Постанова
від 24.04.2024 по справі 500/6978/23
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 квітня 2024 рокуЛьвівСправа № 500/6978/23 пров. № А/857/2024/24

Восьмий апеляційний адміністративний суд у складі:

головуючого суддіПліша М.А.,

суддів Гінди О.М., Ніколіна В.В.,

за участю секретаря судового засіданняГриньків І.С.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Тернопільській області на рішення Тернопільського окружного адміністративного суду від 15 січня 2024 року (головуючий суддя Подлісна І.М., м. Тернопіль, повний текст складено 17.01.2024) по справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАРБУЗІВСЬКІ КУРЧАТА» до Головного управління ДПС у Тернопільській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В :

Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАРБУЗІВСЬКІ КУРЧАТА» звернулось в суд першої інстанції з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Тернопільській області(відповідач 1), Державної податкової служби України(відповідач 2) в якому, з урахуванням уточнень (а.с.117), просило визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Тернопільській області №9141417/44802394 від 06.07.2023, Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №62 від 13.05.2023 року.

Рішенням Тернопільського окружного адміністративного суду від 15 січня 2024 року позовні вимоги задоволено повністю. Визнано протиправним та скасовано рішення комісії Головного управління ДПС у Тернопільській області №9141417/44802394 від 06.07.2023 року про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №62 від 13.05.2023 року.

Зобов`язано Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №62 від 13.05.2023 року подану Товариством з обмеженою відповідальністю «ГАРБУЗІВСЬКІ КУРЧАТА» датою її подання 13.05.2023 року.

Не погодившись з таким рішенням суду першої інстанції, Головне управління ДПС у Тернопільській області оскаржило його в апеляційному порядку, просить його скасувати та ухвалити нове, яким у задоволенні позовних вимог відмовити.

В апеляційній скарзі зазначає, що як свідчать обставини справи, позивачем, за наслідками господарських взаємовідносин із ТОВ «К-АГРОІНВЕСТ ТРЕЙД», 13 травня 2023року складено та подано для реєстрації в ЄРПН, зокрема, податкову накладну №62.

Реєстрацію вказаної накладної було зупинено 30.05.2023р. Підставою для зупинення реєстрації в ЄРПН зазначеної вище податкової накладної згідно інформації у квитанціях було те, що ПН складена та подана платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку Додатку 1 до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 р. N 1165 (надалі - Порядок № 1165).

У відповідності до вимог Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 12 грудня 2019 року N 520 (надалі - Порядок №520) по вказаній податковій накладній позивачем 23 червня 2023 року подано Повідомлення №33 від 19.06.2023р. про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/ розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено.

За результатами розгляду такого Повідомлення Комісією відповідно до абз.4 п.9 Порядку №520 прийнято рішення від 28.06.2023 за №9081227/44802394 направити ТОВ «ГАРБУЗІВСЬКІ КУРЧАТА» Повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН (витяг Повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 28.06.2023 за №9081227/44802394 з Журналу розгляду Повідомлень щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК додається).

30 червня 2023 року за №27 позивачем подано Повідомлення про подання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.

За наслідками розгляду додаткового Повідомлення Комісією 06.07.2023 №9141417/44802394 прийнято оскаржуване рішення про відмову в реєстрації податкових накладних у ЄРПН (абз.9 п.9 Порядку №520)

Позивачем проводилась процедура досудового вирішення спору у спосіб, що передбачений ст.56 Податкового кодексу України та Порядком №1165, за наслідками якої рішення Комісії Головного управління ДПС у Тернопільській області від 06.07.2023 №9141417/4480239 про відмову в реєстрації податкової накладної у ЄРПН залишено без змін, а скаргу - без задоволення.

Приписами абз. 10 п. 6 Порядку №1165 передбачено, що у разі отримання рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку платник податку має право подати на розгляд комісії регіонального рівня інформацію та копії відповідних документів, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання- передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством;

інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (абз.14-20 п.6 Порядку №1165).

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації (п.10 Постанови №1165) .

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:

1)номер та дата складення податкової накладної / розрахунку коригування;

2)критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;

3)пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів відповідно до Порядку прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Мінфіну від 12 грудня 2019 р. N 520 (п.11 Постанови №1165) .

Відповідно до п.9. Порядку №520 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

За результатами розгляду поданих письмових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку:

або приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу, за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку;

або направляє повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - Повідомлення), за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку з пропозицією щодо надання платником податку додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування;

або приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі у разі надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства, та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу, за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Платник податку має право подати до контролюючого органу додаткові пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання Повідомлення.

Додаткові письмові пояснення та копії документів, зазначені в абзаці шостому цього пункту, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06 червня 2017 року №557, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 серпня 2017 року за №959/30827 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 01 червня 2020 року №261).

За результатами розгляду поданих додаткових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем їх отримання, приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Якщо платник податку не надав додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі протягом 5 робочих днів, що настають за днем граничного строку їх подання, визначеного абзацом шостим пункту 9 Порядку №520.

Згідно матеріалів справи, позивачем 13 травня 2023року складено та подано 30 травня 2023 для реєстрації в ЄРПН податкову накладну №62 за наслідками господарської операції з реалізації на ТОВ «К-АГРОІНВЕСТ ТРЕЙД» товару номенклатурою «Кури свійські живі» (0105 - згідно з УКТ ЗЕД) на загальну суму постачання 595 576,80 грн, з них ПДВ - 99 262,80 грн.

Реєстрацію вказаної податкової накладної зупинено із тих підстав, що вона складена та подана платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку Додатку 1 до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 р. №1165 (надалі - Порядок N 1165).

Після зупинення реєстрації спірної накладної, запропоновано платнику податків надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної у ПН для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову у реєстрації податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних.

Таким чином, обов`язок довести реальність господарської операції та підтвердити її належними документами покладається виключно на Позивача. Вказані первинні документи мають відповідати стандартам бухгалтерського обліку та вимогам ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність».

У відповідності до п.4 Порядку №520 позивачем подано до контролюючого органу Повідомлення про надання пояснень та копій 77 документів щодо податкової накладної №62 від 13.05.2023, реєстрацію якої було зупинено.

Згідно реєстраційних даних ДПС України встановлено, зокрема, що позивач здійснює господарську діяльність згідно основного КВЕД 01.47 - розведення свійської птиці.

Відповідно до наданих позивачем на розгляд Комісії документів встановлено, що між ТОВ «ГАРБУЗІВСЬКІ КУРЧАТА» та ТОВ «К-АГРОІНВЕСТ ТРЕЙД» 14 жовтня 2022 року укладено Договір поставки № П-146/1410/22-2. Згідно умов вказаного договору позивач зобов`язується поставляти продукцію, а саме свійську птицю, кури свійські, живі (код УКТЗЕД 0105).

На виконання умов наведеного вище договору ТОВ «ГАРБУЗІВСЬКІ КУРЧАТА», зокрема, виписано видаткову накладну №597 від 15.05.2023 на продукцію «Кури свійські живі» загальною вартістю 569 884,80,00 грн. в т.ч. ПДВ - 94 980,80 грн. на адресу ТОВ «К-АГРОІНВЕСТ ТРЕЙД».

Як свідчать пояснення платника та додані ним до Повідомлення копії документів для вирощування курей придбавались молоді «добові курчата вакциновані «Возз-308» у ТОВ «МАЯК-3» (код ЄДРПОУ - 33521351) на підставі договору поставки №25/07-22 від 25.07.2022р. та на підтвердження надано первинні документи що їх придбання (видаткові та товаро-транспортні накладні, розрахункові документи, паспорт якості та ветеринарне свідоцтво).

На підтвердження про вирощування реалізованої продукції платником надано, зокрема, договір поставки із ТОВ «ТАНДЕМ 2002» (код ЄДРПОУ - 32081777)№ 0508/22 від 05.08.2022 на придбання добавок білково-мінерально-вітамінних, комбікормів, преміксів та інше (надано до договору ТТН №23032200000009 від березня 2023р. (комбікорм)) .

Надано договір поставки із ПАП «АГРОПРОДСЕРВІС» (код ЄДРПОУ 30356854) від 10.08.2022р. №10/08/22-1 на придбання кормів та кормових добавок (надано до договору ТТН № 2853 від 4 травня 2023 року та № 2295 від 7 квітня 2023 року (комбікорми)).

Надано договір поставки із ПП «ГОНТА» (код ЄДРПОУ - 20831832) від 02.09.2022р. №09022 на придбання вітамінних добавок та сумішей (надано до договору ТТН № Р134, №130 та № Р129 від 04 квітня 2023 року (вітамінна суміш, вакцина)).

З урахуванням того, що реалізація вирощеної продукції (кури свійські живі) відбулась 13 травня 2023, а документи про придбання кормів та добавок для годування курчат датовані березнем-травнем 2023р. згідно представлених ТТН, контролюючий орган дійшов висновку про необхідність надання платником додаткового пояснення із підтверджуючими копіями документів на придбання ТМЦ, які безпосередньо використовувались у вирощуванні реалізованої продукції згідно податкової накладної №62 від 13.05.2023.

Частинами другою і третьою ст.9 Закону «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.99 №996-ХГУ (зі змінами та доповненнями) передбачено, що підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, що фіксують факт здійснення господарської операції.

А відтак, ТОВ «ГАРБУЗІВСЬКІ КУРЧАТА не надано первинних документів, щодо транспортування продукції.

Формальна наявність договору, рахунків на оплату тощо, за встановлених у справі обставин, не є достатнім та беззаперечним документальним підтвердженням фактичного виконання договірних відносин, і не дає можливості дійти обґрунтованого й переконливого висновку про фактичне проведення господарських операцій.

А тому, вважає що позивачем документально не підтверджено факт транспортування товару в пункт поставки.

28 червня 2023 року за 9081227/44802394 Комісією прийнято рішення про направлення ТОВ «ГАРБУЗІВСЬКІ КУРЧАТА» Повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН та запропоновано подати додатково копії первинних документів щодо придбання товарів, транспортування, накладних та розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків.

30 червня 2023 року за №27 ТОВ «ГАРБУЗІВСЬКІ КУРЧАТА» подано Повідомлення про подання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН (вх. у ГУ ДПС № 9157407212) .

До вказаного додаткового Повідомлення платником надано такі 23 документи, аналіз яких свідчить про те, що вони подавались на розгляд Комісії разом із Повідомленням №33 від 19.06.2023 для прийняття рішення про реєстрацію/відмову у реєстрації податкової накладної №62.

При цьому, апелянт зазначає, що за наслідками аналізу господарської діяльності ТОВ «ГАРБУЗІВСЬКІ КУРЧАТА» (код ЄДРПОУ - 44802394) Комісією Головного управління ДПС у Тернопільській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних 06 квітня 2023 року на своєму засідання прийнято рішення про відповідність платника критеріям ризиковості. Результати засідання Комісії оформлено Протоколом від 06.04.2023 №48.

З огляду на те, що станом на дату розгляду додаткового Повідомлення, позивач перебував у реєстрі ризикових платників і мав господарські взаємовідносини на підставі договору поставки від 10.08.2022р. №10/08/22-1 із контрагентом, якого також було включено до переліку ризикових (ПАП «АГРОПРОДСЕРВІС» (код ЄДРПОУ - 30356854)), та з врахуванням розгляду наданих додаткових документів та пояснень, Комісією 06 липня 2023 року прийнято рішення про відмову в реєстрації податкової накладної у ЄРПН за №9141417/44802394.

Щодо вимоги про зобов`язання зареєструвати податкову накладну то апелянт зазначає, що відповідно до норм чинного законодавства повноваження ДПС зареєструвати податкову накладну є дискреційним повноваженням та виключною компетенцією уповноваженого органу.

Окрім того, вважає, що зобов`язання ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних зазначену податкову накладну є передчасним, в той час як належним способом захисту порушеного права є зобов`язання ДПС України повторно розглянути питання щодо реєстрації податкової накладної.

У поданому відзиві на апеляційну скаргу позивач просив відмовити у задоволенні апеляційної скарги та рішення суду першої інстанції залишити без змін.

У відповідності до вимог ч. 1, ч. 2 ст. 308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги. Суд апеляційної інстанції не обмежений доводами та вимогами апеляційної скарги, якщо під час розгляду справи буде встановлено порушення норм процесуального права, які є обов`язковою підставою для скасування рішення, або неправильне застосування норм матеріального права.

Заслухавши суддю-доповідача, вивчивши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, суд апеляційної інстанції вважає, що апеляційна скарга задоволенню не підлягає з наступних міркувань.

Судом першої інстанції встановлено, що ТОВ «ГАРБУЗІВСЬКІ КУРЧАТА» 12.02.2022 зареєстроване як юридична особа; основним видом його діяльності є: розведення свійської птиці (код видів економічної діяльності 01.47); серед інших видів діяльності значиться: виробництво м`яса свійської птиці (код видів економічної діяльності 10.12); перебуває на обліку як платник податків у ГУ ДПС у Тернопільській області, є платником податку на додану вартість.

13 травня 2023 року Позивачем складено податкову накладну №62 (Додаток 85), згідно якої постачальник (продавець) ТОВ «ГАРБУЗІВСЬКІ КУРЧАТА», отримувач (покупець) ТОВ «К-АГРОІНВЕСТ ТРЕЙД». Обсяг постачання за вказаною податковою накладною - 496314,00 грн., сума ПДВ - 99262,00 грн., загальна сума коштів, що підлягають сплаті - 595576,00 грн., номенклатура - згідно коду УКТЗЕД (0105) - Кури свійські живі.

Згідно з квитанцією від 30 травня 2023 року № в ЄРПН 9125595963 (Додаток 85). контролюючий орган зупинив реєстрацію податкової накладної №62 поданої позивачем від 13.05.2023 року, оскільки податкова накладна складена та подана платником податку, який відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку.

У квитанції про зупинення, позивачу було запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

На виконання пропозиції про надання пояснень та копій документів щодо підтвердження інформації в поданій податковій накладній, ТОВ «ГАРБУЗІВСЬКІ КУРЧАТА», подано податковому органу повідомлення №33 від 19.06.2023 про надання пояснень та додано копії документів, що обґрунтовують такі пояснення.

Так, податковому органу 23.06.2023 було подано копії таких документів:

1. Наказ про призначення на посаду директора № 1 від 12.02.2022;

2. Договір оренди нежитлового приміщення з обладнанням від 22.08.2022;

3. Акт приймання-передачі № 3 від 13.09.2022;

4. Повідомлення за ф. № 20-ОПП - реєстраційний номер документа 9193384724 від 27.09.2022;

5. Наказ № 4- ШР від 26.12.2022;

6. Договір поставки №25/07-22 від 25.07.2022;

7. Видаткова накладна №1526 від 25.03.2023;

8. Товарно- транспортна накладна №1526 від 25.03.2023;

9. Ветеринарне свідоцтво від 25.03.2023;

10. Паспорт якості від 25.03.2023;

11. Платіжна інструкція 388 від 05.05.2023;

12. Акт виконання робіт №55 від 31.03.2023;

13. Акт виконання робіт №78 від 30.04.2023;

14. Акт виконання робіт №98 від 31.05.2023;

15. Договір на постачання електричної енергії споживачу №670 від 26.10.2022;

16. Акт прийому-передачі природного газу від 31.03.2023;

17. Акт приймання-передачі електричної енергії від 30.04.2023;

18. Договір на постачання природного газу 1111-ГК/50 від 07.11.2022;

19. Акт прийому-передачі 407 від 31.03.2023;

20. Договір поставки 0508/22 від 05.08.2022;

21. Видаткова накладна Т230322000000090 від 22.03.2023;

22. Товарно- транспортна накладна Т230322000000090 від 22.03.2023;

23. Платіжна інструкція 471 від 30.05.2023;

24. Договір поставки 10/08/22-1 від 10.08.2023;

25. Видаткова накладна № 2379 від 30.03.2023;

26. Товарно- транспортна накладна № 2116 від 30.03.2023;

27. Видаткова накладна № 2607 від 07.04.2023;

28. Товарно- транспортна накладна № 2295 від 07.04.2022;

29. Видаткова накладна 2782 від 20.04.2023;

30. Товарно- транспортна накладна 2554 від 20.04.2023;

31. Видаткова накладна 3254 від 04.05.2023;

32. Товарно- транспортна накладна 2853 від 04.05.2023;

33. Акт звірки взаємних розрахунків від 31.05.2023;

34. Договір про надання послуг 02-08/22-П від 02.08.2022;

35. Акт виконання робіт 45 від 31.03.2023;

36. Акт виконання робіт 68 від 30.04.2023;

37. Акт виконання робіт 85 від 31.05.2023;

38. Акт звірки взаємних розрахунків від 31.05.2023;

39. Договір поставки 29/22 від 16.08.2022;

40. Видаткова накладна СА-0000721 від 21.03.2023;

41. Договір поставки 09022 від 02.09.2022;

42. Видаткова накладна 129 від 04.04.2023;

43. Товарно- транспортна накладна Р129 від 04.04.2023;

44. Видаткова накладна 130 від 04.04.2023;

45. Товарно- транспортна накладна Р130 від 04.04.2023;

46. Видаткова накладна 134 від 04.04.2023;

47. Товарно- транспортна накладна Р134 від 04.04.2023;

48. Видаткова накладна 136 від 06.04.2023;

49. Товарно- транспортна накладна Р136 від 06.04.2023;

50. Договір поставки 119-1122/АВЗ від 01.11.2022;

51. Видаткова накладна 599 від24.04.2023;

52. Договір поставки 08.09/2022 від 08.09.2022;

53. Видаткова накладна КА21 від 07.03.2023;

54. Оборотно-сальдова відомість по рахунку 208 від 31.05.2023;

55. Договір на виконання лабораторних досліджень 9 від 03.01.2023;

56. Договір про надання послуг суб`єкту господарювання 30 від 01.03.2023;

57. Оборотно-сальдова відомість по рахунку 631 від 31.05.2023;

58. Оборотно-сальдова відомість по рахунку 213 від 23.05.2023;

59. Договір поставки П-146/1410/22-2 від 14.10.2022

60. Видаткова накладна 590 від 13.05.2023;

61. Товарно- транспортна накладна Р590 від 13.05.2023;

62. Видаткова накладна 591 від 13.05.2023;

63. Товарно- транспортна накладна Р591 від 13.05.2023;

64. Видаткова накладна 592 від 13.05.2023;

65. Товарно- транспортна накладна Р592 від 13.05.2023;

66. Видаткова накладна 597 від 15.05ю2023;

67 Товарно- транспортна накладна 597 від 15.05.2023;

68. Видаткова накладна 598 від 15.05.2023;

69. Товарно- транспортна накладна 598 від 15.05.2023;

70. Видаткова накладна 623 від 17.05.2023;

72. Видаткова накладна 624 від 17.05.2023;

73. Товарно- транспортна накладна 624 від 17.05.2023;

74. Видаткова накладна 625 від 17.05.2023;

75. Товарно- транспортна накладна 625 від 17.05.2023;

76. Акт звірки взаємних розрахунків 31.05.2023;

77. Виписка з банку за кредитовими оборотами від 23.06.2023;

78. Пояснення №33 від 23.06.2023.

Пояснення з додатками було прийнято податковим органом за відповідними квитанціями.

28.06.2023 від контролюючого органу було отримано повідомлення №9081227/44802394 (Додаток 79) про необхідність надання додаткових роз`яснень та/ або документів, а саме:

- первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів ( робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних;

- первинних документів щодо придбання, товарів, транспортування продукції, накладних, розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків.

30.06.2023 року ТОВ «ГАРБУЗІВСЬКІ КУРЧАТА» надіслало до ГУ ДПС України в Тернопільській області Повідомлення про надання додаткових пояснень №27 з повторно доданими документами:

1. Видаткова накладна № 1526 від 25 березня 2023 року;

2. Товарно-транспортна накладна № 1526 від 25.03.2023 року;

3. Видаткова накладна № Т23032200000009 від 22.03.2023 року;

4. Товарно-транспортна накладна № Т23032200000009 від 22.03.2023 року;

5. Видаткова накладна № 2379 від 30.03.2023 року;

6. Товарно-транспортна накладна № 2116 від 30.03.2023 року;

7. Видаткова накладна № 2607 від 07.04.2023 року;

8. Товарно-транспортна накладна № 2295 від 07.04.2023 року;

9. Видаткова накладна № 2782 від 20.04.2023 року;

10. Товарно-транспортна накладна № 2554 від 20.04.2023 року;

11. Видаткова накладна № 3254 від 04.05.2023 року;

12. Товарно-транспортна накладна № 2853 від 04.05.2023 року;

13. Видаткова накладна № СА-0000721 від 21.03.2023 року;

14. Видаткова накладна № 129 від 04.04.2023 року;

15. Товарно-транспортна накладна № Р129 від 04.04.2023 року;

16. Видаткова накладна № 129 від 04.04.2023 року;

17. Товарно-транспортна накладна № Р129 від 04.04.2023 року;

18. Видаткова накладна № 599 від 24.04.2023 року;

19. Видаткова накладна № КА21 від 07.03.2023 року;

20. Видаткова накладна № 592 від 13.05.2023 року;

21. Товарно-транспортна накладна № Р592 від 13.05.2023 року;

22. Виписка з банку за кредитовими оборотами 23.06.2023 року.

За результатами розгляду пояснення Головним управлінням Держаної податкової служби у Тернопільській області винесено Рішення від 06.07.2023р. №9141417/44802394, яким відмовлено в реєстрації податкової накладної №62 від 13.05.2023р.

Вказане рішення винесене з підстав ненадання/частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації. При цьому не підкресливши (не визначивши), які конкретно документи не надані, чим Відповідач поставив Позивача у стан правової невизначеності.

Відповідно до Порядку Позивач подав скаргу, щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на рішення від 06.07.2023 р. №9141417/44802394 (Додаток 82), до якої додав пояснення та копії документів, що надавались раніше.

28.07.2023 року Відповідач, за результатами розгляду вищезазначеної скарги, залишив її без задоволення, про що виніс рішення №60100/44802394/2.

Підставою для залишення вищезгаданої скарги без задоволення у всіх рішеннях зазначено: «Ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних».

Постановляючи рішення, суд першої інстанції виходив з того, що згідно підпунктів «а», «б» пункту185.1 статті 185 ПК України об`єктом оподаткування є операції платників податку з: постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.

Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно приписів норми пункту187.1 статті 187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/ послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Відповідно до пункту 188.1 статті 188 ПК України база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів.

Пунктом 201.10 статті 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Згідно пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

У відповідності до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246 «Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних» (далі - Порядок №1246) податкова накладна електронний документ, який складається платником податку на додану вартість відповідно до вимоги Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Відповідно до пункту 12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування: реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/ або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/ відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами: відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис, Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

З огляду на вказане, суд слушно зауважив, що наведені норми дають підстави для висновку, що законодавець встановлює перелік обов`язкової для фіксації інформації в рамках квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної. Без деталізації такого роду інформації відповідна квитанція не може вважатися належним чином оформленою.

Отже, як уже зазначалось вище, згідно пункту 12 Порядку № 1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, серед іншого, наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування. За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (пункт 13 Порядку № 1246).

Пунктом 4 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (далі - Порядок № 1165) визначено, що у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.

Згідно пункту 6 Порядку № 1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Відповідно до змісту пунктів 10, 11 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Відповідно до пунктів 2, 3 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 12 грудня 2019 року № 520 (далі Порядок № 520) прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі по тексту - комісія регіонального рівня).

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (п. 4).

Відповідно до п. 5 Порядку № 520 перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:

- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання- передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

При цьому, суд першої інстанції вірно зазначив, що речове словосполучення «може включати» вказує, що у кожному окремому випадку перелік таких документів є індивідуальним та різним.

Саме тому форма рішення про відмову в реєстрації податкових накладних передбачає, що «документи, які не надано» необхідно підкреслити. Отже контролюючий орган повинен визначити конкретно яких документів не надано.

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку (п. 7 Порядку № 520).

Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня (п. 9 Порядку № 520).

Згідно з п. 11 Порядку № 520 комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі, зокрема, в разі: та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; Пункт 5 передбачає можливий перелік. Конкретизація такого переліку має міститися в рішенні податкового органу індивідуально в кожному випадку.

Відповідно до п. 12 вказаного Порядку № 520 рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі набирає чинності в день прийняття відповідного рішення.

Форма такого рішення передбачає, що у разі відмови в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН через ненадання платником податку копій документів, документи, які не надано, повинні бути підкресленими, тобто конкретно вказані.

Відтак, суд підставно зауважив, що невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акту індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Рішення Комісії контролюючого органу повинно містити, як чітку підставу для зупинення реєстрації ПН/РК, так і чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної.

Недотримання податковим органом вимог законодавства на етапі зупинення реєстрації податкової накладної щодо оформлення квитанції прямо вказує на те, що рішення, яке прийняте на наступному етапі, тобто рішення Комісії про відмову у реєстрації податкових накладних, теж не є законними.

Згідно рішення про відмову в реєстрації податкових накладних, то воно прийнято в зв`язку із ненаданням платником податку копій документів. Яких саме документів контролюючий орган не зазначив.

При цьому, відповідачем визначено (хрестиком) 1 позицію в формі самого рішення, а саме:

- Ненадання/часткове ненадання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.

У рішенні про відмову в реєстрації податкової накладної не визначено яких конкретно документів не надано. Контролюючий орган обмежився загальною фразою, яка нічим не обґрунтована, не мотивована та не конкретизована. Висловлювання носить загальних характер. Підстави такого висловлювання не визначені.

З огляду на це, вірним є твердження, що підстави для відмови у реєстрації податкової накладної у відповідача були відсутні.

За наведеного вище, суд дійшов підставного висновку про обґрунтованість та наявність підстав для задоволення позовних вимог в частині визнання протиправним та скасування рішення комісії ГУ ДПС у Тернопільській області про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 06.07.2023 №9141417/44802394.

Надаючи оцінку позовній вимозі про зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН податкову накладну №62 від 13.05.2023, датою її подання, то суд першої інстанції віно врахував, що відповідно до вимог пунктів 201.1, 201.10 статті 201 ПК України реєстрацію податкової накладної в ЄРПН віднесено до обов`язків платника податків.

При цьому, суд слушно зауважив, що наведені норми розраховані на відсутність спірних правовідносин, бо у випадку зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування механізм її подальшої реєстрації в ЄРПН є іншим.

Згідно з приписами пунктів 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:

прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;

набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення);

неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку.

Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.

Відтак суд правильно вважав, що реєстрація в ЄРПН податкової накладної/ розрахунку коригування, реєстрацію якої попередньо було зупинено, є повноваженням ДПС України і нормами чинного законодавства України чітко визначено настання такої події як набрання законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної або визначення в судовому рішенні конкретної дати, яку слід вважати датою реєстрації або скасування реєстрації податкової накладної.

При цьому, колегія суддів зазначає, що наданий позивачем податковому органу пакет документів (наявні в матеріалах справи), підтверджує реальність здійснення господарської операції, де постачальник (продавець) ТОВ «ГАРБУЗІВСЬКІ КУРЧАТА», отримувач (покупець) ТОВ «К-АГРОІНВЕСТ ТРЕЙД» про що 13 травня 2023 року Позивачем складено податкову накладну №62. Докази які б підтверджували неможливість реєстрації вказаної вище податкової накладної у матеріалах справи відсутні і відповідачами не надані.

У даній спірній ситуації, зобов`язання відповідача - ДПС України зареєструвати в ЄРПН подану позивачем податкову накладну датою її подання є дотриманням гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, та є належним способом захисту порушеного права, що узгоджується з позицією Верховного Суду, наведеною у постанові від 19.10.2022 у справі №360/2463/20.

З огляду на зазначене вище, суд першої інстанції дійшов правильного висновку про задоволення позовних вимог.

Враховуючи викладене, суд апеляційної інстанції вважає, що доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, а рішення відповідає нормам матеріального та процесуального права.

Керуючись ч. 3 ст. 243, ст. 308, ст. 310, п. 1 ч. 1 ст. 315, ст. 316, ст. 321, ст. 322, ст. 325, ст. 329 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В :

апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Тернопільській області залишити без задоволення, а рішення Тернопільського окружного адміністративного суду від 15 січня 2024 року по справі №500/6978/23 - без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.

Головуючий суддя М.А. Пліш

Судді О.М. Гінда

В.В. Ніколін

повний текст складено 26.04.2024

Дата ухвалення рішення24.04.2024
Оприлюднено29.04.2024
Номер документу118661911
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —500/6978/23

Постанова від 24.04.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Пліш Михайло Антонович

Ухвала від 19.04.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Пліш Михайло Антонович

Ухвала від 28.03.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Пліш Михайло Антонович

Ухвала від 28.03.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Пліш Михайло Антонович

Ухвала від 28.03.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Пліш Михайло Антонович

Ухвала від 07.03.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Пліш Михайло Антонович

Ухвала від 07.03.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Пліш Михайло Антонович

Ухвала від 19.02.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Пліш Михайло Антонович

Ухвала від 29.01.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Пліш Михайло Антонович

Рішення від 15.01.2024

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Подлісна Ірина Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні