконання процедури розпорядження майном, протокол зборів кредиторів від 11.04.2024 р. та протокол комітету кредиторів від 11.04.2024 р., заява (вх. № 10726 від 23.04.2024) про призначення його ліквідатором у цій справі.

В судове засідання 25.02.2024 р. розпорядник майна не з"явився, подав клопотання про розгляд справи за його відсутністю.

Дослідивши надані до матеріалів справи документи, суд зазначає наступне.

Судом встановлено, що на зборах кредиторів, які відбулися 11.04.2024 р. прийнято рішення про визнання боржника банкрутом та переходу до ліквідаційної процедури, яке прийнято виходячи зі звіту розпорядника майна, з якого вбачається , що ним не виявлено будь-яких активів у боржника.

В підтвердження відсутності активів боржника, розпорядником майна повідомлено про відсутність боржника за місцем реєстрації, відсутність зв`язку з керівником боржника та непереданням останнім копій документів для проведення інвентаризації, а також надано результат пошуку в "Дії" нерухомого майна (інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно), інформацію з Єдиного реєстру боржників та інвентаризацію з нульовими показниками.

Крім того, в матеріалах справи міститься аналіз фінансової, господарської, інвестиційної діяльності та щодо наявності ознак дій з фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства та дій з приховуванням банкрутства боржника, джерелами проведення розрахунків по якому є інвентаризація та ухвала попереднього засідання.

Суд констатує, що визначальним при переході до ліквідаційної процедури є встановлення господарським судом наявності ознак банкрутства. При ухваленні постанови про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, має бути доведено факт неплатоспроможності боржника, як того вимагає стаття 205 Господарського кодексу України, відповідно до положень частини четвертої якої суб`єкт господарювання може бути оголошений банкрутом за рішенням суду у разі неспроможності суб`єкта господарювання через недостатність його майна задовольнити вимоги кредиторів.

Відповідно до ст.12 Кодексу з процедур банкрутства, арбітражний керуючий користується усіма правами розпорядника майна, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією, ліквідатора відповідно до законодавства, у тому числі, має право: звертатися із запитами арбітражного керуючого, у тому числі щодо отримання копій документів, до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових і службових осіб, підприємств, установ, у тому числі банків, небанківських надавачів платіжних послуг, емітентів електронних грошей, депозитарних установ та інших професійних учасників ринків капіталу, організацій, громадських об`єднань, а також до фізичних осіб; отримувати від банків, небанківських надавачів платіжних послуг, емітентів електронних грошей, депозитарних установ та інших професійних учасників ринків капіталу інформацію про наявність рахунків та/або залишок коштів на рахунках боржника (у тому числі на рахунках у цінних паперах) / електронних гаманцях, рух коштів та операції на рахунках боржника (у тому числі на рахунках у цінних паперах) / електронних гаманцях, а також інформацію про договори боржника про зберігання цінностей або надання боржнику в майновий найм (оренду) індивідуального банківського сейфа; отримувати інформацію з державних реєстрів; тощо.

Згідно із статтєю 12-1 Кодексу з процедур банкрутства запит арбітражного керуючого - це письмове або у формі електронного документа звернення арбітражного керуючого, призначеного господарським судом розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором, керуючим реструктуризацією, керуючим реалізацією, до органу державної влади, органу місцевого самоврядування, їх посадових та службових осіб, підприємств, установ, у тому числі банків, небанківських надавачів платіжних послуг, емітентів електронних грошей, депозитарних установ та інших професійних учасників ринків капіталу, організацій незалежно від форми власності та підпорядкування, громадських об`єднань, фізичних осіб про надання інформації, копій документів, необхідних арбітражному керуючому для здійснення повноважень у справі про банкрутство (неплатоспроможність) щодо боржника, а також членів сім`ї боржника - фізичних осіб, визначених абзацом другим частини п`ятої статті 116 цього Кодексу, стосовно якого арбітражний керуючий здійснює повноваження розпорядника майна керуючого санацією, ліквідатора, керуючого реструктуризацію або керуючого реалізацією.

Отримання арбітражним керуючим від банків інформації, що містить банківську таємницю, здійснюється в порядку та обсязі, визначених Законом України "Про банки і банківську діяльність".

Отримання арбітражним керуючим інформації від небанківських надавачів платіжних послуг, емітентів електронних грошей, що містить таємницю надавача платіжних послуг або емітента електронних грошей, здійснюється в порядку та обсязі, визначених Національним банком України.

До запиту арбітражного керуючого додається посвідчена арбітражним керуючим копія судового рішення про призначення його у справі про банкрутство (неплатоспроможність) розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором, керуючим реструктуризацією або керуючим реалізацією. Вимагати від арбітражного керуючого надання разом із запитом арбітражного керуючого інших документів забороняється.

Запит арбітражного керуючого не може стосуватися надання консультацій і роз`яснень положень законодавства.

Орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їх посадові та службові особи, керівники підприємств, установ, у тому числі банків, небанківських надавачів платіжних послуг, емітентів електронних грошей, депозитарних установ та інших професійних учасників ринків капіталу, організацій, громадських об`єднань, фізичні особи, яким направлено запит арбітражного керуючого, зобов`язані не пізніше десяти робочих днів з дня отримання запиту надати арбітражному керуючому відповідну інформацію, у тому числі таку, що становить банківську таємницю, таємницю надавача платіжних послуг або емітента електронних грошей, крім таємної та/або службової інформації та копій документів, у яких міститься таємна та/або службова інформація, копії документів.

У разі якщо запит арбітражного керуючого стосується надання значного обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту арбітражного керуючого може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням причин такого продовження, про що арбітражному керуючому письмово повідомляється не пізніше п`яти робочих днів з дня отримання запиту арбітражного керуючого.

Задоволення запиту арбітражного керуючого може бути здійснено шляхом надання відповідної інформації, копій документів у формі електронного документа.

У разі якщо задоволення запиту арбітражного керуючого передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як десять сторінок, арбітражний керуючий зобов`язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк. Розмір таких витрат не може перевищувати граничних норм витрат на копіювання та друк, встановлених відповідно до законодавства.

Відмова в наданні інформації на запит арбітражного керуючого, несвоєчасне або неповне надання інформації, надання недостовірної інформації тягнуть за собою відповідальність згідно із законом, крім випадків відмови в наданні таємної та/або службової інформації.

Отже, визнаючи боржника банкрутом, суд має встановити його неоплатність, тобто недостатність майна для задоволення вимог кредиторів, у зв`язку з чим з`ясувати його актив і пасив та співставити дані обох величин. Суд повинен встановити неплатоспроможність боржника шляхом здійснення аналізу повноти проведених розпорядником майна заходів, що передбачені у процедурі розпорядження майном та дослідити надані розпорядником майна належні та допустимі докази на підтвердження повноти проведення процедури розпорядження майном.

Таким чином, суд зазначає, що розпорядником майна не надано суду всіх належних та допустимих доказів в підтвердження наявності або відсутності зареєстрованого за боржником майна, у зв`язку з чим вважає за необхідне відкласти розгляд підсумкового засідання та зобов`язати розпорядника майна виконати вимоги ухвали суду від 28.03.2024 р. в повному обсязі, докази чого надати суду.

Керуючись ст.ст.12,12-1,48, Кодексу України з процедур банкрутства, ст.ст.232-235 ГПК України, суд -

УХВАЛИВ:

Відкласти підсумкове засідання на "27" червня 2024 р. о(об) 12:00 м. Харків, пл. Свободи 5 Держпром 8-й під`їзд, зал № 102.

Зобов"язати розпорядника майна надати суду:

всі докази проведеної роботи щодо встановлення наявності або відсутності зареєстрованого за боржником майна, в тому числі, запити та відповіді від наступних установ та організацій:

- Фонду Державного майна України,

- РСЦ ГСЦ МВС у Харківській області,

- Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області,

- Управління інспекційної діяльності у Харківській області Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці,

Департаменту дозвільних процедур Державної архітектурно-будівельної інспекції України,

- Державної служби морського та внутрішнього водного транспорту та судоплавства України,

- Державної служби геології та надр України,

- Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку,

філії "Головний інформаційно-обчислювальний центр" АТ "Укрзалізниця",

- Головного управління Держгеокадастру в Харківській області,

- Харківської митниці Держмитслужби,

а також надати :

- актуальну інформацію з Державного реєстру обтяжень рухомого майна щодо суб`єкта,

- розширений витяг з Державного реєстру обтяжень рухомого майна щодо суб`єкта,

- актуальну інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстр іпотек, Єдиного реєстр заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта;

- деталізовану інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстр іпотек, Єдиного реєстр заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта;

- витяг з автоматизовної системи виконавчих проваджень за період - 2021 по 2023 роки,

- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб -підприємців та громадських формувань

Зобов"язати розпорядника майна звернутися до Головного управління статистики у Харківській області для отримання копій звітності за 2021,2022 та 2023 роки (або за три роки до дати останньої звітності) - Форма №1, форма №2, форма №3, форма №4

Зобов"язати розпорядника майна звернутися до ГУ ДПС у Харківській області, утворене на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України для отримання довідки про відкриті та закриті рахунки боржника та у випадку виявлення таких рахунків направити запити до банківських установ для отримання виписок про рух коштів на відкритих та закритих рахунках за 2021,2022,2023 роки.

Зобов"язати розпорядника майна надати суду оновлений аналіз фінансово-господарської діяльності, інвестиційного становища боржника та його становища на ринках; підготовлений відповідно до чинних законодавчих актів та методичних рекомендацій, а також аналіз фінансово-господарського стану суб`єктів господарювання щодо наявності ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутствам; підготовлений відповідно до чинних законодавчих актів та методичних рекомендацій.

Зобов"язати розпорядника майна надати рішення зборів кредиторів щодо подальшої процедури стосовно боржника на підставі всієї отриманої та опрацьованої інформації щодо активів боржника.

Повідомити учасників справи про можливість надсилання документів, що стосуються розгляду справи, без особистого прибуття до приміщення суду через особистий кабінет в системі "Електронний суд".

Повідомити учасників справи про можливість одержання інформації по справі з сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за веб-адресою http://court.gov.ua/.

Дану ухвалу направити: кредитору, боржнику, розпоряднику майна.

Ухвала набирає законної сили 25.01.2024, оскарженню не підлягає.

СуддяЛавренюк Т.А.

Дата ухвалення рішення24.04.2024
Оприлюднено29.04.2024
Номер документу118650367
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи

Судовий реєстр по справі —922/4168/23

Ухвала від 29.04.2024

Господарське

Господарський суд Харківської області

Лавренюк Т.А.

Ухвала від 24.04.2024

Господарське

Господарський суд Харківської області

Лавренюк Т.А.

Ухвала від 28.03.2024

Господарське

Господарський суд Харківської області

Лавренюк Т.А.

Ухвала від 29.02.2024

Господарське

Господарський суд Харківської області

Лавренюк Т.А.

Ухвала від 25.01.2024

Господарське

Господарський суд Харківської області

Лавренюк Т.А.

Ухвала від 25.12.2023

Господарське

Господарський суд Харківської області

Лавренюк Т.А.

Ухвала від 23.11.2023

Господарське

Господарський суд Харківської області

Лавренюк Т.А.

Ухвала від 19.10.2023

Господарське

Господарський суд Харківської області

Лавренюк Т.А.

Ухвала від 09.10.2023

Господарське

Господарський суд Харківської області

Лавренюк Т.А.

Ухвала від 28.09.2023

Господарське

Господарський суд Харківської області

Лавренюк Т.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні