Постанова
від 29.04.2024 по справі 533/298/24
КОЗЕЛЬЩИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

29.04.2024 року КОЗЕЛЬЩИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 533/298/24

Провадження № 3/533/218/24

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 квітня 2024 року селище Козельщина

Суддя Козельщинського районного суду Полтавської області Козир В.П., за участю секретаря судового засідання Заворотної К.Ю.; особи, відносно, якої складено протокол про адміністративне правопорушення, - ОСОБА_1 , розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали, які надійшли від Головного управління ДПС у Полтавській області, про притягнення до адміністративної відповідальності:

- ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 ; місце народження: с. Михайлівка Олександрівського району Кіровоградської області; громадянка України, місце реєстрації та місце проживання: АДРЕСА_1 ; працює керівником Комунального підприємства «Житлово-комунальне підприємство Новогалещинської селищної ради»; реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 ; групи інвалідності не має; до адміністративної відповідальності протягом року не притягувалася,

- за адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 163-1, ч. 1 ст. 163-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення,

УСТАНОВИЛА:

Громадянка ОСОБА_1 , працюючи на посаді керівника Комунального підприємства «Житлово-комунальне підприємство Новогалещинської селищної ради» (ідентифікаційний код 42860517), порушила пп. 49.18.2 п. 49.18 ст. 49 та п. 250.2 ст. 250 Податкового кодексу України (із змінами та доповненнями), а саме: допустила порушення порядку ведення податкового обліку, несвоєчасно подала декларацію з екологічного податку за 4 квартал 2023 року, граничний термін подання якої був 09.02.2024, фактично декларація подана 12.02.2024.

Також, громадянка ОСОБА_1 , працюючи на посаді керівника Комунального підприємства «Житлово-комунальне підприємство Новогалещинської селищної ради» (ідентифікаційний код 42860517), порушила пп. 49.18.2 п. 49.18 ст. 49 та п. 250.2 ст. 250 Податкового кодексу України (із змінами та доповненнями), а саме: допустила порушення порядку ведення податкового обліку, несвоєчасно подала декларацію з рентної плати за 4 квартал 2023 року, граничний термін подання якої був 09.02.2024, фактично декларація подана 12.02.2024.

Громадянка ОСОБА_1 у судовому засіданні пояснила, що відбувся збій комп`ютерної програми, декларації було подано вчасно, але вони з невідомих причин не проходили, у зв`язку з чим їх було подано повторно з затримкою на три дні, оскільки останній день подання декларацій припадав на п`ятницю, а вдалося подати декларації у понеділок.

Розглянувши матеріали справи про адміністративне правопорушення, заслухавши пояснення особи, відносно якої складено протоколи про адміністративне правопорушення, суддя установила таке.

Відповідно до ст. 36 КУпАП справи відносно однієї особи повинні бути об`єднані та розглядатись в одному провадженні. Якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом, стягнення накладаються в межах санкції статті, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених.

Отже, вважаю за доцільне об`єднати адміністративні справи №533/298/24 та №533/301/24 в одне провадження, присвоївши адміністративній справі - єдиний унікальний номер судової справи 533/298/24, номер провадження № 3/533/218/24.

У відповідності до пп. 49.18.2 п. 49.18 ст. 49 Податкового кодексу України податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює: календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя).

Згідно з п. 250.2 ст. 250 ПК України платники податку складають податкові декларації заформою, встановленою у порядку, передбаченомустаттею 46 цього Кодексу, подають їх протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) кварталу, до контролюючих органів та сплачують податок протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку подання податкової декларації.

Частиною 1 статті 163-1 КУпАП встановлено відповідальність за відсутність податкового обліку, порушення керівниками та іншими посадовими особами підприємств, установ, організацій встановленого законом порядку ведення податкового обліку, у тому числі неподання або несвоєчасне подання аудиторських висновків, подання яких передбачено законами України, що тягне за собою накладення штрафу у розмірі від п`яти до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Відповідно до ст. 9 КУпАП адміністративним правопорушенням (проступком) визначається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

За змістом ст. 245, 252, 280 КУпАП при розгляді справи про адміністративне правопорушення суд має повно, всебічно та об`єктивно дослідити всі обставини справи в їх сукупності та з`ясувати, чи було скоєно адміністративне правопорушення, чи винна особа у його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

На підтвердження вини громадянки ОСОБА_1 у вчиненні нею адміністративних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 163-1 КУпАП, податковим органом надано такі докази:

- протокол № 2380 про адміністративне правопорушення від 22 березня 2024 року;

- протокол № 2377 про адміністративне правопорушення від 22 березня 2024 року;

- копія корінця повідомлення № 2013/12/16-31-04-06-09 від 11.03.2024 про запрошення платників податків, зборів, платежів або його представників до контролюючого органу та рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення;

- копія корінця повідомлення № 1987/12/16-31-04-06-09 від 12.03.2024 про запрошення платників податків, зборів, платежів або його представників до контролюючого органу та рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення;

- копія супровідного листа ГУ ДПС у Полтавській області про направлення акту камеральної перевірки;

- копія супровідного листа ГУ ДПС у Полтавській області № 7805/6/16-31-04-06-09 від 12.03.2024 про направлення акту камеральної перевірки;

- копія акту ГУ ДПС у Полтавській області № 2560/16-31-04-06-03/42860517 від 08.03.2024 про результати камеральної перевірки щодо несвоєчасного подання податкової звітності з екологічного податку за 4 квартал 2023 року НОВОГАЛЕЩЕНСЬКИМ ЖКП (ідентифікаційний код 42860517);

- копія акту ГУ ДПС у Полтавській області № 2574/16-31-04-06-03/42860517 від 08.03.2024 про результати камеральної перевірки щодо несвоєчасного подання податкової звітності з рентної плати за 4 квартал 2023 року НОВОГАЛЕЩЕНСЬКИМ ЖКП (ідентифікаційний код 42860517);

- відомості про посадових осіб юридичної особи комунального підприємства «Житлово комунальне підприємство Новогалещинської селищної ради», відповідно до яких ОСОБА_1 є керівником;

- копія розпорядження виконавчого комітету Новогалещинської селищної ради № 33 від 18.06.2019 про прийняття ОСОБА_1 на посаду виконуючого обов`язки директора Комунального підприємства «Житлово-комунальне підприємство Новогалещинської селищної ради»;

Оцінивши надані докази у їх сукупності суддя уважає, що в діях громадянки ОСОБА_1 міститься склад адміністративних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 163-1 КУпАП, оскільки останньою як керівником Комунального підприємства «Житлово-комунальне підприємство Новогалещинської селищної ради» (ідентифікаційний код юридичної особи 42860517) було порушено порядок ведення податкового обліку, а саме несвоєчасно подано (зі затримкою на три календарних дня, два з яких припали на вихідні дні) податкову декларацію з екологічного податку за 4 квартал 2023 року та податкову декларацію з рентної плати за період 4 квартал 2023 року.

Відповідно ст. 33 Кодексу України про адміністративне правопорушення стягнення за адміністративне правопорушення накладається у межах, установлених цим Кодексом та іншими законами України. При накладенні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність.

Відповідно до ст. 22 КУпАП при малозначності вчиненого адміністративного правопорушення орган (посадова особа), уповноважений вирішувати справу, може звільнити порушника від адміністративної відповідальності і обмежитись усним зауваженням.

Згідно зі ч. 2 ст. 284 КУпАП при оголошенні усного зауваження виноситься постанова про закриття справи.

Ураховуючи характер вчиненого правопорушення, особу, яка притягується до адміністративної відповідальності, ступінь її вини, відсутність значних негативних наслідків такого порушення та той факт, що декларації з екологічного податку та з рентної плати за 4 квартал 2023 року було подано із запізненням лише на три дні, два з яких були вихідними днями, ураховуючи завдання Кодексу України про адміністративні правопорушення (ст. 1 КУпАП) та загальні правила накладення стягнення за адміністративне правопорушення (ст. 33 КУпАП), уважаю за можливе з врахуванням положення ст. 22 КУпАП у зв`язку з малозначністю вчиненого адміністративного правопорушення звільнити ОСОБА_1 від адміністративної відповідальності та обмежитись усним зауваженням.

За ч. 2 ст. 40-1 КУпАП судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення.

Оскільки адміністративне стягнення на ОСОБА_1 не накладається, судовий збір також не стягується.

На підставі викладеного, керуючись статтями 22, 40-1, 163-1, 276-279, 280, 283-285, 287-289, 294 КУпАП, суддя

ПОСТАНОВИЛА:

Об`єднати адміністративні справи № 533/298/24 (провадження № 3/533/218/24) та № 533/301/24 (провадження № 3/533/221/24) в одне провадження, присвоївши адміністративній справі - єдиний унікальний номер судової справи 533/298/24, номер провадження 3/533/218/24.

Звільнити ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , від адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП, на підставі ст. 22 КУпАП, оголосивши їй усне зауваження.

Постанова може бути оскаржена протягом десяти днів з дня винесення постанови шляхом подання апеляційної скарги до Полтавського апеляційного суду через Козельщинський районний суд Полтавської області.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Суддя В.П. Козир

СудКозельщинський районний суд Полтавської області
Дата ухвалення рішення29.04.2024
Оприлюднено30.04.2024
Номер документу118671906
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяАдміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Порушення порядку ведення податкового обліку, надання аудиторських висновків

Судовий реєстр по справі —533/298/24

Постанова від 29.04.2024

Адмінправопорушення

Козельщинський районний суд Полтавської області

Козир В. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні