Рішення
від 26.04.2024 по справі 420/5539/24
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/5539/24

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 квітня 2024 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді ТанцюриК.О., розглянувши у порядку письмового провадження у м.Одесі справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю СПЕЦ-АВТОТЕХНІКА-М до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,-

В С Т А Н О В И В:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю СПЕЦ-АВТОТЕХНІКА-М до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення Головного управління ДПС в Одеській області №9881821/25419266 від 07.11.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №3133 від 09.10.2023 Товариства з обмеженою відповідальністю СПЕЦ-АВТОТЕХНІКА-М в Єдиному реєстрі податкових накладних; зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну №3133 від 09.10.2023 Товариства з обмеженою відповідальністю СПЕЦ-АВТОТЕХНІКА-М в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання на реєстрацію; визнання протиправним та скасування рішення Головного управління ДПС в Одеській області № 9881808/25419266 від 07.11.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №5169 від 12.10.2023 Товариства з обмеженою відповідальністю СПЕЦ-АВТОТЕХНІКА-М в Єдиному реєстрі податкових накладних; зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну №5169 від 12.10.2023 Товариства з обмеженою відповідальністю СПЕЦ-АВТОТЕХНІКА-М в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання на реєстрацію; визнання протиправним та скасування рішення Головного управління ДПС в Одеській області № 9881788/25419266 від 07.11.2023 р. про відмову в реєстрації податкової накладної №7081 від 17.10.2023 р. Товариства з обмеженою відповідальністю СПЕЦ-АВТОТЕХНІКА-М в Єдиному реєстрі податкових накладних; зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну №7081 від 17.10.2023 Товариства з обмеженою відповідальністю СПЕЦ-АВТОТЕХНІКА-М в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання на реєстрацію.

Ухвалою суду від 26.02.2024 відкрито провадження у справі та призначено розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи.

В обґрунтування позовних вимог позивач у позовній заяві зазначив, що відповідач протиправно відмовив у реєстрації податкових накладних №3133 від 09.10.2023, №5169 від 12.10.2023, №7081 від 17.10.2023. Так, як вказав представник позивача у позовній заяві, вказані податкові накладні були зупинені з підстави відповідності п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій та надіслані ТОВ «СПЕЦ-АВТОТЕХНІКА-М» квитанції містять вимогу щодо надання пояснень та копій документів, без зазначення конкретної пропозиції щодо переліку документів, необхідних та достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в Реєстрі. Позивач, посилаючись на практику Верховного Суду, діюче законодавство України та те, що ТОВ «СПЕЦ-АВТОТЕХНІКА-М» надав контролюючому органу пояснення та копії документів на власний розсуд, оскільки ДПС України в квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних не зазначено які саме конкретно документи та в підтвердження якої обставини необхідно подати, просить суд задовольнити позов у повному обсязі.

24.04.2024 до суду від представника відповідача надійшов відзив на позовну заяву у якому представник вказав, що не погоджується із позовними вимогами позивача та просить суд відмовити у задоволенні позову. Так, відповідач вказав, що рішеннями комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН про відмову в реєстрації податкової накладної та зобов`язання зареєструвати податкові накладні з приводу ТОВ «СПЕЦ-АВТОТЕХНІКА-М» були прийнятті у зв`язку з ненаданням платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку. Зокрема, як вказав відповідач, на розгляд комісії регіонально рівня не було надано наступних документів: розрахункові документи або банківські виписки з особових рахунків, складські документи, штатний розпис, форма 20-ОПП, а здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту.

Дослідивши письмові докази по справі, судом встановлено наступне.

Між ТОВ «СПЕЦ-АВТОТЕХНІКА-М», як постачальником, та ТОВ «ДОК-ДС» (код ЄДРПОУ: 38941156), як покупцем, було укладено договір поставки №С-140216 від 11.02.2016 року, згідно з п. 1.1 якого на умовах Договору Постачальник зобов`язується передати на замовлення та у встановлений строк Покупцю запасні частини до автомобілів, автохімію, масла, супутні товари для автотранспорту, електроінструменти, витратні матеріали та інше, тощо (далі товар) окремими партіями в асортименті (номенклатурі), за цінами та у кількості, що остаточно погоджуються сторонами в накладних, які є специфікаціями в розумінні ст.266 Господарського кодексу України та складають його невід`ємну частину, а Покупець зобов`язується приймати товар для здійснення підприємницької діяльності та оплачувити його (а.с.21 т.1)

Між ТОВ «СПЕЦ-АВТОТЕХНІКА-М», як постачальником, та ТОВ «НОВАГРО СЕРВІС» (код ЄДРПОУ: 34362238), як покупцем, було укладено договір поставки №С-021119 від 01.11.2019 року, згідно з п. 1.1 якого постачальник зобов`язується передати на замовлення та у встановлений строк Покупцю (поставити) запасні частини до автомобілів, автохімію, масла, супутні товари для автотранспорту, електроінструменти, витратні матеріали та інше, тощо (далі Товар) окремими партіями в асортименті (номенклатурі), за цінами та у кількості, що остаточно погоджуються сторонами в видаткових накладних, які є специфікаціями в розумінні ст.266 Господарського кодексу України та складають невід`ємну частину Договору, а Покупець зобов`язується прийняти у свою власність товар та оплатити його(а.с.26 т.1).

Між ТОВ «СПЕЦ-АВТОТЕХНІКА-М», як постачальником, та ТОВ «АКС МОТОРС» (код ЄДРПОУ: 42881453), як покупцем, було укладено договір поставки № С-160719 від 22.07.2019 року, згідно з п. 1.1 якого на умовах Договору Постачальник зобов`язується передати на замовлення та у встановлений строк Покупцю запасні частини до автомобілів, автохімію, масла, супутні товари для автотранспорту, електроінструменти, витратні матеріали та інше, тощо (далі товар) окремими партіями в асортименті (номенклатурі), за цінами та у кількості, що остаточно погоджуються сторонами в накладних, які є специфікаціями в розумінні ст.266 Господарського кодексу України та складають його невід`ємну частину, а Покупець зобов`язується приймати товар для здійснення підприємницької діяльності та оплачувати його». (а.с.31-32 т.1).

ТОВ «СПЕЦ-АВТОТЕХНІКА-М» складено та направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкові накладні №3133 від 09.10.2023, №5169 від 12.10.2023, №7081 від 17.10.2023.

За результатами обробки податкових накладних №3133 від 09.10.2023, №5169 від 12.10.2023, №7081 від 17.10.2023 документ доставлено до ДПС України, реєстрація зупинена та контролюючим органом запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН.

Так, на пропозицію відповідача позивачем до контролюючого органу надано:

- повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних /розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено від 19.10.2023 №3133, щодо пн. №3133 від 09.10.2023 (а.с.24 т.1);

- повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних /розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено від 19.10.2023 №5169, щодо пн. №5169 від12.10.2023(а.с.29 т.1);

- повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних /розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено від 25.10.2023 №7081, щодо пн. №7081 від 17.10.2023(а.с.34 т.1), разом із підтверджуючими документами: договорами поставки, видатковими накладними, виписками з банківського рахунку та товарними накладними.

Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області прийнято рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних: №9881821/25419266 від 07.11.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №3133 від 09.10.2023, №9881808/25419266 від 07.11.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №5169 від 12.10.2023 № 9881788/25419266 від 07.11.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №7081 від 17.10.2023.

Положеннями п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України визначено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту. Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Відповідно до п. 187.1 ст. 187 ПК України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Відповідно до п. 201.7 ст. 201 ПК України податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс). У разі якщо частка товарів/послуг, послуг не містить відокремленої вартості, перелік (номенклатура) частково поставлених товарів/послуг зазначається в додатку до податкової накладної у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, та враховується при визначенні загальних податкових зобов`язань.

Згідно п. 201.16 ст.201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів визначений Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 р. № 1165.

Згідно із п.5 Порядку №1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2). Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Пунктом 6 Порядку №1165 передбачено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Механізм прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України визначено Порядком прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 12 грудня 2019 року № 520.

Так, п.11 Порядку №520 визначено, що комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

В свою чергу п.5 Порядку №520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати.

Як зазначалось судом, ТОВ «СПЕЦ-АВТОТЕХНІКА-М» складено та направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкові накладні №3133 від 09.10.2023, №5169 від 12.10.2023, №7081 від 17.10.2023.

За результатами обробки податкових накладних №3133 від 09.10.2023, №5169 від 12.10.2023, №7081 від 17.10.2023 документ доставлено до ДПС України, реєстрація зупинена та контролюючим органом запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН.

Так, на пропозицію відповідача позивачем до контролюючого органу надано:

- повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних /розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено від 19.10.2023 №3133, щодо пн. №3133 від 09.10.2023 (а.с.24 т.1);

- повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних /розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено від 19.10.2023 №5169, щодо пн. №5169 від12.10.2023(а.с.29 т.1);

- повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних /розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено від 25.10.2023 №7081, щодо пн. №7081 від 17.10.2023(а.с.34 т.1), разом із підтверджуючими документами: договорами поставки, видатковими накладними, виписками з банківського рахунку та товарними накладними.

Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області прийнято рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних №9881821/25419266 від 07.11.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №3133 від 09.10.2023, №9881808/25419266 від 07.11.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №5169 від 12.10.2023 № 9881788/25419266 від 07.11.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №7081 від 17.10.2023, з підстав ненадання / часткове наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, не зазначив в рішенні, які саме документи, не були надані позивачем

При цьому, суд зауважує, що саме лише зазначення про складання документів із порушенням та/або відсутність документів не є достатньою та законною підставою для відмови в реєстрації податкових накладних, оскільки контролюючий орган має зазначити об`єктивні обставини, які перешкоджають реєстрації податкових накладних з урахуванням відсутності таких документів, при цьому надана оцінка тим документам, що фактично подано платником податку.

Натомість, товариство на спростування обставин, зазначених у квитанціях про зупинення реєстрації податкової накладної, надало пояснення та відповідні первинні документи.

Враховуючи викладене та надані на пропозицію комісії позивачем відповідні первинні документи, суд приходить до висновку про необґрунтованість прийняття оскаржених рішень Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області №9881821/25419266 від 07.11.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №3133 від 09.10.2023, №9881808/25419266 від 07.11.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №5169 від 12.10.2023 № 9881788/25419266 від 07.11.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №7081 від 17.10.2023 та наявності підстав для їх скасування.

Надані позивачем до суду первинні документи, доводять відсутність підстав для відмови у реєстрації податкових накладних №3133 від 09.10.2023, №5169 від 12.10.2023, №7081 від 17.10.2023

Поряд з цим, суд зазначає, що приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарських операцій позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарських операцій може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки платника податків, підстави та порядок проведення якої визначено нормами Податкового кодексу України. Предметом розгляду в цій справі є виключно стадія правильності та правомірності зупинення та відмови в реєстрації податкової накладної, а не реальність та товарність здійснення господарських операцій між позивачем та його контрагентом.

Аналогічний висновок викладений у постанові Верховного Суду від 07.12.2022р. по справі №500/2237/20.

У зв`язку з викладеним, суд приходить до висновку про наявність підстав для задоволення похідних позовних вимог позивача про зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №3133 від 09.10.2023, №5169 від 12.10.2023, №7081 від 17.10.2023 датою їх подання н а реєстрацію.

Враховуючи викладене, суд вважає, що адміністративний позов позивача підлягає задоволенню.

Частиною 1 ст. 139 КАС України визначено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Враховуючи те, що суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог позивача та те, що оскільки вимозі про зобов`язання відповідача вчинити певні дії передує вимога про встановлення порушення прав, свобод та інтересів позивача, судовий збір за похідні вимоги позивача не стягувався, суд вважає, що наявні підстави для стягнення солідарно з Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України на користь позивача 9084,00 грн. сплаченого ним судового збору.

Керуючись ст.ст. 241-246, 250, 255, 295,382 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю СПЕЦ-АВТОТЕХНІКА-М - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС в Одеській області №9881821/25419266 від 07.11.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №3133 від 09.10.2023 Товариства з обмеженою відповідальністю СПЕЦ-АВТОТЕХНІКА-М в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну №3133 від 09.10.2023 Товариства з обмеженою відповідальністю СПЕЦ-АВТОТЕХНІКА-М в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання на реєстрацію.

Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС в Одеській області № 9881808/25419266 від 07.11.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №5169 від 12.10.2023 Товариства з обмеженою відповідальністю СПЕЦ-АВТОТЕХНІКА-М в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну №5169 від 12.10.2023 Товариства з обмеженою відповідальністю СПЕЦ-АВТОТЕХНІКА-М в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання на реєстрацію.

Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС в Одеській області № 9881788/25419266 від 07.11.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №7081 від 17.10.2023 Товариства з обмеженою відповідальністю СПЕЦ-АВТОТЕХНІКА-М в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну №7081 від 17.10.2023 Товариства з обмеженою відповідальністю СПЕЦ-АВТОТЕХНІКА-М в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання на реєстрацію.

Стягнути з Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ ВП 44069166, 65044, м. Одеса, вул.Семінарська, 5) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю СПЕЦ-АВТОТЕХНІКА-М (код ЄДРПОУ 25419266, м.Одеса, вул.Фонтанська дорога 51) судовий збір у розмірі 4542,00 грн (чотири тисячі п`ятсот сорок дві гривні).

Стягнути з Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ 43005393, Львівська площа 8, м. Київ) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю СПЕЦ-АВТОТЕХНІКА-М (код ЄДРПОУ 25419266, м.Одеса, вул.Фонтанська дорога 51) судовий збір у розмірі 4542,00 грн (чотири тисячі п`ятсот сорок дві гривні).

Рішення набирає законної сили згідно ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими ст.ст. 293, 295 та п. 15-5 розділу VII Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя К.О. Танцюра

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.04.2024
Оприлюднено29.04.2024
Номер документу118658910
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —420/5539/24

Ухвала від 20.12.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Ухвала від 13.06.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Ухвала від 31.05.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Рішення від 26.04.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Танцюра К.О.

Ухвала від 26.02.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Танцюра К.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні