Справа № 3-1425/11
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
30 травня 2011року м. Біляївка
Суддя Біляївського районного суду Одеської області С.В.Крачкова розглянувши матеріали, які надійшли від Державної екологічної інспекції в Одеській області про притягнення до адміністративної відповідальності:
ОСОБА_1 ,
ІНФОРМАЦІЯ_1 ,
мешкає:
АДРЕСА_1
працює провідним інженером з охорони
тваринного світу Нижньодністровського
національного природного парку
за ст. 91КУпАП,
В С Т А Н О В И Л А:
17.02.2011 року відносно ОСОБА_1 був складений протокол №002038 за ст. 91 КУпАП, в якому вказано, що він 17.02.2011 року в с. Маяки не виконав план заходів щодо забезпечення пожежної безпеки у 2011 році в Нижньодністровському національному природному парку згідно наказу №57 від 01.12.2010 року, що є порушенням ст. 68 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»
ОСОБА_1 свою вину у скоєні вказаного правопорушення не визнав. При цьому пояснив, що він не являється керівником структурного підрозділу, на якого покладені обов`язки виконувати вищевказаний наказ, а тому не є суб`єктом даного правопорушення.Просить звільнити його від адміністративної відповідальності, а провадження по справі закрити. В підтвердження своїх доводів ОСОБА_1 надав наказ №2-о від 04 січня 2011 року, наказ №57 від 01 грудня 2010 року, план заходів щодо забезпечення пожежної безпеки у 2011 році в Нижньодністровському національному природному парку.
Заслухавши пояснення ОСОБА_1 , дослідивши матеріали справи, оцінивши зібрані докази у їх сукупності, приходжу до висновку про необхідність закриття провадження по справі з наступних підстав.
Відповідно до ст.280 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Адміністративна відповідальність за порушення правил охорони та використання територій та об`єктів природно-заповідного фонду передбачена ст. 91 КУпАП.
Статтею 91 КУпАП передбачена адміністративна відповідальність, зокрема, за невжиття заходів для попередження і ліквідації негативних наслідків аварій або іншого шкідливого впливу на території та об`єкти природно-заповідного фонду.
При цьому згідно ч.2 вказаної статті відповідальність за вчинення вказаного правопорушення може бути покладена як на громадян так і на посадових осіб.
Виходячи зі змісту протоколу порушення вимог ст. 68 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» ставиться в провину ОСОБА_1 як посадовій особі.
З наказу №57 від 01 грудня 2010 року директора Нижньодністровського національного природного парку «Про заходи пожежної безпеки Нижньодністровському національному природному парку`вбачається, що контроль та його організація за дотриманням вимог правил протипожежної безпеки співробітниками парку, а також забезпечення виконання плану протипожежних заходів на 2011 рік було покладено на керівників структурних підрозділів Нижньодністровського національного природного парку, в тому числі і на КравченкоА.В..
Але згідно наказу №2-о від 04 січня 2011 року директора Нижньодністровського національного природного парку «Про переведення на посаду»- ОСОБА_1 з 04 січня 2011 року був переведений з посади начальника Удобнянського природоохоронного науково-дослідного відділення Нижньодністровського національного природного парку на посаду провідного інженера з охорони тваринного світу відділу державної охорони, збереження та відтворення природних екосистем.
Таким чином, на момент складення протоколу 17.02.2011 року він не являвся і на цей час не являється начальником структурного підрозділу, не був зобов`язаний забезпечити виконання заходів щодо забезпечення пожежної безпеки, а тому не є суб`єктом вказаного правопорушення, вчинення якого поставлено йому у вину, а тому справа підлягає закриттю, як це передбачено п.1 ч.1 ст.247 КУпАП в зв`язку з відсутністю складу правопорушення.
Керуючись ст.ст.91, 247, 284 КУпАП,
П О С Т А Н О В И Л А:
Адміністративну справу про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ознаками ст.91 КУпАП за протоколом про адміністративне правопорушення № 002038 від 17.02.2011 закрити за відсутністю в його діях складу даного адміністративного правопорушення..
Постанова суду може бути оскаржена протягом 10 діб до Одеського апеляційного суду через Біляївський районний суд Одеської області.
Суддя: Крачкова С.В.
Суд | Біляївський районний суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 30.05.2011 |
Оприлюднено | 01.05.2024 |
Номер документу | 118705850 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Біляївський районний суд Одеської області
Крачкова С. В.
Адмінправопорушення
Красноармійський міськрайонний суд Донецької області
Заруцька Г. М.
Адмінправопорушення
Хмільницький міськрайонний суд Вінницької області
Шевчук Л. П.
Адмінправопорушення
Артемівський міськрайонний суд Донецької області
Грачов В. Л.
Адмінправопорушення
Новгород-Сіверський районний суд Чернігівської області
Кочура О. О.
Адмінправопорушення
Каховський міськрайонний суд Херсонської області
Подіновська Г. В.
Адмінправопорушення
Снятинський районний суд Івано-Франківської області
Собко В.М. В. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні